[PC/Mac/Linux] Factorio

Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zitten er nog mensen op Campzone? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 22:33
Wat zijn vicieuze cirkels toch leuk. Om meer Red Circuits te krijgen heb ik de Assembling Machines vol gestopt met Productivity Modules. Maar om meer Productivity Modules te maken heb ik weer meer Red Circuits nodig. En om sneller Productivity Modules te maken, heb ik ook die Assembling Machines ook vol gestop met Productivity Modules. En nu heb ik dus een zwaar te kort aan Red Circuits en Productivity Modules...

Gelukkig heb ik de Red Circuits al uit mijn main-base gehaald zodat ik ze makkelijk kan uitbreiden.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 13:17
Productivity (de oranje) doet de boel niet sneller gaan he.
Je krijgt wel meer output voor je input materials, maar de snelheid gaat omlaag en het stroomverbruik en de vervuiling gaat omhoog. Het beetje dat je extra krijgt compenseert de tragere werking niet.
Met speed (blauw) heb je wel een versnelling, met een aanzienlijk extra verbruik.
Efficiency (groen) doet het verbruik zakken, zonder verdere nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 22:33
IceTeaGX schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:48:
Je krijgt wel meer output voor je input materials, maar de snelheid gaat omlaag en het stroomverbruik en de vervuiling gaat omhoog. Het beetje dat je extra krijgt compenseert de tragere werking niet.
Met speed (blauw) heb je wel een versnelling, met een aanzienlijk extra verbruik.
Oh, dat is dom van mij. Ik heb ze door elkaar gehaald. Ik snapte al niet waarom het zo veel langer duurde.

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:12
Evilbee schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:54:
[...]

Oh, dat is dom van mij. Ik heb ze door elkaar gehaald. Ik snapte al niet waarom het zo veel langer duurde.
Heb je er in ieder geval genoeg nu voor je Rocket Silo's ;)

Ik heb ze ook in mijn Lab's zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
IceTeaGX schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:48:
In late game is productivity echter wel de way to go.

Als je van begin tot eind productivity overal instopt heb je vaak maar 20-40% van de originele raw resources nodig voor bvb een rocket. Met die reden is zelfs voor speed runs productivity nuttig in een rocket silo.

Wil je efficiente builds maken met productivity is beaconen met speed modules daarintegen wel weer benodigd, want zonder beacons draaien machines ontzettend traag en heb je bovendien meer modules in totaal nodig voor al die machines.

Heb je nog geen beacons zou ik enkel productivity modules in late game items stoppen zoals processing units, en dan met name zodra je gebrek begint te krijgen aan de grondstoffen voor dat item.

Logisch dat je productivity in red circuits wilt stoppen, maar vaak is het dan ook nuttig om te starten bij processing units die redelijk veel red circuits gebruiken.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-05 22:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

.oisyn schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 17:49:
Zitten er nog mensen op Campzone? :)
jazeker !

https://steamuserimages-a...1791646736FB0DCB9A86A4D8/

Ik en nog 2 tentgenootjes, met verschilelnde maten van ervaring, en een verziekte RSO map (te weing ore, en een tyus eind weg)

Jij ook ? ben altijd benieuwd om eens te kijken hoe andere het bouwen

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 17-08-2017 00:37 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@heuveltje Ja ik ook. Gisteren pas een (nieuwe) game gestart met een tentgenoot die het nog amper gespeeld heeft. Rich railworld. Ik kom wel een keertje buurten :)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 17-08-2017 16:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• IceTeaGX
  • Laatst online: 30-05 13:17
Hans1990 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:18:
In late game is productivity echter wel de way to go.
Ik heb tot nu toe altijd efficiency/speed gehanteerd, om zo op -80% power usage te zitten.

Op mijn huidige wereld ben ik ook begonnen met productivity, maar dat is toch een ENORM verschil in power consumption. Per assembly machine 3 gaat dat
van 42kW met 3 eff-3 en 1 speed-3
naar 819kW met 4 prod-3 en 1 beacon met 2 speed-3 modules.
en dat maal 30 (10 per rocket component)

Net ook processing units van modules en beacons voorzien. weeral 16 factories.

Pijnlijke affaire allemaal.

Ik werk meestal uitsluitend op solar, met steam als backup. Maar ik zal toch maar eens een nuke facility moeten opzetten. Zeker omdat ik met dedicated remote bases will beginnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 11:37
Leuk een factorio topic. :)

Ik heb een aantal raketten afgeschoten in 0.14. Zodra 0.15 beta beschikbaar was ben ik daarmee gaan spelen en in 0.15 heb ik nog steeds geen raket gelanceerd. Maarja het is ook zo makkelijk om afgeleid te worden met zijprojecten. :D

Gisteravond heb ik een treinsysteem geautomatiseerd om een outpost te voorzien van bouwmaterialen. Alle outposts (slechts 2 momenteel) hebben een eigen supplystation dat via circuit networks geactiveerd wordt als er vraag is naar 1 van de bouwmaterialen. Het is momenteel een 2-3 trein. Per wagon kunnen er maximaal 12 verschillende materialen aangevoerd worden.

Ik ben van plan om elk station dezelfde naam te geven en afhankelijk van de voorraad of behoefte deze te activeren of de-activeren met geheugencel (SR latch). Voor het tiental treinen dat er momenteel rijdt in mijn basis werkt dit systeem voor best goed. Ik wil een het ook gaan gebruiken voor load balancing.

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-05 10:37

Soggney

Zeekomkommer

Ernie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:12:
.... Per wagon kunnen er maximaal 12 verschillende materialen aangevoerd worden.

...
Kan je niet door middel van reservering/filtering van items in de slots van de wagon meer types van items per wagon enablen?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ernie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:12:
Leuk een factorio topic. :)

Gisteravond heb ik een treinsysteem geautomatiseerd om een outpost te voorzien van bouwmaterialen. Alle outposts (slechts 2 momenteel) hebben een eigen supplystation dat via circuit networks geactiveerd wordt als er vraag is naar 1 van de bouwmaterialen. Het is momenteel een 2-3 trein. Per wagon kunnen er maximaal 12 verschillende materialen aangevoerd worden.
Noot, met rode inserters kun je 24 items in een wagon duwen :)
Soggney schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

Kan je niet door middel van reservering/filtering van items in de slots van de wagon meer types van items per wagon enablen?
Dat gaat snel fout.
Probleem is dat als de inserter eenmaal iets in zijn hand heeft, niets anders meer wil pakken tot dat weggelegd is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Ernie
Soggney schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:12:
[...]

In de wagon passen er veel meer soorten materialen inderdaad. De manier waarop ik het heb opgezet is zo dat elk item één specifieke filter inserter heeft die naar behoefde actief wordt. Daar komt het aantal van 12 vandaan.

Ik heb nog niet goed gekeken naar het aansturen van de filters met het circuit netwerk. Het leek me nogal een gedoe.

Eigenlijk moet ik in het ontvangende station slots toewijzen in de passive provider chests zodat deze altijd gevuld wordt tot de limiet. Dan hoef ik alleen nog maar een circuit network te maken die uitleest of er voldoende is aan de hand het station "aan" of "uit" zet.
heuveltje schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Noot, met rode inserters kun je 24 items in een wagon duwen :)

[...]

Dat gaat snel fout.
Probleem is dat als de inserter eenmaal iets in zijn hand heeft, niets anders meer wil pakken tot dat weggelegd is.
Ah natuurlijk, 24 rode inserters geeft je genoeg ruimte. Kun je daar ook mee filteren?

Ik heb het gevoel dat ik nu ruim voldoende bouwmaterialen naar mijn buitenposten kan laten komen. Er gaan nu 22 verschillende dingen heen terwijl er ruimte is voor 36. Misschien dat ik ook zonnepanelen/accumulators en railmateriaal wil toevoegen (+6) en dan past het nog steeds.

[ Voor 29% gewijzigd door Ernie op 31-08-2017 13:55 ]

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ernie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:50:
[...]

Ah natuurlijk, 24 rode inserters geeft je genoeg ruimte. Kun je daar ook mee filteren?

Ik heb het gevoel dat ik nu ruim voldoende bouwmaterialen naar mijn buitenposten kan laten komen. Er gaan nu 22 verschillende dingen heen terwijl er ruimte is voor 36. Misschien dat ik ook zonnepanelen/accumulators en railmateriaal wil toevoegen (+6) en dan past het nog steeds.
niet filteren ansich. maar ik neem aan dat je die vanuit een requester chest vult, dus dan hoef je toch ook niet te filteren ? (je weet neem ik aan dat je een trein wagon per hokje kan filteren ?)

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

heuveltje schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:58:
[...]

niet filteren ansich. maar ik neem aan dat je die vanuit een requester chest vult, dus dan hoef je toch ook niet te filteren ? (je weet neem ik aan dat je een trein wagon per hokje kan filteren ?)
Over dat filteren, ik heb n.a.v. de laatste FFF meteen maar een suggestie gedaan voor o.a. uitleggen van filteren: https://forums.factorio.c....php?f=38&t=52174#p304796
Als jullie zelf ook nog suggesties hebben voor tutorials zou ik ze ook in de gelinkte thread posten.

There's no place like 127.0.0.1

• Ernie
[...]

Ja daar kwam ik bij toeval achter en zonder filteren per hokje wordt het niks.

Inderdaad er wordt gevuld vanuit een requester chest. Aan de ontvangende zijde heb je dan geen filtering mogelijkheid maar met een filtering per vakje in de passive provider chest is het eigenlijk ook al een filter. Dan hoef ik alleen nog maar het station aan/uit te zetten met een circuit naar behoefte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Nu we het toch over filteren hebben, nog een mooi verborgen pareltje: Je kunt filters ook kopieren/plakken met Shift+R/L-click. Onder andere heel handig als je een hele treinwagon wil filteren, is een stuk sneller dan elk vakje te M-clicken en het item uit de lijst te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ernie schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 17:50:
Aan de ontvangende zijde heb je dan geen filtering mogelijkheid maar met een filtering per vakje in de passive provider chest is het eigenlijk ook al een filter.
Ja, maar dat kan dan weer niet ;). Alleen wagons kun je filteren.
[...]

Dat is natuurlijk een recept voor deadlocks, tenzij je de stack size op 1 zet voor de inserters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

.oisyn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:04:
[...]

[...]

Dat is natuurlijk een recept voor deadlocks, tenzij je de stack size op 1 zet voor de inserters.
Hoezo, ik zie het probleem niet ?
je request toch maar 1 goed per kist ? en dan 1 inserter per kist,
Anders loopt het altijd fout,zelfs met stack size op 1 (op het moment dat die trein wegrijd , zal hij iets pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Je kan er ook altijd zo'n gefilterde wagon naast plaatsen die je dan als alternatief voor chest gebruikt. Dan gaat het wel.
Maar hoe die dan gevuld wordt is weer een ander probleem :)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heuveltje schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:55:
[...]

Hoezo, ik zie het probleem niet ?
je request toch maar 1 goed per kist ? en dan 1 inserter per kist,
Ah zo, ik dacht dat je bedoelde dat je meerdere items in 1 requester stopte, om zo boven de 12 (of 24) uit te komen.
Anders loopt het altijd fout,zelfs met stack size op 1 (op het moment dat die trein wegrijd , zal hij iets pakken)
Da's natuurlijk een minder groot probleem (want dat betekent doorgaans dat de trein vol zit), en dat zou je kunnen voorkomen met een relatief simpele circuit condition waarbij de trein niet wegrijdt zolang een van de inserters iets in zijn hand heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 01-09-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernie
.oisyn schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 00:04:
[...]

[...]
Ja daar kwam ik ook achter gisteravond. Dan denk ik dat ik het laat zoals ik het nu heb. Ik zal vanavond eens proberen een screenshotje te plaatsen. Misschien komt er nog een goede tip. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 03:06

Zorian

What the fox?

Hij zal vast al eens gedeeld zijn, maar alsnog.
Hier kan men een leuke collectie blueprints vinden voor diverse handige zaken zoals factory lines welke chipjes produceren.

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=844332918

Niet alles is 100% up to date maar is doorgaans met kleine ingrepen heel simpel te corrigeren/fixen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 04-09-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Willen we meer of minder snelheid en energieverbruik?
Meer, meer, meer! :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5NXpBDf.png

Is trouwens wel te zien dat ik de nucleaire centrale een kleine upgrade heb gegeven, duurde wat langer dan verwacht. :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/exFzld7.png

Ook mooi om te zien wanneer ik de Hoogovens van Rotterdam heb ontgrendeld en er steeds meer bij schakel. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8THCfLKl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50
Zorian schreef op maandag 4 september 2017 @ 19:26:
Hij zal vast al eens gedeeld zijn, maar alsnog.
Hier kan men een leuke collectie blueprints vinden voor diverse handige zaken zoals factory lines welke chipjes produceren.

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=844332918

Niet alles is 100% up to date maar is doorgaans met kleine ingrepen heel simpel te corrigeren/fixen.
Ouch, enige wat vaak niet handig is met die "compact designs" is dat ze heel lastig op te schalen zijn door er simpelweg nog een stuk achter te plakken, en relatief 'duur' zijn door de enorme hoeveelheden tunneltjes. En labs kun je ook best daisychainen waardoor je veel minder belt hoeft te trekken :p

Blijf zelf toch 't meest fan van de blueprints van KoS voor 't snelle werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

ShitHappens schreef op woensdag 6 september 2017 @ 00:11:
[...]

Ouch, enige wat vaak niet handig is met die "compact designs" is dat ze heel lastig op te schalen zijn door er simpelweg nog een stuk achter te plakken, en relatief 'duur' zijn door de enorme hoeveelheden tunneltjes. En labs kun je ook best daisychainen waardoor je veel minder belt hoeft te trekken :p

Blijf zelf toch 't meest fan van de blueprints van KoS voor 't snelle werk
Dat zijn ook best fancy BP's, thanks. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 10:45
Wat ik eigenlijk nooit zo snap is wat nou eigenlijk de lol is van BPs van 'n ander gebruiken. Het is leuk om ontwerpen van anderen te gebruiken als inspiratie, maar uiteindelijk lijkt het me hartstikke saai om alleen maar blueprints van andere rond te plakken (ik vind het spel af en toe al behoorlijk saai worden als ik de hele tijd m'n eigen blueprints aan het herhalen ben ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

anboni schreef op woensdag 6 september 2017 @ 00:37:
Wat ik eigenlijk nooit zo snap is wat nou eigenlijk de lol is van BPs van 'n ander gebruiken. Het is leuk om ontwerpen van anderen te gebruiken als inspiratie, maar uiteindelijk lijkt het me hartstikke saai om alleen maar blueprints van andere rond te plakken (ik vind het spel af en toe al behoorlijk saai worden als ik de hele tijd m'n eigen blueprints aan het herhalen ben ;) )
+1 :)

De enige BP die ik meeneem tussen games zijn die voor de een rail kruising en t-splitsing, omdat ik die toch altijd hetzelfde maak :)

[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 06-09-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 23:08
Enige waar ik BP's voor gebruik is om delen van mijn productie snel te kunnen kopiëren en op te schroeven. Gebruik er zelden 1 van internet en dan meestal alleen om inspiratie op te doen.

Ondertussen 150+ uur in een multiplayer potje zitten en nog steeds niet op uitgekeken. Wat blijft het toch ook een verslavend spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wie kan uitleggen waarom 100 labs 225-250 (wisselend) science packs per minuut gebruiken? Infinite research, 60 seconden cycle. Zonder prod3 modules is de speed bonus 250%, met 2 prod3 modules 145% (volgens de mouse-over info). Alle labs hebben 2 prod3 modules.
Ik krijg het er niet uit in Excel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wagenveld schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:45:
Wie kan uitleggen waarom 100 labs 225-250 (wisselend) science packs per minuut gebruiken? Infinite research, 60 seconden cycle. Zonder prod3 modules is de speed bonus 250%, met 2 prod3 modules 145% (volgens de mouse-over info). Alle labs hebben 2 prod3 modules.
Ik krijg het er niet uit in Excel.
Heb je de research speed bonus meegeteld? Of zit die al in de speed bonus uit de info?

.edit: ik snap eigenlijk niet waarom twee prod3 modules de speed bonus terugbrengt van 250 naar 145. Dat is 52,5 per module 8)7

[ Voor 132% gewijzigd door .oisyn op 06-09-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Volgens mij is dat de 250%, geen beacons.
https://wiki.factorio.com/Lab_research_speed_(research)

Als ik die 145% pak plus de base rate van 1 dan krijg je:
2,45 science packs per minuut per lab > 245 totaal/minuut

Dan komt het redelijk uit als je 20% productivity meerekent.

edit: re: edit: Is dat mss het 'Cumulative effect'?

[ Voor 8% gewijzigd door wagenveld op 06-09-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

wagenveld schreef op woensdag 6 september 2017 @ 16:06:
Dan komt het redelijk uit als je 20% productivity meerekent.
Zou niet logisch zijn, want het is geen extra consumption. Maar hoe komt het dan uit? 245 * 1.2 = 294.

Maar ik snap nog steeds die 145 niet.

[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 06-09-2017 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Kan die ook niet uitleggen nee: https://imgur.com/a/EFdIc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aah wacht.
https://wiki.factorio.com/Lab
The speed bonus of labs when Lab research speed is researched and modules are present can be calculatd using this formula: research_bonus * module_bonus = speed_bonus
Research bonus en module speed bonus telt dus niet bij elkaar op, maar vemenigvuldigt. Je hebt een +250% research bonus en -30% speed bonus, dus dat geeft een factor 3,5 * 0,7 = 2,45 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Ah op die fiets. Productivity vertekend de grafiek, vandaar de vreemde resultaten denk ik (nu met 200 labs):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/d1kz9Ohl.png

[ Voor 5% gewijzigd door wagenveld op 06-09-2017 17:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nog wat gratis BP's voor jullie.

Perfect ratio module setup

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/POphdLnl.jpg
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
------------

Rocket silo

Kant en klaar.
Note: Er gaan achterlijk veel modules in, dus vandaar de request icons overal nog. :+

Alleen nog aansluiten zoals op de screenshot zichtbaar.
Let op dat de aanvoer geheel via uitsluitend blauwe belts gebeurt, anders gaat het niet werken.
De steel plate lijn bovenlangs heb ik zelf bijgetrokken en mag eventueel weg. De diverse requesterchests zijn ook optioneel en mogen weg als je dat wil. Heb dat zelf gedaan zodat de aanvoer net even wat lekkerder doorloopt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PRq1ocDl.jpg
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

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dit begint trouwens best wel belachelijke vormen aan te nemen qua verbruik. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/apNgb9Zl.jpg

In ander nieuws: Oh, het is alweer zo laatvroeg. :X

Meh. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GQcRYQA.png

En dat voelt aan alsof ik 2 avondjes even een uurtje of 3 heb zitten knutselen. :X Bizar.

[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 08-09-2017 01:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De mijne is groter :+

26 reactors, 400 heat exchangers, 800 steam turbines. Goed voor 4656MW.

[ Voor 38% gewijzigd door .oisyn op 08-09-2017 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

W00t Na 102 uur mijn eerste BOB Rocket gelanceerd !!!!

En ook meteen mijn laatste, want nu ben ik wel ff klaar met die spaghetti ! :P

ook erg, ik heb blijkbaar alleen al 3 uur gedaan over de satteliet bouwen.....
.oisyn schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 02:07:
De mijne is groter :+

26 reactors, 400 heat exchangers, 800 steam turbines. Goed voor 4656MW.
nice :p
Hoe zit de FPS bij jouw ? want ik hoor overal dat nuclear 1 van de grotere boosdoeners in fps is.
Dus ik zit er aan te denken om mijn oude Megabase die 8GW aan nuclear om te zetten naar solar. In de hoop dan weer wat FPS terug te winnen.

[ Voor 53% gewijzigd door heuveltje op 08-09-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb nog een power plant met 500 turbines, maar haal gewoon 60 ups. Al is dat niet heel representatief want ik zit nog altijd met mijn bootstrap science van ~350/min. Heb veel geëxperimenteerd met on demand train schedules maar dat is nooit echt van de grond gekomen. Ben toen best ver naar het zuiden vertrokken om daar een compleet modulaire bot-based factory op te bouwen, met 3-10 treinen als transportmiddel. Daar heb ik op campzone een opzetje voor gemaakt maar ik heb de game sindsdien niet echt meer aangeraakt.

Ik vind het ook irritant dat nuclear zoveel ups kost (door de fluid mechanics), maar ik heb echt geen zin om 10GW aan solar neer te plempen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

.oisyn schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:05:
Ik heb nog een power plant met 500 turbines, maar haal gewoon 60 ups. Al is dat niet heel representatief want ik zit nog altijd met mijn bootstrap science van ~350/min. Heb veel geëxperimenteerd met on demand train schedules maar dat is nooit echt van de grond gekomen. Ben toen best ver naar het zuiden vertrokken om daar een compleet modulaire bot-based factory op te bouwen, met 3-10 treinen als transportmiddel. Daar heb ik op campzone een opzetje voor gemaakt maar ik heb de game sindsdien niet echt meer aangeraakt.

Ik vind het ook irritant dat nuclear zoveel ups kost (door de fluid mechanics), maar ik heb echt geen zin om 10GW aan solar neer te plempen }:|
Ah ja met 350S/M zal dat inderdaad wel meevallen. al vraag ik me dan weer af waar al die stroom naartoe gaat :P

Die on demand treinen klink nog steeds wel interessant, maar veel te veel opzet werk :)
Zolang er nog geen 1% van de update cycle naar trein pathfinding gaat, geloof ik het wel.

Ik ben er toch aan begonnen, wel met gemodde tier3 solar panels (meer resources per watt nodig, maar minder oppervlakte). Een solarfield wat zichzelf kan uitbreiden (gewoon af en toe de huidige verdubbelen met een blueprint, zo geniaal dat dat voortan vanaf de map kan :P), en automatisch word bevoorrraad door een trein. Moet nog even kijken, maar ik denk eigenlijk dat dat zo gepiept moet zijn :P

(famous last words !)

Volgende project, mijn 12 baans groene chips fabriek ombouwen naar compleet bot driven.
of waarschijnlijker een nieuwe bouwen en de oude dan recyclen. Ik heb geen zin meer om te wachten op .16 en wil nu toch echt aan de 3K S/M halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heuveltje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:21:
Ah ja met 350S/M zal dat inderdaad wel meevallen. al vraag ik me dan weer af waar al die stroom naartoe gaat :P
Beacons en roboports ;). Sciene is dan nog bootstrap maar de rest (plastics, circuits, modules, rocket) is volledig beaconed. Maar ik gebruik lang niet alles overigens hoor, zit nu aan de 3,5GW.
Die on demand treinen klink nog steeds wel interessant, maar veel te veel opzet werk :)
Zolang er nog geen 1% van de update cycle naar trein pathfinding gaat, geloof ik het wel.
Ja dat concludeerde ik toen ook :P. Ik gebruikte 1-3-1 treinen en mijn netwerk was best wel overbezet.

Ik wil nu gewoon distributiestations gaan maken, zodat elke subfactory al zijn inputs maar van 1 plek hoeft te halen en naar 1 plek hoeft te sturen. En dan heb je gewoon dedicated treinen voor elke subfactory en ore patch. Op die manier kan ik ook veel beter schalen.
Ik ben er toch aan begonnen, wel met gemodde tier3 solar panels (meer resources per watt nodig, maar minder oppervlakte). Een solarfield wat zichzelf kan uitbreiden (gewoon af en toe de huidige verdubbelen met een blueprint, zo geniaal dat dat voortan vanaf de map kan :P), en automatisch word bevoorrraad door een trein. Moet nog even kijken, maar ik denk eigenlijk dat dat zo gepiept moet zijn :P
Ik probeer alleen QoL mods te gebruiken zodat mijn save compatible blijft met vanilla, maar hier zat ik ook aan te denken ja. Of dat infinite power thingy uit de Creative Mode mod. Ik denk dat ik dan wel de infrastructuur opzet voor alle benodigde stroom met nuclear, maar dat dat gewoon niet aan staat zolang je stroom krijgt van modded solar. Als je dan je save laadt in vanilla, dan heb je die solar niet en kickt automatisch de nuclear in :P

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-09-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

heuveltje schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:18:
W00t Na 102 uur mijn eerste BOB Rocket gelanceerd !!!!

En ook meteen mijn laatste, want nu ben ik wel ff klaar met die spaghetti ! :P

ook erg, ik heb blijkbaar alleen al 3 uur gedaan over de satteliet bouwen.....

[...]

nice :p
Hoe zit de FPS bij jouw ? want ik hoor overal dat nuclear 1 van de grotere boosdoeners in fps is.
Dus ik zit er aan te denken om mijn oude Megabase die 8GW aan nuclear om te zetten naar solar. In de hoop dan weer wat FPS terug te winnen.
Hm? Nucleair heeft impact op je FPS/UPS? :p Nog nooit wat van gemerkt.
Enige manier om de FPS/UPS van 60 af te krijgen naar ~40-50 is als ik tegen de 80k bots tegelijk eropuit stuur om de basisvloer te gaan glazuren met concrete ofzo. :+
Granted, dan speelt er ook nog een 2e speler en wij beiden krijgen ook constant zooi binnen via bots, plus de halve basis is dan supplied by bots. :p
Anders dan dat is het me nog niet gelukt.

Zit momenteel te kloten met de afdeling olie. Of er is een tank leeg, of er is 1 vol waardoor de rest plat ligt. Balanceren is moeilijk schijnbaar. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Zorian op 08-09-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:15:
[...]

Hm? Nucleair heeft impact op je FPS/UPS? :p Nog nooit wat van gemerkt.
Enige manier om de FPS/UPS van 60 af te krijgen naar ~40-50 is als ik tegen de 80k bots tegelijk eropuit stuur om de basisvloer te gaan glazuren met concrete ofzo. :+
Granted, dan speelt er ook nog een 2e speler en wij beiden krijgen ook constant zooi binnen via bots, plus de halve basis is dan supplied by bots. :p
Anders dan dat is het me nog niet gelukt.
Jup. Elk stukje pijp reactor en heat exchanger word elke tik opnieuw weer berekend wat erin zit.
Dat kan best wel snel aantikken.
Ik zit op 1.5K science en zit nu rond de 55 FPS (i5 4460).

Ik hoop dat ik met solar weer rond de 60 kom.
En nu heb ik alle science nog op een soort belt driven main bus, vaak zonder beacons. dat gaan we dan vervangen naar losse productie modules voor de science die dan volledig door botjes gevoed worden.

Dat zou flink wat adem ruimte moeten geven. Alleen ik vind juist al die belts er zo tof uitzien :)
Zit momenteel te kloten met de afdeling olie. Of er is een tank leeg, of er is 1 vol waardoor de rest plat ligt. Balanceren is moeilijk schijnbaar. :+
Das toch niet zo lastig ?
ik heb 2 losse refineries die lube maken en het overtollige omzetten naar solid fuel.
De rest op advanced en gewoon alles converten naar Zwarte meuk. Balance be dammed :P
.oisyn schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:35:
[...]

Ja dat concludeerde ik toen ook :P. Ik gebruikte 1-3-1 treinen en mijn netwerk was best wel overbezet.

Ik wil nu gewoon distributiestations gaan maken, zodat elke subfactory al zijn inputs maar van 1 plek hoeft te halen en naar 1 plek hoeft te sturen. En dan heb je gewoon dedicated treinen voor elke subfactory en ore patch. Op die manier kan ik ook veel beter schalen.
Ik heb ooit met een centrale smelter geexperimenteerd. Maar dat leverde juist files op omdat alles op 1 of 2 kruispunten samenkomt
Ik gebruik 1-3 treintjes waarvan er echt 80 ofzo rondzoeven . maar totaal nog geen problemen met congestie. Juist omdat ik niks centraal heb zijn ze ook behoorlijk verspreid over de map en schaalt het dus prima.
Ik probeer alleen QoL mods te gebruiken zodat mijn save compatible blijft met vanilla, maar hier zat ik ook aan te denken ja. Of dat infinite power thingy uit de Creative Mode mod. Ik denk dat ik dan wel de infrastructuur opzet voor alle benodigde stroom met nuclear, maar dat dat gewoon niet aan staat zolang je stroom krijgt van modded solar. Als je dan je save laadt in vanilla, dan heb je die solar niet en kickt automatisch de nuclear in :P
Ik heb niet zon problemen met mods :) Gebruik ook RSO, ideaal voor megabases :)

[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 08-09-2017 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

We zouden eigenlijk met zijn allen een megaserver moeten bakken. :+ De Tweakers Factorio MegaServer. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:33

.je

Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:35:
We zouden eigenlijk met zijn allen een megaserver moeten bakken. :+ De Tweakers Factorio MegaServer. :D
Ik denk dat je server vrij snel naar lucht (of vooral cpu/mem) aan het happen is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:48
Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:35:
Als beginnende speler lijkt me dat echt leuk en leerrijk idee.
Vermoed wel dat het snel behoorlijk belastend voor CPU zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

.je schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:37:
[...]

Ik denk dat je server vrij snel naar lucht (of vooral cpu/mem) aan het happen is :)
Mwah, in dat geval crowdfunden we gewoon een blade VPS ergens en hosten we daarop, komen we niks meer tekort. :+

Moet te doen zijn, dit is de load op mijn systeem met een endgame basis met veel nucleair en circa 3000 constant vliegende botjes:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ryC0mLR.png

[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 08-09-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:40:
[...]

Mwah, in dat geval crowdfunden we gewoon een blade VPS ergens en hosten we daarop, komen we niks meer tekort. :+
Dat gaat niet werken bij Factorio. Iedere client berekent iedere tick alle acties op de volledige map. Alle clients moeten dus ook zwaar overpowered zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

anboni schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:42:
[...]

Dat gaat niet werken bij Factorio. Iedere client berekent iedere tick alle acties op de volledige map. Alle clients moeten dus ook zwaar overpowered zijn ;)
Hmm... Weet je dat zeker?
Tijdje terug hostte ik een lokale server en 2 anderen kwamen erbij. 1 met een dikke gaminglaptop en 1 met een wat zwakkere laptop. Die 2e laptop had moeite met connecten en draaide op amper 3fps. De andere 2 PC's merkten daar echter niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:44:
[...]

Tijdje terug hostte ik een lokale server en 2 anderen kwamen erbij. 1 met een dikke gaminglaptop en 1 met een wat zwakkere laptop. Die 2e laptop had moeite met connecten en draaide op amper 3fps. De andere 2 PC's merkten daar echter niets van.
Ja, dat weet ik zeker, en dat is ook jouw ervaring: de dikke gaminglaptop connect probleemloos, de zwakkere laptop heeft moeite. Dat komt omdat bij het verbinden de volledige map naar iedere client wordt gestuurd. Iedere client voert alle berekeningen uit en onderling synchroniseren ze alleen bewegingen en player-driven wijzigingen (en wellicht wat checksums e.d.). Inmiddels is het protocol wel dusdanig robuust dat die ene zwakke laptop de boel niet meer verpest voor de andere clients, "vroeger" was dat wel een probleem geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Moet te doen zijn, dit is de load op mijn systeem met een endgame basis met veel nucleair en circa 3000 constant vliegende botjes:

[afbeelding]
No offense, maar ten eerste is dat peanuts ivm een mega base ;), en ten tweede lijkt het erop alsof je al een core vol hebt. Hoeveel zitten er in je systeem? Factorio heeft niet zoveel aan veel cores. Het is vooral memory bound. Je wil een config met een CPU met veel onboard cache en high bandwidth mem met lage latency .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mja, er zijn blades die die specs wel bieden. Maar het was slechts een idee, helaas afgeschoten dus. :)

//Weet je wat, ik ga gewoon een testserver draaien op mijn eigen server in de meterkast, kijken we wel hoe ver die komt.
Heb een 1000Mbit verbinding liggen dus bandbreedte zal geen issue zijn.

Dit is dezelfde map op de server, in headless mode en met mij verbonden met de server:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nwWGxcC.png

Er is nog ademruimte zat dus. :p

[ Voor 78% gewijzigd door Zorian op 09-09-2017 18:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
De 0.15 basis draait aardig nu, tijd voor wat screenshots:
https://imgur.com/a/0fNNd

Ijzer en groene chips moeten nog uitgebreid worden maar er wordt al redelijk wat science gedaan zo, alleen houdt dat ene raketplatform het niet bij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

2 man, zelfde map.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Zp7biVr.png

Ik denk dat het wel lukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-05 11:51

GrimScythe

Game Addict

En ik maar denken dat ik al grote bases had.
Vergeleken met deze screenshots zijn ze mini _O-

Als ik Destiny 2 moe ben ook maar weer eens aan Factorio beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
[...]

[afbeelding]
Blade VPS? Gewoon een c4.8xlarge bij AWS EC2, die trapt de meeste blade VPS'jes nog de grond in :p
Zorian schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:44:
[...]

Hoho, said zwakkere laptop deed 30fps hoor, niet 3 :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Een astronaut is gecrashed op planeet Zorian-01
Geen eten, geen communicatie. en alleen een paar lullige stukjes ijzer op zak.

Misschien dat zijn schipgenoten ergens anders geland zijn, maar voorlopig is hij alleen
Maar de planeet is absurd rijkelijk voorzien van mineralen, en lijkt verder onbewoond.
Optimistich maakt hij een primitieve pick-axe. Het is een lange weg te gaan, maar hij is optimistisch !

Afbeeldingslocatie: https://snag.gy/lQUJws.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Inmiddels een aanbod gekregen van een medetweaker @PerlinNoise om naar een nog krachtigere server te verkassen. De save is inmiddels over.

Dus...

Meespelen op de Tweakers server?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Tot daar! :)

* Zorian doet @Bart ® lief aankijken voor Topicwarn/TS edit.

[ Voor 8% gewijzigd door Zorian op 09-09-2017 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:00
Zorian schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:19:
Inmiddels een aanbod gekregen van een medetweaker @PerlinNoise om naar een nog krachtigere server te verkassen. De save is inmiddels over.

Dus...

***members only***

Ik kom zeker een keer kijken :*)

Ben net zelf begonnen aan een nieuwe vanilla map met de Lazy Bastard achievement. In het begin dacht ik nog "ach, die ene wooden crate en axe kan prima", toen ik op het moment van mijn eerste assembly op 110/111 zat toch maar opnieuw begonnen. Zit iets meer planning in dan gedacht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Zorian schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:19:

Dus...

***members only***

Toegevoegd aan de TS :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Teeno schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:58:
[...]

Ben net zelf begonnen aan een nieuwe vanilla map met de Lazy Bastard achievement. In het begin dacht ik nog "ach, die ene wooden crate en axe kan prima", toen ik op het moment van mijn eerste assembly op 110/111 zat toch maar opnieuw begonnen. Zit iets meer planning in dan gedacht :)
Er zijn verschillende guides online, of als je veel tijd hebt deze YT serie: YouTube: Factorio 0.15 Lazy Bastard Achievement Ep 1: LAZY ISLAND - Let's...
Tip van de sluier: heel nauwkeurig plannen want die 111 is echt niet willekeurig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Teeno schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 10:58:
[...]

Je hebt 106 crafts nodig voor een rocket launch. Dan hou je dus 5 crafts over die je vrij kunt gebruiken. Als je een houten kist maakt van bomen, dan craft je dus eerst wood en daarna wooden chest. Dan gaat het heel hard.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
ShitHappens schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 11:06:
[...]

Er zijn verschillende guides online, of als je veel tijd hebt deze YT serie: YouTube: Factorio 0.15 Lazy Bastard Achievement Ep 1: LAZY ISLAND - Let's...
Tip van de sluier: heel nauwkeurig plannen want die 111 is echt niet willekeurig :p
Klopt, vooral belangrijk dat je zorgt voor ruim voldoende plates voordat je de lab, power en assembly op gaat zetten. Ik maakte al snel de fout om een boiler te maken voordat ik voldoende plates had. Furnace kwijt :)

-edit-
2e run ziet er beter uit, assembly mk2 staan met 105 crafts op de klok. Maar je moet zeker geen haast hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Teeno op 09-09-2017 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teeno
Inmiddels rode en groene science aan de praat :) Merk wel dat ik af en toe de neiging heb om handmatig bijvoorbeeld electricity poles te maken, regelmatig saven maar.

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/LRLm3MeySL_mihQxoNEXqw.png

[ Voor 3% gewijzigd door Teeno op 09-09-2017 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Teeno gewoon de craft knop rebinden naar ctrl-click oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
.oisyn schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:56:
@Teeno gewoon de craft knop rebinden naar ctrl-click oid :)
Goeie tip, gelijk gedaan.

Net al onderuit gegaan, hover over die items heen en krijg opeens een spasme waardoor ik een mining drill ging maken. Heb nu ook een crate naast een assembler gezet waar ik zorg dat alle crafting materials vanuit mijn inventory ingaan. Die wil ik daar dus absoluut niet meer hebben :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Het gaat al lekker op de Tweakers server. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZhDYNnSl.png

//Glazuren is gestart. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VIQtziwl.jpg

///Ik denk dat ik mezelf druk genoeg bezig heb gehouden, because there we go. :Y)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tB4DFF1l.jpg

En het huidige, nieuwe overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iq7jPqMl.png

[ Voor 98% gewijzigd door Zorian op 11-09-2017 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

He daar heb ik nog ooit de grondbeginselen van gelegd :P
Ik moet nog even kijken of ik er nog mee verder ga.
Merk wel dat de verschillende manieren van spelen mij niet helemaal lag :)

Btw, misschien interessante discussie.
Maar hoe denken menseb over al die icoontjes en tekst op de map ?
Ik vond het eerder onoverzichtelijk van worden ? Er staat zoveel info dat ik er niet meer wijs uit werd. en daarnaast imho was het meeste vrij overbodig als je eenmaal een keer rondgelopen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het is op zich wel handig dat het er staat, maar in veel gevallen kun je prima voldoen met slechts een icoontje. Als je al een blauwe flask gebruikt hoef je er niet ook nog eens bij te zetten dat het blue science is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Eens. Ik kan moeilijk labels en andere lopende spelers vinden op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dan zal ik straks de tekst en overbodige labels weghalen. Zeker nu alles per robot aangevoerd kan worden. Dit was nog gedaan ten tijde dat we alles zelf nog moesten opzoeken als we wat nodig hadden.
Bovendien is de complete basis voorzien van concrete en hebben we exo skeletons dus rondlopen om iets te zoeken gaat nu ook razendsnel.

Wat het vinden van spelers betreft; Persoonlijk vind ik het handig om te communiceren via de Discord link uit de startpost. Zo deed ik het vaak. Zei ik van ja ik zit rechtsonder. Dan wist de ander vaak genoeg. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Zorian op 11-09-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:05
Hmmm het maken van een trein netwerk aangestuurt via een circuit netwerk werkt nog niet echt. Heeft iemand daar misschien nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Bobbje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:44:
Hmmm het maken van een trein netwerk aangestuurt via een circuit netwerk werkt nog niet echt. Heeft iemand daar misschien nog tips voor?
Wat wil je precies bereiken, dan kunnen we mogelijk gerichter hulp bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:05
MatHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:57:
[...]

Wat wil je precies bereiken, dan kunnen we mogelijk gerichter hulp bieden.
Het aansturen van treinen op een bepaalde hoeveelheid, bijvoorbeeld: de science heeft nog maar 1000 rode printplaten en dat er dan pas een trein gaat rijden met een nieuwe lading. Dus dat er een signaal via draden naar de rode printplaten loading station wordt gestuurd met de order dat er een trein moet komen rijden daar naar toe.

Daar het station the activeren bij een bepaald niveau, bijv <1000, kan dat. Maar het gevolg is dat er dan meedere treinen opaf kunnen komen.

Zelf had ik net het volgende bedacht:

Trein schema:
Laden rode printplaten -> Buffer station -> rode printplaten uitladen -> opnieuw
Full load circuit condition (pulse vanaf het lege station) unload

Als release bij het buffer station had ik toen gezegd als gevolge van een pulse die kwam als de rode printplaten onder het bepaalde niveau waren. Maar er stonden 4 treinen te wachten, dus ze kwamen alle vier naar het station toe, die weer werd uitgeschakeld toen de printplaten boven het niveau waren. En daardoor kwamen de treinen vast te staan, aangezien ik zonder loops werk.

Daarnaast had ik nog twijfels wat er zou gebeuren als er geen treinen in de buffer stonden en dus, ze allemaal de puls missen waardoor er geen trein komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bobbje op 12-09-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je moet sowieso van het idee afstappen dat je geen loops hebt, want dan kan het gewoon niet. Er bestaat namelijk altijd een mogelijkheid dat een trein op een gegeven moment een pad naar een bepaald station heeft gekozen dat net op dat moment uit gaat, en er voor die trein geen alternatieve route van dat pad af meer is. Hij moet dus door kunnen rijden.

Ik heb eerder met dit probleem te maken gehad en er een reddit thread over geopend, daar staan ook veel tips.

Je kunt het jezelf ook makkelijk maken en deze mod gebruiken. Zelf geen ervaring mee maar ik heb er goede verhalen over gehoord :)

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 12-09-2017 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dus. :+ Was me de sessie wel weer. :')

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QGSQmGE.png

Eigenlijk nog 1 minuutje langer willen spelen. Maar we weten allemaal hoe dat gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 13-09-2017 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

@Zorian 37 uur in 1 sessie, ik hoop dat je toch wel voldoende pauzes hebt genomen.

Ben zelf nu begonnen met serieus op te schalen en bufferstations te gebruiken.
Die lijken me nu handig om op count gebaseerd treinen uit te sturen.
+ in combinatie met de speakers wordt ik nu waar ik ook ben genotified dat bepaalde dingen unbalanced of leeg beginnen lopen. Dan weet ik direct waar ik meer capaciteit moet toevoegen.

[ Voor 75% gewijzigd door Soggney op 13-09-2017 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Zorian schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:33:
Dus. :+ Was me de sessie wel weer. :')

[afbeelding]

Eigenlijk nog 1 minuutje langer willen spelen. Maar we weten allemaal hoe dat gaat.
Volgens mij ga ik mijzelf weer verdwalen in de server zodra ik later deze week iets meer tijd heb. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
Hans1990 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:35:
[...]

Volgens mij ga ik mijzelf weer verdwalen in de server zodra ik later deze week iets meer tijd heb. 8)7
Valt wel mee, is vooral treinwerk bijgekomen en dingen die dus buiten de basis-basis gebeuren :p

Gisteren ontdekt dat je in multiplayer geen achievements kunt verdienen, als je <50% van de tijd dat die wereld bestaat niet hebt meegespeeld. "Mis" nu dus de Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast, Raining bullets, So long and thanks for all the fish, Steam all the way en Tech maniac achievements :')

• Zorian

Zorian

What the fox?

ShitHappens schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:34:
[...]

Valt wel mee, is vooral treinwerk bijgekomen en dingen die dus buiten de basis-basis gebeuren :p

Gisteren ontdekt dat je in multiplayer geen achievements kunt verdienen, als je <50% van de tijd dat die wereld bestaat niet hebt meegespeeld. "Mis" nu dus de Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast, Raining bullets, So long and thanks for all the fish, Steam all the way en Tech maniac achievements :')
Mja ik heb geloof ik meer dan 50% van de tijd in de wereld doorgebracht. Echter heb ik alle achievements al behalve een paar lastige zoals lazy bastard en finish de game binnen X uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
50% van jouw speeltijd zit al in die sessie van 37 uur gister :>

• Zorian

Zorian

What the fox?

ShitHappens schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:39:
50% van jouw speeltijd zit al in die sessie van 37 uur gister :>
Maybe. :+
Begin nu wel te merken dat de fps bij mij af en toe op zijn donder krijgt.

• Hans1990
  • Niet online
Ik kwam net de game in met 6FPS.. na 3 minuten "catching up". Had gelukkig nog wel 60UPS.
Offline zelfde, net even graphics quality naar beneden geschroefd. Deze laptop is best snel (i7 + 16GB), maar videokaart niet zo (Quadro M1000M). Nu draait het wel weer 50-ish FPS.

• ShitHappens
Lol, mijn laptop weigert 'm gewoon te laden (i7-5600U, 16GB, 840M) omdat de "catching up" balk hard leegloopt :p Op m'n PC gaat het nog wel prima (i7-6700k overgeklokt, 32GB, 970+560) met 60UPS, FPS zakt wel net onder 60 op stukken waar duizenden bots rondvliegen.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ja die bots zijn ook appart :P
ik wil die eigenlijk altijd heel lokaal gebruiken.
Nu vliegen er 1000'en botjes 20KM om een groene chip op te halen.

Ik moet ook eens wat met gpu settings gaan klooien.
Ik merk op mijn map dat de fps dropt als ik ver uitzoom (wat ik standaard doe)

Ik had verwacht dat een amd rx480 daar toch geen problemen mee zou moeten hebben ?

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 13-09-2017 15:12 ]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
40fps/60ups hier. Alle settings staan wel max bij mij.

Cunning linguist.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heuveltje schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:11:
Ja die bots zijn ook appart :P
ik wil die eigenlijk altijd heel lokaal gebruiken.
Nu vliegen er 1000'en botjes 20KM om een groene chip op te halen.

Ik moet ook eens wat met gpu settings gaan klooien.
Ik merk op mijn map dat de fps dropt als ik ver uitzoom (wat ik standaard doe)

Ik had verwacht dat een amd rx480 daar toch geen problemen mee zou moeten hebben ?
GTX 1080 hier (op 4k weliswaar), ik heb met veel activiteit ook wel fps drops. Helemaal funest is het nuken van bossen, hij heeft knap veel moeite met al die boomstronkjes net na de explosie :)

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Bart ® schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:14:
40fps/60ups hier. Alle settings staan wel max bij mij.
Bleek een bug in mijn videodrivers te zitten, alle games draaiden op max 40 fps _O-. Dus nu gewoon 60/60 fps/ups... Maar niet getest met extreem veel bots in de lucht of zo.

Cunning linguist.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

.oisyn schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:34:
[...]

GTX 1080 hier (op 4k weliswaar), ik heb met veel activiteit ook wel fps drops. Helemaal funest is het nuken van bossen, hij heeft knap veel moeite met al die boomstronkjes net na de explosie :)
Maar ik heb het niet over korte drops.
De FPS/UPS = 60 bij mij.

Totdat ik regio scherm vol met belts en inserters inrijd.
Dan zakt het tot 40-50. en dat blijft het tot ik inzoom of weer wegga.

Vanavond eens met settings klooien, misschien toch niet alles op max draaien.

Tis toch niet te geloven dat de enige spellen waar ik met mijn pc tegen limieten aanloop:
Factorio wat 2D is en er uitziet als iets uit vroeg 2000, en Dwarf fortress wat nog net geen excell sheet is.

(en ja, ik weet dat die allebei op de achtergrond gewoon heel veel doen :))

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zb2ZdTs.jpg

Hier haal ik inderdaad ook weinig FPS. Veel belts in beeld.

Raketten werden trouwens niet meer gelanceerd door een probleem met rocket fuel op de band voor rocket control units. Is nu opgelost :P.

Cunning linguist.

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:56
jikes... Waarom waarom vraag ik me toch altijd.. Waarom bouwen op ores :-) Zonde...

(Speel dan ook altijd op RSO hard settings.. Elke ore patch is heilig)

• anboni
ProudElm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:51:
jikes... Waarom waarom vraag ik me toch altijd.. Waarom bouwen op ores :-) Zonde...

Dat dacht ik ook altijd. Nu speel ik 'n RSO map en heb ik een flinke spoorlijn aangelegd naar verweg. Ore patches van >100M per stuk zijn geen uitzondering :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heuveltje schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:09:
[...]

Maar ik heb het niet over korte drops.
Ik ook niet. Hij dropt als er veel entities op het scherm te vinden zijn. Die stronkjes zijn dingen die zo weer verdwenen zijn, maar ook in een erg drukke factory volledig uitgezoomd trekt hij de 60 fps niet.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 14-09-2017 14:00 ]

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 14:56
1e game speelde ik op default settings zonder mods.. mensen kinderen wat een drukke map met ores.. Daar was ik echt heel snel klaar mee.

Nu de RSO settings lekker aangepast zodat de ores redelijk zeldzaam zijn :-) Moest alleen in me huidige game wel erg hard zoeken naar olie.. :-)

• ShitHappens
ProudElm schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:51:

Map waar die screenshot van komt bevat regelmatig patches >10M op scheetafstand bij elkaar vandaan :P Met veel/rich ores kan het dus gerust... Anders loop je leeg op extra belts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ShitHappens schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:19:
[...]

Map waar die screenshot van komt bevat regelmatig patches >10M op scheetafstand bij elkaar vandaan :P Met veel/rich ores kan het dus gerust... Anders loop je leeg op extra belts :+
Dat weet ik wel, maar het voelt nog steeds wrong :P

Vandaar dat ik ook rso speel. en zelfs dan mijn ik vaak nog kleine orevelden weg, omdat ik er niet overheen wil bouwen. (en je dan vervolgens afvragen waarom er 20miljoen coal op de storthoop ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, ik ben verhuisd en heb nu allemaal 100M+ patches binnen handbereik. Dan ga ik dat echt niet wegminen voor ik iets ga bouwen :P. Daar heb ik 41k+ chests voor nodig :X (of 21k als ik er eerst plates van maak, maar dat kan bij coal dan weer niet).

.edit: oh meer trouwens, met mining research bonus 100-nogwat wordt die 100M+ al 300M+.

[ Voor 47% gewijzigd door .oisyn op 15-09-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Je vergeet nog wel eens hoeveel circuits er in de CPU's gaan...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ojhgIYbh.jpg
Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste