Je doet erg je best om het in zo'n negatief mogelijk daglicht te plaatsen.
Natuurlijk moet je zelf je eigen oordeel vellen en altijd kritisch zijn op wat je ziet, maar dan maar alle links en onafhankelijke meningen en ervaringen overboord gooien? Hoe achterdochtig wil je zijn?
Dat een informatieve brochure netjes is opgesteld maakt niet dat het daarom reclame is en dus alles maar tegenovergsteld geacht moet worden. Wat een rare mening...
terwijl er maar 1 product op ALLE punten (die ze noemen, tenminste) als beste uitspringt.
Kijk, het is dit soort opzettelijk foutieve informatie die jij nu verspreid waar men voor moet oppassen, niet voor stichtingen en hun brochures.
Op 3 punten scoort EPS minder als de andere producten en op 13(!) punten gelijk aan een van de andere producten. En dan ga jij mij met droge ogen vertellen dat de prochure EPS op "ALLE" punten beter verklaart? Ik neem je niet meer serieus. Trollebol.
Het bronmateriaal blijkt dan ook nog vraagtekens op te roepen; de "Rijksuniversiteit" kwestie-- die naam is gewijzigd in 1998, en het lijkt er dus sterk op dat dit al ver voor deze veredelde brochure is gebeurd. Wat voor onnauwkeurigheden zijn er nog meer te verwachten als zoiets simpels als een goede bronvermelding al niet klopt?
De bronvermelding kan best kloppen, enkel de tenaamstelling is verouderd. Ja, slordig, goh goh, dan zal alles wel niet waar zijn. Als je dan echt de feiten wilt weten zonder enige tussenkomst van anderen (die je vast niet zou geloven), bel ze dan even en ga eens na wat de oorzaak is van deze fout. Bel ook even de universiteit en vraag het hun ook.
Ik ben zelf helemaal niet overtuigd van het nut van PUR; ik wilde er simpelweg op wijzen dat dit soort bronnen beter gemeden kunnen worden
Ik ben zelf anders zeer overtuigd, ik heb namelijk een veeltal avonden gespendeerd met allerlei sites te lezen om mijn mening te kunnen vormen. Als jij niet overtuigd bent vraag ik me af wat jij zoal gedaan hebt om jezelf informatie te verschaffen.
'Dit soort'.. daarmee bedoel je te goed ogende informatie? Stichtingen die onafhankelijk schijnen te zijn?
Complottheorieen ook nog...
En als je dan toch aan het zoeken bent naar mogelijke problemen met EPS; het kan natuurlijk ook nog zijn dat er gewoon minder over bekend is omdat het een nieuwere methode is. Enige terughoudendheid kan dus MI geen kwaad.
Klassiek. Er is vast niet genoeg over bekend DUS zal het wel gevaarlijk zijn...
Weet jij eigenlijk hoe lang EPS parels al gebruikt worden?
(Overigens een prachtige vinding dat woord "parels". Veel sjieker dan "piepschuimbolletjes". De marketing is sterk hier.)
Wel grappig eigelijk, je fikt werkelijk alles af.. zelfs de naam die men er voor gebruikt.
Wat zal je in het dagelijks leven een genot zijn om mee samen te werken/zijn...
[
Voor 19% gewijzigd door
Tijgert op 21-10-2013 13:17
]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.