Denk jij dat ik betere reacties achterlaat en beter mod dan jij dan? Denk jij dat jijzelf een onredelijke fanboy bent die expres aan het mismodden is? Nee. En toch word er veel misgemod. Dus als het niet aan jou ligt, aan wie dan wel? De rest.andries.t.net schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:36:
[...]
Jij denkt dat iedereen dat denkt bedoel je.
Je kan niet de een wel modrechten geven en de ander niet als je nog niet weet of het mismodders zijn. Hoppa, onderbouwd.[...]
Onderbouw dit eens.
En hoe wil je dat gaan handhaven dan? Ga jij als admin werken bij Tweakers en daar tijd in stoppen zonder geld ervoor te krijgen? Dat is even leuk, maar na een tijdje word je dat gegarandeerd zat want je bent nooit klaar en er is altijd te weinig capaciteit. Niet dat ik het er mee oneens ben; elke structurele mismodder moet weg. Maar dat ga je nooit voor elkaar krijgen.Er zit een verschil tussen niet elke kiddo modrechten geven en de situatie die jij beschrijft. Overduidelijke +3's krijgen zowel +3, +2, +1, 0 en -1 scores terwijl overduidelijke -1's ook +3, +2, +1, 0 en -1 scores krijgen. Je bent al een heel eind op de goede weg wanneer je de kleuters die overduidelijk meningmodden aanpakt.
Natuurlijk zal er nooit een absolute consensus zijn over elke reactie. Zo werd hier een paar pagina's terug een 0/+1 reactie op -1 gezet omdat er een klein stuk ervan -1 werd gevonden door de ene mod, en een andere mod vond een reactie +1 omdat er een klein stuk +1 was ondanks dat de rest ervan -1 was volgens de redenatie van de andere mod.
Als een klein stuk van een reactie -1 is vind ik de hele reactie gewoon -1, want dan fungeert het goede deel als drager voor het slechte deel. Dat moet niet, vind ik.