I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Naast de toon zou zijn betoog ook in GR passen en bevat de post onjuistheden. Ik vind een +2 of +3 absoluut te hoog._David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:03:
mzziol in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
De hele toon van die reactie is belachelijk, +1, zeker geen +2 of +3 met die toon.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
tweakerrobin in 'nieuws: Terrorismebestrijder EU: internetbedrijven moeten encryptiesleutels afgeven'
Statsi-praktijken? nee sorry, geen +2.
(en die bronnen slaan ook nergens op)
[ Voor 5% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 16:40 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Eens, maar dat is hetzelfde als bij het GTA5 artikel, iemand zet precies dezelfde informatie als in het artikel in een tabel, en krijgt er allemaal +2 en +3 voorWilbert de Vries schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:41:
In mijn ogen is het opsommen van linkjes naar externe reviews zonder verder inhoudelijke bijdrage geen +3 waard: Tomas Hochstenbach in 'reviews: Nvidia GTX 960: midrange-videokaarten los en in sli getest'

Wat is eigenlijk een goede score? ik twijfel tussen een +1 en +2...
Edit: ik heb een +1 gegeven, het is alleen maar linkje dump.
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 16:49 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
RJG-223 in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Superstoned in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
edit: hoe zit dat eigenlijk als ze uiteindelijk hier op blijven staan, terwijl ik ze dus niet +3 heb gegeven? Want in principe ben IK dan de mismod, toch? Krijg ik weer zo'n leuk mailtje dat ik op m'n moderaties moet letten..
[ Voor 20% gewijzigd door Daantjeeuh op 22-01-2015 16:53 ]

Edit:
Nee, je krijgt niet automatisch een mailtje als jouw score afwijkt van de uiteindelijke score, dat wordt door powermods handmatig gedaan als je echt verkeerd bezig bent, maar dat lijkt mij niet in dit geval.Daantjeeuh schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:52:
edit: hoe zit dat eigenlijk als ze uiteindelijk hier op blijven staan, terwijl ik ze dus niet +3 heb gegeven? Want in principe ben IK dan de mismod, toch? Krijg ik weer zo'n leuk mailtje dat ik op m'n moderaties moet letten..
[ Voor 83% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 17:12 ]
Geen +3.
Virussen? Scan ze hier!

[ Voor 15% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 17:46 ]
edit:Wilbert de Vries schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:41:
In mijn ogen is het opsommen van linkjes naar externe reviews zonder verder inhoudelijke bijdrage geen +3 waard: Tomas Hochstenbach in 'reviews: Nvidia GTX 960: midrange-videokaarten los en in sli getest'
Nee, +3 is wat te veel. Maargoed, poster heeft toch moeite gedaan een aantal linkjes bij elkaar te scharrelen die je voor de lezer niet af kan doen met een +1.Tis toch wel wat meer dan 'enige relevantie' ,vandaar dat ik er een +2 aan hang.
[ Voor 87% gewijzigd door pcgek op 22-01-2015 18:55 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
kan wel weg denk ik?
edit: Mannen in het rood weten er wel raad mee
[ Voor 32% gewijzigd door pcgek op 22-01-2015 19:00 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Geen +3
andreetje in 'nieuws: Terrorismebestrijder EU: internetbedrijven moeten encryptiesleutels afgeven'
Geen +2
Allebei nette +1's
Deze staat helaas weer op +2, heeft nog wat extra zetjes nodig._David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:39:
tweakerrobin in 'nieuws: Terrorismebestrijder EU: internetbedrijven moeten encryptiesleutels afgeven'
Statsi-praktijken? nee sorry, geen +2.
(en die bronnen slaan ook nergens op)
Volledig ontopic, maar toch op 0?
Geen +2. Gebruikt hier een ouder nieuwsbericht om dit nieuwsbericht te ontkrachten.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Waarom staat deze op -1? Vreemd.
Frustus Maximus in 'nieuws: Gerucht: accu Apple Watch doet 19 uur op een lading bij normaal gebruik'
tom.cx in 'nieuws: Gerucht: accu Apple Watch doet 19 uur op een lading bij normaal gebruik'
Er wordt massaal aan meningmodden gedaan in dit artikel. Ik zou alle -1's maar eens nalopen.
[ Voor 39% gewijzigd door torp op 23-01-2015 11:51 ]
Verwijderd
Is er wel eens naar deze gebruiker gekeken? Ik heb het idee dat hij erg vaak zit te trollen op bijvoorbeeld Android en Samsung-berichten. Ook weinig tot geen onderbouwing bij zijn kritiek.
Ik denk omdat ze geen enkele onderbouwing hebben, en nog even Apple verheerlijken en andere fabrikanten bekritiseren. Dat zou dus een 0 moeten zijn, maar ik kan me een -1 ook wel voorstellen.torp schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:49:
En nog twee.
Frustus Maximus in 'nieuws: Gerucht: accu Apple Watch doet 19 uur op een lading bij normaal gebruik'
tom.cx in 'nieuws: Gerucht: accu Apple Watch doet 19 uur op een lading bij normaal gebruik'
Er wordt massaal aan meningmodden gedaan in dit artikel. Ik zou alle -1's maar eens nalopen.
Bijvoorbeeld in die eerste reactie: "Komt erop neer dat de meesten een goede en redelijke ervaring zullen hebben. Je moet niet vergeten dat Apple een nadruk legt op hoge performance en framerate. Iets waar zowel de Moto 360 en Band last van hebben. "
Een redelijke ervaring? Het product is nog niet eens uit. De Moto 360 en de MS Band last van performance-problemen? Ten eerste offtopic, en ten tweede, kom maar met een bron.
Die tweede reactie: "Het verschil tussen Apple en andere fabrikanten: apple geeft een eerlijk beeld van de accuduur. Kijk maar naar de iPad of iPhone.
Andere fabrikanten geven vaak de accuduur in perfecte omstandigheden. Totaal niet representabel. "
Is dat zo ja? Laat het hem maar eens onderbouwen dan. En wie zijn "andere fabrikanten?" Kan je die over één kam scheren?
De derde: "Apple gaat er goed voor zitten vaak om het eerst goed te maken zodra de consumenten er klaar voor zijn. Andere fabrieken brengen na mijn gevoel vaak gehaast producten uit. "
Wut? Het is niet alsof Apple nooit, of niet recent, zijn flops gehad heeft. En wederom: wie zijn andere fabrikanten? Leuk dat hij dat zo voelt, maar ik zie geen onderbouwing.
En nu snap ik wel enigszins wat ze bedoelen. De nieuwste producten van Apple zijn vaak snel. En ja, vaak is de accu-opgave realistisch. En ja, Apple doet er lang over om een smartwatch uit te brengen, maar dat kan net zo goed zijn dat ze gewoon traag zijn; het hoeft niet te betekenen dat ze het goed aan het uitdenken zijn.
Waar het mij om gaat is dat er allerlei dingen geblaat worden die niet onderbouwd zijn, dingen die ze nog niet eens kunnen weten, en dat er terwijl Apple niks fout kan doen naar "anderen" ( en dus in feite elke andere fabrikant) gewezen wordt als zijnde slecht terwijl ook dat niet onderbouwd wordt. Dat vind ik gewoon dom.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2015 12:57 ]
Geen +2, niet informatief.
Verwijderd
We mogen hier prima discussieren over de juiste moderatie hoortorp schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:08:
Dit is geen plek voor discussie volgens mij. Ik vind het fatsoenlijke en redelijke reacties.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Is zeker geen -1 waard. En een +1 zie ik nog wel te rechtvaardigen eigenlijk..: "Komt erop neer dat de meesten een goede en redelijke ervaring zullen hebben. Je moet niet vergeten dat Apple een nadruk legt op hoge performance en framerate. Iets waar zowel de Moto 360 en Band last van hebben. "
Post #8000
[ Voor 4% gewijzigd door corset op 23-01-2015 14:00 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit is een 0, geen +3. hoort in GR
Deze staat ondertussen weer op +2...
Okee. Welnu, de door mij genoemde reacties waren in mijn ogen allemaal zeer redelijk en zeker niet trollerig of enkel Appleminded. Inmiddels staan ze niet meer op -1, maar ze hebben eerder wel een opvallend hoog aantal -1's gekregen, wat volgens mij duidt op meningmodden. Dan zegt dbhuis dat de onderbouwing ontbreekt. Ik weet wel dat hier regelmatig mee wordt geschermd als iemand een boute bewering doet, maar in dit geval lijkt me die wens wat vergezocht. Dan kun je bij iedere reactie wel een onderbouwing gaan vragen.k1n8fisher schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:39:
Dit topic is juist geschikt/bedoeld om te praten over welke moderatie en als je dat met argumenten kan onderbouwen is dat alleen maar goed.
Verwijderd
Ik was eerlijklanerios schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:55:
Laten we even heel eerlijk zijn:
[...]
Is zeker geen -1 waard. En een +1 zie ik nog wel te rechtvaardigen eigenlijk..
offtopic:
Post #8000
Dan verschillen we van meningtorp schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Okee. Welnu, de door mij genoemde reacties waren in mijn ogen allemaal zeer redelijk en zeker niet trollerig of enkel Appleminded. Inmiddels staan ze niet meer op -1, maar ze hebben eerder wel een opvallend hoog aantal -1's gekregen, wat volgens mij duidt op meningmodden. Dan zegt dbhuis dat de onderbouwing ontbreekt. Ik weet wel dat hier regelmatig mee wordt geschermd als iemand een boute bewering doet, maar in dit geval lijkt me die wens wat vergezocht. Dan kun je bij iedere reactie wel een onderbouwing gaan vragen.
Imo geen +2, totaal niet informatief.
OCU-Macs in 'nieuws: Google openbaart mogelijk ongepatchte beveiligingsproblemen OS X'
P-e-t-j-e in 'nieuws: Google openbaart mogelijk ongepatchte beveiligingsproblemen OS X'
Geen +2, iemand is daar aan het boosten.
Jarrichvdv in 'nieuws: Google openbaart mogelijk ongepatchte beveiligingsproblemen OS X'
Verwijderd in 'nieuws: Google openbaart mogelijk ongepatchte beveiligingsproblemen OS X'
Imo ook geen +2
Dank en mijn spelling was ook goed hoor, zie deze onderbouwingVerwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:49:
"boude" (mooi woord)
Genoemde reacties kan ik echter niet erg boud noemen.
[ Voor 30% gewijzigd door torp op 23-01-2015 16:10 ]
Verwijderd
Het was mij altijd geleerd met een d in elk gevaltorp schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:02:
[...]
Dank en mijn spelling was ook goed hoor, zie deze onderbouwing
Genoemde reacties kan ik echter niet erg boud noemen.
Eigenlijk de (edit: niet meer) ENIGE reactie die ON-topic is krijgt -1.
Cergorach in 'nieuws: Ubisoft kondigt platformgame Grow Home aan'
De threads ervoor (nu slechts 2, maar vooral die ene die nu bovenaan staat) zijn echt COMPLEET off.
Gelul over Uplay en Steam en zo.
Edit: Zoals David ooit zei: Je kan er maar beter vroeg als laat bij zijn, zodat papegaai mods minder kans krijgen.
En als "humor" niet meer mag, is dit zeker geen humor, en bovendien ook compleet off
mcdronkz in 'nieuws: Ubisoft kondigt platformgame Grow Home aan'
Final edit: Ok, het lijkt zich mooi recht te trekken. Maar het "wees er snel bij, want er zullen papegaai mods komen" argument is hier niet lang gelee tegen mij gebruikt. Men was er als de kippen bij.
[ Voor 43% gewijzigd door HMC op 23-01-2015 16:45 . Reden: Gots ta love Tnet... ]
Eat the bugs, live in a pod
Totaal geen -1.
Gewoon een on-topic "vrees voor wat komen gaat vanuit MS-zijde."
Hou me ten goede, ik ben MS user, maar W10 heeft dat wel in zich, en deze user verwoordt dit goed.
En als deze: rene_fb in 'nieuws: Microsoft neemt bedrijf achter analysesoftware voor big data over' nou eens niet zeurt, is het geen -1 maar een 0.
Wow, veel boze mensen vandaag
[ Voor 28% gewijzigd door HMC op 23-01-2015 20:30 ]
Geen +2.
matthewk in 'nieuws: Nederland staat grootschalig testen zelfrijdende voertuigen toe'
Geen -1.
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 24-01-2015 06:44 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2015 10:45 ]
euh waarom, het is een compliment aan het adres van de aziatische medelander (of ben ik nu naief?)Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 10:37:
Kan deze hoogst ongewenste reactie (Noorr in 'nieuws: TU Delft denkt prijs grafeen met factor duizend te kunnen verlagen') naar de prullenbak worden overgeheveld?
Of anders gezegd, een verwijt naar de autochtone Nederlanders.. IMHO.
* botoo doet -1
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat dacht ik dus ook, prullenbak vond ik te ver gaan dus...._David_ schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:49:
Het lijkt mij ook een -1, dat niveau is juist bedoeld voor dit soort reacties.
arnoud_h in 'video: Samsung Gear VR: Virtuele werkelijkheid voor 'early adopters''
Op z'n minst +1.
WoutF in 'video: Samsung Gear VR: Virtuele werkelijkheid voor 'early adopters''
Geen +2.
Kan zelfs naar 0 eigenlijk, want herhaling na 2 uur van wat er al staat.
Verwijderd
Enneh, nu al 59x +3... daar mag imho wel even naar gekeken worden.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Prima reactie die de vinger op de zere plek legt. Misschien is +3 te hoog maar zeker een +2 waard.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:49:
De weinig verhelderende Yalopa in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar' wordt heel divers gemodereerd maar nu al 51* +3, lijkt me te ruim beloond. Het lijkt een waarheid als een koe, en velen zijn het met de schrijver eens, maar een essentiële toevoeging is het niet. 0 of +1.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dit is gewoon een plain +1, zeer zeker niet meer dan dat.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Het is niet dat ik het inhoudelijk oneens ben met de reactie. Maar het voegt te weinig toe aan het artikel om een +2 te rechtvaardigen. Maar overtuig me met je argumenten. Ik bemerk bij mezelf dat ik nogal strenge maatstaven aanleg in topics waar twee (of meer) kampen strijden, vandaar dat een nul bij mij in eerste instantie ook nog had gekund, maar dat vond ik zelf uiteindelijk onredelijk.Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Prima reactie die de vinger op de zere plek legt. Misschien is +3 te hoog maar zeker een +2 waard.
Verwijderd
Maar de reactie heeft toegevoegde waarde omdat het nieuws events van afgelopen week aan elkaar relateert. De vinger wordt heel duidelijk op de zere plek gelegd. Google dat enerzijds zero day exploits vrijgeeft van concurrenten en anderzijds zelf zon 80% van de android telefoons ongepatched laat rondslingeren.
Een reactie hoeft niet lang te zijn (veel regels juist gespeld tekst) om toch waardevol te zijn. De reactie komt wat mij betreft uit op een +2, maar en +3 is ook te rechtvaardigen omdat de reactie toegevoegde waarde heeft (verbinden van Google's akties, exposen van de halfhartige houding van Google).
Een -1, +2 en +3 zijn hier overduidelijk modmisbruik. Een 0 en een +1 zijn beiden te verdedigen, het is maar net hoe streng je wil zijn.
Voor +2 moet het informatief zijn. Daar is hier geen sprake van, het is gewoon een loze kreet die een nogal openstaande deur in probeert te trappen. Bied dus geen enkele, maar dan ook letterlijk geen enkele toegevoegde waarde. Verder ook geen enkele onderbouwing. Om het over +3 maar niet te hebben...
Het feit dat jij het er mee eens bent maakt het niet meteen +2 of zelfs +3... dat is meningmodden, en dat is op zijn beurt weer een vorm van modmisbruik.
Nogmaals, lees even de moderatie-FAQ door, staat het allemaal vrij duidelijk in uitgelegd.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Sorry, maar dat is krap een +1, en misschien een 0. Zeker geen +2.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Geen nieuw inzicht, de metafoor is zwak: +1. Misschien net iets meer, maar te weinig kernachtig om een +2 te rechtvaardigen.RoD schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:53:
Die wilde ik ook komen melden. Is niet hoger dan een +1. De reactie daarop Verwijderd in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar' vind ik eveneens geen +3. Nogal een conspiracy-theorie-post. Maximaal +2 imo, maar ik heb zelf een +1 gegeven.
Net zo streng (staan op +2) ben ik voor ronaldmathies in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar', Loller1 in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar', Loller1 in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar'. On topic en daarmee +1, maar geen nieuwe inzichten.
Imo ook +1, niet informatief en er zitten feitelijke onjuistheden in.RoD schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:53:
Die wilde ik ook komen melden. Is niet hoger dan een +1. De reactie daarop Verwijderd in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar' vind ik eveneens geen +3. Nogal een conspiracy-theorie-post. Maximaal +2 imo, maar ik heb zelf een +1 gegeven.
Tonko Boekhoud in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar'
Geen +2
zvbhvb in 'nieuws: Nvidia GeForce GTX 970 kampt met prestatieproblemen bij hoog geheugenverbruik'
Geen +2
[ Voor 31% gewijzigd door _David_ op 25-01-2015 11:40 ]
Verwijderd
Tonko dwingt me tot nadenken - is dat zo - poneert een aardige stelling en belandt direct op +1.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 11:45 ]
Hij legt de vinger precies op de zere plek van het off-topicgedeelteVerwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 10:56:
[...]
Prima reactie die de vinger op de zere plek legt. Misschien is +3 te hoog maar zeker een +2 waard.
Terrestraeon in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar'
Geen +2 of zelfs +3
Edit:
mveijden in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar'
Verwijderd in 'nieuws: Cyanogen wil een 'Google-loze' versie van Android ontwikkelen'
Geen +2
_David_ in 'nieuws: Cyanogen wil een 'Google-loze' versie van Android ontwikkelen'
Eigen reactie
[ Voor 42% gewijzigd door _David_ op 25-01-2015 18:48 ]
Geen +2. Zit er min of meer automatisch bij, en de info staat gewoon op de download pagina waarnaar gelinkt wordt in het artikel zelf.
En ouder dan 48 uur, dus als er wat aan moet veranderen moet een Pro- of PowerMod even lief zijnHMC schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:52:
Balance in 'downloads: Nvidia GeForce/Ion 347.25 WHQL'
Geen +2. Zit er min of meer automatisch bij, en de info staat gewoon op de download pagina waarnaar gelinkt wordt in het artikel zelf.
En lief was er een nu hij op +1 staat
[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 25-01-2015 19:08 ]
En mijn reactie.
Jaap-Jan in 'nieuws: Google: dichten van lekken in browser oude Android-versies is niet haalbaar'
Deze zijn toch geen 0 waard?
[ Voor 49% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-01-2015 20:14 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Het wordt bijna spam zo zeg..
"je moet maar aangeklaagd worden voor heling"
"het is je eigen schuld haha"
dat soort niveau posts keer op keer. Dan vage kreten posten "Ja dit is al veeeel vaker gebeurt" en als er dan om een bron wordt gevraagd. "Zoek die zelf maar"
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dat hele draadje mag van mij wel ophoepelenlanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:15:
EnigmaNL
Het wordt bijna spam zo zeg..
"je moet maar aangeklaagd worden voor heling"
"het is je eigen schuld haha"
dat soort niveau posts keer op keer. Dan vage kreten posten "Ja dit is al veeeel vaker gebeurt" en als er dan om een bron wordt gevraagd. "Zoek die zelf maar"
Meneer is vrolijk doorgeschoten nu:Daantjeeuh schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Dat hele draadje mag van mij wel ophoepelen
EnigmaNL in 'nieuws: Ubisoft trekt betaalde Far Cry 4-keys in tot woede van spelers'
Die reactie is inmiddels opgepakt.lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:44:
[...]
Meneer is vrolijk doorgeschoten nu:
EnigmaNL in 'nieuws: Ubisoft trekt betaalde Far Cry 4-keys in tot woede van spelers'
3svb in 'nieuws: Facebook komt met lichte versie van zijn app voor goedkope smartphones'
Geen +3 in ieder geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 26-01-2015 12:44 ]
Het mag niet, copyrights etc.Migrator schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:44:
Hoe zat het nou precies met linken naar apk's, ookal zijn het gratis apps?
3svb in 'nieuws: Facebook komt met lichte versie van zijn app voor goedkope smartphones'
Geen +3 in ieder geval.
Zie look de edit van Bor
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 26-01-2015 12:50 ]
Ja, zag hem net al. Reactie mag nu ook wel naar 0 want geheel inhoudsloos_David_ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:49:
[...]
Het mag niet, copyrights etc.
Zie ook de edit van Bor
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 26-01-2015 12:53 ]
Linken naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.Migrator schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:44:
Hoe zat het nou precies met linken naar apk's, ookal zijn het gratis apps?
Geen +3 in ieder geval.
Die is ook van een modbreak voorzien. Dank voor het melden.Migrator schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:50:
[...]
Ja, zag hem net al. Reactie mag nu ook wel naar 0 want geheel inhoudsloos. Nog eentje met link: cedal in 'nieuws: Facebook komt met lichte versie van zijn app voor goedkope smartphones'
[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 26-01-2015 12:59 ]
Volgens mij niet echt een +2 waard, en al helemaal geen +3. Een +1 lijkt me wel voldoende?
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie ook geen +3 (of +2) in die post. Imho staat deze momenteel echt te hoog.wildhagen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:26:
Blokker_1999 in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt Facebook met blokkade'
Volgens mij niet echt een +2 waard, en al helemaal geen +3. Een +1 lijkt me wel voldoende?
Zelfde geldt voor Emgeebee in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt Facebook met blokkade'wildhagen schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:26:
Blokker_1999 in 'nieuws: Turkse rechtbank dreigt Facebook met blokkade'
Off topic en aanstootgevend met onwaarheden is voor mij ongewenst.
Linken naar apk^
Ik weet het, erg vroeg. Excuses.
Maar wat een niveau weer.. en dan even later triple AAA titels? Of AAA titels, of Triple A. Niet allebei. Maar goed, het is een fanboy gok ik. Dan zie ik dat maar door den vingers.
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 26-01-2015 16:21 ]
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 26-01-2015 16:25 ]
Volgens mij is mijn reactie hier, hoe flauw ook, geen -1 waard...
Verwijderd
Er wordt gepraat over Witcher 3 mensen vinden dit als "OFF-TOPIC". Iemand begint opeens over Wii U games te praten en dat is dan wel "ON-TOPIC"?lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:18:
Verwijderd in 'reviews: The Witcher 3: Wild Hunt - Eindelijk zelf gespeeld'
Ik weet het, erg vroeg. Excuses.
Maar wat een niveau weer.. en dan even later triple AAA titels? Of AAA titels, of Triple A. Niet allebei. Maar goed, het is een fanboy gok ik. Dan zie ik dat maar door den vingers.

Jouw reactie is een duidelijke fipo (jij hebt nooit de hele preview gelezen in 4 minuten), 0 is een prima score.Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:38:
[...]
Er wordt gepraat over Witcher 3 mensen vinden dit als "OFF-TOPIC". Iemand begint opeens over Wii U games te praten en dat is dan wel "ON-TOPIC"?
Is je eigen vraag.noem een game in 2015 die geen dlc-scam praktijken hanteert en die uitkomt als een volledige game en niet als een "early acces" game.
Antwoord: Zelda Wii U
Letterlijk een on topic reactie op je vraag. Ik snap je vraag dus niet helemaal.
Verwijderd
Is het al confirmed dat Zelda geen betaalde dlc's krijgt?lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:40:
Ok, laten we kijken:
[...]
Is je eigen vraag.
Antwoord: Zelda Wii U
Letterlijk een on topic reactie op je vraag. Ik snap je vraag dus niet helemaal.
Totaal off topic:Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:41:
[...]
Is het al confirmed dat Zelda geen betaalde dlc's krijgt?
Andersom precies hetzelfde. Waar zijn de 100% feiten (dus geen speculatie) dat Witcher 3 geen betaalde DLC krijgt. We werken hier met onbekende factoren.
Anywho! Je dwaalt (weer) af. De vraag was of hij on topic was. Ja dat was hij.
Maar goed, de scores staan nu eenegzins goed
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 26-01-2015 16:44 ]
Verwijderd
Umm zelfs mijn post over gratis dlc's wordt als Off-Topic gezien, blijkbaar vinden mensen het leuk om zoveel mogelijk geld uit te geven aan een game.lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:42:
[...]
Totaal off topic:
Andersom precies hetzelfde. Waar zijn de 100% feiten (dus geen speculatie) dat Witcher 3 geen betaalde DLC krijgt. We werken hier met onbekende factoren.
Anywho! Je dwaalt (weer) af. De vraag was of hij on topic was. Ja dat was hij.
Maar goed, de scores staan nu eenegzins goed(Volgens de Modfaq goed, volgens mijn eigen beeld niet. Maar Modfaq > rest
)
Ik weet het ook niet meer...

Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]