EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
vali in Assassin's Creed: Unity draait op consoles op 30fps met 1600x900-pixelresolutie
Je kan er misschien niet mee eens zijn, maar gelijk op -1 zetten vind ik zo kinderachtig.. Ik zie meerdere posten wat als ontopic wordt gestempeld, maar eigenlijk allemaal oftopic zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 07-10-2014 15:51 ]
Aardig fanboy oorlogje daar. Met name bijna alle reacties van [Verwijderde gebruiker] hebben van iemand 2x-1 gekregen. Niet geheel verrassend als je 44 reacties op 1 artikel plaatst maar zelfs dan blijft het de bedoeling om de reacties te beoordelen en niet de persoon.vali schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:42:
Vraag mij persoonlijk af hoe men op ongewenst kan uitkomen bij :
vali in Assassin's Creed: Unity draait op consoles op 30fps met 1600x900-pixelresolutie
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Niet meer dan een grijsgedraaide opmerking zoals 'wij van WC-eend' die we steeds opnieuw zien. Wmb een 0 maar een +1 is verdedigbaar.wildhagen schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:58:
Eloy in 'nieuws: 'Britten moeten minder digitale vrijheid accepteren voor meer veiligheid''
Ondanks dat hij inhoudelijk gelijkt heeft lijk 42x +3 me een beetje teveel van het goede.....
200+ mismodders en ik verwacht dat nog wel over de 300 zal gaan, betekend dit dat we domweg accepteren dat de grote kudde eens/oneens/like modders het nu voor het zeggen hebben?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
+2 is wat te hoog voor deze post.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Edit: Het feit dat dit al sinds het begin bekend zou zijn.
Deze persoon verduidelijkt iets wat misschien niet aIle mensen op dat topic doorhebben. Ik vind dan ook dat het informatief is. Het voegt wel degelijk iets toe, informatiegewijs. Van mij +2
[ Voor 13% gewijzigd door HMC op 07-10-2014 19:59 ]
Eat the bugs, live in a pod
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
kramerty88 in 'nieuws: Microsoft: 'keylogger' Windows 10 wordt gebruikt voor feedback'
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
Ach, alle pogingen vanmiddag ten spijt, waardoor hij toch een goeie tijd op 0 stond, hebben de oneens modders kennelijk toch 'gewonnen'....AllSeeyinEye schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:15:
AllSeeyinEye in 'nieuws: 'Britten moeten minder digitale vrijheid accepteren voor meer veiligheid''
Het zal vast geen populair standpunt zijn, maar hoe het ongewenst is, begrijp ik niet. Helemaal in het licht van de bovenstaande reactie, die uitlokt tot strafbaar gedrag, die wel een +1 krijgt...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het is een preview, een soort beta versie. Ik vind het dan ook nogal een open deur dat het geen productie versie betreft en daarom +2 echt te hoog.HMC schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:55:
Het is iets wat niet direct in het artikel zelf duidelijk wordt vermeld.
Edit: Het feit dat dit al sinds het begin bekend zou zijn.
Deze persoon verduidelijkt iets wat misschien niet aIle mensen op dat topic doorhebben. Ik vind dan ook dat het informatief is. Het voegt wel degelijk iets toe, informatiegewijs. Van mij +2
kryptonite88 in 'poll: Nobelprijs'
Amanoo in 'poll: Nobelprijs'
regmaster in 'poll: Nobelprijs'
CAPSLOCK2000 in 'poll: Nobelprijs'
Geen +2
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Volgens mij heb ik een +2 reactie volgens het boekje gegeven. Ik geef een duidelijk onderbouwde mening die nog niet eerder in dit topic is gegeven. Die mening is relevant en mijn inziens een nuttige danwel intereessante bijdrage. Een +3 is het niet maar een +2 vind ik niet onterecht. Maar goed, het is dan ook m'n eigen post.
* CAPSLOCK2000 gaat weer terug z'n hok in
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Geen +2 imho, eerder +1.
Virussen? Scan ze hier!
Als je nou de rechtstreekse link naar je post hier zet dan kunnen we hem makkelijker vinden en beoordelen......!CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:51:
pruttel, pruttel, ja maar, ja maar...
Volgens mij heb ik een +2 reactie volgens het boekje gegeven. Ik geef een duidelijk onderbouwde mening die nog niet eerder in dit topic is gegeven. Die mening is relevant en mijn inziens een nuttige danwel intereessante bijdrage. Een +3 is het niet maar een +2 vind ik niet onterecht. Maar goed, het is dan ook m'n eigen post.
* CAPSLOCK2000 gaat weer terug z'n hok in
Die staat in de post ervoork1n8fisher schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:29:
[...]
Als je nou de rechtstreekse link naar je post hier zet dan kunnen we hem makkelijker vinden en beoordelen......!
Waarom krijg ik hier een offtopic?
Bor in 'downloads: FileHippo App Manager 1.044'
Een naamswijziging en andere aanpassingen zijn toch gewoon reden voor een update?
[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 08-10-2014 08:39 ]
het is nog vroeg......Bor de Wollef schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:38:
[...]
Die staat in de post ervoor![]()
Waarom krijg ik hier een offtopic?
Bor in 'downloads: FileHippo App Manager 1.044'
Een naamswijziging en andere aanpassingen zijn toch gewoon reden voor een update?

Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +3
[ Voor 33% gewijzigd door _David_ op 08-10-2014 17:11 ]
De 2 posts die _David_ al aandraagt moeten nog naar +1.
ikwilwp8 in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Die mag naar -1, of maximaal 0. Zeker geen +2 of zelfs +3.
the_shadow in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Denk dat het eerder +2 is dan +3
Virussen? Scan ze hier!
Bron in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +2
Verwijderd in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +2
ikwilwp8 in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +2, hoort op -1
the_shadow in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +3, misschien +2
YaPP in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +3
Geen +2
aswelter in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +2
Edit:
Is het nu populair om niks zeggende quotes te posten?
Verwijderd in 'nieuws: 'Facebook komt met mobiele app voor anoniem gebruik''
Geen +2.
arjankoole in 'nieuws: Adobe: doorgeven e-bookdata is bedoeld om licenties te controleren'
Geen +2
[ Voor 11% gewijzigd door _David_ op 08-10-2014 18:44 ]
HMC in 'downloads: Nvidia GeForce Experience 2.1.3.0'
En dan de opvolgende reacties van mij zelf. Allemaal hardcore naar -1.
Ik snap er niets meer van.
Edit:
Inderdaad nu ineens magisch allemaal op 0.
[ Voor 13% gewijzigd door HMC op 08-10-2014 18:57 ]
35x +2 en zelfs 33x +3? WTF?
Maximaal een 0, en dan ben ik al gul, dit hoort in GR, niet op de FP...
gjmi in 'nieuws: IDC: Apple is wereldwijd op vier na grootste pc-leverancier'
Eerder -1 dan 0?
Virussen? Scan ze hier!
Echter, dat rechtvaardigt nog steeds geen +2 of zelfs +3 voor die reactie.
Virussen? Scan ze hier!
Buiten dat, gewoon 0 gemod.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Maar die staat vrij stevig op +2 en ik zie daar niets meer aan gebeuren zonder dat ie gefixeerd wordt.wildhagen schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:50:
Crack in 'nieuws: IDC: Apple is wereldwijd op vier na grootste pc-leverancier'
35x +2 en zelfs 33x +3? WTF?
Maximaal een 0, en dan ben ik al gul, dit hoort in GR, niet op de FP...
Ik vind het onschuldig genoeg om het een 0 te geven. Hij valt niet echt de site aan. Hij heeft op zich wel een punt (en dat zo'n site als Tweakers zo'n titel probeert te schrijven op zo'n manier dat mensen erop klikken snap ik ook prima; daar moet een nieuwssite het van hebben) maar het is off-topic en irrelevant verder. Daarom mijn 0.
Saved by the buoyancy of citrus
Een +3 of +2 is een beetje teveel van het goede hiervoor.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
EektheMan in 'nieuws: IDC: Apple is wereldwijd op vier na grootste pc-leverancier'
Olaf in 'nieuws: IDC: Apple is wereldwijd op vier na grootste pc-leverancier'
Horen allemaal in GR, geen +2
Dit is ook geen +3, ik dacht meer aan een 0 of -1.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gaan we niet meer naar 0 krijgen... de hielenlikkers zijn weer goed bezig vandaag!
Wat is de juiste score dan volgens jou? Hij staat nu op -1._Peter2_ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:40:
Beltzer in 'nieuws: Ordina: medewerkers vertoonden 'ongepast gedrag' bij aanbestedingen' lijkt mij nog niet de juiste score te hebben
Dan staat hij nu wel goedtweaker2010 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:44:
[...]
Wat is de juiste score dan volgens jou? Hij staat nu op -1.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Hoewel 0 op zich een goede score zou zijn, is dit duidelijk als humor bedoeld. Humor is altijd lastig modereren. +2 is wel wat gortig maar per se naar 0 brengen hoeft nu ook weer niet.lanerios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:41:
arnoudwokke in 'nieuws: Ordina: medewerkers vertoonden 'ongepast gedrag' bij aanbestedingen'
Gaan we niet meer naar 0 krijgen... de hielenlikkers zijn weer goed bezig vandaag!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wmb is dat domweg een user in de zeik nemen, dat mag dan lollig zijn voor de bruine tongen op de FP maar meer dan een -1 zou het niet mogen zijn. Maar goed, als de redactie zo vrij is om de users in de zeik te nemen dan hoef je helemaal niet te verwachten dat de users zelf ook in Fok/GS?Dumpert stijl reageren.tweaker2010 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:58:
arnoudwokke in 'nieuws: Ordina: medewerkers vertoonden 'ongepast gedrag' bij aanbestedingen'
Een +3 of +2 is een beetje teveel van het goede hiervoor.
[edit]
Dit zijn enkele voorbeelden wat dan ook prima is? (want humor)
Me glijmiddel en wcrol ligt klaar
Overigens mag dat hele draadje wel weg imho, lijkt me geen reclame voor T.netAhahahaje maakt mijn dag compleet. Dankjewel voor je reactie haha.
Kcod in 'nieuws: Apple-uitnodiging wijst op nieuwe productaankondigingen op 16 oktober'
[ Voor 26% gewijzigd door botoo op 09-10-2014 11:27 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het is een grapje, een -1 is wel heel erg overdreven, een 0 is prima.botoo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
Wmb is dat domweg een user in de zeik nemen, dat mag dan lollig zijn voor de bruine tongen op de FP maar meer dan een -1 zou het niet mogen zijn. Maar goed, als de redactie zo vrij is om de users in de zeik te nemen dan hoef je helemaal niet te verwachten dat de users zelf ook in Fok/GS?Dumpert stijl reageren.
Mag dan ook naar 0, is toch gewoon humor? Of is dat anders?botoo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
Wmb is dat domweg een user in de zeik nemen, dat mag dan lollig zijn voor de bruine tongen op de FP maar meer dan een -1 zou het niet mogen zijn. Maar goed, als de redactie zo vrij is om de users in de zeik te nemen dan hoef je helemaal niet te verwachten dat de users zelf ook in Fok/GS?Dumpert stijl reageren.
[edit]
[...]
[...]
Overigens mag dat hele draadje wel weg imho, lijkt me geen reclame voor T.net
Kcod in 'nieuws: Apple-uitnodiging wijst op nieuwe productaankondigingen op 16 oktober'
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 09-10-2014 11:32 ]
Ik ben het met je eens. Dank voor het meldenbotoo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
[...]
[...]
Overigens mag dat hele draadje wel weg imho, lijkt me geen reclame voor T.net
'Do I get extra points for giving crew reactions more points?'.....lanerios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:18:
Echter is het al vaak genoeg gebleken dat normale posters hiervoor een 0 krijgen. Gelijke monniken etc. Maar mijn punt gaat meer over het zielige gedrag van de hielenlikkers van tweakers de laatste tijd.
Die heb ik weggehaaldarnoudwokke schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:27:
Misschien geen mismoderatie, wel een link naar een apk-bestand, waarvan we niet weten of je het mag installeren en of het wel veilig is om te installeren geishin in 'nieuws: Nokia brengt zijn Google Maps-concurrent naar Samsung Galaxy-toestellen'
Dit is geen -1 lijkt me.
Bron in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
OddesE in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
kozue in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
OddesE in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
tss68nl in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +2
Sundog in 'nieuws: Belastingdienst legt aanleveren klantgegevens door Marktplaats vast in protocol'
Geen +3
Gaat lekker in dat artikel

+2 met moderatieklachten? Dat lijkt mij wat te veel van het goede.
- moderatiegezeur idd
- schoolmeesteren
- editslet uithangen (eerst de eerste 2 regels posten om een FIPO te scoren, daarna de rest erbij plempen).
Kan niet verder dan -1 komen.
Virussen? Scan ze hier!
Cyphax in 'poll: Nobelprijs'
[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 09-10-2014 15:12 ]
Ik weet niet wat de edit inhield omdat ik 'm niet heb gezien voor de edit, dus die moet ik even van je aannemen, maar schoolmeesteren is misschien niet wat ie bedoelde. Hij schreef dat zo te zien niet om iemand te verbeteren maar als soort analogie voor de, in zijn ogen, willekeur bij het accepteren van iets omdat het veel voorkomt, net zoals in geschreven taal vaak wordt gedaan met als en dan. Zeuren over de moderatie is altijd jammer. Ik ben dan geneigd om 'm een berichtje te sturen met de tip om dat in dit topic te doen.wildhagen schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:55:
Nee, dit is een -1, wegens drie redenen:
- moderatiegezeur idd
- schoolmeesteren
- editslet uithangen (eerst de eerste 2 regels posten om een FIPO te scoren, daarna de rest erbij plempen).
Kan niet verder dan -1 komen.
Deze staat ook nog op +2 maar da's een beetje veel voor die post.
[ Voor 108% gewijzigd door Cyphax op 09-10-2014 15:22 ]
We snappen het echt wel, hij is hilarisch, de god van komedie, de nieuwe Monty python in z'n eentje (Sorry MP, ik zal mezelf straffen voor deze heidense tekst)
[ Voor 25% gewijzigd door corset op 09-10-2014 15:21 ]
31x +3 lijkt me wat overdreven... veel meer dan een +1 zie ik er niet in?
Virussen? Scan ze hier!
Niet te vergeten wat we van de redactie mogen verwachten, bonuspunten om te grappen ten koste van een user en nutteloze bedankjes op de FP eea samengevat onder telegraaf-koppen en click-bait titels.lanerios schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:19:
. . . het draadje van Arnoud . . .
We snappen het echt wel, hij is hilarisch, de god van komedie
way to go tweakers

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
LoeWn in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
WoutF in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
Benga in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
Garret1410 in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
robbvdb in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
Kiswum in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
Moortn in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
JJ93 in 'reviews: Sony Xperia Z3 Compact: hij is klein, maar zijn daden benne groot'
Geen +2
Geen 8x +3, eerder -1 wegens niets-onderbouwde beschuldigingen.
Virussen? Scan ze hier!
_David_ in 'nieuws: Imgur introduceert gifv-extensie als alternatief voor animated gifs'
Geen +2, ik haal dit letterlijk uit de bron.
Jouw beschuldiging is ook niet onderbouwd.
0 Kan ik me nog wel voorstellen, maar -1 is totaal niet nodig.
Hij uit een sentiment welke vrij breed leeft tegenwoordig.
Inderdaad, zonder onderbouwing, maar als we de reacties die iets/iemand beschuldigen zonder onderbouwing allemaal op -1 gaan zetten, dan zouden er weinig reacties in de plus staan.
Edit:
De reactie erop krijgt dan wel weer +1. Dat vind ik dan wel vreemd.
[ Voor 9% gewijzigd door HMC op 09-10-2014 18:44 ]
Normaal? NeeToff schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:31:
Weet niet zo snel waar ik dit kwijt moet, maar is 50 reacties, die ook nogal op elkaar lijken, in één draadje normaal? http://tweakers.net/searc...h[searchString]=Titan_Fox
Maar zo te zien is het geen spam dus zo erg is het niet.
Zo te zien wordt er hier en daar wel wat aan compensatie modding gedaan: onterecht -1 geven om een reactie van +1 naar 0 (proberen) te krijgen._David_ schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:38:
[...]
Normaal? Nee![]()
Maar zo te zien is het geen spam dus zo erg is het niet.
Titan_Fox in 'nieuws: Ziggo komt volgende week met nieuwe alles-in-1-bundels'
Overigens zijn meerdere (vrijwel) identieke reacties inderdaad onwenselijk maar als ik zo even vlug kijk hebben de reactie van Titan_Fox wel voldoende variatie om niet als ongewenst aangemerkt te worden.
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Ik heb een aantal (6x) overduidelijke herhalingen uiteindelijk op -1 gewaardeerd. Dat is imoh geen "compensatiemodden", maar een reele waardering ivm herhaald herhalen van dezelfde opmerkingen.Tribits schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 23:44:
[...]
Zo te zien wordt er hier en daar wel wat aan compensatie modding gedaan: onterecht -1 geven om een reactie van +1 naar 0 (proberen) te krijgen.
[...]
Overigens zijn meerdere (vrijwel) identieke reacties inderdaad onwenselijk maar als ik zo even vlug kijk hebben de reactie van Titan_Fox wel voldoende variatie om niet als ongewenst aangemerkt te worden.
Overigens zitten er ook waardevolle posts van Titan_Fox tussen, waaraan door mij overeenkomstige positieve waarderingen voor zijn gegeven.
@_David_: Het mag geen "spam" zijn, maar 50 posts in één topic vind ik wel erg. Het maakt de reacties minder toegankelijk, wanneer je om de 2 á 3 posts steeds hetzelfde te lezen krijgt, van dezelfde poster. Op een zeker moment voegt het niets meer toe, maar wekt het (bij mij iig) alleen nog maar irritatie. Geen "spammer", maar een "drammer"...
+3??? No way.
Virussen? Scan ze hier!
Nieknikey in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Vind ik geen +2 waard.
noMSforme in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
en dat is geen +3, maar een -1.
[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 10-10-2014 09:18 ]
Virussen? Scan ze hier!
Maar, zoals we gisteren ook al ergens een stukje terug in deze post besproken, hij heeft wel een punt...wildhagen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:17:
noMSforme in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
en dat is geen +3, maar een -1.
Dat zal best, maar dat punt hoor in GR, niet op de FP, daar is het ongewenst.Daantjeeuh schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:50:
[...]
Maar, zoals we gisteren ook al ergens een stukje terug in deze post besproken, hij heeft wel een punt...
Virussen? Scan ze hier!
LoeWn in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
MarcoC in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
curumir in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Verwijderd in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
sun0000 in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Ultimation in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Myquandro in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Geen +2,
Gaat lekker trouwens in dat artikel, 28 reacties +2

cyspoz in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Jefrey Lijffijt in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Waterbeesje in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
ATS in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Allemaal geen +2 imo
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Geen +1 maar -1 imho, zoals hij al begint...
Virussen? Scan ze hier!
Laatste zin maakt dit imho tot een -1. Zeker geen +1.
Virussen? Scan ze hier!
Marathir in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
MDT-Maikel in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Xanaroth in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Silmarunya in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Niosus in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
FragFrog in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
internjet in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Geen +2
wildhagen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:30:
marijnvbraak in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Geen +1 maar -1 imho, zoals hij al begint...
Dus jij vindt 'Apple-basher' al -1 waard? Kom op man, -1 is voor off-topic geblaat, niet voor een toon die jou niet aanstaat.wildhagen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:44:
Bosmonster in 'nieuws: Apple-ontwerper Ive: smartphonemaker Xiaomi steelt van ons'
Laatste zin maakt dit imho tot een -1. Zeker geen +1.
Wat een kleinzieligheid.
MarcoC schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:54:
First post stelt een vraag.
Post zonder onderbouwing die de vraag bevestigt: +1
Post zonder onderbouwing die de vraagstelling ontkracht: -1
Als je het niet eens bent met de heersende mening wordt je bericht gedownmod, zo blijkt maar weer eens. Triest.
[ Voor 10% gewijzigd door TMC op 10-10-2014 19:49 ]
Geen +3, eerder -1 of een hooguit een 0
TheGhostInc in: KPN wil verplichting om concurrenten ....
HMC in 'nieuws: Hacker steelt gegevens van gebruikers Belgische gamewebsite - update'
Zonder het woordje NIET (welke ik daarna toevoeg) klopt die post toch niet, of ben ik nou gek?
Waarom dan zo hardcore -1?
Dat mensen jou een -1 geven is niet terecht maar begrijpelijk omdat ze het misschien als schoolmeesteren zien.
Deze reactie schopt, maar is niet van het niveau steyloze comment dat ik op -1 zou zetten. Ik zou zeggen 0 vanwege offtopic, meningen en niet echt toegevoegde waarde. -1 is te zwaar imho.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
lijkt mij, ondanks de sterke mening die wordt geuit, geen -1 waard.
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Stoney3K in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
hier vind ik -1 ook al een aparte keuze. De personen geven alleen hun visie over wetenschap ed.
[ Voor 48% gewijzigd door vjweirnogeenn op 11-10-2014 17:41 . Reden: meer reacties toegevoegt ]
Ja, maar hij rant niet tegen andere users, gewoon tegen een naar gevoel dat hij heeft bij eerder gezegde. Ik zie er geen persoonlijke aanval in, eerder iemand die een beetje maatschappelijk teleurgesteld is en dat projecteert. Ik blijf bij mijn 0, wegens: Iedereen heeft het wel eens te kwaad, niet bedoeld om het discussie niveau omlaag te trollen terwijl hij ondertussen gniffelend toekijkt. Soms lijkt het jammer dat er geen verschil met -2 meer is, maar aan de andere kant: Negativiteit kun je het best zo min mogelijk aandacht schenken.k1n8fisher schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:15:
Nee. Hij is zodanig aan het ranten dat de -1 wel terecht is.
Misschien ben ik ook wel te lang weg geweest en moet ik weer even up 2 date komen met hoe er tegenwoordig gemodereerd wordt.
[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 11-10-2014 17:55 . Reden: toevoeging persoonlijke noot ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
vdmglenn in 'nieuws: Hacker steelt gegevens van gebruikers Belgische gamewebsite - update'
Geen +2
* botoo met Escovan, ondanks het rantende karakter is het wel degelijk een lezenswaardige invalshoek.Ulysses schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:05:
Lennart-IT in 'nieuws: Onderzoekers 'bevestigen' energieproductie 'koude kernfusie'-reactor - update'
Deze reactie schopt, maar is niet van het niveau steyloze comment dat ik op -1 zou zetten. Ik zou zeggen 0 vanwege offtopic, meningen en niet echt toegevoegde waarde. -1 is te zwaar imho.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Alleen al om dat woord verdient deze reactie niet eens te zien te zijn hier. Ik heb hem dan ook -1 gegeven want waar zijn post best goed is verder, maar deze zin is gewoon racisme.Het voorbeeld van Finland is erg goed, alle taxis zijn netjes, aardige blanke goed Engels sprekende chauffeurs en je kan in elke taxi met creditcard betalen. De prijs is duidelijk, op voorhand krijg je een indicatie die zo goed als niet afwijkt en het is ontzettend betaalbaar. Met stipt het fijnst land in Europa om in een taxi te stappen. Uber zal daar waarschijnlijk nooit een succes worden omdat het huidige systeem daar wel werkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 12-10-2014 15:28 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Romeo in 'reviews: Middle-Earth: Shadow of Mordor'
Geen +2
Viel mij op vanwege zijn nuttige bijdrage in firstlook.
Een -0.5 gemiddeld zegt eigenlijk wel genoeg.
Bij zo'n beetje ieder topic dat maar over een merk gaat zijn ze posts gewoon waardeloos.
Zou iemand hier naar kunnen kijken?
Ik denk niet dat je het woord blank als discriminatie moet zien. Ik denk dat hij gewoon de situatie in Finland beschrijft. Dat hij daar alleen ervaring heeft met blanke chauffeurs en geen gekleurde chauffeurs heeft gezien zorgt er voor dat hij dit schrijft. Over Amerika schrijft hij ook niets over blanke chauffeurs o.i.d.!Kevinp schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:25:
Verwijderd in 'nieuws: Inspectie legt boetes op aan Uberpop-chauffeurs in Amsterdam'
[...]
Alleen al om dat woord verdient deze reactie niet eens te zien te zijn hier. Ik heb hem dan ook -1 gegeven want waar zijn post best goed is verder, maar deze zin is gewoon racisme.
Ik zit hier al op het randje van 0 maar +2 kan echt niet hoor. Die mensen snappen het moderatie systeem niet helemaal imo.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]