Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Frozen schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:44:
[...]

Wat ik bedoelde is de review, de review is 3 sterren waard. Blijkbaar is er toch iemand die op veel van Foritain zijn reviews een +2 plaatst. Is dit één en dezelfde persoon, of niet?
Sorry, maar dat soort informatie gaan we niet geven. Zeker met maar 1 punt afwijking is het gewoon een kwestie van interpretatie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:25

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:17:
[...]

Het is zo makkelijk te vinden dat dat gewoon klopt wat hij zegt.
Moet er een Google bij? http://www.cpu-world.com/...-Xeon%20E5-4655%20v3.html
Het gaat er niet om of het makkelijk te vinden is, als je beweerd dat het artikel niet klopt dan moet je gewoon een bron hebben, zie ook de reactie er onder die zegt dat het niet waar is.

Verwijderd in 'nieuws: 'Britse inlichtingendienst verzamelde tienduizenden mails van journalisten''
Geen +2, niet informatief.
Dirk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:40:
[...]

Sorry, maar dat soort informatie gaan we niet geven. Zeker met maar 1 punt afwijking is het gewoon een kwestie van interpretatie.
Zijn de user review waarderingen überhaupt wel onderdeel van het moderatiesysteem? ik dacht van niet namelijk :o

[ Voor 19% gewijzigd door _David_ op 19-01-2015 18:42 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:05:
[...]

Privacy gezeik.

Sorry, -1 van mij. Ben dat nu wel een beetje heel erg zat geworden. Gewoon de gehele reactie is een jank bericht. En dan laat ik de rest maar erbuiten. Bijna elke reactie van Wica is gezeik over privacy en dat alles gevolgd wordt, en emo gezeur dat denken toch niet meer mag etc.

(laatste keer dat ik iets met Wicca deed, was dat totaal niet het idee. Daar bestond privacy niet :+)
"Gezeik" over privacy? Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Ik ben het sterk met je oneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
_David_ schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:40:
Zijn de user review waarderingen überhaupt wel onderdeel van het moderatiesysteem? ik dacht van niet namelijk :o
In beperkte mate. Alle powermods kunnen de moderaties daar wel inzien.

En ik zie nog een reactie staan:
Frozen schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:33:
[...]

Ik heb het een week geleden gevraagd in irc, en toen werd mij verteld (ik denk door Dirk, weet ik niet zeker) dat ik het wel mocht posten hier :).
Dat was Hooglander1. :P . Overigens heb ik er ook geen problemen mee als je reviews hier meldt, maar daarvoor geldt dan wel hetzelfde als voor gewone reacties: meld ze alleen als de eindscore fout staat. Losse mismoderaties zijn niet interessant om hier te melden, die komen we vanzelf wel tegen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:44:
[...]

"Gezeik" over privacy? Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. Ik ben het sterk met je oneens.
Er zit een verschil tussen commentaar erop wat nuttig is. En dit soort gejank. Dit pseudo gedichtje zien we nu bij bijna elk bericht. We snappen het, privacy boohoo. Maak er een WordPress over zou ik zeggen. Of hou je betoog op een normale manier.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:42:
[...]

Er zit een verschil tussen commentaar erop wat nuttig is. En dit soort gejank. Dit pseudo gedichtje zien we nu bij bijna elk bericht. We snappen het, privacy boohoo. Maak er een WordPress over zou ik zeggen. Of hou je betoog op een normale manier.
Bij elk ander onderwerp zou ik je gelijk geven, maar bij dit onderwerp ben ik blij dat er überhaupt nog iets van gezegd word. Maar goed, offtopic. ( Bij deze excuses aan de mods.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

Ola,

Blijkbaar moet je tegenwoordig ook GOT in de gaten houden als je op de FP een reactie plaats.

Nu kan mij die score niet veel boeien en zo te zien doet het mod systeem zijn werk.

Echter zou het serieus zeer fijn zijn, als men een reactie geeft op de FP en het risico maar loopt om een 0 of -1 te krijgen en als je een beetje je best doet kan je nog een hogere score krijgen.
Sorry, -1 van mij. Ben dat nu wel een beetje heel erg zat geworden. Gewoon de gehele reactie is een jank bericht. En dan laat ik de rest maar erbuiten. Bijna elke reactie van Wica is gezeik over privacy en dat alles gevolgd wordt, en emo gezeur dat denken toch niet meer mag etc.

(laatste keer dat ik iets met Wicca deed, was dat totaal niet het idee. Daar bestond privacy niet :+)
Maar dit kan naar mijn mening niet, reageer op mijn reactie , zodat ik te minste als ik wil een reactie kan geven.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
wica schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:04:
Ola,

Blijkbaar moet je tegenwoordig ook GOT in de gaten houden als je op de FP een reactie plaats.

Nu kan mij die score niet veel boeien en zo te zien doet het mod systeem zijn werk.

Echter zou het serieus zeer fijn zijn, als men een reactie geeft op de FP en het risico maar loopt om een 0 of -1 te krijgen en als je een beetje je best doet kan je nog een hogere score krijgen.

[...]

Maar dit kan naar mijn mening niet, reageer op mijn reactie , zodat ik te minste als ik wil een reactie kan geven.
Over welke specifieke reactie gaat dit?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 09:21

wica

De duivel jacht op me

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Bor bedoelt welke FP reactie je het over hebt (denk ik) ;)

Het gaat om deze wica in 'nieuws: 'Britse inlichtingendienst verzamelde tienduizenden mails van journalisten''

[ Voor 12% gewijzigd door _David_ op 19-01-2015 20:32 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dat bedoelde ik inderdaad _David_. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
wica schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:04:
Met je laatste edit probeer jij nu de discussie in dit topic naar de frontpage te trekken. Dat samen met de drogredenen in je argumentatie maakt jouw reactie een zuivere -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Nou, Wica heeft daar IMHO wel een punt. Zonder inhoudelijk op de materie in te gaan (heb nog niet op de FP gekeken) ben ik van mening dat discussies in de eerste plaats daar gevoerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Discussies over reactie scores horen in dit topic en niet op de fp.

Wat lanerios daar zegt gaat over de score van de reactie en zijn argumenten voor het feit dat hij een -1 geeft.

Ik heb mijn score trouwens ook aangepast naar een -1 met die edit er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Ach, een reactie zonder argumentatie afdoen als "gezeik" en "jank bericht" verdient ook niet echt een prijs en is IMHO geen argument om een -1 te geven. De (persoonsgerichte) sneer "wica, wicca" raakt ook kant noch wal. Punten hoeft de reactie van Wica niet echt te krijgen, maar voor -1 zie ik geen steekhoudende argumenten. Als lanerios deze commentaren op de FP had gegeven, dan had ik daar zondermeer -1 aan toegekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
In video: Gathering of the Tweakers: Quadrocopter-bouwer Cyrus the Virus wordt met de onderbuik gemod. Veel reacties van pattux zijn zeurderig, maar deze hoort niet op 0 te staan. Deze reactie staat op +2 terwijl hij feitelijk niet eens klopt (achter de laatste link staat vetgedrukt "Om die reden is besturing op basis van een camera aan boord (first person view) niet mogelijk" terwijl dit in de post wordt samenvat als "Het is niet verboden").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toff schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:41:
Als lanerios deze commentaren op de FP had gegeven, dan had ik daar zondermeer -1 aan toegekend...
Lanerios heeft dit commentaar dan ook niet op de frontpage gezet; wica heeft dat gedaan. Als wica vindt dat lanerios hier op de man speelt, kan hij een topic report aanmaken en zal het door de forummods behandeld worden. Op de frontpage is op de man spelen - ongeacht de reden - ongewenst en levert in dit geval een -1 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En de post van Wica staat op 0.. vind de persoonlijke aanval daar (een post van dit topic daar gaan aanvallen) wel heel erg laag. Maar goed, had het wel een beetje verwacht. :)

en dan dit soort berichten:

mae-t.net in 'nieuws: 'Britse inlichtingendienst verzamelde tienduizenden mails van journalisten''

<3

Helaas laat het wel zien waarom ik minder en minder zin krijg om te modereren. Constant persoonlijk aangevallen worden op dingen, en zonder dat de mensen verder lezen wordt ik gewoon zat.

Edit:

Laat ik mijn kritiek anders brengen op het bericht van Wica. Het is echt goed als je kritiek hebt op het ontbreken en wegvallen van Privacy. Dat is niet meer dan normaal. Maar met de manier waarop die reactie was gemaakt, was het gewoon een onzinnige post. We kennen het gedichtje, we kennen de gedachte erachter (ik denk wel aan mijn privacy, het normale voetvolk niet. Dus ik ben beter. Vooral klinkend in de "Ik ben te moe om uit te leggen" ).
Probeer het op een constructieve manier te brengen, ipv constant wat de privacy mensen doen het zo brengen. Alleen maar zeuren en zeuren bereik je niks mee. Je moet leren meedenken ipv alleen maar trappen.

[ Voor 94% gewijzigd door corset op 20-01-2015 12:46 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

@lanerios

Het zit je blijkbaar zeer hoog.
Maar inmiddels ben je hier wel een beetje off-topic. :P

Geen +3
Blue_Airplane in 'nieuws: Frankrijk wil dat techbedrijven 'terroristische content' sneller verwijderen'
Deze discussie is van de week al eerder gevoerd.

Edit:
_David_
Xyphoid in 'nieuws: Facebook onderzoekt mogelijkheden voor advertenties of sponsoring in WhatsApp'
Indeed!
Die heb ik ook op +1 gezet. Lang gelee...maar het mocht niet baten.

[ Voor 35% gewijzigd door HMC op 20-01-2015 18:31 . Reden: Kan zelfs 0 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als je een positieve beoordeling wilt hebben de eerste drie regels verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het als een inhoudelijke strategie analyse Incl kikkerparodie, wat kun je nog meer verwachten uit zo'n post? . Maar +2 haalt die net niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
HMC schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:05:
@lanerios

Het zit je blijkbaar zeer hoog.
Maar inmiddels ben je hier wel een beetje off-topic. :P

Geen +3
Blue_Airplane in 'nieuws: Frankrijk wil dat techbedrijven 'terroristische content' sneller verwijderen'
Deze discussie is van de week al eerder gevoerd.

Edit:
_David_
Xyphoid in 'nieuws: Facebook onderzoekt mogelijkheden voor advertenties of sponsoring in WhatsApp'
Indeed!
Die heb ik ook op +1 gezet. Lang gelee...maar het mocht niet baten.
Ach, het wordt toegestaan, dus zal het maar moeten accepteren toch? :+

Terug naar On topic. Sorry. Was zeker niet de bedoeling om te derailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je hebt nog een paar zetjes nodig, dan sta je op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:24
Omlaag gemod wegens uitleg met bronnen?

Marvin- in 'nieuws: Aantal elektrische voertuigen in Nederland is met 50 procent gestegen'

Met een 2+ boven mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

_David_ schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:47:
[...]

Je hebt nog een paar zetjes nodig, dan sta je op +1.
Moet ie op +1 met zo'n openingszin?
*zucht*
Misschien eerst eens zorgen dat je correcte informatie hebt voordat je begint te schreeuwen?
Lekkere discussie partner,met nul is ie wmb wel betaald.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik snap je punt, maar ik vind een 0 nog wel te laag voor die reactie. Zelf heb ik er een +1 van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
swatsch in 'nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay'

9x -1? Terwijl het gewoon +1 is. Waarom is het altijd bij Apple/Android/Windows berichten dat er zo massaal gemismod wordt. Zit het dan zo diep bij mensen? (vraag het me echt af..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb een 0 gegeven, er staan meerdere dingen in die reactie waar niks van klopt.

nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay
Geen +2,

[ Voor 56% gewijzigd door _David_ op 21-01-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:36:

9x -1? Terwijl het gewoon +1 is. Waarom is het altijd bij Apple/Android/Windows berichten dat er zo massaal gemismod wordt. Zit het dan zo diep bij mensen? (vraag het me echt af..)
Dat is inderdaad gewoon een +1 in de huidige vorm imho. Er is niets mis met die post echter vermoed ik dat de post sommige Apple gebruikers tegen het zere been schopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Ten eerste, ik kom hier niet om te klagen over mijn moderatie niveau, maar vraag mij af wat ik fout deed.

Hier is mijn reactie: t1mmy in 'nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay'

Wat had ik anders kunnen doen? Ik leg mijn punt uit met een bron?

[ Voor 4% gewijzigd door t1mmy op 21-01-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
t1mmy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:57:
Ten eerste, ik kom hier niet om te klagen over mijn moderatie niveau, maar vraag mij af wat ik fout deed.

Hier is mijn reactie: t1mmy in 'nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay'

Even mijn persoonlijke - punten
Maar, natuurlijk is Apple evil en "houden zij zich vast aan een oud verdien model".
Totaal ongewenst
Ongelofelijk wat een hoop misinformatie in deze comments. Ja, Apple Pay kost geld. Weet je wat nog meer geld kost?
Toon kan anders. Probeer het oid;

"Wel jammer dat er veel verkeerde informatie in de reacties staan, op dit moment is Apple Pay een goedkoper alternatief tegenover X"

Zeg je hetzelfde op een andere manier.

En moderatie geklaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:36:

En deze is dan wel een +2 of zelfs +3 vind ik maar is ook neergemaaid.
Tasma in 'nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+2 gegeven, helaas is het lichte kritiek op Apple, en volgens de bezoekers is dat niet welkom :(

Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp deelt tijdelijke bans uit aan WhatsApp Plus-gebruikers'

Misschien zeer persoonlijk, maar gaat dit niet voorbij een -1?

[ Voor 61% gewijzigd door corset op 21-01-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:16

botoo

💀 too old to die young

MarvinJames in 'reviews: De toekomst van de fotografie: mooiere foto's met minder moeite'
Ik kom niet verder dan +1 en beslist geen must read zoals teveel andere modders dat blijkbaar zien.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

t1mmy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:57:

De admin edit is niet duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Laatst online: 20:41

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

_David_ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:16:
[...]

De admin edit is niet duidelijk?
Er staat bovenaan Misinformatie. Ik denk dat een ijverige moderator Mismoderatie las :P

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Of een stukje geklaag over moderaties onderin de reactie is weggehaald door Bor ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:47:
+2 gegeven, helaas is het lichte kritiek op Apple, en volgens de bezoekers is dat niet welkom :(
Triest, zelfs aanmelden hier helpt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

@hAI
Wil je dan dat power-/promoderators alles hardcore op een bepaalde score zetten als wij hier even komen klagen?
Zo werkt dat toch niet?

De meeste power-/promods dragen ook hun steentje bij, zeker na een melding hier, door ook te modden.
Te modden net zoals wij dat doen, maar met een iets zwaardere weging. En als echt bizar dan zal iets gefixeerd worden, voornamelijk naar een -2 als het echt grof is, oid.

Ze gaan echt niet alles wat jij +3 vindt meteen vast op +3 zetten.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Johan9711 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:51:
[...]

Er staat bovenaan Misinformatie. Ik denk dat een ijverige moderator Mismoderatie las :P
Nee; voor de edit stond er een klacht over de moderatie (die toen op -1 stond). De moderatie klacht is ge-edit omdat dergelijke klachten hier in TMF thuishoren ipv op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:42

Cyphax

Moderator LNX
ninosm1 in 'nieuws: Snowden: Nederlandse geheime dienst werkt in feite voor VS'
Deze vind ik eigenlijk een 0, maar daar zou nog wel wat voor moeten gebeuren

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Titan_Fox in 'nieuws: Gebruikers Windows 7 en 8.1 kunnen gratis upgraden naar Windows 10' lijkt me geen -1, eerder +1 of 0.

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 21-01-2015 18:39 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die krijgt waarschijnlijk veel -1 vanwege "Upgraden is voor mij al jaren gratis, maar gebruik dan ook geen Windows."

Ik heb gewoon een +1 gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

_David_ schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:45:
Die krijgt waarschijnlijk veel -1 vanwege "Upgraden is voor mij al jaren gratis, maar gebruik dan ook geen Windows."

Ik heb gewoon een +1 gegeven
Bedankt, ik heb er nog 6x +1 bijgegeven, nu staat hij op 0. Alleen kon ik het namelijk niet aan. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 0 lijkt me een mooie score. Die eerste zin is een bewuste troll, en de rest is niets bijzonders. Gemiddelde van -1 en +1 is dan keurig op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 12:47
Yoshi in 'nieuws: Rabobank hint op meerprijs voor betalen via Apple Pay'

ik denk niet dat dit ongewenst is? irrelevant tot daar aan toe :-)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Waarom zouden die op -2 moeten? -2 is alleen voor dingen die tegen de AV zijn.

-1 is juist bedoeld voor die reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:30
dier in 'nieuws: WhatsApp introduceert webversie'

Wordt met -1 gemod, lijkt me juist een erg goede reactie waar mensen wat mee kunnen!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Linken naar apks is tegen de AV, copyright etc ;)

Die link en andere heb ik al gemeld bij de powermods.

[ Voor 15% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deze reactie lijkt me wel van toevoeging. De poster plaats een link naar een review over Microsoft's HoloLens, geplaatst op Wired.

Verwijderd in 'video: Hologram-headset HoloLens van Microsoft'

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modmisbruiker gespot: freedzed6 in 'nieuws: Snowden: Nederlandse geheime dienst werkt in feite voor VS - update' geeft aan dat hij Allard Pruim in 'nieuws: Snowden: Nederlandse geheime dienst werkt in feite voor VS - update' een +3 gegeven heeft, terwijl dat natuurlijk een overduidelijke -1 is.

Misschien even nakijken?

bArAbAtsbB in 'nieuws: Snowden: Nederlandse geheime dienst werkt in feite voor VS - update'

Inho is dat eerder een -1 dan een 0?

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 22-01-2015 03:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste twee zijn kort, maar voegen in mijn ogen wel nuttige informatie toe. 2+ is dan wel te verantwoorden. Het hoeven niet altijd lappen tekst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Laatst online: 20:41

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jeroen in 'nieuws: Microsoft presenteert headset HoloLens voor weergave hologrammen'
Geen +3. Dank Johan voor het me voor zijn ;)

Flitskikker in 'nieuws: WhatsApp introduceert webversie'
Oude info (zie reacties erop) + dode link = +3 :?

Fab1Man in 'nieuws: WhatsApp introduceert webversie'
Geen +3, allemaal "mee eens!!1"

Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp introduceert webversie'
Bij deze +2 heb ik zo mijn twijfels over de correctheid van de informatie, ook als je de reactie erop leest. Bovendien verwijzen meerdere linkjes naar dezelfde info maar eigenlijk zijn de bronnen niet zo informatief als ze eruit zien. Bovendien het best off-topic wat betreft webclient van WA.
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp introduceert webversie'
Deze vind ik op dezelfde manier geen +2 vanwege het grote off-topic gehalte...
Heb ze allebei +1 gegeven onder het mom 'nuttig en relatief informatief in de thread, maar offtopic op het artikel' (of iets in die trant :P)

dennisschr17 in 'nieuws: Gamers kunnen Xbox One-games streamen naar Windows 10-apparaten'
Geen +2, dit staat in het artikel (al is dat wel later toegevoegd...)

LCP in 'nieuws: Microsoft toont Windows 10 op smartphones'
Geen +2, allemaal mee-eens mods

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry wil wet die ontwikkelaars verplicht om BB10 te ondersteunen'

De reactie van Joost eronder maakt duidelijk dat deze reactie inhoudelijk niet klopt en dus een 0 is. Alhoewel ik een +1 ook vind kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dit is er weer 1 die op meerdere manieren te lezen is.

All wireless broadband customers must have the ability to access any lawful applications and content they choose, and applications providers must be prohibited from discriminating based on the customer’s mobile operating system.

iets aangepast, zegt precies hetzelfde als nul07. Het is net hoe je het leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Maarja, dan is het ook meer iets voor GR. 0 van mij. En ook die reactie van Joost hoort niet hoger dan +1 te staan. Vind het zelfs een beetje flauw, alleen 'Oh?' en een quote. Daarom ook een 0 van mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 22-01-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die van Joost zou ik bijna een -1 of een 0 maken.. maar helaas, medewerker van Tweakers, dus die krijg je niet van +2/+3 af. Oneliners vind ik gewoon echt kansloos, vooral als je zelf gewoon niet goed (kan/wil) lezen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:07:
[...]

De eerste twee zijn kort, maar voegen in mijn ogen wel nuttige informatie toe. 2+ is dan wel te verantwoorden. Het hoeven niet altijd lappen tekst te zijn.
Hoe voegt die tweede reactie nou echt nuttige informatie toe? +1 kan ik me in vinden, maar een +2? Zoveel relevantie heeft het ook weer niet op het artikel toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"and applications providers must be prohibited from discriminating based on the customer’s mobile operating system."

Dat kan je dan wel weer lezen als "elke ontwikkelaar moet apps voor alle OS'en maken" maar het is inderdaad dubbel. Overigens vind ik een -1 of 0 voor de reactie van Joost onzin, want hij is ontopic. Verder geen geweldige reactie, maar wel een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Op zich een punt. Alleen een "gewone" member, die alleen komt met "oh" en een copy paste van 1 zinnetje gaat echt geen +1 krijgen. Dat wordt gedownmod.

Het voegt 0 toe aan het bericht
En is totaal geen nuttige reactie
in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:23:
Op zich een punt. Alleen een "gewone" member, die alleen komt met "oh" en een copy paste van 1 zinnetje gaat echt geen +1 krijgen. Dat wordt gedownmod.

Het voegt 0 toe aan het bericht
En is totaal geen nuttige reactie
in mijn ogen.
Het voegt niets toe, maar het zet wel de juiste zinnen uit het artikel bij de juiste reactie en daarom wordt het artikel ( denk ik) beter begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Evest melde deze al, maar waarom is deze reactie gefixeerd op +3? Lijkt mij een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Iemand heeft het verkeerde knopje ingedrukt dan, want toen ik hem meldde was hij niet gefixeerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik gok een foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Het viel mij ook op. Ik vermoed een misklik en heb het in de groep gegooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:18:
Die van Joost zou ik bijna een -1 of een 0 maken.. maar helaas, medewerker van Tweakers, dus die krijg je niet van +2/+3 af. Oneliners vind ik gewoon echt kansloos, vooral als je zelf gewoon niet goed (kan/wil) lezen blijkbaar.
Die reactie van Joost is gewoon een +1, crew of niet.

En dat hele idote voorstel van die chen kan je op verschillende manieren lezen, zoals je zelf hierboven ook al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:32:

Evest melde deze al, maar waarom is deze reactie gefixeerd op +3? Lijkt mij een beetje vreemd.
Dit is inmiddels hersteld. De post kan weer van score worden voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
En ondertussen mag die post naar een 0, de gelinkte media is al verwijderd... dat gaat nooit meer lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heerlijk verschil om te zien..

Arnoud geeft een goede onderbouwing, en is een goede reactie.

Joose wil daar blijkbaar geen energie in steken. "Oh?"

Moet wel zeggen dat ik dit soort discussies geweldig vindt om te lezen. Het gaat precies diep genoeg in op de materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik heb een 0 gegeven, zonder bronnen is het nogal een loze statement.
--
Die reactie van nul07 staat hardstikke vast op 225x +3, maar klopt dus gewoon niet.

[ Voor 39% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Weer allemaal onderbuik gevoelens reacties,wordt er ondertussen een beetje moe van dat dit soort reacties allemaal mee eens moderaties krijgen.

---

Superstoned in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Ook geen +2

Edit: even wat duidelijker gemaakt :P

[ Voor 16% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:06:
Weer allemaal onderbuik gevoelens, wordt er ondertussen een beetje moe van dat dit soort reacties allemaal mee eens moderaties krijgen.
Dat is geen onderbuik, dat valt allemaal statistisch prima te onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:07:
[...]

Dat is geen onderbuik, dat valt allemaal statistisch prima te onderbouwen.
Dan moet je dat doen in je reactie, anders is het gewoon onderbuik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:08:
Dan moet je dat doen in je reactie, anders is het gewoon onderbuik.
Dan kan iedereen wel volledige onderzoeken gaan uitvoeren in iedere post, dat is natuurlijk geen doen. Die jongen geeft gewoon feitelijke informatie die ook nog eens niet heel bijzonder of onbekend is. Geenszins onderbuik, gewoon legitieme referenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Dan kan iedereen wel volledige onderzoeken gaan uitvoeren in iedere post, dat is natuurlijk geen doen. Die jongen geeft gewoon feitelijke informatie die ook nog eens niet heel bijzonder of onbekend is. Geenszins onderbuik, gewoon legitieme referenties.
Je hoeft geen volledige onderzoek uit te voeren, maar bronnen vermelden is wel gewoon een vereiste voor +3

"Als jij het prima vindt dat er mensen in nederland zijn, en (dus) in amerika zijn die alles van je weten, die jou beter kennen dan je eigen familie, dan vind je het waarschijnlijk ook niet erg dat als russische regering ook alles van je weet ? En de chinese regering."

Ik zie geen enkele referentie voor dit, en dat stukje is het enige stuk wat echt relevant is bij dit artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:14:
Je hoeft geen volledige onderzoek uit te voeren, maar bronnen vermelden is wel gewoon een vereiste voor +3
Je quote net een andere reactie en ik had het over +2, geen +3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Je quotte net een andere reactie en ik had het over +2, geen +3 :P
Ik dacht dat je het over die eerste reactie had }:| :$

Had ik ook wat duidelijker in kunnen zijn, ik heb het over onderbuikgevoelens bij de 2 reacties die Daantjeeuh noemde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Weer allemaal onderbuik gevoelens reacties,wordt er ondertussen een beetje moe van dat dit soort reacties allemaal mee eens moderaties krijgen.
Onderbuik gevoelens en het aanwakkeren van paranoia.
Een crimineel als Dotcom wordt vergoeilijkt omdat hij stelselmatig illegale contentverspreiding faciliteert en daar gaat iedereen lekker op plusmodereren.
Triest gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Hoger dan een 0 zou ik het ook niet laten worden denk ik en daar staat de post nu ook op.
De post bestaat uit niet onderbouwde meningen en is voor een deel offtopic over Linux en een gamen op een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ben je ook, blijkbaar zijn de BB fanboys het niet met je eens ;) ik heb een +1 gegeven.

kimoi in 'nieuws: BlackBerry wil wet die ontwikkelaars verplicht om BB10 te ondersteunen'
Die eerste alinea is nergens voor nodig, en voor de rest herhaald het wat al eerder gezegt is.

SECURITEH in 'nieuws: BlackBerry wil wet die ontwikkelaars verplicht om BB10 te ondersteunen'
Deze heeft nog steeds een paar moderaties nodig om van de +2 af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:30:
Ben je ook, blijkbaar zijn de BB fanboys het niet met je eens ;) ik heb een +1 gegeven.
Staat weer goed :)

Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry wil wet die ontwikkelaars verplicht om BB10 te ondersteunen'

Deze reactie is ook wel heel nutteloos. Hij gaat als volgt:
- Arnoud afkraken voor een artikel wat niet geschreven is door Arnoud
- BB OS verheerlijken
- iOS, Symbian en Android afkraken
- Vervolgens verder wauwelen over hoe hij nota bene Android apps gebruikt op zijn BB

Lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Bor de Wollef schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:04:
[...]

Hoger dan een 0 zou ik het ook niet laten worden denk ik en daar staat de post nu ook op.
De post bestaat uit niet onderbouwde meningen en is voor een deel offtopic over Linux en een gamen op een PS4.
Ben ik ook met je eens. Een -1 vond ik net iets te gortig.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

JackJack in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Serieus 27x +3 voor een offtopic oneliner? |:(

Er klopt geen bal van die moderaties in die hele thead.

Eerder off topic dan een +2

doeternietoe in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Dit is gewoon een +1

En de reacties daarboven zijn hier al eerder gemeld, maar die komen toch niet meer naar beneden.

[ Voor 67% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die Franklin quote is gewoon pijnlijk slecht.. elk persoon met enig vorm van geschiedkundig besef kan zien dat die quote toch net iets anders in elkaar steekt qua idee/achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

_David_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:04:
Serieus 27x +3 voor een offtopic oneliner? |:(

Er klopt geen bal van die moderaties in die hele thead.

Eerder off topic dan een +2

Dutchzilla in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Dit is gewoon een 0, geen -1

doeternietoe in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'
Dit is gewoon een +1

En de reacties daarboven zijn hier al eerder gemeld, maar die komen toch niet meer naar beneden.
Met je eens behalve over [url="[URL=\"http://tweakers.net/nieuws/100960/mega-introduceert-versleutelde-skype-concurrent.html?showReaction=7460619#r_7460619\"]JunkieVirus in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'[/URL]"]Junkievirus[/url]. Die gooit een lichte aanval op de man door twee super simpele one-liners. Verder nul inhoud, dus -1 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Met je eens behalve over [url="[URL=\"http://tweakers.net/nieuws/100960/mega-introduceert-versleutelde-skype-concurrent.html?showReaction=7460619#r_7460619\"]JunkieVirus in 'nieuws: Mega introduceert versleutelde Skype-concurrent'[/URL]"]Junkievirus[/url]. Die gooit een lichte aanval op de man door twee super simpele one-liners. Verder nul inhoud, dus -1 voor mij.
Hmm, eens, ook een -1 van mij.
lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:08:
Die Franklin quote is gewoon pijnlijk slecht.. elk persoon met enig vorm van geschiedkundig besef kan zien dat die quote toch net iets anders in elkaar steekt qua idee/achtergrond.
Klopt, daarom snap ik die 27x +3 ook totaal niet.

[ Voor 25% gewijzigd door _David_ op 22-01-2015 14:41 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]