[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.436 views

Onderwerpen

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-01 23:19
PWM schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:48:
[...]

Pff, zeer verstandig natuurlijk om een trainingsweek te doen :+
Spreekt natuurlijk voor zich :+

EDIT: Duss...

[ Voor 3% gewijzigd door Arjan90 op 19-01-2014 14:52 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

En weer heerlijk verdedigd :+

EDIT: 2-3 door De Vrij. Goed afgemaakt!

[ Voor 42% gewijzigd door CR1691 op 19-01-2014 15:03 ]

PSN: Finally_Chris

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:54
3 heerlijke doelpunten, spelen vrij goed. Alleen wat een klungelige tegendoelpunten. Vink laat zich ook weer van zn beste kant zien.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een van de beste helften van Pelle sinds hij bij Feyenoord is. Erg knappe voorhoede ook. Dat wel...

Edit: Het had 0-5 moeten staan. Feyenoord blijft zichzelf tekort doen. Zo zonde

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 19-01-2014 15:13 ]

• Arjan90
Het valt me vooral op hoeveel druk Feyenoord zet en hoe snel de voorhoede schakelt: Boëtius en Pelle spelen goed, maar ook Schaken zit er kort op. Clasie vind ik wel redelijk onzichtbaar.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Arjan90 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:15:
Het valt me vooral op hoeveel druk Feyenoord zet en hoe snel de voorhoede schakelt: Boëtius en Pelle spelen goed, maar ook Schaken zit er kort op. Clasie vind ik wel redelijk onzichtbaar.
Omdat Utrecht daar amper komt? Hij controlleert alles prima en grijpt in wanneer nodig.
Ben benieuwd wat Wouter tegen het positiespel van Feijenoord gaat bedenken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Utrecht en Feyenoord zijn bezig reclame voor de eredivisie te maken van hier tot Tokio. Wauw man, wat een wedstrijd! Lijkt de Premier League wel!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:27

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heerlijke pot inderdaad! Hij had er wel een paar keer extra ingemogen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 19-01-2014 15:41 ]

Last.fm | Code Talks

Verwijderd

Feyenoord heeft zichzelf in de eerste helft idd wel tekort gedaan. Moeten ze het in deze 2-de helft dan maar doen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Een ploeg die 20 25 kansen nodig heeft om er 3 te scoren gaat natuurlijk nooit kampioen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 19-01-2014 15:51 ]

Verwijderd

Och, als je er iedere wedstrijd maar minimaal 1-tje meer maakt dan de tegenstander kom je ook dan een heel eind :)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat die Duplan nog geen kaart heeft is voor mij onbegrijpelijk.

Verwijderd

Feyenoord moet wel die 4-de gaan maken allengs. Hoogstandjes van Pelle zien er leuk uit maar rendement moet nog omhoog. Die 4-de had er allang in moeten zitten natuurlijk.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Maar qua positiespel spelen ze wel echt uitstekend hoor. Heerlijke combinaties.

• ph4ge
Ik vrees inderdaad voor de oude voetbalwetten die Feyenoord dit jaar al vaker dwars hebben gezeten. Het spel van Feyenoord is misschien wel het beste van de Eredivisie, maar ze hebben niet voor niets zoveel verliespunten. Scoor nou eens, Feyenoord!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Die Vink weigert een gele kaart voor Utrecht te trekken. Belachelijk.

• PWM
  • Niet online

PWM

Tegen Ajax krijg je misschien 2 of 3 van dit soort kansen. Als je dan een rendement hebt van 5% kom je niet ver.

Verwijderd

Ruiz in de basis vandaag, samen met Depay en Locadia. Ben benieuwd! Wel beetje zonde van Narsingh die nu op de bank zit vind ik persoonlijk. Bij Ajax Sigi in de basis :(

Verwijderd

Utrecht wordt inderdaad wel veel toegestaan, dat kun je moeilijk ontkennen.

Edit

2-4! Hèhè, heeft ff geduurd maar Bless doet het dan toch! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 15:59 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zo he-he. Wedstrijd lijkt nu beslist te zijn.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:07

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:58:
Ruiz in de basis vandaag, samen met Depay en Locadia. Ben benieuwd! Wel beetje zonde van Narsingh die nu op de bank zit vind ik persoonlijk. Bij Ajax Sigi in de basis :(
Hele sterke voorhoede van PSV dus, Blind in de controlerende rol of niet? Ik hoop dat Ajax PSV kan tegenhouden en er zelf een of twee goals kan maken. Ik hoop op een 3-1 (ben bang voor een 1-3 :') )

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Boëtius er uit met een blessure. Als ie maar op tijd fit is voor tegen Ajax...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Scheelt een slok op een borrel. Fantastische speler. Misschien wel het grootste talent van de Eredivisie.

Verwijderd

En nu Vilhena die een kopstoot op zijn achterhoofd krijgt. Utrecht is stevig aan het voetballen om het zacht uit te drukken.

• ph4ge
Haal de placenta's maar weer uit de vriezer. Onmisbare speler.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

2-5. Heel goed. Al hadden er natuurlijk nog minstens 5 bijgemoeten.

Nu nog een gelijkspel bij Ajax - PSV en ik ben tevreden.

[ Voor 30% gewijzigd door CR1691 op 19-01-2014 16:23 ]

• Arjan90
Terechte stand! Er hadden er absoluut meer in gemoeten, maar dit doet meer eer aan dan de 2-3 tot aan de 70ste minuut. Ik hoop dat Feyenoord dit spel ook kan vertonen tegen Ajax a.s. woensdag, dan wordt het een leuke en uitdagende pot!

Verwijderd

Utrecht heeft wel humor, Robin de Ruiter tot man of the match uit te roepen met 5 doelpunten om zijn oren:)

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:19:
Utrecht heeft wel humor, Robin de Ruiter tot man of the match uit te roepen met 5 doelpunten om zijn oren:)
Maarja, nog steeds de beste Utrechter op het veld.. ;)

Verwijderd

En nu hopelijk nog een lekker toetje vandaag met Ajax PSV!

Als die eerste helft ook zo gaat verlopen als die wedstrijd Utrecht Feyenoord hoor je niemand klagen!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:18:
2-5. Heel goed. Al hadden er natuurlijk nog minstens 5 bijgemoeten.

Nu nog een gelijkspel bij Ajax - PSV en ik ben tevreden.
Heb er niks van gezien, maar ik zou het meest tevreden ermee zijn dat het eens niet Pelle is die de hele productie verzorgt ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Heb er niks van gezien, maar ik zou het meest tevreden ermee zijn dat het eens niet Pelle is die de hele productie verzorgt ;)
Jij hebt al die kansen dus gemist?

• toolkist
  • Niet online
Aan kansen heb je niks...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kansen heb je nodig om überhaupt te kunnen scoren.

Verwijderd

Statistieken van de wedstrijd Utrecht Feyenoord zeggen eigenlijk zo goed als alles: http://gyazo.com/957ceb3b1daf2077a5f774dc66f7cc06.png

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45
Ajax begint erg slecht. Lijken beetje bang.

Heel veel slechte passes en psv is gevaarlijk met counters

Verwijderd

PSV moet meer dan Ajax. Dus lijkt het mij niet zo vreemd dat PSV veel druk zet.

• Quad

Quad

Doof

PSV is zeer sterk op aanvallend gebied, moet Ajax echt mee uitkijken.

nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Gelijkspel hier zou wel mooi zijn voor Feyenoord, maar ik zie PSV nog wel scoren.

Verwijderd

Poeh, Ajax mag blij zijn dat het nog niet achter staat. PSV heeft duidelijk de betere kansen tot nog toe.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-01 15:20
Tsja, dat is te verwachten. Terugzakken door PSV met de intentie om er snel uit te komen. En Ajax komt er simpelweg niet doorheen, te is te licht en met te weinig verrassing.

De CSL/OT kroeg !

Verwijderd

Volgens de Boer was er aanvallend geen versterking nodig :D

Verwijderd

Verdedigers van Ajax laten zich helemaal naar achteren duwen door de aanvallers van PSV. Is denk ik voornamelijk een kwestie van lef hebben. PSV heeft dat vooralsnog meer dan Ajax.

• Quad

Quad

Doof

Aanvallend komen ze te kort, lijkt mij duidelijk.

nggyu nglyd

• Dadona
Wat zou het er anders uitzien als Ajax even Narsingh bij PSV van de bank mag plukken.

De CSL/OT kroeg !

• toolkist
  • Niet online
Schone is het probleem niet. Er ontbreekt alleen een goede centrumspits nu De Jong geblesseerd is

• Quad

Quad

Doof

Die spits is er wel, maar zit op de bank.

nggyu nglyd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:52
Kuipers zit al een aantal maal flink mis, net als Ajax :/

XXXVI

Verwijderd

Middenveld van Ajax komt er vooralsnog niet echt aan te pas. Lijkt een beetje te licht te zijn.

Verwijderd

Met Serero en Klaassen vind ik dat niet gek. Wat mij betreft Schone of Poulsen toevoegen aan het middenveld en Bojan op de flank.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sigthórsson er af, Bojan er in. Sigthórsson bakt er weinig van, beweegt te weinig mee waardoor de aanvallen van Ajax bij de opbouw al stranden. Het is allemaal te makkelijk te verdedigen. Goddank dat PSV het vizier niet scherp heeft... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
Waarom schieten die PSV'ers nou niet een paar erin.. Ze spelen aanzienlijk beter dan Ajax.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax heeft de weken voor de winterstop ook de mazzel gehad dat tegenkansen niet benut werden. Daarom staan ze waar ze staan, idem voor PSV ;)

Verwijderd

Nou, dat liedje van Bob Marley lijkt me voor Ajax vooralsnog niet echt opportuun.

Verwijderd

Het enige verschil met de competitie van tegenwoordig is dat als je vandaag van PSV verliest, je volgende week zeer waarschijnlijk weer punten inloopt. Voor mijn gevoel is een topper winnen daarom wat minder noodzakelijk de laatste seizoenen omdat iedereen punten tegen iedereen verspeelt.

Verwijderd

Menigeen heeft het over Vitesse als kampioenskandidaat maar vlak ook Twente niet uit. Castaignos wordt niet hoog aangeslagen door menigeen maar heeft er allengs toch weer 11 in liggen.

• Quad

Quad

Doof

Hm prachtige vrije trap van Depay :+

nggyu nglyd

Verwijderd

Gelukkig ging hj nog niet zo apart staan als die huilende Portugees :)

• Dadona
Uitgerekend Kolbein...

De CSL/OT kroeg !

Verwijderd

BOEM!

Verwijderd

Zat er wel een beetje aan te komen. PSV speelt veel minder na de rust. En dat verdedigen van PSV zag er bepaald niet goed uit.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zoals iedere keer weer bij PSV. Drie of vier prima kansen die niet afgemaakt worden, en vervolgens acoort de tegenstander en wordt er verloren. :N

Nomen nescio

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Prima verdedigd weer bij PSV. Rekik en Bruma stonden te slapen.

• Quad

Quad

Doof

Wel lekker dit maar het hoorde al 0-2/0-3 te staan..
Overigens is het echt een prachtassist van Schöne. :D

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 19-01-2014 17:53 ]

nggyu nglyd

Verwijderd

Mwah, dan had PSV maar die kansen moeten benutten in de 1-ste helft.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Zijn Bruma en Rekik nu beiden gehuurd of was er nu 1 van de 2 gekocht? (Dit naar een discussie hier).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• toolkist
  • Niet online
Bruma gekocht, Rekik gehuurd

Verwijderd

Rekik gehuurd, Bruma gekocht dacht ik.

Verwijderd

Zo, die was lekker gekeept.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
MeNTaL_TO schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:55:
Zijn Bruma en Rekik nu beiden gehuurd of was er nu 1 van de 2 gekocht? (Dit naar een discussie hier).
Rekik is gehuurd, Bruma is gekocht. Chelsea heeft wel een terugkoopoptie (voor 5 mio).

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

Ondertussen had Ajax er ook 3 mogen maken. Wel een leuke tweede helft.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:15
Dan zou het wel zo eerlijk zijn als PSV nu tegen het veldspel in de gelijkmaker zou maken :)

Verwijderd

Het wedstrijdbeeld van de eerste helft is nu inderdaad helemaal omgekeerd. Nu mag PSV niet mopperen dat Ajax er niet al meer heeft gemaakt.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

De eerste 60.000 is besteed voor 75 minuten. Het is wachten op de 2-0 en dan wellicht ook nog de 3-0.

Zal me alleen niks verbazen als het gewoon nog 1-1 wordt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wat een verschill tussen eerste en tweede helft van Ajax, zeker nu na het doelpunt lijken ze echt los te komen. Snap trouwens niet waarom Cocu voor Ruiz boven Narsingh heeft gekozen, ook op lange termijn lijkt het me een verkeerd signaal.

[edit]LOL, mijn vriendin vraagt waarom het publiek om hoeren zit te roepen.

[ Voor 14% gewijzigd door MeNTaL_TO op 19-01-2014 18:02 ]

• Quad

Quad

Doof

Wel leuk om te zien dat Ruiz eraf gehaald wordt, heeft niet bepaald veel gebracht.

nggyu nglyd

• RobbertC
  • Laatst online: 15:34
Bra-Jo schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:51:
Zoals iedere keer weer bij PSV. Drie of vier prima kansen die niet afgemaakt worden, en vervolgens acoort de tegenstander en wordt er verloren. :N
Altijd in de tweede helft ook... De tegenstander ruikt dan bloed en lopen er relatief eenvoudig over heen (Feyenoord, Vitesse, maar ook NAC, Roda en nu dan Ajax). Maar goed, in ieder geval is het nu duidelijk dat het seizoen echt helemaal verloren is, anders hadden sommige spelers nog grote praatjes gekregen ook.

En het eerste deel van 1/16 miljoen is al voorbij, nog maar 15 wedstrijden te gaan :p

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zolang Ajax de 2-0 niet maakt, kanPSV kan best nog wel gelijkmaken. De verdediging van Ajax is ook niet echt solide.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-01 17:20
RobbertC schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:02:
[...]

Altijd in de tweede helft ook... De tegenstander ruikt dan bloed en lopen er relatief eenvoudig over heen (Feyenoord, Vitesse, maar ook NAC, Roda en nu dan Ajax). Maar goed, in ieder geval is het nu duidelijk dat het seizoen echt helemaal verloren is, anders hadden sommige spelers nog grote praatjes gekregen ook.

En het eerste deel van 1/16 miljoen is al voorbij, nog maar 15 wedstrijden te gaan :p
En dan gaan we er vanuit dat hij alle wedstrijden speelt.

Verwijderd

Het rare is dat ik PSV bepaald geen slechte selectie vind hebben. Wat heet. Op basis van die selectie presteert PSV in mijn ogen ondermaats.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou ja, de verdediging is echt dramatisch. Het bestaat uit spelers die (nog) niet de kwaliteit hebben voor het niveau die PSV nastreeft als je in de top wilt voetballen. Bruma vind ik bijvoorbeeld echt een hele matige verdediger... Maakt altijd wel een fatale fout in een wedstrijd.

• Quad

Quad

Doof

PSV heeft wel het geluk dat de 'concurrentie', Go Ahead Eagles, PEC Zwolle oa, ook punten heeft verspeeld.

nggyu nglyd

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:07:
PSV heeft wel het geluk dat de 'concurrentie', Go Ahead Eagles, PEC Zwolle oa, ook punten heeft verspeeld.
I see what you did there 8)

• Deadsy
CR1691 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:07:
Nou ja, de verdediging is echt dramatisch. Het bestaat uit spelers die (nog) niet de kwaliteit hebben voor het niveau die PSV nastreeft als je in de top wilt voetballen. Bruma vind ik bijvoorbeeld echt een hele matige verdediger... Maakt altijd wel een fatale fout in een wedstrijd.
En het probleem is dat ik ze niet beter zie worden. Willems en Bruma spelen al een paar jaar zo.

Verwijderd

@CR1691 Mwah, misschien kan die verdediging een ervaren speler er bij gebruiken, dat wel. Want het is nu wel allemaal wel heel erg jong.

En daar komt die ervaring aan Ajax er nu bij in de hoedanigheid van Poulsen. Goede wissel in mijn optiek van de Boer, zij het wel een defensieve. Terwijl Park er juist uit is gehaald door Cocu.

Interessante wissels!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Lache die Cocu. Ziet er ook echt niet uit als een hoofdtrainer. Geef het gewoon lekker op. Hij is er gewoon nog niet klaar voor.

• Quad

Quad

Doof

Tsja, op basis van de huidige ranglijst zijn de plekken 9-11 ook concurrenten van PSV. :)

Ajax nog even volhouden!

nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Cocu heeft toch al eerder een half jaartje PSV getraind? Toen ging het in volgens mij ook niet best....

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Crysania
  • Laatst online: 13:45
Deadsy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:09:
[...]

En het probleem is dat ik ze niet beter zie worden. Willems en Bruma spelen al een paar jaar zo.
Bruma is inderdaad echt middelmaat, rekik heeft wel potentie maar is alleen gehuurd dus daar heeft psv volgend jaar niets aan.

Als het zo blijft is het gat 14 punten met zowel vitesse als ajax

Verwijderd

Wedstrijd is gespeeld. Zie PSV niet meer scoren. Tenzij het door puur opportunistisch spel.

• Deadsy
Crysania schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Bruma is inderdaad echt middelmaat, rekik heeft wel potentie maar is alleen gehuurd dus daar heeft psv volgend jaar niets aan.

Als het zo blijft is het gat 14 punten met zowel vitesse als ajax
Ik snap om eerlijk te zijn de clausule van Chelsea bij Bruma niet.
Aan de ene kant waarom zou PSV een speler kopen van Chelsea met zo een lage terugkoop clausule. Want stel hij doet het top dan is hij voor 5mln weer weg.
Aan de andere kant bij HSV was hij ook absurd zwak dus waarom uberhaubt een terugkoop clausule?

edit: en tja het is gewoon triest dat je beste verdediger 18 jaar is en slechts gehuurd is.
Voor de rest vind ik dat PSV gewoon een goed team heeft dus ik snap echt niet waarom er geld uitgetrokken word voor een aanvaller terwijl er juist achterin versterkingen nodig zijn.
Want als PSV hier verliest dan is dat vanwege verdedigende fouten.

Mja het zal wel de methode zijn van meer goals maken dan dat je tegen krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 19-01-2014 18:18 ]

• Bossie
  • Laatst online: 13:00
Deadsy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:16:
[...]

Ik snap om eerlijk te zijn de clausule van Chelsea bij Bruma niet.
Aan de ene kant waarom zou PSV een speler kopen van Chelsea met zo een lage terugkoop clausule. Want stel hij doet het top dan is hij voor 5mln weer weg.
Aan de andere kant bij HSV was hij ook absurd zwak dus waarom uberhaubt een terugkoop clausule?
Om situaties zoals nu met bv Matic in de toekomst te voorkomen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Quad

Quad

Doof

:)F 3 punten in de pocket en weer op de eerste plek.

nggyu nglyd

Verwijderd

En Vitesse mag nog tegen PSV :D

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Iemand enig idee waarom Ajax in de 87ste minuut stopte met voetballen en iedere bal blind naar voren ramde? Daardoor kreeg PSV per 30 seconden een kans om aan te vallen. Onbegrijpelijk na een verder prima tweede helft.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Han
  • Niet online

Han

*O* *O* jajajajajaj! Fantastische tweede helft, drie punten in de pocket. Terechte winnaar over de gehele wedstrijd en PSV op 14 punten achterstand gezet. Geweldig! *O* *O*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Deadsy
Bospa01 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:19:
[...]

Om situaties zoals nu met bv Matic in de toekomst te voorkomen?
Ja maar ik bedoel de hoogte van het bedrag. Dat PSV daarmee akkoord gaat.
Ik vind het absoluut geen goede speler maar als hij het opeens top doet en Chelsea haalt hem voor 5mln terug dan heb je als PSV toch een probleem.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

argro schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:20:
Iemand enig idee waarom Ajax in de 87ste minuut stopte met voetballen en iedere bal blind naar voren ramde? Daardoor kreeg PSV per 30 seconden een kans om aan te vallen. Onbegrijpelijk na een verder prima tweede helft.
Geen idee, misschien beetje door de krachten heen of een poging om Hoesen te lanceren?

Verwijderd

Terecht omdat PSV vergat te scoren in de 1-ste helft. Over de gehele wedstrijd gekeken was voor mijn gevoel eerder een gelijk spel terecht geweest. Maar ja, als je niet scoort zoals PSV doet doe je het jezelf uiteindelijk aan.

Verwijderd

Zo, met 14 punten achterstand is experiment Ruiz ook mislukt. Duur grapje :9
Vind overigens Rekik maar een misselijk mannetje met zijn lompe overtredingen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 18:23 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum