Nee, Dat had ik allemaal nog gevonden

Het was wat dommer, ik had wel gezien dat er een nieuw recept voor space tech was.
Maar je mag op Cerys niks* droppen, ook geen science packs., dus ik ging er van uit dat ik eerst de science omhoog moest schieten voor ik verder kon met researchen. Totaal gemist dat je die dus wel op de planeet zelf mag bouwen...........
Verder beetje mixed feelings. Het heeft zeker een paar leuke uitdagingen en elementen. Zeker met de extra lange pijpen van K2SO is het echt een spaghetti. Maar ook een aantal frustraties
spoiler:vooral de ratio kwa scrapping. So much red circuts and heatpipes, die eeuwen duren om te recyclen, alleen omwat druppeltjes ijzer te krijgen . En wat vage dingen (die reactor die je beschiet, maar nergens staat hoe te voorkomen. die palen die je alleen op repulsen kunt zetten, ipv gewoon uit..
Nu ik onderhand alles unlocked heb, wil ik eigenlijk heel die planeet deconstructen en alles opnieuw bouwen, maar dan met meer structuur en gericht op plutonium. En eens kijken of ik dat tennisveld wat beter kan bouwen

Alleen voor nu ben ik er wel klaar mee
Andere vraag. weet jij hoe je aan plutonium 238 komt zonder het recyclen van spent fuel rods ?
Ik heb er blijkbaar een stuk of 10 opgepikt voor ik daar aan begon, maar ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben
*niks, behalve constructionsbots. Maar daar kwam ik pas achter nadat ik letterlijk ze zelf kon bouwen, em al uren aan het vervloeken was dat ik alles handmatig moest doen......)
[
Voor 19% gewijzigd door
heuveltje op 26-05-2026 12:38
]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d