Het grote FujiFilm X-series mirrorless-ilc topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 120 121 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 37 producten

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:28
PdeBie schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 12:46:
[...]

Zeker! Hele toffe lens. Heel veel plezier mee gehad :)
En echt super scherp.

@Gamekater welk kasteel is dat? Komt mij bekend voor heb ik het idee.
Bouvigne, Breda.

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:28
Tohamo schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 00:58:
Heeft iemand ervaringen met de 16-55mk2 vs de 16-80?

Omdat ze qua grootte en gewicht vergelijkbaar zijn en de beeldkwaliteit van de 16-55 ongetwijfeld beter is, twijfel ik om mijn good old 16-80 misschien te vervangen. De extra lichtstop is ook mooi meegenomen.

Langs de andere kant schiet ik wel erg vaak rond die 80mm, wat me weer doet twijfelen. Maar met de cropbaarheid van de huidige 40MP is het verschil misschien niet zo groot (ik bewerk toch bijna altijd na).

Benieuwd naar meningen!
Ben zelf erg tevreden met de 16-55mk2. Voor mij persoonlijk vind ik bouwkwaliteit, scherpte en lichtsterkte belangrijk dus voor mij is de 16-55mk2 een nobrainer. Zelf nooit de 16-80 gebruikt dus daar kan ik weinig over zeggen. Als je echt die 80mm belangrijk vind dan zou ik die lens gewoon houden. De 16-80 is qua bereik natuurlijk erg fijn!
Pagina: 1 ... 120 121 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen, wil je persoonlijk koopadvies maak dan een eigen topic aan.

Voor Cashback acties kun je terecht in "Het grote fotografie Acties en Cashbacks topic"

Voor inhoudelijke discussies m.b.t. RAW converters etc... Het grote alternatieve raw-converters topic