Ik beloof me aan de richtlijnen te houden
.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Aangezien ik er niet op kan reageren, bij deze mijn feedback; Zolang er een select groepje elite members met de titel 'FP Promod' is die onderling kan bepalen wat de moderatiescore van een reactie zou moeten zijn, zie ik het nut er niet van in dat ik reacties modereer. Dit groepje overruled immers de moderatiescore met wat zij vinden dat het zou moeten zijn, dus wat voegt mijn moderatiescore dan nog toe?Beste Freekers,
Het is alweer een tijdje geleden dat je je laatste moderatie op onze frontpage deed. Jammer!
Moderatierechten worden automatisch uitgeschakeld zodra je langer dan zes maanden niet hebt gemodereerd. Dus die van jou zijn nu uitgeschakeld.
Wil je op een later moment weer modereren? Graag! Je kunt je moderatierechten weer inschakelen als jouw account aan de eisen voldoet. De eisen zijn:
- minimaal 250 karmapunten;
- een gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5 óf geen reacties.
Jouw huidige status vind je in je profiel.
Een uitgebreid overzicht van alle ins en outs van het moderatiesysteem vind je in de Moderatie FAQ.
We zien je graag snel terug!
Met vriendelijke groet,
Tweakers
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
PowerMods kunnen reacties fixeren maar dat wordt enkel in uitzonderlijke gevallen gedaan. Is niet iets wat überhaupt dagelijks voorkomt.Freekers schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:20:
Afgelopen nacht ontving ik onderstaand bericht hier op T.net:
[...]
Aangezien ik er niet op kan reageren, bij deze mijn feedback; Zolang er een select groepje elite members met de titel 'FP Promod' is die onderling kan bepalen wat de moderatiescore van een reactie zou moeten zijn, zie ik het nut er niet van in dat ik reacties modereer. Dit groepje overruled immers de moderatiescore met wat zij vinden dat het zou moeten zijn, dus wat voegt mijn moderatiescore dan nog toe?
200 fish found!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
13 x 260Wp ReneSola All Black op een SolarEdge SE3000 Live | Twee Technaxx 300W Balkon Zonne-Energiecentrale | Twee HomeWizard Plug-In Batteries | LG 3,5 kW Standaard Plus
Jouw moderatierechten zijn uitgezet omdat je eerder een like achterliet op een reactie, daarmee gebruikte je het moderatiesysteem niet zoals dat bedoeld is. Het is de bedoeling om reacties zo objectief mogelijk te beoordelen en een score te geven op basis van inhoudelijke kwaliteit en nut voor de algemene discussie.dj-vj schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:48:
Waarom staan mijn moderatie rechten uit? Ik probeerde een like achter te laten. Ik ben aan het nadenken of ik ooit vervelend tegen iemand geweest ben op dit platform. Dit is me een raadsel.
Waarschijnlijk inmiddels opgelost? Ik zie dat je sinds 13.14 al een aantal moderaties hebt kunnen doen.boonie schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:07:
Ik denk dat ik wat partijdig was maar mijn score lijkt me goed genoeg. Ik kan het echter niet zelf inschakelen.
Begrijp ik het goed en zie helemaal geen score meer bij de reacties staan? Maak je gebruik van custom CSS?CTX schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:27:
Mijn moderatierechten zijn een paar dagen geleden uitgezet, omdat ik niet actief genoeg geweest ben volgens de regels. Nu ben ik idd geen actieve moderator, dus dat ik geen rechten meer heb vind ik niet heel erg. Wat ik wél vervelend vind is dat ik nu blijkbaar ook niet meer de moderatiestatus van de reacties van anderen mag zien. Ik kan dus niet meer snel filteren op wat een zinnige en leerzame discussie is, of wat off-topic of zelfs ongewenst is...
Ik kom al wat jaartjes dagelijks op Tweakers en dit is de eerste keer dat dit gebeurt. Is er niet een mogelijkheid om toch de moderatiestatus te kunnen zien, zonder dat ikzelf mag modereren? Zonder de trouwe +1, +2 en +3-tjes is de lol nu al snel van het lezen van de discussies af aan het gaan
Aan jou wil ik dezelfde vragen stellen als in de twee reacties boven jou, heb je custom CSS of een adblocker actief?XGmode schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:57:
Ik kan nog wel modereren in het forum, maar niet meer bij nieuwsartikelen. Zie daar geen moderatiescores meer, nogal irritant.
Ik heb Ublock origin als adblocker, maar dat draai ik al heel lang. Daarin is niet kortgeleden iets gewijzigd.Santford schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:15:
[...]
Aan jou wil ik dezelfde vragen stellen als in de twee reacties boven jou, heb je custom CSS of een adblocker actief?
Jouw moderatierechten zijn geactiveerd, dat wil zeggen dat je reacties van een score zou moeten kunnen voorzien. Het systeem met de duimpjes op het forum staat los van het moderatiesysteem op de frontpage.
[ Voor 12% gewijzigd door XGmode op 29-03-2023 11:37 ]
Mooi dat de reactiescores weer zichtbaar zijn, bedankt voor de terugkoppelingXGmode schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:42:
De cache legen en daarna Ublock origin uitzetten voor Tweakers heeft het probleem in Firefox verholpen.
Ik zie de scores weer.
Ja, je hebt het goed begrepen, ik zag helemaal geen scores meer staanSantford schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:38:
[...]
Begrijp ik het goed en zie helemaal geen score meer bij de reacties staan? Maak je gebruik van custom CSS?
Ook zonder geactiveerde moderatierechten zou je alsnog de moderatiescore bij de reacties moeten kunnen zien.
[ Voor 23% gewijzigd door Mickey77 op 30-03-2023 09:46 ]
Klagen over moderatie op de FP is ongewenst, en termen als "huilen" voor mensen met een andere mening dan de jouwe is ook wat trollerig. Net als die smiley.MC Taz Man schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:27:
Kan er gekeken worden naar de moderatie van deze en deze reacties? Vind het opvallend dat er binnen een paar minuten exact hetzelfde aantal minnetjes verschenen.
Virussen? Scan ze hier!
Fair enoughwildhagen schreef op maandag 3 april 2023 @ 17:31:
[...]
Klagen over moderatie op de FP is ongewenst, en termen als "huilen" voor mensen met een andere mening dan de jouwe is ook wat trollerig. Net als die smiley.
Zou je denken, echter deed ik iets specifieks benoemen waardoor ik aan misbruik dacht. Namelijk exact hetzelfde aantal minnetjes binnen zeer korte tijd. Maar goed, ik ga er van uit dat het bekeken is en ik het vaudt had. DankDaarnaast staan die reacties er nog geen kwartier. Een beetje geduld mag ook wel.
Daarnaast is dit het verkeerde topic.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
[ Voor 14% gewijzigd door GameNympho op 20-04-2023 10:54 ]
Je gemiddelde reactie score is net te laag, daardoor voldoet jouw account niet aan de voorwaarden om moderatierechten te kunnen activeren.NosferatuX schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:35:
Gisteren kreeg ik een bericht dat ik aan alle eisen voldoe, vandaag opeens een bericht dat ik dat niet doe. Kan alleen mijn karma controleren en die voldoet gewoon.
Wat is nu het probleem?
Zie ook nergens de optie om het opnieuw aan te vragen.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hmm oke, vond het een beetje onduidelijk vandaar maar dan ga ik even "spammen" 😆Santford schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:55:
[...]
Je gemiddelde reactie score is net te laag, daardoor voldoet jouw account niet aan de voorwaarden om moderatierechten te kunnen activeren.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
De begindatum is niet van invloed op de berekening van de gemiddelde reactie score. Het gemiddelde wordt berekend over alle reacties die een moderatie hebben ontvangen. Met een groot aantal reacties in het verleden is het inderdaad lastiger om de gemiddelde reactie score omhoog te krijgen.GameNympho schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:40:
Heren Moderators, persoonlijk vindt ik het vreemd dat ik geen moderatierechten krijg, mijn reactiescore gaat maar met 0,001 omhoog ivm begindatum. Ik heb hier al eerder over geklaagd.
Tweakers die alleen maar reageren op de frontpage en vele jaren korter of zelfs net hier zitten, krijgen dit wel omdat hun score per 0,01 omhoog gaat.
Daar sta ik dan met meer dan 50.000 karma, grootmeester en 883 beoordelingen. en een nickname die bijna iedereen al kent ivm goede doel project sinds 2016.
Ik hoop toch echt dat aan deze onredelijkheid, iets gedaan wordt.
Met ingang van 21 september vorig jaar is er het een en ander aan het frontpage-moderatiesysteem veranderd, zo zijn er aan het gebruik van het moderatiesysteem een aantal eisen verbonden. Voor accounts die niet aan de nieuwe eisen voldeden was er een overgangsperiode (die liep tot 19 april) om karma en reactiescore op orde te krijgen. In jouw geval is je gemiddelde reactie socre net te laag,Mel33 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:25:
Hallo Moderators, Ik kreeg gisteren een push bericht dat mijn moderatie was ingeschakeld, ik was me er niet van bewust dat het uit was, het was ook niet uit, en dat weet ik zeker want ik had afgelopen dagen nog gemodereerd op de FP.
Nu krijg ik vandaag weer een push-msg dat het weer is uitgeschakeld.
met deze melding;
- minimaal 250 karmapunten;
- een gemiddelde frontpage-reactiescore van 0,5 óf geen (gemodereerde) reacties.
Hoe zit dit nu? Ik heb karma genoeg en Reactiescore 558 (0,491 gemiddeld) #2303.
Oké, dan houd ik mij aan de regels van de moderatie faqDirk schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:36:
Hier heb ik toch iets meer nodig, want een +2 of +3 voor verschillende populistische kreten zonder verdere inhoud is geen verschil van inzicht, dat is gewoon overduidelijk fout en komt absoluut niet overeen met de richtlijnen uit de moderatieFAQ.
Hetzelfde geldt voor mij, alsof je een cadeautje krijgt en de gever de dag daarna zegt: nee dat was toch niet de bedoeling, ik neem mijn cadeautje terug. Heel vervelend. De paarse krokodillen dwalen dus zelfs binnen Tweakers rond.😏NosferatuX schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:35:
Gisteren kreeg ik een bericht dat ik aan alle eisen voldoe, vandaag opeens een bericht dat ik dat niet doe. Kan alleen mijn karma controleren en die voldoet gewoon.
Wat is nu het probleem?
Zie ook nergens de optie om het opnieuw aan te vragen.
Hier idem, snap er echt niks van, ik heb ruim voldoende karma-punten, maar blijkbaar frontpage-punten onder de 00,5 ?wijbro schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:30:
[...]
Hetzelfde geldt voor mij, alsof je een cadeautje krijgt en de gever de dag daarna zegt: nee dat was toch niet de bedoeling, ik neem mijn cadeautje terug. Heel vervelend. De paarse krokodillen dwalen dus zelfs binnen Tweakers rond.😏
De gemiddelde reactiescore wordt berekend over alle reacties die je op de Frontpage onder de nieuwsberichten hebt geplaatst en een moderatiescore hebben ontvangen. De ongemodereerde reacties tellen niet mee.Gerard001a schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 12:25:
[...]
Hier idem, snap er echt niks van, ik heb ruim voldoende karma-punten, maar blijkbaar frontpage-punten onder de 00,5 ?
Geen idee hoe je dat moet oplossen of omhoog krijgen
OK, duidelijk, dat getal heb je dus niet in eigen hand, want wat jij een zinvolle bijdrage aan een discussie vind, kan een ander toch als slecht beoordelenSantford schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 14:44:
[...]
De gemiddelde reactiescore wordt berekend over alle reacties die je op de Frontpage onder de nieuwsberichten hebt geplaatst en een moderatiescore hebben ontvangen. De ongemodereerde reacties tellen niet mee.
Om je gemiddelde reactiescore omhoog te brengen kun je on-topic op de Frontpage reageren. Als je reacties met een moderatiescore van minimaal +1 worden beoordeeld dan zal dat je gemiddelde doen stijgen.
Een reactie die ten onrechte te laag gemod is kan je altijd melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX zodat er naar gekeken en zonodig gecorrigeerd kan wordenGerard001a schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:02:
[...]
OK, duidelijk, dat getal heb je dus niet in eigen hand, want wat jij een zinvolle bijdrage aan een discussie vind, kan een ander toch als slecht beoordelen
Virussen? Scan ze hier!
Gaan de verdiensten omlaag als je al langer lid bent? Ik ben al vanaf 2006 lid, dat zou dan betekenen dat ik nooit meer kan modereren omdat het verhoudingsgewijs te langzaam omhoog zou gaan?GameNympho schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:40:
Heren Moderators, persoonlijk vindt ik het vreemd dat ik geen moderatierechten krijg, mijn reactiescore gaat maar met 0,001 omhoog ivm begindatum. Ik heb hier al eerder over geklaagd.
Tweakers die alleen maar reageren op de frontpage en vele jaren korter of zelfs net hier zitten, krijgen dit wel omdat hun score per 0,01 omhoog gaat.
Daar sta ik dan met meer dan 50.000 karma, grootmeester en 883 beoordelingen. en een nickname die bijna iedereen al kent ivm goede doel project sinds 2016.
Ik hoop toch echt dat aan deze onredelijkheid, iets gedaan wordt.
Dank @Santford maar als je een vb neemt, account hierboven NosferatuX
622 reacties tegen over 2822
194 (0,449) reactiescore tegenover 445 (0,216)
Account vanaf 2018, mijne vanaf 2009
De verdiensten gaan natuurlijk niet omlaag als je al langer lid bent. Maar je gemiddelde verbeteringsmogelijkheden zijn véél slechter dan als je nieuw bent.Emunator schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 18:36:
[...]
Gaan de verdiensten omlaag als je al langer lid bent? Ik ben al vanaf 2006 lid, dat zou dan betekenen dat ik nooit meer kan modereren omdat het verhoudingsgewijs te langzaam omhoog zou gaan?
[ Voor 18% gewijzigd door kimborntobewild op 22-04-2023 06:50 ]
★ What does that mean? ★
De ModeratieFAQ zegt het volgende over feitelijke onjuistheden:MrMonkE schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:15:
Als iemand iets zegt in een post dat FOUT is maar niet beledigend of zo.
Moeten we dan een -1 geven (Want het is fout) of een 0 omdat het off-topic is?
Het is mogelijk dat je feitelijke onjuistheden constateert in een reactie. In dat geval is een score van 0 de laagste beoordeling die je aan een reactie met een goedbedoelde (vriendelijke) inhoud dient te geven, en niet een -1. De -1 is bedoeld voor sociaal onaangepast gedrag. Het is aan te bevelen om feitelijke onjuistheden te corrigeren in een reactie op de post, indien dit nog niet door anderen is gedaan. Het is denkbaar dat een reactie, naast een feitelijke onjuistheid, wel redenaties of andere inhoud bevat die nuttig is voor de bezoekers. In dat geval kan toch een hogere score dan 0 rechtvaardig zijn.
Santford legt dat uit, zo'n +/- 12 reacties hierboveneurob schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 02:54:
Hoe wordt de reactiescore berekent?
[ Voor 13% gewijzigd door The_BoKmeester op 25-04-2023 06:38 ]
Hij probeert het uit te leggen, maar duidelijkheid is ver te zoeken.The_BoKmeester schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 06:36:
[...]
Santford legt dat uit, zo'n +/- 12 reacties hierboven
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/75123018
[ Voor 34% gewijzigd door GameNympho op 25-04-2023 10:06 ]
Ik lees het even terug, en het is op zich niet moeilijk, maar het argument dat Tweakers-leden met een rijke posthistorie heeeeeeel veel moeite moeten doen om hun 'gemiddelde' omhoog te krikken, is daarmee niet weerlegd inderdaad.GameNympho schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:52:
[...]
Hij probeert het uit te leggen, maar duidelijkheid is ver te zoeken.
[ Voor 7% gewijzigd door The_BoKmeester op 25-04-2023 10:01 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Santford op 03-05-2023 22:18 . Reden: Linkje aangepast n.a.v. afsplitsing topic ]
Ik zit met het zelfde probleem, ben nooit vervelend of hatelijk, maar je bent afhankelijk van de beoordeling van de mede tweakers.Dirk schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 23:02:
Op zich kun jij je reactiescore eenvoudig omhoog krijgen naar gemiddeld 0,5 met slechts 15 keer +1, maar als ik naar jouw moderatiehistorie kijk doe je het niet al te gek, dus ik heb het maar handmatig aangezet.
[ Voor 12% gewijzigd door Gerard001a op 02-05-2023 11:30 ]
Het is natuurlijk een zeer slechte methode als je die moderatierechten handmatig moet aanvragen.Santford schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:34:
Dit topic is primair bedoeld voor verzoeken of vragen omtrent het inschakelen van moderatierechten.
...
Voor gebruikers die veel reacties hebben achtergelaten op de Frontpage is het lastiger om de gemiddelde reactie score uit te balanceren.
Zij kunnen in dit topic een verzoek doen voor het inschakelen van hun moderatierechten. Er zal dan naar de recente posthistorie worden gekeken.
Dit jaar plaatste je vijf reacties. De reactie die je in januari plaatste heeft een +1 gekregen. De overige reacties plaatste je gister onder onder dit (nieuws: 'Nieuwe studio van Call of Duty-veteranen ontslaat gros van werknemers') artikel en ontvingen allemaal een 0 of -1. Ik denk dat jouw opmerking daarover gaat.stefhey schreef op zondag 14 mei 2023 @ 23:53:
[…]
Ik reageer niet heel veel, maar zelfs als ik neutraal reageer krijg ik een -1 omdat mensen met hun mening modereren en niet op inhoudelijkheid.
[…]
Kijk dan ook even naar de andere reacties, offtopic over CoD terwijl het artikel daar niet over gaat en die worden +1 gemod.Santford schreef op maandag 15 mei 2023 @ 06:54:
[...]
Dit jaar plaatste je vijf reacties. De reactie die je in januari plaatste heeft een +1 gekregen. De overige reacties plaatste je gister onder onder dit (nieuws: 'Nieuwe studio van Call of Duty-veteranen ontslaat gros van werknemers') artikel en ontvingen allemaal een 0 of -1. Ik denk dat jouw opmerking daarover gaat.
De reacties staan op de juiste moderatie scores. Met die reacties ga je niet inhoudelijk in op het onderwerp van het nieuwsbericht. Ze gaan over de vorm, kwaliteit of nut van het artikel en zijn feedback voor de redactie. Dat hoort, mits constructief gebracht, thuis in Geachte redactie en is off-topic op de Frontpage. Opmerkingen over moderatiescores in Frontpage reacties zijn aanleiding voor een punt aftrek van de moderatiescore. Dit kun je nalezen in de ModeratieFAQ.
Als een reactie niet op de juiste score staat kun je dit melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX. Daar helpen Tweakers mee om reacties op de juiste score te krijgen, of kan de moderatiescore toegelicht worden.
[ Voor 93% gewijzigd door sellh op 23-05-2023 13:34 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dat kan via de moderatiepop-up bij een willekeurige reactie op de frontpage.kdekker schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:58:
[…]
Vraag is dus:hoe zou ik het weer aan kunnen zetten (als ik daar op een zeker moment weer behoefte toe zou hebben)?
Dank. Wellicht een idee om deze info bij de Tweakers HQ mail te zetten? Ik had al de nodige tijd gezocht onder instellingen (ook via het forum gevonden dat het daar onder reacties had/zou moeten staan).Santford schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:28:
[...]
Dat kan via de moderatiepop-up bij een willekeurige reactie op de frontpage.
Als je op een moderatiescore bij een reactie klikt dan opent de pop-up, daar vind je een knop voor activatie.
Dat zou ik willen doen, alleen heb ik geen PM of notificatie meer waarop ik kan reageren...AlphaRomeo schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:13:
@magatsu je kunt gewoon reageren op de PM en de discussie aangaan met de PowerMod die je rechten heeft ingetrokken. Die kan nadere duiding geven. Overigens hanteren wij de FAQ en niet de 'als ik van mening ben' handleiding.
Je hebt hierover een bericht gekregen welke je zo te zien ook hebt gelezen op woensdag 24 mei 2023. Daar kan je op reageren. Je vind het bericht in je inbox onder ontvangen pushberichten.magatsu schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:24:
[...]
Dat zou ik willen doen, alleen heb ik geen PM of notificatie meer waarop ik kan reageren...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Thanks, ik zat in mijn gewone inbox te kijken. Handig om te weten dat er ook nog een onderdeel pushberichten isBor schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Je hebt hierover een bericht gekregen welke je zo te zien ook hebt gelezen op woensdag 24 mei 2023. Daar kan je op reageren. Je vind het bericht in je inbox onder ontvangen pushberichten.
Geen probleemmagatsu schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:43:
[...]
Thanks, ik zat in mijn gewone inbox te kijken. Handig om te weten dat er ook nog een onderdeel pushberichten is
Hi ThanosReXXX,ThanosReXXX schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:12:
@Bor Hallo, hoe lang duurt mijn "afkoelperiode" betreffende het terugkrijgen van mijn moderatie rechten nog? Er zijn inmiddels al een paar dagen voorbij en ik zie dat ik ze nog niet kan gebruiken. Graag even een update of uitleg. Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
ThanosReXXX
Uiteraard zal ik voortaan even wat beter opletten en mijn moderaties op een meer passende manier gebruiken.Bor schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:22:
[...]
Hi ThanosReXXX,
Op de een of andere manier is je tag niet helemaal goed gegaan. Anyway, ik zie het berichtje nu alsnog. Als je in het vervolg de richtlijnen uit de moderatie FAQ zal volgen kan ik de mogelijkheid tot modereren weer voor je activeren. Laat maar even weten
Bij deze kan je weer aan de slagThanosReXXX schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:31:
[...]
Uiteraard zal ik voortaan even wat beter opletten en mijn moderaties op een meer passende manier gebruiken.
Je zit in het verkeerde topic lijkt het. Mismoderaties kan je aandragen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXXAlxndr schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:29:
Clevergyno in 'Elon Musks Neuralink mag hersenchip bij mensen inbrengen in eerste proeven'
deze reactie verdient geen -1, het onderzoek naar dierproeven wordt zelfs in het artikel genoemd
Mijn dank is groot.
[ Voor 95% gewijzigd door sellh op 07-06-2023 13:32 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq