Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
In grote delen van de reactie's gaat fout, gaat over de NS en niet google :)

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

@botoo: OK, meningmods, maar dat artikel vraagt erom, en er zijn zeker goede tussen.
Ik zal er niet veel modden, maar het is goed en leuk leesvoer.
@wildhagen: U despot u!!!! Niet mee eens.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
HMC schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:14:
@botoo: OK, meningmods, maar dat artikel vraagt erom, en er zijn zeker goede tussen.
Dit is ook een rant en ook ongewenst, helaas kan ik je hier geen -1 geven
Maar die reactie van Gebo is weldegelijk een -1

Wat geen -1 is kidde in 'nieuws: Europa: Google moet meer concessies doen'. Is omdat hij gelijk heeft. Een 0 staat hier beter en is tevens de laagst mogelijke score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:14:
Geen enkel artikel "vraagt" om meningmods.

---

Even voor de nieuwe pagina:
Teijgetje in 'nieuws: 'Bedrijf wil reclame injecteren bij aanzetten of zappen televisie''
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: 'Bedrijf wil reclame injecteren bij aanzetten of zappen televisie''
Phyxion in 'nieuws: 'Bedrijf wil reclame injecteren bij aanzetten of zappen televisie''
Allemaal geen +2

[ Voor 67% gewijzigd door _David_ op 09-09-2014 18:03 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Klopt, in zekere zin, david, zeker. Dat zijn de regels.
Maar reclame is een gevoelig punt.
Je hebt de mensen die TV al jaren verlaten hebben en mensen die reclame voor lief nemen, want het betaalt hun progs. Je hebt mensen die hun TV het raam uit gooien, en mensen die sparen voor de nieuwste UHD van TPV.

Daar heeft iedereen een mening over.

En als dan iemand schrijft dat reclame veel erger is geworden, en iemand ipv te reageren daar een nul of -1 op gooit, dan is dat niet iets wat je gaat tegenhouden middels een topic zoals deze.
Alhoewel ik m'n best doe om jullie te helpen, serieus.

Ook als iemand zegt dat dit (reclamebeleid) verder doorgevoerd kan gaan worden, in andere kringen van de industrie, die nu nog relatief ontdaan zijn van die reclame zooi, dan is dat een mening, maar die kan nog wel waardevol zijn, in de zin dat het misschien iemand doet gaan nadenken over zaken waar ze eigenlijk nog niet eerder over nagedacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, wie gaat er mee helpen om de rotzooi nadat het Apple gedoe over is op te ruimen? Het zal wel weer een mismodfeest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kan er eens naar gallery: 88T z'n reacties gekeken worden en al dan niet iets ondernemen?
Elke keer dat er een bericht is over een bepaalde console of PC begint hij weer -1 reacties te geven..
Karma van -1220 zegt ook al veel.

Heb me zelf laten mee slepen in telkens weer een reactie, maar heb het denk ik wel deftig gehouden..
Niet zoals:
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (:+ :+ :+ is er al weer teveel aan)
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (crap indy games)
Verwijderd in 'nieuws: Asus maakt compacte game-pc G20 beschikbaar' (denigrerende "jij op je peeceetje ook")
en dan nog in vele andere reacties van vorige nieuwsberichten..
(ook veel niet-gemodde reacties die -1 zijn)

[ Voor 64% gewijzigd door SmokingCrop op 09-09-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:21:
Zo, wie gaat er mee helpen om de rotzooi nadat het Apple gedoe over is op te ruimen? Het zal wel weer een mismodfeest zijn.
Zodra het event voorbij is ga ik wel puinruimen :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mrjraider in 'nieuws: Apple presenteert twee grotere iPhones'

Geen -1.. (toch?? :? )

Maar het is een gevoelig onderwerp.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julby
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-04 15:33
Ben hier al even niet meer geweest, maar met dit soort opmerkingen mag je wmb direct een permanente ban krijgen 8)7

http://tweakers.net/nieuw...eaction=7175069#r_7175069
Dit is tot nu toe idd de meest afzichtelijke smartwatch die ik tot nu toe gezien heb. Haha ik zou hier als man echt niet mee rondlopen dan kan ik net zo goed gelijk homo worden.
http://tweakers.net/nieuw...eaction=7175138#r_7175138
Ja ik heb niks tegen homo's hoor maar ze hadden dit net zo goed de gay-watch kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik heb even wat reacties in het iPhone 6 bericht bekeken en ik vind het erg meevallen met de hoeveelheid dramatische reacties. Deze is wel een -1: style2k in 'nieuws: Apple presenteert twee grotere iPhones'

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:18

HaX0r

n00b

HaX0r in 'video: Apple toont zijn Apple Watch'

Kan iemand mij vertellen waarom deze mogelijk werd gedownmod? Ik reageer inhoudelijk op het filmpje en ook nog op iets wat voor anderen wellicht interessant kan zijn.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Persoonlijk zou ik je reactie een 0 geven. Hij gaat namelijk niet over het (product uit) de video en is dus off topic. Verder kan het gewoon gebeuren dat je willekeurige mismods krijgt. In de meeste gevallen zet dat zichzelf recht. Als je langere tijd op 'n onterecht lage score staat kun je dat hier melden. Wat je in ieder geval niet moet doen is je reactie wijzigen met de opmerking 'bedankt voor de downmods'. Krijg je namelijk alleen maar punten aftrek van hier ;).

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Je krijgt voor de klacht over de moderatie in jouw post aftrek. Je kunt beter hier aankloppen wanneer je het niet eens bent met de score van jouw post in plaats van je beklag over de moderatie in de post zelf te verwerken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
emporio81 in 'nieuws: Apple presenteert twee grotere iPhones'
Geen -1 maar gewoon normaal antwoord op reactie +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Frozen in 'nieuws: Apple presenteert twee grotere iPhones'
Deze reactie mag van mij wel gefixeerd worden op -1. Het lokt alleen maar meer ongewenste reacties uit.

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:18

HaX0r

n00b

Migrator schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 22:18:
Persoonlijk zou ik je reactie een 0 geven. Hij gaat namelijk niet over het (product uit) de video en is dus off topic. Verder kan het gewoon gebeuren dat je willekeurige mismods krijgt. In de meeste gevallen zet dat zichzelf recht. Als je langere tijd op 'n onterecht lage score staat kun je dat hier melden. Wat je in ieder geval niet moet doen is je reactie wijzigen met de opmerking 'bedankt voor de downmods'. Krijg je namelijk alleen maar punten aftrek van hier ;).
Bedankt voor je reactie. Vind dat wel wat kort door de bocht, ik reageer op iets wat daadwerkelijk in het filmpje zit en misschien zelfs meer informatie over het product kan geven. Ik heb mijn sarcastische opmerking weg gehaald hoop dat het nu een beetje recht getrokken wordt. Er is al behoorlijk gevarieerd op gereageerd. HaX0r in 'video: Apple toont zijn Apple Watch'

Niet geschoten is altijd mis.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kunnen we AUB (even inhaken op wildhagen) de reacties uitschakelen op dit soort aankondigingen, het niveau slaat weer nergens op. De hoop dat er nog eenegzins volwassen mensen op Tweakers zaten is ook allang weer vervlogen gok ik. Zeer irritant.

99% daar is gemismod, gemeningmod, of gewoon algemeen kansloos gemod.

Ik kan wel posts gaan linken, maar dan moet ik ze allemaal linken xD

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 10-09-2014 09:03 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WhatsappHack in 'nieuws: Europa: Google moet meer concessies doen'

Laatste zin maakt het imho tot een troll? Ik vind het eerder -1 dan de +1 die hij nu heeft? En die +2's en +3 zijn natuurlijk helemaal bezopen.

Virussen? Scan ze hier!

• SRich
@hierboven staat nu effectief op -1

kidde in 'nieuws: Europa: Google moet meer concessies doen'
Kunnen we deze nog even op 0 zetten, -1 is echt ontrecht

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:04:
WhatsappHack in 'nieuws: Europa: Google moet meer concessies doen'

Laatste zin maakt het imho tot een troll? Ik vind het eerder -1 dan de +1 die hij nu heeft? En die +2's en +3 zijn natuurlijk helemaal bezopen.
Dat is in mijn ogen gezien de laatste zin inderdaad een -1.

• corset
SRich schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:13:
@hierboven staat nu effectief op -1

kidde in 'nieuws: Europa: Google moet meer concessies doen'
Kunnen we deze nog even op 0 zetten, -1 is echt ontrecht
Nee, is compleet terecht.

1.) Het OV in engeland heeft geen drol te maken met Google
2.) Doden door de privatisering? Dat zou nieuw zijn. Geen bronnen.
3.) Nogal flamerig

Nee, een -1 past wel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Welk draadje?

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• SRich
lanerios schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:17:
[...]

Nee, is compleet terecht.

1.) Het OV in engeland heeft geen drol te maken met Google
2.) Doden door de privatisering? Dat zou nieuw zijn. Geen bronnen.
3.) Nogal flamerig

Nee, een -1 past wel.
Google is hattfield en railtrack. Het is zeker waar dat door de privatisering er doden zijn gevallen op spoor in engeland. Dus wat hij zegt is waar. Het is offtopic maar zeker niet ongewenst en daarom een 0

• corset
Again, zonder onderbouwingen zijn zulke claims nutteloos. Railtrack op google geeft geen enkele kern of link aan dat Google er ook maar iets mee te maken heeft, behalve vage google groups.

Sorry, maar het is en blijft gewoon pure onzin. Vooral als je 0 links plaatst gaan mensen je niet blind geloven.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

SRich schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:53:
[...]

Google is hattfield en railtrack. Het is zeker waar dat door de privatisering er doden zijn gevallen op spoor in engeland. Dus wat hij zegt is waar. Het is offtopic maar zeker niet ongewenst en daarom een 0
Het is inderdaad waar (Hatfield is een prima voorbeeld, en bij Bexley speelde het ook een rol), maar hij had idd wel een bron erbij moeten vermelden.

Denk dat het idd een 0 is, omdat het feitelijk klopt, maar wel offtopic is.

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik vind het met die toon imo een -1, ook nog is zwaar offtopic.

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Vraagje, mijn commentaar over hoe moeilijk het is voor kleinere spelers op de tabletmarkt staat op 0, met 4 keer 0 en twee keer -1, terwijl het volgens mij echt on-topic is. Ik ben niet alleen uit op 1, maar minimaal net zo benieuwd naar jullie mening.

Johannes77 in 'nieuws: Dell introduceert 6mm dunne tablet tijdens IDF'

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53

• SRich
lanerios schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:57:
Again, zonder onderbouwingen zijn zulke claims nutteloos. Railtrack op google geeft geen enkele kern of link aan dat Google er ook maar iets mee te maken heeft, behalve vage google groups.

Sorry, maar het is en blijft gewoon pure onzin. Vooral als je 0 links plaatst gaan mensen je niet blind geloven.
Als je niet de moeite neemt om goed je huiswerk te doen dan, hoef je ook geen normale onderbouwing te verwachten

Wikipedia: Hatfield rail crash
1e link op google

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

3x3 in 'nieuws: Nieuwe Europese Commissie wil vaart zetten achter hervorming auteursrecht'
Moeilijk om vast te stellen of dit een troll is, ook al is het een erge kort door de bocht opmerking het is imho geen -1.

Ik doe een voorzichtige +1

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• corset
SRich schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:35:
[...]

Als je niet de moeite neemt om goed je huiswerk te doen dan, hoef je ook geen normale onderbouwing te verwachten

Wikipedia: Hatfield rail crash
1e link op google
Wat dus totaal geen ene drol te maken heeft met het bericht. Je punt is? Niet privatiseren zorgt ook voor slachtoffers als je lang genoeg zoekt. Is dat dan opeens ook toegestaan. Nee, want dat is niet het goede standpunt.

Again, het was een nuttige post geweest met LINKS en ONDERBOUWING (let op de 2 woorden). Aangezien hij dat niet doet, of durft te doen (omdat dan de gehele post zou laten zien hoe offtopic het is), maakt het eigenlijk niet beter.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Allebei op 0 nu.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:34
Verwijderd in 'nieuws: Facebook experimenteert met berichten die automatisch worden verwijderd'

Lijkt me ook een aardige, weinig subtiel ingestoken rant op het modsysteem van Tweakers, onder een fipo die gedownmod werd. Misschien is het signaal wel goed maar de toon is niet zo harmonieus en de locatie sowieso verkeerd. En dan tig keer een +3 scoren :'(

edit:
Stond net nog op 0, inmiddels op -1. Punt van die +3'tje blijft natuurlijk staan :p

[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 10-09-2014 22:03 ]

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:06

Tribits

Onkruid vergaat niet

Score 0 is ook voor irrelevant, en als je een driedelig doemscenario schetst zonder verdere onderbouwing voegt dat gewoon weinig toe.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Verwijderd

Tribits schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:20:
[...]

Score 0 is ook voor irrelevant, en als je een driedelig doemscenario schetst zonder verdere onderbouwing voegt dat gewoon weinig toe.
Het is wel relevant want het gaat over het topic.Wat is irrelevant aan de beargumentering dat de dienst bepaalde vormen van ongewenst gedrag kan uitlokken? Ontopic is een betere classificering naar mijn optiek.

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:06

Tribits

Onkruid vergaat niet

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:31:
[...]

Het is wel relevant want het gaat over het topic.Wat is irrelevant aan de beargumentering dat de dienst bepaalde vormen van ongewenst gedrag kan uitlokken? Ontopic is een betere classificering naar mijn optiek.
Je reactie bevat drie stellingen zonder beargumentering/onderbouwing. Uit de Tweakers moderatie faq:
+1 On-topic - Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening.

0 - vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen.
Jij bent van mening dat de genoemde optie tot diverse problemen gaat leiden maar je onderbouwt dat niet. Ik geloof best dat er in de praktijk nog al eens +1 aan dergelijke reacties wordt gegeven maar vanzelfsprekend is dat nou ook weer niet.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

andreetje in 'nieuws: Nieuwe Europese Commissie wil vaart zetten achter hervorming auteursrecht'

Geen +2, ik kom niet verder dan een 0 hoor. Voegt niets toe, alleen onderbuikgevoelens en borrelpraat.

Virussen? Scan ze hier!

• Bor

Bor

Topicstarter
wildhagen schreef op donderdag 11 september 2014 @ 04:52:
andreetje in 'nieuws: Nieuwe Europese Commissie wil vaart zetten achter hervorming auteursrecht'

Geen +2, ik kom niet verder dan een 0 hoor. Voegt niets toe, alleen onderbuikgevoelens en borrelpraat.
Mee eens. Een +2 zie ik hier ook niet in.

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Johannes77 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:40:
Vraagje, mijn commentaar over hoe moeilijk het is voor kleinere spelers op de tabletmarkt staat op 0, met 4 keer 0 en twee keer -1, terwijl het volgens mij echt on-topic is. Ik ben niet alleen uit op 1, maar minimaal net zo benieuwd naar jullie mening.

Johannes77 in 'nieuws: Dell introduceert 6mm dunne tablet tijdens IDF'
Je hebt gewoon een nette, on-topic, reactie met onderbouwing dus een +1 is gewoon wat het hoort te zijn en ondertussen ook is!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53

• Bor

Bor

Topicstarter
In de huidige vorm is het in ieder geval geen -1 terwijl je die wel heel vaak krijgt.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Klopt, had er net ook enkele gemeld. Lijkt weer een modmisbruiker actief.

De jouwe staat nu goed, de mijne nog niet.

firest0rm in 'nieuws: Providers zeggen te werken aan betere bereikbaarheid 112 in grensstreek'

Kreeg ook onterecht -1.

[ Voor 53% gewijzigd door wildhagen op 11-09-2014 11:22 ]

Virussen? Scan ze hier!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Er zat 1 minuut tussen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door tweaker2010 op 11-09-2014 11:23 ]

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
is opgepakt!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

gallery: CleverCoin.com zijn te hoog gewaarderd, zelfs +3-en toegekend.

LinkedIn WoT Cash Converter

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat ik me afvraag: CleverCoin.com als username mag dat wel?

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• corset
en 0 dus :) net zoals mensen krijgen die tweakers aanprijzen :p

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:07:
en 0 dus :) net zoals mensen krijgen die tweakers aanprijzen :p
Ik vind deze reactie toch wel wat anders. gewoon reclame maken voor jezelf.

Tweakers aanprijzen op tweakers is wat anders. Dit is eigenlijk eerder iets voor de frontpage admins.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• corset
Sorry hoor, maar Tweakers crew die letterlijk post:
Dankzij vergelijkers als Tweakers kan ik in ieder geval de juiste afweging maken of ik het product bij de Mediamarkt of ergens anders haal.
is ook gewoon reclame maken voor jezelf. Dus ook een 0.

Of allebei ongewenst, kan ook :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Kabinet ziet af van database met reisgegevens alle burgers'

Geen +1, maximaal een 0, maar ik ga voor de -1.

Geim in 'nieuws: Kabinet ziet af van database met reisgegevens alle burgers'

Vind +2 een beetje aan de hoge kant, gewoon een normale +1 is dit.,

bwtuinman in 'nieuws: Nieuwe screenshots Windows 9 tonen notificatiescherm'

Geen +1, eerder -1 wegens trollen.

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 11-09-2014 16:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

lanerios schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:24:
Sorry hoor, maar Tweakers crew die letterlijk post:

[...]
is ook gewoon reclame maken voor jezelf. Dus ook een 0.

Of allebei ongewenst, kan ook :)
Dat stukje haal je uit een reactie van Misha, die niet meer bij tweakers werkt en dus geen crew is ;)

(maar ben het er wel mee eens dan het allebei 0 is)

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 11-09-2014 16:26 ]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MooDyBLueS in 'nieuws: Apple Pay komt naar Nederland'

mag naar -1

[ Voor 100% gewijzigd door wildhagen op 11-09-2014 16:43 ]

Virussen? Scan ze hier!

• HMC

HMC

Pluviophile

Al mijn posts in FP topic over IE12 worden echt hardcore op -1 gezet. Ik vraag mij echt af waarom. Is het voor de lol? Ik denk toch dat ik vrij "on" reageer, zelfs al heb ik het vaak over alternatieve browsers.

Verwijderd

HMC schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:15:
Al mijn posts in FP topic over IE12 worden echt hardcore op -1 gezet. Ik vraag mij echt af waarom. Is het voor de lol? Ik denk toch dat ik vrij "on" reageer, zelfs al heb ik het vaak over alternatieve browsers.
Je hebt niet toevallig een hater die je altijd op -1 zet met boostpunten?

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:15:
Staan nu weer goed zover ik kon zien
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 20:16:
[...]

Je hebt niet toevallig een hater die je altijd op -1 zet met boostpunten?
Nee waren allemaal 2x -1 moderaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:48

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry werkt aan slimme bril'
+2? eerder een gevalletje niet goed gelezen en mee-eens stemmers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Die post staat inmiddels stevig op 0. Er is slechts 1x hoger gestemd op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Attixx in 'downloads: Sysinternals Suite 2014-09-12'

Namen noemen lijkt me niet de bedoeling -1, mar miss een -2 of edit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
SRich schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:56:
Attixx in 'downloads: Sysinternals Suite 2014-09-12'

Namen noemen lijkt me niet de bedoeling -1, mar miss een -2 of edit ?
Ik ken deze persoon niet, maar volgens mij is de bewuste naam niet in zijn volledigheid geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Frans G in 'nieuws: Apple meldt verkooprecord na starten voorverkoop iPhone 6'

eerder -1 dan +1

Tammesp in 'nieuws: Apple meldt verkooprecord na starten voorverkoop iPhone 6'

ook eerder -1 dan +2. Plaatje is mischien grappig, maar je lokt er alleen maa reen Flamewar mee uit

[ Voor 40% gewijzigd door RagingPenguin op 12-09-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Hier een biertje op David. Wat heb jij een lastige baan. Maar ook wel weer tof. PLOP! (tis hier trouwens al 3 uur bijna). Je doet je werk goed.

Edit: BTW, dat is niet sarcastisch bedoeld/ :>

[ Voor 15% gewijzigd door HMC op 12-09-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Zit al weer snor. Waarom kan je niet het wat tijd geven. Meteen klagen.

Ik ook maar klagen dan:
HMC in 'nieuws: Sommige Xbox One-bezitters klagen over geluidsoverlast'
Niks mis mee. 0 ok, -1 niet

Wat is er mis met deze opinie?
HMC in 'nieuws: Apple meldt verkooprecord na starten voorverkoop iPhone 6'

[ Voor 92% gewijzigd door HMC op 12-09-2014 23:06 ]

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Kan iemand hier naar kijken?
[Verwijderde gebruiker]

• Dirk
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Apple fanboy ++, maar bij een snelle scan door zijn reacties zie ik hem nergens op de man spelen of anderszins over de schreef gaan. Je zou zijn reactiestijl nog kunnen zien als trollen, maar dat vind ik ook wel meevallen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
De uitlokkende reactie is weg gehaald zie ik. Daar ging het me meer om, vergat hem door te linken :$

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Tweede gedeelte van de eerste reactie doet wmb afbreuk,hoger dan een +1 kom ik sowieso niet. Kan zelfs een 0 ook nog wel begrijpen want zo interessant is het eerste gedeelte niet.

Een +1 aan de tweede reactie gehangen.

[ Voor 14% gewijzigd door pcgek op 13-09-2014 10:26 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

player-x in 'nieuws: Apple meldt verkooprecord na starten voorverkoop iPhone 6'

Met het moderatiegezeur, en het weinig toevoegende karakter van de rest van de reply, mag deze denk ik wel naar 0?

Virussen? Scan ze hier!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Ik kom niet verder dan 0 voor beide, het is gewoon offtopic.
wildhagen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:00:
player-x in 'nieuws: Apple meldt verkooprecord na starten voorverkoop iPhone 6'

Met het moderatiegezeur, en het weinig toevoegende karakter van de rest van de reply, mag deze denk ik wel naar 0?
Lekker nuttig om te lezen dat hij er niet over denkt om een iPhone te kopen :? en door het moderatiegezeur en iFans getroll is -1 is wmb de enige juiste score.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:24

player-x

Disruptive by design

wildhagen schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:00:
Het is geen moderatie gezeur, maar gewoon een opmerking/observatie over hoe lange tenen iFans hebben, als je het in je hoofd haalt iets te zegent over hun heilige Apple.

Want een gewone ontopic opmerking kreeg heel snel 30% -1 waarderingen, ga niet verklaren dat mijn post veel meer dan een +1 waar was, maar een 0 was het laagste dat de post waard was volgens de richtlijnen van het modereren.

En het was geen klagen, want ik zag er meer de lol er van in dat een bepaalde groep mensen alle redelijkheid laten varen als het over Apple gaat. :+

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

@player-x: je bent gewoon aan het trollen met je 'iFans/lange tenen' en verder is het voor niemand interessant om te weten dat jij geen iPhone zal kopen. Ik vraag me sowieso af waarom mensen zo nodig moeten reageren in nieuwsitems die in feite totaal niet interessant zijn voor ze, behalve als het is om wat te gaan bashen en trollen.

Kan [Verwijderde gebruiker] nieuwe user gelijk weer verwijderd worden? Fok reacties als 'nekschot' moeten maar beter op Fok blijven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

botoo schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:47:
@player-x: je bent gewoon aan het trollen met je 'iFans/lange tenen' en verder is het voor niemand interessant om te weten dat jij geen iPhone zal kopen.
Sorry dat ik ook op jouw tenen heb gestapt, maar een reden waarom het wel een relevante post is volgens de beoordelingsrichtlijnen, is omdat ik nergens in mijn post negatief ben of aan het flamen of trollen ben, en hoewel het een persoonlijke analyse is, heb ik ook via een vergelijking een alternatief bespreek.

Een ieder die daar een -1 voor geeft volgt niet de moderatie richtlijnen, zelfs het geven van een 0 is eigenlijk een foute beoordeling, maar net als een +2 meer een menigs moderatie, maar dat is nog wel net toegelaten, volgens de regels.

En ik heb het alleen over de iFans die met een dergelijke -1 beoordeling geven hun kleur te kenen geven, en font dat zowel grappig als triest op de zelfde tijd, en maakte daar melding van.

Het is dus zij, imho die met dergelijke beoordeling aan het menings trollen zijn.
Ik vraag me sowieso af waarom mensen zo nodig moeten reageren in nieuwsitems die in feite totaal niet interessant zijn voor ze,
Waar denk je anders dat heet moderatie systeem voor is?

Het is om de waarde van bepaalde technieken of producten te bespreken, dat geld ook voor de prijs van die producten, en dat is inclusief de producten die van Apple afkomstig zijn!
behalve als het is om wat te gaan bashen en trollen.
Wat jij bashen en trollen noemt, noem ik gewoon een discussie

Want als ik de zelfde argumentatie had gebruikt bij deze telefoon, had ik waarschijnlijk niet een -1 gekregen!
nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha
Zelfs al is het een record, betwijfel ik dat Samung's marktaandeel enorm zal groeien, zelfs met ons 3x modaal inkomen, denkt er geen haar op mijn hoofd er aan om een 800 euro koste telefoon te kopen! :+

Vond de 400 voor onze Lumia's 920 al een hoop geld, en voor 500 heb je een HTC One (M8), die er zeker net zo mooi uit ziet, en vergelijkbare hardware heeft.
Veel bottere reacties in verhouding, maar opeens ook veel minder min een's en nullen:
Brammos85 in 'nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha'
Brammos85 in 'nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha'
pietervdc01 in 'nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha'
Mrjraider in 'nieuws: Samsung presenteert 'metalen' smartphone Galaxy Alpha'

Is reageren op de strotvloed van meningsmodenaties nu opeens trollen en flamen?

En sorry hoor maar imho is Apple een gewoon bedrijf, en hun producten zijn niet opeens heilige producten, waar geen negatieve mening over gegeven mag worden.

En wat jij hier aan het doen bent is imho meer trollen, dan wat er in mijn reactie zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

player-x schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:42:
[...]

Sorry dat ik ook op jouw tenen heb gestapt, maar een reden waarom het wel een relevante post is volgens de beoordelingsrichtlijnen, is omdat ik nergens in mijn post negatief ben of aan het flamen of trollen ben, en hoewel het een persoonlijke analyse is, heb ik ook via een vergelijking een alternatief bespreek.
Ehm... je bent wel degelijk aan het trollen. Mensen uitschelden voor een 'iFan' is gewoon trollen, niet meer, niet minder.

Een -1 is een uitstekende score voor je reactie! Niet alleen vanwege het trollen, maar ook vanwege je moderatiegezeur.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

wildhagen schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:48:
Ehm... je bent wel degelijk aan het trollen. Mensen uitschelden voor een 'iFan' is gewoon trollen, niet meer, niet minder.

Een -1 is een uitstekende score voor je reactie! Niet alleen vanwege het trollen, maar ook vanwege je moderatiegezeur.
Ik schelt in mijn reactie geen enkele Apple fan uit voor iFan (wat ik niet eens uitschelden vind, en iets dat Apple fans zich zelf ook noemen), anders dan aan de reacties te zien is dat sommige zich als absurde iFans gedragen met hun moderaties.

En mijn opmerking daar over was gewoon een observatie, mogen fans van Apple producten nu ook niet meer gewoon iFans genoemd?

Imho behoorlijk triest. :'(

Want er wordt imho behoorlijk met twee maten gemeten, als het opeens ok is om een normale reactie opeens wel een -1 mag gegeven worden.

[ Voor 6% gewijzigd door player-x op 14-09-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jij vraagt of mensen niet uitgescholden mogen worden (voor, in dit geval, 'iFans')? Antwoord is vrij simpel: nee, niet op deze site. In het beleid is toch vrij duidelijk vastgelegd dat trollen (waar uitschelden onder geschaard kan worden) ongewenst is. En bij ongewenst hoort een score van -1.

Dat is dus nog los van het moderatiegezeur dat je doet, dat is nog een extra reden voor een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

En sorry hoor maar imho is Apple een gewoon bedrijf, en hun producten zijn niet opeens heilige producten, waar geen negatieve mening over gegeven mag worden.
Helemaal mee eens, maar als het item over de verkoopaantallen gaat en jij begint te zemelen dat _jij_ er nooit zoveel geld aan uit zou geven om vervolgens over andere toestellen te beginnen die in jouw ogen net zo mooi en vergelijkbare hardware hebben, dan komen we wel aardig bij de 0 offtopic terecht en met je moderatiegezeur zakt dat weg naar -1.
Wat jij bashen en trollen noemt, noem ik gewoon een discussie
Misschien wringt daar de schoen, maar als jij graag op die manier discussiert dan is er een gerede kans op -1's

Ik heb overigens geen idee waar je het vandaan haalt dat je mij op mijn tenen getrapt hebt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heegenees in 'nieuws: Qualcomm neemt Nederlands bedrijf voor beeldherkenningstechnologie over'

Ja, een 3 heeft dezelfde mooie rondingen als mw. Kardashian, maar deze opmerking lijkt me toch wat overgewaardeerd.

Helaas te koud om af te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

wildhagen schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:48:
Ik ben een iFan is geen trollen, jij bent een iFan is het opeens wel.

ok...... :?
Ok een observatie dat een gelijke reactie, andere moderaties krijgen, is dus opeens moderatiegezeur, om het heel bot te zeggen, je kan me wat, imho is het gewoon een observatie, en er was geen flame of troll mee bedoelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

HMC in 'nieuws: Wetenschappers ontwikkelen 'zacht' exoskelet dat drager sterker maakt'
Really?

Ik krijg al een -1 op mijn verwijderde reactie op bbr waar ik het zo mee eens was, en daarom daarna maar aanhaalde in mijn eigen reactie.
Bleh.

[ Voor 23% gewijzigd door HMC op 14-09-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
jpfx in 'nieuws: Nieuw-Zeeland werkte stilletjes aan grootschalige surveillance'

geen +2 maar -1. Persoonlijke en deels trollerig

Cergorach in 'nieuws: Nieuw-Zeeland werkte stilletjes aan grootschalige surveillance'
Geen -1 maar gewoon ontopic +1

[ Voor 32% gewijzigd door SRich op 15-09-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjweirnogeenn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-07 00:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Pagina: 1 ... 56 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]