Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vickiieee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:52:
[...]

+3 Spotlight 109
+2 Informatief 35
+1 On-topic 33

Zonder -1 te boosten verandert er waarschijnlijk weinig aan.. Maar dat is dan weer niet geoorloofd geloof ik, of wel?
+1 boosten haalt precies hetzelfde uit als -1 boosten omdat er met de mediaan gerekend wordt. Het zogenaamde compensatiemodden zoals je beschrijft is inderdaad ongewenst en bovendien zinloos :)

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 12-03-2015 10:11 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
[...]

+3 Spotlight 109
+2 Informatief 35
+1 On-topic 33

Zonder -1 te boosten verandert er waarschijnlijk weinig aan.. Maar dat is dan weer niet geoorloofd geloof ik, of wel?
Nee, dat is inderdaad niet toegestaan. Dat noemen we compensatiemodden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

Migrator schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:10:
[...]

+1 boosten haalt precies hetzelfde uit als -1 boosten omdat er met de mediaan gerekend wordt. Het zogenaamde compensatiemodden zoals je beschrijft is inderdaad ongewenst en bovendien zinloos :)
Ik weet hoe het werkt met een Mediaan e.d. Maar als er dan uiteindelijk genoeg mensen zijn die -1 boosten dan bereik je sneller dat de reactie de 'juiste' score haalt dan wanneer je +1 boost.

Maar ik heb een +1 gegeven, dus van compensatiemodden is geen sprake O-)

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
Vickiieee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:17:
[...]

Ik weet hoe het werkt met een Mediaan e.d. Maar als er dan uiteindelijk genoeg mensen zijn die -1 boosten dan bereik je sneller dat de reactie de 'juiste' score haalt dan wanneer je +1 boost.

Maar ik heb een +1 gegeven, dus van compensatiemodden is geen sprake O-)
Het gaat toch niet om hoe snel een reactie een bepaalde score krijgt? Als het maar de score heeft die het verdiend te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Jolke schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:21:
[...]

Het gaat toch niet om hoe snel een reactie een bepaalde score krijgt? Als het maar de score heeft die het verdiend te hebben.
Dat is ook zo, maar met het (beperkte, geloof ik) aantal lezers van het Mismoderatietopic weet ik niet of 'we' die +1 gaan halen. Het hoeft ook niet snel, maar het gaat mij er meer om of het überhaupt gehaald gaat worden gezien het aantal +3's dat de reactie heeft. Als je dan met (laten we zeggen) 10 mensen van hier boost op +1 kan het zijn dat hij nog steeds op +2/+3 staat, terwijl als je met die 10 mensen boost op -1 (wat toch alweer 20 punten scheelt), dat hij dan op +1 komt. Puur hypothetisch uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

PieterAelse in 'nieuws: Google presenteert Chromebook Pixel met usb-c-poorten'
+3 en +2 gegeven ?kan iemand hier naar kijken?, ik kom niet hoger dan +1

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

_David_

FP ProMod

llama llama duck

[...]

Nee, dat is compensatie modden en dat mag niet.

Edit: oeps ik zag nog op de vorige pagina 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door _David_ op 12-03-2015 10:38 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vickiieee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Dat is ook zo, maar met het (beperkte, geloof ik) aantal lezers van het Mismoderatietopic weet ik niet of 'we' die +1 gaan halen. Het hoeft ook niet snel, maar het gaat mij er meer om of het überhaupt gehaald gaat worden gezien het aantal +3's dat de reactie heeft. Als je dan met (laten we zeggen) 10 mensen van hier boost op +1 kan het zijn dat hij nog steeds op +2/+3 staat, terwijl als je met die 10 mensen boost op -1 (wat toch alweer 20 punten scheelt), dat hij dan op +1 komt. Puur hypothetisch uiteraard.
Laten we even dit voorbeeld gebruiken. Stel je hebt een post die op 109x +3, 35x +2 en 33x +1 staat en we willen deze op de +1 hebben. Dan heb je 111 +1 mods nodig om de post op +1,5 te krijgen en 112 +1 mods voordat de post effectief op +1 staat. En precies dezelfde aantallen gelden voor mensen die 0 of -1 zouden modden. Je hebt er altijd evenveel nodig, tenzij het op afronding aankomt, dan scheelt het er wellicht één.
Je kunt immers een 6x +3 post naar de +1 krijgen met 6x -1, of met 7x +1. Maar nog steeds: Het heeft eigenlijk geen zin.
Staat nu goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door Migrator op 12-03-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

_David_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:30:
[...]

Nee, dat is compensatie modden en dat mag niet.
Is al twee keer aangehaald door Evest en Bor de Wollef op deze pagina, maar bedankt voor de herhaling :D :9
Staat inmiddels op +1. (On a sidenote: doe mij die Pixel 2015 maar, wat een specs :9~, iets grotere SSD erin en Windows 10 erop, leukleuk :D )

@Evest, duidelijk, dank :). Had het ook al even geGoogeld, hehe.

[ Voor 20% gewijzigd door Vickiieee op 12-03-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat Verwijderd in 'nieuws: Slightly Mad Studios stelt Project Cars voor derde keer uit' op +1 doet, geen idee. Ik begrijp best wat hij probeert te zeggen, maar dat is geen +1 waard in dit geval, 0 is voldoende, misschien is het zelfs -1.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-03-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
CptChaos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:31:
Wat Verwijderd in 'nieuws: Slightly Mad Studios stelt Project Cars voor derde keer uit' op +1 doet, geen idee. Ik begrijp best wat hij probeert te zeggen, maar dat is geen +1 waard in dit geval, 0 is voldoende, misschien is het zelfs -1.
Ongewenst imo niet, ik heb hem 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Misschien komt het door een grote edit, maar wat mij betreft mag Vickiieee in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar' wel een puntje hoger komen te staan (+2). Best een leuke toevoeging voor dit artikel :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Cloud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:33:
Misschien komt het door een grote edit, maar wat mij betreft mag Vickiieee in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar' wel een puntje hoger komen te staan (+2). Best een leuke toevoeging voor dit artikel :)
HEUJ! :D Mijn dank is groot! :D

In principe heb ik de reactie een eerste keer gepost, en daarna een edit gedaan, zoals ik zei tussen de sterretjes (*). Zie hieronder de oorspronkelijke post:
Oke, wauw, dat is groot. Héél groot.

De grootste game die je op het moment op je PC kan downloaden is volgens dit artikel X-game 9 (70GB).(Ik weet dat het genoemde artikel uit 2013 stamt, maar over de loop der tijden ben ik geen game tegen gekomen die groter dan de genoemde 70GB is.)

Na enig Google werk ben ik er al achter dat de nieuwste versie van 'X-Game' versie 10 behelst.
De recommended specs zijn aan de hoge kant. Vrij schijfruimte wordt niet genoemd, iets met: 'Als je moet vragen hoe duur het is, heb je er niet genoeg geld voor'?

Als Star Citizen zijn huidige grootte aan houdt dan wordt het zonder twijfel de grootste game ooit.

Andere grote games zijn:
- Titanfall;
- GTA V;
- Wolfenstein: The New Order.

*Zal de grootte van de bovengenoemde games nog even opzoeken*
E.e.a. dus wel toegevoegd, zoals beloofd overigens O-) Maargoed, dat is dan toch juist die +2 waard? :>

Overigens zijn dit +1's, maar doordat ze de PC verheerlijken komen ze op +2 geloof ik:
meller14 in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar'
GoT.Typhoon in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar'

En dit is IMO een +2, geen +3:
Case_C in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar'

Tot slot is deze reactie compleet niet wat degene waarop gereageerd wordt om vraagt:
sbmuc in 'nieuws: Client van Star Citizen wordt bestand van 100GB zwaar' +1 gewoon naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

SRI in 'nieuws: T-Mobile en Ziggo stoppen met opslag gegevens klanten voor bewaarplicht'

Hoe wel ik het absoluut niet eens ben is dit zeker wel on-topic.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wel mee eens ja. Als de politie een aanslag niet kan voorkomen door alle privacy wensen van iedereen is het hek ook van de dam :p Dus inderdaad gewoon +1 :)

Ryceck in 'nieuws: T-Mobile en Ziggo stoppen met opslag gegevens klanten voor bewaarplicht'

+3?

lol... nog net geen alu hoedjes site, maar scheelt niet veel.

[ Voor 50% gewijzigd door corset op 12-03-2015 15:52 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
lanerios schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:51:
Wel mee eens ja. Als de politie een aanslag niet kan voorkomen door alle privacy wensen van iedereen is het hek ook van de dam :p Dus inderdaad gewoon +1 :)

Ryceck in 'nieuws: T-Mobile en Ziggo stoppen met opslag gegevens klanten voor bewaarplicht'

+3?

lol... nog net geen alu hoedjes site, maar scheelt niet veel.
Hij linkt naar een prima website, maar hoe dan ook is het geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TimvandenBelt in 'nieuws: Minister Kamp: met Europees voorstel verdwijnt Nederlandse netneutraliteit'

Lijkt me geen +2? Hij is inhoudelijk niet juist (zie reacties eronder).

Ik denk dat het een +1 wel voldoende is?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Balance in 'nieuws: Google presenteert Chromebook Pixel met usb-c-poorten'

is dit een +3? Hij roept in zijn reactie heel vaak 'Andriodapp developen op de Pixel', maar zoals in de posts eronder te lezen staat kan dat helemaal niet. En los daarvan zou ik nog niet voor de +3 gaan. Spaclist kopieren kan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Vickiieee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:48:
[...]

E.e.a. dus wel toegevoegd, zoals beloofd overigens O-) Maargoed, dat is dan toch juist die +2 waard? :>
Dat bedoelde ik juist ;) Ik dacht dat de reactie wellicht te laag stond omdat de originele content minder was; dat valt helaas niet te zien.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

wildhagen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:18:
TimvandenBelt in 'nieuws: Minister Kamp: met Europees voorstel verdwijnt Nederlandse netneutraliteit'

Lijkt me geen +2? Hij is inhoudelijk niet juist (zie reacties eronder).

Ik denk dat het een +1 wel voldoende is?
Idd, gewoon een +1.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik had daar al een +2 aangegeven, +3 is het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

_David_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:34:
Ik had daar al een +2 aangegeven, +3 is het inderdaad niet.
ik zelf vind het allemaal niet zoveel info toevoegen aan het artikel en heb m +1 gegeven. hij praat veel over een andere game die nog moet verschijnen. en heel weinig over SC zelf

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

mrc4nl schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:40:
[...]

ik zelf vind het allemaal niet zoveel info toevoegen aan het artikel en heb m +1 gegeven. hij praat veel over een andere game die nog moet verschijnen. en heel weinig over SC zelf
Squadron42 is het singleplayer verhaal in SC.. (De main quest/story line, zoals in andere mmo's)

[ Voor 7% gewijzigd door Cogency op 12-03-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat nu weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ShellGhost in 'nieuws: BBC geeft scholieren gratis minicomputer'

Voegt niks toe, maar een -1 kan ik er ook weer niet in zien. Gewoon een 0 lijkt me ipv -1.

RHF in 'nieuws: BBC geeft scholieren gratis minicomputer'

En dat vind ik dan weer geen +1 maar een 0.

Mizgala28 in 'nieuws: BBC geeft scholieren gratis minicomputer'

Dit is geen +1 maar een -1, is gewoon één grote rant die niet eens iets met het artikel te maken heeft...

[ Voor 51% gewijzigd door wildhagen op 13-03-2015 03:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 03:30:
[...]

Dit is geen +1 maar een -1, is gewoon één grote rant die niet eens iets met het artikel te maken heeft...
Jammer dat zij haar bericht uit frustratie totaal aanpaste. Daarvoor was het on topic, aangezien het van mij een +1 kreeg (tamelijk vroeg al gemodereerd; al kan ik me de precieze tekst niet voor de geest halen). Nu kan ook ik niet anders dan een -1 meegeven. Had liever de oorspronkelijke reactie gezien, nu is de draad gemankeerd; dat pleit voor een (nog) korter editvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Heeft ze toch nog wel vrij netjes verwoord je zou er bijna een 0 voor geven ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
roy-t in 'geek: Fantasy-auteur Terry Pratchett overleden'

ben ik de enige die moe wordt van constant deze discussie? "Past het wel in .Geek" etc. En dan vooral bij zoiets als dit daar nog even lekker over gaan zeuren vind ik een beetje smakeloos tbh.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Helemaal mee eens en moe was ik bij wakker worden al, -1 aan gehangen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vind het zelf een 0. Zoals iemand al aangeeft is het niet op alles een verbetering, en is zo'n opsomming van subjectieve dingen nou niet echt een on topic reactie, vooral niet zonder onderbouwing.

Ook ga je uit van geruchten met de Dac e.d. wat ook niet meehelpt (We weten niet of het superieur is, want we weten niet welke het wordt)

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 13-03-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:54:
Vind het zelf een 0. Zoals iemand al aangeeft is het niet op alles een verbetering, en is zo'n opsomming van subjectieve dingen nou niet echt een on topic reactie, vooral niet zonder onderbouwing.

Ook ga je uit van geruchten met de Dac e.d. wat ook niet meehelpt (We weten niet of het superieur is, want we weten niet welke het wordt)
The proof of eating is in the pudding.
Ik zeg dit is de benchmark, de telefoon om andere telefoons mee te vergelijken. Dat lijkt mij niet zo'n controversiële stelling, en wordt in zichzelf ook door de reacties daarop bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

RagingPenguin schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:18:
Balance in 'nieuws: Google presenteert Chromebook Pixel met usb-c-poorten'

is dit een +3? Hij roept in zijn reactie heel vaak 'Andriodapp developen op de Pixel', maar zoals in de posts eronder te lezen staat kan dat helemaal niet. En los daarvan zou ik nog niet voor de +3 gaan. Spaclist kopieren kan iedereen.
Heb hem geboost naar +1, maar ben bang dat we daar zonder de cavalerie niet uit gaan komen.. :o
Naar de +2 geboost. Staat nu op +2.
Cloud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:25:
[...]

Dat bedoelde ik juist ;) Ik dacht dat de reactie wellicht te laag stond omdat de originele content minder was; dat valt helaas niet te zien.
Een functie waarbij je het oorspronkelijke bericht en alle edits zou kunnen zien is op Tweakers wel welkom lijkt me.. Een beetje het idee zoals je dat bij FB hebt, dat het woordje 'Bijgewerkt' bij een status verschijnt op het moment dat hij aangepast is en je de tekst(en) voor de aanpassing(en) kan zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Vickiieee op 13-03-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat RoestVrijStaal in 'nieuws: Google sluit deuren van sourcecodehosting-site Code' op +2 doet begrijp ik niet helemaal. Bericht is duidelijk, maar wat er +2 aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die krijgt waarschijnlijk +2 vanwege de linkjes, ik heb een +1 gegeven.
wildhagen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 03:30:

Jammer, daar stond eerst een goeie post, nu is het idd -1

[ Voor 76% gewijzigd door _David_ op 13-03-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wtf hele moderatieque is zowat leeg.
Wie had er tijd teveel vandaag?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +1, eerder ongewenst maar zo erg is het ook weer niet dus heb een 0 gegeven: Verwijderd in 'nieuws: Adobe dicht ernstige lekken in Flash Player'

nul07 is weer de sigaar zie ik: Verwijderd in 'plan: Samsung Galaxy S6 Testpanel - Exclusief preview-event voor tweakers - Update' Waar komen die -1's allemaal vandaan :?. Dit is een .Plan dus gewoon een +1.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
mrc4nl schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:10:
Wtf hele moderatieque is zowat leeg.
Wie had er tijd teveel vandaag?
Wie heeft er (inmiddels) OCD? :P

En weer leeg.... pff, dat lucht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:53:
nul07 is weer de sigaar zie ik: Verwijderd in 'plan: Samsung Galaxy S6 Testpanel - Exclusief preview-event voor tweakers - Update' Waar komen die -1's allemaal vandaan :?. Dit is een .Plan dus gewoon een +1.
Bijzonder veel -1 ook, geen idee waarom. Dit is gewoon een +1, zelfs zonder 'losse' moderatie.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Staat nu op 0. Mag ik zeggen: Boost? :/
Dat lijkt me in ieder geval het meest logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Migrator schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:17:
[...]

Staat nu op 0. Mag ik zeggen: Boost? :/
Dat lijkt me in ieder geval het meest logisch
Waarschijnlijk wel weer ja, ik denk niet dat die 6x een pro of power mod is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

_David_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:18:
[...]

Waarschijnlijk wel weer ja, ik denk niet dat die 6x een pro of power mod is :)
Of 3-6 losse personen die +3 hebben gegeven natuurlijk, maar dat lijkt me ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Samueldw in 'nieuws: Panda komt met live-cd na fout met updaten signatures'

Mag op -1. Is voor de GR, en inmiddels allang en breed gecorrigeerd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:25
Ze zijn flink met -1 aan het strooien in dit topic (niet alleen op mij):

GeoBeo in 'nieuws: Lockheed Martin komt met ruimtevaartuigen voor bevoorrading ISS'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iets meer geduld mag ook wel weer, die reactie staat er koud 5 minuten... laat het systeem eerst ff lekker zijn werk doen, meestal komt dat vanzelf wel goed.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongefundamenteerde beschuldigingen van corruptie krijgen terecht een -1. Daarmee is het gros van de -1's in het topic terecht.

GeoBeo's link is ook niks meer dan een niet-onderbouwde beschuldiging van de CEO van de concurrent. (surprise, surprise....) Daarbij moet je afwegen of het dan een -1 blijft, of dat je dat informatief genoeg vindt om het een 0 te maken.... Meer kan ik er absoluut niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
GeoBeo in 'nieuws: Lockheed Martin komt met ruimtevaartuigen voor bevoorrading ISS'

Deze reactie heeft zowel veel +1 als ook -1. Ik heb zelf 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoBeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 11:25
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:17:
Ongefundamenteerde beschuldigingen van corruptie krijgen terecht een -1. Daarmee is het gros van de -1's in het topic terecht.

GeoBeo's link is ook niks meer dan een niet-onderbouwde beschuldiging van de CEO van de concurrent. (surprise, surprise....) Daarbij moet je afwegen of het dan een -1 blijft, of dat je dat informatief genoeg vindt om het een 0 te maken.... Meer kan ik er absoluut niet van maken.
Heb je de bron wel gelezen? Hoezo ongefundeerd? Er wordt tot in de details uitgelegd hoe de lobby van lockheed en haar lobby-bedrijven werkt, waarbij een ex-generaal en een hoogeplaatste ex-Afganistan ganger van het leger (hetzelfde leger die de aanbesteding gunde aan de lockheed-lobby) in dienst is van de lobby partijen. Daarbij wordt verder uitgelegd hoe de lobby-bedrijven zichzelf een nieuwe naam gegeven hebben, nadat de aanklacht van SpaceX publiekelijk bekend werd. Een 0-bid aanbesteding overigens (wat op z'n minst ZEER verdacht te noemen is), waarbij de winnende partij haar lanceer-services veel duurder aanbied dan wat SpaceX kan bieden.

Je kunt onmogelijk stellen dat mijn stuk niet enigsinds onderbouwd is. Dus wat jij daar zegt over "niet-onderbouwd" is gewoon feitelijk onjuist.

Ten overvloede ga ik de volgende link toevoegen, waarin de uitspraak van de rechter te zien is, die Musk deels gelijk geeft in 1 van de lopende zaken: http://www.washingtonpost...f-d3026234b51c_story.html

Hoe deze aanvulling van mij dan niet op z'n minst een 1 verdient ontgaat mij dan ook volledig.

Aanvullend onderbouwd commentaar over corruptie van lockheed ruimte-technologie onder een nieuwsbericht over lockheed ruimte-technologie is dus volgens moderators "offtopic / irrelevant"?! Geen idee, waarom ik überhaupt nog moeite doe om te commenten eigenlijk...

[ Voor 26% gewijzigd door GeoBeo op 14-03-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

westergas in 'nieuws: Nederlandse politie komt met app die locatiegebaseerde waarschuwingen geeft'

Hij staat er pas, maar al wel 18x op +3 gemod omdat hij iets aantipt wat veel aluhoedjes (en dus meningmodden imo) denken en een link geeft naar de app op de Play store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is idd geen +3 nee, een +1 lijkt me wel voldoende.

Vexxon in 'nieuws: Nederlandse politie komt met app die locatiegebaseerde waarschuwingen geeft'

Is ook weer geen +2 waard, eerder 0 of +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die kan prima op +1 lijkt mij als deze info klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry-dochter komt met 'veilige' tablet in samenwerking met IBM en Samsung'
Geen idee waarom dit -1 is

Edit: haha, mooie double post :P

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 15-03-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Daisai in 'reviews: Samsung Galaxy A5: stevig geprijsde midranger'

Deze post is een +1, niet een 0 of een -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

soms zijn de mods nogal streng en kreten als "troep" en "facepalm" vinden die niet zo netjes.
puntenaftrek -> 0

het enige wat bijdraagd aan het hele artikel is
Maar de hardware is gewoon te slecht voor deze prijs, de zelfde hardware zit in telefoons die rond de 200 euro kosten.
en dat is wat aan de korte kant, wel met enige relevantie.

De ene mod kan 0 geven de ander een +1, tja dan heb je soms geluk en je hebt het niet.
-1 zou trouwens wel fout zijn als je niet had gezeurd over moderatie, de meeste geven -1 als ze dat zien, omdat moderatievragen niet op de frontpage horen maar in topics als deze. en daarmee ongewenst op de frontpage

[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 15-03-2015 18:24 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03:51
Opzich een een 0/+1 maar met de modopmerking houd ik hem toch op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Als iemand mij een -1 dan kam die persoon natuurlijk ook gewoon zeggen waarom hij/zij dat doet, want blijkbaar is er iets in mijn post wat die persoon als flamen ziet, ook was die edit nadat de post een -1 was.

Maar ik ga niet in verdere discussie over mijn post met randoms op een forum, de post is een +1 niet een 0 of -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daisai schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:29:
Als iemand mij een -1 dan kam die persoon natuurlijk ook gewoon zeggen waarom hij/zij dat doet, want blijkbaar is er iets in mijn post wat die persoon als flamen ziet, ook was die edit nadat de post een -1 was.

Maar ik ga niet in verdere discussie over mijn post met randoms op een forum, de post is een +1 niet een 0 of -1.
Ik zou de post niet hoger dan een 0 geven (zonder edit op het randje 0/+1) omdat het gewoon een rant is en dat is op zich niet erg, maar je laatste opmerking kan in ieder geval een stuk netter. En zoals gezegd; mismoderaties kunnen hier worden gemeld; in je post zorgt zo'n bericht alleen maar voor lagere moderaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De moderatie vraag welke niet gewenst is op de frontpage helpt je ook niet echt bij het behalen van een hogere score. Veel mensen geven daar ook aftrek voor. In de huidige vorm, met moderatie vraag / klacht, kom ik op een 0 of +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Daisai schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:29:

Nee, dingen over de moderatie horen niet op de fp, er staat niet voor niks een linkje naar TMF in de mod popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Bor de Wollef schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:43:
De moderatie vraag welke niet gewenst is op de frontpage helpt je ook niet echt bij het behalen van een hogere score. Veel mensen geven daar ook aftrek voor. In de huidige vorm, met moderatie vraag / klacht, kom ik op een 0 of +1.
Zo beter ?

Maar ja, nu weet ik alleen niet wat iets meer dan 30 mensen een flame vonden aan mijn post, de post was toen het zelfde als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triblade_8472
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 23:18
Met een downmod van mijn reacties kan ik leven, maar -1 keer 2 op een reactie van mij die infomatie toevoegd vind ik bijzonder raar.
zie: Triblade_8472 in 'nieuws: Adobe dicht ernstige lekken in Flash Player'

De off-topics zijn ook dubieus, maar mijn 'pijn' zit hem dus in de -1's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Triblade_8472 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:09:
Met een downmod van mijn reacties kan ik leven, maar -1 keer 2 op een reactie van mij die infomatie toevoegd vind ik bijzonder raar.
zie: Triblade_8472 in 'nieuws: Adobe dicht ernstige lekken in Flash Player'

De off-topics zijn ook dubieus, maar mijn 'pijn' zit hem dus in de -1's.
Netto staat die post inmiddels op +1 wat imho een goede score is. Het is beter te focussen op de uiteindelijke score dat een verdwaalde foute moderatie (zie ook de "let op" boven aan dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Bor de Wollef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:14:
[...]

Netto staat die post inmiddels op +1 wat imho een goede score is. Het is beter te focussen op de uiteindelijke score dat een verdwaalde foute moderatie (zie ook de "let op" boven aan dit topic).
Zijn post stond toen hij hem meldde op de 0 en was ook niet meer te modden door gewone mods (>48u oud) dus het was niet onterecht hem hier te melden. Wel zou het inderdaad fijn zijn hier posts te zien in de trant van 'mijn post staat verkeerd' in plaats van 'iemand heeft een -1 gegeven' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nul07: Waarom maak jij altijd direct achter elkaar twee reacties op hetzelfde artikel? Kan dat niet gewoon bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Karma farming ftw! :+

Nee ik snap de vraag wel, wordt een beetje irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat karma. Ik neem aan dat iedereen dat na een tijdje niet zo belangrijk meer vindt. Kijk, als het nou nog reacties waren op anderen, dan snapte ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Bor de Wollef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:14:
[...]

Onderaan dit topic, of staat het alleen bij daar?

Hier is de onderliggende toon wellicht de reden van een -1, maar zo fout vind ik de vraagstelling eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Bor de Wollef schreef op zondag 15 maart 2015 @ 18:43:
Mijn on topic reactie is nog steeds als een 0 gemod doordat sommige mensen het blijkbaar een -1 vinden.
Word dit nog veranderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: KPN zet dit jaar eerste 'honeypots' in voor beveiligingsonderzoek'

Is gewoon ontopic. Een vraag die betrekking heeft op het artikel en op een normale manier gesteld wordt. Ik snap de 4x -1'en dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Daisai schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:40:
[...]

Mijn on topic reactie is nog steeds als een 0 gemod doordat sommige mensen het blijkbaar een -1 vinden.
Word dit nog veranderd ?
Zoals ik al eerder aangaf is zowel een 0 als een +1 verdedigbaar. Je hebt de post geedit om deze te verbetere maar dat maakt de scores van de mensen die de post voor jouw edit hebben gemod niet ongeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjant2 in 'reviews: HTC One M9: waar zijn de verbeteringen?'

Staat op +3, en arnouds reactie erop op-1

Belangrijk dat daar even snel wordt ingegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:55:
Arjant2 in 'reviews: HTC One M9: waar zijn de verbeteringen?'

Staat op +3, en arnouds reactie erop op-1

Belangrijk dat daar even snel wordt ingegrepen.
Die hoort imho zeker niet op +3. De reactie past veel beter in GR dan op de frontpage. De post krijgt echter regelmatig +3 voor de kiezen. Wie helpt om deze op een juiste score te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:04:
[...]

Die hoort imho zeker niet op +3. De reactie past veel beter in GR dan op de frontpage. De post krijgt echter regelmatig +3 voor de kiezen. Wie helpt om deze op een juiste score te krijgen?
Staat nu op +1, heeft nog wel een paar zetjes nodig tot de -1.

Om dat even uit te leggen;
- De opmerking is sowieso al GR, want commentaar op artikel schrijfwijze en compleet niet inhoudelijk. (score is dus al 0)
- Daarnaast begint hij in zijn laatste alinea te flamen over dat tweakers te bang is om reviews mis te lopen. Dus punt aftrek, wordt -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb hem net ook een fraaie -1 gegeven, maar duurt nog wel ff voor die op dat niveau beland, staat nog steeds op +1 helaas.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 11:07
Bor de Wollef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:04:
[...]

-1 met boost gegeven. Inderdaad een 0 of -1 (daar valt over te discussieren), maar zeker niet meer dan dat.

mission in 'reviews: HTC One M9: waar zijn de verbeteringen?' krijgt wat mij betreft ook veel teveel cijfers > +1. Op dit moment staat de totale score op 0 en dat zou ik graag zou houden, want het gaat nergens over!

[ Voor 28% gewijzigd door Luuk1983 op 16-03-2015 16:30 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap niet zo goed waarom dit als 0 wordt gemodereerd...?
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt previewversies uit van Office 2016 en Skype for Business'
Lijkt mij redelijk on topic / relevante vraag gezien het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
25 minuten, even geduld :p staat nu op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:49:
25 minuten, even geduld :p staat nu op +1
Haha, Ik stond niet vooraan bij het uitdelen van geduld. :P ;)
Ik wacht het ff af. :)
Thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Bor de Wollef schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Zoals ik al eerder aangaf is zowel een 0 als een +1 verdedigbaar. Je hebt de post geedit om deze te verbetere maar dat maakt de scores van de mensen die de post voor jouw edit hebben gemod niet ongeldig.
Die edit was nadat de post een -1 was gemod.
Toch wel raar, wanneer ik een paar keer een paar posts een -1 geef krijg ik gelijk gezeik van tweakers via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Daisai schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:26:
[...]

Die edit was nadat de post een -1 was gemod.
Toch wel raar, wanneer ik een paar keer een paar posts een -1 geef krijg ik gelijk gezeik van tweakers via de mail.
Dan is dan ook zijn punt, mensen hebben je reactie gemodereerd op -1. Jij hebt je reactie daarna aangepast, maar dat maakt de initiële moderaties niet opeens onjuist.

Het is onjuist als je reactie nu een +1 waard is maar mensen moderen het na de aanpassing nog steeds op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Daisai schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:26:
Semi-offtopic: Ik geef ook regelmatig posts -1 en heb nog nooit een mailtje van Tweakers gezien dus ik gok dat die reacties die jij -1 hebt gemod dat volgens de ModFAQ niet hoorden te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:48:
Snap niet zo goed waarom dit als 0 wordt gemodereerd...?
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt previewversies uit van Office 2016 en Skype for Business'
Lijkt mij redelijk on topic / relevante vraag gezien het onderwerp.
Het is niet de bedoeling hier posts aan te dragen die nog erg jong zijn tenzij het om een echt schrijnend geval gaat wat hier niet aan de orde is. Je kunt het systeem beter even de tijd geven zoals ook in de "let op" bovenaan het topic is te lezen. Veelal veranderen scores ten opzichte van de eerste paar moderaties nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Meningmodders actief? Onwetenden wellicht? Deze post verteld onwaarheden en krijgt er +2 voor... :?

Teigetje! in 'nieuws: Asus introduceert TUF Sabertooth X99-moederbord'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
CptChaos schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:22:
Meningmodders actief? Onwetenden wellicht? Deze post verteld onwaarheden en krijgt er +2 voor... :?

Teigetje! in 'nieuws: Asus introduceert TUF Sabertooth X99-moederbord'
Hier is nog wel even wat hulp nodig om deze op een goede score te doen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staat nu goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
reviews: Battlefield Hardline: hoofdrol in je eigen politieserie

zucht.. de boycot EA trolls zijn weer bezig. Is het niet een idee om daar wat harder tegen op te treden? Wordt nogal irritant nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Ze hebben waar nodig een -1 gehad...

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Migrator schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:08:
[...]

Semi-offtopic: Ik geef ook regelmatig posts -1 en heb nog nooit een mailtje van Tweakers gezien dus ik gok dat die reacties die jij -1 hebt gemod dat volgens de ModFAQ niet hoorden te zijn ;)
In dat geval houd je je inderdaad neit aan de ModFAQ. De enige personen die kunnen zien wie welke moderatie gedaan heeft zijn de admins e.d., dus als je daar een bericht over krijgt doe je het stelselmatig niet goed ;).

Overigens de reactie van Teigetje een 0 boost gegeven, maar staat nog steeds op +1, klein zetje nog nodig geloof ik.

Wat betreft die Boycot EA Trolls, geloof dat die aardig naar onderen gezakt zijn :).
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:34:
@nul07: Waarom maak jij altijd direct achter elkaar twee reacties op hetzelfde artikel? Kan dat niet gewoon bij elkaar?
Haha, doet hij het weer ja!? :D Hij leert het echt niet he.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vickiieee schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:50:

[...]

Haha, doet hij het weer ja!? :D Hij leert het echt niet he.. :+
Nope... maar we hebben geduld O-) of niet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bericht is weliswaar nog maar een (ruim) uurtje oud, maar het lijkt erop dat ik in Verwijderd in 'nieuws: Synology onthult zijn eerste router' een vorm van submitterbonus krijg. Of is-t-ie echt voldoende voor een +2 (omdat niet iedereen de verscheidene foto's in de bron ontwaard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:06:
Mijn bericht is weliswaar nog maar een (ruim) uurtje oud, maar het lijkt erop dat ik in Verwijderd in 'nieuws: Synology onthult zijn eerste router' een vorm van submitterbonus krijg. Of is-t-ie echt voldoende voor een +2 (omdat niet iedereen de verscheidene foto's in de bron ontwaard)?
Je bent inderdaad erg snel. Er zijn nog maar weinig moderaties gedaan op die post. Ik zelf vind het een nette +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:06:
Hij staat nu op de juiste score

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hier zie ik de +2 niet echt direct. +1 lijkt me een prima score;

eymey in 'nieuws: Synology onthult zijn eerste router'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Bor schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:57:
Hier zie ik de +2 niet echt direct. +1 lijkt me een prima score;

eymey in 'nieuws: Synology onthult zijn eerste router'
Eens, weinig meerwaarde. De reactie staat nu op +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Pagina: 1 ... 96 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]