Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Hier zijn wel wat mismods te vinden: reviews: De Hyperloop: reizen per supersonische buizenpost

(Trouwens 45 ongewenste reacties door hardwareaddict...)

[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 14-08-2013 13:01 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb hem even voor de zekerheid aangekaart, hij is wel erg veel -1's aan het verzamelen.Terecht of onterecht laat ik even in het midden aangezien ik niet veel heb bekeken.

[ Voor 46% gewijzigd door pino85 op 14-08-2013 13:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Topicstarter
witeken schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:01:
(...)
(Trouwens 45 ongewenste reacties door hardwareaddict...)
Lang niet al zijn reacties zijn ongewenst. Bijvoorbeeld:
hardwareaddict in 'reviews: De Hyperloop: reizen per supersonische buizenpost'

Elke reactie moet afzonderlijk gemodereerd worden en niet op de persoon.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gallery: hardwareaddict

:') WTF. Hij heeft wel heel veel -1's verzameld bij de laatste nieuwsberichten.

Deze posts vind ik gewoon een +1. Mensen die reageren op een -1 krijgen vaak een +2 terwijl het gewoon een +1 is.:
Zer0 in 'nieuws: Makers mmog Starcraft Universe zoeken geld via Kickstarter'
Deckkie in 'nieuws: Makers mmog Starcraft Universe zoeken geld via Kickstarter'

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Geen wonder dat er zoveel reacties zijn op dat artikel :)
Wel bizar....
En heeeel veel -1
Herman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Dat is wel zo, maar heel veel aannames worden als feit gebracht, zonder, of met zeer middelmatige, onderbouwing. Bij een schatting van meer dan 10 miljoen passagiers gaat hij er even vanuit dat het er misschien 10.000 100.000 per jaar zijn. Waarbij de argumentatie nergens op slaat. Sterker, de essentie van mobiliteit is dat het toeneemt wanneer het mogelijk is/wordt, dan wel (veel) sneller.
Van mij een 0 derhalve.

[ Voor 0% gewijzigd door Edddd op 14-08-2013 14:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Herman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:14:
[...]

Ik heb voor het gemak even afgerond naar het aantal reacties dat hij geplaatst heeft. Ik modereer op de inhoud en wat ik zie (dus niet wat er voor de edit stond), niet de plaats (fipo), persoon, noch spelling/grammatica.

Maar het is toch wel redelijk irritant dat je hem overal in de comments tegenkomt met -1-reacties. Zijn karmagrafiek heeft hierdoor wel een 'grappige' daling gekregen :')

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TT17

Deze meneer houdt er kennelijk van om lege reacties (met alleen een '-' teken) weg te zetten:

TT17 in 'nieuws: Amerikanen willen drones inzetten tegen muggen' (krijgt nog +3's ook...)
TT17 in 'nieuws: Amerikanen willen drones inzetten tegen muggen'

Lijkt me niet het meest gewenste gedrag, misschien even bijsturen?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik zal er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 16:33:
TT17

Deze meneer houdt er kennelijk van om lege reacties (met alleen een '-' teken) weg te zetten:

TT17 in 'nieuws: Amerikanen willen drones inzetten tegen muggen' (krijgt nog +3's ook...)

Lijkt me niet het meest gewenste gedrag, misschien even bijsturen?
Zo te zien stond er eerst wel wat, maar heeft ie ze later ge-edit en leeggemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Benjamin- in 'nieuws: GfK: handheld- en consoleverkoop stort in, 4g-smartphones populairder'
Gaat over tegenvallende verkoopcijfers waaronder handhelds, gezien T.net niet het punt heeft aangedragen van de vervanging van handhelds door smartphones, heb ik het zelf maar gedaan. Lijkt me toch perfect ontopic en een toevoeging aan de discussie.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benjamin- schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:41:
Benjamin- in 'nieuws: GfK: handheld- en consoleverkoop stort in, 4g-smartphones populairder'
Gaat over tegenvallende verkoopcijfers waaronder handhelds, gezien T.net niet het punt heeft aangedragen van de vervanging van handhelds door smartphones, heb ik het zelf maar gedaan. Lijkt me toch perfect ontopic en een toevoeging aan de discussie.
Staat na mijn zetje op +1. ;)

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Omdat het mensen zijn die het niet met hem eens zijn. 2 ervan reageren ook op zijn post waarin de een ook aangeeft te denken dat hij alleen maar wil trollen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:53
Hoewel ik niet iemand ben van het mening modden zet hij daar wel iets neer dat haaks staat op zo ongeveer iedere review van de tablet. Als hij zijn punten nu eens goed zou argumenteren dan zou het best een hoge score kunnen krijgen maar nu lijkt het gewoon alsof hij aan het trollen is dus -1 kan ik best begrijpen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik ben het wel een beetje met hen eens. Hoe netjes zijn reactie er ook uit ziet, het feit dat het een troll is is erg plausibel. Zijn account is vandaag geregistreerd (om 7:14), en heeft sindsdien 2 reacties gepost. Zijn andere reactie is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven. Verder heeft hij een karma score van -20, die niet van z'n reacties komen (100% uit "overig", waarschijnlijk heeft ie te snel gemodereerd want ik kan me niets anders bedenken waar je negatieve karma van zou kunnen krijgen in zo'n korte tijd). Ik zou vooral ook even kijken of het misschien niet een clone account is van iemand.

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 15-08-2013 12:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Edddd
Edddd in 'nieuws: Brazilië klaagt Samsung aan wegens slechte arbeidsomstandigheden'

Een +3 is wat overtrokken, maar een 0 lijkt het me toch zeker niet?

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Hoe modereren jullie reacties op CoD Ghosts-artikels waarin met Battlefield wordt vergeleken? Vinden jullie Diigii in 'video: Infinity Ward onthult multiplayer-modus Call of Duty: Ghosts' een +2 waard? De laatste 2-3 jaar of zo wordt elk CoD-artikel bezaaid met vergelijkingen en rants over de slechte grahics, weinig vernieuwing,... Been there, done that.

Tweakblog van de maand

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd in 'nieuws: Lenovo verkoopt voor het eerst meer mobieltjes en tablets dan pc's'
Waarom krijgt deze reactie -1? Hij lijkt me gewoon een +1 waard.

• Edddd
Hoezo? Lenovo laat juist een stijgende trend zien in de pc markt. Waarom zou Lenovo een probleem krijgen met haar pc-verkopen? De markt loopt terug, maar dat wil niet zeggen dat iedereen stagneert. Er is geen reden om aan te nemen dat Lenovo terugvalt en GJvdZ geeft geen reden waarom dit mogelijkerwijs het geval zou kunnen zijn.
Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.

Edit:
Wat me wel een +1 of +2 lijkt is deze:
hardwareaddict in 'nieuws: Brazilië klaagt Samsung aan wegens slechte arbeidsomstandigheden'
Iemand die begrijpt en uitlegt wat de gevolgen zijn van een prijsverhoging in de productie. Mensen die verkondigen dat een paar cent tot zelfs een tientje niets uitmaakt kunnen hier van leren. (En krijgen wel +1).

[ Voor 42% gewijzigd door Edddd op 15-08-2013 14:02 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Edddd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:56:
Hoezo? Lenovo laat juist een stijgende trend zien in de pc markt. Waarom zou Lenovo een probleem krijgen met haar pc-verkopen? De markt loopt terug, maar dat wil niet zeggen dat iedereen stagneert. Er is geen reden om aan te nemen dat Lenovo terugvalt en GJvdZ geeft geen reden waarom dit mogelijkerwijs het geval zou kunnen zijn.
Meer dan een 0 kan ik er niet van maken.
Wat zijn punt is dat Lenovo (vroeg of laat) ook last kan krijgen van de krimpende pc markt en daar zou hij wel eens gelijk in kunnen hebben. Lijkt me een valide opmerking en ik zie niet waarom dit niet on-topic is.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Edddd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:56:
Edit:
Wat me wel een +1 of +2 lijkt is deze:
hardwareaddict in 'nieuws: Brazilië klaagt Samsung aan wegens slechte arbeidsomstandigheden'
Iemand die begrijpt en uitlegt wat de gevolgen zijn van een prijsverhoging in de productie. Mensen die verkondigen dat een paar cent tot zelfs een tientje niets uitmaakt kunnen hier van leren. (En krijgen wel +1).
Waarom is ie dan +2 waard volgens jou? Ik zie nu dat iemand hem zelfs op +3 heeft gezet...
Lijkt mij een 0 of hooguit +1 waard, de link tussen speelgoed en smartphones zie ik niet echt.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:58
Anoniem: 462912 in 'video: Blizzard toont verhaal achter patch 5.4 voor World of Warcraft'

Deze post staat al op -1, maar er wordt ook nog eens gelinked naar illegale software (world of warcraft private server). Is er een modje die dat kan aanpassen/verwijderen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
.oisyn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:58:
Ik ben het wel een beetje met hen eens. Hoe netjes zijn reactie er ook uit ziet, het feit dat het een troll is is erg plausibel. Zijn account is vandaag geregistreerd (om 7:14), en heeft sindsdien 2 reacties gepost. Zijn andere reactie is nou ook niet iets om over naar huis te schrijven. Verder heeft hij een karma score van -20, die niet van z'n reacties komen (100% uit "overig", waarschijnlijk heeft ie te snel gemodereerd want ik kan me niets anders bedenken waar je negatieve karma van zou kunnen krijgen in zo'n korte tijd). Ik zou vooral ook even kijken of het misschien niet een clone account is van iemand.
Daarbij komt nog dat de nieuwe Nexus nog geen maand geleden is aangekondigd. En hij claimt het apparaat al bijna een maand in huis te hebben. Ik vermoed dus ook een troll.
Dennism schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:11:
Anoniem: 462912 in 'video: Blizzard toont verhaal achter patch 5.4 voor World of Warcraft'

Deze post staat al op -1, maar er wordt ook nog eens gelinked naar illegale software (world of warcraft private server). Is er een modje die dat kan aanpassen/verwijderen?
:w

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 15-08-2013 21:17 ]

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De laatste 2 hebben nog een paar zetjes nodig, de rest staat inmiddels op de juiste score. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Enkel de laatste staat nu nog verkeerd.

therion3568 in 'nieuws: Gerucht: processor nieuwe iPhone is eerste op ARMv8-architectuur' is duidelijk geen 0, 1 of +2.

SuperDre in 'nieuws: Gerucht: processor nieuwe iPhone is eerste op ARMv8-architectuur' geen +2

[ Voor 27% gewijzigd door witeken op 16-08-2013 10:43 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

tweaker2010 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:41:
[...]

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Dat het geen -1 is? ;)
Die reactie moet uiteraard een +2 zijn :).

Heb het verbeterd.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
tweaker2010 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:
[...]

Waarom is ie dan +2 waard volgens jou? Ik zie nu dat iemand hem zelfs op +3 heeft gezet...
Lijkt mij een 0 of hooguit +1 waard, de link tussen speelgoed en smartphones zie ik niet echt.
Het lijkt mij zeker ontopic en zelfs informatief in deze discussie omdat hij uitleg geeft over de gevolgen voor de consumentenprijs door een verhoging van de productiekosten. Dat hij toevallig veel weet van helikopters maakt het voor hem makkelijker een voorbeeld te geven. Maar helikopter of ander product is niet relevant, het gaat om wat hij hiermee laat zien. De reactie waarop hij reageert (zie link hieronder, van VOODOO_WILLIE) begint nota bene met:
"Dat tientje extra op een toestel van 700 euro zal menig consument aan de reet roesten. Je hebt het dan namelijk over een prijsverschil van slechts 1,4 procent."

@hardwareaddict weerlegt dit prima, vanuit een ander invalshoek dan @VOODOO_WILLIE:
VOODOO_WILLIE in 'nieuws: Brazilië klaagt Samsung aan wegens slechte arbeidsomstandigheden'
Door een redelijke cijfermatige onderbouwing, in plaats van termen als "3) de klanten niet hoeft op te lichten met die belachelijk hoge prijzen" en "Apple heeft bijvoorbeeld zo'n gigantische winst gemaakt en zo'n enorme marge op z'n producten dat het op geen enkele andere wijze te verklaren is dan geldwolverij:.." zoals door VOODOO, wordt een andere kant belicht. Hierbij krijgt VOODOO een +1. Terecht vind ik, al ben ik het niet helemaal met hem eens en zitten er feitelijke onjuistheden in. Daarentegen is de reactie van hardwareaddict een duidelijke reactie hierop met toelichting. Als ik de twee scores van deze reacties zie, dan lijken de moderaties mij meer een gevalletje van 'mee eens'/'mee oneens'. Kwestie van even voorbij die helikopters kijken, bij ander producten werkt het exact eender. Of zie ik het verkeerd?
Een +1 of zelfs +2 lijkt mij daarom correct. Ikzelf kan hem niet modereren, aangezien ik zelf al reacties heb in dat draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
watercoolertje in 'nieuws: Nieuwe Humble Origin Bundle bevat acht EA-games'

Ik zie niet in waarom dit -1 is, hij geeft gewoon aan hoe hij zijn donatie verdeeld. Zou gewoon een 0 (of zelfs 1 voor ontopic) kunnen zijn, nu vind ik 1 wat hoog hiervoor, maar -1 is wel erg laat, het is geen troll ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Lijkt me logisch wanneer je je zin begint met "Serieus....?"
Een schijnvraag aldus, met een onderliggende toon van verwerping en arrogantie, alsof je gek bent.

En vervolgens aangeven dat hij het zelf anders doet (hetgeen niet relevant is), zonder aan te geven wat er nu zo fout is aan wat de ander (SmokingCrop) doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Edddd op 16-08-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Inderdaad, het is indirect afzeiken van mensen die een keuze maken zonder dat hij fatsoenlijk met argumenten aan komt zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Ehm ja :? . Ik beledig niemand en ik troll niemand. Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Punt is dat mensen denk ik een beetje moe worden van de opmerking "Hey dit lijkt op [X]". 't Is ongetwijfeld goed bedoeld maar iedereen kan het zien en het voegt niets toe.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

daveb1987 in 'nieuws: Amerikanen willen drones inzetten tegen muggen'

2/3 gaat over modereren, kan dus onmogelijk +2 zijn.

edit: drdelta in 'nieuws: Amerikanen willen drones inzetten tegen muggen'

[ Voor 27% gewijzigd door witeken op 16-08-2013 17:51 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die eerste heb ik een 0 gegeven. Die tweede is inmiddels 48 uur oud, dus dat is evt iets voor een powermod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Nog meer powermodvoer: Verwijderd in 'nieuws: YouTube-app keert terug naar Windows Phone-store'

Er zijn er nog in dat artikel.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Ik zou graag willen weten waarom mijn reactie op -1 is gekomen. Ik reageerde op in-game die verklaarde dat Steam niet multi-platform was en dat corrigeerde ik maar toen ik een paar reacties open klikte hadden andere mensen dat al vermeld (niet als reactie op het bericht waar ik op reageerde). Ik paste dus mijn bericht aan maar achteraf beter niet kunnen doen.

Ik beledig niet en ik troll niet maar blijkbaar verdien ik toch een negatieve score? Mijn reactie op -1 is hier toch gewoon onterecht?

Huuskes in 'nieuws: Nieuwe Humble Origin Bundle bevat acht EA-games'

Het zou eigenlijk ook fijn zijn als je daarom je eigen berichten kon verwijderen, al was het maar mogelijk binnen 5 minuten...

[ Voor 21% gewijzigd door Huuskes op 17-08-2013 13:41 ]

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende reactie is in mijn ogen onterecht op +1 komen te staan. BCC in 'nieuws: Ddos-aanval legt DigiD plat' Mijns inziens zou 0 de juiste score moeten zijn.
Dit omdat het totaal niet onderbouwt is en voor zover mijn kennis reikt ook totaal NIET JUIST is (zie mijn reactie aldaar). Op dit moment heeft hij 10 x +1 en 1 x +2 , mijn 6 x 0 (boost) zal dit niet verhelpen.

ps. kan iemand dan meteen mijn reactie aldaar modereren ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tyr3ll schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:50:
Ik zou graag willen weten waarom mijn reactie op -1 is gekomen. Ik reageerde op in-game die verklaarde dat Steam niet multi-platform was en dat corrigeerde ik maar toen ik een paar reacties open klikte hadden andere mensen dat al vermeld (niet als reactie op het bericht waar ik op reageerde). Ik paste dus mijn bericht aan maar achteraf beter niet kunnen doen.

Ik beledig niet en ik troll niet maar blijkbaar verdien ik toch een negatieve score? Mijn reactie op -1 is hier toch gewoon onterecht?

Huuskes in 'nieuws: Nieuwe Humble Origin Bundle bevat acht EA-games'

Het zou eigenlijk ook fijn zijn als je daarom je eigen berichten kon verwijderen, al was het maar mogelijk binnen 5 minuten...
Je reactie staat nu op 0 en dat lijkt me een prima score :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:04:
De volgende reactie is in mijn ogen onterecht op +1 komen te staan. BCC in 'nieuws: Ddos-aanval legt DigiD plat' Mijns inziens zou 0 de juiste score moeten zijn.
Dit omdat het totaal niet onderbouwt is en voor zover mijn kennis reikt ook totaal NIET JUIST is (zie mijn reactie aldaar). Op dit moment heeft hij 10 x +1 en 1 x +2 , mijn 6 x 0 (boost) zal dit niet verhelpen.

ps. kan iemand dan meteen mijn reactie aldaar modereren ?
Staat nu eveneens op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:39

Tribits

Onkruid vergaat niet

Geen +2 lijkt me maar meer dan 48 uur oud inmiddels dus alleen voor powermods.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Tribits schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 03:40:
[...]

Geen +2 lijkt me maar meer dan 48 uur oud inmiddels dus alleen voor powermods.
Just so you know, het begon als een +3 toen ik het zojuist postte... dus vandaar dat ik het ondanks de datum toch ff postte hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
dwilmer in 'nieuws: 'Beveiliging van Philips Hue-lampen is te zwak'' is echt geen +2 of +3
djwice in 'nieuws: 'Beveiliging van Philips Hue-lampen is te zwak'' idem..

Loller1 in 'nieuws: Microsoft: Outlook.com-downtime werd veroorzaakt door cachingproblemen' mag van mij naar de 0. "ik heb hier geen last van gehad" biedt totaal geen toegevoegde waarde

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 19-08-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
TDeK in 'nieuws: Beats Audio wil van HTC af'
Waarom is dit +2 met 3x +3 moderaties? Lijkt me niet de bedoeling. Hij verkondigt een mening waar mods het mee eens zijn, maar hij gebruikt nergens feiten. Een +1 vind ik al betwijfelbaar voor deze poster.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Deze reply op een reacite van mij is niet ongewenst: Verwijderd in 'nieuws: LastPass dicht lek in IE-client dat toegang gaf tot wachtwoorden'. Ik stel een vraag en krijg een juist antwoord. Lijkt mij daarom gewoon on topic.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
_Peter2_ schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:13:
Deze reply op een reacite van mij is niet ongewenst: Verwijderd in 'nieuws: LastPass dicht lek in IE-client dat toegang gaf tot wachtwoorden'. Ik stel een vraag en krijg een juist antwoord. Lijkt mij daarom gewoon on topic.
Ik had een mis click welke nu is rechtgezet. De overgebleven 2x -2 kan ik niet verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BeefHazard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:59:
Waarom is dit +2 met 3x +3 moderaties? Lijkt me niet de bedoeling. Hij verkondigt een mening waar mods het mee eens zijn, maar hij gebruikt nergens feiten. Een +1 vind ik al betwijfelbaar voor deze poster.
Inderdaad, ik heb hem een 0 gegeven. Hij heeft nog heel wat zetjes nodig, wie helpt?

Edit: tweaker2010 in 'nieuws: LinkedIn laat jongeren toe en richt zich op onderwijsinstellingen'
Waarom krijg ik hier 3x -1 voor? Dat lijkt op meningmodden.

[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 19-08-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:39

Tribits

Onkruid vergaat niet

BeefHazard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:59:
Zijn reactie doelt op de loudness war en dat is een algemeen bekend verschijnsel dat bijvoorbeeld ook in detail beschreven wordt op wikipedia: Wikipedia: Loudness war. Waar ik wat minder van gecharmeerd ben is dat hij met bepaalde artiesten aan komt zetten als voorbeelden van goed en fout, maar aangezien het betreffende album van Metallica ook op wikipedia wordt genoemd als voorbeeld lijkt me dat in dit geval niet zo'n probleem.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Deze heb ik +3 gegeven. Met twijfel weliswaar, vandaar even hier checken wat u allen ervan vindt:
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers produceren eenvoudiger brandstofcel'

Het is een waardevolle aanvulling op het artikel, aangezien de lezer (aan de reacties te zien) enkel met vragen blijft zitten. Is de informatie incompleet? Zitten er schrijffouten in? Of kunnen we niet lezen, dan wel hebben we te weinig kennis van zaken (of een te beperkt abstractievermogen) om het artikel te kunnen begrijpen?

De overige reacties zijn niet te modereren, aangezien elke uitleg weer wordt tenietgedaan door een andere uitleg of aanvullende vragen. Bij GR heb ik een topic aangemaakt. Nu heb ik dat vaker gedaan, echter zonder actie of reactie.... Als ik het goed begrijp, moet je een topic aanmaken en dan wachten, in plaats van iemand een bericht te sturen.... toch? (En dan hopen dat iemand het leest of zo? Of loopt iemand van de redactie de topics regelmatig door?)

Hoe dan ook, de reacties vind ik moeilijk te modereren, want zonder opheldering slaat mogelijk de helft nergens op, zonder dat je het de reageerder kwalijk kunt nemen :)

Blijft die ene. Een +3, omdat het een waardevolle aanvulling is op het artikel? Of een -1, omdat het lijkt op lichte commentaar op het artikel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Aangezien hij niet aanvallend is zou ik gaan voor de +1 of +2. Beiden zijn verdedigbaar lijkt mij. Het is niet commentaar om commentaar te geven maar duidelijk bedoeld om een aanvulling te geven. Dat mag best beloond worden.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Helder, lijkt me redelijk. +2 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Een -1 lijkt me toch wat te zwaar voor deze reactie
Trommelrem in 'nieuws: KPN laat reizigers gratis internetten op grote stations'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja het is een ronduit domme reactie, die mag van mij wel op een -1 staan. Officieel moet je hem een 0 geven hiervoor.

Iemand die hier nog even naar kan kijken? nieuws: Oppo komt met dunne en lichte 4,7"-Android-smartphone

Heel veel reacties met maar een enkele moderatie.

[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 19-08-2013 22:32 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Zenomyscus in 'nieuws: Duits vonnis tegen RapidShare is bevestigd door hoogste rechtbank' is volgens mij een normale +1 maar staat redelijk stevig op +2 (met 14x +2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Heb die reactie een 0 gegeven, -1 is wel echt wat te streng. Ja de reactie is wat te kort door de bocht maar niet in die zin dat een -1 gerechtvaardigd is.
Inmiddels niet meer :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cloud op 20-08-2013 08:56 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

botoo

💀 too old to die young

Cloud schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 08:52:
[...]
Heb die reactie een 0 gegeven, -1 is wel echt wat te streng. Ja de reactie is wat te kort door de bocht maar niet in die zin dat een -1 gerechtvaardigd is.
Imho is het een dermate stomme opmerking dat een -1 wel gerechtvaardigd is, het is zinloos geblaat slechts bedoeld om anderen op de kast te jagen en wmb daarmee ongewenst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 20:29

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Lijkt me toch duidelijk ontopic, ook al mogen mensen het niet eens zijn met mijn redenering: Benjamin- in 'nieuws: Gerucht: 6"-smartphone Nokia krijgt 20-megapixelcamera en quadcore-soc'

+2 lijkt me niet gepast, tenzij mensen onze wereld populatie cijfers nog niet wisten. ;)
Rey Nemaattori in 'nieuws: Gerucht: 6"-smartphone Nokia krijgt 20-megapixelcamera en quadcore-soc'

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

botoo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Imho is het een dermate stomme opmerking dat een -1 wel gerechtvaardigd is, het is zinloos geblaat slechts bedoeld om anderen op de kast te jagen en wmb daarmee ongewenst.
Een slimme opmerking is het niet,maar om nou te zeggen dat de poster de intentie heeft mensen op de kast te jagen? Waar je dat uit af kan leiden begrijp ik niet,of je moet de poster al persoonlijk kennen. ;) Ik houd het op een nette ''domme'' opmerking,dus is een 0 meer op zijn plaats.

edit:
Benjamin- schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:57:
Lijkt me toch duidelijk ontopic, ook al mogen mensen het niet eens zijn met mijn redenering: Benjamin- in 'nieuws: Gerucht: 6"-smartphone Nokia krijgt 20-megapixelcamera en quadcore-soc'

+2 lijkt me niet gepast, tenzij mensen onze wereld populatie cijfers nog niet wisten. ;)
Rey Nemaattori in 'nieuws: Gerucht: 6"-smartphone Nokia krijgt 20-megapixelcamera en quadcore-soc'
In jouw mening zit verder geen onderbouwing,dus hoger dan een 0 kom ik niet. Komt dan een begrijpelijke reactie op die verder ook maar weinig waarde voor de lezer heeft,kan zowel op 0 als +1

[ Voor 42% gewijzigd door pcgek op 20-08-2013 13:11 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
[...]

Ai, ik zie nu dat hij tablets noemt. Op een of andere manier dacht ik aan telefoons i.p.v. tablets. Gericht op tablets is dit inderdaad wel een erg zinloze opmerking en is een -1 wel gerechtvaardigd.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev:(6x -1) = -1
RobinHood in 'nieuws: Overheid zet in op DigiD-smartcards met nfc'

Toen ik deze reactie las leek deze nog ongemodereerd (had nog niet ververst) en vond ik het (een welliswaar discutabele) +2 waard , maar voordat ik de +2 aanklikte toch uit nieuwsgierigheid maar even ververst.
En inderdaad , hij was intussen gemod , naar -1 zelfs. Dat vind ik toch wel jammer.
De reactie is redelijk scherp van toon , maar ik zie er niet echt een kwade of schadelijke bedoeling in.
Het is imho geen flamebait , troll of beledeging van een andere gebruiker.

Bovendien heb ik bij het lezen 2 x hardop moeten lachen , iets wat zeer zelden voorkomt. "Ja, leuk, waarvoor? Dat ik kan kijken hoe ik ook alweer heet als ik het vergeten ben? " en ""Dat is makkelijker dan iets in een gleuf stoppen" Als je daar al te lui voor bent, dan had je pa hem nooit in een gleuf moeten stoppen :+"

Zijn toon is scherp , op het sarcastische af , en lijkt gedreven door emotie en mischien frustratie , maar ik denk dat hij niet de enige is die moe word van een veelvuldig falende overheid. Wat dat betrefd kan ik zijn houding daarom ook wel begrijpen.

Persoonlijk zou ik een een 0 wel kunnen begrijpen , indien men het niet op de zelfde manier opvat zoals ik dat doe , maar is die -1 nu echt nodig ?

Ik hoor graag wat de Pro/Power mods hier van vinden.

ps. hieronder heb ik nog even snel 3 reacties (van het zelde artikel) die een soortgelijke toon hebben maar geen -1 hebben (en zonder enige vorm van humor), zouden die die dan ook naar -1 moeten ?

vlaaing peerd:{11 x +1 en 1 x +3}= +1
vlaaing peerd in 'nieuws: Overheid zet in op DigiD-smartcards met nfc'

Croga:{4 x +1}= +1
Croga in 'nieuws: Overheid zet in op DigiD-smartcards met nfc'

joldemans:(2 x -1 , 10 x 0 en 2 x +1) = 0
joldemans in 'nieuws: Overheid zet in op DigiD-smartcards met nfc'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is gewoon een vrij kinderachtige reactie zonder enige toegevoegde waarde. Behoorlijk wat aannames, direct negatief. Wat schiet je op met zulke reacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-07 06:05
[...]

Het is een ruimschoots onjuiste opmerking natuurlijk, maar slechts reageren om anderen op de kast te jagen is out of character voor deze gebruiker. Een minder nadenkend moment, geen echte troll waarschijnlijk m.i.. Heb ik ook wel eens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

+1 is idd voldoende, daar staat ie na mijn zetje ook op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
lijkt mij een +1 al vind ik een herhaling van iets wat in het item waard zo zelfs nog twijfelachtig naar de nul gaan. Zeker geen +2 of +3

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Een opmerkelijke typo heeft geen recht om hoger dan -1 te staan, en zeker niet op +3: Verwijderd in 'nieuws: Oostenrijkers maken quadcopter autonoom met smartphone'

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
witeken schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:11:
Een opmerkelijke typo heeft geen recht om hoger dan -1 te staan, en zeker niet op +3: Verwijderd in 'nieuws: Oostenrijkers maken quadcopter autonoom met smartphone'
Die post krijgt maar liefst 17x +3. Welke Powermod wil hier eens naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:07:
[...]

Die post krijgt maar liefst 17x +3. Welke Powermod wil hier eens naar kijken?
Lijken allemaal verschillende individuen te zijn die het 'eens' zijn met de spelfout melding. Ik denk inderdaad omdat het zo opmerkelijk is en daarom vind ik het niet heel schokkend voor deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Veel meningmodders idd. Dat is een -1, geen +2 nee.

Verwijderd in 'nieuws: Opstelten: gemeentes moeten drones flexibel kunnen inzetten voor toezicht'

Is ook een -1, geen +1, gewoon een flame.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
corset in 'video: Persconferenties gamescom 2013 - Microsoft vs Sony: ronde 2'

Dafuq.. Alles boven +1 en onder +1 is gewoon overduidelijk een mismod.. ik zie echt de +2/+3/0/-1 er niet in.. Vooral de -1 en de +2/+3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
  • Laatst online: 22-08-2023
In het topic over die nieuw zeelandse wet over afluisteren gaat het ookw eer goed los met mening schreeuwen en daarnaar modden.

himlims_ in 'nieuws: Nieuw-Zeeland neemt omstreden aftapwetgeving aan'
Krijgt 2 +3's en een +2 terwijl het linkt naar GS die over iets anders praten; enige overeenkomst is dat het over privacy gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:29
Galeton schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:22:
In het topic over die nieuw zeelandse wet over afluisteren gaat het ookw eer goed los met mening schreeuwen en daarnaar modden.

himlims_ in 'nieuws: Nieuw-Zeeland neemt omstreden aftapwetgeving aan'
Krijgt 2 +3's en een +2 terwijl het linkt naar GS die over iets anders praten; enige overeenkomst is dat het over privacy gaat.
Heb hem een 0 gegeven, lijkt me op zich op zijn plek.

Daarboven trouwen ook ADQ met een niet oftopic, maar zeker niet +2. Het is een emotioneel onderwerp natuurlijk, maar dan juist goed voor wat duidelijkheid.

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
Maupertus schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

Heb hem een 0 gegeven, lijkt me op zich op zijn plek.

Daarboven trouwen ook ADQ met een niet oftopic, maar zeker niet +2. Het is een emotioneel onderwerp natuurlijk, maar dan juist goed voor wat duidelijkheid.
Heb die inderdaad een +1 gegeven. Vind dat het nog wel ergens op gebaseerd is, alleen inderdaad geen +2.

edit: de beste man die dus naar GS linkt heeft inmiddels een behoorlijke boost gehad naar +2 nadat hij een aantal 0's had gekregen. Ik vind eigenlijk dat dit op 0 moet worden vastgezet, het is gewoon niet relevant.

[ Voor 17% gewijzigd door Galeton op 21-08-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maupertus
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:29
Merendeel staat daar nu goed, maar die van wildhagen gaat met 15 +2's niet zo maar weg :)

Jezus saves and takes half damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Trieste fipo. Heeft al 5 maal +3 en 16 maal +2 en staat hiermee op +2.... Hoort op -1.
jpfx in 'nieuws: Cisco benadrukte censuurmogelijkheden van zijn apparatuur in China'

[ Voor 5% gewijzigd door Edddd op 21-08-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
Hoezo zou dat op -1 moeten staan? +2 is inderdaad wat veel, maar een +1 vind ik het toch zeker wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Omdat het een te voor de hand liggend anti-Amerika flame is. Een grapje is leuk, maar er zit geen humor in, dit is gewoon een domme opmerking om als eerste z'n schreeuw te laten horen.

Dat jij het leuk vindt (mee eens mod), wil niet zeggen dat het een +1 is.

Hier nog een, op +2. Een 0 lijkt me op z'n plaats. Hoe hij erbij komt dat de gehele Chinese Golden Shield Firewall enkel is geënt op Cisco apparatuur is mij een raadsel. In latere reacties wordt dan ook uitgelegd dat zijn aanname onjuist is.

N1traat in 'nieuws: Cisco benadrukte censuurmogelijkheden van zijn apparatuur in China'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
Edddd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:53:
Omdat het een te voor de hand liggend anti-Amerika flame is. Een grapje is leuk, maar er zit geen humor in, dit is gewoon een domme opmerking om als eerste z'n schreeuw te laten horen.

Dat jij het leuk vindt (mee eens mod), wil niet zeggen dat het een +1 is.

Hier nog een, op +2. Een 0 lijkt me op z'n plaats. Hoe hij erbij komt dat de gehele Chinese Golden Shield Firewall enkel is geënt op Cisco apparatuur is mij een raadsel. In latere reacties wordt dan ook uitgelegd dat zijn aanname onjuist is.

N1traat in 'nieuws: Cisco benadrukte censuurmogelijkheden van zijn apparatuur in China'
Niet mee eens, het is niet een anti-amerika flame. Verre van zelfs. Hij zegt simpelweg dat als die wet er komt dat ze de eigen economie een even grote slag leveren als de chinese regering. Hij verwoordt het misschien ongelukkig, maar dat is wel wat er staat. Dat lijkt me toch redelijk on-topic, niets essentieel, maar wel een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

vhartong in 'nieuws: Klokkenluider Bradley Manning krijgt 35 jaar cel'

Gezien het taalgebruik (laatste zin) lijkt me dit eerder een -1 dan een 0 waar hij nu staat?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edddd
Galeton schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:39:
[...]

Niet mee eens, het is niet een anti-amerika flame. Verre van zelfs. Hij zegt simpelweg dat als die wet er komt dat ze de eigen economie een even grote slag leveren als de chinese regering. Hij verwoordt het misschien ongelukkig, maar dat is wel wat er staat. Dat lijkt me toch redelijk on-topic, niets essentieel, maar wel een toevoeging.
Dan lees je het verkeerd. Hij zegt "Anders kunnen ze hun binnenlandse markt niet meer bedienen". Daarmee aangevend dat wanneer Amerikaanse bedrijven niet meer mogen leveren aan landen die zich schuldig maken aan het veronderstelde, dus ook niet meer in Amerika zelf mogen leveren. Alsof je in Amerika geen vrijheid van meningsuiting hebt.... Ik kan in Amerika minstens net zo vrij uit praten als in Nederland. Echt een reactie van een onwetend geïndoctrineerd persoontje, dan wel een propagandist. Of, en dat vermoed ik, iemand die gewoon een dom grapje maakt voor z'n fipo. Welke het ook zij, alles boven de -1 is een duidelijke mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
Edddd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:54:
[...]

Dan lees je het verkeerd. Hij zegt "Anders kunnen ze hun binnenlandse markt niet meer bedienen". Daarmee aangevend dat wanneer Amerikaanse bedrijven niet meer mogen leveren aan landen die zich schuldig maken aan het veronderstelde, dus ook niet meer in Amerika zelf mogen leveren. Alsof je in Amerika geen vrijheid van meningsuiting hebt.... Ik kan in Amerika minstens net zo vrij uit praten als in Nederland. Echt een reactie van een onwetend geïndoctrineerd persoontje, dan wel een propagandist. Of, en dat vermoed ik, iemand die gewoon een dom grapje maakt voor z'n fipo. Welke het ook zij, alles boven de -1 is een duidelijke mismod.
klopt, je hebt gelijk :) anders geïnterpreteerd, omdat ik het dus onduidelijk vond staan. Zal mn mod even aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
Wilde 'm ook al posten, van de zotten dat dit +1 is. Even boosten op -1. Misschien een Power/ProMod die dit kan locken op -1?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Geen +2 of +3.

Yellax in 'video: Voertuigen zijn je beste vriend in Dead Rising 3'

[ Voor 84% gewijzigd door witeken op 21-08-2013 18:46 . Reden: link vergeten ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
12x een post van Titan_Fox waarvan het gros een -1 verdient. Valt onderhand onder spam (maar het is een Troll):
nieuws: Netflix begint vermoedelijk op 11 september in Nederland

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 21-08-2013 23:48 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]