Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Lees jij weleens, voor je iets typt?
Als jij iets vindt, dan is het blijkbaar zo, maar als een ander iets vindt, dan is het meningmodden (dat was jouw stokpaardje, wat ik op de hak nam) of zelfs onzin... Ik stop hiermee, met een zinloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
Volgens mij is mijn -1 hier niet terecht: Avalaxy in 'nieuws: Dell laat klanten in Bitcoin betalen'

Ik wijs simpel iemand op het feit dat z'n informatie niet correct is en leg uit hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Avalaxy schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:24:
Volgens mij is mijn -1 hier niet terecht: Avalaxy in 'nieuws: Dell laat klanten in Bitcoin betalen'

Ik wijs simpel iemand op het feit dat z'n informatie niet correct is en leg uit hoe het werkt.
Even buiten het feit dat er gewoon domme fouten in staan zoals:
e zonder jouw toestemming of medeweten een shitload aan extra geldt print en daarmee jouw deel van het geld minder waard maakt?
Wat geen enkele bank zomaar even kan doen.

En je nog steeds als bitcoin miner precies 0,0 bewijs hebt dat dit niet uiteindelijk met bitcoins gaat gebeuren. ja dan kan ik het me voorstellen dat er wat downmods komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:20
lanerios schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:28:
[...]

Wat geen enkele bank zomaar even kan doen.
M'n punt is dat er keer op keer door overheden enorme hoeveelheden fiat bijgedrukt worden, dat gebeurt wel degelijk. Jammer dat je het gelijk een "domme fout" noemt, er staat namelijk niks dat niet waar is.

1) ik geef geen toestemming
2) er wordt HEEL veel geld bijgedrukt

Volgens mij is geen van deze twee punten géén feit.
En je nog steeds als bitcoin miner precies 0,0 bewijs hebt dat dit niet uiteindelijk met bitcoins gaat gebeuren. ja dan kan ik het me voorstellen dat er wat downmods komen.
Dan snap je dus niet hoe Bitcoin werkt. De code is gewoon open source, check zelf maar dat het niet kan.

Kennelijk zit er een Bitcoinhater, ook m'n andere reactie heeft een onterechte -1: Avalaxy in 'nieuws: Dell laat klanten in Bitcoin betalen'

[ Voor 29% gewijzigd door Avalaxy op 19-07-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Prysm Software in 'nieuws: KPN benoemt Nederlandse oud-minister tot financieel directeur'

Mag van de FP af, inclusief gebruiker. En ja ik weet het, dat bepaald de crew zelf bla bla bla.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens.. dit niveau is gewoon echt kansloos. Maar ja, tweakers beslist. Dus we wachten af

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

neevedr in 'nieuws: Nederlanders gebruiken steeds vaker wifi buitenshuis'

Gewoon -1, gebruiker heeft het artikel niet gelezen, want in je eigen tuin zitten telt niet mee, heeft dus geen relevantie en is dus een -1 nutteloze fipo.

Bizar genoeg zijn er nog mensen die hem +2, +3 en een massa +1 geven.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Cyphax

Moderator LNX
HMC in 'nieuws: Nederlanders gebruiken steeds vaker wifi buitenshuis'
Deze heeft 6x -1 gekregen; ook dat lijkt me een hele slechte moderatie.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lijkt me idd gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik snap het minmodden naar een 0 wel. Als iedereen gaat posten waar hij/zij wifi uitzet, dan kunnen we wel bezig blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

In dat topic moet dat toch wel mogen lijkt mij. :P ;)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die komt dus waarschijnlijk vanuit het "grappig"-kamp. Idd geen +3 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Als mijn neefje van 6 zo'n grap zou maken zou ik 'm wel scherp vinden, het zijn ws dan ook z'n vriendjes en klasgenootjes die dit massaal op +3 modden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik snap dat deze +1 krijgt omdat een hoop mensen het er mee eens zijn, maar dit vind ik eigenlijk ook wel naar -1 neigen wegens een flame-bait...

Verwijderd in 'nieuws: Beveiligingsonderzoeker legt backdoors bloot in iOS 7'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Die hele thread zelfs wel lijkt me.
DaantjeeuhMe schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:07:
Ik snap dat deze +1 krijgt omdat een hoop mensen het er mee eens zijn, maar dit vind ik eigenlijk ook wel naar -1 neigen wegens een flame-bait...

Verwijderd in 'nieuws: Beveiligingsonderzoeker legt backdoors bloot in iOS 7'
-1 vind ik niet; het komt op mij niet over als een flamebait of iets anders dat -1 verdient, maar het is wel irrelevant qua inhoud. Ik heb 'm een 0 gegeven.

[ Voor 45% gewijzigd door Cyphax op 22-07-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
corset in 'nieuws: KPN stelt release op privacy gerichte Android-toestel BlackPhone uit'

Is toch netjes on topic? Ik twijfel aan het idee van KPN. Mag dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
nieuws: Apparaatje detecteert of drankje stiekem is vervuild met drugs

De reacties van dit artikel zijn doorspekt met allemaal stigmatiserende opmerkingen richting mogelijke slachtoffers, het is om verdrietig van te worden. Als we er vanuit moeten gaan dat vrijwel ieder persoon die zich gedrogeerd aanmeld bij het ziekenhuis er zelf om heeft gevraagd... |:(

Sowieso vind ik het ook allemaal offtopic omdat het apparaat bedoelt is voor mensen die willen voorkomen... bewuste gebruikers is het niet aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

De manier waarop jij daar reageert is nou ook niet bepaald normaal.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dreazz1nl in 'nieuws: Nederlandse telecomretailer The Phone House sluit 50 winkels -update'

Die gehele gebruiker mag wel naar gekeken worden.. gelijk iedereen maar aan het gas is -2 imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Seth_Chaos in 'nieuws: Nvidia kondigt Shield Tablet officieel aan'
Met 'argumenten' als bagger, crap, wanconstructie kom je imho niet verder dan -1 en zeker geen +2

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag maar mkools24 in 'nieuws: Netflix komt in september naar België' ?

Niet om mijn eigen antwoord daarop te rechtvaardigen maar het verkondigen van onwaarheden kan toch geen 1x +3 en 4x +2 krijgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
_David_ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:50:
De manier waarop jij daar reageert is nou ook niet bepaald normaal.
Vind je? Waar doe ik volgens jou dan niet normaal?

Ik reageer alleen vrij pittig richting een aantal personen die enorm aan het stigmatiseren zijn... zodra men roept dat ieder gedrogeerd persoon wat in het ziekenhuis beland daar vrijwel altijd zelf om heeft gevraagd dan ben je gewoon niet goed snik... maar blijkbaar denkt met echt 'dat het nooit gebeurd'. Ik heb daarbij verder geen onvertogen woord gebruikt... ik zie er niets 'niet normaal' aan, of moet iedere reactie met de gevoeligheid van een beleefde robot worden geschreven?

Als je misschien mijn vieze voorbeelden bedoelt... mwoa, idd wat smerig en direct maar wel een heel duidelijk punt uit de praktijk... 'Richard' wordt niet voor niets al bijna 20 jaar 'Piessie' genoemd _O- Het andere voorbeeld kan ik zelfs overigens ook nog niet steeds geloven... die is ook wel erg vies maar waar gebeurd. 8)7 En ik denk dat de meesten die in het verleden wel een beetje ehh 'wild' hebben gefeest vergelijkbare verhalen hebben... het was maar om een punt te maken richting personen die blijkbaar weinig ervaring hebben met het 'echte clubleven'.

Maar goed... waar maak ik mij ook druk om... zie dat ik flink naar beneden ben gebumped ;) Voorbeelden uit de praktijk -1... mensen die zeggen dat het niet gebeurd +1... sure.

[ Voor 53% gewijzigd door MicGlou op 22-07-2014 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Anoniem: 512552 in 'nieuws: Belg zet eerste vermoedelijke screenshots Windows 9 online'
Zeker geen +2, eerder -1

Dit is dan weer geen -1, wat ik hier zeg klopt gewoon volledig:
Loller1 in 'nieuws: Belg zet eerste vermoedelijke screenshots Windows 9 online'

[ Voor 42% gewijzigd door Loller1 op 22-07-2014 23:48 . Reden: Verkeerde links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat is 3x dezelfde reactie. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Dirk schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 23:47:
Dat is 3x dezelfde reactie. ;)
Whoops, heb de links aangepast, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Deze mag van mij ook wel op -1, of eventueel naar boven afgerond op 0. :|

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 23-07-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Deze mag wel terug naar een +1, hoop meningmodders denk ik; lasharor in 'nieuws: Rechter: Nederland mag NSA-data blijven gebruiken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Cyphax. -1 zeker niet. Misschien off, maar imo zelfs +1 Grappig en waar. ;)
Als jij voor -1 stemt daar, dan ben je een fanboy! LOL.

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 23-07-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

rene_fb in 'nieuws: Microsoft: Windows en Windows Phone worden één besturingssysteem'

Feitelijk onjuistheden, om een essentieel stukje te quoten:
Één besturingssysteem gaat het echt niet worden. x86/x64 vs ARM, unlimited resources (desktop) vs strictly limited (mobiel). Dat ze alles gelijk trekken wat betreft uiterlijk was uiteraard te verwachten. Maar meer dan dat ook niet. Alsof je straks een x64 applicatie op je mobiel gaat draaien.
Windows 8 en RT zijn precies hetzelfde besturingssysteem. Heel veel mensen denken dat dit verschillende versies zijn, maar de code is gewoon hetzelfde, het draait alleen op andere hardware.
Het verschil is dat in Windows RT de mogelijkheid tot executables draaien is uitgezet, dit kan wel weer worden aangezet waarbij software die werkt op ARM hardware, ook gewoon draait, echter zullen de andere executables een foutmelding geven.

Windows RT is en blijft dus gewoon een licht aangepaste versie van Windows 8, maar dit zal bij een toekomstige Windows Phone versie ook zijn, want ook die versie zal op diverse punten moeten worden aangepast, terwijl in zowel de kern (Windows NT van oorsprong) als de lagen er boven (code, drivers enz) hetzelfde worden op alle versies, terwijl wel iedere versie aangepast toegang zal hebben en aangepaste interfaces.

Omdat het feitelijk dus absoluut niet waar is wat hij zegt, zorgt de +2 dat veel mensen de verkeerde informatie over de verschillende versies krijgt, daardoor is die ook niet informatief, maar hooguit een +1 voor de moeite.
Wikipedia: Windows RT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@Ben: waarom klaag je daar dan niet? In een reactie. Met je mooie argumenten.Waarom hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Het valt me de laatste maanden zeer veel op dat er echt heel erg mening gemodereerd wordt. Als een reactie wordt gepost op een artikel en de mod een andere mening heeft (lees fanboys) dan krijgen de posts automatisch een -1 toegewezen. Zeer irritant en gewoon Tweakers.net niet waardig. Een goed voorbeeld van zo;n topic is deze rpolderman in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

HMC schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:13:
@Ben: waarom klaag je daar dan niet? In een reactie. Met je mooie argumenten.Waarom hier?
Ik heb daar mijn bericht geplaatst, echter is klagen over foute moderaties niet voor op de FP, juist dan komt mijn bericht hier langs voor een terechte -1. Met 21 +3 en 34 +2, komt dat bericht ook niet met alleen mijn argumentatie op de FP, op een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

HMC schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:04:
Lekker aan het meningmodden.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
Ik twijfel eraan of deze meneer wel eerlijk wordt gemod: DarkBlaze in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'

Elke reactie is bij hem sowieso gedownmod naar -1, terwijl volgens mij bijna alle 0 moeten zijn.
Valt erg op dat het blijkbaar consequent naar -1 is gemod door sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Hier ook weer meningmodden:
RagingPenguin in 'reviews: OS X Yosemite Preview - Apple knoopt de Mac aan de iPhone'
en hier
blouweKip in 'reviews: OS X Yosemite Preview - Apple knoopt de Mac aan de iPhone'
HMC schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:13:
feitelijke onjuistheden horen op 0 volgens de mod FAQ, niet op +2 :)

[ Voor 21% gewijzigd door RagingPenguin op 23-07-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
-nvt-

[ Voor 99% gewijzigd door RagingPenguin op 23-07-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

marcel87 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:54:
Ik twijfel eraan of deze meneer wel eerlijk wordt gemod: DarkBlaze in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'

Elke reactie is bij hem sowieso gedownmod naar -1, terwijl volgens mij bijna alle 0 moeten zijn.
Valt erg op dat het blijkbaar consequent naar -1 is gemod door sommigen.
Omdat ze inmiddels zo ver offtopic zijn, zeker zijn bericht, dat het ongewenst is. Ik bedoel hij heeft het nu over hoe hij in bepaalde BMW's zit terwijl het bericht over Apple gaat.

100% offtopic, en dus -1 volgens de modfaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Benjamin- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:10:
[...]

Omdat ze inmiddels zo ver offtopic zijn, zeker zijn bericht, dat het ongewenst is. Ik bedoel hij heeft het nu over hoe hij in bepaalde BMW's zit terwijl het bericht over Apple gaat.

100% offtopic, en dus -1 volgens de modfaq.
-1 is ongewenst, flamen, trollen etc. 0 is irrelivant aka offtopic. Maar het is opvallend dat als het negatief naar Apple is het automatisch -1 wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 23-07-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Niet online
Sn0wblind schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:28:
[...]

-1 is ongewenst, flamen, trollen etc. 0 is irrelivant aka offtopic. Maar het is opvallend dat als het negatief naar Apple is het automatisch -1 wordt.
nope. uit de mod FAQ:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
ik heb het bewuste stukje al vetgedrukt. Merkbeleving bij auto's mag je wel onder 'zwaar off-topic' beschouwen bij een iMac review denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Sn0wblind schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:28:
[...]

Fijn dat je die aanname doet, maar die klopt totaal niet. Zoals ik al zei, in de modfaq staat hier een -1 voor, dit staat ook in het bericht boven mij.

Dus minder geneuzel over Apple, meer geneuzel over jezelf dat je niet doet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Als het enigzins offtopic is maar wel in relatie staat tot het onderwerp. Vergelijkingen worden gegevens etc. Vergelijkabre situaties etc. Is dat niet zwaar offtopic.

Daarnaast staat het enorm open voor eigen interpretatie. Met name de zin "waarvan je liever niet had gezien dat ze geplaatst waren". Het is heel erg overduidelijk dat in topics waar bepaalde merken waar een hoop mensen fan van zijn. Dat hierbij altijd heel eenzijdig en oneerlijk gemodereerd wordt. Terwijl er een hoop hele valide posts gemaakt worden die ermee in verband staan en of verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

HMC schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:04:
Imho wel degelijk een -1
En dan toch nog "voldoende" geven, voor iets dat gewoon zo traag is als dikke stront door een trechter, dichtgelijmd zit en ook nog eens belachelijk overpriced is. Tweakers.net waar gaat dit heen....
Commentaar op de score van de redactie mag naar GR en de rest is gewoon lekker bashen.
Dat jij dan iemand voor fanboy uitmaakt zegt meer over jouw kijk op modereren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Sn0wblind schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 19:59:
Als het enigzins offtopic is maar wel in relatie staat tot het onderwerp. Vergelijkingen worden gegevens etc. Vergelijkabre situaties etc. Is dat niet zwaar offtopic.

Daarnaast staat het enorm open voor eigen interpretatie. Met name de zin "waarvan je liever niet had gezien dat ze geplaatst waren". Het is heel erg overduidelijk dat in topics waar bepaalde merken waar een hoop mensen fan van zijn. Dat hierbij altijd heel eenzijdig en oneerlijk gemodereerd wordt. Terwijl er een hoop hele valide posts gemaakt worden die ermee in verband staan en of verbonden zijn.
Dit was zijn bericht:
Dat valt je nog vies tegen :P Een BMW 1/3/5 etc kan ik bijvoorbeeld niet rechtop in zitten ;) Geld ook voor een Benz CLS en een gewoone C/A6 gaat dan weer wel maar die rijd echt niet veel beter dan dat carismatje van mij :P ja als je er een met een dikke motor neemt zal hij sneller zijn maar goed dan mag je nog 130 dus dat spreekt dan misschien nog in het voordeel van een AIO :P

En verkijk je niet op die Carisma, die rijd nog best lekker hoor staat ook op een Volvo onderstel bv ;)
Vertel is, wat heeft dit te maken met die iMac?

[ Voor 37% gewijzigd door Benjamin- op 23-07-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ok, ik dacht even dat het over een andere vergelijking ging. Dit is inderdaad een -1. Maar er zijn genoeg voorbeelden waarbij dit totaal niet het geval zijn. Waarbij een aanname in het voordeel van Apple zelfs een 2 kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Meer aannamens...

Maar als je berichten hebt die niet goed zijn gemoderate, dan gewoon posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Zijn er teveel om allemaal te linken maar de meestte -1 geld dit in ieder geval voor.

En wat ik zei is geen aanname. Iedereen kan zien dat een hoop posts die weldegelijk informatief en met het onderwerp te maken hebben een -1 en en of een 0 hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dat is dus de definitie van aanname: De aanname is dat omdat zoveel onterechte moderaties zijn gedaan, dat ik en andere ook onterecht hier -1 op hebben gemodereerd.

Stop maar met deze 'discussie' wanneer je feitelijk gewoon ongelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Over feiten praten terwijl jij een mening geeft. Sorry, zoals ik al zei, is niet tweakers waardig. Dit zeg ik als ex moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Welke mening? En denk je dat mij het een fluit kan schelen wat je ooit was?
Feitelijk gezien heb je geen onderzoek gedaan, je reageert op mij met een aanname dat het bericht onterecht op -1 staat, vervolgens probeer je dit nog recht te praten, omdat het echt heel vaak gebeurd.
Dus nogmaals, stop met die onzin, erg ongewenst. Ik ben verder klaar, anders ben ik net zo erg als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dus je ontkent dat er een hoop mismoderaties zijn, vooral betreft posts die een negatieve kijk maar wel informatief betreft het merk apple waren in het topic? Loop maar weg inderdaad, erg professioneel en laat goed zien uit welk hout je bent gesneden als mod. Zie de eerste threat waar een discussie wordt gehouden betreft het merk apple en waar mensen hun mening geven. een user genaamd darkblaze krijgt constant de -1 maar hetzelfde type posts die positief gestemd is krijgt de +1.

maar deze aanname is een +1 waard? tweakers.net/reviews/3609/last/apple-imac-medio-2014-zuiniger-maar-ook-trager.html?showReaction=7079866#r_7079866

Wel is er een mod aan het werk om een hoop mismoderaties te verbeteren zie ik. Maar zal jij dan wel niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sygys in 'nieuws: Battlefield Hardline schuift door naar 2015' lijkt mij totaal geen +2 waardig, mede temeer omdat de poster mijn bericht niet begrijpt of anders interpreteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
corset in 'nieuws: EA maakt Sims 2 Ultimate Edition tijdelijk gratis'

Zucht.. 0? Waarom? Omdat ik een keer blij ben met EA?

Het gaat me niet om de eindscore.. maar de constante mismods bij EA berichten.. de +2 en de 0. Wordt er een beetje moe van. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 24-07-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 20:46
lol, fijne discussie hierboven @ Rin en Benjamin.
Benjamin- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:06:
[...]

Dit was zijn bericht:

[...]

Vertel is eens, wat heeft dit te maken met die iMac?
Niks, maar dat is dan toch gewoon offtopic?

Het grijze gebied tussen zwaar offtopic en gewoon offtopic is nogal... ja hoe zeg je dat... vaag. Daadwerkelijk trollen en beledigen lijkt me overduidelijk herkenbaar en dan is -1 terecht, mja wanneer is iets zwaar offtopic en wanneer is dit gewoon offtopic? Volgens mij kan je offtopic=offtopic beschouwen, in welke mate dit ook is. Daarin is de FAQ inconsistent, omdat in verdere gradaties voor +1 +2 +3 duidelijk onderscheid is gemaakt.

Ik zie dan ook hetzelfde gebeuren als wat Rin zegt. Darkblaze wordt constant gedownmod, zonder dat dit de hele tijd terecht is. Nu mag je dit van mijn part prima schuiven onder het vage begrip "zwaar offtopic", maar dat zijn zoveel reacties. Feitelijk dan ook alle mensen die op hem reageren. Kijk maar naar de reacties... genoeg nullen en +1 onder de auto verhalen van Darkblaze. Toch wel opmerkelijk als je het mij vraagt.

Ook hier wordt hij consequent naar -1 gemod: DarkBlaze in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager' Wellicht was een bron netjes geweest voor +1/+2, maar met deze reacties lijkt mij -1 onterecht. Ik heb ze zojuist allemaal geboostmod met 0, ook onderliggende reacties op hem die zogenaamd +1 waard waren.

Of zoals dit soort reacties van anderen:
1200 euro voor een educatief gericht toestel?
Met geen SSD, een gwn Full HD scherm, geen snelle processor.... lachwekkend...
Zijn gewoon +1 gemod. Wel frappant te noemen, ondanks dat de woorden ansich relevant zijn heeft dit natuurlijk 0,0 waarde aan de discussie. Offtopic dus.
Grote kans dat Apple in september een nieuwe versie van de iMac aankondigd, deze iMac zal waarschijnlijk stuk krachtiger zijn dan de geteste iMac. Ik vindt persoonlijk de iMac (2014) ontzettend snel en naar behoren werken. De iMac is vaak een stuk krachtiger dan een desktop machine. De iMac heeft gewoon prima hardware aan boord.
-1 gemod, lijkt me gewoon +1 of minimaal 0
Wat mij niet helemaal duidelijk is en wat ik wel ergens anders had vernomen is dat ze alleen het 21 inch instapmodel van deze specificaties hebben voorzien maar dat de rest in de lijn wel desktopprocessors bevat. Klopt dit? Is deze review dan alleen van toepassing op het instapmodel?
+2 gemod, maar ik zie weinig informatieve zaken. Enkel een vraag die hij zelf niet beantwoordt. Ik vermoed dat deze +2 is gemod zodat hij opvalt en er antwoord komt op de vraag. Dat is dan ook gebeurd.
Ik vraag me af of ze het niet gewoon expres hebben gedaan om het model dat net iets duurder is maar betere specs heeft een stuk aantrekkelijker te maken, dat is een bekende marketing strategie.
Bijvoorbeeld een bioscoop die eerst alleen een kleine popcorn voor 2 euro en een grote voor 4 euro aanbiedt, door een medium ertussen te zetten voor 3.50, wordt de grote popcorn ineens veel aantrekkelijker en veel meer verkocht.
Hoe precies kan deze reactie +2 worden gemod, alweer zie ik het niet. De mediaan zal effectief op +0.5 moeten liggen ipv op +2. Deel 1 is ontopic, deel 2 met de bioscoop is offtopic... keuzes in 0 en +1, +2 is overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Benjamin- schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:31:
Welke mening? En denk je dat mij het een fluit kan schelen wat je ooit was?
Feitelijk gezien heb je geen onderzoek gedaan, je reageert op mij met een aanname dat het bericht onterecht op -1 staat, vervolgens probeer je dit nog recht te praten, omdat het echt heel vaak gebeurd.
Dus nogmaals, stop met die onzin, erg ongewenst. Ik ben verder klaar, anders ben ik net zo erg als jij.
Nog een beetje normale toon? Je kan het niet met iemand eens zijn, maar dit soort gedrag slaat nergens op. Iedereen kan zien dat de imac review zeer zwaar gemod worden naar een mening, en niet naar de modfaq.

Dat jij dan vind dat dat een mening is, is goed. Maar een paar voorbeelnden:

NanoSector in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'

Netjes +1, maar staat op 0

Verwijderd in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'

is een 0, staat op +1

Xieoxer in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager'

is +1, heeft -1

Volgens de modfaq zijn dit 100% mismods.

offtopic:
moet ik er wel bij zeggen dat jou aggresieve toon 100x erger is dan degene waar je op reageert, maar ok

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 24-07-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Waar heb je het over? Ik heb gigantisch veel kritiek op het modsysteem. Het ging er hier om dat er een aanname werd gedaan dat het bericht in kwestie, door de community slecht was gemod. Het ging hier om een individueel geval, niet over alle moderaties op dat nieuwsbericht.
Begin is te lezen mensen, dat is echt het halve hele werk.
marcel87 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:02:
[...]

Niks, maar dat is dan toch gewoon offtopic?

Het grijze gebied tussen zwaar offtopic en gewoon offtopic is nogal... ja hoe zeg je dat... vaag. Daadwerkelijk trollen en beledigen lijkt me overduidelijk herkenbaar en dan is -1 terecht, mja wanneer is iets zwaar offtopic en wanneer is dit gewoon offtopic? Volgens mij kan je offtopic=offtopic beschouwen, in welke mate dit ook is. Daarin is de FAQ inconsistent, omdat in verdere gradaties voor +1 +2 +3 duidelijk onderscheid is gemaakt.
Offtopic kan je zien als iets dat gerelateerd is, maar niets met het bericht zelf heeft te maken, of iets wat gewoon geen toegevoegde waarde heeft, maar nog steeds gerelateerd is aan het bericht.
Denk bijvoorbeeld een bericht waar de laatste Samsung telefoon met Android wordt aangekondigd met reacties zoals: "Zelf vorige keer een Samsung gehad, maar vond dit toch niets, nu een iPhone, werkt echt veel prettiger" of "Heb het vorige model hiervan, echt geweldig ding". Beide voegen niets toe, beide zijn niet relevant voor de aankondiging. Beide dus een 0.

Hier hebben we het over iemand die praat in een bericht over de laatste iMac, over hoe hij zit in een BMW. Dit is absoluut 100% ongerelateerd, dit heeft echt helemaal niets maar dan ook niets met het bericht te maken, en is dan ook zeer zeker ongewenst.
Het feit is dat de modfaq deze berichten als -1 bestempelt. Nu kan jij zeggen, ja maar zo zwaar offtopic is dit niet. Maar wat vind jij dan wel zwaar offtopic? Als jij over hoe je zit in een BMW in een iMac bericht, nog niet zwaar offtopic vind, dan kunnen we echt over alles hebben en nog niet zwaar offtopic gaan.

Als je niet vindt dat dit onder de -1 moet vallen, dan moet je voorstellen doen in een andere topic, over hoe dit stuk uit de modfaq moet worden gehaald. Maar op dit moment is ieder offtopic bericht die totaal geen relatie heeft met het originele bericht, een min 1. En op dat FEIT, is het dus zo dat de community terecht DAT bericht op -1 heeft gezet. Je kan nu vervolgens 400 andere berichten er bij halen om je punt te maken, maar dat vind ik dus niet relevant, mijn argument betrof dat enkele bericht, en daarop reageren jullie, hou het dan ook bij dat bericht als je een probleem hebt met mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dan heb ik een suggestie.. leer ook even rustig lezen. Laat ik het duidelijk maken:

Jij:
Maar als je berichten hebt die niet goed zijn gemoderate, dan gewoon posten hier.
Hij:
Zijn er teveel om allemaal te linken maar de meestte -1 geld dit in ieder geval voor.
Is gewoon een goed punt. Er is zeer veel gemismod daar. Teveel om hier te posten, en er is al vaak genoeg gebleken dat alle mods gewoon netjes met een artikel link uit de voeten kunnen. Dus daar ga je al fout

Jij:
De aanname is dat omdat zoveel onterechte moderaties zijn gedaan, dat ik en andere ook onterecht hier -1 op hebben gemodereerd.
Zegt hij totaal nergens. Dus van jou kant een aanname

Eerst feiten, dan emoties.

Edit:

Laat ik het anders zeggen.. jullie zijn nu zo gigantisch langs elkaar aan het praten dat het nergens meer over gaat :)

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 24-07-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kunnen we het aub een beetje netjes houden in dit topic mensen? Het gaan hier om mismods aankaarten, die hele discussie eromheen en het aanvallende taalgebruik is ongewenst.

Modbreak:Dit dus.
Ga netjes met elkaar om, speel niet op de man en houdt de discussie vriendelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Dirk op 24-07-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
GrooV in 'reviews: Vier 'Chinaphones' getest : bijzondere telefoons van onbekende merken'

Vrij vertaald:

Ik wil het zelf niet doen. maar kunnen jullie alles voor me voorkauwen? Niet echt tweakers waardig, en zeker geen +1 :(

Do note: Niet aanvallend bedoeld, gewoon mijn visie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
0 gegeven. Daar staat de reactie inmiddels ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst

Heb zo'n idee dat dit topic interessant gaat worden... ;)

edit: dit is bijv geen +3 waard: Aschtra in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'

[ Voor 35% gewijzigd door Daantjeeuh op 24-07-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het valt nog mee tot nu toe, ben net het gehele topic doorgelopen. Zaten een paar flinke mismods tussen, maar die waren maar van 1/2 personen. 5 minuten geleden was ik klaar en toen was ik wel tevreden :).

------
Deze reactie hoeft echt niet op +3, vooral niet in dit nieuwsbericht:
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse site voor verkoop tweedehands e-books stuurt aan op rechtszaak'

Ook deze krijgt ontzettend veel mee-eens mods;
Grrrrrene in 'nieuws: Nederlandse site voor verkoop tweedehands e-books stuurt aan op rechtszaak'

[ Voor 37% gewijzigd door Ircghost op 24-07-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je hebt het helemaal begrepen :P. Mijn moderatie heeft het niet naar onderen kunnen brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ircghost schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 17:44:
[...]

Het valt nog mee tot nu toe, ben net het gehele topic doorgelopen. Zaten een paar flinke mismods tussen, maar die waren maar van 1/2 personen. 5 minuten geleden was ik klaar en toen was ik wel tevreden :).

------
Deze reactie hoeft echt niet op +3, vooral niet in dit nieuwsbericht:
Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse site voor verkoop tweedehands e-books stuurt aan op rechtszaak'

Ook deze krijgt ontzettend veel mee-eens mods;
Grrrrrene in 'nieuws: Nederlandse site voor verkoop tweedehands e-books stuurt aan op rechtszaak'
Eerste staat nu op +1 en de 2e heeft nog een zetje nodig.
|:(

---
Bonez0r in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'
Geen +3

Keypunchie in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'
Geen +2

[ Voor 28% gewijzigd door _David_ op 24-07-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
Aschtra in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'

Zucht, al weer +3... Snappen deze mensen het dan echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Was al gemeld boven je door een ander.. sterker nog, die heb jezelf al eerder gemeld vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ben biased, daar niet van, maar als dit al +2 waard zou zijn:
viperthepala in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'

Waarom zou mijn reactie dan minder waard zijn (+1):
Artjuh in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'

De eerste is benieuwd naar een vergelijking van bepaalde cijfers (wat blijkbaar een ander licht op de zaak zou kunnen schijnen, gezien z'n voorbeeld). Levert helemaal geen info verder.
De tweede maakt (een begin met) die vergelijking (en maakt duidelijk dat het niet bepaald een ander licht op de zaak schijnt).

En deze lijkt me ook niet +3 op basis van inhoud:
freaq in 'nieuws: Ook Twitter heeft vooral blanke mannen in dienst'

Vrij rommelig, schreeuwerig en maakt (langdradig) een punt wat algemeen bekend is? (Dat die minderheidsgroepen ook ondervertegenwoordigd zijn in hoger onderwijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt slecht gemod door waarschijnlijk 1 gebruiker. Daarnaast agressief benaderd. Hier ben ik niet van gedient. Daarnaast staat deze gebruiker als +3 gemod op iedere (tegen)reactie...

Verwijderd in 'video: OS X 10.10 Yosemite Preview'

Ik denk sowieso dat ik bij bepaalde topics geen reactie ga geven meer. Jammer dat sommigen onder ons overal misbruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:18:
Ik ben echt slecht gemod door waarschijnlijk 1 gebruiker. Daarnaast agressief benaderd. Hier ben ik niet van gedient. Daarnaast staat deze gebruiker als +3 gemod op iedere (tegen)reactie...

Verwijderd in 'video: OS X 10.10 Yosemite Preview'

Ik denk sowieso dat ik bij bepaalde topics geen reactie ga geven meer. Jammer dat sommigen onder ons overal misbruik van maken
Al die +3en waren inderdaad verkeerd, maar als je dit soort dingen in je reacties gaat zetten
* wat een sneu moderatie systeen met kinderachtige mensen hier zeg...mijn god. Ik ben geen fan van Apple, schrijf netjes mijn bevindingen op en wordt overal -1 gemoderereerd???? Stelletje losers zeg!!
Dan is een -1 terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 20:36:
[...]

Al die +3en waren inderdaad verkeerd, maar als je dit soort dingen in je reacties gaat zetten

[...]

Dan is een -1 terecht.
Dit heb erna geschreven. Nadat ik erachter kwam. Ik zal de edit even verwijderen. Weinig nut idd.....maar t is vermoeiend af en toe.

De edit inmiddels aangepast.

Maar mijn andere minimaal offtopic posts staan nog steeds op -1. Lijkt met niet de bedoeling. Kan hiernaar gekeken worden aub?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb nog een paar gevonden van je en gemodereerd, sommige staan +1, een paar 0 en 1 -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 08:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
Kan deze (en de opvolgende reacties) GeenStijl/Powned reaguurder van de site afgekickt worden?

Proxi in 'nieuws: Directeur BlackBerry: wij zijn uit gevarenzone'

Misschien dat het zo duidelijker wordt dat we hier alleen fatsoenlijke mensen willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: Samsung presenteert 'smartphone' met 7"-scherm voor Chinese markt'
Zou iemand hier even naar kunnen kijken? Lijkt me niet echt ongewenst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29

3DDude

I void warranty's

Seal64 in 'nieuws: SysAdminDay zet systeembeheerders voor vijftiende keer in het zonnetje'

- Is geen flamebait.
- heeft gelijk + is imo ontopic.

Vind +2 of +3 overdreven maar +1 mag imo wel...
(de reactie onder hem - is praktisch hetzelfde - en heeft +2)

Dus wie modereert hier met z'n neus :+ :P

[ Voor 5% gewijzigd door 3DDude op 25-07-2014 20:30 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

3DDude schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:29:
Seal64 in 'nieuws: SysAdminDay zet systeembeheerders voor vijftiende keer in het zonnetje'

- Is geen flamebait.
- heeft gelijk + is imo ontopic.

Vind +2 of +3 overdreven maar +1 mag imo wel...
(de reactie onder hem - is praktisch hetzelfde - en heeft +2)

Dus wie modereert hier met z'n neus :+ :P
Commentaar op de redactie hoort in GR

en hij is inmiddels al gefixeerd door een powermod :)

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 25-07-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd in 'nieuws: VS neemt wet aan die zelf unlocken mobieltjes legaliseert'
Deze lijkt me geen -1, er wordt gewoon wat genuanceerd, al voegt het niet veel toe en wat genoemd wordt is niet illegaal. Lijkt mij meer een 0.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Zou iemand even naar deze user willen kijken?

munkel

Was me al eens eerder opgevallen maar blijkbaar is zijn gedrag niet verbeterd.
Enorme bord voor de kop fanboyism in alle topics waar apple maar genoemd kan worden, en een enorm scheldende post in de laatste Coinye nieuws post.

Gemiddeld een -0.7 met zoveel reacties zegt ook wel wat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat een kansloos mannetje.. lange reactie vakantie anyone?

Modbreak:Sancties zijn aan de crew, dit soort oproepen zijn enkel storend.

[ Voor 40% gewijzigd door Dirk op 29-07-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wederom domme vraag: MAX3400 in 'downloads: CCleaner for Android 1.03.22' -> staat nu op 0.

Terwijl 3 uur later T.net er een Frontpage-artikel aan besteed.

Lijkt me toch dat mijn URL's, alhoewel niet netjes gelinkt, zeker bijdragen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben zeer benieuwd waarom deze post van mij als offtopic wordt gemod. Als er iets ontopic is dan is het dat bericht wel (specsheets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Er was (waarschijnlijk) maar 1 persoon die je die score had gegeven, het staat nu allemaal goed..

[ Voor 9% gewijzigd door Ircghost op 30-07-2014 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 20:01
Mijn reactie op de Xiaomi test is uit persoonlijke ervaring (wel een Play Store er op, geen GPS ondanks vermelding op Tweakers). Dat lijkt me voor een potentiele koper van belang. Hoe is dat off-topic? Waarom is deze met '0' gemodereerd?
scsirob in 'reviews: Xiaomi Mi Pad: krachtpatser met lange adem uit China'

[ Voor 5% gewijzigd door scsirob op 30-07-2014 09:36 ]

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1.) je reageert op iemand terwijl je gewoon het artikel bedoelde. Komt bij mensen meestal over als "ik wil snel even bovenaan staan"

2.) wat VERNederlander al aangeeft, jij hebt een andere dan standaard versie blijkbaar. Met preinstalled Play Store

3.) Je post is net een uur oud met 2x een mod (die van mij nu en 1 ander) geef het de tijd :)

Ik zie er wel een 0 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 20:01
1) Ik reageer op Hawbesh die aangeeft de Play store handmatig te moeten installeren. Niet nodig, staat er bij een officieel in Europa gekocht toestel gewoon op.

2) Standaard verkrijgbaar in Europa is via de Xiaomi online shop in de EU Direct sectie. Als de geteste versie uit China komt dan is dat voor kopers in Europe niet de standaard.

Ik vermeld terloops dat er geen GPS in zit. Moet ik daar aparte berichtjes voor maken om downmodding te ontlopen?

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MAX3400 in 'nieuws: EA kondigt abonnementsservice aan voor Xbox One-games'

Goh, anti EA met fouten krijgt +3.. how surprising?

Relief2009 in 'nieuws: EA kondigt abonnementsservice aan voor Xbox One-games'

Geeft aan wat er fout aan is, (en echt.. de gehele "ja maar in US kost een game X" is totaal irrelevant aan deze actie van EA) en nog steeds krijgt de anti EA post:

41x +3
24x +2
4x +1
2x 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Mistermo in 'downloads: Nvidia GeForce/Ion 340.52 WQHL' (met reacties) en Mistermo in 'downloads: Nvidia GeForce/Ion 340.52 WQHL' (met reacties) horen volgens mij niet thuis op de frontpage en horen dan geen +1 te hebben.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]