Niet echt want op Nederland 1 draait nu "De nieuwe wildernis."Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:20:
[...]
Dan ligt daar misschien ons meningsverschil.
Denk dat hij bedoelt dat jij Boer zoekt Vrouw aan het kijken bent op Nederland 1Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:20:
[...]
Dan ligt daar misschien ons meningsverschil.
Gatver wat word ik altijd schijtziek van die Balotelli, elke keer drukken en liggen en vrije trappen mee krijgen.
Scheidsrechters moeten er niet steeds in tuinen
Scheidsrechters moeten er niet steeds in tuinen
O verrekPWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:20:
[...]
Denk dat hij bedoelt dat jij Boer zoekt Vrouw aan het kijken bent op Nederland 1
Ga er altijd vanuit dat voetbal op 1 is, maar is op 3 inderdaad. My bad.
Passen een paar van die Milanezen overigens prima tussen...Saturnus schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:20:
[...] Niet echt want op Nederland 1 draait nu "De nieuwe wildernis."
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heeft er iemand een livestream linkje naar de wedstrijd? NOS.nl heeft problemen. Website laadt soms helemaal niet meer.
Random boer op Nederland 1, Frank de Boer op Nederland 3.Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:21:
[...]
O verrek![]()
Ga er altijd vanuit dat voetbal op 1 is, maar is op 3 inderdaad. My bad.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
NPO.nl live Ned 1/2/3stin schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:21:
Heeft er iemand een livestream linkje naar de wedstrijd? NOS.nl heeft problemen. Website laadt soms helemaal niet meer.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Er zijn verschillende bronnen die berichten over 3 of 4 neergestoken Ajacieden.
Mja, die neanderthalers hebben een politieke demonstratie aangevallen. Dat is ook wel vragen om, schijnt een wraakactie te zijn.
Mja, die neanderthalers hebben een politieke demonstratie aangevallen. Dat is ook wel vragen om, schijnt een wraakactie te zijn.
Naar verluid blokkeerden de dmonstranten de doorgang vd bus waar de ajax supporters in zaten, die zijn uitgestapt en hebben profesorisch plaats gemaakt. Klappen uitdelen is 1 dat hoort al niet, maar mensen neersteken al helemaal niet.
Er was daar gewoon een (vreedzame) demonstratie aan de gang, dat bezet nu eenmaal een weg ja, dat heeft verder niks met voetbal te maken. Die bus had om moeten draaien en een andere route moeten kiezen.loewie1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:26:
Naar verluid blokkeerden de dmonstranten de doorgang vd bus waar de ajax supporters in zaten, die zijn uitgestapt en hebben profesorisch plaats gemaakt. Klappen uitdelen is 1 dat hoort al niet, maar mensen neersteken al helemaal niet.
Wat een nare ploeg dat Milan. Het is alleen maar aan het intimideren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Zeg dat wel.hupske schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:31:
Wat een nare ploeg dat Milan...
Voorlopig knap gespeeld van Ajax, beter dan ik had gedacht. Nou nog een doelpuntje meepikken, maar dat mag ook in de bijna laatste minuut.zoals Sneijder vanmiddag.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mensen, niet happen op trolls.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb ineens zin in een pannekoek 
Ben benieuwd wie er uit gaat voor Hoesen, Bojan?
Denk eerder Poulsen. Schöne naar de plek van Poulsen.Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:43:
Ik heb ineens zin in een pannekoek
PSN: Finally_Chris
De Boer is normaal gesproken niet van zo'n aanvallende wissel, dus het zou mij echt verbazen.CR1691 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:44:
[...]
Denk eerder Poulsen. Schöne naar de plek van Poulsen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ze hebben al vaker met Schone op die positie gespeeld.Gynnad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:45:
[...]
De Boer is normaal gesproken niet van zo'n aanvallende wissel, dus het zou mij echt verbazen.
Maar ze zullen het denk ik nog moeilijk krijgen.
Milan zit met 8 man te verdedigen en houd de ruimtes klein waar Ajax toch wel problemen mee heeft.
En voor je het weet komt 1 van die lange ballen goed aan en maakt Milan een goal.
Beetje het probleem dat de huidige situatie voor Milan goed genoeg is.
Verwijderd
Toch een weinig sympathieke ploeg dat Milan. En dan staat het vervelendste mannetje er nog geeneens in (Robinho).
Hoesen voor Poulsen dus, een keer gedurft van de Boer
Klopt, maar vaak wisselt de Boer een speler van dezelfde linie, dat bedoelde ik te zeggen. Nu gaat Schone inderdaad naar het middenveld. Maar dat is eigenlijk toch een aanvallende speler (al weet je dat dit seizoen niet, aangezien hij ook rechtsback heeft gestaan..)Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:46:
[...]
Ze hebben al vaker met Schone op die positie gespeeld.
Maar ze zullen het denk ik nog moeilijk krijgen.
Milan zit met 8 man te verdedigen en houd de ruimtes klein waar Ajax toch wel problemen mee heeft.
En voor je het weet komt 1 van die lange ballen goed aan en maakt Milan een goal.
Beetje het probleem dat de huidige situatie voor Milan goed genoeg is.
[ Voor 87% gewijzigd door Gynnad op 11-12-2013 21:50 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Logische wissel. Ajax moet winnen en Milan zal alleen nog maar naar achteren blijven leunen. Extra spits is nu wel een must.
Hopelijk houdt Abiatti het niet, die heeft toch al paar lekkere reflexen gehad.
Toch een aanvallende wissel. Hopelijk pakt het goed uit!
Ajax moet eens proberen om vanuit de tweede lijn een afstandschot te plaatsen, gewoon lekker dat doel onder vuur nemen.
nggyu nglyd
Hij moet toch een keertje goed kunnen vallen als je zoveel balbezit hebt!
Tegen Italianen? Spaarzaam.Fiber schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:57:
Hij moet toch een keertje goed kunnen vallen als je zoveel balbezit hebt!
Nouja, in de Serie A is Milan ook bar slecht bezig dus ja.. Mogelijkheden zullen ze wel krijgen tegen dit Milan. Ze moeten alleen scherp blijven en niet zorgen dat ze nonchalant met het balbezit om gaan.
nggyu nglyd
Dat zou inderdaad fijn zijn...!
Ookal is ajax echt beter. Zienik milan alsnog wel een gelijkspel of een geluksgoal eruit slepen.
Hoop dat ajax wint.( niet omdat ik voor ajax ben of omdat ik nederlander ben maar omdat ze gewoon veel beter zijn).
Hoop dat ajax wint.( niet omdat ik voor ajax ben of omdat ik nederlander ben maar omdat ze gewoon veel beter zijn).
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wat heeft Ajax aanvallend nog op de bank? Ze zullen toch zo 1 op 1 moeten gaan spelen om nog iets te gaan forceren. Zo bloed de wedstrijd dood.
Veel kansloze voorzetten van de zijkant. Alleen die van Bojan vallen twee keer wel aardig.
Helaas wint in het voetbal lang niet altijd 'de beste'. Die late treffer van Milan toen in de Arena is dan een dure geweest.,
Ben er bang voor, milan word verdedigend helaas niet echt getestv8power67 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:02:
Ookal is ajax echt beter. Zienik milan alsnog wel een gelijkspel of een geluksgoal eruit slepen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hey bedankt die hoef ik dus niet meer te kijken
Die Allegri trouwens, uitstraling van een pak melk en de h-e-l-e tijd praten tegen de scheidsrechter(s).
En geel terug krijgen ho maar...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Praten? Zullen vast wel een paar scheldwoorden in het Italiaans tussen zitten.
nggyu nglyd
Juist wel, voor een 0-0 blijf ik niet op...Harribo schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:08:
[...] Hey bedankt die hoef ik dus niet meer te kijken...
In vergelijking tot Allegri blijft de Boer wel lekker kalm terwijl Ajax juist de ploeg is die moet scoren.
Jammer dat Ajax niet snel kan omschakelen en niet goed kan counteren.
Waarom startte die eigenlijk niet...?
Geblesseerd geweest.
En rare overtreding van Balotelli op Blind..
nggyu nglyd
Eindelijk, kut Balotelli!
Gewoon rood. Geen enkele intentie voor de bal
Dat was gewoon rood. Compleet geen intentie voor de bal en eigenlijk gewoon natrappen op de kuit
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Milan had met 9 man mogen staan, tel ik die smerige overtreding van Montolivo in de thuiswedstrijd in Adam ook even mee...
Blijft vrij dom dat ze dit soort overtredingen doen wanneer de scheids of een assistent er vrij zicht op heeft.
@Loewie
Bedoel je die op Moisander? Want dat was niet Montolivo
@Loewie
[ Voor 23% gewijzigd door Deadsy op 11-12-2013 22:17 ]
Wat een mazzelaar die Abbiati, met zo'n geluk had zelfs Vermeer nog onder de lat gestaan bij Ajax.
Mijn hemel Fischer.
Dat bedoelde ik, wie was dat dan ook alweer..Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:16:
Blijft vrij dom dat ze dit soort overtredingen doen wanneer de scheids of een assistent er vrij zicht op heeft.
@Loewie
Crap Higuain maakt de 1-0 
En met 10 man verder
En met 10 man verder
[ Voor 32% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-12-2013 22:21 ]
Oef! Heerlijke snelle aanval, net naast de paal! Nu nog er tussen!
nggyu nglyd
Ik geloof Muntari.loewie1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:18:
[...]
Dat bedoelde ik, wie was dat dan ook alweer..
Lol @ statistieken:
Milan 2 doelpogingen, Ajax 16 doelpogingen waarvan 8 op doel. Zegt alles over de verhouding en de instelling op het veld. Helaas niet daadkrachtig genoeg om de doelschoten om te zetten in doelpunten.
Milan 2 doelpogingen, Ajax 16 doelpogingen waarvan 8 op doel. Zegt alles over de verhouding en de instelling op het veld. Helaas niet daadkrachtig genoeg om de doelschoten om te zetten in doelpunten.
nggyu nglyd
Waarom heb ik het klote gevoel dat deze wedstrijd niet goed voor Ajax zal aflopen?
Ik heb een tip voor Ajax : schiet eens in de hoek
Ik hoop nog steeds op het Galatasaray scenario...
En wanneer krijgen we de eerste kaart voor tijdrekken?
Ah Mexes komt er ook nog bij. Gaat een haast onmogelijk klus worden op deze manier.
Pfff 2 extra handen om de bal tegen te schieten bij een voorzet.
Het blijft gewoon 0-0, ik voel het aan alles.
Milan gaat 5-3-1 spelen of zo...
Beetje kopkracht kan geen kwaad. Alleen de voorzet moet dan wel komen en die zijn nog niet al te best geweest.
Hoe heette dat vroeger ook al weer...? Breekijzer...?Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:24:
vd Hoorn in de spits?
Voor De Jong. Onze Karate Kit past overigens prima bij AC Milan...
Zonde dat die Denswil niet geschorst is ipv Veltman, wat een matige speler is dat zeg.
Waarom zit die Allegri te doen alsof het slecht voor MIlan gaat?
Dacht dat dat de allerbeste speler van de hele wereld was een paar weken geleden?OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:29:
Zonde dat die Denswil niet geschorst is ipv Veltman, wat een matige speler is dat zeg.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Tja er staat wel wat op het spel voor hem natuurlijk.Deadsy schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:29:
Waarom zit die Allegri te doen alsof het slecht voor MIlan gaat?
Zou hij dat nou ook oefenen op de training?
Jouw denkwijze ontgaat iedereen.BeefHazard schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:29:
[...]
Dacht dat dat de allerbeste speler van de hele wereld was een paar weken geleden?
Webb blijft die dwaas van een Balotelli maar belonen voor zijn wangedrag ... bah.
BeefHazard schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:29:
[...]
Dacht dat dat de allerbeste speler van de hele wereld was een paar weken geleden?
Wat een afbraakploeg dat kut Milan, de effectieve speeltijd is 1 minuut per 5 minuten ofzo.
Dat vallen? Volgens mij is het een natuurlijke gavo voor Mario. Als Newton nu geleefd had, was hij de inspiratie geweest voor zijn ontdekking.Spooksel schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:31:
Zou hij dat nou ook oefenen op de training?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
wtf welke overtreding krijgt hoesen geel voor?
edit na de herhaling alsnog heeft hoesen geen schuld
edit na de herhaling alsnog heeft hoesen geen schuld
[ Voor 39% gewijzigd door bobsquad op 11-12-2013 22:32 ]
Ik mag toch hopen op een flink aantal extra minuten.
En nu ook de grensrechter ...
Lol hij klemt die bal tussen zijn benen en krijgt toch de vrije trap mee
, valt mij tegen van die Engelsen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum