Nou, ik heb em binnen. Eerste indruk: wat een ongelooflijk zieke lens! Ik vond de 50-140 al best wat gewichtig, maar deze doet daar nog een kruiwagen bovenop.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HFwbUPmVljoNI7QHsUeUPuxN.jpg?f=user_large)
Hier de 150-600 | 70-300 | 50-140 naast elkaar.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TrXCJ6CVExAQTEd8W1LbbcL4.jpg?f=user_large)
Banana for scale
Wellicht komende weekend de eerste foto's mee maken.
@Montana Hoe neem jij deze lens veilig mee? Normaal heb ik een neckstrap aan de camera hangen en laat ik de camera en lens bungelen of hou de lens met 1 hand vast. Bij dit gevaarte lijkt me dat niet zo verstandig. Er zit een aparte strap bij, maar alleen aan de lens lijkt me ook niet praktisch.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HFwbUPmVljoNI7QHsUeUPuxN.jpg?f=user_large)
Hier de 150-600 | 70-300 | 50-140 naast elkaar.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TrXCJ6CVExAQTEd8W1LbbcL4.jpg?f=user_large)
Banana for scale
Wellicht komende weekend de eerste foto's mee maken.
@Montana Hoe neem jij deze lens veilig mee? Normaal heb ik een neckstrap aan de camera hangen en laat ik de camera en lens bungelen of hou de lens met 1 hand vast. Bij dit gevaarte lijkt me dat niet zo verstandig. Er zit een aparte strap bij, maar alleen aan de lens lijkt me ook niet praktisch.
[ Voor 17% gewijzigd door LA-384 op 10-06-2025 19:40 ]

:strip_exif()/f/image/c8dyUjhMFACEvWNC8pcu0TH7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Edbo1RkVwSoLShHUVJyK8f7G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9w63PL8kwbOcfLzAMQ73qmxu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/prhZRZQXnSvDJcMi7qfWJsKN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0bk7bSCQOERYVfDBKey9j4il.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/397tuArIZdeCaqOTUae38HDr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/nZqFUMBHkWzRYFIr0zbWHwFQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L36EPZXPLL4apoGOB8WAoSra.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dSGbGcXyF00FdjTIkqa5kINa.jpg?f=fotoalbum_tile)