PSN: djmurcielago
Heeft te maken met zijn Android opmerking over de never ending iOS vs Android war.Murcielago schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:34:
Frustus Maximus in 'nieuws: Apple repareert bugs met release iOS 8.0.1 - update'
30 keer -1 voor een reactie die info toevoegt? Slightly offtopic, maar zeker niet ongewenst
Eens met bovenstaande. Juist die uithaal ff naar Android is imho pure uitlokkingMurcielago schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:34:
Frustus Maximus in 'nieuws: Apple repareert bugs met release iOS 8.0.1 - update'
30 keer -1 voor een reactie die info toevoegt? Slightly offtopic, maar zeker niet ongewenst
Eens. Ik heb hem een +1 gegeven, wat ik wel okay vind_David_ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:57:
jurp5 in 'nieuws: Apple repareert bugs met release iOS 8.0.1'
Staat in het artikel, geen +2
[ Voor 28% gewijzigd door Misha op 24-09-2014 22:24 ]
Die van frustus maximus is nog vele malen erger zelfs, -99
Of er zijn bruut dikke trolls aan de gang of het slaat sowieso helemaal nergens meer op
[ Voor 25% gewijzigd door MartijnAbel op 25-09-2014 00:12 ]
Verwijderd
Hoe komt die eerste op +1 terecht dan? Die moet gewoon op -1.
MartijnAbel in 'nieuws: Apple draait release iOS 8.0.1 terug na meldingen problemen - update'MartijnAbel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:09:
Kan iemand eventueel naar de mismoderatie van mijn post kijken in het ios 8.0.1 bugs nieuwsbericht? Ik snap dat ik een offtopic reactie maak, maar wtf, 39x -1? Volgens mij schopte ik wat android gebruikers tegen hun schenen
Die van frustus maximus is nog vele malen erger zelfs, -99
Of er zijn bruut dikke trolls aan de gang of het slaat sowieso helemaal nergens meer op
Niet meer dan een simpele troll. Jullie staan allebei precies goed op -1.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 05:56 ]
Waarom krijgt deze schijtlollige opmerking een +3?
Die reactie van jou daar is niet eens op AlexMeijer gericht. Die haal jij er pas in een edit bij. En die reactie is gewoon netjes te noemen of je het nou eens bent met de inhoud of niet!Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:00:
[...]
Die is zeer zeker op de man, en technisch inderdaad een -1 waardMaar ga eens de reacties na van die alexmeijer. Dan snap je wel waarom ik dat zeg. Bij elk random Windows-, Android-, Apple-, of wat dan ook nieuwsbericht, komt hij met "ja maar dit zuigt toch want BB is zo veel beter omgomgomg" of iets in die trant. Daarom reageer ik zo.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ik ben het volledig met je oneens, maargoedVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:54:
[...]
[...]
MartijnAbel in 'nieuws: Apple draait release iOS 8.0.1 terug na meldingen problemen - update'
Sorry, maar met opmerkingen:
Vraag je er toch echt om.Je gaat niet in op mijn antwoord omdat je weet dat ik het correct heb of omdat je het niet weet. Jij weet trouwens helemaal niet welke telefoon ik wel of niet heb.
Als jij je niet netjes kan gedragen in de reacties, verwacht dan niet dat anderen dit voor je doen.
Trouwens:
Que? Is zeker goed te vergelijken. Dat heet persoonlijke voorkeuren. Of is een Audi en een BMW ook niet te vergelijken? Maar goed, je gehele argument is scherm pixelsBB is op geen enkele manier te vergelijken met Apple. Een Android toestel met 801 kun je voor nog veel minder vinden als je gaat voor een scherm met minder pixels.

[ Voor 15% gewijzigd door corset op 25-09-2014 08:54 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die reactie die je aanhaalt is alles behalve een -1..Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 05:54:
[...]
[...]
MartijnAbel in 'nieuws: Apple draait release iOS 8.0.1 terug na meldingen problemen - update'
0 is netter.
Dus deze tekst: "ga er maar niet vanuit dat jou Nexus 7 nog de L update krijgt..." vindt jij een nette, on-topic, reactie? En dat op iemand die zegt dat hij nog wel een update gaat krijgen voor zijn Nexus. Dat is gewoon trollen. Precies zoals de opmerking van Frustus Maximus "Bij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt." een regelrechte troll is!MartijnAbel schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:47:
[...]
Ik ben het volledig met je oneens, maargoed
is zeker geen troll. Als android fan, weet ik gewoon dat hij gelijk heeft. Zie een Samsung of HTCBij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Android heeft gewoon een naam met slechte updates. Dat is een feit, dat maar een -1 maken omdat jou toestel daar geen issues mee heeft is onzin.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
sasaa in 'reviews: De tv van de toekomst: wat komt er na ultra high definition?'
maevian in 'reviews: De tv van de toekomst: wat komt er na ultra high definition?'
Vayra in 'reviews: De tv van de toekomst: wat komt er na ultra high definition?'
Dit is geen +2 of +3 waard lijkt mij. Een hoop tekst maar niet echt informatief.
timonb in 'nieuws: Beroepsvereniging: tekort ict'ers komt mede door wildgroei functieprofielen'
drvinnie in 'nieuws: Beroepsvereniging: tekort ict'ers komt mede door wildgroei functieprofielen'
Tijger in 'nieuws: Beroepsvereniging: tekort ict'ers komt mede door wildgroei functieprofielen'
arjankoole in 'nieuws: Beroepsvereniging: tekort ict'ers komt mede door wildgroei functieprofielen'
Geen +2
[ Voor 66% gewijzigd door _David_ op 25-09-2014 11:33 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
emporio81 in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
emporio81 in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'Jij hebt nog nooit in je leven een Blackberry gebruikt en al helemaal niet BB World.
emporio81 in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'Zij hebben liever het toetsenbord van de Iphone 6. Wat een prietpraat.
Geen +1: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'Jij verleent informatie zonder dat je een Blackberry ooit hebt gebruikt. Jij weet het allemaal zo goed, maar het belangrijkste ontbreekt.
Eerder een -1 door zijn onzin over Android: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
Geen +2: uberhoogy in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
Geen +2: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
Geen +2: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 11:46 ]
Zijn zulk soort dingen niet gewoon een persoonlijke aanval en -1? of denk ik dan te streng?Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:46:
Ik word ook nogal moe van dit soort gebruikers.
emporio81 in 'nieuws: BlackBerry Passport met vierkant scherm komt uit in Duitsland en Frankrijk'
[...]
[...]
Verwijderd
Helaas ben ik ook nog steeds niet betaald
+3 vind ik wat te hoog voor een reactie die leest als een marketingpraatje
Verwijderd in 'nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud'
Nas T in 'nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud'
Allebei totaal offtopic dus 0. Die tweede heeft een aantal keer +2 en +3 gekregen...
DayteX in 'nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud'
+1/0, geen +3
En spontaan staat de helft op een betere score
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Eerste is een 0 door de eerste regel, voor de rest een goed puntRagingPenguin schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:08:
[...]
Zijn zulk soort dingen niet gewoon een persoonlijke aanval en -1? of denk ik dan te streng?
2e is gewoon een +1
Helaas heeft Chicane een beetje een following oid gekregen, waardoor elke mogelijke vorm van kritiek op hem/haar gelijk naar -1 wordt gestampt, terwijl de meeste kritiek van hemzelf juist niet gefundeerd is.
Verwijderd
Als je dat zo roept moet je het ook maar bewijzen. Dus doe dat maar of trek je woorden in.lanerios schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:39:
[...]
Eerste is een 0 door de eerste regel, voor de rest een goed punt
2e is gewoon een +1
Helaas heeft Chicane een beetje een following oid gekregen, waardoor elke mogelijke vorm van kritiek op hem/haar gelijk naar -1 wordt gestampt, terwijl de meeste kritiek van hemzelf juist niet gefundeerd is.
Edit@Ianerios: Ik ben juist een liefhebber van je posts op FP en hier.
Je vat me helemaal verkeerd.
Maar ChicaneBT heeft een punt.
Het lijkt erop dat alleen jij hem volgt.
Als er een krop gieren rond hem heencirkelt, toon dat dan aan.
[ Voor 73% gewijzigd door HMC op 25-09-2014 15:42 ]
Eat the bugs, live in a pod
Maar nee. Ik kan er gewoon niet tegen als mensen een review kijken van een telefoon die nog niet eens uit is. Met een OS waar ze nauwelijks ervaring mee hebben, en dan gelijk maar gaan schreeuwen dat het kut is.
Maar goed, HMC vind het leuk om me overal te zieken. Schijnt een hobby te zijn
@Daan + @Kid
allebei +1 gegeven, staan ze nu ook netjes op.
Helaas krijgt de CoD veel - omdat Ghosts (blijkbaar) veel gehaat wordt. Zelf nergens last van
Over de TV's. Ach ja, ik denk dat het te technisch is voor veel mensen
Verwijderd
Trek je woorden over mij dan in in je post. Wat je doet is een regelrechte persoonlijke aanval zonder enige argumentatie of onderbouwing.lanerios schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:38:
Meh, ik ben er klaar mee.
Een onzinnige hoeveelheid +2/+3 mods daar zeg Oo
75x +3 voor een suggestie naar de redactie...
Gewoon een +1
idem
MrHankey in 'nieuws: Nest-thermostaat komt in Nederland en België beschikbaar voor 219 euro'
[ Voor 29% gewijzigd door _David_ op 25-09-2014 16:05 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Die tweede staat prima nu, maar die eerste heeft nog vele schoppen nodig._David_ schreef op donderdag 25 september 2014 @ 16:05:
Bart ® in 'nieuws: Nest-thermostaat komt in Nederland en België beschikbaar voor 219 euro'
75x +3 voor een suggestie naar de redactie...
Gewoon een +1
idem
MrHankey in 'nieuws: Nest-thermostaat komt in Nederland en België beschikbaar voor 219 euro'
---------
Deze mag wel naar 0; Verwijderd in 'nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud'
[ Voor 16% gewijzigd door Ircghost op 25-09-2014 16:19 ]
Daar kan ik met mijn koppie niet bij.
10 a 20 mensen die het zo eens zijn dat ze boosten? Of echt 75 mensen die het zwaar spotlight vinden?
Klopt niet.
Onderzoek waard lijkt mij.
Eat the bugs, live in a pod
Meestal mee eens moderaties van mensen die al een tijdje modden en een weging van 2x hebben denk ik.HMC schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:15:
Ik check het niet heel vaak, maar de laatste twee dagen zijn er hier op dit forumtopic een paar posts gemeld met echt record aantallen +3's. Hoe kom je op 75x +3?
Daar kan ik met mijn koppie niet bij.
10 a 20 mensen die het zo eens zijn dat ze boosten? Of echt 75 mensen die het zwaar spotlight vinden?
Klopt niet.
Onderzoek waard lijkt mij.
Dus een stuk of 30 x 2 en dan misschien een paar die boost gebruiken. Maar het blijft veel.
Verwijderd
Even goed opletten hier. Weer Android fanboys die Apple fanboys -1 stemmen en vice versa.
SidewalkSuper in 'nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud'Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:47:
nieuws: Apple was al 5 maanden op de hoogte van bruteforce-kwetsbaarheid in iCloud
Even goed opletten hier. Weer Android fanboys die Apple fanboys -1 stemmen en vice versa.
Geen +2 imo
Verwijderd
Zeuren over de redactie levert standaard -1 op wat ik zelf te zwaar vind dus een 0 minimaal. Het citeren van andere media die reviews hebben geplaatst vind ik zelf een prima journalistiek middel om de stemming rondom dit toestel te pijlen. Dat doorbuigen van de Apple als normaal wordt gezien is volgens mij uit de lucht of uit de comments gegrepen, beide hebben niets met de redactie te maken.
Inderdaad. Die +3's zijn mee eens moderaties. Ik zou hem max 0 geven. Dit hoort in het GR topic.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:41:
Ik vind dit een onzin post heb er een 0 voor gegeven, de post staat geheel onterecht op +3: vangroenewoud in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Zeuren over de redactie levert standaard -1 op wat ik zelf te zwaar vind dus een 0 minimaal. Het citeren van andere media die reviews hebben geplaatst vind ik zelf een prima journalistiek middel om de stemming rondom dit toestel te pijlen. Dat doorbuigen van de Apple als normaal wordt gezien is volgens mij uit de lucht of uit de comments gegrepen, beide hebben niets met de redactie te maken.
Hier nog eentje: Tweaker626 in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 25-09-2014 19:50 ]
Verwijderd
Ik vind dit een +1, sluit aan bij de eerste indrukken over het toestel van een bron die ook door de redactie wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Dit is zeker geen -1, minimaal een 0: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Deze is Idd gewoon een 0.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:41:
Ik vind dit een onzin post heb er een 0 voor gegeven, de post staat geheel onterecht op +3: vangroenewoud in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Verwijderd
Mwa, ik heb je nergens de andere kant hard zien maken. Bedenk wel dat 99,99% werken betekend dat er 10 000 apps niet werken... Een lijstje van 30 apps bevestigd eerder zijn post dan je het ontkend. maar dat kan je in een reactie zetten, dat is hie rcompleet off-topicVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:54:
Dit is geen +1 want incorrecte informatie. Dit heb ik al in meerdere posts beschreven.: kimoi in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Verwijderd
Wat is het met BB fanboys de laatste tijd? Hebben gebruiker **** en *** wat extra accounts gemaakt of is die BB werkelijk zo goed?
Verwijderd
RagingPenguin in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Op allebei mischienVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:41:
Verwijderd in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
Wat is het met BB fanboys de laatste tijd? Hebben gebruiker **** en *** wat extra accounts gemaakt of is die BB werkelijk zo goed?
Verwijderd
Ja, dat zie ik ook wel gebeuren eigenlijk. Jammer, maar mismods corrigeren is een hopeloos werk wat eindeloos door gaat en weinig resultaat heeft. Iemand anders die er zo over denkt?RagingPenguin schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:46:
[...]
Op allebei mischienmaar ga er maar van uit dat BB fans nu extra actief zijn en dat dat hele topic niets anders word als een grote flamewar. Iets echt inhoudelijks nieuws is er niet over de kwestie dus zal het wel bashen en trollen worden.
Lothiriel in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
mphilipp in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
Geen +2
--
Of zelfs +3
[ Voor 49% gewijzigd door _David_ op 25-09-2014 20:55 ]
Geen +3
Copy + Paste kan iedereen
+2 vind ik netter
Pepsichoco in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
Geen -1
Tis een beetje een rare opmerking maar deze valt niemand aan
Verwijderd
Verwijderd
Eens met alles, en zelfs je laatste post met zware middelen naar de 0 gezet.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:54:
Dit is geen +1 want incorrecte informatie. Dit heb ik al in meerdere posts beschreven.: kimoi in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Ik vind dit een +1, sluit aan bij de eerste indrukken over het toestel van een bron die ook door de redactie wordt gebruikt: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Dit is zeker geen -1, minimaal een 0: Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Wat mij betreft mag deze post wel naar [+2]
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland' omdat het bijna het enige inhoudelijke kritiek, dat gefundeerd is met een kloppend argument en zelfs voorbeeld is.
Wat mij betreft, mag bij dat nieuwsbericht wel elke verwijzing, naar het verge-artikel gemod worden op [-1] omdat het artikel, meer valse subjectieve aanduidingen en totale onjuistheden bevat dan er zinnen inzitten.
Verwijderd
Mee eens, die mag op -2 van mij. Over dode mensen praat je zo niet, of ze nou bekend waren of niet.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:40:
Ik vind dit op zijn minst smakeloos en ongepast dus misschien lager dan een -1? WhatsappHack in 'nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam''
Dus een copy paste van een forum is een +2? Nee, gewoon netjes +1. Meer is het niet dan copy pasta, en dat is geen reden voor een +2.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:32:
[...]
Eens met alles, en zelfs je laatste post met zware middelen naar de 0 gezet.
Wat mij betreft mag deze post wel naar [+2]
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland' omdat het bijna het enige inhoudelijke kritiek, dat gefundeerd is met een kloppend argument en zelfs voorbeeld is.
Wat mij betreft, mag bij dat nieuwsbericht wel elke verwijzing, naar het verge-artikel gemod worden op [-1] omdat het artikel, meer valse subjectieve aanduidingen en totale onjuistheden bevat dan er zinnen inzitten.
Helaas ga je de mods daar niet meer goed krijgen. Zolang alle partijen ongefundeerd blijven schreeuwen naar elkaar zullen de mods fout blijven gaan. Ik zit daar nog steeds te wachten op iemand daar die met links en objectieve argumenten gewoon zijn punt aangeeft ipv "ja maar een video" (even algemeen bedoeld, zowel de voor als tegenstanders)
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry Passport-smartphone komt binnen enkele weken uit in Nederland'
Mag op 0
Noemt deze persoon niet in het bericht, onnodige aanvalVervolgens ga je roepen dat ik er geen verstand van heb iets waar je wederom mis zit.
Ja.. wat te zeggen.Het is weer een uit de lucht gegrepen argument om jouw niet waar te maken claim kracht bij te zetten.
@Chicane, voordat je begint. Ik kan veel van je posts waarderen. Maar als iemand met andere meningen komt, ga ze dan niet gelijk aanvallen. Reageer er normaal en on topic op. Dan zal de discussie ook beter lopen (ik weet al dat hij/zij gaat reageren)
[ Voor 23% gewijzigd door corset op 26-09-2014 08:36 ]
en ach..
klein beetje (zelfs nog genuanceerde!) kritiek op verschillende mobiele OS'en
corset in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
-1 te pakken..
Nu weet ik dat het redelijk vroeg is, maar ik zal vast niet de enige zijn die echt gek wordt van dit soort mismodders.
die 37x -1 klopt ook niet
mag wel naar -1..
mod gezeur
algemeen ongefundeerd gezeur.
Hij heeft inderdaad gezeurt over zijn moderatie, (hij had een hele hoop minnen gekregen). Terwijl zijn reactie echt volledig on-topic was, dus ik snap niet waarom je zegt;'algemeen ongefundeerd gezeur'/lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:23:
Vibravis in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
mag wel naar -1..
mod gezeur
algemeen ongefundeerd gezeur.
Klopt toch niet? Zeker geen -1 waard
Ircghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:25:
[...]
Hij heeft inderdaad gezeurt over zijn moderatie, (hij had een hele hoop minnen gekregen). Terwijl zijn reactie echt volledig on-topic was, dus ik snap niet waarom je zegt;'algemeen ongefundeerd gezeur'/
Begin dit gezeur nu al beu te worden
Dit soort zinnen verwacht ik niet in een on topic reactie. Beetje zeuren omdat het kan niveau komt het op mij overNou nou wat een schok.
Waarom zou je dat niet mogen zeggen? Als het gewoon onzinnig is hoeveel gezeurd wordt over een foutmarge van 1 op de miljoen (ongeveer), dan is het best prima om het zo te zeggen. Dus wat dat betreft voor mij gewoon ontopic, echter door het commentaar op de moderatie naar de -1.lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:39:
[
Dit soort zinnen verwacht ik niet in een on topic reactie. Beetje zeuren omdat het kan niveau komt het op mij over
[ Voor 16% gewijzigd door Ircghost op 26-09-2014 09:46 ]
Lijkt me niet echt ideaal om een reactie mee te beginnen,vooral niet als reactie op iemand. Met die laatste zin was de keus voor een -1 snel gemaakt.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Ik denk, dat de discussie, over de het buigprobleem van de iphone 6, in eerdere nieuwsberichten is gevoerd.
Daaruit kwam dat dat, het probleem sporadisch voorkwam.
Als fipo, weer voor de derde maal, een discussie aansturen op dit punt, is een werkje van negatieve irrelevante framing.
En dat doet de uitgebreide review, van het model ernstige tekort.
Dus ik denk dat [-1] de enige beoordeling is die passend is voor: Zapato in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 11:20 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Het is duidelijke taal, maar niet beledigend, flamend of trollend.
Dit is de afgelopen wel vaker naar voren gekomen dat mensen hier snel vinden dat iets beledigend is, terwijl het in feite gewoon negatief is. Natuurlijk snap ik dat negatieve woorden niet fijn zijn om te lezen of horen, maar je kunt niet altijd alles extreem lief brengen. Voor de duidelijkheid; ik keur het absoluut niet goed als mensen ronduit gaan vloeken met slechte woorden.. maar er mag van mij wel wat meer speling komen in wat wordt gezien als belediging en wat niet.
Dat is absoluut wat anders dan een scherpe toonzetting overigens
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Daarnaast werkt het ook niet in het voordeel van goede reacties dat de community van Tweakers, voor zover ik kan inschatten, een zodanig scheve verdeling voor IQ heeft dat je redelijkerwijs niet kunt verwachten dat de FP goede reacties krijgt.
Ook hier wil ik graag toevoegen dat ik het liefst ook serieuze reacties zie, ik begrijp ontzettend goed dat bepaalde toevoegingen niet altijd de juiste zijn. Echter, gezien de realiteit waarin wij ons begeven, denk ik dat een realistischere houding moet worden aangenomen ten opzichte van de zulke reacties.
Schelden is een no go, maar een beetje (negatieve of positieve) emotie in artikelen, op tweakers, zou niet zo uit den boze moeten zijn. En daar loop je ook meteen tegen een mooi punt aan, jij stelt dat een negatieve toonzetting afbreuk doet aan een nette reactie. Een positieve reactie (en dan heb ik het over; "wow wat een geweldige telefoon" i.p.v. "wow die telefoon valt echt vies tegen"), heeft ook weinig meerwaarde in een echt nette reactie die zakelijke waarde heeft. Ongetwijfeld is nu een tegenreactie, maar zo'n positieve uitspraak past beter in het straatje van een nette reactie. Daarop zeg ik, het past beter in een "politiek" gewenste reactie, maar inhoudelijk wordt het er niet sterker van.
Ik snap dat ik hier loop te pushen, echter ik ben van mening dat mensen negatief snel associëren met beledigend. Dat is logisch, want niemand vindt het echt fijn om negatieve reacties te lezen, maar ik vind dat het iets meer mag worden toegelaten van tijd tot tijd.
Niet alleen staat al deze informatie in het artikel van Tweakers, het artikel linkt ook naar de bron waar deze tekst letterlijk staat. Dit moet dus hooguit een 0 zijn in plaats van +2
Even kort hierop inhaken: we verwachten dat absoluut niet maar we belonen reacties die beter zijn welIrcghost schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:46:
Ik denk niet dat je kunt en wilt verwachten dat op een website zoals Tweakers dat de reacties altijd uniform zakelijk zijn.
[...]
Schelden is een no go, maar een beetje (negatieve of positieve) emotie in artikelen, op tweakers, zou niet zo uit den boze moeten zijn.
[...]
Je ziet nog best vaak dat als je iets van een beetje niveau op Tweakers plaatst je negatieve reacties krijgt omdat het te moeilijk of te uitgebreid is. Ik heb meerdere +2 en +3 reacties die ook een aantal keer -1 hebben gekregen.
Dit is geen +3 of +2 waard lijkt me. Ik dacht meer aan +1.
Ik reageer eigenlijk alleen nog maar als ik vrijwel zeker weet dat ik er minimaal een +2 voor krijg, anders is het toch verspilde moeite.
Verwijderd
Deze post is gewoon offtopic: _eXistenZ_ in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Met de vraag die hij onderaan stelt (en waarmee hij eigenlijk zijn eigen post beantwoord) is het wel degelijk on-topic.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:59:
Dat gezeur over obscure smartphones begint me ook te vervelen. Of het nu gaat om BB, Lumia of Chinese Android telefoons die niet worden verkocht binnen de EU. Iemand mist altijd wel weer een telefoon in de review. Wat mensen niet willen snappen is dat de review zich richt op de huidige goed verkopende topmodellen. Als de S5 mist dan is er reden tot klagen of de Note 4 bij de iPhone 6 Plus review.
Deze post is gewoon offtopic: _eXistenZ_ in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Ik weet niet wat hier gebeurd is, maar men strooit met +3 en +2, terwijl dat mijns inziens niet nodig is. Het antwoord is immers al eerder gegeven en men wil gewoon de eigen reactiescore even opkrikken (door telkens hetzelfde antwoord te geven). Graag even naar kijken
Voor de duidelijkheid, het gaat om de replies op de eerste reactie; over de maximale resolutie van de GoPro 3+
EDIT: Is nu al enigszins rechtgetrokken...
[ Voor 3% gewijzigd door oohh op 26-09-2014 15:11 ]
Jij wilt alle emotie en subjectiviteit uitbannen ofzo?lanerios schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:39:
[...]
[...]
[...]
Dit soort zinnen verwacht ik niet in een on topic reactie. Beetje zeuren omdat het kan niveau komt het op mij over

Verwijderd
Wie stemt hier nu weer +3 en +2 op... Dit kan toch niet zo jongens. Deze moeten echt geblokkeerd worden.
De reactie erop (Verwijderd in 'nieuws: 'Anti-trackingoptie iOS 8 voldoet niet'') krijgt ook weer +2's, terwijl ook dit natuurlijk een duidelijke -1 is.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Helemaal niet. Het moet onder hand eens afgelopen zijn met het modder gooien wat betreft Apple nieuws en dan is de eerste oplossing de overtreders op hun gedrag aan te spreken.wildhagen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:06:
Duidelijke -1 idd...
De reactie erop (Verwijderd in 'nieuws: 'Anti-trackingoptie iOS 8 voldoet niet'') krijgt ook weer +2's, terwijl ook dit natuurlijk een duidelijke -1 is.
No offence, maar jouw reactie is niks beter dan die van degene waar je op reageert. Beide snoeiharde -1, niks meer.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nogmaals, ik spreek hem op zijn verwerpelijke gedrag aan. Daar is niks mis mee. Plus, hij had zijn eigen reaktie naar +2 gestemd met sockpuppets. Dat gedrag hoeft echt niet getolereerd te worden.wildhagen schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:09:
Moddergooien doe je zelf ook, plus flamen, en je pleegt zelf ook moderatiegezeur met daarin ook nog eens een troll.
No offence, maar jouw reactie is niks beter dan die van degene waar je op reageert. Beide snoeiharde -1, niks meer.
Dat is namelijk ongewenst gedrag en verdient een -1, max.
En je beschuldigt hem van up-modden, maar je levert geen enkel bewijsmateriaal voor die beschuldiging mee. Jij hebt geen inzicht in wie welke stem uitdeelt, en waarom die persoon dat doet.
Zijn gedrag hoeft niet getolereerd te worden, maar datzelfde geld ook voor het jouwe, dat escaleert de boel namelijk alleen maar.
Laat dit aan crewmembers over (dus Powermods en FPA's).
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 26-09-2014 16:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Als dit soort dingen niet harder aangepakt gaan worden, blijft er niets anders over dan zelf de handen uit je mouwen steken.
Omdat dat zo in de FAQ staat? En daar heb je jezelf bij registratie mee akkoord verklaard.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 16:19:
Ik zie niet in waarom.
Maar dat wil niet zeggen dat je kan doen wat je wil....We leven hier nochtans in een participatiemaatschappij he
Maar dan wel door het op de juiste manier te doen, niet door het vuurtje nog eens verder op te stoken en te laten escaleren, wat je wel doet met de methode die jij kiest.Als dit soort dingen niet harder aangepakt gaan worden, blijft er niets anders over dan zelf de handen uit je mouwen steken.
Meld dit soort reacties gewoon hier, en ga er niet op reageren. Zoiets als 'don't feed the trolls' etc.
Virussen? Scan ze hier!
Al die +1 tot +3 zijn niet echt van belang vermits de poster echt wel de 3GB versie bedoelde in sli. Zie ook mijn reactie eronder + mijn 0 boost
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Geen +2
MRE-Inc in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
opsomming van eigen mening, zie er geen +2 of zelfs +3 in
Astennu in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
Geen +2
Devian in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
107x +3 voor iets wat in GR hoort te staan....
Neko Koneko in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
131x +3 voort iets wat in GR hoort te staan...
ph4ge in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
displaciamento in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
Geen +2
Geen +2
Daejji in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
marhalm in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
DENNIS79 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
davino88 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
noes in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
horizon1978 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
MrAndy9797 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
Dwarre1 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
wjn in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
Reviews van apple producten, wat een reacties

Verwijderd
Ik vind dat sommige wel een punt hebben. Veel dingen worden in deze review ook echt weggewuifd als "maar dat merk je in de praktijk niet" terwijl dat bij andere foons niet gedaan word. En 16GB, dat kan gewoon echt niet meer voor deze prijs. En het hebben van maar 1GB RAM, dat had ook wel steviger mogen tellen als minpunt._David_ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:48:
lordawesome in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
opsomming van eigen mening, zie er geen +2 of zelfs +3 in
Geen +2
Geen +2
Devian in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
107x +3 voor iets wat in GR hoort te staan....
Neko Koneko in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
131x +3 voort iets wat in GR hoort te staan...
ph4ge in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
displaciamento in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
Geen +2
Geen +2
Daejji in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
marhalm in 'reviews: Apple iPhone 6: niet vernieuwend, wel verleidelijk'
Geen +2
DENNIS79 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
davino88 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
noes in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
horizon1978 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
MrAndy9797 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
Dwarre1 in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
wjn in 'reviews: Apple iPhone 6 Plus: een telefoon die bij je moet passen'
Geen +2
Reviews van apple producten, wat een reacties
Uiteraard geheel mijn mening, niet offensief bedoeld
Heb je zijn post wel gelezen? Het gaat erom dat het geen +2 of +3 waard is, en dat klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:06:
[...]
Ik vind dat sommige wel een punt hebben. Veel dingen worden in deze review ook echt weggewuifd als "maar dat merk je in de praktijk niet" terwijl dat bij andere foons niet gedaan word. En 16GB, dat kan gewoon echt niet meer voor deze prijs. En het hebben van maar 1GB RAM, dat had ook wel steviger mogen tellen als minpunt.
Uiteraard geheel mijn mening, niet offensief bedoeld
Verwijderd
Ik reageerde uiteraard op zijn laatste zin, waar het lijkt alsof alle bovenstaande reacties enorm slecht waren. Waar ik het dus niet geheel mee eens was. Je hoeft niet gelijk iemand aan te vallen wanneer je denkt dat hij niet goed gelezen heeft.TMC schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 19:39:
[...]
Heb je zijn post wel gelezen? Het gaat erom dat het geen +2 of +3 waard is, en dat klopt.
jij maakt hierbij de aanname dat ik het een nette ontopic post vind terwijl ik eerder al aangeef dat het inderdaad een offtopic reactie van mij is, maar allesbehalve een troll of flamebait. als men dit al ziet als een flamebait, dan is het maar de vraag hoe het gesteld is met het niveau van de gemiddelde tweaker en hierbij de lange tenen die ze met zich meedragen.k1n8fisher schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:54:
[...]
Dus deze tekst: "ga er maar niet vanuit dat jou Nexus 7 nog de L update krijgt..." vindt jij een nette, on-topic, reactie? En dat op iemand die zegt dat hij nog wel een update gaat krijgen voor zijn Nexus. Dat is gewoon trollen. Precies zoals de opmerking van Frustus Maximus "Bij Android kun je blij zijn als je überhaupt een update krijgt." een regelrechte troll is!
Misschien is het in dat opzicht ook handiger dat men het moderatiesysteem aanpast en niet elke kiddo voorziet van mod rechten om plusjes en minnetjes lukraak uit te delen...
of is de mod toevallig een Nexus 7 of Iphone gebruiker? Zoja, excuus dat ik ook jou tegen je schenen trap met de "troll/flamebait" zoals je dat zo mooi noemt.
edit: p.s. kijk eens naar mijn post historie en vraag je dan nog eens af of ik troll/flame. Ik denk dat je dan wel een andere mening hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door MartijnAbel op 26-09-2014 20:22 ]
Verwijderd
Het probleem is dat iedereen dat denkt; "als alleen ik mocht modden dan stond alles goed en de rest kan het toch niet en zijn fanboys." Dat is bijna wat je hier zegt, en dat denkt iedereen. Dus nee, het is niet beter dat "niet elke kiddo" modrechten krijgt. Dan zou niemand het moeten hebben.MartijnAbel schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:20:
[...]
jij maakt hierbij de aanname dat ik het een nette ontopic post vind terwijl ik eerder al aangeef dat het inderdaad een offtopic reactie van mij is, maar allesbehalve een troll of flamebait. als men dit al ziet als een flamebait, dan is het maar de vraag hoe het gesteld is met het niveau van de gemiddelde tweaker en hierbij de lange tenen die ze met zich meedragen.
Misschien is het in dat opzicht ook handiger dat men het moderatiesysteem aanpast en niet elke kiddo voorziet van mod rechten om plusjes en minnetjes lukraak uit te delen...
of is de mod toevallig een Nexus 7 of Iphone gebruiker? Zoja, excuus dat ik ook jou tegen je schenen trap met de "troll/flamebait" zoals je dat zo mooi noemt.
Jij denkt dat iedereen dat denkt bedoel je.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:24:
[...]
Het probleem is dat iedereen dat denkt; "als alleen ik mocht modden dan stond alles goed en de rest kan het toch niet en zijn fanboys." Dat is bijna wat je hier zegt, en dat denkt iedereen.
Onderbouw dit eens.Dus nee, het is niet beter dat "niet elke kiddo" modrechten krijgt. Dan zou niemand het moeten hebben.
Er zit een verschil tussen niet elke kiddo modrechten geven en de situatie die jij beschrijft. Overduidelijke +3's krijgen zowel +3, +2, +1, 0 en -1 scores terwijl overduidelijke -1's ook +3, +2, +1, 0 en -1 scores krijgen. Je bent al een heel eind op de goede weg wanneer je de kleuters die overduidelijk meningmodden aanpakt.
Natuurlijk zal er nooit een absolute consensus zijn over elke reactie. Zo werd hier een paar pagina's terug een 0/+1 reactie op -1 gezet omdat er een klein stuk ervan -1 werd gevonden door de ene mod, en een andere mod vond een reactie +1 omdat er een klein stuk +1 was ondanks dat de rest ervan -1 was volgens de redenatie van de andere mod.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]