[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.422 views

Onderwerpen

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12-2025

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:21:
Netjes van Galatasaray.. Helemaal na die vernedering tegen Real Madrid!
Wat een manier om door te gaan idd. Helaas ligt Juve met in mijn ogen betere spelers als Pogba eruit. :D

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:11

StrongArmLance

Endless flow

Ja, maar voor goed voeetbal hoefde je ook niet op dat veld te zijn.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
kristan schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:10:
[...]

HOESSEN!! :z

Met Robben en Van Persie (en op zich Strootman en Sneijder) kan je best ver komen, Krul kan best een lekkere wedstrijd keepen. Oh vergeet De Jong niet :Y)
Tja aanval en middenveld is goed als Van gaal de besten opstelt, maar de verdediging maakt er vaak een potje van...

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 11 december 2013 @ 17:23:
[...]

Tja aanval en middenveld is goed als Van gaal de besten opstelt, maar de verdediging maakt er vaak een potje van...
Verdedigers hoeven ook geen toppers te zijn, zie Barca/Spanje. Aanvallen is de beste verdediging en zo zal V Gaal ook op het WK gaan spelen.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet iedereen wel samen mee naar voren en weer terug. Tijdens het laatste EK viel het elftal uitelkaar met een gapend gat tussen middenveld/aanvallers.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:55

Zeddicius

Conscience do cost

Zeg Chim0, wat vond je nu van de 'panenka' van Ronaldo? ;)

• Deadsy
  • Laatst online: 15:33
Terryb47 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 18:29:
Daar ben ik het wel mee eens, maar dan moet iedereen wel samen mee naar voren en weer terug. Tijdens het laatste EK viel het elftal uitelkaar met een gapend gat tussen middenveld/aanvallers.
De keuze van de basis elf was ook vrij slecht.
Afellay die mocht starten terwijl deze absoluu niet fit genoeg was en geen wedstrijdritme had.
De snelheid was al traag maar dat beetje snelheid dat er was was volledig weg zodra hij de bal kreeg.

Na de eerste wedstrijd was het voor mij al duidelijk dat het de verkeerde keuze was om hem mee te nemen en de 2e wedstrijd stond hij gewoon weer in de basis.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Inmiddels liggen er 2 Ajacieden neergestoken in het ziekenhuis, eentje kritiek.

Probleem met dit soort zaken, is dat de bal gekaatst wordt door een hooligan, en hij terugkomt bij een normale supporter. Hopelijk komt het goed

• Deadsy
PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:23:
Inmiddels liggen er 2 Ajacieden neergestoken in het ziekenhuis, eentje kritiek.

Probleem met dit soort zaken, is dat de bal gekaatst wordt door een hooligan, en hij terugkomt bij een normale supporter. Hopelijk komt het goed
Die vriend van je had het slim bekeken. Zodra je merkt dat er tuig in de groep is die ruzie zit te zoeken kun je het beste gewoon terug naar het hotel gaan en je erbuiten houden.
Want voor je het weet word jij het slachtoffer van iets waar je niets mee te maken hebt of je hebt de politie achter je aan.

Ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor Ajax.
Want blijkbaar zullen ze al bestraft worden voor wat er bij de jeugd wedstrijd vandaag gebeurt is.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:11
Basis Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Denswil, Moisander, Blind, Klaassen, Poulsen, Serero, Schöne, Bojan, Fischer.
Eigenlijk geen verrassingen, hooguit dat Bojan speelt. Maar was ergens wel te verwachten aangezien Hoesen de laatste tijd wat minder speelt

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1461156_606966926017326_718274682_n.png

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 11-12-2013 20:10 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-01 15:20
Hiermee gaat Blink toch op linksback? Het is dus enigszins een verrassing.

De CSL/OT kroeg !

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ga er lekker voor zitten. Hoop wel dat Milan doorgaat, maar met 0-0 of 1-0 is prima. Ik weet dat een hoop mensen melden altijd voor het Nederlandse team te zijn, maar ik heb dat niet ;) Niet omdat het Ajax is, in het geheel niet zelfs, maar puur omdat ik er niets aan heb als Ajax straks even 10 miljoen bij mag schrijven. Het gat is al groot genoeg. Leuk hoor, die Europese punten, maar uiteindelijk gaat het vooral om het kampioenschap. Wat mij betreft wint Ajax de EL, maar een ronde in de CL is mij te duur ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:10:
Ik ga er lekker voor zitten. Hoop wel dat Milan doorgaat, maar met 0-0 of 1-0 is prima. Ik weet dat een hoop mensen melden altijd voor het Nederlandse team te zijn, maar ik heb dat niet ;) Niet omdat het Ajax is, in het geheel niet zelfs, maar puur omdat ik er niets aan heb als Ajax straks even 10 miljoen bij mag schrijven. Het gat is al groot genoeg. Leuk hoor, die Europese punten, maar uiteindelijk gaat het vooral om het kampioenschap. Wat mij betreft wint Ajax de EL, maar een ronde in de CL is mij te duur ;)
Als er genoeg punten gepakt worden door Nederlandse clubs dan kan het over een paar jaar wel eens zo zijn dat jouw voormalig topclubje zelfs derde mag worden om in de Champion's League te spelen.
Dan hoeven ze niet eens meer landskampioen* of tweede te worden! Misschien zelfs zonder de zeer moeilijke voorrondes.

* Zie het historische jaarboek 1998/1999 van Feyenoord.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Dus het feit dat Ajax meer geld bij kan schrijven is voor jouw een reden om Ajax de zege niet te gunnen?, kinderachtig zeg, een zege voor Ajax is in het belang voor het gehele Nederlandse voetbal en misschien wel cruciaal om nog mee te tellen in europa, maar goed we kunnen ons er ook bij neerleggen dat we de Champions league maar gewoon moeten overslaan omdat we toch niet meetellen.

De kansen voor Ajax zijn natuurlijk niet in ons voordeel maar we moeten ons maar vasthouden aan de goede vorm van het moment.

• PWM
  • Niet online

PWM

Tweaking Art schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:27:
[...]

Dus het feit dat Ajax meer geld bij kan schrijven is voor jouw een reden om Ajax de zege niet te gunnen?,
Nee, ik hun het het team van harte, maar als AC Milan doorgaat, vind ik het prima.
kinderachtig zeg, een zege voor Ajax is in het belang voor het gehele Nederlandse voetbal en misschien wel cruciaal om nog enigzing mee te tellen in europa, maar goed we kunnen ons er ook bij neerleggen dat we de Champions league maar gewoon moeten overslaan omdat we toch niet meetellen.
Tsja. 10 miljoen euro is meer dan 50% van de schuld van Feyenoord. Wat heb ik er aan dat Ajax (of wie dan ook in NL) die bij mag schrijven. Volgens mij kan Ajax in de EL net zo veel punten pakken als in de CL. De kans dat ze in de EL meer punten pakken is zelfs groter.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Hetzelfde als Ajax kampioen is geworden en Ajacieden voorgaande jaren riepen dat Feyenoord of PSV maar niet CL moesten gaan spelen omdat dat nadelig voor Ajax was (financieel). Allemaal eigenbelang.

PSN: Finally_Chris

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:29

Fiber

Beaches are for storming.

[...] Hoop wel dat Milan doorgaat...
Ga je schamen! En wat een onzin redenering verder. Als Feyenoord liefhebber ben ik vanavond gewoon voor Ajax. Een Europese overwinning van Ajax is ook goed voor het (aanzien van het) totale Nederlandse voetbal. Daar profiteren Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs en het Nederlands Elftal indirect ook van.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• PWM
  • Niet online

PWM

Vind mijn stelling wel een stuk beter onderbouwd :+

Ik vind het allemaal prima. Ik ben van mening dat niet het totale Nederlandse voetbal profiteert, maar alleen Ajax. Aanzien krijg je door de halve finale te halen, niet de groepfase door te komen.

En zoals gezegd: Ik hoop dat Ajax er het allerbeste van maakt in de EL. Ik misgun niemand iets sportiefs, alleen financieel :p

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:04
Prettige wedstrijd in ieder geval!

discogs

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:09
Fiber schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:34:
[...]

Ga je schamen! En wat een onzin redenering verder. Als Feyenoord liefhebber ben ik vanavond gewoon voor Ajax.
Wat een onzin. Als iemand een club nou een mooie ploeg vind mag die er niet voor zijn omdat Ajax uit Nederland komt? Ga weg man met je schamen.

El Sha en Balotelli, Kaka, fucking hell mooie ploeg _/-\o_

• Tweaking Art
PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:31:
[...]

Nee, ik hun het het team van harte, maar als AC Milan doorgaat, vind ik het prima.

[...]

Tsja. 10 miljoen euro is meer dan 50% van de schuld van Feyenoord. Wat heb ik er aan dat Ajax (of wie dan ook in NL) die bij mag schrijven. Volgens mij kan Ajax in de EL net zo veel punten pakken als in de CL. De kans dat ze in de EL meer punten pakken is zelfs groter.
Dat Feyenoord schulden heeft komt door hun eigen beleid in het verleden, beter beleid voeren, uit de schulden komen, dan kan je weer verder naar boven kijken.

En het gaat niet per se om punten, al is dat natuurlijk belangrijk, maar over het aanzien van Nederlandse clubs in het buitenland, als we constant EL spelen, dan kan ik me voorstellen dat het buitenland ons niet serieus neemt, dus een stunt is wel degelijk belangrijk voor het aanzien, financieel is het natuurlijk ook aantrekkelijk met meer prijzen geld en meer goede transfers aangezien alle scouts deze wedstrijden bekijken.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Fiber schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:34:
[...]

Ga je schamen! En wat een onzin redenering verder. Als Feyenoord liefhebber ben ik vanavond gewoon voor Ajax. Een Europese overwinning van Ajax is ook goed voor het (aanzien van het) totale Nederlandse voetbal. Daar profiteren Feyenoord en alle andere Nederlandse clubs en het Nederlands Elftal indirect ook van.
Schamen? Dat is wel het andere uiterste. Ik hoop ook altijd op het beste voor Nederlandse clubs in Europa maar als Feyenoordsupporter kan ik never voor Ajax zijn. Ik vind het prima als ze winnen maar ik kan er niet mee zitten als ze verliezen.

[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 11-12-2013 20:44 ]

• Fiber

Fiber

Kaap schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:40:
[...] Wat een onzin. Als iemand een club nou een mooie ploeg vind mag die er niet voor zijn omdat Ajax uit Nederland komt...?
Tja, ik vind het Italiaanse nationale elftal ook een prachtige ploeg met prachtige shirts en historie en zo. En ik hoop dat ze ver komen op het WK volgende zomer. Maar als ze tegen Nederland moeten dan ben ik toch echt voor Nederland.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Wat een onzin. Als iemand een club nou een mooie ploeg vind mag die er niet voor zijn omdat Ajax uit Nederland komt? Ga weg man met je schamen.

Dat was alleen totaal niet de onderbouwing, maar alleen de euro's die Feyenoord niet krijgt en Ajax wel als ze door zouden gaan

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]

Gaan alle Ajax-haters nu elkaar verdedigen? Grappig.
Ik mag hopen dat Feyenoord zsm uitgeschakeld wordt!
Oh wacht ... oOo

• PWM
  • Niet online

PWM

Fiber schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:44:
[...]

Tja, ik vind het Italiaanse nationale elftal ook een prachtige ploeg met prachtige shirts en historie en zo. En ik hoop dat ze ver komen op het WK volgende zomer. Maar als ze tegen Nederland moeten dan ben ik toch echt voor Nederland.
Ik was in de finale 3 jaar geleden voor Spanje, omdat ik Nederland vervelend en lelijk vond voetballen. Blijkbaar ben ik wat minder chauvinistisch ;)

• Fiber

Fiber

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:38:
[...] Aanzien krijg je door de halve finale te halen, niet de groepfase door te komen...
Het één kan niet zonder het ander, en aanzien krijg je vooral door grote wedstrijden op een aansprekende manier te winnen.

* Fiber zwijgt hier verder over en gaat naar de wedstrijd kijken.

• Fiber

Fiber

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:48:
[...] Ik was in de finale 3 jaar geleden voor Spanje...
Daar was een woord voor geloof ik... :z

• JeroenNietDoen
OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:47:
[...]

Gaan alle Ajax-haters nu elkaar verdedigen? Grappig.
Ik mag hopen dat Feyenoord zsm uitgeschakeld wordt!
Oh wacht ... oOo
Aha als je niet voor Ajax bent, ben je een Ajax-hater en ben je voor Feyenoord :')

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:08

Quad

Doof

Weer een mooie aanval van Ajax! :)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Deadsy
Die had erin gemogen

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Aanzien is enkel goed voor ego's en affiche journalistiek. Je valt er des te harder door als je eens een misstap begaat. Je kunt het dus beter niet hebben. :P

Moge degene die de meeste doelpunten weet te maken winnen zeg ik maar altijd. :+

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Quad

Quad

Doof

En de paal!

nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:37

Hupske

AFCA

Ik had hem geteld! :X Had mijn handen al de lucht in haha.

[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 11-12-2013 20:52 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:50:
[...]
Aha als je niet voor Ajax bent, ben je een Ajax-hater en ben je voor Feyenoord :')
Je valt gezien je historie hier iig onder de noemer Ajax-haters, maar volgens mij was jij "fan" van een sjeik-/koopclub uit de Premier League ofniet?

• PWM
  • Niet online

PWM

Het enige treurige is dat iemand het ziet als Ajax bashing, terwijl dat er niets mee te maken heeft :)

• JeroenNietDoen
OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:52:
[...]

Je valt gezien je historie hier iig onder de noemer Ajax-haters, maar volgens mij was jij "fan" van een sjeik-/koopclub uit de Premier League ofniet?
Ik ben geen Ajax hater hoor. Ik geef alleen maar aan dat ik het achterlijk vind dat een Nederlander niet voor Milan zou mogen zijn omdat Ajax daar tegen speelt.

En nee, ik ben niet voor City of Chelsea.

• Quad

Quad

Doof

@Heren hierboven, kunnen wij die discussie kappen en ons concentreren op de wedstrijd AC Milan - Ajax?

nggyu nglyd

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Kansen zijn er iniedergeval al wel ;)

Ps: kunnen die haters geen apart topic oprichten en zich daar verzamelen?
"Het ik-ben-een-ajax-hater en mijn club speelt nog niet eens in Europa-topic lijkt me wel wat voor hun :+

• Tweaking Art
Bastien schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:51:
Aanzien is enkel goed voor ego's en affiche journalistiek. Je valt er des te harder door als je eens een misstap begaat. Je kunt het dus beter niet hebben. :P

Moge degene die de meeste doelpunten weet te maken winnen zeg ik maar altijd. :+
Welke 'misstap' heb je het over?? :+ een misstap is voor clubs die regelmatig CL spelen, ik denk niet dat Nederlandse clubs over het algemeen in aanmerking komen voor de eerste 16

• loewie1984
Lol @ Schone was ie weer met zo'n actie en hakje :p

discogs

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:15

Niku

Alagaesii

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:54:
Het enige treurige is dat iemand het ziet als Ajax bashing, terwijl dat er niets mee te maken heeft :)
Zie het niet als Ajax bashing, maar ik vind het wel raar.
Het nederlandse voetbal als geheel profiteert er zeker wel van. Ten eerste op de coëfficiëntenlijst, waar punten voor het Nederlands voetbal als geheel enorm belangrijk zijn. Ten tweede voor het aanzien van het Nederlands voetbal, wat ook goed is voor de andere clubs. Als het Nederlands voetbal hoog aangeschreven staat zullen er meer spelers verkocht worden aan het buitenland, tegen hogere prijzen, van welke Nederlandse club dan ook. En ja, Ajax schiet hier direct het meeste mee op, maar ere wie ere toekomt, ze hebben er alle recht op als ze het lukt.

En ik zal maar niet reageren op je voorkeur voor Spanje in de WK finale.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Bovendien heb ik over het algemeen een hekel aan de manier waarop Milan en Italianen in het algemeen voetballen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 09:14
MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:02:
Bovendien heb ik over het algemeen een hekel aan de manier waarop Milan en Italianen in het algemeen voetballen.
Ik ook, net als de portugezen. Maar daarnaast heb ik een hekel aan Ballotelli. Huilebalk een aansteller.

Edit:
Overigens heb ik ook een hekel aan clubs die perse via oliegeld (en waarschijnlijk veelal zwart crimineel) de top proberen te bereiken.

Elke voetballiefhebber moet een beetje dood zijn gegaan toen Chelsea de CL won.

[ Voor 25% gewijzigd door Kevinp op 11-12-2013 21:04 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Niku

Niku

Alagaesii

Oei Klaassen!

• Quad

Quad

Doof

Die Klaasen :D

nggyu nglyd

• Zeddicius
  • Laatst online: 13:55

Zeddicius

Conscience do cost

Goed begin van Ajax :)

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Tweaking Art schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:55:
[...]

Welke 'misstap' heb je het over?? :+ een misstap is voor clubs die regelmatig CL spelen, ik denk niet dat Nederlandse clubs over het algemeen in aanmerking komen voor de eerste 16
Ik had het nog niet eens over Europese avonturen eigenlijk maar enkel Eredivisie avonturen. CL heeft NL al jaren niets te zoeken.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Niku

Niku

Alagaesii

Vind Moisander achterin trouwens enorm matig uitverdedigen tot nu toe.

• loewie1984
De keeper van AC had een vingertopje kleiner moeten zijn :D

discogs

• Quad

Quad

Doof

Bastien schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:05:
[...]
CL heeft NL al jaren niets te zoeken.
Ajax laat het dit seizoen anders zien, dat ze misschien er wel wat te zoeken hebben.

nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Donkerrode kaart natuurlijk

EDIT: Ah, hij krijgt hem ook :)

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 11-12-2013 21:07 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:06:
[...]

Ajax laat het dit seizoen anders zien, dat ze misschien er wel wat te zoeken hebben.
Dat hebben ze pas als ze vandaag winnen. Anders wordt het weer betekenisloos in de EL.

Belachelijke overtreding Montolivo trouwens.
Rood!!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:06:
[...]

Met 7 punten uit 5 wedstrijden? Sorry, maar _O-

• Quad

Quad

Doof

Ouch! Smerige tackle van Montolivo.

nggyu nglyd

• Deadsy
Net als in de vorige wedstrijd schoppen ze er een belangrijke speler van Ajax uit.
Deze keer tenminste wel een rode kaart.

• Tweaking Art
Wow een aanslag van Montolivo lolol, rood zal erg helpen. :)

• Quad

Quad

Doof

Rood! Terecht!

nggyu nglyd

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Lullig voor Poulsen maar voor Ajax een uitgelezen mogelijkheid de overwinning te pakken.

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-01 13:08
Wat een vieze overtreding zeg. Een terechte rode kaart!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-01 22:21

Mach

[END]Avengers

godver..wat een smerige overtreding. Kreeg rillingen van de herhaling

DUGG

• JeroenNietDoen
Kevinp schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:03:
[...]
Maar daarnaast heb ik een hekel aan Ballotelli. Huilebalk een aansteller.
Toch vind ik Balotelli ondanks zijn randzaken een goede spits, echt zon beest, maar toch bizar goed. Net zoals Suarez, die bij Ajax speelde, kan vreselijk toneelspelen, maar geweldige spits.

• Quad

Quad

Doof

Deed me beetje denken aan die van Havenaar.

nggyu nglyd

• Niku

Niku

Alagaesii

Nu of nooit voor Ajax.

(denkt even terug aan Havenaar..)

• Deadsy
Bastien schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:07:
[...]
Je moet verder kijken dan de punten maar naar de wedstrijden.

• loewie1984
Gelukkig kan Poulsen hopelijk door, je kan er zomaar 6 weken uitliggen...

discogs

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Jefrim schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:08:
Wat een vieze overtreding zeg. Een terechte rode kaart!
Zeer knap dat Webb dat zag, respect. En dat is precies de reden waarom iedere Italiaanse club een aantal jaar van mij zeer vroeg uitgeschakeld mag worden in geheel Europa.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• PWM
  • Niet online

PWM

Vraag is of dit echt goed is voor Ajax. Milan geeft al geen ruimte weg, maar gaat nu natuurlijk helemaal met zijn 9+1 voor het doel liggen.

• Quad

Quad

Doof

Bastien schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:07:
[...]
Scorebordjournalistiek... Kijk eens naar welke wedstrijden er zijn gespeeld ipv alleen naar de punten.

nggyu nglyd

• Barbapapa852
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:11
Een mike havenaartje van montolivo bah

• JeroenNietDoen
Terecht rood, maar met 65 minuten te gaan misschien wel jammer voor de wedstrijd.

• Fiber

Fiber

[...] El Sha en Balotelli, Kaka, fucking hell mooie ploeg _/-\o_
Montolivo... :r

• Niku

Niku

Alagaesii

Eentje maken, dan is het gebeurd. Maar dat is wel het probleem waarschijnlijk met negen man voor de pot nu.

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:10:
[...]

Scorebordjournalistiek... Kijk eens naar welke wedstrijden er zijn gespeeld ipv alleen naar de punten.
Met leuke wedstrijden kom je niet verder, met punten wel. Noem het zoals je wilt, maar hoort maar 1 doel te zijn en dat is punten halen.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 09:14
Kaap schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:08:
[...]

Toch vind ik Balotelli ondanks zijn randzaken een goede spits, echt zon beest, maar toch bizar goed. Net zoals Suarez, die bij Ajax speelde, kan vreselijk toneelspelen, maar geweldige spits.
Anders had hij nooit zo ver kunnen komen. Als je dit bij een amateur vereniging doet dan slaan ze je voor je kop.

Hij is inderdaad gewoon erg goed dat zal ik niet ontkennen. Rondaldo ook, maar vind ik ook een valzak die ook nog altijd zielig kijkt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• loewie1984
"Gewoon Poulsen nog een keer of 10 aanspelen, heerlijk" _/-\o_

discogs

• Niku

Niku

Alagaesii

Die Abbiati heeft stiekem toch wel razendsnelle reflexen.

• Quad

Quad

Doof

Webb laat zich niet kennen bij Balotelli. :')

nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat was ook donkerrood, trapt gewoon op zijn enkel.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 11-12-2013 21:13 ]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Balotelli ... :r

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Inderdaad ook rood ja. Wat een idioot van Ajax om dat risico te nemen...

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:12:
Dat was ook donkerrood, trapt gewoon op zijn enkel.
Dat heb jij nog niet goed kunnen zien in die ene herhaling :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
[...]

8)7 Veel duidelijker dat dat krijg je hem niet.

Ik ben zoals je ziet altijd de eerste die iets doorheeft PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014" :p

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 11-12-2013 21:14 ]

• Quad

Quad

Doof

Ajax moet geen risico nemen door vol op de aanval gaan, Als Balotelli en Kaka het op hun heupen krijgen ben je alsnog kansloos.

nggyu nglyd

• Saturnus
  • Niet online
Je ziet duidelijk een neerwaardse beweging die echt wel ook naar voren had gekund.

• Deadsy
Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
[...]

Inderdaad, in die vrij matige herhaling was het geeneens goed te zien.

En met Ballotelli is het gewoon het probleem dat de mensen weten dat hij vaker zit te acteren.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:37

Hupske

AFCA

Ik heb er vertrouwen in dat Ajax het geduld wel heeft! Dat hebben ze vaak genoeg bewezen. Maar het blijft opletten voor super Mario en Kaka.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Tweaking Art
Ik zag ook niets, maar goed er zal wel een herhaling volgen in de pauze.

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:13:
[...]

8)7 Veel duidelijker dat dat krijg je hem niet.

Ik ben zoals je ziet altijd de eerste die iets doorheeft PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014" :p
Nee joh, dat was echt niet goed te zien. Ik ontken niet dat het wellicht rood was, maar dit was gewoon niet duidelijk genoeg om het te bewijzen.

8)7

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

loewie1984 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:12:
"Gewoon Poulsen nog een keer of 10 aanspelen, heerlijk" _/-\o_
Laat hem ook aub het eerste doelpunt maken...even kijken of San Siro dan nog blijft staan.

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol, ik weet niet welke herhaling jullie aan het kijken waren of welke zender er op staat (ik kijk online). De eerste herhaling liet niets zien, de tweede wel. Hij laat gewoon zijn noppen op de enkel landen.

• Quad

Quad

Doof

MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:15:
[...]

Laat hem ook aub het eerste doelpunt maken...even kijken of San Siro dan nog blijft staan.
En hoeveel Ajax supporters het stadion levend kunnen verlaten, zijn er al drie neergestoken in Milaan. 8)7

nggyu nglyd

• Niku

Niku

Alagaesii

PWM schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:15:
Lol, ik weet niet welke herhaling jullie aan het kijken waren of welke zender er op staat (ik kijk online). De eerste herhaling liet niets zien, de tweede wel. Hij laat gewoon zijn noppen op de enkel landen.
Nederland 1. Neem aan dat het dezelfde beelden zijn.

• JeroenNietDoen
Quad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:16:
[...]

En hoeveel Ajax supporters het stadion levend kunnen verlaten, zijn er al drie neergestoken in Milaan. 8)7
2 toch? Overigens Ajax aanhang vandaag ook goed aan het rellen in Milaan.

• Saturnus
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:17:
[...]

Nederland 1. Neem aan dat het dezelfde beelden zijn.
Ja dat is dus de verkeerde zender.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:06
Wordt moeilijk scoren nu

• loewie1984
Over de overtreding op Mario is in ieder geval een stuk minder opzet dan die halve zool van een Montolivo

discogs

• Fiber

Fiber

Doet Nigel de Jong nog mee...? Heb hem nog nauwelijks in beeld gezien geloof ik...

• PWM
  • Niet online

PWM

Kaap schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:17:
[...]

2 toch? Overigens Ajax aanhang vandaag ook goed aan het rellen in Milaan.
4 zelfs hoorde ik net op de radio, waarvan 1 zeer ernstig. De anderen in been en of en (jaja) billen.

• Niku

Niku

Alagaesii

Saturnus schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:17:
[...]

Ja dat is dus de verkeerde zender.
Dan ligt daar misschien ons meningsverschil.
Pagina: 1 ... 103 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum