Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.713 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
abelprovily in 'reviews: Middle-Earth: Shadow of Mordor' lijkt mij een typische schoolmeesterreactie en dus -1.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb 'm een 0 gegeven met als enige reden dat ik het nou eens geen typische schoolmeesterreactie vind, omdat degene van de post waar hij op reageerde eigenlijk gewoon letterlijk vraagt of ie het goed doet.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Eensch met ^^

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zo vreemd is het niet gezien je schrijfstijl. 0 is het maximale.
Whoow, dat echt echt extreem. Al blijf je spcabar spammen ga je nooit dood omdat het geen probleem is om honderden vijanden tegelijkertijd te verslaan. En al blijf je F spammen kill je ze netej stuk voor stuk. Dat is echt slecht, een game waar je onmogleijk kan verliezen is geen game meer IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat lezen is gewoon lastig... En altijd wel leuk, zulk soort opmerkingen van mensen die het spel nog niet eens gespeeld hebben..

-1 van mij

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Van mij ook. Een draak van een reactie.
Misschien na een edit meer leeswaardig.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
ZaZ in 'nieuws: Dropbox-gebruikers verliezen bestanden door bug'

+2? Wat mij betreft een regelrechte -1 net als degene die op hem gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

PdeBie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:30:
ZaZ in 'nieuws: Dropbox-gebruikers verliezen bestanden door bug'

+2? Wat mij betreft een regelrechte -1 net als degene die op hem gereageerd hebben.
Huh? Misschien interpreteer je het een beetje anders. Ik bedoel niet dat 90% van de mensen beperkt zijn, maar dat als het 90% zou betreffen van de mensen je het ook beperkt mag noemen.
Dus de mededeling dat het om een beperkt aantal mensen gaat de boel misschien wel heel erg bagatelliseert.
Waarom in hemelsnaam dan -1? Het is gewoon bedoeld als een on-topic reactie

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:23

botoo

💀 too old to die young

90% van alle gebruikers is namelijk ook beperkt
Tja, daar lees ik toch echt dat je 90% van een beperking beticht, mss bedoel je het anders maar dat komt niet goed over dan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

botoo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:46:
[...]

Tja, daar lees ik toch echt dat je 90% van een beperking beticht, mss bedoel je het anders maar dat komt niet goed over dan.
Als je het nieuwsbericht erbij leest snap je volgens mij gewoon de context wel. Ik haal namelijk het gebruik van 'beperkt' aan.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

ZaZ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:48:
[...]

Als je het nieuwsbericht erbij leest snap je volgens mij gewoon de context wel. Ik haal namelijk het gebruik van 'beperkt' aan.
Ik heb hem op deze manier gelezen en had er een 0 aan gehangen daar commentaar op een woordkeuze in het artikel in GR hoort en niet on topic is (on topic is namelijk het onderwerp van het artikel). Je hebt er nu echter ook moderatiegezeur bij geplaatst en daarom is het niet meer dan een -1 nu. Als je in je edit had gezegd dat je de woordkeus bedoelde was het een 0 gebleven imo. was het een +1 geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 13-10-2014 18:01 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Migrator schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:53:
[...]

Ik heb hem op deze manier gelezen en had er een 0 aan gehangen daar commentaar op een woordkeuze in het artikel in GR hoort en niet on topic is (on topic is namelijk het onderwerp van het artikel). Je hebt er nu echter ook moderatiegezeur bij geplaatst en daarom is het niet meer dan een -1 nu. Als je in je edit had gezegd dat je de woordkeus bedoelde was het een 0 gebleven imo.
Hoezo GR?
Dropbox heeft de gedupeerden over het probleem geïnformeerd en zegt dat het om een 'beperkt aantal' gaat.
Dat is toch gewoon de boodschap van Dropbox? Heeft volgens mij niets met de redactie te maken

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Ik heb hem op deze manier gelezen en had er een 0 aan gehangen daar commentaar op een woordkeuze in het artikel in GR hoort en niet on topic is (on topic is namelijk het onderwerp van het artikel). Je hebt er nu echter ook moderatiegezeur bij geplaatst en daarom is het niet meer dan een -1 nu. Als je in je edit had gezegd dat je de woordkeus bedoelde was het een 0 gebleven imo.
Ik las de reactie en aangezien ZaZ niet op iemand reageert, reageert hij op het artikel. Ik heb trouwens niet het idee dat het commentaar was op de woordkeuze, maar gewoon een reactie op dropbox zelf:
Dropbox heeft de gedupeerden over het probleem geïnformeerd en zegt dat het om een 'beperkt aantal' gaat.
Zie ook de officiële reactie van Dropbox:
Based on our investigation of this issue, we think you may be among the small number of users who were affected.
.

Dit is, mijn inziens, gewoon een terechte reactie op de inhoud en zou dan op een +1 moeten eindigen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

ZaZ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:56:
[...]

Hoezo GR?
Dat is toch gewoon de boodschap van Dropbox? Heeft volgens mij niets met de redactie te maken
Ahja daar heb je inderdaad gelijk in, sorry. In dat geval is het met de strekking die je bedoelt een +1.
Neemt nog niet weg dat je hem nogal anders kunt lezen, daar komen alle -1's vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Wow, die is er snel tussenuitgehaald. :P
Ik kreeg slechts een "je moet inloggen" reactie terug.
Zal wel meevallen.
Of niet....want weggehaald....(scary music)..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

HMC schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:01:
Wow, die is er snel tussenuitgehaald. :P
Ik kreeg slechts een "je moet inloggen" reactie terug.
Zal wel meevallen.
Of niet....want weggehaald....(scary music)..... :S
Bedoel je deze: Moderatiefunctie te misbruiken?? Dirk reageerde erg snel ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Dirk...Lightning speed. Faster than a speeding bullet.
Who you gonna call?
Klasse gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:13:
Zo vreemd is het niet gezien je schrijfstijl. 0 is het maximale.
No offence, maar wat is er mis met mijn schrijfstijl? btw, mijn bron is de link in de reactie die er boven staat, een video van een bekende gamereviewer die de video in kwestie heeft gemaakt als aanvulling op zijn volledige review. En die aanvulling vond hij nodig omdat hij er dus achterkwam dat als je je scherm uitzet en je compleet ramdom je controls spamt je nog steeds hordes vijanden afmaakt als een echte pro.(voor het geval dat er iemand denkt dat ik maar wat roep)

Dat een game waar je niet kunt verliezen geen game is is mijn mening, zoals ik in mijn reactie ook duidelijk aangeef. En mijn mening omlaag modden omdat het jouw mening niet is is simpel weg meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

[...]

Ik heb hem op deze manier gelezen en had er een 0 aan gehangen daar commentaar op een woordkeuze in het artikel in GR hoort en niet on topic is (on topic is namelijk het onderwerp van het artikel). Je hebt er nu echter ook moderatiegezeur bij geplaatst en daarom is het niet meer dan een -1 nu. Als je in je edit had gezegd dat je de woordkeus bedoelde was het een 0 gebleven imo. was het een +1 geweest.
Gezeur verwijderd. Ben niet zo actief op de FP (laat ik nu ook wel achterwege) dus ken wat dat betreft de do's en don'ts niet helemaal.
Ik vind het systeem van iedereen is moderator sowieso ruk, want de meeste houden wel van stemmen maar niet van lezen. Dat heb ik al vaker gezien.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Verwijderd in 'downloads: Startup Delayer 3.0 build 362'

Really? Gewooon zelf te doen.
+3?

En de reactie
HMC in 'downloads: Startup Delayer 3.0 build 362'

Waarom off?

[ Voor 32% gewijzigd door HMC op 13-10-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

90% van alle gebruikers is namelijk ook een beperkt aantal
Zo is het idd een stuk duidelijker wat je met 'beperkt' bedoeld :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
SomerenV in 'nieuws: Ubisoft brengt Assasin's Creed: Rogue volgend jaar uit voor pc'
Geen +2

Verwijderd in 'nieuws: Ubisoft brengt Assasin's Creed: Rogue volgend jaar uit voor pc'
Deze haalt bij mij niet veel meer dan een 0. De 30FPS en 900P ging over consoles, er is nog helemaal NIKS bekend over de specs op de pc voor zo ver ik weet? Het is in ieder geval geen +3

[ Voor 47% gewijzigd door Daantjeeuh op 14-10-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:56

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Bovenstaande 3 staan weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Toch niet, er zijn blijkbaar echt mensen die denken dat Verwijderd in 'nieuws: Ubisoft brengt Assasin's Creed: Rogue volgend jaar uit voor pc' een +3 waardige reactie is.....

Overigens: ansteygo in 'nieuws: Ubisoft brengt Assasin's Creed: Rogue volgend jaar uit voor pc' gewoon -1, geen 0 (5x +3...? wtf)

[ Voor 29% gewijzigd door Daantjeeuh op 14-10-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
botoo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:36:
[...]
Zo is het idd een stuk duidelijker wat je met 'beperkt' bedoeld :)
Inderdaad. Daarom heb ik ook mijn score aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Ubisoft brengt Assasin's Creed: Rogue volgend jaar uit voor pc'
Geen +2, eerder 0 of -1. Net als die hele console vs PC flamewar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 12:56

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

silverchaoz in 'nieuws: Netscape Navigator werd twintig jaar geleden uitgebracht'

Hele draad mag weg, als je het mij vraagt.
Al heb ik er zelf ook in gereageerd en gemod. :D

Edit:
Want echt alleen nog maar over "ik ben ouder dan jij" en "jij kan niet spellen/schrijven".

[ Voor 15% gewijzigd door HMC op 14-10-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind in 'reviews: Xiaomi Mi 4: de volgende stap naar de top'

Hoe komt deze aan 2x +2 dan? Ik vind het een 0 om de toon, -1 punt voor moderatiegezeur= -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
en het is weer zover. Sn0wblind in 'reviews: Xiaomi Mi 4: de volgende stap naar de top'

Een perfect valide opmerking betreft het ondermaats belichte scherm. Wordt als -1 aangemerkt. Ik vul de informatie aan en met een opmerking betreft mismoderatie. Wordt de helft nuttige informatie ook nog eens weggehaald.

Het wordt echt tijd voor een ander mod systeem. Dit werkt gewoon niet. Mening moderaten is erg sterk vertegenwoordigd op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Dat moderatie gezeur zorgt dat je op -1 komt. Als je het niet eens bent met je moderatie, kom dan hier heen. Overigens is je huidige reactie voor mij niet meer dan een 0 waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Sn0wblind schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:20:
en het is weer zover. Sn0wblind in 'reviews: Xiaomi Mi 4: de volgende stap naar de top'

Een perfect valide opmerking betreft het ondermaats belichte scherm. Wordt als -1 aangemerkt. Ik vul de informatie aan en met een opmerking betreft mismoderatie. Wordt de helft nuttige informatie ook nog eens weggehaald.

Het wordt echt tijd voor een ander mod systeem. Dit werkt gewoon niet. Mening moderaten is erg sterk vertegenwoordigd op Tweakers.
Ik heb het geklaag over de moderatie (waarbij je mensen ook nog eens prutsers noemde) inderdaad weggehaald. Zoals in de modbreak te lezen staat is de frontpage niet de plek voor dergelijke klachten.

Klachten over de moderatie levert in de meeste gevallen aftrek van punten op. Als je dat aanvult met een flame zit je direct op de -1.

Wanneer je de klachten over de moderatie hier in TMF had gepost was je waarschijnlijk hoger uitgekomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 14-10-2014 15:35 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Sn0wblind schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:20:

Een perfect valide opmerking betreft het ondermaats belichte scherm. Wordt als -1 aangemerkt.
Daar had je hier over kunnen komen klagen en dan had men eventueel de score rechtgezet :)
Ik vul de informatie aan en met een opmerking betreft mismoderatie. Wordt de helft nuttige informatie ook nog eens weggehaald.
Dat had je niet moeten doen. Met die opmerking over de moderaties wordt nog sneller een -1 dan daarvoor. De modbreak heeft daarnaast volgens mij alleen je opmerking over moderatie weggehaald, toch? Dat was hoe dan ook geen nuttige informatie en kan dus prima weg.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: Honeywell introduceert instapmodel thermostaat met mobiele bediening'
Deze reactie is toch niet ongewenst? Lijkt me minstens een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Zou niet op +2 moeten staan, maar waarom is het +1 waard? Ik vind het hooguit een 0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

In die categorie kan wat lichter gemod worden, en hij schrijf een leuk dank bericht dat zeer zeker gaat over het onderwerp. Namelijk dat hij heeft gewonnen, dus een +1 is echt wel prima. Daar staat die nu ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Fair enough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Wist je dat je binnen 5 seconde een -1 kan krijgen?
(of iedere andere mod dan ook)
HMC in 'reviews: Far Cry 4: Kyrat uitgebreider verkend'

Edit.
Nu kan ik rustig tiepen.
Het maakt mij niet uit dat die op -1 gezet wordt.
Het is inderdaad herhaling, want precies mijn gedachte, dus voor mij zeer herkenbaar.
Maar het is echt: post>-1...dat binnen 10 seconde.

[ Voor 30% gewijzigd door HMC op 14-10-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Ik heb het geklaag over de moderatie (waarbij je mensen ook nog eens prutsers noemde) inderdaad weggehaald. Zoals in de modbreak te lezen staat is de frontpage niet de plek voor dergelijke klachten.

Klachten over de moderatie levert in de meeste gevallen aftrek van punten op. Als je dat aanvult met een flame zit je direct op de -1.

Wanneer je de klachten over de moderatie hier in TMF had gepost was je waarschijnlijk hoger uitgekomen.
Daarvoor was het al een -1 vandaar mijn reactie. Het valt me namelijk op en heb ik al meerdere malen geuit. Zodra je kritisch bent over een merk dat bij veel tweakers toch positief ontvangen wordt is het meteen een -1. Ik ben al nu onderhand meer dan 10 jaar actief op Tweakers. Heb vele iteraties meegemaakt. Waarbij Tweakers zijn visie heeft verbreed wat ik alleen maar toejuich. Is het modereren betreft frontpage artikelen echt extreem slecht geworden. Het heeft nog maar weinig met insights, handige informatie en relativeren te maken maar meer met "Oh ik hou van dat merk en diegene is er negatief over, hoppa -1" of van "hey die mening ben ik het niet mee eens, -1!".
Cloud schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:34:
[...]

Daar had je hier over kunnen komen klagen en dan had men eventueel de score rechtgezet :)

[...]

Dat had je niet moeten doen. Met die opmerking over de moderaties wordt nog sneller een -1 dan daarvoor. De modbreak heeft daarnaast volgens mij alleen je opmerking over moderatie weggehaald, toch? Dat was hoe dan ook geen nuttige informatie en kan dus prima weg.
Dit komt ook enigzins voort dat ik al meerdere malen heb aangekaart dat er gewoon heel veel misgemodereerd wordt en steeds meer op persoonlijke voorkeur gemodereerd lijkt te worden. Nodigt steeds minder uit om uberhaupt te reageren. Terwijl ik Tweakers als een door gebruikers voor gebruikers beschouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

AUB deze checken:
Ngram

Deze persoon opent systematisch al zijn posts met een drogreden om de persoon waarop hij reageert in de off of min te duwen, zonder ook nog maar iets gezegd te hebben.

Ter verduidelijking:
HMC in 'nieuws: Europa inHMC in 'big data''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ircghost schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:59:
In die categorie kan wat lichter gemod worden, en hij schrijf een leuk dank bericht dat zeer zeker gaat over het onderwerp. Namelijk dat hij heeft gewonnen, dus een +1 is echt wel prima. Daar staat die nu ook op.
Mee eens. Vaak wordt er bij hem op naam gemod, een +2 is wel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
HMC schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:50:
AUB deze checken:
Ngram

Deze persoon opent systematisch al zijn posts met een drogreden om de persoon waarop hij reageert in de off of min te duwen, zonder ook nog maar iets gezegd te hebben.

Ter verduidelijking:
HMC in 'nieuws: Europa inHMC in 'big data''
Daar ben ik het niet mee eens.
Ngram in 'nieuws: Europa inNgram in 'big data''
Zijn hele nette post die echt wat toevoegen

Goede reacties die wat toevoegen, maar ze zijn plaatselijk wat scherp. Maar die scherpheid kan ik wel begrijpen, die zit in de reacties erboven ook. En zo scherp dat het op de man spelen word is het niet(dat doe jij later zelf)

Gewoon een nette en nieuwe gebruiker als je het aan mij vraagt.

Ik vind jouw reactie HMC in 'nieuws: Europa inHMC in 'big data'' eerder zwaar ongepast en een hele flauwe en kinderachtige manier om om te gaan met een verloren discussie.

[ Voor 5% gewijzigd door RagingPenguin op 14-10-2014 22:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:42:
Mee eens. Vaak wordt er bij hem op naam gemod, een +2 is wel te hoog.
Ben ik het mee eens, een bedankje is echt niet 14x +2 en 1x +3 waard. Maar eerst had ik ook 8x 0 (en daar stond die reactie ook als eerste op), maar zie dat een aantal daarvan zich nu bedacht hebben, want nu is dat nog maar 2x 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel posts van hem in die draad slaan nergens op: alexboon in 'nieuws: Gerucht: Nexus 9 wordt woensdag aangekondigd en komt met Android L' Icoon is ook nog eens erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Robkazoe in 'reviews: Far Cry 4: Kyrat uitgebreider verkend'
Dit is geen +3 waard. Die -1's zijn trouwens ook mismods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Niets meer dan een persoonlijke ervaringen met wat generaliseringen. Wat mij betreft is een 0 of +1 goed. Ik ga voor de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

RoD schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:12:
Niets meer dan een persoonlijke ervaringen met wat generaliseringen.
Wmb is een -1 verdedigbaar, als je met 'argumenten' als
De schapen kopen de Ubi spellen nog steeds blind.
gaat beginnen dan lijkt het niet meer dan een persoonlijke rant.

Wel weer een fraai trosje +3 modders daar :|

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Modmisbruiker gespot: Anoniem: 617833 in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden'' geeft toe dat hij Sirius in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden'' een +3 gaf, terwijl het natuurlijk een overduidelijke -1 is (en daar vraagt hij nota bene ook om!).

Mag denk ik wel ff nagekeken worden?

Cergorach in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden''

Geen +2, +1 is wel voldoende.

[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 15-10-2014 15:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:00:
Modmisbruiker gespot: Anoniem: 617833 in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden'' geeft toe dat hij Sirius in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden'' een +3 gaf, terwijl het natuurlijk een overduidelijke -1 is (en daar vraagt hij nota bene ook om!).

Mag denk ik wel ff nagekeken worden?
Ik kijk er gelijk na. Dank je voor het melden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'downloads: Samsung SSD 840 EVO Performance Restoration Software 1.0'

Waarom -1?
Ik geef een advies dat je ter harte kunt nemen of niet, maar de minmods en reacties snap ik niet.

Of ik ben echt uit de tijd natuurlijk.
Maar dan niet een hamerhoofdje en een dikke -1, maar een uitleg waar ik fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook een voorstander van een schone installatie, maar met Windows 8 (itt W7 niet gemakkelijk als ISO te downloaden) en voor mensen die minder gedoe willen hebben is dit een handige functie. Ik heb je een 0 gegeven, het is geen -1 waard. Echt ontopic is het ook weer niet te noemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Het is toch een perfect moment om Win te herinstalleren? Beter dan 100GB aan data te "calibreren", die ik overigens nog steeds niet begrijp. Wat is "data calibreren"?

Dat is alles wat ik zeg!
Andere mindere aanvullende, "Ja-inderdaad-joepie-klasse!"-reacties krijgen ook gewoon +1.

En zelfs de hamerhoofdreactie op mij. Volop +1 en zelfs spotlights... 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door HMC op 15-10-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

dimitrimissinne in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden''

Mag imho op -1 ivm op de man spelen in regel 1 ("het jongetje"...) en het zeuren over moderatie. En dat krijgt dan nog +2 en zelfs +3 ook...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@ HMC: Die hamerhoofdreactie staat na mijn zetje stevig op -1. ;)

Xm0ur3r in 'downloads: Samsung SSD 840 EVO Performance Restoration Software 1.0'
dit is geen +2/+3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Nexus 9-tablet krijgt 64bit Tegra K1-soc en komt op 3 november uit'

Kan er alsjeblieft hiernaar gekeken worden? Meneer kan het op geen bericht laten om BB erbij te halen, of als hij dat niet doet om Android, Windows, Apple en de rest af te kraken. Heb het al eerder aangegeven, en officieel doet hij misschien niets fout, maar het is toch wel behoorlijk irritant om hem overal over BB horen te blaten. Hetzelfde geldt voor gebruiker nul07.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Gaan we naar kijken ^ Bij klachten over gebruikers overigens graag Schop een Modje gebruiken, want dit topic (en de rest van het forum) is alleen voor moderaties :)

seapip in 'nieuws: Android 5.0 komt 'in de komende weken' naar bestaande Nexus-apparaten - update 2'
Dit is een herhaling van zijn eerdere reactie en daardoor zeker geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilbo.Balings
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kan er eens gekeken worden naar de thread beginnende met deze post:

Joostlek in 'nieuws: 'Nederlandse winkels krijgen pas in november nieuwe iPhone 6-voorraden''

Dit gaat werkelijk nergens meer over, wellicht is het te overwegen deze gehele thread te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Daar hangt een heleboel troep en niets bijzonders onder, dus inderdaad weg ermee. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilbo.Balings
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Opgeruimd staat netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Luuk58 in 'nieuws: Fox-IT waarschuwt voor verspreiding Torrentlocker-malware in Nederland'

+2 lijkt me beetje overdreven, om het over die 9x +3 maar niet te hebben. Gewoon een +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik weet dat het nog vroeg is, maar 6x +2? Really? TepelStreeltje in 'nieuws: Reddit neemt populaire Reddit-app Alien Blue over'

edit: blijkbaar had iemand z'n mismod door ^^

[ Voor 9% gewijzigd door Daantjeeuh op 16-10-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Beide staan goed nu, had hem meteen naar +1 gegooid nadat je het zei :P

[ Voor 57% gewijzigd door Ircghost op 16-10-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:39:

Kan er alsjeblieft hiernaar gekeken worden? Meneer kan het op geen bericht laten om BB erbij te halen, of als hij dat niet doet om Android, Windows, Apple en de rest af te kraken. Heb het al eerder aangegeven, en officieel doet hij misschien niets fout, maar het is toch wel behoorlijk irritant om hem overal over BB horen te blaten. Hetzelfde geldt voor gebruiker nul07.
Ik wil hier toch wel even op reageren.
Want je noemt mij en passant, maar verwijt mij daarmee direct van heel veel dingen.

Allereerst, lijkt mij het positief voor inhoud van discussies, dat je ook platforms tegen elkaar af kan zetten. Die pluraliteit, voorkomt tunnelvisie.

ten tweede komt er weinig van het van het beeld van irritant gedrag in mijn post naar voren. M'n gemiddelde reactie score is met 0,9 hoger dan gemiddeld, en mijn posts maken per post gemiddeld 50% meer positieve bijdrage dan de uwe. Je beschuldiging, dat ik daarnaast alleen maar IOS, android of WP afkraak is onjuist. Ook is het niet chique.

Tot slotte mag je best zeggen dat ik vaak post over Blackberry en andere mobiele os'en, wat mij betreft, voegt een pluralistische discussie info toe, verbreed het je beeld. Als je inhoudelijk je stoort, aan een specifieke opmerking of eentje die niet klopt of die je anders ziet, staat je vrij om. Die op de fp te bediscussiëren.
Wat ik wel vind dat je niet zomaar in zijn algemeenheid gemiddeld ontopic-post mag wegzetten als geblaat, en ongefundeerd mag stellen dat ik alleen maar wp of Ios de hele tijd afkraak.

Dus ik zou het niet meer dan normaal vinden dat je hier of elders je excuses aanbiedt, omdat deze zwartmakerij geen vorm van nette omgang met elkaar is, en niet thuishoort in dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 10:16 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Ik denk dat veel mensen in dit soort posts behoorlijk moe worden van de constante vergelijkingen tussen apparaten (ik wel in ieder geval) en daarom al gauw met 0 of -1 beoordelen. Ik ben zelf ook van mening dat posts die gaan over device A niet horen te gaan over de vergelijkingen met device B. Laat de post gewoon bij device A en de al dan niet nieuwe features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Want je noemt mij en passant, maar verwijt mij daarmee direct van heel veel dingen.

Allereerst, lijkt mij het positief voor inhoud van discussies, dat je ook platforms tegen elkaar af kan zetten. Die pluraliteit, voorkomt tunnelvisie.

ten tweede komt er weinig van het van het beeld van irritant gedrag in mijn post naar voren. M'n gemiddelde reactie score is met 0,9 hoger dan gemiddeld, en mijn posts maken per post gemiddeld 50% meer positieve bijdrage dan de uwe. Je beschuldiging, dat ik daarnaast alleen maar IOS, android of WP afkraak is onjuist. Ook is het niet chique.

Tot slotte mag je best zeggen dat ik vaak post over Blackberry en andere mobiele os'en, wat mij betreft, voegt een pluralistische discussie info toe, verbreed het je beeld. Als je inhoudelijk je stoort, aan een specifieke opmerking of eentje die niet klopt of die je anders ziet, staat je vrij om. Die op de fp te bediscussiëren.
Wat ik wel vind dat je niet zomaar in zijn algemeenheid gemiddeld ontopic-post mag wegzetten als geblaat, en ongefundeerd mag stellen dat ik alleen maar wp of Ios de hele tijd afkraak.

Dus ik zou het niet meer dan normaal vinden dat je hier of elders je excuses aanbiedt, omdat deze zwartmakerij geen vorm van nette omgang met elkaar is, en niet thuishoort in dit topic.
Ik ben het heelmaal met je eens. Maar er zijn gebruikers die echt bij elk topic hun fatvorite merk erbij moeten halen met de meest vergezochte verbanden. Zie bijvoorbeeld de hierboven gelinkte post van alexmeijer. De opinie van mensen over het scherm van BB telefoons heeft echt niets te maken met de schermverhouding van de iPad's, maat toch moet het geliefde merk er even bij. Vedere diepgang of iets van een betoog is nergens te bekkenen. En nu is dat nog lang niet het extreemste voorbeeld. En dat het constant je favorite merk in de spotlight moeten zetten word na een topic of 100 iriitant. En dat geld niet alleen voor BBfans, maar voor alle fanboytypes.

Van mij mogen posts die alleen bedoeld zijn om er een merk bij te halen in de prullenmand als flameblait. Een vergelijking heeft alleen zin als de vergelijking een nieuw gezchtsveld geeft of als voorbeeld om een betoog kracht bij te zetten. Maar een losse vergelijking zonder een fatsoenselijk betoog of zonder diepte is IMO vaak een fameblait.Een vergelijking of voorbeeld is ter ondersteuning van een stuk tekst.
Daantjeeuh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:06:
Ik denk dat veel mensen in dit soort posts behoorlijk moe worden van de constante vergelijkingen tussen apparaten (ik wel in ieder geval) en daarom al gauw met 0 of -1 beoordelen. Ik ben zelf ook van mening dat posts die gaan over device A niet horen te gaan over de vergelijkingen met device B. Laat de post gewoon bij device A en de al dan niet nieuwe features
Dat dus in het kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Ach, ik noemde je inderdaad en passant er even bij en wat ik over Alexmeijer zeg geldt niet allemaal voor jou- het scheelde alleen typwerk. Wat wel voor jou geldt is dat je het niet kan laten om overal BB bij te halen en te zeggen zo van "oh, maar BB heeft dit ook " of "oh, maar BB is beter dan dit" en dingen in die trand. Bijvoorbeeld deze reactie. Op een artikel dat helemaal niets met BB te maken heeft moet jij het er weer even over hebben. Dat irriteert na een tijdje nogal. Dat het tunnelvisie voorkomt is natuurlijk onzin; dit voorbeeld gaat gewoon over een fabrikant van een op privacy gerichte telefoon, en binnenkort tablet. Het slaat als een tang op een varken om daar BB bij te halen.

Je reactiescore zegt ook niets: het kan prima zo zijn dat je een trouwe achterban van omhoogmodders hebt ( onwaarschijnlijk) of dat je gewoon op alle artikelen normaal reageert behalve op artikelen waar je toch nog even BB kan noemen ( waarschijnlijker.)

Mijn beeld over smartphones kan ik zelf ook nog wel verbreden. Ik heb er niets op tegen dat jij af en toe zegt "maar kijk, dit had BB ook al" maar ik heb er wel degelijk wat op tegen wanneer je dat te pas en te onpas gaat roepen. Excuses, daar kan je naar fluiten. :>
Daantjeeuh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:06:
Dit dus. Een vergelijking tussen Android en iOS kan je niet voorkomen en is logisch, maar de link tussen een tablet van Silent Circle en een BB ontgaat me totaal. We weten dat je BB goed vind, dat is je goed recht, maar hou er daarna ook over op. Of zeg het in elk geval niet te vaak.

Editje: over die reactie van mij waar je naar linkt: het is gewoon een feit dat de gebruikers waar ik het daar over heb als gieren op een karkas springen op elk bericht over BB. Ja, dat is op de man spelen en ja, dat is een -1 waard. Maar ik had wel gelijk; je kan zien dat beide gebruikers weer even BB kwamen verheerlijken in dat bericht.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'reviews: Xiaomi Mi 4: de volgende stap naar de top'

Lijkt me geen -1, en de reactie daaronder geen +1 aangezien ik niet op Quitox reageer maar op NotSoSteady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb hem zelfs een 0 gegeven, al hoewel het natuurlijk een interessante link is gaat het nergens over om alleen een link te posten zonder toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
itsyaboy in 'nieuws: Belgische universiteit dient klacht in tegen tv-programma na hack'

Ik had misschien ook nooit moeten reageren, maar er wordt mij toch een partij ge-mening-mod in dit draadje.. Eerst krijg ik onterecht +2 of wat dan ook en nu een zooi -1. Andere gebruikers hebben blijkbaar niet echt door wat ik precies bedoel, of ik ben slecht in het verwoorden daarvan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

xleeuwx in 'nieuws: Facebook vraagt voortaan bij rampen of gebruikers in veiligheid zijn'
Alleen een " |:( " lijkt me geen 0 maar -1. Staat ook 9x +3 op de post, overduidelijk mismodders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Amanoo in 'nieuws: Google voegt ondersteuning ext-bestandssysteem weer toe aan Chrome OS na kritiek'
vs
HMC in 'nieuws: Google voegt ondersteuning ext-bestandssysteem weer toe aan Chrome OS na kritiek'

Zelfde kritiek. Maar de mijne geeft ook iets over de snelle, sorry, vrij slechte schrijfwijze van het artikel zelf. Veel fouten in de schrijfwijze, daarom ge'quote.

Ik -1, en de reactie op mij verwijt mij chaos, en krijgt +1 Edit ook inmiddels -1
Die chaos komt dus van de schrijver van het artikel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31
Nummer 1
Nummer 2

Beide on-topic reacties, beide gedownmod door fanboys die niet tegen waarheid kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: Apple introduceert 27"-iMac met schermresolutie van 5120x2880 pixels'
Lieg ik soms over het feit dat de technologie erachter al lang bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat sommige mensen dit zelfs +3 dúrven geven...
Jack Flushell in 'downloads: Q-Dir 6.00'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Frustus Maximus in 'plan: Word jij de nieuwe cio van de fiscus?'

+2 en zelfs +3?? Verder dan een -1 kom ik niet?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:13

Niku

Alagaesii

Niku in 'reviews: Borderlands: The Pre-Sequel'

4x -1? Naar mijn mening is mijn reactie toch 'gewoon' ontopic en +1 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Eerste zeurt ook over mods. Niveau van posts vind ik bij beide iets van 0 tot 1, met aftrek meegenomen voor modgezeur lijkt mij zowel -1 als 0 verdedigbaar voor beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik geef beiden een -1 iig. Teveel op de man en teveel moderatiegezeur, voor beiden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik geef beiden een -1 iig. Teveel op de man en teveel moderatiegezeur, voor beiden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

wildhagen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:54:
Eens. Beide -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Devil N in 'nieuws: Thuiskopieheffingen gaan omlaag door downloadverbod'
Geen +3, een +1

Verwijderd in 'nieuws: Thuiskopieheffingen gaan omlaag door downloadverbod'
Geen +2

Ik heb zo een vermoede dat de moderaties in dit artikel weer lekker gaan :P

edit:

eerste heeft nu 47x + 3 :|

[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 17-10-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Net zoals dat FBI artikel :P. Misschien kunnen wij van de redactie een DM krijgen als ze weer een gevoelig item posten, dan zijn we even gewaarschuwd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ircghost schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:06:
Net zoals dat FBI artikel :P. Misschien kunnen wij van de redactie een DM krijgen als ze weer een gevoelig item posten, dan zijn we even gewaarschuwd xD
Of bij elk stuk wat over Apple gaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:06:
Er stonden eerder vandaag 24 reacties op +2 in dat artikel ;w

Crazy Harry in 'nieuws: FBI: backdoors in software moeten mogelijk verplicht worden'
Durandal in 'nieuws: FBI: backdoors in software moeten mogelijk verplicht worden'
Geen +2

Wulfklaue in 'nieuws: FBI: backdoors in software moeten mogelijk verplicht worden'
Leuke rant maar ook geen +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Hey TheCapK en ook Ircghost
Heb een gezellige discussie en wil totaal niet over de mods zeiken, maar, Belgenland mag wel, en Indoland niet?
moozzuzz in 'nieuws: FBI: backdoors in software moeten mogelijk verplicht worden'

Ik wil hier dus niet over mods zeuren, maar wel even inwrijven dat een term als Indoland, Belgenland, kaaskoppenland, Turkenland, etc, helemaal niets mis mee is.

Edit: _David_ Toen straks???

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]