Joepv schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:12:
[...]
Cool! Ik ben er ook geweest en had mijn X-T2 met 18-55 f/2.8-4 mee. Ideaal. Op een gegeven moment dacht ik, "hmmm de schaduwen zijn te hard". Toen heb ik dat in mijn camera veranderd. Schaduwen -2, Film op Classic Chrome en de kleur naar +4. Geen nabewerking nodig, heerlijk! En prachtige foto's met kleuren om te smullen!
[
afbeelding]
[
afbeelding]
[
afbeelding]
Hehehe nice!
Die in-camra editing heb ik niet aan gedacht, goede tip voor de volgende keer! Veelal bewerk ik toch de RAW's, dus of ik er dan iets aan heb? Volgens mij niet. Baalde wel dat ik m'n filters niet had meegenomen, een polar had geen kwaad gekund. Leuke foto's, en we hebben bijna dezelfde wagen op de foto staan, die groene BMW in de achtergrond staat
hier in z'n geheel op de foto.

Op welke FL heb jij de meeste foto's geschoten? Ik dacht nog even: zoomlens meenemen? Bedacht me op het laatste moment, verder dan 23mm kwam ik echt niet. Of er liep een koekwaus door/in 't beeld, of de ruimte was er gewoon niet...
Als je deze beurs leuk vindt dan moet je zeker ook eens naar de
Techno Classica Essen; daar staan pas echt juweeltjes! En is een stuk groter opgezet: meer (grote) merken, meer bijzondere wagens en geen Sjonnies.

En nagenoeg alle wagens kan je gewoon aanraken, i.t.t. bijvoorbeeld een RAI, IAA, etc.