[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.426 views

Onderwerpen

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:06
Anti voetbal dat is het... Hoop dat milan keihard wordt afgemaakt volgende ronde, wat een kneusjes

discogs

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

AUB een van de Ajax spelers, laat je gewoon vallen in het strafschop gebied en hoop dat je de pingel mee krijg, ben er normaal zwaar op tegen, maar tegen AC Milan is het gewoon geoorloofd in mijn ogen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:01
Tja sorry maar Ajax maakt verdorie ook geen kans af, dan verdien je ook geen CL, slappe schotjes

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 15:33
Gewoon met zijn allen spontaan vallen in de 16

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:34:
Tja sorry maar Ajax maakt verdorie ook geen kans af, dan verdien je ook geen CL, slappe schotjes
De ploeg die totaal geen kansen creëert wel dan?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:39

Fiber

Beaches are for storming.

Al trekt die scheids er nog een uur bij, ik begin er nu toch ook een hard hoofd in te krijgen. Dit is gewoon het spelletje dat Milan graag speelt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ajax creeert zelf te weinig, zo sterk is de Milan-verdediging niet maar het spel van Ajax is slapjes en steriel.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Doof

Allegri maakt meer meters langs de zijlijn dan zijn spelers op het veld. :')

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:36:
[...]

De ploeg die totaal geen kansen creëert wel dan?
De ploeg die een ondoordringbaar schild op richt wel.

• Harribo
Er zijn wel degelijk mogelijkheden geweest, zeker een stuk of 4

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
Zwaar kut dit

discogs

• Quad

Quad

Doof

Helaas helaas helaas.

nggyu nglyd

• Harribo
Oh Klaassen... als die toch zat...
Wel een kutploeg da

• Deadsy
Webb had er echt nog een minuut of 2 bij mogen trekken alleen al vanwege al dat tijd rekken in de extra tijd.

Wat een walgelijk Milan weer. Gewoon om je te schamen.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Zo daar had Klaassen zich even onstervelijk kunnen maken zeggen. Knappe poging.

Ajax hoeft zich niet te schamen dit jaar. Hebben naar mijn mening prima gepresteerd. De nederlaag in Schotland en het late gelijke spel tegen Milan thuis braken ze jammergenoeg op.

[ Voor 53% gewijzigd door CR1691 op 11-12-2013 22:41 ]

PSN: Finally_Chris

• Harribo
Oh Klaassen... als die toch zat...
Wel een kutploeg dat Milan, halen je bloed onder de nagels vandaan

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:09
Oef taaie wedstrijd, bijna kiele kiele, Napoli had nog maar 1 goal nodig, maaaaar we zijn door!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41
Je zou maar AC Milan supporter zijn en hier trots op moeten zijn, dat is bijna nog erger dan balen als Ajax-supporter :p

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Die Klaassen zei toch dat 'ie een hattrick ging maken? Dan mag 'ie best wel even doorwerken.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Fiber

Fiber

Dapper gespeeld van Ajax. Helaas niet goed genoeg.

* Fiber feliciteert PWM en de andere Milan fans. Maak er een mooi feest van vanavond.

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 11-12-2013 22:42 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

RobbertC schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:41:
Je zou maar AC Milan supporter zijn en hier trots op moeten zijn, dat is bijna nog erger dan balen als Ajax-supporter :p
Die geven daar echt geen zak om hoor, ze zijn door. Hopelijk krijgen ze een afslachter als tegenstander in de loting.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29
Jammer heel jammer maar Ajax had één taak en dat was scoren en dat is ze niet gelukt dus dan heb je nergens recht op.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:03

two

Lelijk voetbal van milaan. Ze bakten er niks van.

Trots op ajax! Goed gestreden!

Signature

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat zou het erg zijn als AC de volgende wedstrijd met 10-0 verliest door zo te spelen O-) O-)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:34:
En alles in het midden van de goal, dan ga je em niet scoren...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:15
Helaas, het leek in de sterren te staan maar Ajax mistte toch net dat laatste stukje kwaliteit. Als je 80 minuten met een man meer speelt en niet weet te scoren dan verdien je het helaas gewoon niet.

3e is nog steeds een prima resultaat natuurlijk. :)F

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:42:
[...]
Die geven daar echt geen zak om hoor, ze zijn door. Hopelijk krijgen ze een afslachter als tegenstander in de loting.
Ik hoop dat het alleen niet Arsenal is, want die club zie ik ook graag verliezen.
Die mogen wat mij betreft Barcelona treffen.

• Tupac
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-01 17:29
Dortmund Arsenal Napoli 12 punten :) Helaas voor Napoli en wat een geluk voor Dortmund! Winnende treffer in de 88ste minuut

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

m0nk

16-09-2003 15.15

Al met al, 0-0 uit in Milaan, best een knappe prestatie! Milan gewoon slim gespeeld, niets op af te dingen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je het beoordeelt op de wedstrijd van vanavond, dan hebben noch Milan noch Ajax iets te zoeken in de volgende ronde. En Celtic was vanavond zichtbaar als de echt zwakke broeder waar Ajax het tegen heeft laten liggen in Glasgow.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad

Quad

Doof

In elk geval hebben wij een heel mooi CL seizoen gezien voor Ajax met als hoogtepunt de winst op Barcelona. Ze mogen in elk geval minimaal 27 miljoen aan inkomsten bijschrijven dus dat is niet niks.

nggyu nglyd

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:42:
[...]

Uiteindelijk kijk je toch naar voetbal voor het plezier? Als dit nou eenmalig zou zijn (Oranje had zo best het het WK mogen winnen voor één keertje ;)) vooruit, maar als je hier altijd naar moet kijken als ik in Milaan zou wonen dan zou ik lekker naar het curling ofzo gaan ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 12:11
Wat een kut zooi zeg, die Balotelli is niet van de bal te krijgen terwijl hij niet meer int veld had mogen staan.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bah, Milantivoetbal

Te koop....

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 10:52

Vos

AFCA

Webb durfde geen rood te geven, stond er 2 meter van af. Zwak.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Webb had het niet meer in de hand op het eind.

Te koop....

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:36
Teleurgesteld in het gebrek aan creativiteit bij Ajax, Milan kon rustig achteruit leunen en dan weet je het weel :(. Webb wilde voor mijn gevoel ook geen kaarten meer uitdelen waardoor milan met name Balotelli geen enkel excuus had om met dat wangedrag te stoppen.

Ajax heeft het helaas in de eerste wedstrijd tegen milan en tegen Celtic al verspeeld ....

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
HamburgerHenk schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:45:
Wat een kut zooi zeg, die Balotelli is niet van de bal te krijgen terwijl hij niet meer int veld had mogen staan.
Dat komt omdat ie iedere keer direct naar het gras gaat. Hij zal heus een paar keer geraakt zijn, maar het merendeel van de keren is er niks aan de hand. Ongelofelijk dat die scheidsrechters daar voor blijven fluiten.

• Deadsy
Vos schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:46:
Webb durfde geen rood te geven, stond er 2 meter van af. Zwak.
Zo durfde hij ook niet harder op te treden tegen het idiote tijd rekken en hij durfde er ook geen tijd erbij te tellen.

Zal wel bang geweest zijn om een 2e Milan speler van het veld te gooien.

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2025
Het spel van Milan in de laatste 10 minuten leek een beetje op het spel van Ajax tegen Barcelona in de laatste 10 minuten, toen zat iedereen te juichen voor iedere corner die veroverd werd. Milan had geen andere keus dan dit soort spel, had liever hele wedstrijd 11 vs 11 gezien..

Alhoewel die Balotelli echt een vervelende gast is.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wat een antivoetbal weer in Milaan.

Vol-komen terecht rood voor Montolivo, niets op af te dingen.

Slecht uitgespeeld, Ajax was veel sterker in de eerste 20 minuten, en in de 1e helft, mét Poulsen. da kom je met 11 tegen 10, en dan haal je er niets uit... zij gaan 10% harder werken, en zelf ga je 10% minder spelen... tel uit je winst.

De wissels pakten ook al niet best uit. Althans niet beter dan degenen die ze vervingen.

Bojan zeer matig, Serero was ook niet best, maar Hoesen bracht ook vrijwel niets. Sigthorsson al evenmin.

Kopsterk in de lucht, dat had er zo snel mogelijk in gemoeten, na de rode kaart. Op welke positie, dat maakte eigenlijk niet uit. Wel grappig dat het v.d. Hoorn werd.

Persoonlijk had ik Poulsen laten staan, en Denswil meer als libero laten spelen, zodat hij in de 16 van de tegenstander had kunnen opduiken, kopsterk en langer.

Je wéét dat Milan dan volkomen teruggetrokken gaat spelen, amper de eigen 16 uit. Dus: dan maar met afstandschoten en hoge ballen, met een target man probeen te spelen, bal doorkoppen of terugleggen en rossen maar.

Helaas, niet gelukt. De laatste 20 minuten waren echt verschrikkelijk om naar te kijken... bah.

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 11-12-2013 22:54 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Anti-voetbal dit, jammer dat je zo moet winnen ten koste van een team dat wel 'gewoon' wil winnen met mooi voetbal

Milan had juist die rode kaart niet moet krijgen; nu deed men extreem voorzichtig en speelde ben bijna 8-0-1 :(
Als men meer ging aanvallen had Ajax kans gehad om er uit te counteren...

[ Voor 45% gewijzigd door dutchgio op 11-12-2013 22:52 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Feihcretsam schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:47:
Het spel van Milan in de laatste 10 minuten leek een beetje op het spel van Ajax tegen Barcelona in de laatste 10 minuten, toen zat iedereen te juichen voor iedere corner die veroverd werd. Milan had geen andere keus dan dit soort spel, had liever hele wedstrijd 11 vs 11 gezien..

Barcelona had voor de rode kaart van Veltman helemaal niets te zeggen, Ajax daarentegen heerste ook voor de rode kaart van Milan.

• bobsquad
  • Niet online
en ten 2e het tijdrekken gebeurde op een andere "sportieve" manier als deze zoals elke keer een hoekschop/ingooi te creëren.

Verwijderd

Feihcretsam schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:47:

Haha, gedurfde reactie! :)

Misschien heb is mijn bril iets te gekleurd, maar volgens mij rekte Ajax nauwelijks tijd en maakte het al helemaal geen schwalbes. Ajax kwam de tijd door door op regelementaire wijze de speeltijd vol te maken (alle ballen wegrossen). Groot verschil met de schaamteloze wijze waarop AC Milan vandaag heeft gespeeld.

• toolkist
  • Niet online
Barcelona tegen Celtic: 20 schoten, 9 op goal, 6 doelpunten
Napoli tegen Arsenal: 13 schoten, 5 op goal, 2 doelpunten
Atletico Madrid: 8 schoten, 5 op goal, 2 doelpunten
Ajax: 25 schoten, 5 op goal, 0 doelpunten.

Zegt genoeg lijkt me zo.

• Fiber

Fiber

Amras schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:47:
[...]

Dat komt omdat ie iedere keer direct naar het gras gaat. Hij zal heus een paar keer geraakt zijn, maar het merendeel van de keren is er niks aan de hand. Ongelofelijk dat die scheidsrechters daar voor blijven fluiten.
Eigenlijk moet je die Balotelli gewoon gelijk de eerste keer echt goed raken, dan heeft hij tenminste een reden om te vallen...

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:53:

Zegt genoeg lijkt me zo.
Mja dat is ook weer een vrij slecht vergelijk.
Ik betwijfel dat die andere ploegen tegen een ploeg gespeeld hebben waar 8 man voor de goal hingen.

Daarnaast zijn die andere ploegen kwalitatief ook een stuk sterker.

• bobsquad
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:53:

Zegt genoeg lijkt me zo.
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen |:(

• ph4ge
Ik vind de reactie van De Boer erg naïef. Hij heeft toch zelf ook op dit niveau gespeeld? Hij was toch ook lovend over zn team toen ze precies hetzelfde deden tegen Barcelona? Het is nou eenmaal het hoogste niveau.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die verslaggever zei toch 18 schoten en 8 op het doel, hoe kunnen dat er 7 later 3 minder zijn geworden?

• Vos

Vos

AFCA

De periode na de rode kaart tot de rust was zeer matig inderdaad. Te veel spelers die het vandaag net niet hadden. Bojan, Serero, Schone. Dan Van Rhijn die niet in vorm is. Dan kom je net te kort.

Gemiste unieke kans.

• toolkist
  • Niet online
bobsquad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:54:
[...]

Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen |:(
Om eens te beginnen... het zou leuk zijn als Ajax eens in de hoeken leert te schieten. Ajax heeft een killer voorin nodig. Etc

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:55:
Ik vind de reactie van De Boer erg naïef. Hij heeft toch zelf ook op dit niveau gespeeld? Hij was toch ook lovend over zn team toen ze precies hetzelfde deden tegen Barcelona? Het is nou eenmaal het hoogste niveau.
Behalve dat Ajax niet precies hetzelfde deed.

Hoe Ajax die 2e helft tegen Barca speelde was totaal anders dan hoe Milan vanavond gespeeld heeft.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Blind op het middenveld is goud waard, aan de linkerkant was hij een stuk minder en ontbeert Ajax een goede spelverdeler.Bojan had er imho nooit in gemoeten, stoorzender van jewelste.Het leek verder wel of de spelers onder de indruk waren van de ambiance.Milan speelde zijn favoriete spelletje en daar zal ik niet over zeuren.De scheids was matig, maar dat weet je bij Webb.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:30

wontcachme

You catch me? No you wont

Na het zien van Barcelona en Milaan stel ik een nieuwe regel voor:
- Als er iemand valt en iemand gaat vragen om een vrij trap/scheids aankijken --> doorspelen of vrije trap andere team
- Als iemand valt en tijdens de val/binnen 2sec na de val kijkt die speler de scheids vragend aan --> doorspelen of vrije trap andere team.

Als het echt pijn doet kijk je nooit naar de scheids en anders zal de scheids vaak genoeg zien of het echt wat is of niet.

Oh, en ook geel voor iedere zeikerd die komt klagen bij de scheids terwijl die geen aanvoerdersband heeft.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• toolkist
  • Niet online
blobber schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:57:
Blind op het middenveld is goud waard, aan de linkerkant was hij een stuk minder en ontbeert Ajax een goede spelverdeler.Bojan had er imho nooit in gemoeten, stoorzender van jewelste.Het leek verder wel of de spelers onder de indruk waren van de ambiance.Milan speelde zijn favoriete spelletje en daar zal ik niet over zeuren.De scheids was matig, maar dat weet je bij Webb.
Bojan had er imho nooit uit gemoeten, was de enige gevaarlijke aanvaller en ook de enige die een fatsoenlijke voorzet gaf zo af en toe.

• ph4ge
Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:56:
[...]

Behalve dat Ajax niet precies hetzelfde deed.

Hoe Ajax die 2e helft tegen Barca speelde was totaal anders dan hoe Milan vanavond gespeeld heeft.
Dat komt gewoon omdat we het prachtig vinden als ons eigen team met hangen en wurgen overeind blijft, en bloed irritant als de tegenstander het doet. Is geen schande, zo werkt het op dit niveau en dat zijn we in Nederland niet gewend.

Behalve die bal op de paal helemaal in het begin heeft Ajax ook gewoon geen echte kansen gecreëerd. Dat doet de arbitrage niet.

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:59:
[...]

Bojan had er imho nooit uit gemoeten, was de enige gevaarlijke aanvaller en ook de enige die een fatsoenlijke voorzet gaf zo af en toe.
Ik kan het niet met je eens zijn, ik vond het he-le-maal niks :)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Fiber

Fiber

ph4ge schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:00:
[...]

Dat komt gewoon omdat we het prachtig vinden als ons eigen team met hangen en wurgen overeind blijft, en bloed irritant als de tegenstander het doet. Is geen schande, zo werkt het op dit niveau en dat zijn we in Nederland niet gewend...
Als ik Italiaan was dan zou ik het ook prachtig vinden, behalve die vieze overtredingen. Maar ik ben geen Italiaan.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:23

Hupske

AFCA

Dit doet toch wel erg zeer! Webb erg goed gefloten bij de 1e rode kaart. Daarna zakt die toch ver weg. Minstens 2 rode kaarten moeten geven, zo niet 3!

Milan toch wel de schande van de CL! Man man, dat je dit soort voetbal al nodig hebt tegen Ajax!
Ik heb er eigenlijk zoveel over te zeggen, maar denk dat ik het beter niet kan doen.

Hoop heel hard, dat Milan de volgende ronde gelijk aan de ...... krijgt en zich in de competitie niet kunnen plaatsen voor de CL. Zo komen we ze volgend jaar iig ook niet meer tegen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Nou ja Ajax is er voor gegaan en zelfs erg dichtbij geweest, het geluk was niet aan onze zijde.

Webb had inderdaad nog wel een rode kaart kunnen trekken, dat zat ook al niet mee.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Met 10 man was het gewoon overleven wat Milan deed (net als Ajax thuis tegen Barca).
Zo vreemd is dat niet, en bij Ajax moest iedereen top zijn om te winnen, dat was helaas vandaag niet zo.

Voor de kampioenskansen van Ajax is dit alleen maar goed nieuws, een volgende ronde CL zou zwaar zijn.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:59:
[...]

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Vond hem bijna de slechtste van Ajax.

• Deadsy
ph4ge schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:00:
[...]

Dat komt gewoon omdat we het prachtig vinden als ons eigen team met hangen en wurgen overeind blijft, en bloed irritant als de tegenstander het doet. Is geen schande, zo werkt het op dit niveau en dat zijn we in Nederland niet gewend.

Behalve die bal op de paal helemaal in het begin heeft Ajax ook gewoon geen echte kansen gecreëerd. Dat doet de arbitrage niet.
Ja hier zit je dus echt te trollen.
Dat Milan met zijn allen voor de goal ging hangen is niet datgene waar men zich zo zwaar aan irriteerd.
Men irriteerd zich aan hoe de spelers van Milan continu vrijtrappen zaten te versieren, of hoe ze bij de hoekvlag op de grond liggen met de bal tussen de benen of hoe ze er met de bal vandoor gaan wanneer de scheids fluit.

Hoe Ajax tegen Barca speelde was echt totaal anders dan hoe Milan vandaag speelde.

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:06:
[...]

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Vond hem bijna de slechtste van Ajax.
Van Rhijn (geen enkele fatsoenlijke voorzet, alleen maar op kniehoogte enzo)
Hoesen
Fischer

Om er een paar te noemen die ik zeker slechter vond

• Amras
Als je naar de eindstand in de poule kijkt, dan mag in ieder geval gezegd worden dat Ajax boven verwachting heeft gepresteerd. Veel mensen verwachtten een vierde plaats, zeker geen derde plaats met zoveel punten. Wat mij betreft een prestatie om trots op te zijn!

Als ze in de eerste drie wedstrijden iets meer hadden gebracht, dan was je waarschijnlijk gewoon tweede geworden. Zonde!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:06:
[...]

Ja hier zit je dus echt te trollen.
Dat Milan met zijn allen voor de goal ging hangen is niet datgene waar men zich zo zwaar aan irriteerd.
Men irriteerd zich aan hoe de spelers van Milan continu vrijtrappen zaten te versieren, of hoe ze bij de hoekvlag op de grond liggen met de bal tussen de benen of hoe ze er met de bal vandoor gaan wanneer de scheids fluit.

Hoe Ajax tegen Barca speelde was echt totaal anders dan hoe Milan vandaag speelde.
Dan nog heeft ie wel gelijk.
Als Ajax het zou doen zou iedere Ajax fan het prima vinden (ikzelf ook), nu is het bloedje irritant.

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:07:
[...]

Van Rhijn (geen enkele fatsoenlijke voorzet, alleen maar op kniehoogte enzo)
Hoesen
Fischer

Om er een paar te noemen die ik zeker slechter vond
Samen met hun dan ;). Ik vond Bojan arrogant spelen. Feit is dat te veel spelers geen goed niveau haalden.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 11-12-2013 23:09 ]

• dutchgio
  • Niet online
Voortaan Blind weer gewoon op het middenveld, en zolang Boilesen geblesseerd is, denswil op links en poulsen op CV, of Ligeon op links.
Blind speelt daar veel en veel veter dan op links, en ook velen malen beter als poulsen op het middenveld. Die is toch echt op leeftijd en meer de routinier als je 3-0 voorstaat...

Bojan in de spits is ook niet alles. Hij speelde verre van goed. Maar als je moet kiezen tussen Schone of Bojan op rechts zou ik voor Schone kiezen.

• Fiber

Fiber

dutchgio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:10:
Voortaan Blind weer gewoon op het middenveld...
Mee eens. Achteraf gezien, maar dat is makkelijk, een verkeerde keus van De Boer om Blind linksback te zetten.

• Dadona
  • Laatst online: 24-01 15:20
Ik snap niet waarom De Sa er niet in kwam, in plaats van Sigthorsson (of tegelijk met) En al helemaal niet om Vd Hoorn erin te gooien, in plaats van De Sa. Met al het spul voorin wil je een bal van de zijkant kunnen geven.

De CSL/OT kroeg !

• Tweaking Art
toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:08:
[...]

Dan nog heeft ie wel gelijk.
Als Ajax het zou doen zou iedere Ajax fan het prima vinden (ikzelf ook), nu is het bloedje irritant.
Nou sorry hoor maar als er bij Ajax zo'n speler die constant ligt te rollebollen over het veld, constant tegen de scheids loopt te zeiken, en ook nog een bohoorlijke arrogante uitstraling heeft ( want zeg nou zelf, bescheiden is Balotelli niet ) dan kan ik niet zeggen dat ik daar blij mee ben, het is een beetje suarez alleen dan nog extremer

Italianen vinden dit misschien prachtig, Nederlanders toch iets minder.

• toolkist
  • Niet online
Tweaking Art schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:15:
[...]

Nou sorry hoor maar als er bij Ajax zo'n speler die constant ligt te rollebollen over het veld, constant tegen de scheids loopt te zeiken, en ook nog een bohoorlijke arrogante uitstraling heeft ( want zeg nou zelf, bescheiden is Balotelli niet ) dan kan ik niet zeggen dat ik daar blij mee ben, het is een beetje suarez alleen dan nog extremer

Italianen vinden dit misschien prachtig, Nederlanders toch iets minder.
Volgens mij was Demi de Zeeuw toch best populair, terwijl ie onuitstaanbaar was toen ie nog bij AZ speelde

Verwijderd

Amras schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:08:
Als je naar de eindstand in de poule kijkt, dan mag in ieder geval gezegd worden dat Ajax boven verwachting heeft gepresteerd. Veel mensen verwachtten een vierde plaats, zeker geen derde plaats met zoveel punten. Wat mij betreft een prestatie om trots op te zijn!

Als ze in de eerste drie wedstrijden iets meer hadden gebracht, dan was je waarschijnlijk gewoon tweede geworden. Zonde!
Op zich wel, maar dat is ieder jaar hetzelfde verhaal. Het is steeds mooi gedaan en boven verwachting maar toch altijd net niet. Daar baal ik op zich wel van, jammer is dat.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:23

Hupske

AFCA

Bij Napoli klinkt het publiek ook al zo sportief -.-

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:16:
[...]

Op zich wel, maar dat is ieder jaar hetzelfde verhaal. Het is steeds mooi gedaan en boven verwachting maar toch altijd net niet. Daar baal ik op zich wel van, jammer is dat.
Erg zonde inderdaad, ieder jaar net niet. En dan vaak vrij gemakkelijk eruit in de EL. Hopelijk kunnen we daar dit jaar toch eens bij de laatste 4 o.i.d. komen!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Amras
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:16:
[...]

Ja, al zit het vaak al tegen bij de loting. Nu met hoge verwachting richting EL, om vervolgens roemloos uitgeschakeld te worden. :')

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:12
Ik vind de vergelijking tussen wat er vanavond gebeurde en hoe Ajax tegen Barca standhield wel van een behoorlijk appels en peren niveau trouwens.

Als je kijkt naar ballenjongens die niet over ballen beschikken, een Ballotelli die gewoon keihard iemand van achter neertrapt, een Allegri die bij een ingooi je doodleuk de bal uit de handen tikt, Ballotelli die doodleuk doordribbelt na een fluitsignaal, een keeper die echt BIZAR veel tijd weet te rekken iedere vrije trap weer etc etc etc etc.

Ja Ajax kwam die match ook door met tijdrekken, maar de sportiviteit bleef daarbij wel (meer) gewaarborgd dan hier. Ik ben van mening dat de regels van het voetbal moeten worden geupdate om dit soort shit tegen te gaan. Milan weet dat Webb nooit die 2e rode kaart durft te geven, en dus gaan ze zo ver in hun afbraakvoetbal. Allegri moet gewoon direct naar de tribune worden verbannen nadat hij iemand de bal uit de handen trekt. Je kunt als ploeg simpelweg niet voetballen zo.

• Vos

Vos

AFCA

Bekijk de nummers 3 van de CL eens, ik zie Ajax niet ver komen. Hopen op mooi affiche en dan maar strijdend ten onder. Zolang ze er maar niet tegen een vaag Oost-Europees clubje er uit gaan.

• Tweaking Art
toolkist schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:16:
[...]

Volgens mij was Demi de Zeeuw toch best populair, terwijl ie onuitstaanbaar was toen ie nog bij AZ speelde
Beetje overdreven om Demy de Zeeuw met Mario Balotelli te vergelijken qua gedrag? :+

Arjen Robben komt er een beetje in de buurt als we het over Nederlanders hebben, constant op de grond, al heb ik niet het idee dat hij dat doet om anderen te provoceren.

Italianen zijn gewoon iets anders, alles om te winnen, hoe dan ook, Nederlanders zijn vaak de brave jongens in de belangrijke wedstrijden, bal over de lijn spelen voor blessures, Italianen spelen de bal over de lijn als ze niet achter staan etc.

Verwijderd

EL is ook echt een fop competitie vind ik. Daar hoeven ze wat mij betreft ook niet lang in te blijven. Spelen alleen maar teams in die er geen zin in hebben.

• bobsquad
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:27:
EL is ook echt een fop competitie vind ik. Daar hoeven ze wat mij betreft ook niet lang in te blijven. Spelen alleen maar teams in die er geen zin in hebben.
Hebben we het over PSV dan >:)

Verwijderd

Dat is wel een mooi voorbeeld maar ik snap het wel. Je moet altijd voorbij Kazachstan om bij -32 tegen een stel houthakkers te voetballen en als je wint wordt er ook amper geld verdeeld. Ook weet je dat je, nadat de CL afvallers erbij komen, geen kans meer maakt om verder te komen. Kan me dan wel voorstellen dat het weinig motiveert.

• Amras
Goh, je zou eens zoveel mazzel hebben als Zenit: laatste wedstrijd met 4-1 verliezen en doorgaan met 6 punten. :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die tweede goal van Schalke was wel grappig: vijf man minstens een meter buitenspel, grensrechter staat op een lijn en vlagt niet????

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

gambieter schreef op donderdag 12 december 2013 @ 01:03:
Die tweede goal van Schalke was wel grappig: vijf man minstens een meter buitenspel, grensrechter staat op een lijn en vlagt niet????
Mijn bek viel in elk geval open. Volgens mij waren het er wel zes.

Wat dat betreft, Milan-Ajax werd vrijwel perfect gevlagd.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 12-12-2013 03:24 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ramzzz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 03:24:
Mijn bek viel in elk geval open. Volgens mij waren het er wel zes.
Vijf of zes, ach als je dan eenmaal buitenspel staat, maak er dan een orgie van :+

• JeroenNietDoen
Ramzzz schreef op donderdag 12 december 2013 @ 03:24:
[...]
Wat dat betreft, Milan-Ajax werd vrijwel perfect gevlagd.
De verliezers hier denken daar anders over :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:02

BM

Admin Softe Goederen
Het vlaggen was prima ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
AC Milan is echt een ploeg vol anti-voetbal, onbegrijpelijk dat de Jong en Emanuelson bij dergelijke ploegen willen voetballen. De arbitrage had Balotelli en die coach rood moeten geven en optreden tegen het tijdrekken.

Maar bovenal vind ik dat Ajax er een potje van heeft gemaakt hoor. Kijk eens naar die voorzetten van Denswill, van Rhijn en Blind. Zo ga je gewoon nooit scoren. Volgens mij heb ik geen fatsoenlijk schot uit de tweede lijn gezien. Ook het baltempo lag veel te laag om Milan pijn te doen.

Om over de voorgaande wedstrijden maar niet te spreken. V/d Hoorn en Denswill die met debiele onnodige acties strafschoppen weggeven. Dat kost je nu 4 punten... extra zuur wanneer je zo dichtbij bent.

XXXVI

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002

Rhapsody

In Metal We Trust

Stoffa schreef op woensdag 11 december 2013 @ 23:27:
Ik vind de vergelijking tussen wat er vanavond gebeurde en hoe Ajax tegen Barca standhield wel van een behoorlijk appels en peren niveau trouwens.

Als je kijkt naar ballenjongens die niet over ballen beschikken, een Ballotelli die gewoon keihard iemand van achter neertrapt, een Allegri die bij een ingooi je doodleuk de bal uit de handen tikt, Ballotelli die doodleuk doordribbelt na een fluitsignaal, een keeper die echt BIZAR veel tijd weet te rekken iedere vrije trap weer etc etc etc etc.

Ja Ajax kwam die match ook door met tijdrekken, maar de sportiviteit bleef daarbij wel (meer) gewaarborgd dan hier. Ik ben van mening dat de regels van het voetbal moeten worden geupdate om dit soort shit tegen te gaan. Milan weet dat Webb nooit die 2e rode kaart durft te geven, en dus gaan ze zo ver in hun afbraakvoetbal. Allegri moet gewoon direct naar de tribune worden verbannen nadat hij iemand de bal uit de handen trekt. Je kunt als ploeg simpelweg niet voetballen zo.
Ach, als het andersom was geweest waren we allemaal blij.

Ajax had gewoon moeten scoren. Iedereen wist dat Milan slim genoeg is om het spel te ontregelen. Bij de rode kaart van Montolivo was een gele kaart ook een mogelijkheid (denk zelfs dat veel scheidsrechters geel hadden gegeven).

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Quad

Quad

Doof

ephymerous schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:27:
extra zuur wanneer je zo dichtbij bent.
Dat is Nederland en voetbal, het is altijd net niet, maakt niet uit welk team. ;)

nggyu nglyd

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01 13:14
Kaap schreef op donderdag 12 december 2013 @ 06:34:
[...]

De verliezers hier denken daar anders over :+
De arbitrage was perfect niks op aan te merken.
Alleen het feit dat die ballotellti constant op de grond ligt te rollen. Maar ja je moet maar zo denken
Wat zou jij doen?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
chimera2 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:35:
[...]

Alleen het feit dat die ballotellti constant op de grond ligt te rollen. Maar ja je moet maar zo denken
Wat zou jij doen?
En hij had rood moeten hebben voor de overtreding op Daley. Maar verder viel er idd niet zo heel erg veel op aan te merken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• JeroenNietDoen
[...]
Alleen het feit dat die ballotellti constant op de grond ligt te rollen.
Als de arbitrage perfect was, dan was er met Balotelli toch niks aan de hand, anders had de arbitrage daar wat van kunnen zeggen.
[...]
Maar ja je moet maar zo denken: Wat zou jij doen?
Laat ik een tegenvraag stellen, toen Suarez nog bij Ajax speelde, en je had in de situatie van Milan gezeten, had je er echt een probleem van gemaakt als Suarez, zoals ie zo goed, kan drama en toneel speelde? Vast niet, want je was door geweest. Het gaat niet altijd om het voetbal, het gaat om overleven.

Verder vind ik de reactie van Frank de Boer een beetje calimero. Je hebt 65 minuten tegen 10 man gespeeld en puntje bij paaltje had je zelf een goal moeten maken. Achteraf klagen over de gebreken van de tegenstander terwijl je feitelijk zelf het hebt laten liggen 8)7

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-01 16:40
AC Milan is echt een ploeg vol anti-voetbal, onbegrijpelijk dat de Jong en Emanuelson bij dergelijke ploegen willen voetballen. De arbitrage had Balotelli en die coach rood moeten geven en optreden tegen het tijdrekken.

Maar bovenal vind ik dat Ajax er een potje van heeft gemaakt hoor. Kijk eens naar die voorzetten van Denswill, van Rhijn en Blind. Zo ga je gewoon nooit scoren. Volgens mij heb ik geen fatsoenlijk schot uit de tweede lijn gezien. Ook het baltempo lag veel te laag om Milan pijn te doen.

Om over de voorgaande wedstrijden maar niet te spreken. V/d Hoorn en Denswill die met debiele onnodige acties strafschoppen weggeven. Dat kost je nu 4 punten... extra zuur wanneer je zo dichtbij bent.
En zo is het.
VD Hoorn zal zich best lullig voelen dat de penalty in de Arena (in)direct de uitschakeling betekent. En dat wist iedereen toen ook al wel, alleen werd gedacht: van Barcelona zal toch verloren worden, dus de 3e plek is het hoogst haalbare.

Houdoe

• dutchgio
  • Niet online

Vd hoorn is dan ook een gevalletje miskoop.. Laar hem lekker bij de A1 spelen en gebruik denswil/veltman/moisander als CV.
Het baltempo lag inderdaad te laag. Maar op de manier waarop milan speelde, vooral in de laatste 10 minuten, had men geen schijn van kans om opbouwend ook maae in de buurt van de 16 meter te komen, en moest men het wel op die manier proberen, wat in de laaltste seconden van de blessuretijd nog bijna werkte ook....

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:10
Niet dat ik een groot Ajax fan ben, maar had het ze wel gegund. Milan speelde een vies spelletje. Die coach is helemaal koekoek, het uit de handen slaan van een bal bij een ingooi is wat mij betreft een enkeltje publiek of een rode kaart. De schwalbes van Balotelli en de actie op Blind hadden best een tweede gele kaart mogen zijn.

Dat Montolivo rood heeft gehad, was wel terecht. Smerige overtreding. Maar mede door die rode kaart is het nu 0-0 geworden. Anders had Milan waarschijnlijk veel meer op de counter gespeeld en ik gok dat ze er nog wel eentje hadden ingeschoten dan. Maar door het ontbreken van Montolivo, was de counter van Milan waardeloos geworden. Enkel Kaka en Balotelli waren heel sporadisch voorin te vinden.

Ik kijk niet zo heel veel wedstrijden van Ajax, maar blijf Blind een waardeloze voetballer vinden. Hij krijgt geen bal goed voor en alle ballen kwamen kracht en hoogte te kort. Toen ik de wedstrijd keek vroeg ik mij serieus af of hij nu links of rechtspoot was want met geen van beide voeten kreeg hij de bal goed voor.

• Amras
Robkazoe schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:22:
Ik kijk niet zo heel veel wedstrijden van Ajax, maar blijf Blind een waardeloze voetballer vinden. Hij krijgt geen bal goed voor en alle ballen kwamen kracht en hoogte te kort. Toen ik de wedstrijd keek vroeg ik mij serieus af of hij nu links of rechtspoot was want met geen van beide voeten kreeg hij de bal goed voor.
Op de linksback positie is hij helaas een stuk minder dan op de plek waarop Poulsen gisteren speelde.

Ik blijf het ook bijzonder vinden dat spelers op dat niveau niet eens een normale voorzet kunnen geven. Dat er af en toe eens eentje mislukt ok, maar nu valt het op als er ineens wel eentje lukt, alsof dat bijzonder is. Net als met op doel schieten, veel van de schoten gaan dwars door het midden of hebben totaal geen snelheid. Zou je op moeten kunnen trainen, lijkt mij.
Pagina: 1 ... 105 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum