"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
EDIT: 2-3 door De Vrij. Goed afgemaakt!
[ Voor 42% gewijzigd door CR1691 op 19-01-2014 15:03 ]
PSN: Finally_Chris
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Edit: Het had 0-5 moeten staan. Feyenoord blijft zichzelf tekort doen. Zo zonde
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 19-01-2014 15:13 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Omdat Utrecht daar amper komt? Hij controlleert alles prima en grijpt in wanneer nodig.Arjan90 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:15:
Het valt me vooral op hoeveel druk Feyenoord zet en hoe snel de voorhoede schakelt: Boëtius en Pelle spelen goed, maar ook Schaken zit er kort op. Clasie vind ik wel redelijk onzichtbaar.
Ben benieuwd wat Wouter tegen het positiespel van Feijenoord gaat bedenken.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 19-01-2014 15:41 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 19-01-2014 15:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Verwijderd
Edit
2-4! Hèhè, heeft ff geduurd maar Bless doet het dan toch!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 15:59 ]
Hele sterke voorhoede van PSV dus, Blind in de controlerende rol of niet? Ik hoop dat Ajax PSV kan tegenhouden en er zelf een of twee goals kan maken. Ik hoop op een 3-1 (ben bang voor een 1-3Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:58:
Ruiz in de basis vandaag, samen met Depay en Locadia. Ben benieuwd! Wel beetje zonde van Narsingh die nu op de bank zit vind ik persoonlijk. Bij Ajax Sigi in de basis
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Verwijderd
Nu nog een gelijkspel bij Ajax - PSV en ik ben tevreden.
[ Voor 30% gewijzigd door CR1691 op 19-01-2014 16:23 ]
Verwijderd
Maarja, nog steeds de beste Utrechter op het veld..Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:19:
Utrecht heeft wel humor, Robin de Ruiter tot man of the match uit te roepen met 5 doelpunten om zijn oren:)
Verwijderd
Als die eerste helft ook zo gaat verlopen als die wedstrijd Utrecht Feyenoord hoor je niemand klagen!
Heb er niks van gezien, maar ik zou het meest tevreden ermee zijn dat het eens niet Pelle is die de hele productie verzorgtCR1691 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:18:
2-5. Heel goed. Al hadden er natuurlijk nog minstens 5 bijgemoeten.
Nu nog een gelijkspel bij Ajax - PSV en ik ben tevreden.
Jij hebt al die kansen dus gemist?toolkist schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:
[...]
Heb er niks van gezien, maar ik zou het meest tevreden ermee zijn dat het eens niet Pelle is die de hele productie verzorgt
Verwijderd
Heel veel slechte passes en psv is gevaarlijk met counters
nggyu nglyd
Verwijderd
Verwijderd
XXXVI
Verwijderd
Verwijderd
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nomen nescio
Overigens is het echt een prachtassist van Schöne.
[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 19-01-2014 17:53 ]
nggyu nglyd
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Rekik is gehuurd, Bruma is gekocht. Chelsea heeft wel een terugkoopoptie (voor 5 mio).MeNTaL_TO schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:55:
Zijn Bruma en Rekik nu beiden gehuurd of was er nu 1 van de 2 gekocht? (Dit naar een discussie hier).
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Verwijderd
Zal me alleen niks verbazen als het gewoon nog 1-1 wordt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[edit]LOL, mijn vriendin vraagt waarom het publiek om hoeren zit te roepen.
[ Voor 14% gewijzigd door MeNTaL_TO op 19-01-2014 18:02 ]
nggyu nglyd
Altijd in de tweede helft ook... De tegenstander ruikt dan bloed en lopen er relatief eenvoudig over heen (Feyenoord, Vitesse, maar ook NAC, Roda en nu dan Ajax). Maar goed, in ieder geval is het nu duidelijk dat het seizoen echt helemaal verloren is, anders hadden sommige spelers nog grote praatjes gekregen ook.Bra-Jo schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:51:
Zoals iedere keer weer bij PSV. Drie of vier prima kansen die niet afgemaakt worden, en vervolgens acoort de tegenstander en wordt er verloren.
En het eerste deel van 1/16 miljoen is al voorbij, nog maar 15 wedstrijden te gaan
En dan gaan we er vanuit dat hij alle wedstrijden speelt.RobbertC schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:02:
[...]
Altijd in de tweede helft ook... De tegenstander ruikt dan bloed en lopen er relatief eenvoudig over heen (Feyenoord, Vitesse, maar ook NAC, Roda en nu dan Ajax). Maar goed, in ieder geval is het nu duidelijk dat het seizoen echt helemaal verloren is, anders hadden sommige spelers nog grote praatjes gekregen ook.
En het eerste deel van 1/16 miljoen is al voorbij, nog maar 15 wedstrijden te gaan
Verwijderd
nggyu nglyd
I see what you did thereQuad schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:07:
PSV heeft wel het geluk dat de 'concurrentie', Go Ahead Eagles, PEC Zwolle oa, ook punten heeft verspeeld.
En het probleem is dat ik ze niet beter zie worden. Willems en Bruma spelen al een paar jaar zo.CR1691 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:07:
Nou ja, de verdediging is echt dramatisch. Het bestaat uit spelers die (nog) niet de kwaliteit hebben voor het niveau die PSV nastreeft als je in de top wilt voetballen. Bruma vind ik bijvoorbeeld echt een hele matige verdediger... Maakt altijd wel een fatale fout in een wedstrijd.
Verwijderd
En daar komt die ervaring aan Ajax er nu bij in de hoedanigheid van Poulsen. Goede wissel in mijn optiek van de Boer, zij het wel een defensieve. Terwijl Park er juist uit is gehaald door Cocu.
Interessante wissels!
Tsja, op basis van de huidige ranglijst zijn de plekken 9-11 ook concurrenten van PSV.
Ajax nog even volhouden!
nggyu nglyd
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Bruma is inderdaad echt middelmaat, rekik heeft wel potentie maar is alleen gehuurd dus daar heeft psv volgend jaar niets aan.Deadsy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:09:
[...]
En het probleem is dat ik ze niet beter zie worden. Willems en Bruma spelen al een paar jaar zo.
Als het zo blijft is het gat 14 punten met zowel vitesse als ajax
Verwijderd
Ik snap om eerlijk te zijn de clausule van Chelsea bij Bruma niet.Crysania schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:14:
[...]
Bruma is inderdaad echt middelmaat, rekik heeft wel potentie maar is alleen gehuurd dus daar heeft psv volgend jaar niets aan.
Als het zo blijft is het gat 14 punten met zowel vitesse als ajax
Aan de ene kant waarom zou PSV een speler kopen van Chelsea met zo een lage terugkoop clausule. Want stel hij doet het top dan is hij voor 5mln weer weg.
Aan de andere kant bij HSV was hij ook absurd zwak dus waarom uberhaubt een terugkoop clausule?
edit: en tja het is gewoon triest dat je beste verdediger 18 jaar is en slechts gehuurd is.
Voor de rest vind ik dat PSV gewoon een goed team heeft dus ik snap echt niet waarom er geld uitgetrokken word voor een aanvaller terwijl er juist achterin versterkingen nodig zijn.
Want als PSV hier verliest dan is dat vanwege verdedigende fouten.
Mja het zal wel de methode zijn van meer goals maken dan dat je tegen krijgt.
[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 19-01-2014 18:18 ]
Om situaties zoals nu met bv Matic in de toekomst te voorkomen?Deadsy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:16:
[...]
Ik snap om eerlijk te zijn de clausule van Chelsea bij Bruma niet.
Aan de ene kant waarom zou PSV een speler kopen van Chelsea met zo een lage terugkoop clausule. Want stel hij doet het top dan is hij voor 5mln weer weg.
Aan de andere kant bij HSV was hij ook absurd zwak dus waarom uberhaubt een terugkoop clausule?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja maar ik bedoel de hoogte van het bedrag. Dat PSV daarmee akkoord gaat.Bospa01 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:19:
[...]
Om situaties zoals nu met bv Matic in de toekomst te voorkomen?
Ik vind het absoluut geen goede speler maar als hij het opeens top doet en Chelsea haalt hem voor 5mln terug dan heb je als PSV toch een probleem.
Geen idee, misschien beetje door de krachten heen of een poging om Hoesen te lanceren?argro schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:20:
Iemand enig idee waarom Ajax in de 87ste minuut stopte met voetballen en iedere bal blind naar voren ramde? Daardoor kreeg PSV per 30 seconden een kans om aan te vallen. Onbegrijpelijk na een verder prima tweede helft.
Verwijderd
Verwijderd
Vind overigens Rekik maar een misselijk mannetje met zijn lompe overtredingen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 18:23 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum