Virussen? Scan ze hier!
Artikelen zelf worden niet gemodereerd.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:50:
Kan dit artikel niet weggemodereerd worden ?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Is dit echt een -1? 0 kan ik bij komen. Maar vind het persoonlijk niet een -1 waard.
Zoniet vraag ik af wat er als flame/troll gezien word.
Verder zie ik er niet echt een -1 in nee.
Virussen? Scan ze hier!
Geen +2, niet informatief.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Er is een troll aanwezig in de reageersectie van dit artikel. Ik ben gedownmod omdat ik ik op een normale manier kritiek (welke deels onterecht was) gaf. Ook de persoon die op mijn fout wees en mijn verontschuldiging daarop kreeg een -1.
Verwijderd
Deze jongen loopt nogal te trollen op het artikel over de iPhone. Het is niet eens zo dat álles wat hij zegt onjuist is, maar meer de manier waarop hij het brengt.
Nog steeds aan de hang, waarom zo'n mensen uberhaubt laten reply'n op tweakers?SmokingCrop schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:25:
Kan er eens naar gallery: 88T z'n reacties gekeken worden en al dan niet iets ondernemen?
Elke keer dat er een bericht is over een bepaalde console of PC begint hij weer -1 reacties te geven..
Karma van -1220 zegt ook al veel.
Heb me zelf laten mee slepen in telkens weer een reactie, maar heb het denk ik wel deftig gehouden..
Niet zoals:
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (![]()
![]()
is er al weer teveel aan)
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (crap indy games)
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (denigrerende "jij op je peeceetje ook")
en dan nog in vele andere reacties van vorige nieuwsberichten..
(ook veel niet-gemodde reacties die -1 zijn)
Verpesten enkel maar de sfeer..
gallery: 88T
ps: karma ondertussen al verdubbeld in de negatieve zin naar -2.466 ..
Verwijderd
Ja, hij vind het fijn om te beginnen over "kantoorcomputer gamers." Los daarvan kan hij niet veel meer dan trollen, zo blijkt.SmokingCrop schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:16:
[...]
Nog steeds aan de hang, waarom zo'n mensen uberhaubt laten reply'n op tweakers?
Verpesten enkel maar de sfeer..
gallery: 88T
ps: karma ondertussen al verdubbeld in de negatieve zin naar -2.466 ..
Verwijderd in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
Mijn reactie erop lijkt me daarom ook gewoon +1, ipv 0
SidewalkSuper in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
En deze precies zo.
SidewalkSuper in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
timheijden in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
[ Voor 45% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-01-2015 15:02 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dat staat ook gewoon in de modfaq. In dit geval alles een 0 raten is veel te streng.
Verwijderd
Die eerste reactie die je aanhaalt lijkt me gewoon een flamebait anders. Het lijkt me heel sterk dat 80% van alle Android-gebruikers uberhaupt weet hoe ze een app moeten piraten; sterker nog, ik durf te stellen dat het eerder zo is dat 80% dat niet weet.SidewalkSuper schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:44:
Deze post krijgt talloze -1's, maar het is al talloze keren duidelijk gemaakt dat het gewoon klopt wat er gezegd wordt. Een 0 of +1 is op zijn plaats lijkt me. Een 0, omdat er geen bron bij gegeven is, maar aangezien het al zo vaak herhaald is, is het eerlijk gezegd in mijn ogen gewoon een +1.
Verwijderd in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
Mijn reactie erop lijkt me daarom ook gewoon +1, ipv 0
En deze precies zo.
timheijden in 'nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagt'
http://betanews.com/2012/...-pay-for-an-android-game/Jacobson says there's a verified 5:1 piracy rate, which means that out of six installs only one is done legally. So no, Android piracy isn’t overplayed and it’s not over-exaggerated either.
En zo zijn er talloze voorbeelden van het nabije tot aan het relatief verre verleden en die oude cijfers zijn klaarblijkelijk nog niet veel verbeterd zo zeggen analisten en developers nu nog.
Verwijderd
Ik zie in dat bericht echter geen enkel bewijs. "Implies" is het sterkste woord wat er in voor komt; ze weten het dus zelf niet eens. Ook weet ik ( we kennen het allemaal) dat zodra meer dan een mens vraagt of je iets technisch voor hem wil doen, zoals het installeren van een game, dat je dat al heel snel zat wordt. Die vlieger gaat niet op dus. Maar goed, offtopic.SidewalkSuper schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:57:
Het is keer op keer al bewezen door cijfers vanuit de markt zelf door developers. Mijn vader, moeder, oom, tante, broertje en zusje weten ook niet hoe het moet, maar als ik het weet is het prima mogelijk. 80% van de gebruikers hoeft het niet te weten, ze hoeven maar 1 persoon te kennen die het weet.
[...]
http://betanews.com/2012/...-pay-for-an-android-game/
En zo zijn er talloze voorbeelden van het nabije tot aan het relatief verre verleden en die oude cijfers zijn klaarblijkelijk nog niet veel verbeterd zo zeggen analisten en developers nu nog.
Verwijderd
Of misschien is het zo dat 95% het weet...Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:46:
[...]
Die eerste reactie die je aanhaalt lijkt me gewoon een flamebait anders. Het lijkt me heel sterk dat 80% van alle Android-gebruikers uberhaupt weet hoe ze een app moeten piraten; sterker nog, ik durf te stellen dat het eerder zo is dat 80% dat niet weet.
Van twee dagen geleden:
Monument Valley Suffering From a 95% Piracy Rate on Android
Verwijderd
Ach, dit is een indiegame. Waarschijnlijk is het overgrote deel van de mensen die het spel kennen ook gelijk mensen die er enigszins verstand van hebben, en dus ook weten hoe ze het moeten piraten. Dan is het beeld dus vertekend. Wat ik in elk geval zeker weet is dat er in mijn omgeving van de mensen die ik ken met een Android-smartphone nog geen procent zou weten hoe ze dat moeten doen. Nogmaals, het lijkt me zeer sterk. Er zal een andere factor meespelen.Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:08:
[...]
Of misschien is het zo dat 95% het weet...
Van twee dagen geleden:
Monument Valley Suffering From a 95% Piracy Rate on Android
In de discussie op de FP worden meerdere argumenten aangehaald waarom welk getal wel of niet juist zou zijn. Als je wat toe te voegen hebt aan die discussie: doe het dan daar!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Uiteraard een gevoelig opnderwerp, waar je op de jij-bakken kon wachten, maar dit kan gewoon niet. +2?
Een site platleggen is iets heel anders dan een zooi mensen afslachten.
Het is voor mij zelfs een schande, dus -2. Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Op zioch interessant dat we goed kunnen zien hoe de Tweakers politiek gezien denken over dit soort situaties, maar het lijkt me dat bijna ALLE comments verder totaal off-topic zijn. Er zitten zeker geen +2's tussen.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Wat mij betreft heeft hij anders gewoon gelijk. Dat mensen eigen rechter gaan spelen in deze situatie is geheel begrijpelijk, maar zo redeneerden die terroristen ook. Daarmee kom je er dus niet.HMC schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:03:
Timo002 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Uiteraard een gevoelig opnderwerp, waar je op de jij-bakken kon wachten, maar dit kan gewoon niet. +2?
Een site platleggen is iets heel anders dan een zooi mensen afslachten.
Het is voor mij zelfs een schande, dus -2. Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Op zioch interessant dat we goed kunnen zien hoe de Tweakers politiek gezien denken over dit soort situaties, maar het lijkt me dat bijna ALLE comments verder totaal off-topic zijn. Er zitten zeker geen +2's tussen.
Dit lijkt me niet echt +2 waardig, gewoon een hoop copy/paste werk.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 8% gewijzigd door _David_ op 11-01-2015 14:48 ]
Ik kan er ook geen +3 of +2 van maken. Het is blijkbaar een populaire mening die de poster vertolkt. De post staat u op +2 en op dit moment vind ik het niet ernstig genoeg om hier iets aan te doen.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:40:
John Stopman in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 11-01-2015 14:47 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Deze reactie verdient echt geen spotlight, de persoon die dit heeft gegeven doet duidelijk aan "mening modden"
Gezien de toonzetting lijkt een -1 me beter dan de +1 waar hij staat?
Virussen? Scan ze hier!
Stond toen net ook al op +2wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:54:
Proditor in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Gezien de toonzetting lijkt een -1 me beter dan de +1 waar hij staat?

En deze krijgt er ondertussen ook steeds meer +2 bij..wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:40:
John Stopman in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
AlphaWierie in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Al evenmin een +2 waard.
Virussen? Scan ze hier!
Dit topic begint al met een rant als fipo. En gaat vervolgens nergens anders meer over._David_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:59:
[...]
Stond toen net ook al op +2![]()
[...]
En deze krijgt er ondertussen ook steeds meer +2 bij..
Ik ben wel begonnen met modereren. Maar eigenlijk is het zo goed als allemaal off-topic.
Ik weet ook niet meer wat te boordelen.
Edit:
Ik had de weergave verkeerd staan. Maar het blijft voornamelijk bij reageren op off-topic reacties.
[ Voor 11% gewijzigd door kendo op 11-01-2015 15:35 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ik vind dat gewoon een 0. De reactie is echt *compleet* offtopic. Het artikel gaat over een reactie op een terroristische aanslag, en de reactie start vervolgens een discussie over de islam. Dat is een discussie die thuishoort op het forum, en in de regel nogal snel ontspoort.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:27:
Ja, er wordt hier goed meegelezen door de modmisbruikers
AlphaWierie in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Al evenmin een +2 waard.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Moet +3 zijn... wordt omlaag gestemd door PVV stemmers. Alle mensen die niet op +2 of +3 gestemd hebben mogen van mij betreft hun moderatie rechten afhandig gemaakt worden.
+3 Spotlight 98
+2 Informatief 93
+1 On-topic 72
0 Off-topic / Irrelevant 67
-1 Ongewenst 77
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 16:19 ]
+1 lijkt me wel voldoende, geen +2.
Virussen? Scan ze hier!
Die reactie is zeker geen +2 of +3, en de opmerking "PVV stemmers" kan je voortaan ook achterwege laten aub.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:10:
Adel_F16 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Moet +3 zijn... wordt omlaag gestemd door PVV stemmers
Verwijderd
D'r is no way dat het geen +2 of +3 is als je de moderatie FAQ objectief interpreteert._David_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:19:
[...]
Die reactie is zeker geen +2 of +3, en de opmerking "PVV stemmers" kan je voortaan ook achterwege laten aub.
Als je de modfaq goed leest, kan die reactie nooit meer dan een 0 zijn. Hij is compleet offtopic. Een +2 of +3 is modmisbruik (meningmodding).Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:20:
[...]
D'r is no way dat het geen +2 of +3 is als je de moderatie FAQ objectief interpreteert.
Virussen? Scan ze hier!
Kun je ook echte argumenten geven in plaats van je mening als feit te presenteren? Ik zie er alleen maar een offtopicreactie in die niets toevoegt op Tweakers.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:20:
[...]
D'r is no way dat het geen +2 of +3 is als je de moderatie FAQ objectief interpreteert.
Verwijderd
De reactie KAN NIET als 0 gemod worden, met het woord "jihadstrijders" in de titel. Dat het geen technische reactie is is niet hetzelfde als off topic. Er zijn zo vaak reacties over bijvoorbeeld legale onderwerpen en dan worden reacties met een juridische ondertoon ook +2 of +3.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:21:
[...]
Als je de modfaq goed leest, kan die reactie nooit meer dan een 0 zijn. Hij is compleet offtopic. Een +2 of +3 is modmisbruik (meningmodding).
Alls onder +2 is misbruik van mod powers.

En dan zeg jij dat het meningmodden is
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 16:24 ]
Hij krijgt iig een 0 van deze links-stemmende-PVV-hater, om redenen die hierboven staan uitgelegdVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:10:
Adel_F16 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Moet +3 zijn... wordt omlaag gestemd door PVV stemmers.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 16:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zou je willen aanraden de moderatie-FAQ toch nog eens goed door te nemen, want wat je nu zegt is echt behoorlijk fout.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:23:
[...]
De reactie KAN NIET als 0 gemod worden, met het woord "jihadstrijders" in de titel. Dat het geen technische reactie is is niet hetzelfde als off topic. Er zijn zo vaak reacties over bijvoorbeeld legale onderwerpen en dan worden reacties met een juridische ondertoon ook +2 of +3.
Alls onder +2 is misbruik van mod powers.
En dan zeg jij dat het meningmodden is
Conform de modfaq is dit of een -1 of een 0 (ga ik voor), alles hoger dan dat is fout.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nee, conform de modfaq is dit een +2 of +3.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:24:
[...]
Ik zou je willen aanraden de moderatie-FAQ toch nog eens goed door te nemen, want wat je nu zegt is echt behoorlijk fout.
Conform de modfaq is dit of een -1 of een 0 (ga ik voor), alles hoger dan dat is fout.
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Genoemde reactie voldoet aan geen enkele term of omschrijving die hier genoemd wordt. Letterlijk geen enkele.
Geen relevante bijdrage? CheckVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Nee, conform de modfaq is dit een +2 of +3.
Het 0-niveau is de score waar reacties op binnenkomen nadat zij zijn geplaatst. De score 0 is bedoeld voor opmerkingen die geen relevante bijdrage leveren aan de discussie, maar ook geen kwaad in de zin hebben. Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
Genoemde reactie voldoet aan geen enkele term of omschrijving die hier genoemd wordt. Letterlijk geen enkele.
feitelijke onjuistheden? (zie reacties er onder) Check.
Een 0 it is.
Stuk uit de mod faq die nu relevant is
Het is niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die gelijk is aan jouw persoonlijke mening, worden beloond met een +3, alleen vanwege de overeenkomst in mening. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
Jawel. Het is zwaar offtopic en zoals in de reacties eronder aangetoond wordt, ook inhoudelijk onjuist.Genoemde reactie voldoet aan geen enkele term of omschrijving die hier genoemd wordt. Letterlijk geen enkele.
De newspost gaat niet over religieuze propaganda, maar over een aanval op een site. De genoemde reactie bedrijft religieuze propanda, en is dus offtopic.
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 11-01-2015 16:30 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Een reactie over jihad is off topic op een onderwerp over jihad? Op welke planeet ben jij geboren? Het is ook geen propaganda trouwens. Waarom ben jij een FP mod?wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Jawel. Het is zwaar offtopic en zoals in de reacties eronder aangetoond wordt, ook inhoudelijk onjuist.
De newspost gaat niet over religieuze propaganda, maar over een aanval op een site. De genoemde reactie bedrijft religieuze propanda, en is dus offtopic.

Verwijderd
Er ziten geen feitelijke onjuistheden in het commentaar en ook geen irrelevante bijdragen het is juist ongelofelijk relevant! Jullie zijn gewoon je status aan het misbruiken._David_ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:29:
[...]
Geen relevante bijdrage? Check
feitelijke onjuistheden? (zie reacties er onder) Check.
Een 0 it is.
Stuk uit de mod faq die nu relevant is
[...]
De newspost gaat helemaal niet over de jihad, maar over een site (of het downhalen ervan). Dat er op die site toevallig jihad-achtige dingen staan, maakt niet automatisch dat de newspost over de jihad gaat...Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:31:
[...]
Een reactie over jihad is off topic op een onderwerp over jihad? Op welke planeet ben jij geboren? Het is ook geen propaganda trouwens. Waarom ben jij een FP mod?
En iets minder op de man spelen mag ook wel weer in je laatste zin. Beetje kinderachtig en trollerig, en is niet gewenst hier.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Jij bent de persoonlijke aanvallen begonnen met een ad hominem dat ik de mod faq niet doorgelezen zou hebben. Dan moet je zelf niet flamen he. Geef eens het goede voorbeeld.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:33:
[...]
De newspost gaat helemaal niet over de jihad, maar over een site (of het downhalen ervan). Dat er op die site toevallig jihad-achtige dingen staan, maakt niet automatisch dat de newspost over de jihad gaat...
En iets minder op de man spelen mag ook wel weer in je laatste zin. Beetje kinderachtig en trollerig, en is niet gewenst hier.
De nieuwspost (en alle 300+ reacties) gaan zeker wel over de jihad.
" Ansar Al Haqq is een Franstalige website die is toegewijd aan de jihad."
Quote uit het artikel.
Als de schrijver van het artikel het woord jihad in de mond neemt is het niet meer dan logisch (en ON TOPIC!) dat er reacties op komen.
Dan moet je gewoon het woord jihad uit het artikel halen, wat er meerdere keren in staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 16:36 ]
ymmv in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Geen +2, niet informatief en dit soort dingen hoeven ook niet:
Hoe meer ik van de islam te weten kom, hoe meer ik er als 21e eeuwse wereldburger van walg.
Eh...... sinds wanneer is dat flamen? Weet je wel wat flamen is?Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:36:
[...]
Jij bent de persoonlijke aanvallen begonnen met een ad hominem dat ik de mod faq niet doorgelezen zou hebben. Dan moet je zelf niet flamen he. Geef eens het goede voorbeeld.
De newspost gaat niet over de jihad, en de reactie is dus een 0.
Laten we het daar maar bij houden.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Sinds jij geen enkele reden hebt om aan te nemen dat ik niet gedaan heb, en het een belediging op de man af is.wildhagen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:40:
[...]
Eh...... sinds wanneer is dat flamen? Weet je wel wat flamen is?
De newspost gaat niet over de jihad, en de reactie is dus een 0.
Laten we het daar maar bij houden.
Je argument slaat nergens op. Als het niet over de jihad gaat, waarom staat HET WOORD dan in de TITEL???
Dat het woord in de titel staat impliceert niet meteen dat alles wat met dat woord te maken heeft on-topic is voor dat artikel.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:42:
Je argument slaat nergens op. Als het niet over de jihad gaat, waarom staat HET WOORD dan in de TITEL???![]()
Voorbeeld: "oud-Microsoft topman gaat aan de slag bij Google". Is er dan ruimte voor een discussie over hoe slecht Windows 8 wel niet was? Natuurlijk niet. Het feit dat Microsoft in de titel staat doet compleet niet terzake voor die discussie, en dus is die offtopic.
Wat ik overigens wel frappant vind is hoe je hier een jihad (
Maar that aside, zoals ik al zei, verschil van mening. Ik vind het offtopic en deels onjuist, daarom een 0. Tot ik (nieuwe) argumenten zie waarom het wel ontopic én juist zou zijn blijf ik daarbij.
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 17:11 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Maar het is wel objectief, want jouw uitleg staat nergens in de moderatie faq aangegeven. In het geval van een topic waar de microsoft topman bij google gaat werken is het logisch dat microsoft en google als onderwerpen in de commentaren aangesneden worden. Apple is dan weer minder on topic, maar ook een commentaar over apple kan on topic zijn als er bijvoorbeeld een vergelijking gemaakt wordt tussen het salaris bij apple versus microsoft of beleidverschillen. Dus nogmaals, mijn enige "jihad" zoals jij het zo leuk noemt is dat de modfaq gebruikt wordt en NIET je eigen mening. En ja, mensen die -1 of 0 gestemd hebben zijn wat mij betreft inderdaad mensen waarvan de moderatie ontnomen mag worden. +1 een waarschuwing wat mij betreft. Ik neem geen genoegen met jouw status quo omdat de moderatie faq de status quo moet zijn en niet de bekrompen meningen (zoals de reactie propaganda noemen, lol) van enkele front page mods..oisyn schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:08:
[...]
Dat het woord in de titel staat impliceert niet meteen dat alles wat met dat woord te maken heeft on-topic is voor dat artikel.
Voorbeeld: "oud-Microsoft topman gaat aan de slag bij Google". Is er dan ruimte voor een discussie over hoe slecht Windows 8 wel niet was? Natuurlijk niet. Het feit dat Microsoft in de titel staat doet compleet niet terzake voor die discussie, en dus is die offtopic.
Wat ik overigens wel frappant vind is hoe je hier een jihad () loopt te voeren tegen de moderaties van een enkele post, waarbij elke vorm van argumentatie door meerdere mensen de kop wordt ingedrukt. Je presenteert je mening als feiten, maar het is slechts een mening. Net als de posts van je tegenstanders waaronder ik zijn gebaseerd op een mening. We kunnen het er dus wel op gooien dat we verschillen van mening, echter lijk jij geen genoegen te willen nemen met die status quo. In plaats daarvan noem je iedereen die "onze" mening is aangedaan modmisbruikers. En eerder al noemde je iedereen die minder dan een +2 geeft automatisch een PVV-stemmer is. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je hier behoorlijk wat vooroordelen tentoon aan het spreiden bent. Het soort vooroordelen waar de PVV zelf nota bene welig op tiert. Wat ik al zei: frappant
Maar that aside, zoals ik al zei, verschil van mening. Ik vind het offtopic en deels onjuist, daarom een 0. Tot ik (nieuwe) argumenten zie waarom het wel ontopic én juist zou zijn blijf ik daarbij.
Nee, ík ben objectief. Want ik hanteer de modfaq waarin staat dat offtopic posts met een 0 moeten worden beoordeeld, en deze post is duidelijk offtopic. De enige juiste objectieve moderatie is dus een 0.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:31:
Maar het is wel objectief
Zie je nu wat er misgaat?
De moderatie faq is een leidraad, waar we de reacties aan toetsen. We verschillen niet van mening over die leidraad, die houden we hier allemaal aan. Waar we over van mening verschillen is of dit offtopic is. En ja, hoe je het ook wendt of keert, dat ís gewoon een mening.
Overigens wil ik wel even toevoegen dat mijn 0 niet louter komt van het offtopic zijn, maar ook omdat het nogal een onjuiste conclusie trekt. Ik zie een groot citaat zonder enige bronvermelding, wat compleet voorbij gaat aan wat er in de eerstvolgende +2 reactie te lezen valt: dat het open is voor interpretatie.
Dat gezegd hebbende vind ik een +1 geen onjuiste moderatie, alleen niet eentje die ik zelf zou doen. +2 en +3 is echter compleet onjuist. Volgens mijn interpretatie van de modfaq en de inschatting van de post in kwestie.
Sorry maar zolang je zo zwart-wit blijft reageren kan ik maar 1 conclusie trekken: jij bent degene met een bekrompen mening.Ik neem geen genoegen met jouw status quo omdat de moderatie faq de status quo moet zijn en niet de bekrompen meningen (zoals de reactie propaganda noemen, lol) van enkele front page mods.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 17:39 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 17:38 ]
Ik heb al aangegeven waarom ik dat geen valide argumentatie vind. Je kunt het wel blijven herhalen, maar daarmee raak ik nog niet overtuigdVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:38:
Je blijft de post off topic noemen, maar een post over de jihad in een niews onderwerp over de aanval op een jihad website, is echt wel ontopic.
Want daarin staat waarom deze post wel ontopic is? Volgens mij zei je eerder al dat dat nou juist niet in de modfaq staat. Het is me dus niet helemaal duidelijk waarom jij wenst dat ik de modfaq nog eens doorlees.Misschien moet JIJ de modfaq nog maar eens doorlezen.
Interessant. Kun je eens aangeven wat mijn ideologie volgens jou dan is?Ik heb sterk de indruk dat jullie de reactie als volgt modereren vanwege jullie ideologie, in plaats van het volgen van de modfaq.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 17:41 ]
Verwijderd
En ik heb ook al uitgelegd waarom er niets klopt van wat jij zegt. Jij kunt ook wel heel dom tegen de modfaq in blijven drammen maar dat heeft echt geen zin..oisyn schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:40:
[...]
Ik heb al aangegeven waarom ik dat geen valide argumentatie vind. Je kunt het wel blijven herhalen, maar daarmee raak ik nog niet overtuigd
[...]
Want daarin staat waarom deze post wel ontopic is? Volgens mij zei je eerder al dat dat nou juist niet in de modfaq staat. Het is me dus niet helemaal duidelijk waarom jij wenst dat ik de modfaq nog eens doorlees.
Ik zal het wel even herhalen:
Sorry maar zolang je zo zwart-wit blijft reageren kan ik maar 1 conclusie trekken: jij bent degene met een bekrompen mening.Ik neem geen genoegen met jouw status quo omdat de moderatie faq de status quo moet zijn en niet de bekrompen meningen (zoals de reactie propaganda noemen, lol) van enkele front page mods.
Interessant. Kun je eens aangeven wat mijn ideologie volgens jou dan is?Ik heb sterk de indruk dat jullie de reactie als volgt modereren vanwege jullie ideologie, in plaats van het volgen van de modfaq.
Ik zie geen uitleg, ik zie alleen wat jij wel en niet offtopic vindt in mijn voorbeeld.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:41:
[...]
En ik heb ook al uitgelegd waarom er niets klopt van wat jij zegt.
[ Voor 106% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 17:44 ]
Verwijderd
Ik hoop idd dat de +2 en +3 gevers sterk aangepakt worden, want dat is, als je de mod-faq goed bekijkt, toch echt mismodden in behoorlijke mate. Verder dan een 0 kom ik toch echt niet.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:44:
Het heeft geen zin meer voor mij om in herhaling te vallen. Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom de reactie een +2 of +3 moet zijn, wat er in de modfaq staat en wat ik verder vind. Hopelijk wordt deze mismoderatie intern sterk aangepakt.
Virussen? Scan ze hier!
Ah, daar is weer iemand zijn boosts aan het misbruiken

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 11-01-2015 17:48 ]
Heeft nog een paar tikjes nodig om op het juiste niveau te komen.
Virussen? Scan ze hier!
Je hebt niks uitgelegd, alleen maar iets heel vaak herhaald. Het artikel gaat over een site die plat gaat. Een post over organisatie achter die site is dan nog wel on-topic, maar wat de gemiddelde moslim vind van een woord dat die site gebruikt is wel zwaar off-topic. Dat is zo'n beetje hetzelfde als gaat discusieren over hoe een opperatie hoort te verlopen bij een artikel over een DDoS aanval op de site van het maaststadziekenhhuis om maar eens wat te noemen.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:44:
Het heeft geen zin meer voor mij om in herhaling te vallen. Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom de reactie een +2 of +3 moet zijn, wat er in de modfaq staat en wat ik verder vind. Hopelijk wordt deze mismoderatie intern sterk aangepakt.
IMO een 0, maar -1 vind ik prima kunnen. +1 kan ik nog ergens begrijpen, maar is imo toch fout.
Dat klopt, ik ben blij dat je dat punt van mij hebt overgenomenVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:44:
Het heeft geen zin meer voor mij om in herhaling te vallen.
Maar ik ben nog steeds benieuwd hoe jij denkt dat mijn ideologie dan in elkaar zit. Ik kan alvast verklappen dat het zo ongeveer het tegenovergestelde is van hoe jij de minder dan +2 moderators noemde.
- Politiek gezien ben ik links-geörienteerd. Ik heb in het verleden onder andere op de SP en GroenLinks gestemd.
- Met Occams scheermes onder de arm ben ik overtuigd atheïst, maar vind tevens dat er ruimte moet zijn voor religie. Voor alle religies. Dus ook de Islam. En zelfs Scientology, hoe dom ik die ook vind.
- Ik ben er niet van overtuigd dat religie de oorzaak is voor ellende in de wereld. Het wordt vaak misbruikt, maar ik denk niet dat de situatie anders was geweest als je religie wegneemt. Uiteindelijk gaat het altijd om intolerantie, territorium/resources, politiek, oud zeer en tenslotte gewoonweg macht.
- Ik ben er niet van overtuigd dat de Islam een inherent slecht geloof is. Het ligt aan de invulling die men eraan geeft, en zoals bij veel geloven kan dat nogal verschillen van persoon tot persoon.
En dat, mijn vriend, is waarom ik denk een objectieve moderatie gedaan heb. Er komt geen enkel verborgen agenda aan te pas bij het omlaag modereren van de post. Zou die er wel zijn, dan had ik 'm juist omhóóg gemod, gezien mijn ideologie.
Tot slot:
Nou nee, niet echt. Je hebt hooguit gepoogd uit te leggen waarom hij ontopic is. Als we even aannemen dat jij daarin gelijk hebt kan ik er toch echt niet meer dan een +1 van maken, want zo enorm inzichtvol vind ik 'm niet. Waar je hier vooral mee bezig bent geweest is het kleineren en schofferen van iedereen die het niet met jou eens is. En daarom vind ik jou *op basis van de posts die je hier tentoonspreidt* niet heel anders dan een Geert Wilders.Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom de reactie een +2 of +3 moet zijn
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 18:05 ]
deze staat ondertussen alweer op +2, heeft nog wat zetjes nodig.
Dat heb ik dan ook (met een uur van mijn tijd) volop gedaan. Gewoon ALLEMAAL off.En als we jouw argument gebruiken, dan moet ELKE van de 300+ reacties zo'n beetje op +0 gezet worden. Want ze zijn voor 95% allemaal offtopic.
Was een harde werkdag deze zondag.
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
Het gaat om het on topic / off topic gedeelte in beginsel. Jij gaf een voorbeeld. Ik heb aan de hand van jouw voorbeeld uitgelegd hoe jij de moderatie faq verkeerd interpreteerd en daar ben jij niet op ingegaan. Ik vind het dus ook een beetje zielig dat je mij aanklaagt wbt het niet ingaan op dingen want jij bent degene die dat niet doet..oisyn schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:52:
[...]
Dat klopt, ik ben blij dat je dat punt van mij hebt overgenomen
Maar ik ben nog steeds benieuwd hoe jij denkt dat mijn ideologie dan in elkaar zit. Ik kan alvast verklappen dat het zo ongeveer het tegenovergestelde is van hoe jij de minder dan +2 moderators noemde.De post in kwestie vond ik interessant om te lezen, maar 1. hoort het mijns inziens niet thuis onder het artikel en 2. mist het een beetje de kern van het probleem dat het probeert aan te snijden. Vandaaar mijn reden tot het geven van een 0, ookal kon ik poging om moslims in een wat beter daglicht te zetten wel waarderen.
- Politiek gezien ben ik links-geörienteerd. Ik heb in het verleden onder andere op de SP en GroenLinks gestemd.
- Met Occams scheermes onder de arm ben ik overtuigd atheïst, maar vind tevens dat er ruimte moet zijn voor religie. Voor alle religies. Dus ook de Islam. En zelfs Scientology, hoe dom ik die ook vind.
- Ik ben er niet van overtuigd dat religie de oorzaak is voor ellende in de wereld. Het wordt vaak misbruikt, maar ik denk niet dat de situatie anders was geweest als je religie wegneemt. Uiteindelijk gaat het altijd om intolerantie, territorium/resources, politiek, oud zeer en tenslotte gewoonweg macht.
- Ik ben er niet van overtuigd dat de Islam een inherent slecht geloof is. Het ligt aan de invulling die men eraan geeft, en zoals bij veel geloven kan dat nogal verschillen van persoon tot persoon.
En dat, mijn vriend, is waarom ik denk een objectieve moderatie gedaan heb. Er komt geen enkel verborgen agenda aan te pas bij het omlaag modereren van de post. Zou die er wel zijn, dan had ik 'm juist omhóóg gemod, gezien mijn ideologie.
Tot slot:
[...]
Nou nee, niet echt. Je hebt hooguit gepoogd uit te leggen waarom hij ontopic is. Als we even aannemen dat jij daarin gelijk hebt kan ik er toch echt niet meer dan een +1 van maken, want zo enorm inzichtvol vind ik 'm niet. Waar je hier vooral mee bezig bent geweest is het kleineren en schofferen van iedereen die het niet met jou eens is. En daarom vind ik jou *op basis van de posts die je hier tentoonspreidt* niet heel anders dan een Geert Wilders.
Nee, jij gaf jou mening over wat jij wel en niet off-topic vindt. Ik ben een andere mening aangedaan en ik vond een welles-nietes discussie vrij zinloos, dus ga ik er niet op in met het idee dat we het toch niet eens gaan worden. Dat kun je "zielig" vinden, maar daar lig ik niet wakker van.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 18:33:
[...]
Het gaat om het on topic / off topic gedeelte in beginsel. Jij gaf een voorbeeld. Ik heb aan de hand van jouw voorbeeld uitgelegd hoe jij de moderatie faq verkeerd interpreteerd en daar ben jij niet op ingegaan.
Verder heb je geen passage in de modfaq gequoteerd, dus het is me compleet niet duidelijk welk deel ik dan verkeerd zou interpreteren. Dus als je dat alsnog kunt aangeven waar onomstotelijk staat uitgelegd waarom de post ontopic is, dan ben ik bereid mijn visie aan te passen. Tot die tijd blijft het oeverloos alfa-mannetjes gedrag.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 11-01-2015 18:55 ]
SeelenSchmerz in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Ik vind het niet ontopic want ik zou niet weten wat een reeks samenzweringen uit het verleden met hackers te maken hebben. Komt bij dat er nogal wat geklaag over de moderatie in staat, en dan is een -1 wat mij betreft een goede score.SeelenSchmerz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:46:
Toch echt een ontopic en onderbouwde reactie:
SeelenSchmerz in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
en
Ricepuppet in 'geek: Te koop: arcadekast met Flappy Bird'
Beiden op 0, niet op -1.
Duidelijk geen -1, want ik ga in op het doelwit waarop de Anonymous "hackers" zich richten en dat dat doelwit wel eens van heel andere origine zou kunne zijn dan op het eerste gezicht aangenomen wordt. Dit onderbouw ik met bewezen feiten uit het verleden met bronvermelding waaruit blijkt dat al diverse malen aanslagen op eigen doelen geplanned en uitgevoerd zijn voor geopolitieke doeleinden.RoD schreef op zondag 11 januari 2015 @ 20:53:
[...]
Ik vind het niet ontopic want ik zou niet weten wat een reeks samenzweringen uit het verleden met hackers te maken hebben. Komt bij dat er nogal wat geklaag over de moderatie in staat, en dan is een -1 wat mij betreft een goede score.
Met de huidige westerse machtpolitiek die er plaats heeft ten aanzien van de Oekraïne en het Midden Oosten is het helemaal niet ondenkbaar dat er een herhaling van zetten plaats vindt. Daarom meld ik dat Anonymous ook hun vaardigheden in zouden kunnen zetten om daar onderzoek naar te doen net zoals destijds enkele dappere onderzoeksrechters dat ten tijde van Operation Gladio hebben gedaan.
Als het daar niet mee eens bent kun je dat in in een reactie kenbaar maken, maar een -1 geven is mismoderatie.
Sir Isaac in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Idem.
LCP in 'nieuws: 'Samsung laat release WP 8.1-toestel afhangen van royaltyconflict met Microsoft''
Eiegen mening != feiten, ook geen enkele onderbouwing.
Geen +2.
[ Voor 27% gewijzigd door _David_ op 11-01-2015 21:53 ]
Tsja ik vind die ellenlange lappen tekst over samenzweringen uit het verleden niets toevoegen. Dat maakt het voor mij een 0. Dan komt het geklaag over de moderatie er nog bij waar ik een punt voor aftrek en dan wordt het toch echt een -1.SeelenSchmerz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:22:
[...]
Duidelijk geen -1, want ik ga in op het doelwit waarop de Anonymous "hackers" zich richten en dat dat doelwit wel eens van heel andere origine zou kunne zijn dan op het eerste gezicht aangenomen wordt. Dit onderbouw ik met bewezen feiten uit het verleden met bronvermelding waaruit blijkt dat al diverse malen aanslagen op eigen doelen geplanned en uitgevoerd zijn voor geopolitieke doeleinden.
Met de huidige westerse machtpolitiek die er plaats heeft ten aanzien van de Oekraïne en het Midden Oosten is het helemaal niet ondenkbaar dat er een herhaling van zetten plaats vindt. Daarom meld ik dat Anonymous ook hun vaardigheden in zouden kunnen zetten om daar onderzoek naar te doen net zoals destijds enkele dappere onderzoeksrechters dat ten tijde van Operation Gladio hebben gedaan.
Als het daar niet mee eens bent kun je dat in in een reactie kenbaar maken, maar een -1 geven is mismoderatie.
Eens, heb beide een 0 gegeven.
Die "ellenlange" lappen tekst zijn een paar korte passages uit bronnen die mijn reactie duidelijk onderbouwen.RoD schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Tsja ik vind die ellenlange lappen tekst over samenzweringen uit het verleden niets toevoegen. Dat maakt het voor mij een 0. Dan komt het geklaag over de moderatie er nog bij waar ik een punt voor aftrek en dan wordt het toch echt een -1.
Wel vreemd dan dat nog veel langere teksten uit de Koran wel ontopic worden beoordeeld, wat voegen die toe?
En dat (terechte) geklaag over de moderatie is al weg.
Zonder te stellen dat deze twee reacties op +2 zouden moeten staan, want dat is zeker niet de bedoeling, het verbaasd me dat er bij dit artikel slechts twee van de ruim 450 reacties op +2 staan. Wordt er dan op zulk laag niveau gediscussieerd? Kan er echt niet meer op +2 of +3? Zo blijft er niets over om te filteren...
Dit is een betoog in de vorm van een forse opeenstapeling van argumenten. Hoewel een feitelijk onderbouwing nuttig is, vind ik de reactie in deze vorm ook al een +2 waard.LCP in 'nieuws: 'Samsung laat release WP 8.1-toestel afhangen van royaltyconflict met Microsoft''
Eiegen mening != feiten, ook geen enkele onderbouwing.
Geen +2.
Ik vind jouw argumenten niet relevant, andermans vuil wast 'jou' niet schoon, waarbij je voor 'jou' in dit geval natuurlijk 'deze terroristen' moet lezen. Dat maakt voor mij de reactie irrelevant en dus een 0. In deze vorm vind ik hem inderdaad niet ongewenst.SeelenSchmerz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:38:
[...]
Die "ellenlange" lappen tekst zijn een paar korte passages uit bronnen die mijn reactie duidelijk onderbouwen.
Wel vreemd dan dat nog veel langere teksten uit de Koran wel ontopic worden beoordeeld, wat voegen die toe?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Nee, lange teksten uit de Koran voegen wat mij betreft ook niets toe.SeelenSchmerz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:38:
[...]
Die "ellenlange" lappen tekst zijn een paar korte passages uit bronnen die mijn reactie duidelijk onderbouwen.
Ik denk dat je van het feit dat op dit moment van de 467 reacties er maar 181 op +1 staan wel een indicatie geeft wat het niveau is. (helaas)Dirk schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:55:
[...]
Zonder te stellen dat deze twee reacties op +2 zouden moeten staan, want dat is zeker niet de bedoeling, het verbaasd me dat er bij dit artikel slechts twee van de ruim 450 reacties op +2 staan. Wordt er dan op zulk laag niveau gediscussieerd? Kan er echt niet meer op +2 of +3? Zo blijft er niets over om te filteren...
edit:
Was de nieuwe sortering even vergeten
[ Voor 46% gewijzigd door pcgek op 12-01-2015 09:04 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik spreek van helaas omdat ik liever veel on topic reacties had willen zien die ging over of ddosen nou een goeie reactie is (eigen rechter spelen etc), dat wordt ook deels wel gedaan, maar die reacties thread worden helaas naar beneden gedrukt door de hele discussie over de islam (en andere godsdiensten) en jihadisme, zo staat een reactie die het heeft over het ontstaan van de godsdiensten en de bijbel vs de koran ondertussen op +3, terwijl het gewoon compleet off topic is (betreffende reactie: teacup in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites')pcgek schreef op maandag 12 januari 2015 @ 00:04:
Weet niet of je van helaas moet spreken. Iig, bij dit nieuwsartikel is de eerste reactie bepalend geweest voor de richting van de discussie en wat kennelijk interessant was.
[ Voor 26% gewijzigd door _David_ op 12-01-2015 00:56 ]
Dit is natuurlijk geen +3 waard.
christopher72 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
En dit geen +2.
christopher72 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
En die ook niet.
stresstak in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
En dat is geen +1.
[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 12-01-2015 03:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Johan9711 in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Vond ik toch minstens een +1, is niet echt off topic?
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Verwijderd
c.titan in 'nieuws: 'Google Translate krijgt realtime-vertaling''
Geen +2 daar ik gewoon een linkje in het artikel zie staan waaruit (na klikken tenminste) blijkt welk bedrijf overgenomen is. +1 gegeven.
Camacha: staat niet meer zo hoog, de +1 van nu is op zich prima vind ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 12-01-2015 08:48 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Daar wordt veelvuldig met +2 en +3 gestrooid inderdaad. Ik heb een aantal reacties van een lagere score voorzien maar in geen gevallen was dat voldoende om de betreffende reacties op een betere netto score te krijgen. Wie helpt? Veel mensen lijken daar vanuit "mee eens" of een onderbuik gevoel te modereren op dit moment.Maxow schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:11:
In het topic nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen wordt op grote schaal +2 en +3 gegeven waar het absoluut niet om dergelijk waardige reacties gaat. Duidelijk dat mensen die het met de reacties eens zijn de moderatie misbruiken.
Ik heb er al weer een paar naar beneden gedrukt maar ze krijgen er meteen weer +2 en +3 bij.Bor de Wollef schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:36:
[...]
Daar wordt veelvuldig met +2 en +3 gestrooid inderdaad. Ik heb een aantal reacties van een lagere score voorzien maar in geen gevallen was dat voldoende om de betreffende reacties op een betere netto score te krijgen. Wie helpt? Veel mensen lijken daar vanuit "mee eens" of een onderbuik gevoel te modereren op dit moment.
Verwijderd in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
GeeBee in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
kozue in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
Kevinns in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
skatebiker in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
Hann1BaL in 'nieuws: Overheden: providers moeten haatcontent snel offline halen'
Allemaal mee eens moderaties.
[ Voor 55% gewijzigd door _David_ op 12-01-2015 10:10 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik vind dit een lastige post om te modden. Er staat genoeg informatie om een must-read te zijn, maar tegelijkertijd is het niet ècht on-topic op het artikel.
Ik heb het maar op +3 gezet, want het blijft een goede post.
Dat is te merken ja,Cloud schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:15:
Dit soort nieuws speelt altijd nogal op het gevoel bij veel mensen. Het roept toch meer meningmoderaties op dan ander nieuws.
ATS in 'nieuws: Overheden: providers moeten 'haatcontent' snel offline halen'
146x

Ik stop wel het modden van dit artikel nu, heeft weinig zin zo.
Ramzzz in 'nieuws: T-Mobile Nederland maakt onbeperkt sms'en in Europa gratis'
Ja, ja, ik heb een 'WTF' getypt, dat is zeker een no-no.
Het zal mij overigens allemaal een worst wezen.
[ Voor 31% gewijzigd door Ramzzz op 12-01-2015 11:16 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
+3? Het is een inzichtelijke post maar het heeft verder echt helemaal niks te maken met het hele artikel. Het is alleen een uitleg over verschillende geloven. Ik zou er zelf een +1 voor geven, maar het heeft verder geen zak te maken met Anonymous, jihadwebsites, etc.Jolke schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:50:
teacup in 'nieuws: Anonymous begint met offline halen jihadwebsites'
Ik vind dit een lastige post om te modden. Er staat genoeg informatie om een must-read te zijn, maar tegelijkertijd is het niet ècht on-topic op het artikel.
Ik heb het maar op +3 gezet, want het blijft een goede post.
Houd je je in zo'n geval aan het mod-systeem en geef je het een +1? Ik vond het een moeilijke keuze.
Hoe denken anderen hierover?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]