Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:48:
Ik vind het een 0, want het is te mager om voor +1 door te gaan imo. Een -1 is zeker geen goede score.
Er staat letterlijk niet meer informatie dan "ik ben het ermee eens." Dit voegt niks toe dus wat mij betreft is het ongewenst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:49:
[...]

Er staat letterlijk niet meer informatie dan "ik ben het ermee eens." Dit voegt niks toe dus wat mij betreft is het ongewenst...
Dat iets niets toevoegt maakt het een 0, geen -1. Ongewenst zijn uitlokkende, vervelende of beledigende reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ik heb 'em niet gemod,, maar argumenten die hier tegen je gebruikt kunnen worden, worden soms door de mods als voor gebruikt.

Gevoel, soms goed, soms niet.
Een uur wachten, soms goed soms niet. Na 5 minuten kan er nog NIETS over de uiteindelijke mod gezegd worden.

Edit: Inderdaad vreemd dat anderen die hetzelfde zeggen rond 16.38/16.39 wel +1 krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door HMC op 24-02-2015 16:55 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Vickiieee schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:08:

I know, en dat meningmodden hoort ook niet, dat is iets wat Tweakers ook probeert te bestrijden, maar aangezien er hier toch nog redelijk wat aan gedaan wordt (het meningmodden) en ik een +3 krijg (wat het zeker niet waard is) kan je er uit concluderen dat ik er mensen zijn die het met mij eens zijn. (Afgezien van het feit of ik nu daadwerkelijk gelijk heb of niet).
Ik hou normaal niet zo van discussies langer doortrekken dan nodig is. Ik zie ook dat wij gelukkig alle twee begrijpen wat die reactie aan inhoud waard is.

Echter ben ik toch van mening dat je nog iets mist, het zou bij het beoordelingssysteem van tweakers 0% moeten uitmaken of mensen het met je eens zijn wat betreft de inhoud. Het uberhaubt dus noemen van die opmerking ("blijkbaar zijn er een paar mensen het met mij eens") / argument in dit topic is dus volstrekt overbodig en leidt af van de inhoud van de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 14:31

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ze zijn weer bezig hoor...

Benjamin- in 'nieuws: Pebble kondigt smartwatch met kleurenscherm aan'
Benjamin- in 'nieuws: Pebble kondigt smartwatch met kleurenscherm aan'

Beide gewoon ontopic, maar mensen begrijpen denk ik niet dat Samsung niet Android is?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Benjamin- schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:
Ze zijn weer bezig hoor...
Beide gewoon ontopic, maar mensen begrijpen denk ik niet dat Samsung niet Android is?
Je bedoelt dat JIJ weer bezig bent, om tegen de klippen op te blijven wijzen op WP, waar niet alles op draait? Ik vind een nul nog redelijk rijk bedeeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Toff schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:15:
[...]

Je bedoelt dat JIJ weer bezig bent, om tegen de klippen op te blijven wijzen op WP, waar niet alles op draait? Ik vind een nul nog redelijk rijk bedeeld hier.
Wat zeg je nu precies?

En mijn bericht draaide om 2 dingen, enerzijds dat wat ze zeggen feitelijk niet klopt, anderszijds mijn mening over de nieuwe Pebble. Beide ontopic. Dus tenzij jij het tegendeel kan beargumenteren, ben je nu keihard aan het meningmodden, iets wat niet toegestaan is.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Ik ben absoluut niet aan het "meningmodden", want ik heb hierin geen mening. Jouw mening, over een mogelijk niet ondersteund OS (WP), is niet on topic, maar geneuzel in de marge, AFAIK. Mag je blij zijn met een nul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die beide reacties zijn gewoon een +1 in mijn ogen hoor, Benjamin zegt helemaal niks over zijn mening van WP, alleen dat hij het raar/incorrect vindt hoe de ondersteuning voor OS'en wordt benoemd.

en de opmerking "Mag je blij zijn met een nul" slaat helemaal nergens op, wat als jij denkt dat die reacties -1 zijn dan ben je wel degelijk aan het meningmodden.

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 25-02-2015 00:09 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
_David_ schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 00:08:
en de opmerking "Mag je blij zijn met een nul" slaat helemaal nergens op, wat als jij denkt dat die reacties -1 zijn dan ben je wel degelijk aan het meningmodden.
Nee, ik vind een nul mooi genoeg, want het gaat niet over WP. Hoe kom jij bij "meningmodden"? Ik kan me alleen voorstellen dat er zich een zekere weerstand zou kunnen opbouwen tegen tweakers die, iedere keer wanneer "hun" systeem niet expliciet wordt genoemd, in het geweer komen tegen wat niet "hun" systeem expliciet ondersteunt. Zoals bijvoorbeeld reacties op drivers voor Windows, die dan weer (helaas voor hun) niet voor Linux zijn bedoeld. WP is nu eenmaal tot nu toe een marginaal systeem. Kies je daarvoor, prima, maar bespaar mij en vele anderen alsjeblieft de opmerkingen bij iedere update van een niet-WP systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Mijn opmerking ging over het feit dat er een fout in het filmpje staat, waarbij WP een duidelijk voorbeeld is waarom ze niet over Samsung zouden moeten spreken, maar alleen over het OS. Ik begrijp niet waarom jij hier zoveel moeite mee hebt?

Verder begrijp ik niet wat je probeert te zeggen met de opmerking over WP. En geef je nu aan dat ik zo negatief erover doet, of iets anders?
Ja ik vind het beperkt van WP dat Pebble er geen ondersteuning voor kan uitbrengen, mag ik dat vinden? Of mag dat alleen wanneer je dat er mee eens bent?

Maar nogmaals, het ging om de fout in het filmpje, niet over WP, WP is slechts een voorbeeld waarvan ik weet dat het niet werkt, ik weet alleen zeker dat het werkt op iOS en Android, en niet werkt op WP, de rest is mij onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs ik, als allergisch zijnde voor van die merkenfanboys die overal over hun eigen OS beginnen te spammen, kan weinig verkeerds zien aan die reacties. Ik vind ze ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:17

WCA

Verwijderd in 'nieuws: Sony geeft per ongeluk afbeelding van Xperia Z4 Tablet vrij via app'

Dit is niet ontopic, maar wel een 0 reactie. -1 lijkt me niet, dat hij een vergissing maakt is geen reden voor een -1

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:23

Vickiieee

Kritische lezer.

GreNade schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:58:
Verwijderd in 'nieuws: Sony geeft per ongeluk afbeelding van Xperia Z4 Tablet vrij via app'

Dit is niet ontopic, maar wel een 0 reactie. -1 lijkt me niet, dat hij een vergissing maakt is geen reden voor een -1
Geboost naar een 0. Inderdaad gewoon een 0.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Deze reactie van NightFox89 heeft een -1 gekregen. Dit, terwijl hij gewoon zijn visie geeft op het rendement van 50+-ers opleiden tot ICT-er. Naar mijn mening is dit gewoon on-topic, +1.
Verwijderd in 'poll: Ouderen omscholen tot ict-er'

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik zie daar sowieso geen on-topic in. En vanwege de toon van het bericht kan ik me voorstellen dat een hoop mensen dit beledigend opvatten, dus een -1 kan ik ook wel verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

musiman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:43:
Deze reactie van NightFox89 heeft een -1 gekregen. Dit, terwijl hij gewoon zijn visie geeft op het rendement van 50+-ers opleiden tot ICT-er. Naar mijn mening is dit gewoon on-topic, +1.
Wat Daantjeeuh ook zegt. Het is een rant met wat beledigingen. En daar komt nog bij dat er in de edit gezeur over de moderatie staat. Dat is sowieso niet gewenst op de FP, daarvoor kom je hier.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Daantjeeuh schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:49:
Ik zie daar sowieso geen on-topic in. En vanwege de toon van het bericht kan ik me voorstellen dat een hoop mensen dit beledigend opvatten, dus een -1 kan ik ook wel verdedigen.
Waarom zou dat off-topic zijn? Hij heeft het toch over 50 plussers die met een cursus de ICT willen ingaan?

Zelf heb ik geen moeite met de toon, begrijp die wel, in vrijwel ieder beroep is dat hetzelfde, mensen hebben wat basiskennis, meer dan de gemiddelde, en opeens denken ze dat ze een bepaald beroep kunnen uitvoeren. Dat is voor beide partijen frustrerend. Uit zijn toon komt ook wel wat van die frustratie, maar vind het nog steeds gewoon ontopic.

Met die edit, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
musiman schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:43:
Het is een ongefundeerde flame door generaliserend naar 50+ers te wijzen als kneusjes en hiernaast bevat de post klachten over de moderatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Goh, weer een privacy post die +3 gemod wordt. Lijkt wel dat zodra privacy wordt genoemd dat modregels de deur uit gaan. Helaas vaste prik hier geworden.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die staat inmiddels redelijk stevig op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Verwijderd in 'nieuws: Gemalto: geen sim-sleutels buitgemaakt bij aanval geheime diensten'

Gaan we deze +3 blijven geven? Dit post hij iedere keer in ieder (slightly) related topic. Is dit cirkeltrekken geoorloofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Daantjeeuh schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:48:
Verwijderd in 'nieuws: Gemalto: geen sim-sleutels buitgemaakt bij aanval geheime diensten'

Gaan we deze +3 blijven geven? Dit post hij iedere keer in ieder (slightly) related topic. Is dit cirkeltrekken geoorloofd?
:X :? 8)7 |:(
OMG! Hij doet het weer!
En weer vele +3's.
Aaarrggh...

Edit:
Die boost ik nu voor de derde (!) keer -1.
Dat is ook niet echt hoe het zou moeten, maar het moet dan maar...
Dit gaat te ver.
Laat _David_ het maar niet zien.

Edit2:
Deze 3 reacties geen +2. Ik had ze al op +1 gemod.
Roadking in 'nieuws: Nederland derde en België vijfde in Europa op gebied van digitalisering'
en
FlowDesign in 'nieuws: Nederland derde en België vijfde in Europa op gebied van digitalisering'
en
Verwijderd in 'nieuws: Nederland derde en België vijfde in Europa op gebied van digitalisering'

Maar toen kwam deze:
littlebitpwnsu in 'nieuws: Nederland derde en België vijfde in Europa op gebied van digitalisering'
Die ik daardoor wel een +2 moest geven.

[ Voor 56% gewijzigd door HMC op 25-02-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

8)7 ook -1 van mij...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:55:
[...]

:X :? 8)7 |:(
OMG! Hij doet het weer!
En weer vele +3's.
Aaarrggh...

Edit:
Die boost ik nu voor de derde (!) keer -1.
Dat is ook niet echt hoe het zou moeten, maar het moet dan maar...
Dit gaat te ver.
Laat _David_ het maar niet zien.
Hij staat gewoon netjes op +1.

Iedereen heeft wel eens 3x hetzelfde standpunt ingenomen bij aan elkaar gerelateerde nieuwsberichten. Ik zou mij er niet zo aan storen...en ook niet zo aan mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet eens tijd dat er op dit gedrag een virtuele hamer terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:15:
[...]

Iedereen heeft wel eens 3x hetzelfde standpunt ingenomen bij aan elkaar gerelateerde nieuwsberichten. Ik zou mij er niet zo aan storen...en ook niet zo aan mij persoonlijk.
Constante copy pasta's van dezelfde "onzin" (dat is persoonlijk, de 1e keer is het relevant, de 3e keer is het gewoon onzin) is echt geen +1

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:15:
[...]

Waarom vind je +1 nu wel netjes? En ik denk bovendien dat dat niet aan de gemiddelde modders ligt. ;)

Ik heb zelf nog nooit 3x of zelfs 2x hetzelfde gezegd op 1 topic, of op meerdere topics.

Woord van het jaar: Karmafarmen.
Met stip op 2: Karma Junkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:20:
[...]

Constante copy pasta's van dezelfde "onzin" (dat is persoonlijk, de 1e keer is het relevant, de 3e keer is het gewoon onzin) is echt geen +1
Niets is gekopieerd en geplakt van voorgaande posts.
Dat werd vorige keer ook heel hard beweerd.
Maar toen ging dat effectief om 5 citaties van bronnen,
Waarvan er 4 instructies waren om je telefoon in te stellen.

Moderator gaf vorige keer aan, dat het beter was te verwijzen naar eerdere tekst, dat is nu ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:24:
[...]

Niets is gekopieerd en geplakt van voorgaande posts.

[...]

Moderator gaf vorige keer aan, dat het beter was te verwijzen naar eerdere tekst, dat is nu ook gedaan.
Dus wij zijn allemaal scheel? Je bedoelt dat je de openingszin verandert?

Waar is de simpele "Dit heb ik al eens voorgedragen. Misschien kan dit je helpen: [link naar de eerste keer dat je die waslijst postte]."

LOL@ je "dit heb ik nu ook gedaan". OMG! Je hebt voor twee OS'en een linkje geplaatst. Voor de rest is het nog precies dezelfde post. Kom op zeg.

[ Voor 16% gewijzigd door HMC op 25-02-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:26:
[...]

Dus wij zijn allemaal scheel? Je bedoelt dat je de openingszin verandert?

Waar is de simpele "Dit heb ik al eens voorgedragen. Misschien kan dit je helpen: [link naar de eerste keer dat je die waslijst postte]."
"Zoals eerder gepost kan dat kinderlijk eenvoudig met VPN door drie stappen te maken".
Het hele betoog is volledig herschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En nog steeds heb je alles wat onder die zin staat uit je eerdere posts gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:38:
[...]

[...]

Het hele betoog is volledig herschreven.
De essentie van het betoog is hetzelfde, mensen die de verschillende artikelen volgen zien dus elke keer hetzelfde verhaal in dezelfde of gewijzigde bewoording. De reacties zijn er om elke keer een nieuwe discussie te krijgen, niet om bij elk artikel hetzelfde verhaal te recyclen. Als iemand een specifieke vraag stelt kan ik prima begrijpen dat jij daar met (een linkje naar) elke keer hetzelfde verhaal reageert, maar jij probeert elke keer zelf met dezelfde argumenten dezelfde discussie te openen. Dat is zinloos en irritant.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Normaal houd ik me niet zo bezig met preken voor eigen parochie, maar in dit geval heb ik sterk het gevoel dat ik tekort gedaan ben door de moderaties hier: Ulysses in 'nieuws: FBI looft 3 miljoen dollar uit voor brein achter Cryptolocker-botnet'
Ik probeer dus uit te leggen dat in cyberspace heel veel mensen met eigenbelang opereren, daarbij reageer ik direct op de parent thread, dus niet om aandacht te genereren of misbaksels in de ruimte te helpen. Ik ben al zeker sinds 1999 actief op tweakers en nu heb ik het gevoel dat mijn reactie wordt gedownmod door meningmodders. Ik kan daar slecht tegen, onrechtvaardigheid.
Overigens, mijn verwijzing naar de russen had betrekking op onder andere de economische sancties die de EU heeft opgelegd aan dat stukje van de wereld, de armoede waarin mensen verkeren en het feit dat goede hackers, white, grey of blackhat graag geld zien voor hun inspanningen. Ik doe het slechts voor de virtuele internet punten, gewoon omdat ik dat leuk vind.
Van afstand bezien zou dit een +1 reactie moeten zijn. Correct me if I'm wrong.

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Hoe lang je op Tweakers geregistreerd bent zou geen invloed mogen hebben op de moderatie van jouw posts. De post komt nu over als een generalisatie tegen russen en het geheel komt wat stellig en negatief over. Wat dat betreft verwoord je het hiervoor beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Als je "vooral Russen" eruit had gelaten had men het positiever opgepakt.
Ik mod 'em niet. In principe heb je gelijk (behalve dan dat het om Russen gaat), maar dan toch die steek weer, dus weet ik niet wat ik ermee moet.

@Bor: Inderdaad. Dat zou zijn reactie eigenlijk geweest moeten zijn.
I...I...can see....the future.
Copy-paste je reactie hier daar en zie de mods veranderen, zou ik zeggen

[ Voor 43% gewijzigd door HMC op 25-02-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Een generalisatie dat vooral russen "ratten" zijn, -1 van mij, ongeacht wat je registratiedatum is.

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 25-02-2015 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
-1 gegeven..

Ratten, "vooral russen" etc is gewoon niet het niveau wat we willen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mensen voor 'ratten' uitmaken is een keiharde flamebait, plus dat je ook nog eens gigantisch generaliseert (een heel land over één kam scheren....), en een -1 lijkt me dan ook het aangewezen niveau inderdaad.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
cplifj in 'nieuws: FBI looft 3 miljoen dollar uit voor brein achter Cryptolocker-botnet'

Hiervoor is -1 een onverdiende beloning. Meer dan een -2 is het niet waard en het liefst zag ik zo'n post definitief verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Toff schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:29:
cplifj in 'nieuws: FBI looft 3 miljoen dollar uit voor brein achter Cryptolocker-botnet'

Hiervoor is -1 een onverdiende beloning. Meer dan een -2 is het niet waard en het liefst zag ik zo'n post definief verdwijnen.
Dit kan inderdaad echt niet, hoop dat ze hem snel oppakken. En dan zijn er ook nog mensen die dit +2/+3 geven :|
edit:
Nou dit is er blijkbaar één: harmen50 in 'nieuws: FBI looft 3 miljoen dollar uit voor brein achter Cryptolocker-botnet'

[ Voor 19% gewijzigd door Migrator op 25-02-2015 22:56 ]

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Migrator schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:53:
[...]

Dit kan inderdaad echt niet, hoop dat ze hem snel oppakken. En dan zijn er ook nog mensen die dit +2/+3 geven :|
edit:
Nou dit is er blijkbaar één: harmen50 in 'nieuws: FBI looft 3 miljoen dollar uit voor brein achter Cryptolocker-botnet'
Hij zegt het alleen maar. Hij heeft die reactie helemaal niet gemod, tenzij onder een andere naam....
Kijk uit met mensen die iets zeggen over het modereren van anderen: vaak doen ze dat niet eens omdat ze dondersgoed weten dat de reactie weldegelijk op het niveau staat waar hij hoort te staan!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

k1n8fisher schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:00:
[...]

Hij zegt het alleen maar. Hij heeft die reactie helemaal niet gemod, tenzij onder een andere naam....
Kijk uit met mensen die iets zeggen over het modereren van anderen: vaak doen ze dat niet eens omdat ze dondersgoed weten dat de reactie weldegelijk op het niveau staat waar hij hoort te staan!
Goed punt, had ik niet zo over nagedacht. Blij dat de post waar het om ging in ieder geval verwijderd is, die ging nergens meer over. (En de reactie op de verwijderde post is een nieuwe thread geworden, is dat normaal gedrag?)

• Bor

Bor

Topicstarter
style2k in 'nieuws: Gerucht: Google komt met Android Pay' mag van mij wel naar de +1. Het is een nette post maar in mijn ogen weinig informatief.

Deze moderatieklacht kan wat mij betreft naar de -1: geertdo in 'nieuws: Google lanceert zakelijke versie van Android'

Deze is een ontopic reactie op een vraag en mag dus naar +1: geertdo in 'nieuws: Google lanceert zakelijke versie van Android'

[ Voor 150% gewijzigd door Bor op 26-02-2015 09:51 ]

Verwijderd

*slaakt een diepe zucht*

Verwijderd in 'nieuws: Foto's Galaxy S6 tonen glazen achterkant en geen micro-sd-slot'

Mag naar 0. Verder ook veel mismods daar.

Hoe zit het eigenlijk met de eeuwige "Samsung-kopieert-Apple" discussie? Ik krijg ondertussen de neiging om alles wat daarover gaat offtopic te modden, maar officieel is het zeker een +1 zolang het netjes blijft?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 10:04 ]

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Migrator schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:16:
[...]

Goed punt, had ik niet zo over nagedacht. Blij dat de post waar het om ging in ieder geval verwijderd is, die ging nergens meer over. (En de reactie op de verwijderde post is een nieuwe thread geworden, is dat normaal gedrag?)
Alleen de post van cplifj is verwijderd. Blijkbaar zorgt dat er in het nieuwe systeem voor dat de reactie daarop nog wel te zien blijft.

Edit: Dit is dus een bug.....!

[ Voor 3% gewijzigd door TheCapK op 26-02-2015 16:11 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• corset

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:24

player-x

Disruptive by design

player-x in 'nieuws: 'Google wil advertenties op YouTube koppelen aan zoekgeschiedenis''

Waarschijnlijk weer een Boost 0 moderatie, op mijn behoorlijke anti maar ontopic rant tegen hoe Google werkt.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• corset
-1 gegeven..

opmerkingen als:

Maar als je weinig om je privacy geeft, en het handig vind om om andere te laten beslissen wat je wilt. en in hap klare brokken voorgeschoteld te krijgen, dan is Google perfect voor je,

zijn kansloos.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:25:
-1 gegeven..

opmerkingen als:

Maar als je weinig om je privacy geeft, en het handig vind om om andere te laten beslissen wat je wilt. en in hap klare brokken voorgeschoteld te krijgen, dan is Google perfect voor je,

zijn kansloos.
Hij gaat met de zin 'als je het handig vind om om andere te laten beslissen wat je wilt'.

Volledig voorbij aan dat ondanks sociale sturing mensen nog wel zelf kunnen kiezen.

Zoals bij youtube accounters die herhalend deze pop up kregen voor een google plus account. Je kon gewoon Nee, dankjewel kiezen:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pingwest.com/wp-content/uploads/2013/09/ask-later.png-700x0

Dit zodat je geen google plus account kreeg, als je dat niet wilde en daarmee ook kon voorkomen dat google in de toekomst advertenties op basis van je google ipv youtube account laat zien... ow wacht.

Het betoog als geheel, met verwijzingen naar privacy beschermingsmethoden is best informatief. Het klopt wel dat hij de mening die hij neerzet over Google, wat extreem neerzet, maar ook die gepneerde opvatting is misschien beter 'onderuit' te halen met een scherpe inhoudelijke comment, dan via een moderatie om die mening doen te verdwijnen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Beetje spijtig dat mijn eerste post in dit subforum over een eigen reactie is, maar ik kan me niet voorstellen dat deze irrelevant of (inhoudelijk) ongewenst is:

M-en-M in 'nieuws: Foto's Galaxy S6 tonen glazen achterkant en geen micro-sd-slot'

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Staan allebei weer goed ^ :)

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Zo te zien zijn er een paar mensen tot inzicht gekomen. ;) Maargoed, staat op nul nu.

edit: en toen waren het er drie.

Die van Saven vind ik zelfs -1 waardig. Heb het niet zo op ''langs een turk''

[ Voor 40% gewijzigd door pcgek op 26-02-2015 14:38 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:16:
[...]

Hij gaat met de zin 'als je het handig vind om om andere te laten beslissen wat je wilt'.

Volledig voorbij aan dat ondanks sociale sturing mensen nog wel zelf kunnen kiezen.

Zoals bij youtube accounters die herhalend deze pop up kregen voor een google plus account. Je kon gewoon Nee, dankjewel kiezen:
[afbeelding]

Dit zodat je geen google plus account kreeg, als je dat niet wilde en daarmee ook kon voorkomen dat google in de toekomst advertenties op basis van je google ipv youtube account laat zien... ow wacht.

Het betoog als geheel, met verwijzingen naar privacy beschermingsmethoden is best informatief. Het klopt wel dat hij de mening die hij neerzet over Google, wat extreem neerzet, maar ook die gepneerde opvatting is misschien beter 'onderuit' te halen met een scherpe inhoudelijke comment, dan via een moderatie om die mening doen te verdwijnen.
Sorry hoor, maar moeten we dan overal een "Google is de duivel en haat privacy" reactie storm van maken? Kom op zeg, daar hebben we blogs voor. We snappen het idee nu wel, Privacy bestaat niet meer. Laat de mensen die ervoor kiezen google te gebruiken gewoon doorgaan, en blijf niet hameren op dezelfde argumenten. Daar krijg je alleen maar meer tegenstand mee.

Verwijderd

pcgek schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:32:
Zo te zien zijn er een paar mensen tot inzicht gekomen. ;) Maargoed, staat op nul nu.

edit: en toen waren het er drie.

Die van Saven vind ik zelfs -1 waardig. Heb het niet zo op ''langs een turk''
Hm, ik denk niet dat Saven dat zo bedoelde. "Telecomturk" is een relatief veelgebruikt woord, en het cliché klopt wel vaak. Ook vind ik het niet echt denigrerend. Maar een -1 is zeker te verdedigen, afhankelijk van hoe je het opvat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2015 15:15 ]

• Bor

Bor

Topicstarter

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:14:
[...]

Hm, ik denk niet dat Saven dat zo bedoelde. "Telecomturk" is een relatief veelgebruikt woord, en het cliché klopt wel vaak. Ook vind ik het niet echt denigrerend. Maar een -1 is zeker te verdedigen, afhankelijk van hoe je het opvat.
Je kan maarzo gelijk hebben hoor,maar ik lees gewoon wat er staat en dat komt niet netjes over. Tja en waar trek je dan een grens bij dit soort woordspelingen? ik doe het liever hier al.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb die ook een -1 gegeven, vindt het denigrerend klikken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd in 'reviews: Dell XPS 13: ultrabook met een gouden randje'

Alhoewel ik en de meeste tweakers het helemaal met hem eens zullen zijn is er niks informatiefs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Verwijderd in 'nieuws: Apple hint op meer details over Apple Watch tijdens persevent op 9 maart'

Zeker geen +2 waard; ik heb 0 gegeven, maar -1 zou ook kunnen door de toon die gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, op berichten over smartwatches is het een trend om te zeggen dat de apple watch zo veel beter is dan alles wat er nu bestaat en dat het de markt helemaal open gaat breken. Best knap voor iets waar we weinig tot niets over weten. Een 0 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd in 'nieuws: 'Twitter wil misbruik tegengaan door vragen telefoonnummer''
Imo geen +2; deze info over het vermijden/de niet-waterdichtheid van het systeem staat gewoon in het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

GeoBeo in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
off-topic en onjuist, maar populaire mening.
Mijn reactie erop zal binnen de kortste keren op -1 staan voorspel ik. :P
HMC in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Edit: Valt mee. :) Re edit: Gaat nu hard naar benee.

Kunnen we misschien op FP ook de percentages van edits binnen reacties zien, zoals op het Forum?
Zou wel handig zijn.
Fermion in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Was een simpele "Amen." dus inderdaad ongewenst, maar met zijn edit erbij met tig woorden ineens minder ongewenst. Een percentage zou in die zin wel handig zijn om een oordeel te vellen.
Of is dat te onhandig/omslachtig/nvt op de FP?
Of nog toffer, een soort van hover over, of link naar de reactie zoals deze was voor de edit. om te kunnen zien wat er stond.

en reactie:
Zucht...

Edit again:
Nog zo een:
tunnelforce1 in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Gewoon on topic, al ben ik het er niet mee eens.

-1??? :?

[ Voor 67% gewijzigd door HMC op 27-02-2015 15:50 . Reden: Topic slaat op hol. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
T.C in 'nieuws: KPN haalt bij 4g-test 297Mbit/s door 2,6GHz-band in te zetten'

-1 is hier eigenlijk nog teveel...

jopiek in 'nieuws: Amazon vraagt patent aan op vrachtwagens met ingebouwde 3d-printers'

Geen -1, het is wel degelijk waar wat hij zegt. Wellicht wordt het als troll gezien, omdat hij het woord patenttroll noemt, maar dat is een bestaand woord hiervoor.

[ Voor 43% gewijzigd door Jolke op 27-02-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@HMC die hele discussie over wat wel/geen democratie is wat mij betreft allemaal offtopic. Jammer dat er weer op mening gemod wordt daar.

Verwijderd in 'nieuws: KPN haalt bij 4g-test 297Mbit/s door 2,6GHz-band in te zetten'
Geen +2, niet informatief.
JackBol in 'nieuws: KPN haalt bij 4g-test 297Mbit/s door 2,6GHz-band in te zetten'
Imo geen +2 door de negatieve toon. +1 van mij
Frustus Maximus in 'nieuws: KPN haalt bij 4g-test 297Mbit/s door 2,6GHz-band in te zetten'
Geen +2, die hele discussie over bereik is niet echt ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Daar heb je gelijk in.Daarom wil ik daar graag geen -1's. :)
Mooie discussies op de FP moeten nog wel mogen toch?
Als iemand begint over democratie, dan zijn alle opvolgende reacties daarop gewoon on, behalve natuurlijk als -1 volgens regels. Als je er niets aan vindt, dan 0...maar als je stelt dat er maar één definitie van Democratie is en je wordt vervolgens volop ge--1't, met het antwoord "wat is jouw definitie van democratie?" dan moet ik toch wel weer reageren. Er is er maar één. Niet de mijne of de jouwe.

Helaas is het tijdsverloop van de hele discussie in de war geschopt vanwege nieuwe systeem.
Ik ben aardig aan het tikken, en vind dat er veel mooois gesproken wordt.
Dat mag niet met meningmods de kop in worden gedrukt. Zo mod ik ook mensen op +1 waar ik het helemaal mee oneens ben, maar die wel op de discussie ingaan.

Blijft over dat dit
(waar ik mee begon) totaal geen +2 is, en ik zie 'em al naar +3 gaan.

[ Voor 90% gewijzigd door HMC op 27-02-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Zo mod ik ook mensen op +1 waar ik het helemaal mee oneens ben, maar die wel op de discussie ingaan.
He's the hero the FP deserves, but not the one it needs right now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

He's the hero the FP deserves, but not the one it needs right now
Meaning? :?

Zoals dit:
tunnelforce1 in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Vrij oude reactie die ik tijdje gelee al op +1 heb gezet, maar zeer irritant is. Dan ga je daarop in:
3raser in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Krijgt +2 nu.
Al zei ik hetzelfde eerder al:

Maar de trend is gezet. Men ziet een poster waar ze het eerder al mee oneens waren, en rammen gewoon op de -1.

Edit2:
Nog eentje dan, en dan hou ik op met dit topic:
Verwijderd in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Die mag wel naar -1. Is nog ongemod, sinds forever.
Betekent gewon dat hij niet leest, en graag even wil blaffen.

[ Voor 98% gewijzigd door HMC op 27-02-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Het feit dat je overal gedownvote wordt terwijl je reacties dat niet waard zijn. Sorry, flauwe vrijdagmiddag humor. I'll move over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

HMC schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:26:
Zoals dit:
Vrij oude reactie die ik tijdje gelee al op +1 heb gezet, maar zeer irritant is. Dan ga je daarop in:
3raser in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie'
Krijgt +2 nu.
Al zei ik hetzelfde eerder al:

Maar de trend is gezet. Men ziet een poster waar ze het eerder al mee oneens waren, en rammen gewoon op de -1.
Wat mij betreft 0/0/+1. Eerste 0 omdat de toon niet echt lekker is en er nogal loze kreten in zitten. De tweede is een rant op het KP argument, geen relatie meer met het bericht. Die van jou is een valide ontopic reactie imo.

Ben bang dat de +2 aan het begin van die thread daar niet meer vanaf komt trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

_David_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:43:
Ik heb die hele discussie over democratie en omkoping een 0 gegeven, compleet offtopic.
Dat heeft je aardig wat tijd gekost dan. :P

Dus bij deze kunnen reacties op off-topic reacties niet meer on-topic zijn?
Helaas betekent dat wel dat reacties op iemand die het helemaal verkeerd heeft (ik zeg niet dat dat hier het geval is, al is het dat wel :P ) niet meer on kunnen zijn. Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 27-02-2015 17:17 . Reden: Edit. "Held" weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Reacties op offtopic reacties kunnen wel +1 zijn, maar in dit geval vind ik de complete discussie totaal niet relevant, daarom een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:58
_David_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:43:
Ik heb die hele discussie over democratie en omkoping een 0 gegeven, compleet offtopic.
Ik vraag me af waarom de eerste reactie wel ontopic is en waarom het gedeelte over de overheid (en de senator) in het nieuwsbericht dan ook ontopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die eerste reactie is gewoon prima ontopic? en die senator wordt genoemd omdat die blijkbaar druk gezet heeft op Visa en Mastercard, dat betekent niet dat een hele discussie van 93(!) reacties over democratie en kinderporno ontopic is.

ondertussen heeft GeoBeo in 'nieuws: Mega: PayPal staakt samenwerking om end-to-end-encryptie' 121x +3 |:( die komt dus niet meer van de +2 af.

[ Voor 38% gewijzigd door _David_ op 27-02-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die eerste reactie is inderdaad on. Maar je zegt dus eigenlijk dat de tweede (die zo hoog staat en ik ook al aangehaald heb) dus een troll is. Daar ben ik het mee eens. Dat er darna eeen discussie ontstaat is logisch.

Weer -1 ;(

Weer een edit:
-2 graag. Erg enge gedachtegang. Het voorbeeld zegt meer over poster dan over wat dan ook.

[ Voor 61% gewijzigd door HMC op 27-02-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:33:
Die eerste reactie is inderdaad on. Maar je zegt dus eigenlijk dat de tweede (die zo hoog staat en ik ook al aangehaald heb) dus een troll is. Daar ben ik het mee eens. Dat er darna eeen discussie ontstaat is logisch.

Weer -1 ;(

Weer een edit:
-2 graag. Erg enge gedachtegang. Het voorbeeld zegt meer over poster dan over wat dan ook.
Jemig, die laatste mag echt wel weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:07
Ik zit te twijfelen over +1 of 0, aangezien het een soort van quote is zonder bron of uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
sdk16420 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:25:
[...]

Ik zit te twijfelen over +1 of 0, aangezien het een soort van quote is zonder bron of uitleg.
Ik vind het een 0. Je moet bij die reactie zelf bedenken wat voor relatie het heeft met het artikel. Wat mij betreft daarom niet voldoende om als ontopic gewaardeerd te worden.
HMC schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:33:
Weer een edit:
Hij probeert iets uit te leggen. Dat hij het misschien wat ongelukkig verwoordt betekent niet dat die reactie weggesmeten dient te worden, imo.

[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 28-02-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+3 12x!
Voor
BenGenaaid in 'reviews: Downloadverbod: een papieren tijger? - Het verbod waar niemand zich aan houdt'
De argumentatie is niet zo gestructureerd of inhoudelijk sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
BarôBarôZZa in 'reviews: Downloadverbod: een papieren tijger? - Het verbod waar niemand zich aan houdt'

Hoe deze reactie +2 is weet ik ook echt niet te bevatten... De eerste comment is totaal offtopic (iets dergelijks werd nergens beweert in de voorgaande posts) en de laatste paragraaf is ook totaal offtopic (gaat over totaal iets anders dan de post ervoor) en tussendoor springt de post wat rond. Lijkt mij erop dat mensen zich weer eens aangevallen voelen@diefstal en dus hun ridder maar weer eens +2'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
jarco5000 in 'nieuws: Lenovo belooft 'schone en veilige' computers na SuperFish-debacle'

Waarom is dit een +2? Lijkt mij meer op een verdwaalde rant dan op een onderbouwd stuk.

Hoogstens +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
supersnathan94 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 20:47:
jarco5000 in 'nieuws: Lenovo belooft 'schone en veilige' computers na SuperFish-debacle'

Waarom is dit een +2? Lijkt mij meer op een verdwaalde rant dan op een onderbouwd stuk.

Hoogstens +1
Ik zie de rant niet? Het is een reactie op een reactie, en in die relatie vind ik hem wel een +2 waard

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mveijden schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:38:
[...]

Ik zie de rant niet? Het is een reactie op een reactie, en in die relatie vind ik hem wel een +2 waard
+2 vind ik te veel omdat het artikel over lenovo gaat. +1 lijkt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik geef 'em +1 voor de moeite van het "onderzoek" en het tikken van de reactie, maar best wel off eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dreanor in 'reviews: Downloadverbod: een papieren tijger? - Het verbod waar niemand zich aan houdt'
Weer typisch dat een reactie die illegaal downloaden goed praat 90x +3 krijgt, terwijl de reacties van andere die beter onderbouwd zijn een +2 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik vond die wel +2 waard, en die geef ik zelden. Het gaat niet zozeer over het goedpraten van, maar het is een informatief verhaal wat (voor mij) gewoon de waarheid is en gelezen mag worden.
+3 zeker niet inderdaad.

Edit: Ik vraag me eigenlijk af wie dat toch altijd is die die ene -1 geeft bij bijna elke reactie.

[ Voor 19% gewijzigd door HMC op 28-02-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:48:
Dreanor in 'reviews: Downloadverbod: een papieren tijger? - Het verbod waar niemand zich aan houdt'
Weer typisch dat een reactie die illegaal downloaden goed praat 90x +3 krijgt, terwijl de reacties van andere die beter onderbouwd zijn een +2 krijgen.
Van mij krijgt hij ook een +3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

nieuws: Wetenschappers modelleren nieuwe levensvorm op basis van methaan
staat helemaal stijf van de mismods. Echt verschrikkelijk.
Ik ben m'n best aan het doen.
Het is hier al weer 5 uur 's ochtends, en ben dus al 5 uur niet meer jarig...maar toch bedankt. :D

[ Voor 5% gewijzigd door HMC op 28-02-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
HMC schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:02:
nieuws: Wetenschappers modelleren nieuwe levensvorm op basis van methaan
staat helemaal stijf van de mismods. Echt verschrikkelijk.
Ik ben m'n best aan het doen.
Het is hier al weer 5 uur 's ochtends, en ben dus al 5 uur niet meer jarig...maar toch bedankt. :D
Wetenschap, modeleren en dan nog een sausje van religie. Ik heb het hele topic doorgewerkt en zoveel mogelijk proberen recht te zetten, maar het is hier en daar aardig ontspoord ja.

offtopic:
-O- ;)
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]