Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:17:
Ongefundamenteerde beschuldigingen van corruptie krijgen terecht een -1. Daarmee is het gros van de -1's in het topic terecht.
GeoBeo's link is ook niks meer dan een niet-onderbouwde beschuldiging van de CEO van de concurrent. (surprise, surprise....) Daarbij moet je afwegen of het dan een -1 blijft, of dat je dat informatief genoeg vindt om het een 0 te maken.... Meer kan ik er absoluut niet van maken.
Heb je de bron wel gelezen? Hoezo ongefundeerd? Er wordt tot in de details uitgelegd hoe de lobby van lockheed en haar lobby-bedrijven werkt, waarbij een ex-generaal en een hoogeplaatste ex-Afganistan ganger van het leger (hetzelfde leger die de aanbesteding gunde aan de lockheed-lobby) in dienst is van de lobby partijen. Daarbij wordt verder uitgelegd hoe de lobby-bedrijven zichzelf een nieuwe naam gegeven hebben, nadat de aanklacht van SpaceX publiekelijk bekend werd. Een 0-bid aanbesteding overigens (wat op z'n minst ZEER verdacht te noemen is), waarbij de winnende partij haar lanceer-services veel duurder aanbied dan wat SpaceX kan bieden.
Je kunt onmogelijk stellen dat mijn stuk niet enigsinds onderbouwd is. Dus wat jij daar zegt over "niet-onderbouwd" is gewoon feitelijk onjuist.
Ten overvloede ga ik de volgende link toevoegen, waarin de uitspraak van de rechter te zien is, die Musk deels gelijk geeft in 1 van de lopende zaken:
http://www.washingtonpost...f-d3026234b51c_story.html
Hoe deze aanvulling van mij dan niet op z'n minst een 1 verdient ontgaat mij dan ook volledig.
Aanvullend
onderbouwd commentaar over corruptie van lockheed ruimte-technologie onder een nieuwsbericht over lockheed ruimte-technologie is dus volgens moderators "offtopic / irrelevant"?! Geen idee, waarom ik überhaupt nog moeite doe om te commenten eigenlijk...
[
Voor 26% gewijzigd door
GeoBeo op 14-03-2015 15:07
]