Dit maal niet want het is blijkbaar dweilen met de kraan open 
#Censuur
#Censuur
[ Voor 11% gewijzigd door Mrjraider op 21-08-2014 16:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door Mrjraider op 21-08-2014 16:45 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Is dit nu echt nodig? Kan je hier niet gewoon verklaren wat je post? Als hij echt gewoon goed was en geen troll, dan kan je het wel uitleggen. Beetje flauw om zo te gaan reageren.mrjraider schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:28:
Dit maal niet want het is blijkbaar dweilen met de kraan open
#Censuur
[ Voor 35% gewijzigd door Tribits op 21-08-2014 20:57 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Saved by the buoyancy of citrus
Zonder onderbouwing kan ik er niet meer dan een 0 van maken.Loller1 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 01:04:
Loller1 in 'nieuws: 'Microsoft kondigt Windows 9 op 30 september aan''
Zeker geen -1.. Dit is gewoon waar, veel van de "vernieuwende" features van Windows XP zijn afkomstig uit Windows Me en Windows 2000.
Nee, dergelijke posts heeft niemand wat aan. Ik heb zelf een -1 gegeven (want totaal oninteressant voor wie dan ook) maar een 0 is ook een goed te verdedigen score.Tribits schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:48:
Moeten dit soort reacties nou echt op +1?
rtfm in 'nieuws: Telfort wil klanten die drm omzeilen de mond snoeren'
Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind een +2 zonder onderbouwing zelfs nog aan de hoge kant misschien. Wanneer je een kenner als Arnoud tegenspreekt als min of meer onbekende user verwacht ik iets meer achtergrond. Ik twijfel tussen +1 (vanwege genoemde reden) of +2.Tribits schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:48:
En deze vind ik eigenlijk wel erg mager voor een +3:
bbstreams in 'nieuws: Telfort wil klanten die drm omzeilen de mond snoeren'
[ Voor 56% gewijzigd door Bor op 22-08-2014 08:28 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 15% gewijzigd door corset op 22-08-2014 15:14 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Virussen? Scan ze hier!
Om te compenseren heeft je post bijna net zoveel +3-moderaties als -1's.lanerios schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:13:
Niet dat hij verkeerd staat, maar even om aan te geven dat er nog steeds constant -1 gepost wordt op firsts.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Virussen? Scan ze hier!
Stond al goed voordat ik er naar keek.wildhagen schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 16:49:
Dutch_CroniC in 'nieuws: Britse piraat krijgt 33 maanden cel voor maken en verspreiden camopname'
Lijkt me geen +1 maar eerder een -1?
Verwijderd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hoezo? Ik zeg alleen dat het goed is dat ze het vervangen, maar dat het met de prijs in het achterhoofd er ten eerste niet in had moeten zitten en dat ten tweede waarschijnlijk al veel mensen vanwege dit defect een nieuwe telefoon hebben gehaald. Beide zijn aannemelijk, en prima ontopic.botoo schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:43:
Ik zie er de 0 wel van in maar ook een -1 is verdedigbaar, het gaat wel sterk richting Apple bashen.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Verwijderd
Ik zeg dan ook niet dat het onmogelijk is, maar dat het niet voor had moeten komenk1n8fisher schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:19:
Ook bij dure apparaten kunnen fouten worden gemaakt in de componenten. Dat gebeurt ook getuige terugroepacties bij auto's e.d.
Dus ja: jouw reactie zou ook als Apple bashen gezien kunnen worden. Iedere score tussen de -1 en +1 is prima te verdedigen, lijkt mij!
Verwijderd
Verwijderd
Wat mij betreft gewoon een -1, hij zit duidelijk te bashen. Waarop, dat maakt dan niet eens heel veel meer uit.Bron schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:08:
Hoe zit de mening in elkaar over een reactie als dit?
Zwarte_os in 'nieuws: Google werkt met Rockchip aan modulaire smartphone'
De laatste zin is zo kinderachtig dat ik hem meteen maar -1 gaf omdat ik het gehad heb met al die X merk bashes in ieder telefoon topic.
Ben ik nu de enige die zich hieraan ergert of moeten we er omheen lezen en score geven op basis van de rest van de comment? Een +1 (waar hij net op stond) vond ik het absoluut niet waard als je het zo afsluit.
Het is een beetje kinderachtig, maar ik vond hem persoonlijk niet erg genoeg om volledig naar de -1 te gaan. +1 voor eerste deel van de tekst met een -1 voor laatste zin = 0.Bron schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 17:08:
Hoe zit de mening in elkaar over een reactie als dit?
Zwarte_os in 'nieuws: Google werkt met Rockchip aan modulaire smartphone'
De laatste zin is zo kinderachtig dat ik hem meteen maar -1 gaf omdat ik het gehad heb met al die X merk bashes in ieder telefoon topic.
Ben ik nu de enige die zich hieraan ergert of moeten we er omheen lezen en score geven op basis van de rest van de comment? Een +1 (waar hij net op stond) vond ik het absoluut niet waard als je het zo afsluit.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2014 18:51 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
+2 is inderdaad te hoog. Aan de ene kant is het inderdaad een soort verkapt commentaar en aan de andere kant een wens of semi tip voor een artikel of review / test. Ik kan er niet meer dan +1 van maken.Migrator schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:04:
Commentaar op de redactie, geen +2: Verwijderd in 'reviews: Samsung Gear Live: eerste Samsung-smartwatch met Android Wear'
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Nu is die post die je aangeeft in mijn ogen een 0 (kan hem niet meer modereren), maar de stapel -1's is in mijn ogen onterecht.lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 09:22:
is gewoon netjes een +1, en heb dit ook gegeven.. maar de eerste posts worden standaard op tweakers naar -1 gemod. Zie:
corset in 'nieuws: Afbeelding toont Porsche-smartphone van BlackBerry met vierkant scherm'
Ben je de eerste poster? accepteer dan maar dat je op 0/-1 komt.
Dat is gewoon een +1 inderdaad. Huidige score:pdebie schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:02:
Deathchant in 'nieuws: Groei WhatsApp is gelijk gebleven na aankondiging overname Facebook'
dit is toch geen -1? Kan zelf niet modden, omdat hij op mij reageert, maar een -1 is het zeker niet.
[ Voor 79% gewijzigd door SRich op 25-08-2014 22:53 ]
Ik zie er ook geen +2 in. Dat te hebben gezegd; er staat op dit moment geen enkele +2 moderatie meer op die post. Wellicht heeft een user mis geklikt of zich bedacht?Toff schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 23:55:
Geen idee wat hier "informatief" +2 aan is:
Verwijderd in 'nieuws: Google brengt aparte app uit voor Slides'
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Die moet echt gefixeerd worden, want heeft nu zelfs 134x +3 en 118x +2. Het is niet eens on-topic, dus wat je zegt, hooguit +1 voor de moeite, maar eigenlijk gewoon een 0.SRich schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:14:
Wilbert de Vries in 'nieuws: Facebook neemt maatregelen tegen 'click-baiting''
Dit is echt geen +2, hooguit een +1 voor de moeite maar gewoon offtopic/irrelevant dus een 0
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Mee eens. Het komt weer een beetje aan op het aloude fenomeen informatief maar niet volledig on topic. Naar mijn mening is het een zuivere reactie op een "bijna" ontopic reactie en daarom in ieder geval geen 0. De waarde van de inhoud maakt het voor mij een +2.Cloud schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:21:
Dat is wel erg streng vind ikAls ik naar de post kijk waarop hij reageert dan is het een prima respons op die reactie (te weten komen waar een verkorte url naar toe gaat), die nog zelfs wat toevoegt (het bekijken van de statistieken van zo'n verkorte link).
+3 vind ik ook overdreven maar een +2 misstaat echt niet. 0 is echt te laag, want het is simpelweg niet offtopic. Ik zou het op +1 of +2 houden.
http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon
[ Voor 50% gewijzigd door Bor op 27-08-2014 15:46 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Daantjeeuh op 27-08-2014 17:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oh, zo was dat niet bedoeld. Het is toch gewoon zo dat Samsung veel midrangers uitbrengt die na een jaar niemand meer kent? En het is ook zo dat 64 bit, mits goed ingezet, heel goed als marketing gebruikt kan worden. For the record; ik heb niets tegen of voor Samsung.k1n8fisher schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 20:52:
Omdat het een beetje trollerig overkomt richting Samsung?
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
[ Voor 5% gewijzigd door Daantjeeuh op 28-08-2014 15:28 ]
Onjuistheden? Ik heb voor elk argument bronnen aangegeven. Daarom zeg ik ook dat mensen niet weten waar ze het over hebben. Het is ook geen Samsung vs Apple discussie.Daantjeeuh schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:25:
Wat is hier precies zo schandalig aan? Je posts staan op 0 of +1 omdat sommigen gewoon wat onjuistheden bevatten (0) of gewoon informatief zijn (+1).
Overigens zijn er al meer dan genoeg Apple vs Samsung/Google en de rest discussies, welke na een aantal posts vaak niet eens meer interessant genoeg zijn voor de frontpage. Kan ook zijn dat mensen je daarom downmodden.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
geen volledig realtime multitasking aanwezig is maar toch.
Apple is juist een bedrijf die maar vaak genoeg niet naar de consumenten luistert.
Daarnaast kunnen niet alle apps ook nog eens real time notificaties ontvangen in iOS.
dit zijn al wat van je onjuistheden, verder is het gewoon Apple vs de rest in dat topic. Iets waar veel mensen niet op zitten te wachten, en ook niet bepaald bijdraagt aan een discussie over de wearables waar het over hoort te gaaniOS6 en 7 hebben op de taskswitcher na niet veel veranderd aan multitasking. De standaard mail applicatie werkt nogsteeds met minimale intervals van 10 of 15 minuten bijvoorbeeld
Weet je waar mijn post uit voortkomt? Omdat het me al maanden opvalt dat moderatie scores beinvloedt lijken te worden door voorkeur voor merken. Waarbij mensen met een positieve toon over een merk bijvoorbeeld constant betere rating krijgen bij posts die niet eens onderbouwd worden of alleen aannamens bevatten terwijl de posts met bronnen maar negatiever gestemd over bepaalde merken gewoon een lagere rating krijgen.Spheroid schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:36:
Je zou natuurlijk wat diplomatieker kunnen zijn in het mensen (en in dit topic mods) wijzen op hun onvolkomenheden. Verder zag ik in tenminste 1 van je posts geklaag over de moderatie door apple fanboys. Dat is natuurlijk sowieso niet gewenst.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik reageerde alleen op een post die niet klopte. Namelijk Dat Apple juist niet bekend staat om hun accu duur. Maar dat ze relatief veel eruit weten te halen door geen echte multitasking wat processor gebruikt scheelt. Hierbij werdt dit als niet kloppend beschreven en kwam ik met bronnen aan. Heel simpel. Heeft niks met iets ophemelen of afkraken te maken maar met feiten.botoo schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:41:
Rin, als je graag halleluja over Android zingt, waarom moet dat dan in een Apple nieuwsitem dat over wearables gaat?
Maar daar is dit topic niet voorSn0wblind schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:40:
[...]
Dit mag dan ook best eens gezegd worden. Naar mijn mening moet het moderating systeem dan ook eens nodig op de schop.
Daar heb je groot gelijk in
Verwijderd
doet mij anders vermoeden. Verder is de post off-topic. Het belang van een bepaalde dienst in Nederland of in het Nederlands doet niet af aan de telefoon. Zelfs als deze dienst over 5 jaar pas zou worden geïntroduceerd is dit nog steeds van toepassing op de telefoon in kwestieSTELLETJE KLOTE PUBERS
[ Voor 7% gewijzigd door Daantjeeuh op 28-08-2014 16:20 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Niet alleen in dat topic trouwens, is eerder al eens voorgekomen in het topic.SRich schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:09:
Misschien even die [Verwijderde gebruiker] een berichtje sturen, door zijn toon in zijn reactie's verzamelt hij een record aantallen -1's in nieuws: 'Apple komt in september al met eigen wearable'
[ Voor 5% gewijzigd door Bron op 28-08-2014 18:02 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Had maar 1 iemand gedaan. Hij staat nu op +1Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:37:
Verwijderd in 'reviews: Alien: Isolation - Je bent kwetsbaar'
Mijn eigen reactie word omlaag gemod, terwijl het ontopic is. Me eigen mening en beetje waarschuwend. Dus snap de -1 ook niet.
[ Voor 91% gewijzigd door SRich op 29-08-2014 13:40 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Migrator op 29-08-2014 18:56 ]
Ik heb gereageerd in het nieuwbericht, omdat de discussie van bij het nieuwsbericht ging over een stukje inhoud van het nieuwsbericht; de verplaatsing van de knoppen.Migrator schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:48:
Wat is de juiste moderatie voor een reactie als 3x3 in 'nieuws: Nieuwe beelden van vermoedelijke Lumia 730 en 735 verschijnen online' ?
Bij zowat elk nieuwsbericht over telefoons zie ik (precies) deze reactie en elke keer komt 'ie weer op +2 terecht, en na 5 keer is dat niet meer terecht imo.
[ Voor 4% gewijzigd door 3x3 op 29-08-2014 19:43 ]
| live and give like no one else |
Eat the bugs, live in a pod
Nu ik er even naar gekeken heb geef ik je groot gelijk dat je die reactie ook daar hebt geplaatst. Omdat ik hem al gezien had ben ik dus te snel hierheen gegaan om het te melden, maar je reactie is daar zeker relevant.3x3 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:41:
[...]
Wat mij betreft, is die dan ook relevant voor een discussie over invoer & kwaliteit van specifiek deze telefoon tegenover zijn voorgangers.
Verwijderd
Wauw nog nooit zoveel +3 en +1 gezien op een reactie, ik heb hem een 0 gegeven.
[ Voor 23% gewijzigd door _David_ op 30-08-2014 23:34 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Eat the bugs, live in a pod
Mag inderdaad gewoon naar een 0._David_ schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 23:33:
[...]
Wauw nog nooit zoveel +3 en +1 gezien op een reactie, ik heb hem een 0 gegeven.
Bigg Balls in 'nieuws: Afbeeldingen en video's tonen iPhone 6 met A8-soc en nfc'
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 31-08-2014 10:39 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2014 12:06 . Reden: link ]
Verwijderd
Verwijderd in 'reviews: HTC One mini 2: de One (M8) op dieet'k1n8fisher schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 12:11:
Misschien even een linkje van je post wegzetten?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq