Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.725 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:50

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd in 'nieuws: Telecomproviders pleiten voor minder netneutraliteit'
Quotten van bits of freedom vind geen +3, eerder een +2 imo.

Edit: ondertussen 51x +3, laat dan maar.

[ Voor 7% gewijzigd door _David_ op 26-01-2015 21:22 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-09 14:15
Men mag het met mij oneens zijn in: sdk1985 in 'nieuws: Nvidia GeForce GTX 970 kampt met prestatieproblemen bij hoog geheugenverbruik'

Maar gaan stemmen op -1 omdat je het niet eens bent lijkt me niet de bedoeling...
-1 Ongewenst 6

Tweede reactie
sdk1985 in 'nieuws: Nvidia GeForce GTX 970 kampt met prestatieproblemen bij hoog geheugenverbruik'
-1 Ongewenst 2

Ben benieuwd hoe vaak -1 ik van de tweakers Nvidia lobby ontvang als ik een keer daar iets negatiefs over post :P. De AMD/Ati fanboy detector staat in ieder geval op 6.

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 26-01-2015 21:12 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
_David_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:45:

224x.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Die gaan we niet omlaag krijgen.. blind copy pasten en het krijgt +3...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk het van de zonnige kant: met een klap zet je van een paar honderd meningmodders de modstatus op inactief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:39

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:42:
met een klap zet je van een paar honderd meningmodders de modstatus op inactief
Wishful thinking heet dat . . .

Prima voorbeeld dat papegaaimodden weer helemaal in is, en dat automatisch sorteren op kwaliteit niet werkt en regelmatig het tegendeel in de hand werkt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

_David_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 20:45:

247x +3 alweer, als het niet zo triest was, zou het lachwekkend worden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:19:
[...]

247x +3 alweer, als het niet zo triest was, zou het lachwekkend worden...
+3 is zelfs twijfelachtig als de 4 argumenten 'eigen' werk waren.
Maar zoals ook in de post staat, is dat het niet.
Wat mij betreft wordt die post ook zsm gefixeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Het is externe informatie met bronvermelding. Het is niet dat ik er een +3 aan zou hangen,maar dit is ook weer niet een reactie om te fixeren. Zo erg is het niet als deze op +3 blijft staan.

edit:

Nog even wat beter gelezen,maar het is een bovengemiddelde reactie die zeker wat aan het artikel toevoegd. Of het nu door een poster zelf is geschreven of van externe bron komt is mij om het even. Makkelijk een +2 waard en ook gegeven.

[ Voor 39% gewijzigd door pcgek op 27-01-2015 14:38 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
pcgek schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:17:
Het is externe informatie met bronvermelding. Het is niet dat ik er een +3 aan zou hangen,maar dit is ook weer niet een reactie om te fixeren. Zo erg is het niet als deze op +3 blijft staan.

edit:

Nog even wat beter gelezen,maar het is een bovengemiddelde reactie die zeker wat aan het artikel toevoegd. Of het nu door een poster zelf is geschreven of van externe bron komt is mij om het even. Makkelijk een +2 waard en ook gegeven.
En dit is precies wat er dus fout gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

pcgek schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:17:

edit:

Eens, ik vind het ook een +2, en een +3 naar een +2 fixeren vind ik een beetje overdreven.
Daantjeeuh schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:57:
[...]

En dit is precies wat er dus fout gaat
:?

--

Verwijderd in 'nieuws: GTX 970 heeft minder L2-cache en minder rops dan Nvidia meldde'
Geen +2

buzzert_nl in 'nieuws: Consumentenbond: verkeersinfo in Apple Maps scoort dikke onvoldoende'
Ook geen +2, mee eens moderaties.

[ Voor 11% gewijzigd door _David_ op 27-01-2015 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Verwijderd in 'nieuws: GTX 970 heeft minder L2-cache en minder rops dan Nvidia meldde'

Is zelfs 0.
Grote kans dat marketing sowieso weinig kaas heeft gegeten van de ins-and-out van de tech details.
En er zijn geen minder functionerende 970's. Allemaal hetzelfde "euvel"
En dan nog, wat "op de doos staat" is gewoon waar.

Quindor in 'nieuws: GTX 970 heeft minder L2-cache en minder rops dan Nvidia meldde'
Ook totaal off-topic. Wat is dat toch altijd met die autovergelijkingen?

[ Voor 24% gewijzigd door HMC op 27-01-2015 15:56 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Ircghost op 27-01-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat is zo zwaar offtopic dat een -1 imo niet verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
_David_ schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Zou zeggen die hele thread eronder gewoon weglaten.........

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

_David_ schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:56:
[...]

je hebt gelijk, zag het bericht even niet in de context van het bericht :P.

Overigens; dit hele deel mag wel weg

Beelzebassie in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt met blokkade Facebook'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alles onder oyay in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt met blokkade Facebook' ook wel denk ik, gezien het taalgebruik (met name de laatste alinea) van de 1e post van die thread.

Echt een puinhoop in die newspost, 60+ reacties op -1, en het merendeel meer dan terecht... propaganda over en weer, het lijkt haast wel een religieuze oorlog.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dat is dan ook wel te verwachten met zulke topictitels.
Het is technieuws, dus Tnet waardig, maar we kunnen er nu wel vanuit gaan dat er dat soort threads komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze mag helemaal wel weg . Zeer ongepast TheTurk in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt met blokkade Facebook'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom? Hij geeft een goede vergelijking. Als wij vinden dat dat soort humor geweldig is als het gaat over Mohammed, dan moeten we andersom toch ook accepteren? Vrijheid van meningsuiting (wordt doodziek van die term, maar ja) werkt allebei de kanten op.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 27-01-2015 16:08 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die zag ik gisteren. Perfecte -1. Hoeft IMO niet weggecensureerd te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nee juist niet, door die te verwijderen geef je precies aan dat wij ook niet vrijheid van meningsuiten toe laten. Het bericht gaat over facebook die dingen verwijderd van hun site omdat turkije vindt dat bepaalde opmerkingen over de Islam niet kunnen. Het zou eigenlijk van den zotte zijn als hij het tegen voorbeeld geeft en wij meteen rep en roer roepen en het verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die hoeft idd niet weg wat mij betreft, daar lijkt een -1 me prima. Is gewoon vrijheid van meningsuiting ook, hoe onsmakelijk hij inhoudelijk dan ook moge zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
compleet mee eens. Gewoon -1 houden

offtopic:
Wel mooi dat die hele post walgelijk wordt gevonden, maar andersom over de Islam zo grappen maken echt hilarisch wordt gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ircghost schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Nee juist niet, door die te verwijderen geef je precies aan dat wij ook niet vrijheid van meningsuiten toe laten. Het bericht gaat over facebook die dingen verwijderd van hun site omdat turkije vindt dat bepaalde opmerkingen over de Islam niet kunnen. Het zou eigenlijk van den zotte zijn als hij het tegen voorbeeld geeft en wij meteen rep en roer roepen en het verwijderen.
Vergelijking tot daar aan toe,maar dit is wmb toch iets te grof. Enne , je hoeft hier niet alles te gedogen,tis geen democratie. ;) Hoeft ook niet weg,maar de reactie zou ook iets aangepast kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Wat is geen democratie? Tnet of Turkije?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
pcgek schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Vergelijking tot daar aan toe,maar dit is wmb toch iets te grof. Enne , je hoeft hier niet alles te gedogen,tis geen democratie. ;) Hoeft ook niet weg,maar de reactie zou ook iets aangepast kunnen worden.
Liever niet, ik vind hem ook behoorlijk onsmakelijk maar als je het aanpast of verwijderd krijg je een stortvloed aan gejammer over censuur enz. en daar zit ook niemand op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En terecht dat je dat zou krijgen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:24:
En terecht dat je dat zou krijgen toch? :)
Laten we die discussie dan niet hier gaan houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Valt me tegen. Hij verwijst naar iets wat "heel erg" zou zijn, schetst het voorbeeld for the sake of argument, en vervolgens is het meteen "heel erg" wat hij zegt en daarom moet hij op -1? Wat is dat voor quatsch?

Dat is net zoiets als iemand die "je mag geen M$ zeggen" op -1 zetten, want er staat immers "M$" in zijn post, totaal geen rekening houdend met de context waarin het gezegd wordt |:(

En dan de hypocrisie dat het ook nog weg moet 8)7

Van mij een +1. Met boost.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2015 16:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
.oisyn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:
Valt me tegen. Hij verwijst naar iets wat "heel erg" zou zijn, schetst het voorbeeld for the sake of argument, en vervolgens is het meteen "heel erg" wat hij zegt en daarom moet hij op -1? Wat is dat voor quatsch?

Dat is net zoiets als iemand die "je mag geen M$ zeggen" op -1 zetten, want er staat immers "M$" in zijn post, totaal geen rekening houdend met de context waarin het gezegd wordt |:(

Normaal zou ik het hier helemaal mee eens zijn alleen in Nederland ligt het mbt tweede wereld oorlog net even anders. Zo is het nog altijd verboden om rond te lopen met een hakenkruis. Dat is strafbaar. Dat kun je vervelend vinden voor de vrijheids van menings uiting. Maar misschien is een beetje respect richting de 72 miljoen mensen die tijdens de tweede wereld oorlog zijn overleden ook wel op zijn plaats (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

.oisyn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:

Een beetje in normale bewoordingen je mening verkondigen mag ook hoor, dat geschop is nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sdk1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:59:
Maar misschien is een beetje respect richting de 72 miljoen mensen die tijdens de tweede wereld oorlog zijn overleden ook wel op zijn plaats (understatement).
Misschien is respect jegens 1,6 miljard moslims ook op z'n plaats? Maar blijkbaar mag het dan wel.
Ja, het mag. Allebei.

Als ik 1 ding heb geleerd van de hele Charlie Hebdo affaire, is dat de meeste westerlingen zich van hun ware aard hebben laten zien: ontzettend hypocriet. Kritiek om moslims? Prima. Kritiek op joden? Antisemitisme! Ik snap de oorsprong van bepaalde wetten wel. Maar 70 jaar na dato zijn ze behoorlijk achterhaald. Mijn Kamp moet gewoon verkocht mogen worden. Met een hakenkruis afbeelden is dan nog een beetje twijfelachtig, gezien de connotatie die eraan hangt (discriminatie, racisme, haatzaaiend).

Maar goed, die hele discussie is hier offtopic, en bovendien bijzonder irrelevant. Want nogmaals, het is wel duidelijk dat DeTurk niet een dergelijke ideologie tentoonsprijdt. Hij stelt terecht de vraag: hoe kijken jullie aan tegen een bepaalde situatie. Nou, het is inmiddels wel duidelijk hoe daar tegenaangekeken wordt... Wat alleen maar zijn punt onderschrijft (jammer genoeg). Apert. +1.
pcgek schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:17:
Een beetje in normale bewoordingen je mening verkondigen mag ook hoor, dat geschop is nergens voor nodig.
Ik schop niet, ik ben ontzettend verontwaardigd hoe er blijkbaar tegenaangekeken wordt.

[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2015 17:51 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 29-09 12:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het overzicht van afwijkende moderaties staat live sinds vanmiddag en kun je bekijken op deze link:

http://tweakers.net/reacties/afwijkingen/

Op dit moment is hij alleen toegankelijk via het kopje van de reactietracker. Er wordt nog gewerkt aan betere toegankelijkheid :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Femme schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:35:
Het overzicht van afwijkende moderaties staat live sinds vanmiddag en kun je bekijken op deze link:

http://tweakers.net/reacties/afwijkingen/

Op dit moment is hij alleen toegankelijk via het kopje van de reactietracker. Er wordt nog gewerkt aan betere toegankelijkheid :) .
d:)b

Het eerste dat me opvalt is dat er puur wordt gesorteerd op standaarddeviatie, maar dat het aantal moderaties niet wordt meegenomen. Een reactie met weinig moderaties heeft automatisch een vrij hoge standaard deviatie als er iemand een keer een -1 en een keer een +3 heeft gegeven, maar dat herstelt zich denk ik wel vrij snel. Bij reacties die veel zijn gemod en waarbij de stddev hoog is zijn mensen het blijkbaar massaal met elkaar oneens. Het lijkt me dat je die twee type reacties niet op dezelfde manier wilt sorteren.

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Eens, het is ook totaal geen nutting aanvulling op het artikel.

[ Voor 76% gewijzigd door _David_ op 27-01-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Mijn Kamp? Wat is dat dan? Het is Mijn Strijd.
Bovendien zijn er geen 7mljn moslims gedood, in 1 strijd, ooit.
Die gekwetste moslims zijn in hun hart geraakt, zeker, maar dat dat is toch echt van een andere orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo heet de Nederlandse vertaling van het boek. Het verwijst naar het werkwoord "kampen", niet naar het zelfstandig naamwoord "kamp".
Het is Mijn Strijd.
Dat is een vertaling die duidelijker is, maar niet origineel.
Bovendien zijn er geen 7mljn moslims gedood, in 1 strijd, ooit.
Toch is WO2 bij lange na niet de oorlog met de meeste slachtoffers. Maar zul je een haan horen kraaien als je een cartoon over Stalin publiceert?

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Weer wat geleerd :)
"kampen met" inderdaad...helemaal gelijk.

Geen +2. Wel weer een mishap van mij:
timtim78 in 'downloads: Opera 27.0.1689.54'

[ Voor 113% gewijzigd door HMC op 27-01-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
.oisyn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:19:
[...]

Misschien is respect jegens 1,6 miljard moslims ook op z'n plaats? Maar blijkbaar mag het dan wel.
Ja, het mag. Allebei.

[...]

Ik schop niet, ik ben ontzettend verontwaardigd hoe er blijkbaar tegenaangekeken wordt.
Wauw jij gaat even 100 stappen verder. De stap naar moslims maak je helemaal zelf. Je realiseert je dat er ook Turken bestaan die geen moslim zijn? Verder is ook niet elke Turk die wel moslim is het eens met de censuur.Tot slot slaat niet elk Turks relateerd onderwerp synonym aan Moslim(s).

Los van het feit dat jij nu dooddoener "moslims" er aan de haren bij sleept (vermoedelijk omdat de poster de turk heet en het nieuwsbericht over Turkijke gaat) is het respect richting moslims nog in mijn opmerking, nog in die van Deturk zelf onder aanval.

Al had dit wel het geval geweest (was dus niet zo) dan nog is een mening over een geloof niet te vergelijken met hetgeen dat zich daadwerkelijk in de tweede wereld oorlog heeft afgespeeld. Misschien is het een idee om in het weekend eens een documentaire over bijvoorbeeld D-day te kijken. De bommen gingen mis, iedereen werd op het strand kapot geschoten en de parachutisten kwamen full gear in het moeras terecht en verdronken.

Je verontwaardiging is dus wat mij betreft volkomen misplaatst. Misschien dat je na het kijken van een documentaire verontwaardigd bent over hoe makkelijk jij respect wegen een geloof vergelijkt met de gruweldaden uit de tweede wereld oorlog... :> . Dat moreel aan elkaar gelijkwaardig stellen duidt wat mij betreft op een afwijkend moreel kompas. Dat gaat richting fanatisme. De enige andere verklaring is een gebrek aan informatie, vandaar de oprechte suggestie voor het kijken van een documentaire.

In Nederland (en in veel landen wereldwijd) is de Tweede wereld oolog ondanks het feit dat er vrijheid van meningsuiting is en het 50+ jaar geleden is een gevoelig onderwerp wat totaal niet te vergelijken is met andere 'gevoelige' onderwerpen. Het is een zaak apart.

[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 27-01-2015 18:09 . Reden: oh wat is die autocorrect hatelijk als hij van Nederlands>Engels zit te rommelen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sdk1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:01:
[...]

Wauw jij gaat even 100 stappen verder. De stap naar moslims maak je helemaal zelf. Je realiseert je dat er ook Turken bestaan die geen moslim zijn? Verder is ook niet elke Turk die wel moslim is het eens met de censuur.Tot slot slaat niet elk Turks relateerd onderwerp synonym aan Moslim(s).
Ik denk dat je me nogal verkeerd interpreteert :). Vergeet de Turken, en de poster DeTurk. Ik heb het sec over cartoons over Mohammed. Ik denk dat je het wel met me eens kunt zijn dat de consensus in de westerse wereld is dat dat soort cartoons moeten kunnen, right? Ookal beledigen die 1,6 miljard moslims (ik chargeer hier, want lang niet alle moslims zullen zich ook daadwerkelijk beledigd voelen, maar soit). Waarom is er dan niet eenzelfde consensus over de geschetste Hitler die Anne Frank paalt? Waarom mag dat dan niet? (Het antwoord staat al in je post)
Al had dit wel het geval geweest (was dus niet zo) dan nog is een mening ove\r een geloof niet te vergelijken met hetgeen dat zich daadwerkelijk in de tweede wereld oorlog heeft afgespeeld. Misschien is het een idee om in het weekend eens een documantaire over bijvoorbeeld D-day te kijken. De bommen gingen mis, iedereen werd op het strand kapot geschoten en de parachutisten kwamen full gear in het moeras terecht en verdronken.

Je verontwaardiging is dus wat mij betreft volkomen misplaatst. Misschien dat je na het kijken van een documantaire verontwaardigd bent over hoe makkelijk jij respect wegen een geloof vergelijkt met de gruweldaden uit de tweede wereld oorlog... :> .
Prima, dan verschillen we van mening. Niet over of het erg is wat er gebeurd is, maar of je er iets over mag zeggen. Ik zal niet ontkennen dat de vergelijking een beetje mank loopt, maar eerder trok ik al de vergelijking met Stalin. Misschien heb je die gemist, maar ik zie je iig geen tirade houden over hoe verschikkelijk dat wel niet was. Mijn punt is, als je een cartoon zou publiceren die Stalin verheerlijkt, dan zullen weinig mensen hier in West Europa daarom geven.

Het énige verschil is, het ene is van dichtbij meegemaakt, en het ander niet. Maar dat vind ik een slechte maatstaf, 70 jaar na dato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
.oisyn schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:12:
[...]

Ik denk dat je me nogal verkeerd interpreteert :). Vergeet de Turken, en de poster DeTurk. Ik heb het sec over cartoons over Mohammed. Ik denk dat je het wel met me eens kunt zijn dat de consensus in de westerse wereld is dat dat soort cartoons moeten kunnen, right? Ookal beledigen die 1,6 miljard moslims (ik chargeer hier, want lang niet alle moslims zullen zich ook daadwerkelijk beledigd voelen, maar soit). Waarom is er dan niet eenzelfde consensus over de geschetste Hitler die Anne Frank paalt? Waarom mag dat dan niet? (Het antwoord staat al in je post)
Mja de dingen die ik nu "moet" vergeten was hetgeen tot waar ik mij tot beperkte. Mijn reactie ging puur over de gepastheid van een Hitler/annefrank opmerking op de FrontPage van tweakers. (Daar is dit topic toch ook voor?)

Kan wel een heel verhaal ophangen over wat ik zelf vindt mbt cartoons, vrijheids van menings uiting tov relegie etc maar wie zit daar op te wachten? Als het puntje bij paaltje komt is een vervanging van het woord Anne frank door God, Allah, etc ook ongepast voor de FrontPage.

Het feit of idee dat dat er mensen zijn die het minder erg vinden dat woord X gebruikt wordt dan woord Y maak het nog niet "gepast". Gewoon wegsodemieteren van de FrontPage...

Waar trek je dan de grens? Dat is niet zo heel ingewikkeld. Die trek je gewoon volgens de Nederlandse moraal. Dat is dus geen belediging van geloof, geen gezeur over de tweede wereld oorlog, geen dreigementen, etc.
[...]

Prima, dan verschillen we van mening. Niet over of het erg is wat er gebeurd is, maar of je er iets over mag zeggen. Ik zal niet ontkennen dat de vergelijking een beetje mank loopt, maar eerder trok ik al de vergelijking met Stalin. Misschien heb je die gemist, maar ik zie je iig geen tirade houden over hoe verschikkelijk dat wel niet was. Mijn punt is, als je een cartoon zou publiceren die Stalin verheerlijkt, dan zullen weinig mensen hier in West Europa daarom geven.

Het énige verschil is, het ene is van dichtbij meegemaakt, en het ander niet. Maar dat vind ik een slechte maatstaf.
Zo wordt over een onderwerp discussiëren erg lastig. Er is namelijk een verschil tussen iets over een onderwerp zeggen en iets belachelijk maken. Tegen het eerste heb ik niet geageerd. Het is het gebrek aan respect waar ik tegen ageer, en niet of je er "iets over mag zeggen".

Dus ik stel voor te stoppen mijn quotes te proberen te polariseren :'( ,

Volgens mij vallen de misdaden van Stalin (1922-1952) nog wel onder het kopje tweede wereld oorlog. Maar het verschil hoe gepast een onderwerp is heeft natuurlijk een directe relatie tot waar dat plaats vond. In China moet je ook geen grappen maken over de misstanden van Japan. Dat heeft niks met hypocrisie te maken en het is ook niet vreemd. Het is een logisch gevolg want iets speelt niet mondiaal voor iedereen in dezelfde mate. Daarom heet het ook "respect" hebben voor. Het is niet mogelijk om universeel iedereen dezelfde mening over elke gebeurtenis te laten hebben. Het is echter wel mogelijk om respect te tonen voor anderen.

Wat DeTurk hier deed was opzettelijk geen respect tonen om een punt te maken. Hetzelfde punt kon ook anders worden gemaakt. (De woorden spotprent Hitler en Anne Frank hadden volstaan toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Vraag een Amerikaan of Joden een ras zijn, en je hebt een discussie die eindigt met de Amerikaan die de dooddoener doet: "Ok, we agree to disagree." Verschrikkelijk. Maar doet de avond wel goed. Je kan weer door met ander spul.

Laten we dat nu ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sdk1985 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:31:
[...]

Mja de dingen die ik nu "moet" vergeten was hetgeen tot waar ik mij tot beperkte. Mijn reactie ging puur over de gepastheid van een Hitler/annefrank opmerking op de FrontPage van tweakers. (Daar is dit topic toch ook voor?)
En ik denk dat je edit gemist hebt in mijn vorige post. Waarin ik ook nogmaals even aangeef dat de inhoudelijke discussie niet relevant is. Waar het om gaat is dat DeTurk helemaal niet een dergelijke ideologie uitdraagt, maar dat schijnt niemand te snappen. Hij vraagt zich oprecht af hoe de rest aankijkt tegen een ontzettend ongepaste cartoon zoals een Hitler die Anne Frank van achteren naait*. Die ongepastheid is nou juist de kern van zijn punt. Het is jammer dat iedereen de zin "als ik X doe" meteen interpreteert alsof de schrijver dan ook daadwerkelijk X doet, terwijl als je "ik" vervangt door "iemand" het ineens een stuk onpersoonlijker overkomt terwijl de inhoud niet veranderd is.

Je kunt de analogie met een Mohammed cartoon verkeerd vinden. Dan geef je 'm een 0. Maar de post is gewoon absoluut geen -1.
Wat DeTurk hier deed was opzettelijk geen respect tonen om een punt te maken. Hetzelfde punt kon ook anders worden gemaakt. (De woorden spotprent Hitler en Anne Frank hadden volstaan toch?).
En dat is dus pertinent onwaar, zoals ik hierboven beschrijf. Want hij draagt helemaal niet uit dat hij een dergelijke cartoon gepast vindt. Stellen dat hij dat wel doet, dát is pas polarisatie :)

* Vind men nu ook dat mijn post verwijderd moet worden? Ik schetste immmers een ontzettend ongepast voorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Apple verkoopt recordaantal van 74,5 miljoen iPhones

Ik kan hier gewoon bijna geen ontopic reactie in vinden. Hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
johnkeates in 'nieuws: Apple verkoopt recordaantal van 74,5 miljoen iPhones'

Wat een fanboy post.. en dan +2. Ben het met dbhuis eens, wat een laag niveau is dat gehele bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
En om nog even terug te komen op de reactie van TheTurk, Of je het er nou inhoudelijk mee eens bent of niet.. dat is toch gewoon flamebait (-1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Daantjeeuh schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:03:
En om nog even terug te komen op de reactie van TheTurk, Of je het er nou inhoudelijk mee eens bent of niet.. dat is toch gewoon flamebait (-1)?
Helemaal niet. Laten we het vergelijken:

Je maakt deze grap over Mohammed? is een 0/-1, want humor. Vrijheid etc
Je maakt deze grap over Anne Frank? Is een -1 want is flamebait?

Nee, ik zie het punt wat hij probeert te maken. Het is nogal kort door de bocht, dat wel. Maar hij heeft wel een punt. En vooral als ik de discussie hier zo lees, heeft hij gewoon gelijk.
Normaal zou ik het hier helemaal mee eens zijn alleen in Nederland ligt het mbt tweede wereld oorlog net even anders. Zo is het nog altijd verboden om rond te lopen met een hakenkruis. Dat is strafbaar. Dat kun je vervelend vinden voor de vrijheids van menings uiting. Maar misschien is een beetje respect richting de 72 miljoen mensen die tijdens de tweede wereld oorlog zijn overleden ook wel op zijn plaats (understatement).
Rondlopen met hakenkruis = even erg als een opmerking als dit? Als dat zo is zijn we echt diep gezonken als land.

[ Voor 30% gewijzigd door corset op 28-01-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik zeg ook niet dat hij geen gelijk heeft, daar laat ik me niet over uit. Maar zijn reactie komt op mij over als een reactie die opzettelijk bedoeld is om een vrij haatvolle discussie te weeg te brengen. Overigens staat hij nu op 0 waar ik me prima in kan vinden hoor.. het waren slechts mijn 2 centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mee eens natuurlijk :) juist in dit soort gevallen is een discussie goed. Werkt beter dan stilzwijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enai
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 18:25
Verwijderd in 'nieuws: Apple verkoopt recordaantal van 74,5 miljoen iPhones'
Dreigen met klappen uit te delen omdat iemand kritiek heeft op Touchwiz. Facepalm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enai schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:00:
Verwijderd in 'nieuws: Apple verkoopt recordaantal van 74,5 miljoen iPhones'
Dreigen met klappen uit te delen omdat iemand kritiek heeft op Touchwiz. Facepalm.
Ik kan er eigenlijk wel om lachen :+ Wie maakt er nu weer zo'n reactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:06:
[...]

Helemaal niet. Laten we het vergelijken:

Je maakt deze grap over Mohammed? is een 0/-1, want humor. Vrijheid etc
Je maakt deze grap over Anne Frank? Is een -1 want is flamebait?

Nee, ik zie het punt wat hij probeert te maken. Het is nogal kort door de bocht, dat wel. Maar hij heeft wel een punt. En vooral als ik de discussie hier zo lees, heeft hij gewoon gelijk.

[...]

Rondlopen met hakenkruis = even erg als een opmerking als dit? Als dat zo is zijn we echt diep gezonken als land.
Er zit wel een flink verschil tussen een grap maken over een profeet en een grap maken over een man die een wereldoorlog startte, een stuk of 6 miljoen joden uitroeide als beesten en zware problemen had en dat combineren met Anne Frank en een bepaalde handeling...
Als je het vergelijkt met een cartoon waarbij Hitler hetzelfde doet maar dan bij Mohammed, tja dan kwam het in de buurt aangezien beide voor een grote groep mensen symbool staan voor iets groters.
Vind het overigens wel erg kortzichtig steeds, het is hierin iedere keer Moslims vs 'de rest' en niet Moslims vs een aantal mensen die hun profeet beledigen. Mogen anderen niet even lachen om een actie, grap of opmerking van een ander? Als we dat doorvoeren mag je werkelijk nooit meer lachen want daar kwets je altijd wel iemand mee...
De Moslims die zich beledigd voelen door partijen als Hebdo doen er veel beter aan die partij erop aan te spreken en misschien zelfs te vervolgen, en te accepteren dat ze niet alleen zijn in de wereld en er dus anderen zijn met een ander beeld van de wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
De Mensen die zich beledigd voelen door partijen die de 2e wereld oorlog grappen maken doen er veel beter aan te accepteren dat ze niet alleen zijn in de wereld en er dus anderen zijn met een ander beeld van de wereld...
Precies hetzelfde, net andersom ;) En dan haal ik het onnodige deel eruit :) Allebei de kanten moeten het zo doen hoor. Als mensen nou gewoon wat meer humor accepteren ipv gelijk in de paniek stand naar de Paniek Knop te rennen blijft het nog een beetje leuk. Ik moderate altijd naar "het moet leuk blijven, en eerlijk" en dat is in dit geval niet anders. -1, 0 kan allebei, allebei goed te verantwoorden.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 28-01-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

eTesselaar in 'nieuws: Afbeelding van opvolgers HTC One M8 verschijnt online'
Dubbele post om weer hogerop te komen. -1
(het is een herhaling van eTesselaar in 'nieuws: Afbeelding van opvolgers HTC One M8 verschijnt online' wat hij zelf ook aangeeft.)
Dat kan niet gewenst zijn.

Qws in 'nieuws: Microsoft brengt Wireless Display Adapter uit in Nederland'
Geen -1. Hij duidde als 1 van de eersten op het feit dat het originele artikel en zeker de titel (toen) niet helemaal correct was.

Edit: Zit al weer snor.

[ Voor 60% gewijzigd door HMC op 28-01-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Deze mag van mij naar de +1: Verwijderd in 'nieuws: Blackphone bevatte ernstig privacylek'. Het is een nette post maar de interessante vraag is in de post hiervoor gesteld (waar dit een reactie op is).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

*zucht* inderdaad geen +1. Ben voor de 0 gegaan, al is het op het randje. Modmisbruikers zijn wel weer makkelijk te herkennen als je +3 geeft op zo'n reactie :N

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-07 09:55
Amito in 'nieuws: Amazon komt met Microsoft Exchange-concurrent'
Welleswaar mijn eigen post, maar vroeg me af waarom het offtopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je staat ondertussen gewoon op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Eindscore is goed, maar zou er even gekeken kunnen worden naar de 5x -1 moderaties op Kid Jansen in 'reviews: Tv en beeldkwaliteit: niet meer, maar betere pixels'? Het is ook niet de eerste reactie van mij waarbij je dit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dit hebben we nu al zo vaak gehoord; wat mij betreft gewoon +1 ipv +2 of +3:

Mrjraider in 'nieuws: 'Chinese overheid maakt encryptie zoals in iOS 8 illegaal''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
TheAnthonyNL in 'nieuws: Dropbox gaf in halfjaar bestanden van 149 accounts aan de politie'

Hij heeft gewoon gelijk (buiten de privacy discussie om, wat weer een totaal ander iets is), maar wel massaal -1 en 0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat is inderdaad gewoon een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Volgens mij hebben we zo'n beetje alles al gehad ,maar is dat een reden om het dan lager te waarderen? Nieuwe ronde nieuwe kansen en ik ga uiteraard ook uit van users die dit voor het eerst lezen. Anders kunnen we net zo goed alles op nul zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
pcgek schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Volgens mij hebben we zo'n beetje alles al gehad ,maar is dat een reden om het dan lager te waarderen? Nieuwe ronde nieuwe kansen en ik ga uiteraard ook uit van users die dit voor het eerst lezen. Anders kunnen we net zo goed alles op nul zetten.
Deze opmerking komt echt heel erg vaak langs en is nu wel min of meer algemeen bekend dacht ik zo. Laat ik het omdraaien; wat is er interessant / informatief of must read (de post krijgt ook meerdere malen +3) aan deze reactie? Let wel: ik waardeer het niet lager maar gewoon niet hoger dan +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Bor de Wollef schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Deze opmerking komt echt heel erg vaak langs en is nu wel min of meer algemeen bekend dacht ik zo. Laat ik het omdraaien; wat is er interessant / informatief of must read (de post krijgt ook meerdere malen +3) aan deze reactie? Let wel: ik waardeer het niet lager maar gewoon niet hoger dan +1.
Laat maar Bor, volgens mij zit ik ff verkeerd. Omdat je de tekst boven de link neer gezet hebt ,dacht ik dat je op Kid Jansen reageerde :P

Excuus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
pcgek schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:21:
[...]

Laat maar Bor, volgens mij zit ik ff verkeerd. Omdat je de tekst boven de link neer gezet hebt ,dacht ik dat je op Kid Jansen reageerde :P

Excuus :X
No problem natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Migrator schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:26:
[...]

*zucht* inderdaad geen +1. Ben voor de 0 gegaan, al is het op het randje. Modmisbruikers zijn wel weer makkelijk te herkennen als je +3 geeft op zo'n reactie :N
*knip*
Om de waarheid te verbergen :Y

[ Voor 39% gewijzigd door Cloud op 29-01-2015 15:05 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFax schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:54:
[...]

*knip*

[...]

Om de waarheid te verbergen :Y
Het is een insinuatie zonder redelijk betoog of bron. Je post kreeg terecht een 0, ook van mij (geheel volgens de mod-FAQ), want irrelevant (twee woorden en geen inhoud).

[ Voor 32% gewijzigd door Cloud op 30-01-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 09:20
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:06:
[...]
Het is een insinuatie zonder redelijk betoog of bron. Je post kreeg terecht een 0, ook van mij (geheel volgens de mod-FAQ), want irrelevant (twee woorden en geen inhoud).
*knip*
en punt 2, het betoog komt direct van waarop ik gereageerd heb.(Nutteloos artikel, geen toegevoegde waarde)

[ Voor 43% gewijzigd door Cloud op 30-01-2015 09:16 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

MrFax schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:24:
[...]
*knip*
en punt 2, het betoog komt direct van waarop ik gereageerd heb.(Nutteloos artikel, geen toegevoegde waarde)
Discussies over de nieuwswaarde van een artikel horen in GR thuis, en onzin claims zoals "Sponsored artikel" horen op 0 of -1
Nee, om onzin naar het goede niveau te krijgen.

En dan nog wordt er niks verborgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 29-01-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'geek: 'Geheugen kapot? Dat is zeg maar alsof de waterleiding gebroken is''

Waarom -1? Gewoon een constatering. Misschien niet heel genuanceeerd, maar het klopt gewoon,
Ik trol niet, ik flame niet.

Als de mensen in beeld werden gebracht zouden er minder klanten voor ze zijn. Ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het raar om (vrijwel) alle berichten (het bericht zelf incluis) die volgen op himlims_ in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones' te modereren op 0? Her en der nog wel een aardig vermelden van beweegredenen tot keuze voor of tegen een bepaald fabrikaat, maar alleen interessant voor marketeers (IMHO). Alleen SideSwipe in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones' kreeg bij mij een +1 ...

En deze monojack in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones' verdient geen +2. Ik kan nauwelijks een relatie leggen met het onderwerp (verkoopgetallen, winstgevenheid, o.i.d.), of ben ik vandaag geheel abuis?

En Kol Nedra in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones' krijg gemiddeld een nul (divers gemod.), maar is niet off-topic.

Is Enai in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones' een flamebait/troll? Nee, dus geen -1.

Emporio maakt wat valse starts - gaat nauwelijks in op de cijfers en des te meer op specificaties van nieuwe modelletjes en roept vooral dat bij Samsung de verkopen spectaculair gaan verbeteren- maar verdient geen -1. Ik beschouw ze voornamelijk als off topic. De enige indruk die hij achterlaat bij mij is die van een enorme fan (en dat mag, is op geen enkele wijze negatief bedoeld).
emporio81 in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones'
emporio81 in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones'

Lees ik een verhelderend bericht (matthewk in 'nieuws: Analisten: Apple en Samsung leveren ongeveer evenveel smartphones') als verklaring, staat het op 0. :?

19h09: klaar! Zowel met het doorakkeren van al het commentaar op dat nieuwsbericht als met het vele gezever (fanboïsm) dat kennelijk onvermijdelijk weer opduikt.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
HMC schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:23:
HMC in 'geek: 'Geheugen kapot? Dat is zeg maar alsof de waterleiding gebroken is''

Waarom -1? Gewoon een constatering. Misschien niet heel genuanceeerd, maar het klopt gewoon,

Als de mensen in beeld werden gebracht zouden er minder klanten voor ze zijn. Ja toch?
Ik vind het gewoon ontopic, dus ik heb een +1 gegeven. Vermoedelijk zijn veel mensen het niet met je eens (inclusief ikzelf ;) ) maar dat is geen reden om een -1 uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Agreed. Maar dan blijft het interessant waarom mensen het "niet met me eens zijn" en dan volop (valt ook wel mee) aan de -1 gaan. Ik verwachtte zelf (ijdele hoop) dat velen zouden zeggen "ja, waarom zijn ze ge-blur't?? We willen zien wie dit zijn, zodat we naar andere shops kunnen gaan!" Zoiets. Maar nee. Blur is goed, en die gasten blijven in business.
Ben ik nou zo pessimistisch?

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 29-01-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 17:23:

Het is een ontopic opvatting.
Zo heb ik hem ook gemodereerd.
Al deel ik je opvatting niet.
Als nog iemand dat doet sta je weer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
HMC schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:10:
Agreed. Maar dan blijft het interessant waarom mensen het "niet met me eens zijn" en dan volop (valt ook wel mee) aan de -1 gaan. Ik verwachtte zelf (ijdele hoop) dat velen zouden zeggen "ja, waarom zijn ze ge-blur't?? We willen zien wie dit zijn, zodat we naar andere shops kunnen gaan!" Zoiets. Maar nee. Blur is goed, en die gasten blijven in business.
Ben ik nou zo pessimistisch?
Uiteindelijk was er maar één iemand die een -1 gaf, dus het valt allemaal wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Er waren ook meerdere off's. op een magische manier zijn die nu weg, of ik heb gedroomd. En 3x-1 is meer dan 1 persoon toch?

Ah well, inderdaad, who cares.
Maar -1 was gewoon fout. Ik heb weer even mogen zeiken over mismods op mijn eigen reactie. Excuus.
Dat dit topic maar lang open mag blijven. :D

@Aardvark
Bedankt voor de toelichting. Klopt, ik snap het.

[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 29-01-2015 18:44 . Reden: Aardvark ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HMC schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 18:32:
Er waren ook meerdere off's. op een magische manier zijn die nu weg, of ik heb gedroomd. En 3x-1 is meer dan 1 persoon toch?

Ah well, inderdaad, who cares.
Maar -1 was gewoon fout. Ik heb weer even mogen zeiken over mismods op mijn eigen reactie. Excuus.
Dat dit topic maar lang open mag blijven. :D
Niets magisch aan. Oorspronkelijk modereerde ik je bericht op 0. Gedurende de berichtgeving alhier realiseerde ik mij dat mijn mening (ik ben het met je oneens dat op basis van zo'n kleine steekproef 'naming & shaming' mag plaatsgrijpen) de overhand had gekregen, al vond ik je bericht wat kort, en stelde de waardering bij naar +1. De overblijvende -1 zul je aan een anti-fan - heb je iemand ooit gebruuskeerd op het forum? - of misplaatste muisklik moeten toeschrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Rhizosis in 'nieuws: Man wilde live op journaal en dreigde met cyberaanval namens 'hackerscollectief''
Het is wellicht handig voor mensen die enigszins lui zijn en niet "nos.nl" in willen tikken maar ik vind dit geen +2. Okey, meer +2's en +3's erbij, laat maar :/
En d'r worden in de reacties ook persoonsgegevens geplaatst, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling (Pwuts in 'nieuws: Man wilde live op journaal en dreigde met cyberaanval namens 'hackerscollectief'')

[ Voor 34% gewijzigd door Migrator op 29-01-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
NAW-gegevens zijn weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Meer NAW-gegevens. Zijn naam is inmiddels zo wijd verspreid over het internet dat iedereen hem wel weet straks, maar ik meld ze toch maar hier... Sneek in 'nieuws: Man wilde live op journaal en dreigde met cyberaanval namens 'hackerscollectief'' en k---evi-n in 'nieuws: Man wilde live op journaal en dreigde met cyberaanval namens 'hackerscollectief''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:43
Geronimous in 'nieuws: Man wilde live op journaal en dreigde met cyberaanval namens 'hackerscollectief''

Geen 0. Zelfs redelijk wat -1 tjes zie ik. Mag iemand me uitleggen, want ik onderbouw mijn mening prima denk ik.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Geen +2:

Kid Jansen in 'reviews: Tv en beeldkwaliteit: niet meer, maar betere pixels'
Sim in 'reviews: Tv en beeldkwaliteit: niet meer, maar betere pixels'

Er zijn meerdere reacties in de conversatie tussen Sim en mij die wat mij betreft meer dan een +1 waard zijn, maar deze twee behoren daar niet toe.

EDIT: het regent nu ineens +3'en op mijn reacties daar. Voor deze reactie kan dat misschien nog wel, maar deze en deze zijn hooguit een +2 en deze is gewoon een +1.

[ Voor 38% gewijzigd door Kid Jansen op 30-01-2015 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Pagina: 1 ... 83 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]