Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:41

RayNbow

Kirika <3

El_ByteMaster in 'nieuws: Nintendo ontslaat 130 werknemers en verplaatst Europees hoofdkantoor'

Lijkt me niet de bedoeling dat er gelinkt wordt naar modchips en dergelijke?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
video: Sony Cyber-shot RX100 III

Als ik zie dat hier iedereen een -1 heeft gekregen vind ik dat nogal overdreven? De reacties die alleen op de reviewer ingaan kan ik me nog indenken dat ze op 0 gezet worden (al vond ik dat hier eigenlijk ook nog wel relevant omdat het een nieuw gezicht is die welkom wordt geheten en omdat de reacties specifiek onder de video review staan en niet onder de uitgebreide review, waar het opeens wel weer relevant wordt geacht op Jeroen te reageren). Er staan echter ook reacties tussen die wel degelijk op de review ingaan en op -1 zijn gezet. Zelfs Jeroen zelf is op-1 gezet 8)7 . Naar mijn mening heeft iemand hier dus zijn boost rechten en beetje misbruikt, van trolls is hier zeker geen sprake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daar is idd iemand flink fout bezig geweest ja..

Ben er even overheen gegaan, alles staat nu iig weer op het goede niveau :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik vind deze reactie geen +3 waard; Sorcerer8472 in 'nieuws: 'Veilige' privéserver van Protonet haalt 1,5 miljoen euro op in enkele uren', heeft nog een paar zetjes nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind je verhaal vrij goed, alleen het gezever op journalistiek zorgde bij mij voor een punt aftrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Als jij het niet eens bent over mijn opmerking, dan best, echter maakt dat het niet offtopic. Je kan zeggen dat dit hoort in het geachte redactie forum, maar ze hebben een duidelijke keuze gemaakt voor dit soort berichten, daar valt niets aan te veranderen, dessalnietemin vind ik een kritische noot, die onderdeel uitmaakt van een informerend bericht, wel waarde hebben.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ben het juist wel met je eens wat betreft je verhaal over de mogelijke sluiting van GFWL. Maar dat maakt voor mijn moderatie helemaal niet uit.

Ik vind het namelijk een duidelijk verhaal = wel belangrijk. Wat in principe voor een +1 score zorgt.

Je had echter ook kunnen volstaan met uitleggen waarom jij denkt dat het nooit zou sluiten zonder meteen af te geven op de gehele journalistieke kunsten van tweakers, wat onnodig en misplaatst is in mijn ogen. Waardoor ik er een punt van afhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Je kan dus niet tegen een kritische noot. Duidelijk. Aub aftreden als promod.

Feitelijk gezien had Tweakers al gigantische fouten gemaakt bij het vorige bericht, daar heb ik ze op teruggefloten, omdat het ronduit beschamend was dat ze zulke feitelijk onzin hadden geplaatst op de site, terwijl ieder and professionele site het of niet had geplaatst, of dit duidelijk had bestempeld als gerucht.

Nu komt Tweakers weer met een nieuwsbericht, over iets wat al in de eerste instantie geen nieuws was.

Dus:

Stap 1: Plaats een nieuwsbericht over een gerucht over zonder een fatsoenlijk bron
Stap 2: Wordt teruggefloten door je gebruikers, omdat je geen bron hebt en dat alles het tegendeel beweerd dan wat jij denkt
Stap 3: Pas het bericht aan, maar blijf aanhouden dat het waarschijnlijk is
Stap 4: Plaats maanden later, dat de vermoedens toch niet waar bleken te zijn.

Die vermoedens waren er om dat Tweakers zelf een loopje heeft genomen met een gerucht. Als dit geen slechte journalistiek is, dan weet ik het ook niet. Gezien ik ze dit de vorige keer al heb proberen duidelijk te maken, zie ik dus geen nut om dit wederom te doen. Echter vind ik het wel een relevant punt, en zeker wel ontopic. Ben je het niet eens met mijn visie, wederom best, maar als ProMod hoor jij toch wel een beter oordeel te kunnen geven, dan of je het met me eens bent.

De beste berichten op een nieuwsbericht, zijn berichten die iets toevoegen aan het artikel, mijn informatie doet dat, enerzijds vertel ik over de service en hoe die werkt, anderzijds informeer ik mensen dat de zaak niet zo is als Tweakers dit voordoet, dit gebeurd constant, normaal wordt zoiets gewaardeerd. Zo niet, verwacht ik nog steeds een eerlijke moderatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Benjamin- op 08-06-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ircghost schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:42:
[...]

Ik vind je verhaal vrij goed, alleen het gezever op journalistiek zorgde bij mij voor een punt aftrek.
Kan jij me even uitleggen dan hoe 3 regels gezever is? Sorry, maar toen de eerste berichten er waren, hadden veel sites last van even snel posten zonder feiten te controleren. Daar heeft hij gewoon gelijk in. Dat is gewoon een feit over het bericht, en is dus; volgens de modfaq gewoon 100% on topic.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 08-06-2014 13:34 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Benjamin- schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:22:
Je kan dus niet tegen een kritische noot. Duidelijk. Aub aftreden als promod.

[...]

De beste berichten op een nieuwsbericht, zijn berichten die iets toevoegen aan het artikel, mijn informatie doet dat, enerzijds vertel ik over de service en hoe die werkt, anderzijds informeer ik mensen dat de zaak niet zo is als Tweakers dit voordoet, dit gebeurd constant, normaal wordt zoiets gewaardeerd. Zo niet, verwacht ik nog steeds een eerlijke moderatie.
Kalmeer alsjeblieft eerst eens even, het is niet alsof ik je een doodstraf heb gegeven of iets dergelijks.. :? Laten we ook alsjelieft niet gaan doen alsof ik door een moderatie zoals dit opeens niet tegen kritiek kan.

Ik ben dan ook klaar met deze discussie, ik heb mijn uitleg gegeven. De andere mods kunnen hun mening geven en dan zien we wat er uit komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 08-06-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Jij hoort het process te beschermen, dit is juist wat je niet doet, tevens laat jij je professionaliteit zien door woorden als "gezever" te gebruiken.

Ik blijf dus bij mijn eerdere standpunt, als je niet tegen kritiek kan, gericht naar Tweakers, al dan niet naar jouzelf, dan aftreden. Ik verwacht namelijk een inhoudelijke reactie gebasseerd op de regels van de ProMods, niet een onderbuik gevoel wat zij wel of niet lief vinden richting de redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kritiek op de redactie van Tweakers hoort in het Geachte Redactie forum en niet in de reacties zelf, en dat staat gewoon richtlijnen van het moderatie systeem

[ Voor 22% gewijzigd door _David_ op 08-06-2014 14:13 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Even goed lezen, dan begrijp je waarom het daar niet staat. Zo niet, dan zal ik het nog een keer zeggen. De redactie boeit het niet, ze hebben gekozen om een loopje te nemen met een gerucht, heb hier toen al een topic over geopend: Bulletstorm verdwijnt uit de Steam Store
Redactie heeft het nieuwsbericht, ook al was het onzin, gehouden. Nu plaatsen ze er weer een bericht over. Wat denk je dat een nieuw topic voor nut heeft?

Tevens geef ik aan dat ik het jammer vind dat ze weer een hier een bericht over plaatsen. Dit is blijkbaar teveel? Maar quote die richtlijnen maar waar staat dat dit soort uitlatingen, als het jammer vinden dat ze het plaatsen, niet gepast is.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 08-06-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat hoort toch echt in Geachte Redactie thuis imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dus jullie willen dat ik een topic in GR maak dat ik het jammer vind? Hebben jullie nu zelf niet door hoe onzinnig dat is? Dat is dus gewoon vragen om spam. Beschamend dit.

Willen jullie dit trouwens ook wanneer ik het een goed bericht vind? Of hoef ik daar geen feedback topic voor aan te maken? Even voor de duidelijk zodat ik niet weer door jullie promod naar beneden wordt gemod, ik wil natuurlijk vooral naar jullie expertise luisteren!

[ Voor 44% gewijzigd door Benjamin- op 08-06-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
De regels zijn hier heel duidelijk in. Die laatste regels van jouw post zijn bedoeld naar de redactie en horen daarom niet thuis op de FP. Dat mensen daar een punt aftrek voor geven is dus ook helemaal niet vreemd.

Daar kan je het mee oneens zijn maar om dan te roepen dat iemand zijn titel maar in moet leveren...., dat gaat te ver. We kiezen mensen uit als ProMod omdat we van hen weten dat ze juist goed de richtlijnen volgen en actief deelnemen aan discussies die hier zijn omtrent de juiste moderatie voor een bepaalde reactie.

Daar zijn we het niet altijd over eens maar ook dat is geen probleem. De ModFAQ is niet zodanig eenduidig dat dit onoverkomelijk is. Wat de een grappig vindt vindt de ander niet grappig, om maar een voorbeeld te noemen. Als alles altijd eenduidig was dan hadden we geen moderators nodig. Dan kon een robot dit af.

We werken hier echter met mensen en die interpreteren niet alles hetzelfde. Daarom werken we hier ook met een bepaalde structuur waarbij de Powermods het laatste woord hebben (maar dit zo min mogelijk proberen te laten gelden) en de ProMods meestal goed kunnen uitleggen waarom iets een bepaalde score zou moeten hebben en zelf hier ook naar modden. Zij hebben een standaard zwaardere weging om foute moderaties makkelijker recht te kunnen treken.

Op de FP is het de bedoeling dat er op het topic wordt gereageerd en dat er niet allerlei dingen bij worden gehaald die niet meer met het artikel te maken hebben. Commentaar op wat de redactie schrijft hoort daar ook bij. Klopt er iets niet wat ze schrijven en kan je dit onderbouwen dan is dat geen probleem op de FP zo lang je dat dan ook netjes wegschrijft.

Wat jij hebt geschreven is alleen maar dat een eerder artikel al niet klopte en dat dit een teken was van slecht journalisme. Dat is een aanval en als zodanig ongewenst. Doordat het grootste deel van jouw reactie echter wel on-topic is krijg je hier 1 punt aftrek voor.

Als jij vindt dat het spammen is om hier een nieuw topic voor aan te maken dan is dat jouw mening. Persoonlijk denk ik (en zo te lezen meerderen met mij) dat dit gewoon de geëigende manier is hier op Tweakers. Spam is het ongevraagd sturen of maken van reclame. Een topic openen over iets wat in jouw ogen niet klopt valt daar echt niet onder. Als je nou 20 topics zou aanmaken achter elkaar over hetzelfde onderwerp dan zou ik je gelijk geven.

Ik snap best dat het jammer is dat een reactie waar je wat tijd in hebt gestopt en goed over hebt nagedacht op 0 te zien eindigen maar dat kan je voorkomen door de juiste dingen wel erin op te nemen en andere dingen eruit te laten. Laten we echter gewoon onszelf als volwassen mensen blijven gedragen en niet mensen persoonlijk aanvallen omdat ze niet precies dezelfde interpretatie hebben van iets wat jij hebt geschreven. Daarvoor kan je beter op andere sites terecht!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Benjamin- schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:30:
Dus jullie willen dat ik een topic in GR maak dat ik het jammer vind? Hebben jullie nu zelf niet door hoe onzinnig dat is? Dat is dus gewoon vragen om spam. Beschamend dit.

Willen jullie dit trouwens ook wanneer ik het een goed bericht vind? Of hoef ik daar geen feedback topic voor aan te maken? Even voor de duidelijk zodat ik niet weer door jullie promod naar beneden wordt gemod, ik wil natuurlijk vooral naar jullie expertise luisteren!
Even dimmen aub. Ik zie in de afgelopen posts één grote klaagzang van jou over van alles en nog wat terwijl je gewoon inhoudelijk repliek wordt gegeven.

En ja, als je commentaar hebt op de redactie dan is dat prima, maar als je wilt dat men er wat mee doen dan dien je dat in GR te posten. Anders zul je, als klagen over de redactie het belangrijkste punt in je reactie is, het met een 0 of -1-score moeten doen.

Dat is hoe het zit. Als je het daar niet mee eens bent dan mag je in een apart topic een goed onderbouwd voorstel doen over het organiseren van feedback op de redactie. Niet hier en niet op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dus precies wat je zegt, als ik wil dat ze er iets mee doen, dan moet ik dat in de GR posten. Ik heb dit eerder dus al aangekaart, liep op weinig uit, dit zal dus wederom weinig tot niets doen. Echter moet het niet zo zijn, dan ik een korte mening mag geven over een artikel in het algemeen. Zoals ik duidelijk aangeef vind ik het jammer dat ze hier wederom een artikel over plaatsen.

Wat jullie dus zeggen is dat dit dus niet toegestaan is, een inhoudelijk bericht maar daarbij de melding dat de reageerder het jammer vindt dat het artikel is geplaatst, is voor jullie al zo off-topic dat dit absoluut niet getoleerd kan worden in de normale reactie view op Tweakers. Dit vind ik een extreme kromme gedachte.
Wat betreft jouw suggestie van een nieuw topic. Kom op, nu zetten jullie je al keihard af om ook maar iets van je huidige gedachte af te wijken, net alsof een nieuw topic daar verandering in brengt. Tevens zal ik vast niet de eerste zijn.
We kiezen mensen uit als ProMod omdat we van hen weten dat ze juist goed de richtlijnen volgen en actief deelnemen aan discussies die hier zijn omtrent de juiste moderatie voor een bepaalde reactie.
Nou, ik zie zeer geregeld ProMods met een zeer lage reactie score, scores zoals 0.5 zijn absoluut niet uitzonderlijk.
Zij hebben een standaard zwaardere weging om foute moderaties makkelijker recht te kunnen treken.
Betekent dat zij zich onthouden van moderatie totdat zij een slechte moderatie constateren, of zetten dit ook als eerste in waardoor een flink gedeelte van de menigte de populariteit van een bepaalde score volgen?
Wat jij hebt geschreven is alleen maar dat een eerder artikel al niet klopte en dat dit een teken was van slecht journalisme. Dat is een aanval en als zodanig ongewenst. Doordat het grootste deel van jouw reactie echter wel on-topic is krijg je hier 1 punt aftrek voor.
Dat was niet een aanval, dat was een feitelijke constatering. Het feit dat het vorige nieuwsbericht, waar naar ik had gelinkt, flink was aangepast, zegt genoeg. Of vind jij dat dit wel goed journalisme was? Gezien ik daarbij de bron had gezet, kan iedereen ook zien dat dit een feitelijke constatering was.

Wanneer ik ongezoute kritiek plaatst zonder de redactie te informeren (ook al zijn zij natuurlijk verantwoordelijk voor de artikelen die zij plaatsen), dan kan je nog zeggen dat dit ongewenst is, echter heb ik alle stappen ondernomen die daar nodig was. Echter blijft mijn mening hetzelfde, dat het slechte journalistiek was. Ik begrijp niet hoe dit onacceptabel is? Als ik dit nou overal zou plaatsen, dan best, maar dit was de tweede keer.
We komen dus effectief op het punt dat de redactie gewoon de berichten plaatst die zij willen (terecht), wij mogen dan 2 dingen doen, feedback geven in een apart gedeelte van de site, wetende dat zij hier niets mee gaan doen, of maar gewoon ja knikken. Uitingen als dat je het jammer vind, gaat dus te ver. Dit vind ik dus te ver gaan.
Als jij vindt dat het spammen is om hier een nieuw topic voor aan te maken dan is dat jouw mening. Persoonlijk denk ik (en zo te lezen meerderen met mij) dat dit gewoon de geëigende manier is hier op Tweakers. Spam is het ongevraagd sturen of maken van reclame. Een topic openen over iets wat in jouw ogen niet klopt valt daar echt niet onder. Als je nou 20 topics zou aanmaken achter elkaar over hetzelfde onderwerp dan zou ik je gelijk geven.
Ga je nu serieus over de definitie van spam beginnen? Voor mij is spam, alles dat absoluut geen nut heeft en dat alle partijen dit ook weten. Ik weet in dit geval al dat ze er niets aan veranderen, ik kan er dus een topic over maken, maar dat heeft geen zin, dan kom ik in een discussie met de redactie over iets wat uiteindelijk niets oplevert. Daarom dus ook mijn uiting dat ik het jammer vind dat ze wederom hier weer een bericht over plaatsen.
Tevens doe ik geregeld topics maken in GR die vaak ook leiden tot een wijziging in het bericht.
Laten we echter gewoon onszelf als volwassen mensen blijven gedragen en niet mensen persoonlijk aanvallen omdat ze niet precies dezelfde interpretatie hebben van iets wat jij hebt geschreven.
Dit is dus een 2 richtingsweg, wil je een normale reactie, begin dan al niet met woorden als gezever.

Maargoed, voor mij is het wederom weer duidelijk waar jullie staan. Note to self: Nooit, maar dan ook nooit iets negatiefs zeggen, hoe onbenullig het ook is, over de redactie zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Benjamin- schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:49:

Maargoed, voor mij is het wederom weer duidelijk waar jullie staan. Note to self: Nooit, maar dan ook nooit iets negatiefs zeggen, hoe onbenullig het ook is, over de redactie zeggen.
Zijn dit soort steken onder de gordel, en in feite is het nog een troll ook, nu echt noodzakelijk? Als je je punt alleen op deze manier kan maken kun je je afvragen of je punt wel zo valide is als je zelf denkt.

Zonder trolls wordt je aanzienlijk serieuzer genomen over het algemeen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
_David_ schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:12:
Kritiek op de redactie van Tweakers hoort in het Geachte Redactie forum en niet in de reacties zelf, en dat staat gewoon richtlijnen van het moderatie systeem
Ik ga akkoord dat de redactie het best te bereiken is via een apart topic, en dat je niet kan verwachten dat ze elke reactie uitpluizen op zoek naar mogelijke commentaar. Maar eens mensen een artikel gelezen hebben, gaan ze dit niet nogmaals doen. Reacties die een kanttekening plaatsen bij het artikel, al dan niet in de vorm van kritiek, moeten dus ook gewoon kunnen. Het zijn richtlijnen, geen wetten.
Een reactie onderaan het artikel die én informatie geeft over de werking van GWFL én dat de verwarring over het al dan niet sluiten van de dienst (deels) veroorzaakt werd door de eerdere berichtgeving van Tweakers, is in mijn ogen gewoon relevant. Vanwege de toon ga ik voor +1, ipv +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BenjaminvSoest in 'video: Voorbeschouwing E3 2014'
Deze krijgt 4x +3 maar ik dacht meer aan een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En daar staat-ie nu ook. Ploink.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Deze staat ook redelijk vast op +3 terwijl die het niet waard is, eerder 1 of mogelijk net 2 omdat het een bericht van de verantwoordelijke crew over een deel-onderwerp zelf is. Het kan alle twee wel denk ik.

Tweakjur in 'video: Voorbeschouwing E3 2014'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik word in de reacties op nieuws: 'Microsoft komt met Kinect-technologie voor Windows Phone' meerdere malen -1 gemod op normale posts. Ik het gevoel dat iemand de pik op me heeft, dit is nl de eerste keer.

RagingPenguin in 'nieuws: 'Microsoft komt met Kinect-technologie voor Windows Phone'' Stond eerst op -1, ondetussen op 0. Is volgens mij toch wel +1
RagingPenguin in 'nieuws: 'Microsoft komt met Kinect-technologie voor Windows Phone'' Staat nu op -1, is imo wel +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ircghost schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:34:
Deze staat ook redelijk vast op +3 terwijl die het niet waard is, eerder 1 of mogelijk net 2 omdat het een bericht van de verantwoordelijke crew over een deel-onderwerp zelf is. Het kan alle twee wel denk ik.

+3 is wat teveel van het goede, maar het is wel informatief. +2 lijkt me een prima score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Precies, daarom zat ik ook te twijfelen dus +1/+2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TMC in 'nieuws: Tesla maakt technologie snellaadstations beschikbaar voor andere autofabrikanten'

Ik snap zijn punt, maar een +2 is dit niet waard imo.

Ikzelf krijg deze niet verder dan 0, maar is gewoon +1, waarom hij in eerste instantie -1 had, geen idee:
Jvann in 'nieuws: Broncode oude id Sofware-games wordt open source'

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 09-06-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ook maar even huilen dan.
Precies wat ik zeg in mijn Fipo, wordt herhaald in:
RoestVrijStaal in 'downloads: BleachBit 1.2'

Maar ik krijg -10, en hij +9.
HMC in 'downloads: BleachBit 1.2'

Is het mijn avatar? Werkt hewt echt zo?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Benjamin- schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:49:

Nou, ik zie zeer geregeld ProMods met een zeer lage reactie score, scores zoals 0.5 zijn absoluut niet uitzonderlijk.
Dat zegt soms bijzonder weinig omdat een ongemodde reactie als 0 telt. Wanneer iemand bij minder populaire artikelen post (of bij oudere) is de kans op een 0 vanwege een niet gemodde reactie behoorlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen +2, ik kom niet verder dan een +1. MrFax in 'nieuws: Tesla maakt technologie snellaadstations beschikbaar voor andere autofabrikanten'

Geen +2, misschien een een 0 anders +1. _Thanatos_ in 'nieuws: Opera-variant Otter komt met eerste publieke bètaversie'

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ircghost schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:34:

Ik heb die als eerste moderatie een +3 gegeven (en van daaruit meerdere anderen waarschijnlijk). In de reacties kun je meerdere personen vrij emotioneel zien worden om het feit dat ze in de voorbeschouwing niks over Nintendo horen. Hierop geeft JJJur inhoudelijk reactie en dat hij niets uitsluit wat betreft nieuws over Nintendo, en dat nieuws = nieuws in feite. Ik vond dat toch een vrij essentieel onderdeel van de hele video en daarom voor mij een +3. Misschien zat ik daarin wel wat te hoog, maar minder dan een +2 vind ik het absoluut niet omdat het echt een belangrijk en populair item betreft waar immers de 'Tweakers bron' zelf informatie over geeft. Dat blijkt wel aan de hoeveelheid mensen die 'zeuren' omdat er geen Nintendo werd genoemd.

Als ik tot de orde geroepen moet worden verneem ik dat graag, maar de manier waarop ik het las als reactie vond ik het één van de meest nuttige aanvullingen in de reactielijst tot zover vanmiddag. ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ja het was zeker waardevoller dan de meeste van de reacties daar, dat zal ik je zeker meegeven. Maar +3 is net wat aan te hoge kant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Fluxpuck in 'nieuws: DICE toont nieuwe Mirror's Edge-titel' hij reageert in het verkeerde artikel, waardoor deze gewoon offtopic is en niet +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
CptChaos schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:48:
Fluxpuck in 'nieuws: DICE toont nieuwe Mirror's Edge-titel' hij reageert in het verkeerde artikel, waardoor deze gewoon offtopic is en niet +1.
Ik geef -1 voor een dermate offtopic post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dermate offtopic, dat het ongewenst is, is het ook weer niet. Beide games komen uiteindelijk uit de EA stal, dus wat dat betreft is er wel een zekere link. Maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ongewenst is een offtopic reactie namelijk nooit, maar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CptChaos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:01:
Dermate offtopic, dat het ongewenst is, is het ook weer niet. Beide games komen uiteindelijk uit de EA stal, dus wat dat betreft is er wel een zekere link. Maar daar houdt het dan ook wel mee op. Ongewenst is een offtopic reactie namelijk nooit, maar mijn idee.
Geen idee wat er voor de edit stond, maar volgens de modfaq kunnen zwaar off-topic reacties ook op -1:
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mrjraider in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy S III Neo uit met Android 4.4'
Deze krijgt 10x +3 maar +1 lijkt me wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is gewoon een valide punt maar niet meer dan +1 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd in 'nieuws: Laatste stabiele iOS-versie bevat beperkte lockscreen-bug'

Gaat lekker!

7x +3
1x +2
8x +1
5x 0
8x -1

En volgens mij is 0/-1 de enige juiste score (al gaan zitten janken over mods voordat je bericht gepost is...)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady in 'nieuws: Samsung komt misschien met opvouwbare full-hd-tablet' voegt helemaal niets toe. Al zijn laatste posts die ik heb gezien op -1 gezet. Is allemaal niks. Zoals deze: NotSoSteady in 'nieuws: Laatste stabiele iOS-versie bevat beperkte lockscreen-bug' en NotSoSteady in 'nieuws: Eerste Ratchet & Clank krijgt remake op de PS4'. 9x+3 mismodders voor een duidelijke -1: NotSoSteady in 'nieuws: Jolla-smartphone krijgt 4g door update'

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:10:
Verwijderd in 'nieuws: Laatste stabiele iOS-versie bevat beperkte lockscreen-bug'

Gaat lekker!

7x +3
1x +2
8x +1
5x 0
8x -1

En volgens mij is 0/-1 de enige juiste score (al gaan zitten janken over mods voordat je bericht gepost is...)
Omdat dat vaak gebeurd. In elk artikel over Apple heb je de haters die gaan -1en en in Android en WP net zo.. Dus voordat je gaat zitten janken over de "mismod" mag er ook wel eens worden nagedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

mrjraider schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Omdat dat vaak gebeurd. In elk artikel over Apple heb je de haters die gaan -1en en in Android en WP net zo.. Dus voordat je gaat zitten janken over de "mismod" mag er ook wel eens worden nagedacht ;)
Sorry maar ik snap je niet helemaal. Zeg je nou dat die poster op de FP gelijk heeft door dat te posten of ben je het eens met Lanerios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hij is het met de poster eens. Een poster die de modfaq niet volgt maar ok. Maar goed, met opmerkingen zoals dat tsja.. bevestigd alleen m'n standpunt maar over de post :)

Trouwens:

corset in 'nieuws: Eerste Ratchet & Clank krijgt remake op de PS4'

mijn posts worden consequent 0 gemod, en de andere persoon omhoog? Maar het is toch allebei +1?

[ Voor 73% gewijzigd door corset op 10-06-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

mrjraider schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen
Alles boven de 0 is een gewoon een mismod zoals lanerios al aangeeft.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

lanerios schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:42:
Hij is het met de poster eens. Een poster die de modfaq niet volgt maar ok. Maar goed, met opmerkingen zoals dat tsja.. bevestigd alleen m'n standpunt maar over de post :)

Trouwens:

corset in 'nieuws: Eerste Ratchet & Clank krijgt remake op de PS4'

mijn posts worden consequent 0 gemod, en de andere persoon omhoog? Maar het is toch allebei +1?
Het was ook een beetje een retorische vraag / blijk van ontevredenheid van mij, wilde het graag van hem bevestigd krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Derp! sorry :( ben niet echt helemaal helder vandaag (always blaim the IT department)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Zou iemand deze Niku in 'nieuws: Nintendo maakt releasedata Super Smash Bros. voor de Wii U en 3DS bekend' reactie van mij kunnen beoordelen? Gezien de geringe activiteit in het bericht verwacht ik niet dat er nog veel gaat gebeuren aldaar. Hou graag m'n reactie gemiddelde op peil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Niku schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 02:02:
Zou iemand deze Niku in 'nieuws: Nintendo maakt releasedata Super Smash Bros. voor de Wii U en 3DS bekend' reactie van mij kunnen beoordelen? Gezien de geringe activiteit in het bericht verwacht ik niet dat er nog veel gaat gebeuren aldaar. Hou graag m'n reactie gemiddelde op peil :)
Staat stevig op +1 nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Deze: Blaise in 'nieuws: Microsoft weigert overheid VS in Europa opgeslagen mail te geven' staat nu op +2 maar +1 is voldoende.
De twee posts daaronder twijfel ik tussen de +1 en +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
k1n8fisher schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:30:
Deze: Blaise in 'nieuws: Microsoft weigert overheid VS in Europa opgeslagen mail te geven' staat nu op +2 maar +1 is voldoende.
De twee posts daaronder twijfel ik tussen de +1 en +2.
Ik heb +1 gegeven in alle gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_David_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:49:
[...]

[...]

Alles boven de 0 is een gewoon een mismod zoals lanerios al aangeeft.
Normaal houdt ik me hier wel aan, maar als het zo uit de klauw loopt als recentelijk en jet toch al op 4 * -1 staat, dan klaag ik ook gewoon in mijn reactie. De laatste tijd worden goede reacties kapot gemod door fanboys. Niet die van mij hoor, ik heb maar een paar goede reacties die eigenlijk allemaal 0 of +1 verdienen en soms gewoon -1, maar een normale reactie die op 4 * -1 staat simpelweg omdat de illusie bestaat dat je tegen de populaire orde ingaat.. dat vindt ik wel stront irritant.

Maar goed ik zal ophouden met posten van reacties die serieus zijn, was ik eigenlijk al langer van plan. Gewoon nieuws lezen en de fanboys het uit laten meppen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Ach, een andere extreme is dit: Caelorum in 'nieuws: Civilization V is beschikbaar voor Linux'
Een +2 kan ik nog enigszins begrijpen, maar een +3 echt niet hoor. Zo geniaal is mijn post nou ook weer niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
is een +1. Als we elke "het draait goed op spec X" +2 gaan geven wordt het wel heel erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
Daarom zei ik ook enigszins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad, was ook niet als aanval bedoeld :) Ik post ook alleen maar een mening xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Deze persoon heeft duidelijk niet begrepen wat het moderatie systeem inhoudt als je voor dit bericht een +3 geeft. Ik neem aan dat hij dit deed aangezien hij in dit bericht zegt dat hij het een spotlight vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep.. zijn gemiddelde posts zijn echt niveau 0

Vraagje:

Verwijderd in 'nieuws: Chinese censuur treft klein deel buitenlandse internetters'

is het meningmodden om dit als -1 te zien? Het is toch totaal ongewenst om met elk bericht over china/VS/overheid dit soort kleuterberichten te krijgen? Echt.. een stukje quoten en dan gaan zeuren over privacy, we snappen het nu echt wel.

vooral als letterlijk de enige toevoeging:
Daarom wordt je pakketje via China gestuurd :') zodat ook zij beschikken over jouw data.
is, dan ga ik toch snel richting ongewenst, puur omdat dit soort ondoordachte (over het algemeen) opmerkingen totaal niet thuishoren hier.

[ Voor 89% gewijzigd door corset op 11-06-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:25:
Jep.. zijn gemiddelde posts zijn echt niveau 0

Vraagje:

Verwijderd in 'nieuws: Chinese censuur treft klein deel buitenlandse internetters'

is het meningmodden om dit als -1 te zien? Het is toch totaal ongewenst om met elk bericht over china/VS/overheid dit soort kleuterberichten te krijgen? Echt.. een stukje quoten en dan gaan zeuren over privacy, we snappen het nu echt wel.

vooral als letterlijk de enige toevoeging:

[...]

is, dan ga ik toch snel richting ongewenst, puur omdat dit soort ondoordachte (over het algemeen) opmerkingen totaal niet thuishoren hier.
Als je zo gaat modereren dan kunnen de meeste berichten op -1 gezet worden. Iemand vindt altijd wel dat er wordt gezeurd, een ander vindt het onzin en weer een ander vindt het simpelweg irritant. Je geeft geen enkel goed argument waarom de post op -1 zou moeten. Ik lees alleen dat de post jou niet aanstaat omdat je genoeg hebt van privacy gezeur.

Edit: Ik kom niet verder dan een -1 hiervoor. Staat nu op +1: oohh in 'nieuws: Groningse faculteit vreest voor miljoenencontracten na overstap op Gmail'

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waarom - 1?

1 het is totaal en ook echt totaal offtopic
2 het is weer een troll reactie over privacy en china
3 het is echt alleen bedoeld om dit soort reacties uit te lokken.

Sorry maar ik kan echt niemand bedenken die serieus een on topic reactie maakt over privacy bij dat bericht. Waarom? Omdat dat er totaal los van staat. Sorry maar om je eigen logica te gebruiken kunnen we dus bij elk bericht een post over privacy maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Ircghost schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:19:
Deze persoon heeft duidelijk niet begrepen wat het moderatie systeem inhoudt als je voor dit bericht een +3 geeft. Ik neem aan dat hij dit deed aangezien hij in dit bericht zegt dat hij het een spotlight vindt.
De rest van zijn profiel voorspelt sowieso ook al niet veel goeds :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:41:
Waarom - 1?

1 het is totaal en ook echt totaal offtopic
2 het is weer een troll reactie over privacy en china
3 het is echt alleen bedoeld om dit soort reacties uit te lokken.

Sorry maar ik kan echt niemand bedenken die serieus een on topic reactie maakt over privacy bij dat bericht. Waarom? Omdat dat er totaal los van staat. Sorry maar om je eigen logica te gebruiken kunnen we dus bij elk bericht een post over privacy maken.
Dan ben jij een van de weinigen die de link niet legt met privacy. Als het gaat om 'actief wordt misbruikt voor het onderscheppen van internetverkeer.' heeft dat alles te maken met privacy. T.net vindt zelf ook dat het alles met privacy te maken heeft door het bericht de tag 'privacy' mee te geven. De andere tags hebben mede ook te maken met privacy. Je stelt een hoop in je opsomming maar komt nergens met argumenten.

Over deze post: oohh in 'nieuws: Groningse faculteit vreest voor miljoenencontracten na overstap op Gmail' Onjuiste informatie en 'sukkels'. Ik kom niet hoger dan een -1, maar die 0 vind ik ook prima. Hij stond op +1 wat te hoog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

T.net vindt zelf ook dat het alles met privacy te maken heeft door het bericht de tag 'privacy' mee te geven.
Ouch. :)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:28:
[...]
Over deze post: oohh in 'nieuws: Groningse faculteit vreest voor miljoenencontracten na overstap op Gmail' Onjuiste informatie en 'sukkels'. Ik kom niet hoger dan een -1, maar die 0 vind ik ook prima. Hij stond op +1 wat te hoog was.
Ik geef hier ook een -1. De post staat netto op 0 nu. Dat is al een stuk beter dan +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat een nuttige toevoeging.. Gefeliciteerd /applause (als je het niet snapt. Sarcasme etc)

@Chicane, je hebt een punt. Heb het een 0 gegeven, meer is het echt niet te noemen, dat moet je zelf ook toegeven :)

Laatste ook -1 gegeven.. echt vervelend dat sommige mensen gewoon hele goede punten aandragen en dan door zulk soort taalgebruik het compleet verzieken.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 12-06-2014 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Kain_niaK in 'nieuws: Chinese censuur treft klein deel buitenlandse internetters'
Deze reactie op Chicane's post (die ik als sarcastisch ervaar) is wel netjes maar +3 is overdreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+2 gegeven, is goed gebracht, en legt gewoon uit voor de leek wat het precies inhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Power2All in 'nieuws: Nieuwe map League of Legends draait beter op low-end systemen'

Lijkt mij een -1 (Of topic door DoTA erbij te halen en een punt aftrek voor moderatiegezeur)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
opmerkingen als randdebielen is insta -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: 'Europese bedrijven hebben grote moeite om Linux-specialisten te vinden''
Hoezo -1, sorry hoor, maar volgens mij zijn mijn punten toch echt wel solide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

_Peter2_ schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:00:
Power2All in 'nieuws: Nieuwe map League of Legends draait beter op low-end systemen'

Lijkt mij een -1 (Of topic door DoTA erbij te halen en een punt aftrek voor moderatiegezeur)
Een -1 is idd het maximum met dat gescheld over 'randdebielen' enzo. Heeft nog wel wat zetjes nodig, door 15 modmisbruikers die een +3 meenden te moeten geven...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:30:
[...]

Wat een nuttige toevoeging.. Gefeliciteerd /applause (als je het niet snapt. Sarcasme etc)

@Chicane, je hebt een punt. Heb het een 0 gegeven, meer is het echt niet te noemen, dat moet je zelf ook toegeven :)
0 vind ik prima :). Helaas staat de post nog steeds op -1 :(.

Ik heb een 0 gegeven, maar een +1 zou misschien ook nog net kunnen.: Verwijderd in 'nieuws: FIFA wil websites die illegale wk-streams aanbieden hard aanpakken'
0 gegeven heeft niets met streams te maken.: alex4allofyou in 'nieuws: FIFA wil websites die illegale wk-streams aanbieden hard aanpakken'

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MRE-Inc in 'nieuws: Microsoft brengt Lumia 930 begin juli uit in Nederland'

Leuk idee voor een reclame voor een telefoon hoor, maar daarom nog geen +3. Een +1 wat mij betreft.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Liever even van te voren aangeven. Maar er wordt weer raar gemod. Even paar voorbeelden:

corset in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Ik krijg +2 en -1 ... +1 is de enige juiste score.

Ikke_Niels in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

+3??

MisterChaoSs in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Alleen een link is een +1, niet een +2 (vooral de +3 vind ik te enthousiast)

Verwijderd in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Is een +1 zeker de 12x +2 slaan nergens op

MBI in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Krijgt een +1, is een 0 (ook geen -1 zoals gemod)

Waarom ik deze nu al aangeef. Het is een Apple bericht, dus de fanboy mods komen eraan. Liever te vroeg aangeven dan te laat.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 13-06-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43

Cyphax

Moderator LNX
Migrator schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:59:
MRE-Inc in 'nieuws: Microsoft brengt Lumia 930 begin juli uit in Nederland'

Leuk idee voor een reclame voor een telefoon hoor, maar daarom nog geen +3. Een +1 wat mij betreft.
Hehehehe leuke post wel. +1 lijkt mij ook de beste score maar ik kan me de +2's en de 0's ook wel voorstellen.
lanerios schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:18:
Liever even van te voren aangeven. Maar er wordt weer raar gemod. Even paar voorbeelden:

corset in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Ik krijg +2 en -1 ... +1 is de enige juiste score.
Daar staat ie op intussen :)
Ik vind 'm tussen 0 en 1 vallen. Ik heb er net zelf een 0 aan uitgedeeld maar hij staat nu nog op -1.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999

botoo

💀 too old to die young

Ikke_Niels in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Fipo-jager en troll, bovendien trollen met een onjuist argument.
* botoo doet -1

[edit]
En de inmiddels 25 x +3 zijn heldere mismodders

[ Voor 9% gewijzigd door botoo op 13-06-2014 11:37 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wat dacht je van 46x +3? Gaat lekker zo >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me toch echt een troll en dus -1, maar krijgt wel 6x +3...

Idem.

keko12 in 'nieuws: Apple: oplader iPhone kan oververhit raken'

Krijgt ook 6x +3, maar ik kom niet verder dan een 0 hoor.

[ Voor 16% gewijzigd door wildhagen op 13-06-2014 17:15 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
#16 van onderen zo te zien, eigenlijk zouden dat soort mensen gewoon een ban moeten krijgen vind ik. Lopen overduidelijk alleen maar de boel te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Umbrah in 'nieuws: AOC introduceert 27"-monitor voor gamers'

Staat na 8u nog steeds op -1, op z'n minst een +1 vanwege on-topic en een potentieel debat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet verder dan een 0. Wat jij wel of niet interessante en goede games vindt is op geen enkele manier ontopic. Post kan ook nog eens worden opgevat als een flame richting FPS gamers. Edit: Vergeet ik nog de onzin die je opschrijft. FPS games worden het minste gespeeld :')?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:14:
Ik kom niet verder dan een 0. Wat jij wel of niet interessante en goede games vindt is op geen enkele manier ontopic. Post kan ook nog eens worden opgevat als een flame richting FPS gamers. Edit: Vergeet ik nog de onzin die je opschrijft. FPS games worden het minste gespeeld :')?
Dan lees je niet goed. Hij zegt dat ze niet de meest voorkomende zijn. En dat is zo. Op de pc is de shooter een minder voorkomend genre.
Er wordt nergens een flame gemaakt richting fps gamers. Alleen als je dat er inleest, echter in dit geval kan je het alleen als flame zien als je heel heel krom leest

Staat nu netjes op +1 en hoort zo ook

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 14-06-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:15:
[...]

Dan lees je niet goed. Hij zegt dat ze niet de meest voorkomende zijn. En dat is zo. Op de pc is de shooter een minder voorkomend genre.
Er wordt nergens een flame gemaakt richting fps gamers. Alleen als je dat er inleest, echter in dit geval kan je het alleen als flame zien als je heel heel krom leest

Staat nu netjes op +1 en hoort zo ook
Minst leuke spellen? Mening die niets toe voegt en een flame. Minst voorkomende? Ook niet zo, vele mensen spelen FPS games.
Misschien met alleen shooters, maar dat zijn doorgaans de minst leuke spellen, en gelukkig ook de minst voorkomende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Ik snap niet waar die snelheid voor nodig is.
Umbrah vind snelheid niet nodig, want hij speelt games met diepgang:
De meeste games die ik speel gaan om immersie, diepgang, en gameplay.
Van mij mag hij (speel zelf eigenlijk nooit games), maar de conclusie dat snelheid niet nodig is omdat Umbrah andere spellen leuk vindt, is mij echt geen +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 11:37
En waarom is dat als ik u vragen mag?
Het zit mij dwars dat Jurian in zijn Battlefield 4 review had de spel met een 9 beoordeeld ,en nu noemt ie de Battlefield 4 een debacle één spel met problemen en fiasco!

In mijn ogen verdiend dan zo een spel niet een 9..of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Je hebt het in die reactie niet echt inhoudelijk over de review, je spreekt de redacteur aan op zijn manier van beoordelen en becijferen. En dat is een meta-discussie die in Geachte Redactie thuishoort.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Ik het er mee eens dat het geen +2 verdiend (heb het zelf +1 gegeven), maar dergelijke tegenstrijdige informatie lijkt mij toch wel een relevant discussie punt. Die 9 van BF4 gaan ze echt niet meer aanpassen als je het in GR post en zelfs al zouden ze dat doen dan ziet niemand dat.

Verder lijkt het me ook sterk dat de reviewer z'n huidige standpunt aan gaat passen, alleen maar omdat hij destijds een 9 had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Vind een 0 een prima score voor die post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Ik zie er geen "bashen" in en ik vind het grapje nog niet onaardig ook. Aangezien de post helaas ook weinig toevoegt aan de discussie, is de juiste score hiervoor tegenwoordig een 0, IMHO. De spreiding in de moderaties geeft te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 19:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik zie hier geen echte bashing in en dan mag je wat mij betreft de volgende richtlijn aanhouden:
[list]• Een geslaagde, ontopic grap mag op +1, ook als hij verder weinig toevoegt.
• Een mislukte en/of offtopic grap op 0.
• Een misplaatste grap op -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Is dit het openlijk toegeven van modmisbruik of verdienden de negatieve reacties sowieso een -1?

Uruk-Hai in 'downloads: EMDB 2.04'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bor de Wollef schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:37:
Is dit het openlijk toegeven van modmisbruik of verdienden de negatieve reacties sowieso een -1?

Uruk-Hai in 'downloads: EMDB 2.04'
Heb hem een -1 gegeven. Gezien het aantal uitgedeelde minnetjes lijkt hier idd sprake van modmisbruik.
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]