Ooit wel eens een rapportage over Immers gezien? Drie keer raden wat Immers deed vroeger. Dat ging hem overigens beter af dan voetballenPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:16:
Mooi plakplaatje in de nek bij Duarte. Kan nog altijd hamburgers bakken na het voetbal.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Klopt, kan hij samen burgers flippen met BeckhamPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:19:
In de nek nog niet zoveel. De meesten zijn stijlvol, en gebruiken de onderarm
Rapportage of reportage?Han schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:20:
[...]
Ooit wel eens een rapportage over Immers gezien? Drie keer raden wat Immers deed vroeger. Dat ging hem overigens beter af dan voetballen
Beide...
Al zijn de wekelijkse rapportage nog slechter dan die ene reportage over een hamburger bakkende Immers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Schijnt al ontkracht te zijn; hij wil een jaartje rust en gaat op 'sabbatical' na het WK.Lekkerboeie86 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:26:
Van Gaal naar Feyenoord.. Ik mag toch hopen dat het een hele slechte grap is. Dan nog liever Co Adriaanse. Ook liever niet, maar kan goed uitpakken..
[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 15:47 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Tomorrow is not today!
Klopt. Werd ook echt wel een keer weer tijd.toolkist schreef op zondag 23 februari 2014 @ 15:54:
Ik zeik erg vaak op van Rhijn, maar vandaag speelt ie een goede wedstrijd
Lekkere goal, ze worden steeds mooier
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Daarnaast vond ik Ajax wel sterk spelen. Paar kleine foutjes maar alles bij elkaar gewoon goed.
Gelijkspel of winst Feyenoord en geel Pelle, dat zou wel topmiddag zijnPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:30:
Pelle op scherp. 3 maal raden wie er niet tegen Ajax speelt
Dat was een penalty? IMO wel, houdt vast.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 16:33 ]
Dat was een geweldig shot van een lachende FDB. Frank weet dat Kishna van ver komt na al zijn blessures, in jong Ajax liet hij al zien wat hij in zijn mars had...nu doorzetten naar het eerste als basisspeler.Quad schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:01:
Eindelijk een lach op het gezicht van Frank de Boer.
Tomorrow is not today!
Lijkt een beetje op de actie tegen Cillesen bij ADO, onmogelijk te missen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Heb ik iets gemist? Een speler die met zijn coach overlegt is niet zo vreemd?Verwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:44:
En een intiem fluistermomentje nadien met Koeman? Gebeuren aparte dingen op en langs de velden!
Inderdaad, laten we e-staken.PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:51:
Dit kan echt niet meer.
Verwijderd
edit: En een man minder.
[ Voor 15% gewijzigd door danslo op 23-02-2014 17:07 ]
En 10 man, stonden niet bepaald veel mensen bij de keeper als laatste liniedanslo schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:06:
Twente mag heel blij zijn met deze scheids, anders stond het nu gewoon 3-0.
Ik denk dat Twente geen probleem heeft met 3-0 (0-3 daarintegen).danslo schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:06:
Twente mag heel blij zijn met deze scheids, anders stond het nu gewoon 3-0.
edit: En een man minder.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Tomorrow is not today!
Ik teken voor nog 50 minuten slaapverwekkendSpacey23 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:10:
Wedstrijd begon nog leuk, maar begint nu behoorlijk slaapverwekkend te worden.
Stand mag van mij ook zo blijven, maar zie graag meer tempo en kansen. Vooral van Twente in eigen huis verwacht je toch meer.
Tomorrow is not today!
Zeker na die wedstrijd tegen Vitesse..Spacey23 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Stand mag van mij ook zo blijven, maar zie graag meer tempo en kansen. Vooral van Twente in eigen huis verwacht je toch meer.
Verwijderd
PSN: Finally_Chris
Tomorrow is not today!
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Kijk ik net op de kaartjes voor Feyenoord - Ajax, mooie plekken, volgende week, Mmm 2 maart... bekende datum.
* PWM zit volgende week thuis met een feestmuts op tijdens de wedstrijd
Verwijderd
Nu moet Feyenoord karakter tonen en alsnog die 3 punten over de streep trekken.
Ga je wel kijken?PWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:54:
Verjaardag van zoon vieren tussen 14.00 en 17.00 vraagt mijn vrouw nog.(hij word 2). Jaja, is goed, kijk maar.
Kijk ik net op de kaartjes voor Feyenoord - Ajax, mooie plekken, volgende week, Mmm 2 maart... bekende datum.
Zal je mijn adres wel DM'en voor een leuk bedrag wil ik ze wel overnemen ga ik met mijn ajax shirt in het thuisvak zittenPWM schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:54:
Verjaardag van zoon vieren tussen 14.00 en 17.00 vraagt mijn vrouw nog.(hij word 2). Jaja, is goed, kijk maar.
Dan beland je in de grachtbobsquad schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:00:
[...]
Zal je mijn adres wel DM'en voor een leuk bedrag wil ik ze wel overnemen ga ik met mijn ajax shirt in het thuisvak zitten
bobsquad schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:00:
[...]
Zal je mijn adres wel DM'en voor een leuk bedrag wil ik ze wel overnemen ga ik met mijn ajax shirt in het thuisvak zitten
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien in dit geval. Dan moet hij trouwens flink wat straftraining volgen. tonnen per jaar bijgeschreven krijgen en niet 90 minuten voluit kunnen spelen.ph4ge schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:18:
Hij wordt vast niet voor de lol gewisseld. Bakkal of Clasie scheelt enorm.
Het gebeurd in mijn ogen te vaak dat spelers allerlei blessures/krampjes bedenken om maar tijd te rekken.
En Pelle moet nog oppassen dat hij niet geschorst wordt. Want wat Pelle daar deed moet ook gewoon 3 wedstrijden schorsing zijn. En gezien Ajax volgende week ook gewoon afhandelen voor die wedstrijd. Want de onzin om in beroep te gaan en dan deze wedstrijden weer spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 23-02-2014 18:24 ]
[ Voor 146% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:40 ]
I served in a company of heroes.
Weer genaaid, zoveelste keer deze wedstrijd / seizoen.
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 23-02-2014 18:24 ]
Tomorrow is not today!
Oef, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Die man op de 16 staat daar ook wel heeeeeeel erg vrij.
[ Voor 53% gewijzigd door Vos op 23-02-2014 18:23 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:39 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:39 ]
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
[ Voor 31% gewijzigd door Arjan90 op 23-02-2014 18:26 ]
Edit : en Pelle zal wel geschorst worden.
[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 23-02-2014 18:24 ]
Clasie lag 3 minuten op de grond. Met 30 seconden per wissel erbij, het tijdrekken va Mulder (geel) lijkt 5 minuten me nog weinig.Tettie schreef op zondag 23 februari 2014 @ 18:24:
Wat zijn wij ONGELOFELIJK genaaid door de schijts hier... 5 minuten blessuretijd slaat nergens op en dan nog een goal met hinderlijk buitenspel goedkeuren.
[ Voor 1% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2014 01:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum