Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.708 views

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Frustus Maximus in 'nieuws: Apple repareert bugs met release iOS 8.0.1 - update'
30 keer -1 voor een reactie die info toevoegt? Slightly offtopic, maar zeker niet ongewenst

PSN: djmurcielago

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:48
Murcielago schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:34:
Frustus Maximus in 'nieuws: Apple repareert bugs met release iOS 8.0.1 - update'
30 keer -1 voor een reactie die info toevoegt? Slightly offtopic, maar zeker niet ongewenst
Heeft te maken met zijn Android opmerking over de never ending iOS vs Android war.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 19:10
Murcielago schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:34:
Eens met bovenstaande. Juist die uithaal ff naar Android is imho pure uitlokking
Eens. Ik heb hem een +1 gegeven, wat ik wel okay vind

[ Voor 28% gewijzigd door Misha op 24-09-2014 22:24 ]

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Kan iemand eventueel naar de mismoderatie van mijn post kijken in het ios 8.0.1 bugs nieuwsbericht? Ik snap dat ik een offtopic reactie maak, maar wtf, 39x -1? Volgens mij schopte ik wat android gebruikers tegen hun schenen :p

Die van frustus maximus is nog vele malen erger zelfs, -99
Of er zijn bruut dikke trolls aan de gang of het slaat sowieso helemaal nergens meer op

[ Voor 25% gewijzigd door MartijnAbel op 25-09-2014 00:12 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als je nou even linkt naar het bericht dan hoeven wij (luie mensen :P) niet zo hard te zoeken! :)

Verwijderd

Hoe komt die eerste op +1 terecht dan? Die moet gewoon op -1.
MartijnAbel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:09:
Kan iemand eventueel naar de mismoderatie van mijn post kijken in het ios 8.0.1 bugs nieuwsbericht? Ik snap dat ik een offtopic reactie maak, maar wtf, 39x -1? Volgens mij schopte ik wat android gebruikers tegen hun schenen :p

Die van frustus maximus is nog vele malen erger zelfs, -99
Of er zijn bruut dikke trolls aan de gang of het slaat sowieso helemaal nergens meer op
MartijnAbel in 'nieuws: Apple draait release iOS 8.0.1 terug na meldingen problemen - update'

Niet meer dan een simpele troll. Jullie staan allebei precies goed op -1.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 05:56 ]

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27
robvr in 'nieuws: Apple publiceert workaround voor problemen iOS 8.0.1-update'

Waarom krijgt deze schijtlollige opmerking een +3?

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:00:
[...]

Die is zeer zeker op de man, en technisch inderdaad een -1 waard ;) Maar ga eens de reacties na van die alexmeijer. Dan snap je wel waarom ik dat zeg. Bij elk random Windows-, Android-, Apple-, of wat dan ook nieuwsbericht, komt hij met "ja maar dit zuigt toch want BB is zo veel beter omgomgomg" of iets in die trant. Daarom reageer ik zo.
Die reactie van jou daar is niet eens op AlexMeijer gericht. Die haal jij er pas in een edit bij. En die reactie is gewoon netjes te noemen of je het nou eens bent met de inhoud of niet!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:54:
[...]

[...]

MartijnAbel in 'nieuws: Apple draait release iOS 8.0.1 terug na meldingen problemen - update'

Ik ben het volledig met je oneens, maargoed ;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Sorry, maar met opmerkingen:
Je gaat niet in op mijn antwoord omdat je weet dat ik het correct heb of omdat je het niet weet. Jij weet trouwens helemaal niet welke telefoon ik wel of niet heb.
Vraag je er toch echt om.

Als jij je niet netjes kan gedragen in de reacties, verwacht dan niet dat anderen dit voor je doen.

Trouwens:
BB is op geen enkele manier te vergelijken met Apple. Een Android toestel met 801 kun je voor nog veel minder vinden als je gaat voor een scherm met minder pixels.
Que? Is zeker goed te vergelijken. Dat heet persoonlijke voorkeuren. Of is een Audi en een BMW ook niet te vergelijken? Maar goed, je gehele argument is scherm pixels 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 25-09-2014 08:54 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:54:
[...]

[...]

Die reactie die je aanhaalt is alles behalve een -1..
0 is netter.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
MartijnAbel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:47:
[...]

Ik ben het volledig met je oneens, maargoed ;)
Dus deze tekst: "ga er maar niet vanuit dat jou Nexus 7 nog de L update krijgt..." vindt jij een nette, on-topic, reactie? En dat op iemand die zegt dat hij nog wel een update gaat krijgen voor zijn Nexus. Dat is gewoon trollen. Precies zoals de opmerking van Frustus Maximus "Bij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt." een regelrechte troll is!

• corset
Bij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt.
is zeker geen troll. Als android fan, weet ik gewoon dat hij gelijk heeft. Zie een Samsung of HTC :) gewoon een 0

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Ik heb er op mijn Asus geen problemen mee anders......!

• corset
Maakt het niet dat het een -1 is.

Android heeft gewoon een naam met slechte updates. Dat is een feit, dat maar een -1 maken omdat jou toestel daar geen issues mee heeft is onzin.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Ik zie er ook geen -1 in. Updates zijn bij Android jammer genoeg erg versplinterd. Je mag blij zijn wanneer de leverancier van jouw toestel een update doorvoert ipv dat elke update voor elk android toestel an sich is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bliksem B in 'nieuws: 'Groot aantal 3TB-drives van Seagate en WD vertonen gebreken''
Dit is geen +2 of +3 waard lijkt mij. Een hoop tekst maar niet echt informatief.

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Verwijderd

Ik kan helaas geen -1 geven: shiftmvv in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

Helaas ben ik ook nog steeds niet betaald :(. Door beide bedrijven niet!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• corset
RagingPenguin schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:08:
[...]

Zijn zulk soort dingen niet gewoon een persoonlijke aanval en -1? of denk ik dan te streng?
Eerste is een 0 door de eerste regel, voor de rest een goed punt

2e is gewoon een +1

Helaas heeft Chicane een beetje een following oid gekregen, waardoor elke mogelijke vorm van kritiek op hem/haar gelijk naar -1 wordt gestampt, terwijl de meeste kritiek van hemzelf juist niet gefundeerd is.

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:39:
[...]

Eerste is een 0 door de eerste regel, voor de rest een goed punt

2e is gewoon een +1

Helaas heeft Chicane een beetje een following oid gekregen, waardoor elke mogelijke vorm van kritiek op hem/haar gelijk naar -1 wordt gestampt, terwijl de meeste kritiek van hemzelf juist niet gefundeerd is.
Als je dat zo roept moet je het ook maar bewijzen. Dus doe dat maar of trek je woorden in.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

@ChicaneBT. Ik denk dat Ianerios je volgt.

Edit@Ianerios: Ik ben juist een liefhebber van je posts op FP en hier.
Je vat me helemaal verkeerd.
Maar ChicaneBT heeft een punt.
Het lijkt erop dat alleen jij hem volgt.
Als er een krop gieren rond hem heencirkelt, toon dat dan aan.

[ Voor 73% gewijzigd door HMC op 25-09-2014 15:42 ]

Eat the bugs, live in a pod

• corset
@HMC, schattig

Maar nee. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen een review kijken van een telefoon die nog niet eens uit is. Met een OS waar ze nauwelijks ervaring mee hebben, en dan gelijk maar gaan schreeuwen dat het kut is.

Maar goed, HMC vind het leuk om me overal te zieken. Schijnt een hobby te zijn :)

• Mrjraider
  • Niet online
Wellicht een idee dit kinderachtige gedoe naar de DM te verplaatsen :+

• corset
Meh, ik ben er klaar mee.

@Daan + @Kid

allebei +1 gegeven, staan ze nu ook netjes op.

Helaas krijgt de CoD veel - omdat Ghosts (blijkbaar) veel gehaat wordt. Zelf nergens last van

Over de TV's. Ach ja, ik denk dat het te technisch is voor veel mensen :)

Verwijderd

Trek je woorden over mij dan in in je post. Wat je doet is een regelrechte persoonlijke aanval zonder enige argumentatie of onderbouwing.

• corset
nieuws: Wetenschappers melden doorbraak efficiëntie en helderheid leds

Een onzinnige hoeveelheid +2/+3 mods daar zeg Oo

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Ircghost

Ircghost

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ik check het niet heel vaak, maar de laatste twee dagen zijn er hier op dit forumtopic een paar posts gemeld met echt record aantallen +3's. Hoe kom je op 75x +3?
Daar kan ik met mijn koppie niet bij.
10 a 20 mensen die het zo eens zijn dat ze boosten? Of echt 75 mensen die het zwaar spotlight vinden?
Klopt niet.
Onderzoek waard lijkt mij.

Eat the bugs, live in a pod

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HMC schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:15:
Ik check het niet heel vaak, maar de laatste twee dagen zijn er hier op dit forumtopic een paar posts gemeld met echt record aantallen +3's. Hoe kom je op 75x +3?
Daar kan ik met mijn koppie niet bij.
10 a 20 mensen die het zo eens zijn dat ze boosten? Of echt 75 mensen die het zwaar spotlight vinden?
Klopt niet.
Onderzoek waard lijkt mij.
Meestal mee eens moderaties van mensen die al een tijdje modden en een weging van 2x hebben denk ik.
Dus een stuk of 30 x 2 en dan misschien een paar die boost gebruiken. Maar het blijft veel. ;)

Verwijderd

nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud

Even goed opletten hier. Weer Android fanboys die Apple fanboys -1 stemmen en vice versa.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Ik vind dit een onzin post heb er een 0 voor gegeven, de post staat geheel onterecht op +3: vangroenewoud in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

Zeuren over de redactie levert standaard -1 op wat ik zelf te zwaar vind dus een 0 minimaal. Het citeren van andere media die reviews hebben geplaatst vind ik zelf een prima journalistiek middel om de stemming rondom dit toestel te pijlen. Dat doorbuigen van de Apple als normaal wordt gezien is volgens mij uit de lucht of uit de comments gegrepen, beide hebben niets met de redactie te maken.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:41:
Ik vind dit een onzin post heb er een 0 voor gegeven, de post staat geheel onterecht op +3: vangroenewoud in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

Zeuren over de redactie levert standaard -1 op wat ik zelf te zwaar vind dus een 0 minimaal. Het citeren van andere media die reviews hebben geplaatst vind ik zelf een prima journalistiek middel om de stemming rondom dit toestel te pijlen. Dat doorbuigen van de Apple als normaal wordt gezien is volgens mij uit de lucht of uit de comments gegrepen, beide hebben niets met de redactie te maken.
Inderdaad. Die +3's zijn mee eens moderaties. Ik zou hem max 0 geven. Dit hoort in het GR topic.

Hier nog eentje: Tweaker626 in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 25-09-2014 19:50 ]

Verwijderd

Dit is geen +1 want incorrecte informatie. Dit heb ik al in meerdere posts beschreven.: kimoi in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Ik vind dit een +1, sluit aan bij de eerste indrukken over het toestel van een bron die ook door de redactie wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Dit is zeker geen -1, minimaal een 0: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:41:

Deze is Idd gewoon een 0.

Verwijderd

Op de man spelen, voegt niets toe en hij komt ook niet met inhoud: Sjnieboon in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

• RagingPenguin
  • Niet online
Mwa, ik heb je nergens de andere kant hard zien maken. Bedenk wel dat 99,99% werken betekend dat er 10 000 apps niet werken... Een lijstje van 30 apps bevestigd eerder zijn post dan je het ontkend. maar dat kan je in een reactie zetten, dat is hie rcompleet off-topic

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''

Wat is het met BB fanboys de laatste tijd? Hebben gebruiker **** en *** wat extra accounts gemaakt of is die BB werkelijk zo goed?

• RagingPenguin
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:41:
Verwijderd in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''

Wat is het met BB fanboys de laatste tijd? Hebben gebruiker **** en *** wat extra accounts gemaakt of is die BB werkelijk zo goed?
Op allebei mischien :) maar ga er maar van uit dat BB fans nu extra actief zijn en dat dat hele topic niets anders word als een grote flamewar. Iets echt inhoudelijks nieuws is er niet over de kwestie dus zal het wel bashen en trollen worden.

Verwijderd

RagingPenguin schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:46:
[...]

Op allebei mischien :) maar ga er maar van uit dat BB fans nu extra actief zijn en dat dat hele topic niets anders word als een grote flamewar. Iets echt inhoudelijks nieuws is er niet over de kwestie dus zal het wel bashen en trollen worden.
Ja, dat zie ik ook wel gebeuren eigenlijk. Jammer, maar mismods corrigeren is een hopeloos werk wat eindeloos door gaat en weinig resultaat heeft. Iemand anders die er zo over denkt?

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Mrjraider
  • Niet online
paralyz3 in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''

Geen +3
Copy + Paste kan iedereen ;)
+2 vind ik netter

Pepsichoco in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
Geen -1
Tis een beetje een rare opmerking maar deze valt niemand aan

Verwijderd

Ik vind dit op zijn minst smakeloos en ongepast dus misschien lager dan een -1? WhatsappHack in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:54:
Dit is geen +1 want incorrecte informatie. Dit heb ik al in meerdere posts beschreven.: kimoi in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Ik vind dit een +1, sluit aan bij de eerste indrukken over het toestel van een bron die ook door de redactie wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Dit is zeker geen -1, minimaal een 0: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Eens met alles, en zelfs je laatste post met zware middelen naar de 0 gezet.

Wat mij betreft mag deze post wel naar [+2]
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland' omdat het bijna het enige inhoudelijke kritiek, dat gefundeerd is met een kloppend argument en zelfs voorbeeld is.

Wat mij betreft, mag bij dat nieuwsbericht wel elke verwijzing, naar het verge-artikel gemod worden op [-1] omdat het artikel, meer valse subjectieve aanduidingen en totale onjuistheden bevat dan er zinnen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, die mag op -2 van mij. Over dode mensen praat je zo niet, of ze nou bekend waren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:32:
[...]

Eens met alles, en zelfs je laatste post met zware middelen naar de 0 gezet.

Wat mij betreft mag deze post wel naar [+2]
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland' omdat het bijna het enige inhoudelijke kritiek, dat gefundeerd is met een kloppend argument en zelfs voorbeeld is.

Wat mij betreft, mag bij dat nieuwsbericht wel elke verwijzing, naar het verge-artikel gemod worden op [-1] omdat het artikel, meer valse subjectieve aanduidingen en totale onjuistheden bevat dan er zinnen inzitten.
Dus een copy paste van een forum is een +2? Nee, gewoon netjes +1. Meer is het niet dan copy pasta, en dat is geen reden voor een +2.

Helaas ga je de mods daar niet meer goed krijgen. Zolang alle partijen ongefundeerd blijven schreeuwen naar elkaar zullen de mods fout blijven gaan. Ik zit daar nog steeds te wachten op iemand daar die met links en objectieve argumenten gewoon zijn punt aangeeft ipv "ja maar een video" (even algemeen bedoeld, zowel de voor als tegenstanders)

Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'

Mag op 0
Vervolgens ga je roepen dat ik er geen verstand van heb iets waar je wederom mis zit.
Noemt deze persoon niet in het bericht, onnodige aanval
Het is weer een uit de lucht gegrepen argument om jouw niet waar te maken claim kracht bij te zetten.
Ja.. wat te zeggen.

@Chicane, voordat je begint. Ik kan veel van je posts waarderen. Maar als iemand met andere meningen komt, ga ze dan niet gelijk aanvallen. Reageer er normaal en on topic op. Dan zal de discussie ook beter lopen (ik weet al dat hij/zij gaat reageren)

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 26-09-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 01:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeker, een +1 gegeven

en ach..

klein beetje (zelfs nog genuanceerde!) kritiek op verschillende mobiele OS'en

corset in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'

-1 te pakken..

Nu weet ik dat het redelijk vroeg is, maar ik zal vast niet de enige zijn die echt gek wordt van dit soort mismodders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vibravis in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'

mag wel naar -1..

mod gezeur

algemeen ongefundeerd gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Hij heeft inderdaad gezeurt over zijn moderatie, (hij had een hele hoop minnen gekregen). Terwijl zijn reactie echt volledig on-topic was, dus ik snap niet waarom je zegt;'algemeen ongefundeerd gezeur'/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAndy9797
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 15:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:25:
[...]

Hij heeft inderdaad gezeurt over zijn moderatie, (hij had een hele hoop minnen gekregen). Terwijl zijn reactie echt volledig on-topic was, dus ik snap niet waarom je zegt;'algemeen ongefundeerd gezeur'/
Begin dit gezeur nu al beu te worden
Nou nou wat een schok.
Dit soort zinnen verwacht ik niet in een on topic reactie. Beetje zeuren omdat het kan niveau komt het op mij over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:39:
[
Dit soort zinnen verwacht ik niet in een on topic reactie. Beetje zeuren omdat het kan niveau komt het op mij over :)
Waarom zou je dat niet mogen zeggen? Als het gewoon onzinnig is hoeveel gezeurd wordt over een foutmarge van 1 op de miljoen (ongeveer), dan is het best prima om het zo te zeggen. Dus wat dat betreft voor mij gewoon ontopic, echter door het commentaar op de moderatie naar de -1.

[ Voor 16% gewijzigd door Ircghost op 26-09-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

''Begin dit gezeur nu al beu te worden.''

Lijkt me niet echt ideaal om een reactie mee te beginnen,vooral niet als reactie op iemand. Met die laatste zin was de keus voor een -1 snel gemaakt.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk, dat de discussie, over de het buigprobleem van de iphone 6, in eerdere nieuwsberichten is gevoerd.

Daaruit kwam dat dat, het probleem sporadisch voorkwam.

Als fipo, weer voor de derde maal, een discussie aansturen op dit punt, is een werkje van negatieve irrelevante framing.

En dat doet de uitgebreide review, van het model ernstige tekort.

Dus ik denk dat [-1] de enige beoordeling is die passend is voor: Zapato in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ben ik het op zich wel mee eens, al is en blijft het wel relevant. Ik vind -1 te streng, heb zelf de reactie op 0 staan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb wel het gevoel dat veel mensen heel snel geagiteerd worden door negatieve terminologie. Het is niet alsof je iemand beledigd doordat je zegt; ik begin het zeuren al beu te worden.

Het is duidelijke taal, maar niet beledigend, flamend of trollend.

Dit is de afgelopen wel vaker naar voren gekomen dat mensen hier snel vinden dat iets beledigend is, terwijl het in feite gewoon negatief is. Natuurlijk snap ik dat negatieve woorden niet fijn zijn om te lezen of horen, maar je kunt niet altijd alles extreem lief brengen. Voor de duidelijkheid; ik keur het absoluut niet goed als mensen ronduit gaan vloeken met slechte woorden.. maar er mag van mij wel wat meer speling komen in wat wordt gezien als belediging en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Beledigend is het niet, maar ja, een (erg) negatieve toonzetting doet doorgaans wel gewoon afbreuk aan een nette reactie. Zaken vernoemen, rommel/troep noemen, personen pruters, etc. etc. Zonde, want het voegt helemaal niets toe. Hou het zakelijk (of vermeld je eigen mening geheel gescheiden), dat werkt veel beter :)

Dat is absoluut wat anders dan een scherpe toonzetting overigens :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk niet dat je kunt en wilt verwachten dat op een website zoals Tweakers dat de reacties altijd uniform zakelijk zijn. Ook de opbouw van de FP, de reactie mogelijkheden en de tendens om zaken dieper te bespreken in specifieke topics werkt niet in de hand dat je veel goede reacties krijgt op de FP. Het is nou eenmaal een reactie systeem op vaak simpele, korte artikelen, die niet uitnodigen tot discussies op een wetenschappelijk niveau.

Daarnaast werkt het ook niet in het voordeel van goede reacties dat de community van Tweakers, voor zover ik kan inschatten, een zodanig scheve verdeling voor IQ heeft dat je redelijkerwijs niet kunt verwachten dat de FP goede reacties krijgt.

Ook hier wil ik graag toevoegen dat ik het liefst ook serieuze reacties zie, ik begrijp ontzettend goed dat bepaalde toevoegingen niet altijd de juiste zijn. Echter, gezien de realiteit waarin wij ons begeven, denk ik dat een realistischere houding moet worden aangenomen ten opzichte van de zulke reacties.

Schelden is een no go, maar een beetje (negatieve of positieve) emotie in artikelen, op tweakers, zou niet zo uit den boze moeten zijn. En daar loop je ook meteen tegen een mooi punt aan, jij stelt dat een negatieve toonzetting afbreuk doet aan een nette reactie. Een positieve reactie (en dan heb ik het over; "wow wat een geweldige telefoon" i.p.v. "wow die telefoon valt echt vies tegen"), heeft ook weinig meerwaarde in een echt nette reactie die zakelijke waarde heeft. Ongetwijfeld is nu een tegenreactie, maar zo'n positieve uitspraak past beter in het straatje van een nette reactie. Daarop zeg ik, het past beter in een "politiek" gewenste reactie, maar inhoudelijk wordt het er niet sterker van.

Ik snap dat ik hier loop te pushen, echter ik ben van mening dat mensen negatief snel associëren met beledigend. Dat is logisch, want niemand vindt het echt fijn om negatieve reacties te lezen, maar ik vind dat het iets meer mag worden toegelaten van tijd tot tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
akatsui in 'nieuws: WoW-spelers krijgen optie om verwijderde personages terug te halen'

Niet alleen staat al deze informatie in het artikel van Tweakers, het artikel linkt ook naar de bron waar deze tekst letterlijk staat. Dit moet dus hooguit een 0 zijn in plaats van +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:46:
Ik denk niet dat je kunt en wilt verwachten dat op een website zoals Tweakers dat de reacties altijd uniform zakelijk zijn.
[...]
Schelden is een no go, maar een beetje (negatieve of positieve) emotie in artikelen, op tweakers, zou niet zo uit den boze moeten zijn.
[...]
Even kort hierop inhaken: we verwachten dat absoluut niet maar we belonen reacties die beter zijn wel :) Het is absoluut niet verboden om emotie te tonen in je reactie maar hoe je die emotie verwoordt kan natuurlijk wel afbreuk doen aan je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik zie liever negatieve, maar goede reacties, dan positieve slechte reacties. Het aantal mensen met serieus niveau op Tweakers vind ik erg laag. Er zijn er misschien wel heel wat, maar daar hoor je dan nooit wat van. Het aantal mensen dat én niveau heeft én consequent goede reacties/reviews/forumposts schrijft met enige regelmaat zijn er misschien 1 op de 5000 geregistreerde gebruikers.

Je ziet nog best vaak dat als je iets van een beetje niveau op Tweakers plaatst je negatieve reacties krijgt omdat het te moeilijk of te uitgebreid is. Ik heb meerdere +2 en +3 reacties die ook een aantal keer -1 hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Helaas is dat wel het geval ja. Ik wil vaak reageren op berichten, maar als ik dan zie hoe goede posts worden behandeld, is mijn motivatie totaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

_eXistenZ_ in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Dit is geen +3 of +2 waard lijkt me. Ik dacht meer aan +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
En als je netjes op de hoofdthread reageert in plaats van jezelf hoger op de pagina krijgen door op één van de bovenste threads te reageren (ook al heeft jouw reactie er niks mee te maken), moet je vaak een gigantische berg zooi doorscrollen.

Ik reageer eigenlijk alleen nog maar als ik vrijwel zeker weet dat ik er minimaal een +2 voor krijg, anders is het toch verspilde moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gezeur over obscure smartphones begint me ook te vervelen. Of het nu gaat om BB, Lumia of Chinese Android telefoons die niet worden verkocht binnen de EU. Iemand mist altijd wel weer een telefoon in de review. Wat mensen niet willen snappen is dat de review zich richt op de huidige goed verkopende topmodellen. Als de S5 mist dan is er reden tot klagen of de Note 4 bij de iPhone 6 Plus review.

Deze post is gewoon offtopic: _eXistenZ_ in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:59:
Dat gezeur over obscure smartphones begint me ook te vervelen. Of het nu gaat om BB, Lumia of Chinese Android telefoons die niet worden verkocht binnen de EU. Iemand mist altijd wel weer een telefoon in de review. Wat mensen niet willen snappen is dat de review zich richt op de huidige goed verkopende topmodellen. Als de S5 mist dan is er reden tot klagen of de Note 4 bij de iPhone 6 Plus review.

Deze post is gewoon offtopic: _eXistenZ_ in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Met de vraag die hij onderaan stelt (en waarmee hij eigenlijk zijn eigen post beantwoord) is het wel degelijk on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:17
nieuws: 'GoPro Hero4 krijgt geïntegreerd touchscreen en 4k-opnames op 30fps'

Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar men strooit met +3 en +2, terwijl dat mijns inziens niet nodig is. Het antwoord is immers al eerder gegeven en men wil gewoon de eigen reactiescore even opkrikken (door telkens hetzelfde antwoord te geven). Graag even naar kijken :)

Voor de duidelijkheid, het gaat om de replies op de eerste reactie; over de maximale resolutie van de GoPro 3+

EDIT: Is nu al enigszins rechtgetrokken...

[ Voor 3% gewijzigd door oohh op 26-09-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Daar liep iemand te strooien met +2 inderdaad, staat nu weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 21:45

TMC

lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:39:
[...]

[...]

[...]

Jij wilt alle emotie en subjectiviteit uitbannen ofzo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB in 'nieuws: 'Anti-trackingoptie iOS 8 voldoet niet''

Wie stemt hier nu weer +3 en +2 op... Dit kan toch niet zo jongens. Deze moeten echt geblokkeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Duidelijke -1 idd...

De reactie erop (Verwijderd in 'nieuws: 'Anti-trackingoptie iOS 8 voldoet niet'') krijgt ook weer +2's, terwijl ook dit natuurlijk een duidelijke -1 is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:06:
Duidelijke -1 idd...

De reactie erop (Verwijderd in 'nieuws: 'Anti-trackingoptie iOS 8 voldoet niet'') krijgt ook weer +2's, terwijl ook dit natuurlijk een duidelijke -1 is.
Helemaal niet. Het moet onder hand eens afgelopen zijn met het modder gooien wat betreft Apple nieuws en dan is de eerste oplossing de overtreders op hun gedrag aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Moddergooien doe je zelf ook, plus flamen, en je pleegt zelf ook moderatiegezeur met daarin ook nog eens een troll.

No offence, maar jouw reactie is niks beter dan die van degene waar je op reageert. Beide snoeiharde -1, niks meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:09:
Moddergooien doe je zelf ook, plus flamen, en je pleegt zelf ook moderatiegezeur met daarin ook nog eens een troll.

No offence, maar jouw reactie is niks beter dan die van degene waar je op reageert. Beide snoeiharde -1, niks meer.
Nogmaals, ik spreek hem op zijn verwerpelijke gedrag aan. Daar is niks mis mee. Plus, hij had zijn eigen reaktie naar +2 gestemd met sockpuppets. Dat gedrag hoeft echt niet getolereerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat je hem aanspreekt op zijn gedrag is an sich niks mis mee. Maar als je dat met een flame ('sock puppets'), een troll ('fanboys' in deze context) en moderatiegezeur doet (en dat doe je) wordt het wél een probleem.

Dat is namelijk ongewenst gedrag en verdient een -1, max.

En je beschuldigt hem van up-modden, maar je levert geen enkel bewijsmateriaal voor die beschuldiging mee. Jij hebt geen inzicht in wie welke stem uitdeelt, en waarom die persoon dat doet.

Zijn gedrag hoeft niet getolereerd te worden, maar datzelfde geld ook voor het jouwe, dat escaleert de boel namelijk alleen maar.

Laat dit aan crewmembers over (dus Powermods en FPA's).

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 26-09-2014 16:17 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet in waarom. We leven hier nochtans in een participatiemaatschappij he ;)

Als dit soort dingen niet harder aangepakt gaan worden, blijft er niets anders over dan zelf de handen uit je mouwen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat dat zo in de FAQ staat? En daar heb je jezelf bij registratie mee akkoord verklaard.
We leven hier nochtans in een participatiemaatschappij he ;)
Maar dat wil niet zeggen dat je kan doen wat je wil....
Als dit soort dingen niet harder aangepakt gaan worden, blijft er niets anders over dan zelf de handen uit je mouwen steken.
Maar dan wel door het op de juiste manier te doen, niet door het vuurtje nog eens verder op te stoken en te laten escaleren, wat je wel doet met de methode die jij kiest.

Meld dit soort reacties gewoon hier, en ga er niet op reageren. Zoiets als 'don't feed the trolls' etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:28

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Nees in 'nieuws: LOTR: Shadows of Mordor vraagt 6GB vram voor optimale textures'
Al die +1 tot +3 zijn niet echt van belang vermits de poster echt wel de 3GB versie bedoelde in sli. Zie ook mijn reactie eronder + mijn 0 boost

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lordawesome in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

MRE-Inc in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
opsomming van eigen mening, zie er geen +2 of zelfs +3 in

Astennu in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

Geen +2

Devian in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
107x +3 voor iets wat in GR hoort te staan....

Neko Koneko in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
131x +3 voort iets wat in GR hoort te staan...

ph4ge in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

displaciamento in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

Geen +2

Geen +2

Daejji in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

marhalm in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

DENNIS79 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

davino88 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

noes in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

horizon1978 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

MrAndy9797 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

Dwarre1 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

wjn in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

Reviews van apple producten, wat een reacties ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:48:
lordawesome in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

opsomming van eigen mening, zie er geen +2 of zelfs +3 in

Geen +2

Geen +2

Devian in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
107x +3 voor iets wat in GR hoort te staan....

Neko Koneko in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
131x +3 voort iets wat in GR hoort te staan...

ph4ge in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

displaciamento in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

Geen +2

Geen +2

Daejji in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

marhalm in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2

DENNIS79 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

davino88 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

noes in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

horizon1978 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

MrAndy9797 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

Dwarre1 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

wjn in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2

Reviews van apple producten, wat een reacties ;w
Ik vind dat sommige wel een punt hebben. Veel dingen worden in deze review ook echt weggewuifd als "maar dat merk je in de praktijk niet" terwijl dat bij andere foons niet gedaan word. En 16GB, dat kan gewoon echt niet meer voor deze prijs. En het hebben van maar 1GB RAM, dat had ook wel steviger mogen tellen als minpunt.

Uiteraard geheel mijn mening, niet offensief bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Maar dat soort kritiek op de review hoort in GR, niet in de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 21:45

TMC

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:06:
[...]

Ik vind dat sommige wel een punt hebben. Veel dingen worden in deze review ook echt weggewuifd als "maar dat merk je in de praktijk niet" terwijl dat bij andere foons niet gedaan word. En 16GB, dat kan gewoon echt niet meer voor deze prijs. En het hebben van maar 1GB RAM, dat had ook wel steviger mogen tellen als minpunt.

Uiteraard geheel mijn mening, niet offensief bedoeld ;)
Heb je zijn post wel gelezen? Het gaat erom dat het geen +2 of +3 waard is, en dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:39:
[...]
Heb je zijn post wel gelezen? Het gaat erom dat het geen +2 of +3 waard is, en dat klopt.
Ik reageerde uiteraard op zijn laatste zin, waar het lijkt alsof alle bovenstaande reacties enorm slecht waren. Waar ik het dus niet geheel mee eens was. Je hoeft niet gelijk iemand aan te vallen wanneer je denkt dat hij niet goed gelezen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
k1n8fisher schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:54:
[...]

Dus deze tekst: "ga er maar niet vanuit dat jou Nexus 7 nog de L update krijgt..." vindt jij een nette, on-topic, reactie? En dat op iemand die zegt dat hij nog wel een update gaat krijgen voor zijn Nexus. Dat is gewoon trollen. Precies zoals de opmerking van Frustus Maximus "Bij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt." een regelrechte troll is!
jij maakt hierbij de aanname dat ik het een nette ontopic post vind terwijl ik eerder al aangeef dat het inderdaad een offtopic reactie van mij is, maar allesbehalve een troll of flamebait. als men dit al ziet als een flamebait, dan is het maar de vraag hoe het gesteld is met het niveau van de gemiddelde tweaker en hierbij de lange tenen die ze met zich meedragen.

Misschien is het in dat opzicht ook handiger dat men het moderatiesysteem aanpast en niet elke kiddo voorziet van mod rechten om plusjes en minnetjes lukraak uit te delen...

of is de mod toevallig een Nexus 7 of Iphone gebruiker? Zoja, excuus dat ik ook jou tegen je schenen trap met de "troll/flamebait" zoals je dat zo mooi noemt. ;)

edit: p.s. kijk eens naar mijn post historie en vraag je dan nog eens af of ik troll/flame. Ik denk dat je dan wel een andere mening hebt. :>

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnAbel op 26-09-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:20:
[...]

jij maakt hierbij de aanname dat ik het een nette ontopic post vind terwijl ik eerder al aangeef dat het inderdaad een offtopic reactie van mij is, maar allesbehalve een troll of flamebait. als men dit al ziet als een flamebait, dan is het maar de vraag hoe het gesteld is met het niveau van de gemiddelde tweaker en hierbij de lange tenen die ze met zich meedragen.

Misschien is het in dat opzicht ook handiger dat men het moderatiesysteem aanpast en niet elke kiddo voorziet van mod rechten om plusjes en minnetjes lukraak uit te delen...

of is de mod toevallig een Nexus 7 of Iphone gebruiker? Zoja, excuus dat ik ook jou tegen je schenen trap met de "troll/flamebait" zoals je dat zo mooi noemt. ;)
Het probleem is dat iedereen dat denkt; "als alleen ik mocht modden dan stond alles goed en de rest kan het toch niet en zijn fanboys." Dat is bijna wat je hier zegt, en dat denkt iedereen. Dus nee, het is niet beter dat "niet elke kiddo" modrechten krijgt. Dan zou niemand het moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:24:
[...]

Het probleem is dat iedereen dat denkt; "als alleen ik mocht modden dan stond alles goed en de rest kan het toch niet en zijn fanboys." Dat is bijna wat je hier zegt, en dat denkt iedereen.
Jij denkt dat iedereen dat denkt bedoel je.
Dus nee, het is niet beter dat "niet elke kiddo" modrechten krijgt. Dan zou niemand het moeten hebben.
Onderbouw dit eens.

Er zit een verschil tussen niet elke kiddo modrechten geven en de situatie die jij beschrijft. Overduidelijke +3's krijgen zowel +3, +2, +1, 0 en -1 scores terwijl overduidelijke -1's ook +3, +2, +1, 0 en -1 scores krijgen. Je bent al een heel eind op de goede weg wanneer je de kleuters die overduidelijk meningmodden aanpakt.

Natuurlijk zal er nooit een absolute consensus zijn over elke reactie. Zo werd hier een paar pagina's terug een 0/+1 reactie op -1 gezet omdat er een klein stuk ervan -1 werd gevonden door de ene mod, en een andere mod vond een reactie +1 omdat er een klein stuk +1 was ondanks dat de rest ervan -1 was volgens de redenatie van de andere mod.
Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]