Beiden prima kandidaten voor de -1 idd. De 1e staat er nu ook, de 2e heeft nog wel wat zetjes nodig.
(en de +1 en +3 gevers hebben een onderzoekje nodig)
[ Voor 65% gewijzigd door wildhagen op 17-03-2015 12:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 17-03-2015 15:01 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Tjonge, die krijgt het hele scale aan waarderingen van -1 tot +3.Bor schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:01:
Dit is zeker geen +3 of +2:
Cow86 in 'nieuws: Belgische providers hoeven geen auteursrecht aan Sabam af te dragen'
De post bevat niets anders dan een aangepaste quote die een onderbuikgevoel verwoord.
Virussen? Scan ze hier!
Ervan uitgaande dat een t.net mod het gewijzigd heeft, was het inderdaad in mijn opzicht al een 'uiteindelijke score'. En ik heb deze gemeld omdat ik het van de -1 modders zeer onterecht vondt deze te geven. Misschien had ik het beter moeten uitleggen dat ik het belangrijk vind dat een informatieve post (wederom in mijn opzicht, het is tenslotte mijn post) niet negatief wordt beoordeeld, ivm het opsporen van trolls oid.Bor schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:14:
[...]
Netto staat die post inmiddels op +1 wat imho een goede score is. Het is beter te focussen op de uiteindelijke score dat een verdwaalde foute moderatie (zie ook de "let op" boven aan dit topic).
Anoniem: 500749
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 500749 op 17-03-2015 17:37 ]
Voor zover ik weet kun je alleen je eigen moderatie wijzigen. De power/pro mods (geen idee welke) kunnen wel je score fixeren maar dan blijven gegeven -1 volgens mij wel zichtbaar?Triblade_8472 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:21:
[...]
Ervan uitgaande dat een t.net mod het gewijzigd heeft, was het inderdaad in mijn opzicht al een 'uiteindelijke score'. En ik heb deze gemeld omdat ik het van de -1 modders zeer onterecht vondt deze te geven. Misschien had ik het beter moeten uitleggen dat ik het belangrijk vind dat een informatieve post (wederom in mijn opzicht, het is tenslotte mijn post) niet negatief wordt beoordeeld, ivm het opsporen van trolls oid.
Nu zijn 'spontaan' de 0 en -1's verdwenen. Ik ga er vanuit dat jullie dit gewijzigd hebben?
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
[ Voor 29% gewijzigd door _David_ op 17-03-2015 17:32 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Een post als "beter lezen vriend" verdient imho gewoon een - 1 en bij de andere 3 posts ben je ook niet erg constructief bezig. Ook het gebruik van hoofdletters komma's en punten laat wel wat te wensen overAnoniem: 500749 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:23:
ik wil jullie graag linken naar een drietal reacties die ik heb geplaatst
Anoniem: 500749 in 'nieuws: Wetenschappers onderzoeken alternatief voor silicium en grafeen'
ik ben van mening dat deze onterecht zijn weg gevote
volgens mij is de moderator functie om inhoud te beoordelenSp3dy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:36:
[...]
Een post als "beter lezen vriend" verdient imho gewoon een - 1 en bij de andere 3 posts ben je ook niet erg constructief bezig. Ook het gebruik van hoofdletters komma's en punten laat wel wat te wensen over
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 500749 op 17-03-2015 17:44 ]
Sorry. Echt alle drie -1.Anoniem: 500749 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:23:
ik wil jullie graag linken naar een drietal reacties die ik heb geplaatst
Anoniem: 500749 in 'nieuws: Wetenschappers onderzoeken alternatief voor silicium en grafeen'
ik ben van mening dat deze onterecht zijn weg gevote
om emoties of onderbuikgevoelens
Eat the bugs, live in a pod
en waarom dan wel?
ik flame en troll nietHMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:03:
Niets met oneens/eens te maken. Gewoon flames, trolls, en wat niet.
[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 17-03-2015 18:09 ]
yup om allerlij redenen behalve het juist modereren van reacties op hun inhoudHMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:08:
Ik heb je niet gemind. Maar ik kan erg goed begrijpen dat dat door anderen wel is gedaan.
mensen weten prima wat ik bedoelHMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:13:
Lange EI korte IJ. Go home. Je loopt gewoon te trollen, En aub niet ook hier.
[ Voor 8% gewijzigd door HMC op 17-03-2015 18:25 ]
Geen idee wat de algemene score was toen je hem melden, maar hij staat nu op +2Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:52:
Ik wil hier even mijn frustratie kwijt, ik schrijf reviews van producten op tweakers als hobby, nou doe ik mijn best goede reviews te maken al zullen ze niet zo extreem zijn als sommige tweakers hier maar ik heb al een paar keer gehad dat ee iemand een 0 geeft, dit vind ik erg jammer en demotiverend.
Het gaat nu om deze review. productreview: Kingston HyperX Cloud Zwart review door DM89
Een mede-tweaker had mij verteld dat ik het hier kon melden dus bij deze..
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Het is inderdaad maar een 0 maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel._David_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:29:
[...]
Geen idee wat de algemene score was toen je hem melden, maar hij staat nu op +2
die ene 0 maakt niks uit
De beter lezen post heb ik gemod, de rest niet omdat ik er gewoon niet uitkom of het nu een 0 is of niet. +1 kan ik er in elk geval niet van maken helaas.Sp3dy schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:36:
[...]
Een post als "beter lezen vriend" verdient imho gewoon een - 1 en bij de andere 3 posts ben je ook niet erg constructief bezig. Ook het gebruik van hoofdletters komma's en punten laat wel wat te wensen over
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
ik heb gewoon geen valide tegenargumenten gezienHMC schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 18:23:
Your honor, I rest my case.
Ik heb het over je gebruik van NL taal hier, op dit forum topic, nu, net.
Het kan me op FP niet veel meer schelen, want dat is zogenaamd niet belangrijk.
Ik blijf er echter bij dat jouw drie reacties die je aanhaalt gewoon niet mooi zijn, en -1 verdienen.Sorry.
Edit: Ik heb ze niet gegeven. Ze staan hard genoeg.
[ Voor 33% gewijzigd door _David_ op 17-03-2015 19:18 ]
Anoniem: 601896
Die was dubbel.Anoniem: 601896 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:21:
Dit tromgeroffel mag snel geneutraliseerd worden naar +1
ironx in 'nieuws: Ministerie: 'Providers mogen zelf weten wat ze met data bewaarplicht doen''
Nee, dergelijke zaken worden doorgaans niet door ons gewijzigd.Triblade_8472 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:21:
[...]
Nu zijn 'spontaan' de 0 en -1's verdwenen. Ik ga er vanuit dat jullie dit gewijzigd hebben?
Je hebt hem nu verwijderd? Jammer.Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:52:
Ik wil hier even mijn frustratie kwijt, ik schrijf reviews van producten op tweakers als hobby, nou doe ik mijn best goede reviews te maken al zullen ze niet zo extreem zijn als sommige tweakers hier maar ik heb al een paar keer gehad dat ee iemand een 0 geeft, dit vind ik erg jammer en demotiverend.
Het gaat nu om deze review. productreview: Kingston HyperX Cloud Zwart review door DM89
Een mede-tweaker had mij verteld dat ik het hier kon melden dus bij deze..
Nee niet verwijderd, ben hem even aan het updaten
Ik krijg "404 not found"...Meulendijks89 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:40:
[...]
Nee niet verwijderd, ben hem even aan het updaten![]()
Ja heb hem even in preview modus gezet, even geduld a.u.b mijn excuses voor het ongemak
Nou nou, ik moest alleen wat dingetjes verbeteren en er ging wat fout waardoor ik even in de preview modus moest. De review staat inmiddels weer online, updates/verbeteringen zijn toch iets goed of niet dan? Deze week worden vrijwel alle foto's vervangen voor betere kwaliteit foto's.Toff schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:48:
Ik wilde je oorspronkelijke review objectief beoordelen. Dat gaat nu dus niet meer. Succes verder.
[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 18-03-2015 00:14 ]
[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 18-03-2015 00:16 ]
Een +3 is deze reactie niet waard natuurlijk maar hij heeft wel gelijkCptChaos schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:13:
Geen idee waarom een troll op mijn reactie +3 waardig is:
w00tstok in 'downloads: Nvidia GeForce/Ion 347.88 WHQL'
Virussen? Scan ze hier!
Die wilde ik ook net posten. In de huidige vorm is het inderdaad een troll. Ik heb punten aftrek gegeven.
In de huidige vorm een troll?Bor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Die wilde ik ook net posten. In de huidige vorm is het inderdaad een troll. Ik heb punten aftrek gegeven.
Zoals Wildhagen al aangaf is het gebruik van M$ een troll. Daar worden punten aftrek voor gegeven.ehtweak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:31:
[...]
In de huidige vorm een troll?
Ikke nie snap.![]()
Omdat er een kritische opmerking wordt geplaatst die eerst geplust wordt en dan ineens gemind?
zal het wel niet snappen
[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 18-03-2015 10:38 ]
[ Voor 30% gewijzigd door ehtweak op 18-03-2015 10:44 ]
Onder minder volwassen mensen zal dat ongetwijfeld heel normaal zijn, maar zodra mensen volwassen worden ontgroeien ze dat soort termen meestal wel weer.ehtweak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:40:
He?
De term 'M$' voor Microsoft als één van 's-werelds meest verdienende bedrijven wordt al heel lang gebezigd. Al ver voordat menige tweaker alhier geboren was...
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 52% gewijzigd door ehtweak op 18-03-2015 10:57 ]
Inmiddels is M$ weggehaald, en kan de post imo weer gewoon op +1. De vraag of dat nu nog lukt met >20x -1.
Mocht je nog interesse hebben, productreview: Kingston HyperX Cloud Zwart review door DM89Toff schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:48:
Ik wilde je oorspronkelijke review objectief beoordelen. Dat gaat nu dus niet meer. Succes verder.
Veel mensen geven maar 1x een score, namelijk bij het lezen van de reactie. Het gros zal zijn moderatie na een edit niet aanpassen. In dergelijke gevallen is het dus afwachten wat de nieuwe modders gaan doen.Jolke schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:57:
[...]
Inmiddels is M$ weggehaald, en kan de post imo weer gewoon op +1. De vraag of dat nu nog lukt met >20x -1.
Klopt, dat is een nadeel van je reactie wijzigen/verbeteren. Ook worden reacties het meest gemod in de eerste uren nadat het nieuwsbericht gepost is.Bor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Veel mensen geven maar 1x een score, namelijk bij het lezen van de reactie. Het gros zal zijn moderatie na een edit niet aanpassen. In dergelijke gevallen is het dus afwachten wat de nieuwe modders gaan doen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Anoniem: 175233
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 175233 op 18-03-2015 14:41 ]
Bij mij doen atm de afbeeldingen het niet, maar dat kan ook goed aan de PC hier liggen.Meulendijks89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:18:
[...]
Mocht je nog interesse hebben, productreview: Kingston HyperX Cloud Zwart review door DM89
Ik had en heb hem een -1 gegeven. Veranderd niets aan de originele post. Als statement: M$ hoort gewoon niet. Zeker niet op Tweakers. Dat geeft al direct een beeld alsof Microsoft alles doet voor het geld (vandaar het dollarteken) en verder nergens oog voor heeft.Bor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:
[...]
Veel mensen geven maar 1x een score, namelijk bij het lezen van de reactie. Het gros zal zijn moderatie na een edit niet aanpassen. In dergelijke gevallen is het dus afwachten wat de nieuwe modders gaan doen.
Wat valt er te verdiepen dan? Als je een toevoeging hebt op/aan een artikel, plaats dat dan in je reactie, daar zijn de reacties voor. Aan een plaatje zonder wat dan ook heb je niks.kwakzalver schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:50:
Nindustries in 'nieuws: Google X gaat vliegende windturbines van 25 meter testen'
Nu krijgt hij een nul of negatieve waardering zonder dat mensen zich verdiepen in zijn reactie.
Nindustries verwijst naar een alternatief op de vlieger, namelijk een blimp/ballon.
De ene kant op is een nul moderatie fair. Had hij het moeten toelichten.
Aan de andere zijde is de reactie volledig on topic. En vergeleken met de andere waarderingen in deze thread is een +1 hier zeker op zijn plaats.
Heb hem een +2 gegeven. Een +3 is het niet, maar het is wel "een nuttige aanvulling op de discussie". (Zie laatste alinea van de reactie waar hij op reageert.)Anoniem: 175233 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:40:
Hoezo is deze volkomen off-topic post een +3 waard?
Anoniem: 55563 in 'nieuws: Onderzoekers vermoeden miljarden planeten in bewoonbare zones rond sterren'
Niets meer dan wat zweverig geleuter.
[ Voor 6% gewijzigd door Vickiieee op 18-03-2015 16:03 . Reden: Bij nader inzien: Chime staat geheel gelijk op +2. ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Anoniem: 175233
Vroeg ik me ook af, een +1 van mij, maar zou rustig naar 0 mogen.Anoniem: 175233 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:40:
Hoezo is deze volkomen off-topic post een +3 waard?
Anoniem: 55563 in 'nieuws: Onderzoekers vermoeden miljarden planeten in bewoonbare zones rond sterren'
Niets meer dan wat zweverig geleuter.
Die copy-paste geeft op een informatieve manier weer waarom we zoeken naar water voor leven, inclusief bronvermelding. Een ware +2 imo.Vickiieee schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:49:
[...]
Enfin, mijn input voor vandaag:
Waarom krijgt deze copy+pasta reactie een +2? Imo niet meer dan een +1. Kopiëren en plakken kan ik ook.![]()
jimz93 in 'nieuws: Onderzoekers vermoeden miljarden planeten in bewoonbare zones rond sterren'
Bovenstaande geldt ook voor deze: chime in 'nieuws: Onderzoekers vermoeden miljarden planeten in bewoonbare zones rond sterren'
Ik kan ook linkjes plaatsen
Misschien wil je nog eens lezen wat ik schreef?Meulendijks89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:12:
[...]
Nou nou, ik moest alleen wat dingetjes verbeteren en er ging wat fout waardoor ik even in de preview modus moest. De review staat inmiddels weer online, updates/verbeteringen zijn toch iets goed of niet dan? Deze week worden vrijwel alle foto's vervangen voor betere kwaliteit foto's.
Vind je reactie nogal overdreven.
De enige reden dat ik jouw OORSPRONKELIJKE review wilde beoordelen was, dat jij hier klaagde over een mogelijk onterechte beoordeling. Als jij vervolgens je hele review offline haalt, is die beoordeling niet meer mogelijk. Dat is gewoon een feitelijke constatering en zeker niet "nogal overdreven".Ik wilde je oorspronkelijke review objectief beoordelen. Dat gaat nu dus niet meer. Succes verder
Excuse me? Wel eens van 'voorbeeld' gehoord? Heeft totaal niks met politiek te maken, zeker niet als je bedenkt dat het overgrote leeuwendeel van phishing mails uit Rusland en China komt.HMC schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:22:
HMC in 'nieuws: Schade door bankmalware daalt met 90 procent'
Waarom -1? Omdat ik .ru aanhaal?
Dat was een te makkelijke steek van Wildhagen, en maakt het politiek. Dus die van hem kan opok op 0.
[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 18-03-2015 16:26 ]
Virussen? Scan ze hier!
1e is een 0.. niks anders van te maken.HMC schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:22:
Waarom word ik in de vier reacties op HMC in 'nieuws: Schade door bankmalware daalt met 90 procent' zo gigantisch afgebrand?
Off topic? Ok.
Persoon zegt precies hetzelfde als ik maar gebruikt het tegen me
Waarom -1? Omdat ik .ru aanhaal?
Dat was een te makkelijke steek van Wildhagen, en maakt het politiek. Dus die van hem kan opok op 0.
Alle reacties hebben binnen de minuten shiploads aan -1.
Waarom?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
99.5 procent heeft geen kunde?wildhagen schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Excuse me? Wel eens van 'voorbeeld' gehoord? Heeft totaal niks met politiek te maken, zeker niet als je bedenkt dat het overgrote leeuwendeel van phishing mails uit Rusland en China komt.
Mijn reactie is gewoon ontopic, dus +1.
En waarom jouw reactie op -1 staat... wel, mensen voor 'rat' uitmaken is niet echt netjes, to put it mildly. En nee, ik heb je niet gemod voor je me daarvan beschuldigt, dat kan ik niet eens daar het een reply op mij is.
Ermmm. ik ben pro Snowden.lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:28:
[...]
1e is een 0.. niks anders van te maken.
2e hij zegt totaal iets anders, dus ook een 0
3e de USA rat...genaamd Snowden. en je verwacht iets hoger dan een -1?
Dan zou ik even opzoeken wat een troll is. Ik zeg niet dat ze geen kunde hebben, ik zeg dat ze relatief weinig kennis van IT hebben. Weinig trolls aan...
Ik heb nergens gezegd dat alles uit Rusland en China komt. Wel goed lezen wat er staat, niet wat je wil dat er staat.Alles komt uit Rusland en China?
Dat kunnen Tweakers als jij en ik makkelijk zo doen lijken inderdaad.
Virussen? Scan ze hier!
Nuanceverschil aanhalen, welke ik niet aangehaald heb, om je gelijk te halen.I zeker niet als je bedenkt dat het overgrote leeuwendeel van phishing mails uit Rusland en China komt..
[ Voor 55% gewijzigd door HMC op 18-03-2015 16:52 ]
[ Voor 97% gewijzigd door SRich op 18-03-2015 16:55 ]
Ik controleer linkjes altijd op de fp, en ik heb laten scannen, dus graag ff een normale reactie.HMC schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:59:
Dat is waar het over gaat. Duh.
Heb je de link aangeklikt? Nou dan heb je dus iets minder nagedacht dan mijn 70-jarige pa.
En ik maar minnetjes oogsten. Zucht.
Hoe controleer je de links? Door erop te klikken?SRich schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:00:
[...]
Ik controleer linkjes altijd op de fp, en ik heb laten scannen, dus graag ff een normale reactie.
[ Voor 51% gewijzigd door HMC op 18-03-2015 18:19 ]
GlowMouse schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:19:
[...]
maar waarom is mijn reactie offtopic of irrelevant?
Met mij zijn er 21 die je reactie offtopic vinden, dan zal dat dan ook wel zo zijn.GlowMouse schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:14:
[...]
Ja, er kwam eerder geen antwoord, en er zijn al zoveel reacties dat de vraag niet meer opvalt.
24,Jolke schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:23:
[...]
Met mij zijn er 21 die je reactie offtopic vinden, dan zal dat dan ook wel zo zijn.
Vandaar dat ik om uitleg vraag, want het heeft weldegelijk met het onderwerp van het nieuwsartikel te maken.Jolke schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:23:
[...]
Met mij zijn er 21 die je reactie offtopic vinden, dan zal dat dan ook wel zo zijn.
Hoort gewoon +1 te zijn, niks offtopicGlowMouse schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:34:
[...]
Vandaar dat ik om uitleg vraag, want het heeft weldegelijk met het onderwerp van het nieuwsartikel te maken.
Nu ga je echt te ver. Leeftijdsdiscriminatie? Ik ken mannen van 90 met meer pit in hun donder...HMC schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:59:
Dat is waar het over gaat. Duh.
Heb je de link aangeklikt? Nou dan heb je dus iets minder nagedacht dan mijn 70-jarige pa.
En ik maar minnetjes oogsten. Zucht.
Wil jij bij deze nu serieus zeggen dat je de afluisterpraktijken van de USA verheerlijkt!??! Want dat is toch zeker wel wat je doet, door Snowden een 'rat' te noemen. Daarmee doel je er op dat datgene wat Snowden doet verraad is tot op het hoogste niveau (verraad is het in zekere zin ook wel), maar door zijn openbaringen weten we nu eindelijk hoe ZIEK de VS is.lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:28:
[...]
3e de USA rat...genaamd Snowden. en je verwacht iets hoger dan een -1?
Geen vreemde link, gewoon een link naar een cartoon. Hier wordt niets gedownload of wat dan ook.SRich schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:35:
Miks in 'nieuws: Schade door bankmalware daalt met 90 procent'
Beetje vreemde link, hij wil een php bestand downloaden bij mij.
[ Voor 90% gewijzigd door Vickiieee op 19-03-2015 09:45 ]
Nee, mensen ratten noemen doe je gewoon niet, ongeacht de situatie.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Wil jij bij deze nu serieus zeggen dat je de afluisterpraktijken van de USA verheerlijkt!??! Want dat is toch zeker wel wat je doet, door Snowden een 'rat' te noemen. Daarmee doel je er op dat datgene wat Snowden doet verraad is tot op het hoogste niveau (verraad is het in zekere zin ook wel), maar door zijn openbaringen weten we nu eindelijk hoe ZIEK de VS is.
Voor de edit was het zeker een -1, en je mag wel wat minderen met de hoofdletters en uitroeptekens.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:25:
Die reactie van HMC is NIET een -1, het is GEEN: "Deze reactie is een flamebait, troll of belediging van een andere gebruiker." Hij is wellicht niet geheel ontopic, maar het is wel degelijk een nuttige toevoeing op de discussie (afgezien van het "Waarom nou weer .ru? Wat een steek." IMO)!!
Kom op zeg mensen, let eens wat meer op de tekst die bij de moderaties e.d. staat. Nu wordt er achteloos op -1 gemod terwijl het dat helemaal niet is. Het is misschien een 0, maar zeker GEEN -1.
In HMC's originele post werd Snowden een rat genoemd. Wel wakker blijven.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Wil jij bij deze nu serieus zeggen dat je de afluisterpraktijken van de USA verheerlijkt!??! Want dat is toch zeker wel wat je doet, door Snowden een 'rat' te noemen. Daarmee doel je er op dat datgene wat Snowden doet verraad is tot op het hoogste niveau (verraad is het in zekere zin ook wel), maar door zijn openbaringen weten we nu eindelijk hoe ZIEK de VS is.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het 'zwarte goud' heeft nog niet rijkelijk gevloeid hier. Ben er nu druk mee beziglanerios schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:35:
[...]
In HMC's originele post werd Snowden een rat genoemd. Wel wakker blijven.
Het engelse "rat" word gewoon gebruikt voor iemand die zijn vrienden aangeeft, of informatie doorspeelt._David_ schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:35:
[...]
Nee, mensen ratten noemen doe je gewoon niet, ongeacht de situatie.
[...]
Voor de edit was het zeker een -1, en je mag wel wat minderen met de hoofdletters en uitroeptekens.
[ Voor 10% gewijzigd door HMC op 19-03-2015 10:49 ]
Ook in het Engels geeft het een hele nare nasmaak om het woord rat te gebruiken en had je even zo goed een -1 opgeleverd. Dit soort zwakkere subjectieve benamingen zorgt alleen maar voor ontsporingen van de discussie en is dus ongewenst.HMC schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:46:
[...]
Het engelse "rat" word gewoon gebruikt voor iemand die zijn vrienden aangeeft, of informatie doorspeelt.
Een matennaaier, zeg maar. Daarom gebruikte ik dat woord.
Het werd helaas op z'n NL's geinterpreteerd, dus daarom heb ik dat veranderd.
En zoals ik al eerder zei, ik ben pro-Snowden", om het maar zo te zeggen.
Maar hij heeft natuurlijk wel zijn baas "genaaid".
Virussen? Scan ze hier!
Oja, en heeft ook een paar +3 gekregen, misschien is het iets om naar te kijkenMaar Europa is een sterke speler op wereldpol-- Yo my name is Vlad P en ik heb zojuist de helft van de Oekraïne afgepakt terwijl je ernaar keek als een koe naar een trein. Oja, als je er iets aan wil doen dan sluit ik de gaskraan af en rammel ik met kernwapens. Problem? trollface.jpg
ora et labora
[ Voor 12% gewijzigd door Vickiieee op 19-03-2015 15:04 ]
Ik zie geen leugen, flamebait of troll hierin.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:01:
Mag deze leugen, flamebait(?) en troll naar de -1?
Anoniem: 601896 in 'nieuws: OnePlus verhoogt prijs One-smartphone met 50 euro'
Onjuist informatie is een 0, geen -1.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:01:
Overigens staat hier onjuiste informatie in, dus is het dan een -1 of een 0? (Staat nu op 0).
Dat is mijn moderatie, aangezien grootte delen van jullie reacties meer op elkaar aan het spelen, en andere delen compleet offtopic.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:01:
Edit: er lijkt ook iemand te zijn die de discussie tussen 'nul' en mij niet kan waarderen, want onze reacties hebben allemaal 6x een 0: geboost dus.
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 19-03-2015 15:18 ]
Ik zie niet in wat er mis is met die reacties. Je kan er kanttekeningen bij zetten, maar dat betekent niet dat die reacties niet op +1 horen. Er staat niets fouts in.Vickiieee schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:01:
Mag deze leugen, flamebait(?) en troll naar de -1?
Overigens staat hier onjuiste informatie in, dus is het dan een -1 of een 0? (Staat nu op 0).
Edit: er lijkt ook iemand te zijn die de discussie tussen 'nul' en mij niet kan waarderen, want onze reacties hebben allemaal 6x een 0: geboost dus.
Hooguit in de reacties van nul07, waarin hij niet volledig is en ik hem corrigeer, waarna er een discussie op gang komt.RoD schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:17:
[...]
Ik zie niet in wat er mis is met die reacties. Je kan er kanttekeningen bij zetten, maar dat betekent niet dat die reacties niet op +1 horen. Er staat niets fouts in.
Oh?_David_ schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:14:
[...]
Ik zie geen leugen, flamebait of troll hierin.
Maar het is een beetje leugenachtig, om als je dan een print screentje maakt bewust de goedkoopste aanbieder weg te knippen van je overzicht.
Dat wordt vervolgens in mijn reactie op die reactie van hem volledig onderuit gehaald omdat ik bewijs lever dat de screenshot niet 'groter' is, daarom valt dat laatste gedeelte net weg. Toch wel een belediging lijkt me.Als je iemand wilt wegzetten als verspreider van 'valse informatie' is het handig dat je die zelf op orde hebt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq