Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ouch...touché.
Iets met Pats en Boem

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 17:12

Vickiieee

Kritische lezer.

lanerios schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:16:
Het probleem denk ik wat er grotendeels is. Dat je posts heel erg druipen van het "ik ben beter, jullie zijn minder volk" idee. Nu ook weer met:

"ik heb 20 jaar gezien, ik heb dit en dit gezien" en "Die mensen weten niks".

Daar gaan mensen op reageren, dat is niet meer dan logisch.
Correct. En daar komen die -1's ook vandaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een aantal van jouw reacties en sommige anderen op -1 gemod heb. Het ging nergens meer over...
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:14:
[...]

Uhhh, context:
Ik ben al zo'n 20 jaar een graphics-ontwikkelaar, enik heb alle smaakjes van D3D en OGL wel gezien door de jaren..
Ik postte hier een paar reacties in het betreffende nieuwstopic, gebaseerd op mijn kennis, ervaring en inzicht...
Vervolgens ONPLOFTE mijn notificaties echt...
Toen ik niet meer dan een paar minuten later weer tweakers.net keek, waren er 8 nieuwe reacties op mijn posts, of meer.
Op een aantal daarvan reageerde ik... En toen ik een half uur later weer keek, WEER een heleboel reacties (let eens goed op wanneer ik gepost heb, en hoeveel er op gereageeerd werd, dan krijg je een idee).
Over het algemeen mensen die geen idee hebben waar ze over praten, nauwelijks weten wat een GPU of een API is, en mij van alles verwijten etc, dat ik niet weet waar ik over praat, en noem maar op. Wat natuurlijk zwaar beledigend is voor iemand als ik, die nota bene zelf aan DX12 meewerkt.
Dit is echt niet normaal.

Nogal logisch dat ik op een gegeven moment ook nogal kortaf word.
Dit.

@HMC, lol, die is duidelijk effectiever ;). :+

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Precies wat ik bedoel ja. Die hele post druipt van ego. En dat is gewoon erg jammer. Als je de posts feitelijk houdt, netjes onderbouwd ipv 1 regeltje, dan komen er normale reacties.
Je kan niet van anderen verwachten dat ze normaal reageren als jij het niet doet.

Iets over andere behandelen zoals jij behandeld zou willen worden?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:20:
Precies wat ik bedoel ja. Die hele post druipt van ego. En dat is gewoon erg jammer. Als je de posts feitelijk houdt, netjes onderbouwd ipv 1 regeltje, dan komen er normale reacties.
Je kan niet van anderen verwachten dat ze normaal reageren als jij het niet doet.

Iets over andere behandelen zoals jij behandeld zou willen worden?
Voor de zoveelste keer: lees de posts, let op de data.
Ik ben heel netjes en rustig begonnen, duidelijk dingen uitgelegd.
Maar men gaat er bij voorbaat van uit dat zij gelijk hebben en ik niet.
Als je het chronologisch nagaat kun je duidelijk zien dat ik niet behandeld ben zoals ik anderen behandelde, en dat ik dus hen maar heb behandeld zoals zij mij behandelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Voor de zoveelste keer: lees de posts, let op de data.
Ik ben heel netjes en rustig begonnen, duidelijk dingen uitgelegd.
Maar men gaat er bij voorbaat van uit dat zij gelijk hebben en ik niet.
Als je het chronologisch nagaat kun je duidelijk zien dat ik niet behandeld ben zoals ik anderen behandelde, en dat ik dus hen maar heb behandeld zoals zij mij behandelen.
Je draait rond in rondjes. Houd maar op, het levert je toch niets (meer) op.

Kunnen we nu weer OnTopic gaan? Zijn er nog reacties die 'gemismodereerd' zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII"
Dit is waar ik het voor je opnam...de rest is history...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk zeg...

Het is volkomen duidelijk dat de AMD fanboys in die thread ALLE reacties van Scalibq op -1 modden. En dat alle exact gelijkwaardige pro-AMD reacties omhoog gemod worden.

Natuurlijk zijn niet alle reacties even goed, maar het gros is minimaal een +1, en vaak nog meer.

NB: Ik ben grote fan van 'the underdog' ATI/AMD. Heb nog nooit een Nvidea kaart gehad, en alleen bij mijn laatste PC een Intel Core i7 geplaatst, omdat de AMD alternatieven gewoon objectief dusdanig veel slechter waren, dat het z'n geld niet waard was. Maar ik ben niet zo dom en blind om dan maar alles van AMD te geloven, en alle tegenargumenten op -1 te modden. En dat is wel degelijk wat in deze thread gebeurd.

Het gebeuren is ook heel duidelijk in de thread te volgen:
Verwijderd in 'nieuws: AMD tegen ontwikkelaars: richt je op DX12 of glNext in plaats van Mantle'
Dikke +1, maar krijgt een -1
Verwijderd in 'nieuws: AMD tegen ontwikkelaars: richt je op DX12 of glNext in plaats van Mantle'
Veel minder informatie, en qua toon zeer zeker niet beter, maar krijgt wel de correct +1

En dat gaat zo nog een tijdje heen en weer. argumenten voor AMD, dan +1, argumenten tegen AMD, dan een -1.

Gewoon heel duidelijk puur meningmodden en op de man spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Die eerste staat op 0, dat is prima.
Die tweede staat ook op 0, ook prima.
Die laatste staat op +1, of moet die naar 0?
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:29:
(...)

Het gebeuren is ook heel duidelijk in de thread te volgen:
Dikke +1, maar krijgt een -1
Veel minder informatie, en qua toon zeer zeker niet beter, maar krijgt wel de correct +1

En dat gaat zo nog een tijdje heen en weer. argumenten voor AMD, dan +1, argumenten tegen AMD, dan een -1.

Gewoon heel duidelijk puur meningmodden en op de man spelen.
@AHBdV, haal je nu serieus die niet onderbouwde, niet interessante 'oneliner' aan als zijnde een +1?
Oh, en je doet het btw 2x, het is dezelfde reactie..

[ Voor 35% gewijzigd door Vickiieee op 04-03-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

[b][blabla
Zie mijn sig...ik heb daar zo goed als niet gemod. ;)

En Nvidea heb ik nog nooit van gehoord. Kap daar eens mee.

[ Voor 66% gewijzigd door HMC op 04-03-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb de gehele discussie nogmaals gelezen, (laatste keer, 3x vind ik echt even genoeg). En van allebei de kampen zijn er cringe worthy posts.. En is het gewoon 100% off topic gemiep.

Allebei de kanten maken niet onderbouwde claims, die nergens heen lijken te gaan.

Zullen we nu verder ON topic hierin gaan? :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Opzich is het wel ON, want er staan me er toch een partij reacties van Scal, niet normaal meer.
Ik stel voor dat we ze één-voor-één ALLEMAAL langslopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Veel succes, de rest met nog sanity over gaan wel een biertje drinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:32:
Allebei de kanten maken niet onderbouwde claims, die nergens heen lijken te gaan.
Ik wil best een serieuze discussie aangaan die ergens heengaat.
Maar dat moeten beide kanten willen. Dat was hier duidelijk niet het geval.
Mij interesseert het verder niet. Het bevestigt alleen nogmaals wat ik al vaker zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:37:
[...]

Ik wil best een serieuze discussie aangaan die ergens heengaat.
Maar dat moeten beide kanten willen. Dat was hier duidelijk niet het geval.
Mij interesseert het verder niet. Het bevestigt alleen nogmaals wat ik al vaker zei.
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:14:
[...]
Wat natuurlijk zwaar beledigend is voor iemand als ik, die nota bene zelf aan DX12 meewerkt.
Dit is echt niet normaal.

Nogal logisch dat ik op een gegeven moment ook nogal kortaf word.
Doe eens even niet zo hypocriet man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vickiieee schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:46:
Doe eens even niet zo hypocriet man.
Wat is daar hypocriet aan?
Er is nogal een verschil tussen onzin praten en dan gecorrigeerd worden, of weten waar je over praat, duidelijk probeert uit te leggen, onderbouwen, voorzien van links, en alsnog worden beschuldigd van onzin praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Maurits van Baerle in 'nieuws: Europarlementariërs voorzien harde confrontatie met Raad over afschaffen roaming'
Als gisteren ook al gezegd dan geen +2.
De nul07-formule moet niet gekopieerd gaan worden.
Bovendien eigenlijk off, maar van mij +1 want had 'em gister niet gelezen.

[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 04-03-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

I see what you did there. :9

Heb hem gemod op +1, Ontopic, dat is het. Als ie zijn vorige reactie zo belangrijk vind, laat hem die dan quoten of link naar je oude reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:49:
[...]

Wat is daar hypocriet aan?
Er is nogal een verschil tussen onzin praten en dan gecorrigeerd worden, of weten waar je over praat, duidelijk probeert uit te leggen, onderbouwen, voorzien van links, en alsnog worden beschuldigd van onzin praten.
Ik heb verder geen verstand van desktop GPU's, over wie er gelijk heeft ga ik niet oordelen. Wat ik wel zie is dat jij post alleen maar vage en oude links hebben die voor onderbouwing moeten door gaan en dat je jezelf een vrij arrogante 'ik weet het beter want ik ben beter' houding aanmeet. Daarom imo terechte -1's. (+/- gaat btw helemaal niet om juist/onjuist maar over het niveau van de reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Nouja, die van Potame is gewoon te mager voor een +2,maar de reactie van Ophidian heeft toch wel wat meer inhoud. Ik ga gezien de info op zijn profielpagina (AIOS Oogheelkunde) er vanuit dat zijn bewering juist is. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Tja, iedereen kan dat in zijn profiel zetten, ik zie liever linkjes naar bronnen.

SiliconError in 'nieuws: Brein haalt browserversie Popcorn Time offline'
Geen +2, mee eens moderaties.

prijk in 'nieuws: Brein haalt browserversie Popcorn Time offline'
Idem.

Bij elke artikel over downloaden dezelfde reacties die +2's krijgen, gaap

Edit: 48x +3 ondertussen |:(

Edit 2:
David Mulder in 'nieuws: Brein haalt browserversie Popcorn Time offline'
26x -1, over meningmodden gesproken, +2 van mij.

[ Voor 50% gewijzigd door _David_ op 05-03-2015 00:05 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik zou er bijna trots op zijn, 40x -1 ondertussen :+ Volgens mij trap ik op wat pijnlijke teentjes. Kort vraagje, word daar nog iets mee gedaan? En met de 130 mensen die de eerste comment een +2 of +3 gaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
En trouwens, totaal ander topic David Mulder in 'nieuws: Microsoft brengt Xbox-games naar zijn augmented reality-bril' en David Mulder in 'nieuws: Microsoft brengt Xbox-games naar zijn augmented reality-bril' Volgens mij was ik hier toch echt gerechtigd om die eerste comment in de eerste comment te maken in reactie op de aanvallen in de voorgaande comments. Lees m'n comments, ik heb consequent gepoogd uitleg te geven over de materie en als iemand daar dan op die manier op reageerd en ik een nog steeds inhoudelijk reactie geef dan geloof ik echt niet dat die een -1 verdiend (ja, die eerste regel is gesproken uit pure irritatie, maar de rest van de comment gaat ook weer gewoon netjes inhoudelijk in op de stellingen van de voorgaande comment). En de volgende reactie (die +1 staat) word ik weer aangevallen en in een offtopic tag reageer ik op die aanval (in volgens mij een volledig onderbouwde manier en de rest van de comment ga ik weer gewoon netjes ontopic in op de voorgaande comment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Eternal Sidus in 'nieuws: AMD introduceert LiquidVR-sdk om latency bij vr-beelden terug te dringen'
+3??? Van mij zelfs 0. Heeft niets met het topic te maken. En "nvidea". :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+1 gegeven, paar spelfoutjes moeten nou niet gelijk punten aftrek krijgen :) Zijn boodschap is duidelijk en on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dit soort zaken is het ondoenlijk om bronnen te vragen. Afgaan op info van lokale experts is wat mij betreft voldoende.

En deze is natuurlijk van geen kant een +3 waard.... Maarja, Brein artikel, dus de meningmodders staan allemaal klaar om hun +3's te spuien....
Verwijderd in 'nieuws: Brein haalt 'browserversie Popcorn Time' offline'

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
alle 2 +1 gegeven..

er zijn genoeg medische bronnen. Hell, als je gewoon overal medische papers over theoretische operaties kan vinden, moet dit geen probleem zijn.

En op de expertise van artsen afgaan heeft me al vaker in de problemen gebracht :p Zolang je ze nog bij elk bezoek aan de oogarts moet uitleggen waarom je pupil niet reageert op licht, heb ik weinig hoop voor "expertise"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
lanerios schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:37:
+1 gegeven, paar spelfoutjes moeten nou niet gelijk punten aftrek krijgen :) Zijn boodschap is duidelijk en on topic.
Hoe is dat precies on-topic (aangenomen dat je op HMC reageert)? Hij verkondigt zijn mening en that's all. Het is geen toevoeging aan het topic of een discussie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Daantjeeuh schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:26:
[...]

Hoe is dat precies on-topic (aangenomen dat je op HMC reageert)? Hij verkondigt zijn mening en that's all. Het is geen toevoeging aan het topic of een discussie..
Dus we moeten alle meningen maar op 0 modden? Dan hou je echt verdomd weinig on topic reacties over kan ik je zeggen. Zolang de mening netjes On Topic is, zegt het alles eigenlijk al toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

lanerios schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:38:
[...]

Dus we moeten alle meningen maar op 0 modden? Dan hou je echt verdomd weinig on topic reacties over kan ik je zeggen. Zolang de mening netjes On Topic is, zegt het alles eigenlijk al toch?
Maar hoe is deze dan mening ontopic?
Ik zie een nieuwsbericht over een sdk voor verbeterde VR die door AMD geintroduceerd is.
De reactie gaat over de poster die zegt dat 'ie aan de 'kant' van AMD staat en dat hij 'bang' was dat Intel/Nvidia alles gingen 'winnen' maar dat het fijn is dat AMD 'er weer bij begint te komen'.
Ik zie de relevantie totaal niet, en daar komt nog bij dat de reactie zonder interpunctie nauwelijks te snappen is.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Het is niet echt een boeiende reactie maar na twee keer lezen toch echt een +1 gegeven.
Dat het geen boeiend verhaal is maakt het nog geen 0

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar een saai fanboy-verhaal wat niet direct reageert op het artikel en er verder niet toe doet. 0 lijkt me prima. Ook lijken overdreven emoties met betrekking tot een merk videokaarten en CPU's me op zijn minst erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
H!GHGuY in 'nieuws: Linux-kernel 4.0 hoeft niet meer te rebooten voor updates - update'

Geen +3 alleen maar (welswaar terechte) kritiek uiten naar de T.net, vroeger was dit een -1. Nu voor het juiste artikel +1

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

die 1e heeft 110x +3 en 134x +2, die komt niet meer met normale moderaties op +1, en die van duckies heeft 84x +3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd in 'reviews: Monohm Runcible: een ronde antismartphone van hout'

Lijkt me -1..

overigens is die persoon lekker bezig in dat artikel

Verwijderd in 'nieuws: Albert Heijn laat klanten via smartphone producten scannen'

huh? Hij linked gewoon naar Google Play Services, en we moeten maar 100% geloven dat het allemaal voor reclame en alles is etc.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 05-03-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Verwijderd in 'nieuws: Enermax introduceert passief gekoelde 550W-voeding'

Waar krijgt hij die +1 vandaan? Zijn reactie raakt kant nog wal en zoals je aan mijn reactie kan zien klopt er nog eens geen drol van ook..

^Wat betreft die reactie van nul07: is naar mijn mening slechts een +1. Dat 'Google Play Services' nodig is lijkt me logisch voor het gebruiken van een app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd in 'nieuws: Albert Heijn laat klanten via smartphone producten scannen'

huh? Hij linked gewoon naar Google Play Services, en we moeten maar 100% geloven dat het allemaal voor reclame en alles is etc.
Ik ben geen fan van deze user, maar deze is gewoon volledig +1 toch? Ook gegeven.
Hij plaatst een plaatje van een warning van een app. Hij linkt helemaal niet naar GPS. Waar zie je dat? Of mis ik iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, het is een +1, maar hij stond dus op +2 (wat toch echt te hoog is), met ook nog eens hele shitloads aan +3's.

Nu staat hij op het juiste niveau.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vickiieee schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:59:
Verwijderd in 'nieuws: Enermax introduceert passief gekoelde 550W-voeding'

Waar krijgt hij die +1 vandaan? Zijn reactie raakt kant nog wal en zoals je aan mijn reactie kan zien klopt er nog eens geen drol van ook..
Semi-passief is een marketing hype. Is het maskeren van een niet zo goede fan in de zin van een lager dat veel geluid maakt bij lage toeren, fan die gewoon niet langzaam kan draaien of een hoge startspannning heeft.

Zijn Seasonic is idd het perfecte voorbeeld van de marketinghype en hij is er volledig ingetrapt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

himlims_ in 'nieuws: Electronic Arts sluit hoofdkantoor Maxis'

Ik begrijp sommige punten van de post, anderen wat minder (ik heb daar zelf ook op gereageerd), maar de post is zeker geen +2, alleen maar omdat hij zijn punten onderbouwd en er linkjes bij geeft, waarbij eentje ook zijn eigen blog. Sommige punten zijn gebaseerd op oude informatie, waardoor het inmiddels wat achterhaalde informatie is, zoals de support van EA en de huidige staat van Origin.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2015 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
CptChaos schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:16:

Ik begrijp sommige punten van de post, anderen wat minder (ik heb daar zelf ook op gereageerd), maar de post is zeker geen +2, alleen maar omdat hij zijn punten onderbouwd en er linkjes bij geeft, waarbij eentje ook zijn eigen blog. Sommige punten zijn gebaseerd op oude informatie, waardoor het inmiddels wat achterhaalde informatie is, zoals de support van EA en de huidige staat van Origin.
Zwaar offtopic is ie... derhalve een 0

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CptChaos schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:16:

Als je dan oproept tot aktie,
Doe het goed.

Dit is een puberaal geroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 01:29
lanerios schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:37:
"Paar spelfoutjes"? Durf jij met droge ogen te beweren dat zo'n reactie ook maar enigszins te maken heeft met fatsoenlijk Nederlands? In die kleine vier regeltjes tel ik (zonder dat ik mijn best doe) al zo elf fouten. Dat was bij mij op "sgol" ;) al genoeg om een één te krijgen voor een opstel van anderhalf A4'tje.

Niet iedereen hoeft vlekkeloos Nederlands op hoog niveau te kunnen schrijven (en suffe foutjes maakt iedereen) maar we zitten hier niet naar elkaar te sms'en, ofzo.

Overigens hebben we het hier over een persoon die (volgens zijn profiel) in het Hoger Beroeps Onderwijs zit. Dan mag je toch wel enige schrijfvaardigheid en kennis der Nederlandse taal verwachten? Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit maar voor mijn HBO-opleiding was één van de toelatingseisen: een voldoende voor Nederlands.

Deze reactie is, ondanks de hoeveelheid fouten, inderdaad nog te volgen maar er zitten ook zeer regelmatig exemplaren bij waar bijna een forensisch onderzoek nodig is om te begrijpen wat er nou staat.

Grammatica en spelling zijn er om, gestructureerd en zoveel mogelijk ondubbelzinnig, iets duidelijk te kunnen maken aan een lezer. Als we deze regels overboord gooien en alles maar accepteren onder het mom van: "je begrijpt toch wat ik bedoel", dan is het hek van de dam.

Er valt eigenlijk nog zoveel te zeggen over de voordelen van correct taalgebruik maar deze rant is hier waarschijnlijk, op zich, al niet op zijn plaats.

Ik zou eigenlijk best een soort submoderatiesysteem willen zien waarbij de kwaliteit van het taalgebruik gewaardeerd kan worden. Ik zie tegenwoordig zo ontzettend veel slechte spelling en belabberd taalgebruik dat ik steeds vaker twijfel of ik dingen eigenlijk zelf wel goed schrijf. Ik vind dat echt zorgwekkend en ik zou best een systeem willen hebben waarbij ik al die netvliesslopers eruit kan filteren.

Overigens neem ik mensen met dyslectie (en aanverwante blindheden) -uiteraard- niets kwalijk. :)

P.s. En, o ja: "stam + t" mensen ... hoe moeilijk kan het nou toch zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik vind die andere reactie van jou die wel op +2 staat een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:57:
[...]

Als je dan oproept tot aktie,
Doe het goed.

Dit is een puberaal geroep.
De reactie heeft in ieder geval wat meer aandacht nodig, blijft op +2 staan.
Zal waarschijnlijk door het schrikbarende aantal van de +3 score daar ook wel blijven staan, vrees ik.
Gaat dan om himlims_ in 'nieuws: Electronic Arts sluit hoofdkantoor Maxis' dus als een Pro Mod hier even naar wil kijken, wellicht kan die wat uitrichten?

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
VOODOO_WILLIE schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:58:
[...]

Overigens neem ik mensen met dyslectie (en aanverwante blindheden) -uiteraard- niets kwalijk.
Mede vanwege de laatste zin is ook de bedoeling uitsluitend op inhoud te modereren. Punten aftrekken vanwege beroerd taalgebruik is dus niet debedoeling.

(beroerd taalgebruik verlaagt wel de leesbaarheid en begrijpbaarheid van een verhaal dus scoort sowieso al snel lager, iets wat ik niet begrijp kan ik geen hoge score geven)

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gandalf68 in 'nieuws: Albert Heijn laat klanten via smartphone producten scannen - update'

Lijkt me geen +2 waard, totaal geen onderbouwing en irrelevante zaken aanhalen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Helemaal irrelevant vind ik hem niet dus een +1 zou nog wel kunnen, ware het niet dat hij precies hetzelfde zegt als bijvoorbeeld nul07 al vele uren eerder had gedaan, alleen dan zonder de onderbouwing. Dus een nul kan wat mij betreft ook. +2 is in ieder geval te hoog, gelukkig is er nog maar één zetje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:10
Die staat inmiddels op +1 en past imo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: Nieuwe versie µTorrent levert cryptocoin-miner mee'
+2 voor alleen maar een link? Nee. +1 is hoog zat!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Eerste normaal beoordelen, tweede is een dubbelpost en dus -1. gesteld dat het dus van dezelfde persoon is zoals hier.
Normaal is een dubbelpost door verschillende mensen binnen een tijdsbestek van 5 minuten geen dubbelpost en na 5 minuten wel. dan wordt iemand geacht de vorige post al gelezen te kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Hier geef ik je gelijk, moet minstens +2 zijn
voor de toon kunnen sommigen puntenaftrek geven, Gebeurd wel vaker. Er staat verder niets opbouwend.
0 zou kunnen +1 vind ik aan de hoge kant.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
k1n8fisher schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:09:
[...]

Eerste normaal beoordelen, tweede is een dubbelpost en dus -1. gesteld dat het dus van dezelfde persoon is zoals hier.
Normaal is een dubbelpost door verschillende mensen binnen een tijdsbestek van 5 minuten geen dubbelpost en na 5 minuten wel. dan wordt iemand geacht de vorige post al gelezen te kunnen hebben.
helaas..

ik heb het zelf gemerkt dat mijn post op 0 terecht komt, iemand die me 10 minuten later bijna kopieerd krijgt +1/+2. Begin het gewend te raken hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch geen -1.
Verwijderd in 'nieuws: UPC-abonnees kunnen maximaal vier decoders aan abonnement koppelen'
Live sport (met name voetbal) zijn elke keer bij de populairste TV programma's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:01:
[...]

helaas..

ik heb het zelf gemerkt dat mijn post op 0 terecht komt, iemand die me 10 minuten later bijna kopieerd krijgt +1/+2. Begin het gewend te raken hier :p
Mijn tip, neem een standpunt in dat alleen jij hebt, en onderbouw het stevig met extra argument. Dan ligt de enige kans op herhaling bij jezelf.

Als je je standpunt goed onderbouwt, Heb je ook nog kans dat die hoog komt te staan(door de waardering) waardoor men ook jouw standpunt in plaats van de copycat als eerste leest en waardeert.

Welke post van jou staat in deze trouwens onterecht op 0¿
Misschien dat we daar nog iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heb ik al eerder 2x genoemd, toendertijd compleet genegeerd helaas :(

Maar maakt niet uit :) mod systeem is gewoon beetje raar tegenwoordig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ha, en nul07 zou alles weten over herhaling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Firefly III in 'plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening'
Mag naar 0, offtopic en de toon is ook niet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 22:03

ITsEZ

parttime all-rounder

De gemiddelde moderatie is niet verkeerd maar hoe heeft dit 2 +3's?

https://tweakers.net/reacties/bekijk/7549651/

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Verwijderd in 'nieuws: UPC-abonnees kunnen maximaal vier decoders aan abonnement koppelen'

Waarom is dit een -1? Ik zou hem zelf op +1 zetten, het is immers gewoon een ontopic reactie. Oke, 0 kan ik mij nog voorstellen, maar -1 is echt erg laag, het is geen flame of fanboy reactie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 22:03

ITsEZ

parttime all-rounder

Dorus806 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:05:

Waarom is dit een -1? Ik zou hem zelf op +1 zetten, het is immers gewoon een ontopic reactie. Oke, 0 kan ik mij nog voorstellen, maar -1 is echt erg laag, het is geen flame of fanboy reactie oid.
De originele reactie is ook vrij offtopic, hij praat over concurentie op de kabel terwijl het over een maximum van 4 mediaboxen gaat?

https://tweakers.net/reacties/bekijk/7549919/

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
ITsEZ schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:03:
De gemiddelde moderatie is niet verkeerd maar hoe heeft dit 2 +3's?

https://tweakers.net/reacties/bekijk/7549651/
Die score staat inderdaad juist. Een enkel iemand heeft een +3 gegeven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Mijn tip, neem een standpunt in dat alleen jij hebt, en onderbouw het stevig met extra argument. Dan ligt de enige kans op herhaling bij jezelf.
Touché!

Ik heb in tijden niet zo gelachen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
mveijden schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 07:01:
[...]

Mede vanwege de laatste zin is ook de bedoeling uitsluitend op inhoud te modereren. Punten aftrekken vanwege beroerd taalgebruik is dus niet debedoeling.
Inhoud staat niet compleet los van vorm. Als ik een zin (of een blok tekst) -vanwege het ontbreken van simpele leestekens en structuur- vijf keer moet lezen om uit te vogelen en te snappen wat er staat dan is dat wat mij betreft gewoon ongewenst. Er zijn een heleboel gevallen die je zelfs zou kunnen beschouwen als een ernstige belediging van de Nederlandse taal.

Dyslexie is overigens ook een behoorlijk misbruikt excuus tegenwoordig (met alle respect voor de echte dyslecten). Bovendien is het dan (en sowieso als je weet dat je slecht bent in Nederlands) geen overbodige luxe om je spellingcontrole eens aan te zetten, om maar iets te noemen. Lees je eigen reactie ook eerst eens een keer voordat je op die "verstuur"-knop ramt. Luiheid en onverschilligheid zijn de grootste boosdoeners (naast het drastisch omlaag denderende niveau van het onderwijs).

Ik val echt niet over een tikfoutje of een verkeerd 'd'-tje of 't'-tje maar als ik -voor de duizendste keer- spelfouten zie staan als: "Dus dat betekend ..." of "Het draaid om ...", dan jeuken mijn handen echt gigantisch.

Overigens laat ik (als ik vermoed dat mijn inwendige "taalnazi" te ernstig invloed op de score zal hebben) het modereren bij dergelijke reacties maar gewoon achterwege. :)

Niettemin ben ik van mening dat, als je de moeite neemt om iets bij te dragen aan de tnet-community, je ook de moeite mag nemen om een beetje normaal Nederlands te schrijven. Als je dat niet van plan bent dan mag je, wat mij betreft, lekker ergens anders gaan spelen. (op partyflock ofsjoow :+ )

Note to self: het is dus "dyslexie" en niet "dyslectie".
"De goden verzoeken", heet dat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
HMC schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:42:
[...]

Touché!

Ik heb in tijden niet zo gelachen. :P
:') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
VOODOO_WILLIE schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Dyslexie is overigens ook een behoorlijk misbruikt excuus tegenwoordig (met alle respect voor de echte dyslecten). Bovendien is het dan (en sowieso als je weet dat je slecht bent in Nederlands) geen overbodige luxe om je spellingcontrole eens aan te zetten, om maar iets te noemen. Lees je eigen reactie ook eerst eens een keer voordat je op die "verstuur"-knop ramt. Luiheid en onverschilligheid zijn de grootste boosdoeners (naast het drastisch omlaag denderende niveau van het onderwijs).
Ik ben zelf dyslectisch en zou heel graag spellingscontrole op T.net gebruiken, maar dan moet Google wel eerst Chrome fixen. Op dit moment kan ik alleen engelse spellingscontrole gebruiken, waar ik hier niks aan heb. Wat wel kan(en ik zelf ook doe) is lange reacties typen in een tekstverwerker met spelling en grammatica controle en vervolgens kopieren naar mijn browser en daar BB codes toevoegen.
Ik val echt niet over een tikfoutje of een verkeerd 'd'-tje of 't'-tje maar als ik -voor de duizendste keer- spelfouten zie staan als: "Dus dat betekend ..." of "Het draaid om ...", dan jeuken mijn handen echt gigantisch.
eerlijk is eerlijk: ik zie 'betekend' niet direct als fout :) Maar de meeste dyslectische mensen(uitgezonderd extreme gevallen) kunnen best het verschil zien tussen 't' en 'd'. 'p' en 'b' zijn dan weer wel voor 'ieder van ons soort' een verschrikking, net als 'n' en 'm'. Bij dat soort foutjes(-t of -d) ben ik het helemaal met je eens dat dyslexie vaak misbruikt word als excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
_David_ schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 23:23:
Ik vind die andere reactie van jou die wel op +2 staat een stuk beter :)
Vind je? Ik dacht dat het reacties waren waar veel mensen maar weinig over weten en een meer dan nuttige bijdrage leveren.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
Speling is van ondergeschikt belang op Tweakers, de techniek komt eerst. Voor een grammaticales is hier dan ook geen plaats.

[ Voor 95% gewijzigd door Dirk op 06-03-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Vreselijk om schoolmeesters in het mismoderatietopic tegen te komen. Kan ik je wel doorverwijzen naar de FP maar dat is ook geen goede plek. Voor de klas misschien?

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

himlims_ in 'nieuws: Electronic Arts sluit hoofdkantoor Maxis' blijft op +2 staan, terwijl dit imo +1 is, of misschien zelfs 0. Sommige dingen in de post zijn gebaseerd op oude informatie of dingen die er totaal offtopic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
pcgek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:43:
Vreselijk om schoolmeesters in het mismoderatietopic tegen te komen.
Inderdaad, haast net zo vreselijk als mensen die expres d's en t's verwisselen, omdat dit zo kewl zou zijn...
Het kan helemaal geen kwaad om een beetje aandacht aan de vorm van je reactie te geven. De inhoud komt echt een stuk duidelijker over, wanneer de ergste taal- en spelfouten worden vermeden en wanneer er een beetje zorg wordt besteed aan opbouw en interpunctie.
Een verzorgde reactie toont naar mijn mening ook respect voor de lezer. Aan de andere kant is een reactie geen proefschrift ofzo. Hier en daar een tikfoutje moet kunnen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VOODOO_WILLIE
VOODOO_WILLIE schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:59:
Speling is van ondergeschikt belang op Tweakers, de techniek komt eerst. Voor een grammaticales is hier dan ook geen plaats.
Dat is wel duidelijk ja ;) ... Ik zal het nooit meer doen. :)
pcgek schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 22:43:
Vreselijk om schoolmeesters in het mismoderatietopic tegen te komen. Kan ik je wel doorverwijzen naar de FP maar dat is ook geen goede plek. Voor de klas misschien?
Ik weet dat het hier eigenlijk niet de plek is. Het kwam ter sprake n.a.v. een moderatie en in de discussie daarover ben ik iets te enthousiast aan het tikken geslagen om een medetweakers iets duidelijk te maken.

Een PM was achteraf gezien beter geweest maar ik ben dan weer zo'n vervelende l :+ l die anderen er ook van mee wil laten profiteren.

Mijn oprechte excuses daarvoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Schoolmeester (docent) is mijn beroep en dat laat ik buiten Tweakers, zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

+3 is wellicht wat hoog, maar +2 kan wel. Daarnaast is het een plan dus er kan wat soepeler gemod worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

tweaker2010 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:21:
[...]

+3 is wellicht wat hoog, maar +2 kan wel. Daarnaast is het een plan dus er kan wat soepeler gemod worden.
Mwah, ik vind de toon niet zo geweldig, +1 van mij, maar een +2 kan idd.

Hij staat ondertussen weer op +3..
Douweegbertje in 'plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening'

[ Voor 20% gewijzigd door _David_ op 07-03-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

De nu meest bovenstaande reactie erop teacup in 'plan: Tweakers Bezoekersonderzoek 2015: de redactie wil jouw mening' staa nu op +1. Ik wilde er graag een +2 aan geven, maar toen zag ik dat de reactie een dikke 4 ur later ge-edit was. Dan toch maar +1. Ben zo benieuwd wat er voor de edit stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
HMC schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:19:
Ben zo benieuwd wat er voor de edit stond.
Zelf waardeer ik reacties op het moment dat ik ze lees. Wat ervoor stond of erna gaat staan, dat kan ik niet weten. Zelfs als mensen hier gaan posten, dat ze hun bericht in positieve zin hebben aangepast, blijft voor mij mijn oorspronkelijke beoordeling staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Toff schreef op zondag 08 maart 2015 @ 01:40:
[...]

Zelf waardeer ik reacties op het moment dat ik ze lees. Wat ervoor stond of erna gaat staan, dat kan ik niet weten. Zelfs als mensen hier gaan posten, dat ze hun bericht in positieve zin hebben aangepast, blijft voor mij mijn oorspronkelijke beoordeling staan.
Niet helemaal mee eens, Zeker na zo'n late edit in zo'n lang verhaal,

Als ik zeg "Dit stinkt naar corruptie!!" dan krijg ik een terechte -1.
Daaronder zal iemand zeggen "Nou, nou, doe 'ns ff rustig."
Als ik dan 3 uur later mijn in MS Word gemaakte perfecte rant met links en alles daar op die plek plak, dan is het wat mij betrefd te laat.

Dat is maar een voorbeeld natuurlijk.
Het kan ook het wegpoetsen van wat foutjes zijn geweest, zeker.
Maar waarom dat grote tijdsverschil tussen post en edit?
Zeker met het nieuwe waarderingssysteem ben ik meer op de tijd van posts gaan letten.

Dat snelle "plekkie claimen" en dan later ontopic zijn met eenmega edit vind ik niet netjes.

Hier op het Forum kan je bv het percentage van de edit zien. Dat is al handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
kaya.md in 'downloads: Mp3tag 2.68'

Niet on-topic, maar aan de toen eigenlijk zelfs een troll imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jolke schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:24:
kaya.md in 'downloads: Mp3tag 2.68'

Niet on-topic, maar aan de toen eigenlijk zelfs een troll imo.
Ik vind de toon niet heel erg, maar de reactie is volledig irrelevant dus een prima 0.

Bron in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf vindt meegeleverde malware op Xiaomi Mi 4'
Geen +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Migrator schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:17:
[...]

Ik vind de toon niet heel erg, maar de reactie is volledig irrelevant dus een prima 0.

Bron in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf vindt meegeleverde malware op Xiaomi Mi 4'
Geen +2
Daarin kan ik me ook vinden, een 0.

Die +2 staat al aardig vast met 20+ aan +3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

The Jester in 'nieuws: Beveiligingsbedrijf vindt meegeleverde malware op Xiaomi Mi 4'

Die laatste zin maakt het toch echt tot een troll en dus -1 imho, niet de 0 waar hij nu staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
HMC schreef op zondag 08 maart 2015 @ 06:47:
[...]
Niet helemaal mee eens, Zeker na zo'n late edit in zo'n lang verhaal,
Als je consequent zou willen zijn, dan zou je alle beoordeelde reacties moeten blijven bekijken, om te zien of je oordeel mogelijk verandert? Ik heb beter dingen te doen...

Verder zijn we het meer eens dan dat je aangeeft. Jij vindt ook dat:
Als ik dan 3 uur later mijn in MS Word gemaakte perfecte rant met links en alles daar op die plek plak, dan is het wat mij betrefd te laat.
[...]
Dat snelle "plekkie claimen" en dan later ontopic zijn met eenmega edit vind ik niet netjes.
Dan ga je toch ook voor een eenmalige beoordeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Genetai in 'nieuws: Asus kondigt Steam Machine aan'

Deze dreigt al snel op een +3 te blijven steken. Imo een gewone +1.

Nazaiaow in 'nieuws: Wetenschappers maken kwantumsysteem dat zelf fouten kan corrigeren'

Wellicht een must-read voor iedereen die het begrijpt, maar een matematische afleiding op een dergelijk niveau slaat natuurlijk nergens op.

[ Voor 45% gewijzigd door Jolke op 09-03-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:07
ThinkPad in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's' staat op een +3 alleen omdat het 'de waardheid' is en iedereen het er mee eens is. Echter, deze reactie voegt helemaal niks toe aan de discussie. Van mij een +1 omdat het nog net over het onderwerp gaat.

Edit: wat CFC-Mathijs zegt hier boven mij ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk1983 op 09-03-2015 11:08 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ja, ik weet dat dit een .plan is dus er soepeler gemodereerd mag worden. Maar toch is puur meningmodereren nou niet echt de bedoeling lijkt me. En ja ik meld ze vroeg want ze krijgen veel mods.
Titan_Fox in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's' (243x +3 al, dat heb ik nog nooit zo snel zien gaan :$ )
ThinkPad in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's'
Wallie in 'plan: Tweakers vernieuwt abonnementen - nieuwe abo's met mooie extra's'
Geen +3/+2

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 09-03-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:56

botoo

💀 too old to die young

* botoo kan er inmiddels wel om lachen, een veel duidelijker signaal dat het huidige manier van modden een like/dislike eens/oneens systeem geworden is kan je niet krijgen. Ook is het 100% helder dat modereren op de door T.net gewenste op kwaliteit gestoelde reacties niet voor iedereen haalbaar is.

Dit is de praktijk van de laatste jaren, een kleine groep modders moet met man en macht werken (/16 users spelen hierin een grote rol) om de mismoderaties van een grote groep te neutraliseren.

Zolang elke user mag modden zonder dat er afdoende gereageerd wordt op mismodden zie ik geen posts meer op kwaliteit, populariteit en like/dislike viert hoogtij.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]