lol, fijne discussie hierboven @ Rin en Benjamin.
Niks, maar dat is dan toch gewoon offtopic?
Het grijze gebied tussen zwaar offtopic en gewoon offtopic is nogal... ja hoe zeg je dat...
vaag. Daadwerkelijk trollen en beledigen lijkt me overduidelijk herkenbaar en dan is -1 terecht, mja wanneer is iets zwaar offtopic en wanneer is dit gewoon offtopic? Volgens mij kan je offtopic=offtopic beschouwen, in welke mate dit ook is. Daarin is de FAQ inconsistent, omdat in verdere gradaties voor +1 +2 +3 duidelijk onderscheid is gemaakt.
Ik zie dan ook hetzelfde gebeuren als wat Rin zegt. Darkblaze wordt constant gedownmod, zonder dat dit de hele tijd terecht is. Nu mag je dit van mijn part prima schuiven onder het vage begrip "zwaar offtopic", maar dat zijn zoveel reacties. Feitelijk dan ook alle mensen die op hem reageren. Kijk maar naar de reacties... genoeg nullen en +1 onder de auto verhalen van Darkblaze. Toch wel opmerkelijk als je het mij vraagt.
Ook hier wordt hij consequent naar -1 gemod:
DarkBlaze in 'reviews: Apple iMac medio 2014: zuiniger, maar ook trager' Wellicht was een bron netjes geweest voor +1/+2, maar met deze reacties lijkt mij -1 onterecht. Ik heb ze zojuist allemaal geboostmod met 0, ook onderliggende reacties op hem die zogenaamd +1 waard waren.
Of zoals dit soort reacties van anderen:
1200 euro voor een educatief gericht toestel?
Met geen SSD, een gwn Full HD scherm, geen snelle processor.... lachwekkend...
Zijn gewoon +1 gemod. Wel frappant te noemen, ondanks dat de woorden ansich relevant zijn heeft dit natuurlijk 0,0 waarde aan de discussie. Offtopic dus.
Grote kans dat Apple in september een nieuwe versie van de iMac aankondigd, deze iMac zal waarschijnlijk stuk krachtiger zijn dan de geteste iMac. Ik vindt persoonlijk de iMac (2014) ontzettend snel en naar behoren werken. De iMac is vaak een stuk krachtiger dan een desktop machine. De iMac heeft gewoon prima hardware aan boord.
-1 gemod, lijkt me gewoon +1 of minimaal 0
Wat mij niet helemaal duidelijk is en wat ik wel ergens anders had vernomen is dat ze alleen het 21 inch instapmodel van deze specificaties hebben voorzien maar dat de rest in de lijn wel desktopprocessors bevat. Klopt dit? Is deze review dan alleen van toepassing op het instapmodel?
+2 gemod, maar ik zie weinig informatieve zaken. Enkel een vraag die hij zelf niet beantwoordt. Ik vermoed dat deze +2 is gemod zodat hij opvalt en er antwoord komt op de vraag. Dat is dan ook gebeurd.
Ik vraag me af of ze het niet gewoon expres hebben gedaan om het model dat net iets duurder is maar betere specs heeft een stuk aantrekkelijker te maken, dat is een bekende marketing strategie.
Bijvoorbeeld een bioscoop die eerst alleen een kleine popcorn voor 2 euro en een grote voor 4 euro aanbiedt, door een medium ertussen te zetten voor 3.50, wordt de grote popcorn ineens veel aantrekkelijker en veel meer verkocht.
Hoe precies kan deze reactie +2 worden gemod, alweer zie ik het niet. De mediaan zal effectief op +0.5 moeten liggen ipv op +2. Deel 1 is ontopic, deel 2 met de bioscoop is offtopic... keuzes in 0 en +1, +2 is overkill.