Ach bij een paar spelers van Feyenoord zouden zijn beuken misschien nog positief kunnen werken.
Martin van Geel kan toch goed overweg met Co Adriaanse...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Boskamp is echt geen slechte trainer maar om je gerust te stellen, die zit prima in België en heeft daar echt geen zin in.
Don Leo komt niet meer terug nadat hij er door de aandeelhouders uit is gegooid en zolang Van Geel en Gudde er zitten heeft hij ook geen zin in.
Wim Jansen levert uitstekend werk in de opleiding en wil niet op de voorgrond treden dus die kan ook van je lijstje af.
Van Hanegem is wel heel duidelijk op een baan aan het jagen. Geen wonder ook dat hij zo positief was over Hiddink bij PSV (zo'n zelfde functie wilde hij tijdens de Been periode en ook bij Koeman (dacht ik)). Ik neem alleen aan dat Van Geel niet gek is en dat hij Willem lekker laat voor wat het is, die gaat echt niets meer toevoegen bij Feyenoord.
Don Leo komt niet meer terug nadat hij er door de aandeelhouders uit is gegooid en zolang Van Geel en Gudde er zitten heeft hij ook geen zin in.
Wim Jansen levert uitstekend werk in de opleiding en wil niet op de voorgrond treden dus die kan ook van je lijstje af.
Van Hanegem is wel heel duidelijk op een baan aan het jagen. Geen wonder ook dat hij zo positief was over Hiddink bij PSV (zo'n zelfde functie wilde hij tijdens de Been periode en ook bij Koeman (dacht ik)). Ik neem alleen aan dat Van Geel niet gek is en dat hij Willem lekker laat voor wat het is, die gaat echt niets meer toevoegen bij Feyenoord.
PSN: Finally_Chris
Ja zover ik hoor zijn er teveel mensen die v. Hanegem er niet bij willen hebben. Deels omdat er met hem niet te praten valt als je een andere mening hebt dan hem.CR1691 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:23:
Boskamp is echt geen slechte trainer maar om je gerust te stellen, die zit prima in België en heeft daar echt geen zin in.
Martin Jol staat al met zijn koffer voor de poort te trappelen.
Die past daar wel denk ik.
★ What does that mean? ★
Nee zeg. Laat die Jol maar lekker naar een club gaan waar hij allemaal verkeerde spelers kan halen.
Stevens lijkt me tactisch niet zo bijzonder.
Stevens lijkt me tactisch niet zo bijzonder.
[ Voor 21% gewijzigd door D-e-n op 12-02-2014 07:06 ]
Verwijderd
Stevens heeft veel ervaring, ook in het buitenland. En zal zich naar verwachting wel staande kunnen houden bij Feyenoord. Daar heeft hij voldoende persoonlijkheid voor.
Qua tactische bagage doet Stevens niet onder voor Koeman.
Als de doelstelling is Feyenoord opnieuw in financiele problemen te helpen en slechter te presteren dan past ie idd.MrMonkE schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 03:46:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Stevens is wel oké maar ik heb niet het idee dat het een trainer is die jonge spelers net dat beetje extra kan bij brengen.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 07:59:
Stevens heeft veel ervaring, ook in het buitenland. En zal zich naar verwachting wel staande kunnen houden bij Feyenoord. Daar heeft hij voldoende persoonlijkheid voor.
Alleen al qua salariseisen gaan ze het niet eens worden denk ik. Onrealistische keuze.MrMonkE schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 03:46:
Co Adriaanse wil wel erg graag en heeft genoeg ervaring. We gaan het zien...
Adriaanse is een prima trainer en zeurt niet. Jammer dat hij het zo kort bij Twente heeft uitgehouden..tweaker2010 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:51:
[...]
Alleen al qua salariseisen gaan ze het niet eens worden denk ik. Onrealistische keuze.
Co Adriaanse wil wel erg graag en heeft genoeg ervaring. We gaan het zien...
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Je weet niet waar je over praat.Deadsy schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:49:
[...]
Nee danke, Moniz heeft nog niets laten zien als trainer. En Luhukay heeft nog nooit een echt grote club onder zijn hoede gehad en doet met zijn clubs meestal mee om degradatie/promotie.
Dat zijn niet het type trainers die je bij Feyenoord neer moet zetten want daar krijgen ze met veel meer druk te maken dan dat ze gewend zijn.
Luhukay doet nu met Hertha BSC tegen alle verwachtingen in mee boven in de Bundesliga, met een zeer beperkte selectie wel te verstaan.
In het begin van de BL dacht iedereen dat HBSC ging degraderen met deze selectie en mede dankzij Luhukay staan ze nu 7de, met een uitoverwinning tegen Dortmund op zak.
Overigens zie ik Luhukay niet vertrekken bij HBSC en zeker niet naar de Eredivisie...
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 12-02-2014 11:30 ]
Niemand? Of was het echt een stomme suggestiemartinusz schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:50:
En een Foeke Boy bijvoorbeeld? Of is die ook nog te licht?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Laten we het zo zeggen: Foeke Booy is een leuke trainer voor een club als Go Ahead.martinusz schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:43:
[...]
Niemand? Of was het echt een stomme suggestie
Ik weet wel waar ik over praat, jij blijkbaar niet.Krukar schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 11:29:
[...]
Je weet niet waar je over praat.
Luhukay doet nu met Hertha BSC tegen alle verwachtingen in mee boven in de Bundesliga, met een zeer beperkte selectie wel te verstaan.
In het begin van de BL dacht iedereen dat HBSC ging degraderen met deze selectie en mede dankzij Luhukay staan ze nu 7de, met een uitoverwinning tegen Dortmund op zak.
Overigens zie ik Luhukay niet vertrekken bij HBSC en zeker niet naar de Eredivisie...
Ik zei:
Uh dat is gewoon een feit, voor dit seizoen zat hij met zijn clubs of in de 2e liga of ergens onderin de 1e liga.Luhukay heeft nog nooit een echt grote club onder zijn hoede gehad en doet met zijn clubs meestal mee om degradatie/promotie.
Nu zit hij een keer met zijn club in het linkerrijtje en het is meteen een top trainer of wat bedoel je daarmee? Laat hem eerst maar eens langer dan een jaar in het linkerrijtje zitten met een club.
Tevens heeft hij ook nog nooit een grote club onder zijn hoede gehad. Sommige mensen zullen Hertha en Gladbach grote clubs vinden maar het zijn niet de grote clubs van Duitsland. Bij die 2 clubs trainer zijn is heel wat anders dan bij Feyenoord trainer zijn.
Verder zei ik:
Yup dat klopt ook gewoon. De verwachtingen bij de clubs waar Luhukay gewerkt heeft zijn heel wat anders dan bij Feyenoord. Bij de clubs waar hij gewerkt heeft was de verwachting om niet uit de 1e liga te degraderen of om uit de 2e liga te promoveren.daar krijgen ze met veel meer druk te maken dan dat ze gewend zijn.
Je zegt het toch zelf al dat hij dit seizoen ver boven verwachtingen presteerd?
Bij Feyenoord is de verwachting om mee te doen om de titel. Daarnaast is de druk van de aanhang en media veel hoger dan bij die Duitse clubs waar hij gezeten heeft.
Daarnaast vind ik de prestaties met Hertha echt niet zo schokkend en zijn selectie is echt niet zo slecht, volgend seizoen wanneer deze waarschijnlijk leeg gehaald zal zijn door de clubs met iets meer centen dan zal het waarschijnlijk anders gaan.
Promovendi (is dat het juiste woord?) doen het in Duitsland vaker goed in hun eerste seizoen in de 1e liga. Dit omdat de grotere clubs uit de 2e liga vaak sterker zijn dan de zwakkere clubs in de 1e liga.
Na dat eerste seizoen glijen ze vaak wat af meestal omdat ze leeg gehaald worden.
Kijk bijvoorbeeld maar naar Eintracht Frankfurt van vorig jaar. Net gepromoveerd en deden direct leuk mee in het linkerrijtje en dit seizoen zijn ze al weer wat afgezakt.
Dus van die verwachtingen betreffende de Bundesliga moet je niet teveel kijken want die zitten er vrij vaak naast.
Jij noemt Hertha geen grote club, als Hertha al geen grote voetbalclub is wat is bijv. een Feyenoord dan? Verder is hij o.a. trainer geweest van Mönchengladbach en 1 FC Köln, ook niet de misselijkste clubs.Deadsy schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:38:
[...]
Ik weet wel waar ik over praat, jij blijkbaar niet.
Ik zei:
[...]
Uh dat is gewoon een feit, voor dit seizoen zat hij met zijn clubs of in de 2e liga of ergens onderin de 1e liga.
Nu zit hij een keer met zijn club in het linkerrijtje en het is meteen een top trainer of wat bedoel je daarmee? Laat hem eerst maar eens langer dan een jaar in het linkerrijtje zitten met een club.
Tevens heeft hij ook nog nooit een grote club onder zijn hoede gehad. Sommige mensen zullen Hertha en Gladbach grote clubs vinden maar het zijn niet de grote clubs van Duitsland. Bij die 2 clubs trainer zijn is heel wat anders dan bij Feyenoord trainer zijn.
Verder zei ik:
[...]
Maar goed een trainer zou in jou ogen zeker alleen meetellen als hij een Bayern München of een Real Madrid heeft getraind ofzo
Buiten dat, waarom zou volgens jou de druk bij Feyenoord zoveel groter zijn dan bij neem 'm weg een Hertha of Mönchengladbach? Volgens jou wil Feyenoord mee doen om de landstitel maar volgens mij zijn dat helemaal niet de ambities van Feyenoord op het moment, Europees voetbal halen is de doelstelling in Rotterdam.
Elke trainer die in de top van de BL mee kan doen, zeker met een club als Hertha, kan gewoon als prima trainer worden aangemerkt, gezien het enorme niveauverschil tussen de BL en de ED.
[ Voor 5% gewijzigd door Krukar op 12-02-2014 14:50 ]
Verwijderd
Dat zullen wel hebben in de Euroborg, maar zoals ik al zei was er in de nacht daarvoor een dik pak sneeuw gevallen. Er was ook een weeralarm voor de noordelijke helft van Nederland af gegeven door het KNMI trouwens. Dus dat zegt wel wat.toolkist schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:39:
[...]
De boete ging toch om het niet sneeuwvrij hebben van het veld?
Ik dacht dat elke club veldverwarming moet hebben, dus dan kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
In een ver, ver verleden waren dat grote clubs. Nu zijn ze dat alleen nog door de prestaties uit het verleden.Krukar schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Jij noemt Hertha geen grote club, als Hertha al geen grote voetbalclub is wat is bijv. een Feyenoord dan? Verder is hij o.a. trainer geweest van Mönchengladbach en 1 FC Köln, ook niet de misselijkste clubs.
Daar wordt echt niet verwacht dat ie ze ff kampioen maakt, bij Feyenoord wel.
Overigens zie ik Jan Wouters t wel goed doen bij Feyenoord. Heeft bij Utrecht diverse keren bewezen dat ie bijna volledig nieuw team goed op poten kan zetten, met minimale middelen.
Die sneeuw was nou niet bepaald een verrassing he, werd de hele week al voorspeld. Als ze de veldverwarming tijdig, of überhaupt aangezet hadden dan was dat veld echt niet helemaal wit geweest in de ochtend.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:44:
[...]
Dat zullen wel hebben in de Euroborg, maar zoals ik al zei was er in de nacht daarvoor een dik pak sneeuw gevallen. Er was ook een weeralarm voor de noordelijke helft van Nederland af gegeven door het KNMI trouwens. Dus dat zegt wel wat.
Dat het dan waarschijnlijk alsnog afgelast zou worden omdat het voor supporters te gevaarlijk was om er te komen is een ander verhaal, maar daar was die boete dus schijnbaar niet voor. Al zou ik em zelf sowieso nooit gegeven hebben in dit geval.
[ Voor 36% gewijzigd door toolkist op 12-02-2014 19:08 ]
Sorry maar het begint me duidelijk te worden dat je geeneens leest wat ik schrijf.Krukar schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Jij noemt Hertha geen grote club, als Hertha al geen grote voetbalclub is wat is bijv. een Feyenoord dan? Verder is hij o.a. trainer geweest van Mönchengladbach en 1 FC Köln, ook niet de misselijkste clubs.
Maar goed een trainer zou in jou ogen zeker alleen meetellen als hij een Bayern München of een Real Madrid heeft getraind ofzoNet alsof een trainer die bij zo'n club heeft gezeten in de ED Feyenoord zou gaan trainen...
Buiten dat, waarom zou volgens jou de druk bij Feyenoord zoveel groter zijn dan bij neem 'm weg een Hertha of Mönchengladbach? Volgens jou wil Feyenoord mee doen om de landstitel maar volgens mij zijn dat helemaal niet de ambities van Feyenoord op het moment, Europees voetbal halen is de doelstelling in Rotterdam.
Elke trainer die in de top van de BL mee kan doen, zeker met een club als Hertha, kan gewoon als prima trainer worden aangemerkt, gezien het enorme niveauverschil tussen de BL en de ED.
Met het begrip ''grote club'' kun je diverse dingen bedoel en ik vind dat ik toch wel duidelijk geweest ben met wat ik met grote club bedoel.Sommige mensen zullen Hertha en Gladbach grote clubs vinden maar het zijn niet de grote clubs van Duitsland. Bij die 2 clubs trainer zijn is heel wat anders dan bij Feyenoord trainer zijn.
Deze 2 behoren niet tot de grote clubs van Duitsland, ja in vergelijking met de clubs in Nederland hebben ze een grote aanhang (niet raar als je ziet dat Duitsland bijna 80mln inwoners heeft) maar daar heb ik het niet over, ik heb het over de status en het verwachtings patroon dat daardoor onstaat.
Verdiep je eens in het recente verleden van Gladbach en Hertha en je zult denk ik toch wel inzien dat bij deze 2 clubs totaal andere verwachtingen zijn dan bij Feyenoord.
Tevens was hij assistent bij Koln en hij was inderdaad trainer bij Gladbach en is met hun gedegradeerd.
Ik raar je echt eens aan de loopbaan van deze man te bekijken en dan zul je denk ik inzien wat voor type clubs hij getrained heeft.
Trainer zijn van een Gladbach of Hertha is iets totaal anders dan trainer zijn bij Feyenoord. De grote media in Duitsland interesseert zich niet echt voor die 2 clubs.
Als hij met Hertha 15e zou staan dan zou er echt geen absurde druk op hem staan of kritiek vanuit de media of aanhang.
Of als hij 7e met Gladbach zou staan dan zal men hem ook niet met ontslag dreigen.
Maar als hij trainer zou zijn van Feyenoord dan zou van begin tot einde de media op hem zitten en elke uitspraak van hem overanalyseren. Als hij met Feyenoord 7e zou staan dan zou de media en aanhang hem kapot maken.
Hij is nog nooit trainer geweest bij zo een club. Tot nu toe is hij altijd trainer geweest bij clubs met vrij lage verwachtingen en waar het gewoon hosana is wanneer ze in het linkerrijtje zitten.
Maar ik laat het vallen, ten eerste omdat het me toch wel duidelijk is dat je geeneens de moeite neemt om te lezen wat ik schrijf en ten tweede omdat je echt geen idee hebt waar je het over hebt.
Groningen gaat voor de verrassing
Ze hebben wel kansen op de zekere winst laten liggen helaas, maar het lijkt erop dat Twente zijn stevige 2de plek echt kwijt is.
EDIT: Ja, en wat gebeurt er als je de kansen niet maakt
[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 12-02-2014 21:21 ]
Matavz is niet door de keuring gekomen volgens geruchten. <knip>
Bron: http://www.nu.nl/sport/37...-keuring-rubin-kazan.html
Troll.
Bron: http://www.nu.nl/sport/37...-keuring-rubin-kazan.html
Troll.
[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2014 10:12 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan komen er 3 ploegen op plek 2, wel 5 punten...PWM schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:13:
Twente op 4 punten hmm, toch niet in eigen hand helaas.. Jammer dat ze er niet in wouden, maar als tukker moet ik realistisch zijn en heeeeel blij zijn dat Groningen ook geen deuk in een pakje boter schoot. Man wat een kansen
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Dan doet de tegenstander het even voorPWM schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:13:
Groningen gaat voor de verrassingZe hebben wel kansen op de zekere winst laten liggen helaas, maar het lijkt erop dat Twente zijn stevige 2de plek echt kwijt is.
Je hele relaas is gebaseerd op "ik vind dat Feyenoord hogere verwachtingen heeft dan Hertha of Mönchengladbach", en daar baseer je op dat Luhukay geen goede trainer zou zijn voor Feyenoord
En dan zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb, kijk eens in een spiegel
Zet je Feyenoord-bril eens af en kijk realistisch. Volgens jouw schrijven moet een trainer die geschikt bevonden zou worden om Feyenoord te trainen eerst maar eens laten zien dat ze een ploeg de BL kunnen laten winnen o.i.d. Zo bijzonder is Feyenoord niet en nu helemaal niet in de situatie waar ze al jaren inzitten. Als Ajax in dezelfde situatie zou zitten zou ik blij zijn met een trainer als Luhukay maar goed, blijkbaar is Feyenoord een Europese topclub die alleen trainers aantrekt die rechtstreeks daarheen komen na het winnen van de Primera Division of de Bundesliga.... Want alleen dan kunnen ze met de "druk" omgaan die er bij Feyenoord schijnbaar heerst...
Naar mijn idee is iedere trainer die een ploeg in de BL op de 7de plek kan laten meedoen geschikt om welke ED club met een redelijke selectie dan ook kampioen te maken of er op z'n minst voor mee te doen.
Vond Twente zeer zwak spelen vandaag overigens, eigenlijk geluk dat ze daar met een 1-1 wegkomen als je ziet hoeveel zuivere kansen Groningen kreeg om die 2de te maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 12-02-2014 22:02 ]
Het blijft toch bizar. Na Ajax is Twente de volgende titelkandidaat die de druk niet aankan.frankwopereis schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:36:
Twente op 4 punten hmm, toch niet in eigen hand helaas.. Jammer dat ze er niet in wouden, maar als tukker moet ik realistisch zijn en heeeeel blij zijn dat Groningen ook geen deuk in een pakje boter schoot. Man wat een kansen
Ondanks dat Ajax al zoveel punten gemorst heeft staan ze nog gewoon 4 punten los, wat een luxe...
PSV is trouwens nog niet van Matavz af en wordt een paar miljoen door de neus geboord:
http://www.nu.nl/sport/3700626/matavz-niet-door-medische-keuring-rubin-kazan.html
[ Voor 19% gewijzigd door tweaker2010 op 12-02-2014 23:34 ]
Hoezo zou de afgelopen wedstrijd zijn laatste voor PSV zijn geweest, als hij door de keuring kwam?
Hij kan toch pas in de zomer officieel weg, dan kan men hem tot die tijd nog gewoon inzetten?!
Of wil men dat structureel dan niet doen omdat hij geen toekomst meer heeft bij de club..
Hij kan toch pas in de zomer officieel weg, dan kan men hem tot die tijd nog gewoon inzetten?!
Of wil men dat structureel dan niet doen omdat hij geen toekomst meer heeft bij de club..
Russische transfer Window is nog open tot 27 februari. Daarom kunnen hun nog kopen of verkopen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Natte krant (363218) (V.242)
Ja dat is echt om te lachen inderdaad.
[ Voor 23% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2014 10:23 ]
Of die Russen proberen op basis van wat littekenweefsel een korting te bedingen...tweaker2010 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:31:
[...]
PSV is trouwens nog niet van Matavz af en wordt een paar miljoen door de neus geboord:
http://www.nu.nl/sport/3700626/matavz-niet-door-medische-keuring-rubin-kazan.html
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Aldus een Ajax supporter. Niet lullig bedoeld, maar je kan wel merken dat jij er ook niet echt neutraal naar kijkt.Krukar schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:57:
[...]
Je hele relaas is gebaseerd op "ik vind dat Feyenoord hogere verwachtingen heeft dan Hertha of Mönchengladbach", en daar baseer je op dat Luhukay geen goede trainer zou zijn voor Feyenoord
En dan zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb, kijk eens in een spiegel
Zet je Feyenoord-bril eens af en kijk realistisch. Volgens jouw schrijven moet een trainer die geschikt bevonden zou worden om Feyenoord te trainen eerst maar eens laten zien dat ze een ploeg de BL kunnen laten winnen o.i.d. Zo bijzonder is Feyenoord niet en nu helemaal niet in de situatie waar ze al jaren inzitten. Als Ajax in dezelfde situatie zou zitten zou ik blij zijn met een trainer als Luhukay maar goed, blijkbaar is Feyenoord een Europese topclub die alleen trainers aantrekt die rechtstreeks daarheen komen na het winnen van de Primera Division of de Bundesliga.... Want alleen dan kunnen ze met de "druk" omgaan die er bij Feyenoord schijnbaar heerst...
Naar mijn idee is iedere trainer die een ploeg in de BL op de 7de plek kan laten meedoen geschikt om welke ED club met een redelijke selectie dan ook kampioen te maken of er op z'n minst voor mee te doen.
Vond Twente zeer zwak spelen vandaag overigens, eigenlijk geluk dat ze daar met een 1-1 wegkomen als je ziet hoeveel zuivere kansen Groningen kreeg om die 2de te maken.
Feyenoord zit bijvoorbeeld jaren in eenzelfde situatie en komt niet verder, kan een heel goede reden zijn om te gaan voor een "grotere trainer". Proberen met iemand toch een goede stap te maken is dan helemaal geen slechte optie. Er wordt ook niet gesproken over een trainer die een club de Bundesliga kan laten winnen, dat is eigen invulling van jou kant. Er wordt alleen aangegeven dat trainers die licht zijn, en weinig ervaring hebben met al die media en supportersdruk, beter niet gekozen kunnen worden. Het doel is ook een stabiele situatie te krijgen, een trainer die snel bezwijkt onder druk past daar niet bij. Ik zeg niet dat die Luhukay daar niet mee om kan gaan, maar het is naast een wat jonge/onervaren/onbesuisde selectie niet iets waar je extra risico mee wilt nemen.
Als Feyenoorder: Luhukay is niet echt onervaren te noemen, die draait toch al behoorlijk wat jaren mee. Dus ik ben het in dit geval eens met de ajacied en niet met de mede feyenoorder 
Van de gevestigde namen kan ik er zo niet een paar bedenken die stevig genoeg zijn en naar Feyenoord willen komen, gezien het beperkte budget en de leegloop die te verwachten is na het wk.
Ik denk dat Feyenoord volgend seizoen weer een nieuw overbruggingsjaar tegemoet gaat, met een zwakke selectie en een onbekende of een matige trainer.
Van de gevestigde namen kan ik er zo niet een paar bedenken die stevig genoeg zijn en naar Feyenoord willen komen, gezien het beperkte budget en de leegloop die te verwachten is na het wk.
Ik denk dat Feyenoord volgend seizoen weer een nieuw overbruggingsjaar tegemoet gaat, met een zwakke selectie en een onbekende of een matige trainer.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Het lastige is inderdaad dat er nu geen trainer is die wil instappen. Ronald Koeman deed dat natuurlijk heel slim, die zag een Feyenoord wat met pijn en moeite in het linkerrijtje eindigde, maar waar wel enorm veel talent rondliep. Er werd niks van hem verwacht, maar er was een hoop potentieel.
Een nieuwe trainer komt nu in een andere situatie. Het Legioen is alweer gewend geraakt aan een plek bij de top 3 en smacht naar meer. Ondertussen vertrekt straks de halve selectie en zal er financieel nog steeds niet veel mogelijk zijn. Dat zijn hele andere omstandigheden.
Ik denk dat een tussenseizoen onvermijdelijk is, of Feyenoord moet dit seizoen kampioen worden (wat ik niet verwacht). Ik denk dat dat beter wordt geaccepteerd als er een echte jongen van de club aan het roer staat. Als een Van Gaal na de eerste 3 wedstrijden ook geen punt haalt dan breekt echt de p****** uit denk ik.
Een nieuwe trainer komt nu in een andere situatie. Het Legioen is alweer gewend geraakt aan een plek bij de top 3 en smacht naar meer. Ondertussen vertrekt straks de halve selectie en zal er financieel nog steeds niet veel mogelijk zijn. Dat zijn hele andere omstandigheden.
Ik denk dat een tussenseizoen onvermijdelijk is, of Feyenoord moet dit seizoen kampioen worden (wat ik niet verwacht). Ik denk dat dat beter wordt geaccepteerd als er een echte jongen van de club aan het roer staat. Als een Van Gaal na de eerste 3 wedstrijden ook geen punt haalt dan breekt echt de p****** uit denk ik.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar die van Nederland is dicht.. Toch raar dat je dan wel kan verkopen maar niet kopen. ..Quad schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 00:10:
Russische transfer Window is nog open tot 27 februari. Daarom kunnen hun nog kopen of verkopen.
Het gaat om de kopende partij, zo is Turkije ook altijd langer open. Ik geloof wel dat ze er iets aan willen doen, omdat het eigenlijk nergens over gaat natuurlijkdutchgio schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:23:
[...]
Maar die van Nederland is dicht.. Toch raar dat je dan wel kan verkopen maar niet kopen. ..
Nee idd, rare regeling zo.martinusz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:44:
[...]
Het gaat om de kopende partij, zo is Turkije ook altijd langer open. Ik geloof wel dat ze er iets aan willen doen, omdat het eigenlijk nergens over gaat natuurlijk
Wel jammer voor PSV als ze zo 8 miljoen mislopen.
Wellicht komt er alsnog een transfer, en proberen ze hem gewoon voor minder te halen met het niet direct door de medische keuring komen als excuus
Deadsy is ook 'gewoon' voor Ajax hoorTettie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:34:
Als Feyenoorder: Luhukay is niet echt onervaren te noemen, die draait toch al behoorlijk wat jaren mee. Dus ik ben het in dit geval eens met de ajacied en niet met de mede feyenoorder
Misschien kan Guus ook de sparringspartner worden van luhukay, als die wat weinig ervaring heeft 
*zegt een psv supporter
*zegt een psv supporter
Terechte gelijkmaker van Heracles. Ben benieuwd of PSV er in de tweede helft er een tandje bij kan doen. Valt me op dat ze nog veel op eigen helft blijven plakken.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Vond PSV wel grote delen van de eerste helft de betere ploeg, maar foute beslissingen in de 'final third' (wat is het Nederlandse woord?) zorgen er voor dat het bij 1-0 blijft. Tja, dan kun je verwachten dat ie een keer gaat vallen.
Heracles speelt gewoon stom. Als ze aanzetten kraakt PSV. Maar ze durven gewoon niet, zakken terug en laten PSV komen. Ja, dan valt de 2-1 wel op een gegeven moment.
Hm minder, 2-1 voor PSV nu terwijl Heracles zoals PWM zegt best wel mogelijkheden kan creëren, als ze druk zetten tenminste.
Oioioi.. Daar liet Heracles de 2-2 liggen zeg!!
Oioioi.. Daar liet Heracles de 2-2 liggen zeg!!
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 14-02-2014 21:47 ]
nggyu nglyd
Pff, de kansen die Heracles nu krijgt hadden spelers uit de 3de klasse zaterdagamateurs nog gemaakt. PSV komt goed weg, maar punten zijn punten.
Oef.. Dat was alweer eentje die zo erin had gekund.. Beetje gepruts door Heracles, komen de Eindhovenaren goed weg!
nggyu nglyd
Ze komen goed weg, maar niet alleen door het geluk dat de tegenstander het niet af maakt. Credits voor Jeroen Zoet, die erg goed speelde. Goed in vorm, speelt lekker de laatste weken.
Guus is gewoon goed bezig...Catorce schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:57:
Ze komen goed weg, maar niet alleen door het geluk dat de tegenstander het niet af maakt. Credits voor Jeroen Zoet, die erg goed speelde. Goed in vorm, speelt lekker de laatste weken.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Vergeet je die meerdere 100% kansen voor PSV dan niet mee te nemen ter compensatie?PWM schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:47:
Pff, de kansen die Heracles nu krijgt hadden spelers uit de 3de klasse zaterdagamateurs nog gemaakt. PSV komt goed weg, maar punten zijn punten.
Ik vind dat de scheids op zich gelijk heeft dat zo'n wedstrijd gewon gespeeld kan worden, met zo'n veld, maar leuk is anders...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Terecht? Dan hebben wij een andere wedstrijd gezien. Eerste helft, behalve de laatste fase, was voor PSV. Tweede helft was niet best, een goal van Heracles was daar meer op zijn plaats geweest dan die (prachtgoal) uit de eerste helft.Herman schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:46:
Terechte gelijkmaker van Heracles. Ben benieuwd of PSV er in de tweede helft er een tandje bij kan doen. Valt me op dat ze nog veel op eigen helft blijven plakken.
Niets over Tilburg hier die gisteren de periodetitel verspeeld hebben
?
Het was een lekkere wedstrijd, je merkt dat de jongens weer ervoor willen gaan. Winst had er ook ingezeten voor ons, maar dat komt wel. Je merkte wel dat Willem 2 probeerde wat strafschoppen te krijgen.. volgens mij 2 of 3 keer dat iemand zich liet vallen in de 16 en dan voor dood bleef liggen.. Scheids kwam erbij en gaf geen strafschop en toen rende hij ineens vrolijk verder.. Als je op zo een manier wil winnen...
Het was een lekkere wedstrijd, je merkt dat de jongens weer ervoor willen gaan. Winst had er ook ingezeten voor ons, maar dat komt wel. Je merkte wel dat Willem 2 probeerde wat strafschoppen te krijgen.. volgens mij 2 of 3 keer dat iemand zich liet vallen in de 16 en dan voor dood bleef liggen.. Scheids kwam erbij en gaf geen strafschop en toen rende hij ineens vrolijk verder.. Als je op zo een manier wil winnen...
Wat een heerlijke aanname gisteren van Kishna waaruit het doelpunt ook valt tegen Dordrecht
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Knap doelpunt 
Alleen voorzie ik voorlopig nog geen doorbraak voor Kishna. Al hoe wel hij barst van het talent heeft hij twee nadelen. Alles wat hij laat zien op de trainingen komt grotendeels niet terug tijdens de wedstrijden. Hij is erg vaak gemakzuchtig en egoïstisch. Daarnaast is het een behoorlijk 'mannetje' en kan een behoorlijke lastpak zijn. Iets waar de Boer een hekel aan heeft. We zouden iemand als Kluivert moeten hebben bij Ajax die dit soort spelers gaat begeleiden. Iemand waar dit soort gastjes tegen op kijkt.
Alleen voorzie ik voorlopig nog geen doorbraak voor Kishna. Al hoe wel hij barst van het talent heeft hij twee nadelen. Alles wat hij laat zien op de trainingen komt grotendeels niet terug tijdens de wedstrijden. Hij is erg vaak gemakzuchtig en egoïstisch. Daarnaast is het een behoorlijk 'mannetje' en kan een behoorlijke lastpak zijn. Iets waar de Boer een hekel aan heeft. We zouden iemand als Kluivert moeten hebben bij Ajax die dit soort spelers gaat begeleiden. Iemand waar dit soort gastjes tegen op kijkt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zoet keepte een wereldpot... Een zondagsschot kan er een keer ingaan, maar de bulk was bijzonder goed gekeept! Lobjes, poeiers, stuitende rollers, stuitballen, lijnstops, alles zat erin.Catorce schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 21:57:
Overigens stond er bij Heracles ook een aardige keeper, gezien het aantal gerealiseerde doelpunten vs de doelpogingen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daar zit wat in, aan de andere kant mist Ajax momenteel wel een beetje een mannetje in de voorhoede met veel kwaliteit maar die ook zijn mannetje kan staan. Zoals we in het verleden Suarez hadden en in die tijd in mindere mate Zlatan.Han schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:44:
Knap doelpunt
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Een speler met die kwaliteit heeft geen enkele club in Nederland. Jongens als Boetius, Fischer en Depay zijn ook nog heel jong en moeten wat dat betreft ook nog gewoon veel leren. Waarschijnlijk zijn die spelers ook al eerder weg dan Suarez en Zlatan destijds.
En dan vooral mentaal, want voetballen kunnen ze wel. Alleen Boetius zou fysiek ook wat sterker moeten worden, zeker als ie ambities heeft om naar het buitenland te gaan. Het is gewoon eng, hoe iel dat mannetje is.D-e-n schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:07:
Jongens als Boetius, Fischer en Depay zijn ook nog heel jong en moeten wat dat betreft ook nog gewoon veel leren.
Als hij een schouderduw krijgt is het altijd even de ogen dichtknijpen in de hoop dat hij niet bij zijn enkeltjes is afgebroken ...chim0 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:25:
[...]
En dan vooral mentaal, want voetballen kunnen ze wel. Alleen Boetius zou fysiek ook wat sterker moeten worden, zeker als ie ambities heeft om naar het buitenland te gaan. Het is gewoon eng, hoe iel dat mannetje is.
En vooral omdat het zo'n duikelaar is zal hij nog wel de nodige tikken kunnen verwachten in de toekomst.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Twente speelt lekker na de eerste 20 minuten.
Waar ik Gutierrez vorig seizoen nog tegen vond vallen heb ik hem nu al een paar mooi passeeracties zien maken en ook het spel goed zien verdelen. Daarnaast valt me mee hoe stevig hij op z'n benen staat voor iemand van zijn postuur.
Twente mist alleen nog wel een afmaker...
Waar ik Gutierrez vorig seizoen nog tegen vond vallen heb ik hem nu al een paar mooi passeeracties zien maken en ook het spel goed zien verdelen. Daarnaast valt me mee hoe stevig hij op z'n benen staat voor iemand van zijn postuur.
Twente mist alleen nog wel een afmaker...
[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 15-02-2014 19:23 ]
Zoet is de laatste tijd bijzonder constant inderdaad. Hij coacht zo te zien ook beter en dat werpt wel de vruchten af. Als hij zo door blijft gaan zou het me niet verbazen wanneer Van Gaal hem oproept.Ramzzz schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Zoet keepte een wereldpot... Een zondagsschot kan er een keer ingaan, maar de bulk was bijzonder goed gekeept! Lobjes, poeiers, stuitende rollers, stuitballen, lijnstops, alles zat erin.
Overigens stond er bij Heracles ook een aardige keeper, gezien het aantal gerealiseerde doelpunten vs de doelpogingen...
Haha ja, iedere keeper tegen PSV is een goede keeper als je daar naar kijkt
Nee, merp!
Vitesse lijkt definitief af te gaan haken. Mooi zo
Waar ze voor de winterstop nog veel punten gelukkig naar binnen sleepte, is dat nu afgelopen, en passen de scores wat mij betreft meer bij hun voetbal. Er word nog wel eens geschreven dat Vitesse zo goed voetbal speelde, maar ik heb het sporadisch gezien.
Dit weekend Vitesse afgehaakt, volgend weekend krijgt ook Feyenoord smeer van de tukkers, COTE.PWM schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 20:08:
Vitesse lijkt definitief af te gaan haken. Mooi zoWaar ze voor de winterstop nog veel punten gelukkig naar binnen sleepte, is dat nu afgelopen, en passen de scores wat mij betreft meer bij hun voetbal. Er word nog wel eens geschreven dat Vitesse zo goed voetbal speelde, maar ik heb het sporadisch gezien.
Dan moet Ajax nog even ergens een wedstrijdje verliezen en hebben we het weer volledig zelf in de hand.
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 15-02-2014 22:29 . Reden: doe eens niet zo kinderachtig ]
Ajax Twente komt ook nog...frankwopereis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:10:
[...]
Dit weekend Vitesse afgehaakt, volgend weekend krijgt ook Feyenoord smeer van de tukkers, COTE.
Dan moet Ajax nog even ergens een wedstrijdje verliezen en hebben we het weer volledig zelf in de hand.
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 15-02-2014 22:29 ]
Van Marwijk is ontslagen bij HSV, als De BILD het goed heeft.
Mocht dat zo zijn dan zit hij vast niet lang zonder werk, want hij zou bij Feyenoord bovenaan het lijstje met opvolgers van Koeman staan.
En de cirkel is weer rond met Jol, die bij HSV aan de bak zou gaan.
Mocht dat zo zijn dan zit hij vast niet lang zonder werk, want hij zou bij Feyenoord bovenaan het lijstje met opvolgers van Koeman staan.
Echt Jol? Ik las zelf laatst Slomka.dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:45:
Van Marwijk is ontslagen bij HSV, als De BILD het goed heeft.
Ik vind Jol volledig ongeschikt maar hij zit wel in dezelfde categorie als Magath en met hem was men ook bezig zegt men.
Dan vraag je je toch af hoe een bestuur aan zulke keuzes komt.
Jol zal wel een dikke oprot premie in het contract laten opnemen (zou ik ook doen).
Daarom ook.
Ajax heeft 1 punt meer en een wedstrijd minder. Als ze dus ergens een wedstrijd verliezen blijft het verschil 1 punt. Dus heeft Twente het zelf in de hand, Twente kan ook van Ajax winnen..
Maarja het duurt nog even voordat het seizoen voorbij is..
Na morgen staat men weer gelijk qua wedstrijden, qua punten is het afwachten.frankwopereis schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:20:
[...]
Daarom ook.
Ajax heeft 1 punt meer en een wedstrijd minder. Als ze dus ergens een wedstrijd verliezen blijft het verschil 1 punt. Dus heeft Twente het zelf in de hand, Twente kan ook van Ajax winnen..
Maarja het duurt nog even voordat het seizoen voorbij is..
Ze beginnen toch een beetje in een 'dipje' te komen, en waar je dan in de vorige wedstrijden nog goed weg komt met een gelijkspel en zelfs ook winst, wordt dat tegen Heerenveen een lastiger karwei. Daarom is die wedstrijd bepalend. Twente heeft laten zien een goede vorm aan te kunnen houden, afwachten is hoe Ajax daarop inspeelt. Verspeelt het de voorsprong van 4 punten, of weet men afstand te houden door te winnen van Heerenveen.
Qua programma heeft Twente het nog wel zwaar, maar ze zijn nu wel in vorm.
Feyenoord en Vitesse zijn sowieso al bezweken 'onder de druk', die vind ik geen kandidaat meer voor de titel.
Het seizoen duurt inderdaad nog even, en in de 'mickey-mouse competitie' is alles mogelijk
Wat een onzin. Als ze morgen winnen van NAC, wat mij niet onmogelijk lijkt, en Heerenveen wint van Ajax, wat ook best kan met een Finnbogason en Ziyech in vorm, dan staan ze gewoon op twee punten en is alles nog mogelijk.dutchgio schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:31:
[...]
Feyenoord [...] vind ik geen kandidaat meer voor de titel...
Twente is een stuk constanter als Feyenoord. Wie denkt dat Feyenoord een serieuze kans maakt is niet helemaal realistisch. Ze gaan nog genoeg punten morsen, de selectie is niet breed genoeg.
Verder zal Ajax moeten winnen, anders is er toch sprake van een vormcrisis. Onbegrijpelijk dat de Jong weer opgesteld wordt terwijl hij nog niet fit is.
Verder zal Ajax moeten winnen, anders is er toch sprake van een vormcrisis. Onbegrijpelijk dat de Jong weer opgesteld wordt terwijl hij nog niet fit is.
De selectie is ietwat aan de krappe kant, maar zolang die 5 punten nog goedgemaakt kunnen worden is Feyenoord titelkandidaat. We moeten ook niet doen alsof de andere teams zoveel beter zijn, want dat zijn ze absoluut niet.
PSN: Finally_Chris
Ajax, Twente, Feyenoord en Vitesse zijn allemaal titel kandidaat. Ik zie Ajax en Twente als favoriet gezien de breedte van de selectie. PSV komt er niet meer bij, 5e plek is het hoogst haalbare denk ik.
Na dit weekend heb ik er juist weer vertrouwen in, vierde plaats is weer mogelijk. Vijf puntjes achter op Vitesse, is mogelijk.frankwopereis schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:41:
Ajax, Twente, Feyenoord en Vitesse zijn allemaal titel kandidaat. Ik zie Ajax en Twente als favoriet gezien de breedte van de selectie. PSV komt er niet meer bij, 5e plek is het hoogst haalbare denk ik.
Pec krijgt de deksel op de neus lees ik? Staat rust en 0-2 achter tegen Cambuur.
nggyu nglyd
Voor de toto liefhebbers, alvast even mijn feilloze voorspelling: Ajax walst gewoon over Heerenveen heen met 3-0, Feyenoord laat het liggen in Breda met 2-1. Hoeft straks niemand verbaast te zijn als deze op het scorebord staan
Verwijderd
Nah zeg, waarom zo negatief? Kan het alleen maar mee vallen?PWM schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:20:
Voor de toto liefhebbers, alvast even mijn feilloze voorspelling: Ajax walst gewoon over Heerenveen heen met 3-0, Feyenoord laat het liggen in Breda met 2-1. Hoeft straks niemand verbaast te zijn als deze op het scorebord staan
Feyenoord neemt de 3 punten mee naar Rotterdam, omdat NAC er niet aan te pas komt tegen Feyenoord.
Heb de meeste uitwedstrijden van Feyenoord gezien. Zeker die buiten de top 6, waren belabberd. Zeker nu bij winst afstand genomen kan worden van een concurrent, zullen de benen weer zwaar zijn.
Inzetten op heerenveen en nac levert toch aanzienlijk meer op..PWM schreef op zondag 16 februari 2014 @ 13:20:
40 keer je inzet
Maar de kans dat dat gebeurd is ook niet zo groot natuurlijk..
Heerenveen moet uit z'n slof schieten willen ze iets klaarspelen bij Ajax thuis. Gezien het feit dat de halve verdediging mist en Finnbogason de afgelopen weken erg slecht speelt, verwacht ik er bijzonder weinig van. Ajax is toch wel redelijk stabiel, die zullen zich niet door Heerenveen laten verrassen.
Verwijderd
Goed voor Cambuur dat ze hebben gewonnen van Zwolle. Gun Cambuur wel een langer verblijf in de eredivisie.
Er denkt er eentje bij NAC dat ie Ronaldo is, alleen jammer dat ie compleet faalt en op z'n bek gaat 
En Pelle spugen richting Ter Rouwelaar is ook behoorlijk
En Pelle spugen richting Ter Rouwelaar is ook behoorlijk
Die actie van Verbeek vs. Immers? Verbeek faalde daar helemaal niet? beetje ongelukkig dat hij valt maar hij blijft in balbezit en trapt de bal via Immers uit.chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:51:
Er denkt er eentje bij NAC dat ie Ronaldo is, alleen jammer dat ie compleet faalt en op z'n bek gaat
I served in a company of heroes.
Poepon scoort nadat hij niet meer op het veld had mogen staan. Weer de zoveelste keer dat Feyenoord veel beter is, kans op kans krijgt en toch in de problemen komt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat was wel een bewustje op de knieën ja.
Wel 2de pingel in 2 wedstrijden van Nelom. Handig is anders.
Wel 2de pingel in 2 wedstrijden van Nelom. Handig is anders.
Verwijderd
Gemakkelijk gegeven pingel. Feyenoord heeft zoveel meer kansen dan NAC dat het gek moet lopen wil Feyenoord niet met de 3 punten naar Rotterdam terug gaan.
Als Poepon er uit was dan had iemand anders toch die penalty genomenph4ge schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:08:
Poepon scoort nadat hij niet meer op het veld had mogen staan. Weer de zoveelste keer dat Feyenoord veel beter is, kans op kans krijgt en toch in de problemen komt.
I served in a company of heroes.
Jup, want de wedstrijd verloopt natuurlijk precies hetzelfde na een rode kaart.Vuvuzela schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:10:
[...]
Als Poepon er uit was dan had iemand anders toch die penalty genomen
Kan hem geven, in De Kuip komen veel scheidsrechters nou eenmaal bewijzen dat ze vooral niet onder de indruk zijn maar uit is dat anders. Slechts 1 gele kaart voor NAC is een klein wonder.Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:09:
Gemakkelijk gegeven pingel. Feyenoord heeft zoveel meer kansen dan NAC dat het gek moet lopen wil Feyenoord niet met de 3 punten naar Rotterdam terug gaan.
Wedstrijd is wel een beetje gekanteld.
[ Voor 47% gewijzigd door ph4ge op 16-02-2014 15:26 ]
Het blijft een wonderlijke ploeg. Feyenoord begint meestal sterk, en scoort. Dan laten ze zich terugzakken, en krijgen in bijna alle wedstrijden na de voorsprong een gelijkmaker te verduren.
Maar daarna... pakken ze het niet meer op.
Maar daarna... pakken ze het niet meer op.
Verwijderd
Kijk naar het veldspel van beide teams en de hoeveelheid kansen.D-e-n schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:10:
Dat heeft Feyenoord al meer gedacht
Gaat dat zo door in de 2-de helft dan lijkt het mij stug dat Feyenoord niet zou winnen.
Verwijderd
Go ahead AZ? Maar die hebben gisteren toch verloren?D-e-n schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:25:
Go Ahead, AZ.....
Het is in Breda 😉[b]ph4ge schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:11
Kan hem geven, in De Kuip komen veel scheidsrechters nou eenmaal bewijzen dat ze vooral niet onder de indruk zijn maar uit is dat anders. Slechts 1 gele kaart voor NAC is een klein wonder.
Wedstrijd is wel een beetje gekanteld.
Ik had hem al aangepast, was een stukje verdwenen in de vorige edit
Castaignos
Wat een prutser is 't ook zeg... Voetbalt een matige pot, scoort de 1-0 en dan gaat ie juichen met z'n vingertje voor z'n mond. Walgelijk
Verwijderd
Net ter Horst zien rijden op de 1500 meter voor vrouwen in Sochi? Goedemorgen zeg, meid zet ff een tijd neer, terwijl ze gisteren ook nog heeft gereden als short trackster!
Ter Mors bedoel je? Maar je zit in het voetbaltopic hoorVerwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:39:
Net ter Horst zien rijden op de 1500 meter voor vrouwen in Sochi? Goedemorgen zeg, meid zet ff een tijd neer, terwijl ze gisteren ook nog heeft gereden als short trackster!
[OS] Sotsji 2014 schaatsen
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 16-02-2014 15:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum