Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
David Mulder in 'nieuws: Mozilla-medewerkers willen dat nieuwe ceo opstapt - update'

Altijd beetje awkward om je eigen reactie hier te droppen, maar goed, lees de comment aub in de chronologische context van de discussie (ben die zelf ook ergens along de way kwijtgeraakt, maar waag een poging :+ ) en voor de rest is het vast wel duidelijk :)

En hoezo deze op -6 staat kan ik nog minder begrijpen:
David Mulder in 'nieuws: Mozilla-medewerkers willen dat nieuwe ceo opstapt - update'
Bij de bovenstaande moest je de nog enigszins bekend zijn met de discussie... bij deze... :? :? :?

Edit2:
Iemand is echt massaal aan het mening modden, zover ik kan zien hebben de helft van m'n reacties ofzo x6 -1 gekregen (deze ook bijv. David Mulder in 'nieuws: Mozilla-medewerkers willen dat nieuwe ceo opstapt - update' ) ... Aan jullie om te oordelen of het terecht is natuurlijk O-) , maar goed, let's keep it at this.

[ Voor 49% gewijzigd door David Mulder op 28-03-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Beetje vreemde moderaties inderdaad. Die +2's in dat draadje slaan ook nergens op. Als je het mij vraagt kan heel die religie/trouwen discussie wel op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die religie/trouwen discussie is bij een onderwerp als homohuwelijk best on-topic.

Valt op dat in de eerste twee uur dat het artikel uitkwam, de moderaties heel correct waren. Hoofdzakelijk +1's voor de honderden meningen die iedereen spuidde, met een paar +2's.

En nu zie ik plotseling stapels meningmods naar voren komen. (Zowel omhoog als omlaag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Er was daar iemand die inderdaad nogal op mening aan jet modden was. Niet allen bij jou maar ook bij anderen. Die heeft nu een waarschuwing!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook over meningsmods op andere reacties dan die van mezelf. :)

Pas later zag ik ze ook op mijn posts komen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 06:16

player-x

Disruptive by design

Het hele draadje heeft behoorlijk wat menings moderaties, en kan best wel wat mod werk gebruiken, ook mijn eigen reacties zijn her en der zowel onder als over gewaardeerd.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:56:
Ik had het ook over meningsmods op andere reacties dan die van mezelf. :)

Pas later zag ik ze ook op mijn posts komen...
Ik had eigenlijk moeten zeggen: op jullie reacties. dat was beter geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-09 23:52
Was het zo moeilijk om die offtopic tag op te merken? :?

[ Voor 42% gewijzigd door RoestVrijStaal op 28-03-2014 20:17 . Reden: Loze text eruit gehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ook met die offtopic-tag staat de opmerking er nog steeds...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Laatst online: 24-09 23:52
Dirk schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:34:
Ook met die offtopic-tag staat de opmerking er nog steeds...
Snap ik, maar om nou voor de hele comment een -1 te geven is in mijn ogen niet rechtvaardig.
Ik gebruikte de offtopic-tag expres om aan te geven dat wat er tussen staat niet te letterlijk te nemen, en dan nog gaan een aantal mensen hier vinden dat ze er aanstoot van moeten nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door RoestVrijStaal op 29-03-2014 00:01 . Reden: hier ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Zulke dingen kun je inderdaad beter alleen in je vriendengroep om lachen, in een online discussie kom je al heel snel iemand tegen die aan zoiets aanstoot neemt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
RoestVrijStaal schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 00:00:
[...]
Snap ik, maar om nou voor de hele comment een -1 te geven is in mijn ogen niet rechtvaardig.
Ik gebruikte de offtopic-tag expres om aan te geven dat wat er tussen staat niet te letterlijk te nemen, en dan nog gaan een aantal mensen hier vinden dat ze er aanstoot van moeten nemen.
AFAIK is "off topic" niet zozeer "ik maak maar een misplaatst grapje" maar meer iets dat niet persé slaat op het onderwerp. Geen idee waarom je een dergelijke opmerking: "offtopic: Aandachtshoerrrrr? :+" hier meent te moeten plaatsen, maar het doet geen enkel betoog verder enig goed. 1 punt aftrek ervoor zou IMHO het minste zijn en je mag blij zijn dat de moderatietijd inmiddels ruimschootst is verstreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 19:05
Tja RoestVrijStaal, verder was je post niet trollerig o.i.d. en zo te zien heb je verder ook geen geschiedenis in die richting, dus ik neem aan dat het inderdaad niet echt kwaadwillend was.

Maar, gezien de verdere inhoud van je post waarin je de dame een aandachttrekker noemt, een verwijt dat het in het topic jegens betrokken dames, waaronder de hoelahoepers, regent, is je opmerking zelfs zeer on-topic. De clownssmilie vind ik dan nog een betere verdediging, die zou aan kunnen geven dat je het als grapje bedoelt. Inhoudelijk doe je dat echter niet, je verwijt haar wel degelijk "aandachttrekkerij". Daarmee lijkt de bekritiseerde kwalificatie voor mij teveel op een serieuze opmerking, hoe hij ook is bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd in 'nieuws: Kabinet dient wetsvoorstel in voor versoepelde cookiewet' krijgt een +2 en hoewel ik zijn punt best begrijp, wat ik ook eerder wel aangeef, lijkt een +2 me een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
Kalief in 'nieuws: Materiaal kan zowel voor zonnepanelen als lasers worden gebruikt' Degene die dit +3 en +2 geven mogen wel even op hun vingers getikt worden.. het is eigenlijk zelfs geen +1 waard..

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Als grap kan die +1 nog wel. Meer moet het echter zeker niet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 13:55

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die eerste staat nu op 0, de 2e reactie heeft nog wat zetjes nodig. En die laatste staat nu stevig op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 08:05
Michaelg heeft een +3 voor een hele korte moderatie in Sharp komt met drie nieuwe full-hd-tv's die 'uhd-weergave' ondersteunen Is voor mij een +1 hoor niet echt een uitgebreid verhaal of zo iets. Hij heeft wel gelijk (vind ik) :)
''Zou erg fijn zijn als Tweakers deze zouden reviewen. Tot nu toe zijn er enkele gebruikerservaringen te vinden en daar houdt het dan bij op.
Technologie zelf klinkt veelbelovend. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo is''

[ Voor 7% gewijzigd door rickboy333 op 31-03-2014 19:52 ]

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Nee, die reactie heeft een prima onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

johnydoe in 'nieuws: Tweakers begint gamestudio en brengt Tweak Battle uit'
CLB in 'nieuws: Tweakers begint gamestudio en brengt Tweak Battle uit'

Dit soort reacties lijken mij geen +2 waard. Het is geen plan ofzo, dus hoe om te gaan met 1 april grappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
De zwaarste sancties tegen iedereen die schrijft dat dit soort topics grappen zijn! Ik geef het op in dat topic, desalniettemin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 13:55

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Wilbert de Vries in 'nieuws: Tweakers begint gamestudio en brengt Tweak Battle uit'
Geen +2
Je reactie maakt me misselijk en is tweaker-onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Al die +3 van mensen die het niet met mij eens zijn lijkt me ook wat overdreven...

HawVer in 'reviews: Netneutraliteit: komt de chatheffing terug?'

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 09:51

skndd

aka skeej

Ik had eerst mijn reactie ge-edit met een klacht over de moderatie, maar heb dat toch maar weer netjes weggemod om het vervolgens hier aan te kaarten:

skndd in 'nieuws: UPC komt met streaming-videodienst MyPrime en prijsverhogingen'

Ook mijn tweede reactie daaronder.

Mijn eerste vergelijking is misschien niet direct analoog aan de werkelijke situatie, maar overduidelijk worden mijn beide reacties naar -1 gemod wegens het minder populaire standpunt dat ik er op na houd.

[ Voor 4% gewijzigd door skndd op 01-04-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Allebei nu onterecht inderdaad. Ik heb beide reacties voorzien van een +1, maar die eerste kan (waarschijnlijk dankzij de eerdere moderatieklacht) nog wel een aantal moderaties gebruiken.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TMC in 'nieuws: Telfort stelt 4g uit'

Lijkt me eerder -1 dan de 0 waar hij staat? Pure schoolmeester, en dat krijgt dan nog sloten +1's en zelfs +3's ook nog...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:14
LollieStick in 'nieuws: Datingsite OkCupid raadt gebruikers af om Mozilla Firefox te gebruiken'

Ik word keurig op -1 gezet, maar de reden daarvan ontgaat mij. Kan iemand dat ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:00

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Gewoon een mismodje die een reeks -1'tjes heeft uitgedeeld :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:14
Topper! Dacht al, zo grof was ik nou toch ook weer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:00

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Betreft inderdaad allemaal dezelfde 2 users... :/

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+2?: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1' Ik heb een -1 gegeven, maar misschien kan een 0 ook wel. De link waarnaar verwezen wordt is een grote rant van een fanboy, dat staat ook in de bron dat het een rant is. De comment zelf heeft ook 0 objectiviteit en is op punten onjuist. Dat schrijf ik hier ook, maar daar krijg ik dan een -1 voor: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'

Moet +1 zijn: Verwijderd in 'nieuws: Plaatjes tonen usb-stekker die omgedraaid ook past'

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Vraag mij serieus af wie ik emotioneel geraakt hebt met mijn reacties, want ik kan niet voorstellen dat ze -1 waardig zijn..
vali in Windows 8.1 krijgt in toekomstige update 'klassiek' startmenu terug

Als ik dan dit soort berichten (van Ikzellef) terug krijg, krijg ik het idee dat bepaalde mensen zitten te mening modden.

Ikzellef in Windows 8.1 krijgt in toekomstige update 'klassiek' startmenu terug

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 02-04-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik ga even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Thanks, ben persoonlijk nog nooit zo op de man afgespeeld als Ikzellef deed.. Erg kinderachtig als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest hierbij hardop lachen :') : kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1' Enige objectiviteit is compleet weg bij sommige WP fanboys.

Geen +2 duidelijke mismod moet -1 zijn: Amadeus1966 in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Moet ook -1 zijn: Amadeus1966 in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Eigenlijk voegen deze opeenvolgende posts helemaal niets toe, zelfs ingeklapt -1 neemt het nog te veel ruimte in.: kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
-1 of lager?: kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'

Geen +2 moet -1 zijn. Android 4.4. is van eind 2013, duidelijk trol: Loller1 in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huntedjohan in 'nieuws: Windows 8.1 krijgt in toekomstige update 'klassiek' startmenu terug'

"heb eerder het gevoel dat jij een lachertje ben, en totaal geen ervaring heb met Win 8.1. "

Hierboven een stukje uit zijn reactie , lijkt mij toch echt een beledeging en dus -1 waardig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Die zin had ik inderdaad over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meningmods, meningmods everywhere!

Duidelijk geen -1, gewoon een +1: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen +1, moet een -1 zijn: Brazos in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen +2, inhoudelijk een +1 maar deze schrijfwijze verdient geen punten.: style2k in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Tja geen -1, alleen als je meningmod is het waarschijnlijk een -1. Ik vind het een +1.: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen -1, 0 misschien: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen -1, hij heeft duidelijk een punt: TMC in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen -1, gewoon een +1 ontopic.: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen +2: Tweaker1234 in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'

Trots op zijn -2 van gisteren en blijft doorzeuren: kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
+3 en +1 mismods, moet een duidelijke -1 zijn: kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen -1, eerder een 0: zkotz in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Geen +1, eerder 0 of -1: kittop in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'
Iedereen die een andere mening heeft is zielig :/. Moet -1 zijn.: Verwijderd in 'nieuws: Microsoft presenteert Windows Phone 8.1'

Geen -1, gewoon een +1. Mensen vinden objectieve informatie blijkbaar niet leuk er staat zelfs een bron bij met een serie voorbeelden: Verwijderd in 'nieuws: Nokia presenteert Lumia 930 met full-hd-scherm'
Ook geen -1: Verwijderd in 'nieuws: Nokia presenteert Lumia 930 met full-hd-scherm'
Klagen over fanboys +2 mismods moet een -1 zijn.: Tweaker1234 in 'nieuws: Nokia presenteert Lumia 930 met full-hd-scherm'

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even je iBril afzetten ChicaneBT. Jij bent zelf behoorlijk aan het trollen in die threads, en wanneer je dan lage moderaties krijgt, dan is dat geen meningmod, maar gewoon correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat jij dat vindt op basis van niets? Trouwens als je mijn posts echt had gelezen dan zie je dat er vergelijkingen worden gemaakt met allerlei besturingssystemen. Sommige berichten zijn reacties op berichten waarin Apple al werd aangehaald dus uiteindelijk blijven er niet veel posts over waar ik er zelf over begin. Je zin slaat dan helemaal nergens meer op.
Jij bent zelf behoorlijk aan het trollen in die threads, en wanneer je dan lage moderaties krijgt, dan is dat geen meningmod, maar gewoon correct.
Jij noemt het trollen wederom op basis van niets. Waarom heb je dit bericht eigenlijk geplaatst?

Edit: Zo te zien heb je her en der al heftig op de -1 knop geklikt :/.

Geen +2 duideljike mismods, moet een -1 zijn: marcmiddendorp in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Deze reactie is echt niet meer dan een nul waard,filmpje staat direct achter de link in het artikel.
Bartske in 'nieuws: Robotkangoeroe kan efficiënt springen door hergebruik energie'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 06:16

player-x

Disruptive by design

De reacties staan vol met menings mods: video: Nokia toont Lumia 930

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Propane in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'

2x +3, 2x +2. Voor een reactie waarin iemand mijn beweegredenen beter meent te weten dan ik. Opmerkelijk en wat mij betreft niet meer dan +1, maar ik mag niet modden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij en jij staan nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:12

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik weet dat kain_naik een beetje een uitgesproken typetje is, maar er zijn hier een paar seriuze mismods op. Dit is geen +3 of wat dan ook waard. Ik weet dat hij (na mij) netjes op -1 staat, maar kom op mensen. Die andere mods hebben het flink mis.

Kain_niaK in 'nieuws: 'VS wilde onrust in Cuba creëren via Twitter-kloon ZunZuneo''

(en ja wat hij zegt is heel erg ontopic, maar met zo'n toon mag het van mij zelfs wel direct naar /dev/null.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Dit is geen -1:
Loller1 in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'

Mijn stelling uit de eerste alinea wordt gewoon al bewezen door zijn reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Likje 2, 3 en 4 wijzen niet naar een specifieke reactie. :)

De laatste gebruikt overigens persoonlijke in plaats van inhoudelijke argumenten is daarom wel ongewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet wel een -1 zijn: LCP in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'
Loller1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:00:
Dit is geen -1:
Loller1 in 'reviews: Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android'

Waar heb je het over?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 10:08

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Om jou maar even te quoten. Waar heb je het over?

Kan een mod aub naar de moderaties van Chicane kijken, hij heeft duidelijk een zeer vertekend beeld over hoe er gemodereerd moet worden, dit zal vast niet leiden tot goede moderaties.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Loller1 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:00:
Dit is geen -1:

Eigenlijk wel, je mag misschien wel ontopic reageren, maar je schrijft het op een nogal neerbuigende toon. En eigenlijk is het vrij irritant om te lezen. Dus -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye in 'nieuws: HTC brengt smartphone One (M8) in Nederland uit'

AllSeeyinEye in 'nieuws: HTC brengt smartphone One (M8) in Nederland uit'

Dat je het er niet mee eens kan zijn is natuurlijk prima, maar wat er offtopic of zelfs ongewenst aan zou zijn, dat begrijp ik niet.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt (nauwelijks verrassend) flink gemeningmod in het nieuwste Mozilla artikel.

Hoe sympathiek je de mening ook mag vinden, deze zijn gewoon +1's en geen +3.
TimmiX in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'
Phehistyr in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'

Pure meningen, met geen enkele meerwaarde t.o.v. de rest van de thread.

Er staan ook stapels en stapels +2's, die allemaal gewoon +1 zijn. Beetje teveel om hier allemaal te kopieren. De gehele pagina heeft aandacht nodig.

edit: Nog eentje: Tijger in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'
JAVE in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

XiniX88 in 'reviews: Vier 46"-tv's rond de 500 euro: kijken voor een schijntje'

Waarom is die reactie gefixeerd? Vind het off-topic gezien je dit soort dingen op het forum moet aankaarten, combineer dat met een niet onderbouwde (en onzin) opmerking over speakers en watt, en die mag van mij lekker op 0.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:03:
Er wordt (nauwelijks verrassend) flink gemeningmod in het nieuwste Mozilla artikel.

Hoe sympathiek je de mening ook mag vinden, deze zijn gewoon +1's en geen +3.
TimmiX in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'
Phehistyr in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'

Pure meningen, met geen enkele meerwaarde t.o.v. de rest van de thread.

Er staan ook stapels en stapels +2's, die allemaal gewoon +1 zijn. Beetje teveel om hier allemaal te kopieren. De gehele pagina heeft aandacht nodig.

edit: Nog eentje: Tijger in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'
Daar is idd geen beginnen aan.. +1 meningen die krijg ik met mijn boost niet van +3 af.

.edit

Waarom staat deze zo fors in de -1?
jsaturnus in 'nieuws: Microsoft start stichting voor opensource-.Net-projecten en breidt Azure uit'

[ Voor 10% gewijzigd door HawVer op 04-04-2014 13:14 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Benjamin- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:44:
XiniX88 in 'reviews: Vier 46"-tv's rond de 500 euro: kijken voor een schijntje'

Waarom is die reactie gefixeerd? Vind het off-topic gezien je dit soort dingen op het forum moet aankaarten, combineer dat met een niet onderbouwde (en onzin) opmerking over speakers en watt, en die mag van mij lekker op 0.
Ik heb het even nagevraagd bij de collega die de score gefixeerd heeft en de reactie stond oorspronkelijk op +2. Omdat dat een erg slecht voorbeeld geeft heeft hij de score een puntje verlaagd. Met jouw argumenten erbij heb ik hem op 0 gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Met het moderatiecommetaar dat er nu bij staat vind ik dat 'ie zelfs wel op -1 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

DigitalExorcist in 'nieuws: Nokia haalt Glimp-scherm uit duurste toestel Lumia 930'

Die hele subthread kan denk ik wel weg? Nu gaat éénderde van de reacties over moderatiegeleuter...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Mee eens, maar Deem (de 0 mod daar) haalt wel een heel goed punt aan en mysticyx in 'nieuws: Nokia haalt Glimp-scherm uit duurste toestel Lumia 930' ook.

En voordat mensen beginnen. Ja ik moet in dat andere topic reageren. Diegene waar totaal 0 feedback op is en nooit wat mee gedaan wordt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Aub naar beneden modereren, complete onzin wat daar staat, terwijl mensen het op +2 modereren.

RagingPenguin in 'nieuws: Turkse rechtbank: op 15 video's na moet YouTube-blokkade opgeheven worden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abacaxi
Ik onthoud me van moderatie in dat subdraadje maar meng me wel in de discussie. Dat is mijn nieuwe ding :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benjamin- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 03:03:
[...]

Om jou maar even te quoten. Waar heb je het over?

Kan een mod aub naar de moderaties van Chicane kijken, hij heeft duidelijk een zeer vertekend beeld over hoe er gemodereerd moet worden, dit zal vast niet leiden tot goede moderaties.
Volgens WP fanboys heeft iedereen die een andere mening heeft weinig kennis van zaken. Verder heeft dat waar heb je het over te maken met de discussie waar ik zelf inzit :). Volgende keer eens lezen? Verder wie ben jij om mij te beschuldigen van iets?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Zo, ben benieuwd wie die idioot is die mij daar met boost op -1 zet. Ik weerleg de stelling van de poster boven me, met bron nog wel.

Boxman in 'nieuws: eBay staat verhandelen virtuele valuta toe'

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Iets meer geduld kan ook geen kwaad, die reactie staat er net 10 minuten...

En iets minder agressief mag ook weer wel, of is het bij jou nornaal om andersdenkenden voor 'idioot' uit te maken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Ik vind het vrij idioot om iemand die niet flamet, trollbait of offtopic neuzelt met boost op -1 te zetten, ja. Maar wellicht heeft degene die op mij reageert ermee te maken, want die lijkt aardig over de pis.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Degene die op jouw post reageerde heeft jouw reactie niet gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

Cyphax

Moderator LNX
jelle2503 in 'nieuws: Microsoft onthult Windows voor in de auto'
Op deze reactie staan een paar moderaties waarvan de evil-doer eigenlijk wel een mailtje mag krijgen met instructies over hoe het modsysteem werkt. +3 waar een -1 naar mijn idee de meest passende score krijgt is mij een te groot gat.

Op mijn eigen post van een paar dagen terug staat dan 2x -1 die ik vind kloppen (en 0 eigenlijk ook niet -- ik steek best wat tijd in zo'n post en schrijf zoiets vrij doordacht).
Cyphax in 'nieuws: Mozilla-ceo stapt op na ophef over steun antihomohuwelijkwet'

[ Voor 32% gewijzigd door Cyphax op 06-04-2014 13:47 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
PdeBie in 'nieuws: Apple: groei iPhone stokt omdat mensen goedkopere smartphones willen'

-1?
Sorry hoor, maar ik uit hier mijn mening. Dit is toch geen -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Inderdaad geen -1. Ik heb het een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Merci. Daar kan ik me prima in vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: Apple: groei iPhone stokt omdat mensen goedkopere smartphones willen'

Volgens de -1'er heb ik tunnelvisie, verassend om iemand te beschuldigen van tunnelvisie als je zegt dat de iPhone marktleider is en nog steeds groeit, als het artikel juist gaat over Apple die toegeeft dat de groei stockeert, en iedere stats bedrijf ermee akkoord gaat dat Apple rond de 20% zit... Anyway, zeker geen -1. TMC heeft al vaker comments van mij naar -1 gestemd, die hier zelfs naar 1 of zelfs 2 werden omhoog gestemd... Vind het wel hoogst irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

6x -1, lijkt me een negatieve boost moderatie. Je staat nu in ieder geval op +1, heb hem op -1 gezet. Er staat werkelijk niets raars oid in je argumentatie. Tevens inhoudelijk ook helemaal eens, dit hoor ik ook vaak van mensen, dat ze weer wat nieuws willen/wilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Loller1 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:53:
Loller1 in 'nieuws: Apple: groei iPhone stokt omdat mensen goedkopere smartphones willen'

Volgens de -1'er heb ik tunnelvisie, verassend om iemand te beschuldigen van tunnelvisie als je zegt dat de iPhone marktleider is en nog steeds groeit, als het artikel juist gaat over Apple die toegeeft dat de groei stockeert, en iedere stats bedrijf ermee akkoord gaat dat Apple rond de 20% zit... Anyway, zeker geen -1. TMC heeft al vaker comments van mij naar -1 gestemd, die hier zelfs naar 1 of zelfs 2 werden omhoog gestemd... Vind het wel hoogst irritant...
Tja, je taalgebruik is een beetje kort door de bocht, al zul je best gelijk hebben en het goed bedoelen.
"Ha, ik heb een Retina scherm en jij niet!", met dat soort uitspraken loop je het risico op een lage moderatie.
Een +1 zou kunnen, maar een +2 is het zeker niet. Dat zijn ook pure meningmods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het zijn dan nog maar 2 moderaties, maar van mij mogen jullie toch echt dit soort mensen hun modstatus afnemen, het slaat gewoon werkelijk nergens op om dit op offtopic te modereren, dit gaat gewoon over de gevolgen van het moeten veranderen van XP naar een nieuwere versie, compleet gerelateerd aan het onderwerp.
Benjamin- in 'nieuws: Microsoft: nog steeds een miljoen Windows XP-gebruikers in Nederland'

Dit is +2 omdat?
Fr0ns in 'nieuws: Microsoft: nog steeds een miljoen Windows XP-gebruikers in Nederland'

[ Voor 18% gewijzigd door Benjamin- op 07-04-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd in 'nieuws: Israëlisch bedrijf werkt aan techniek om smartphone in 30 seconden op te laden'
Deze reactie, wat me gewoon een 0 lijkt, niks mis mee verder, krijgt van iemand maar liefst een +3.
Benjamin- schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:35:
Het zijn dan nog maar 2 moderaties, maar van mij mogen jullie toch echt dit soort mensen hun modstatus afnemen, het slaat gewoon werkelijk nergens op om dit op offtopic te modereren, dit gaat gewoon over de gevolgen van het moeten veranderen van XP naar een nieuwere versie, compleet gerelateerd aan het onderwerp.
Je had dat punt al gemaakt, het is een reactie daarop waar jij op reageert en dan begint het eigenlijk voornamelijk over Vista te gaan en drivers. Ik kan me dus wel voorstellen dat er mensen bij zijn die dat off-topic beginnen te vinden. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Cyphax op 07-04-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

We hebben het hier over oude XP systemen die dan zouden upgraden naar W7, gezien Vista 7,5 oud is en dat toen de ontwikkeling voor drivers gewoon gaande was die je nu ook nog voor W7 en W8 gebruikt, lijkt me dat een totaal relevant punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 15:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

rud in 'nieuws: Israëlisch bedrijf werkt aan techniek om smartphone in 30 seconden op te laden'
+3 lijkt me een beetje teveel van het goede hiervoor. Een +1 lijkt me wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Kiswum in Microsoft geeft alleen updates aan gebruikers die Windows 8.1 updaten

Misschien ben ik niet objectief, want het is een reactie op een reactie van mij en hij is het ook nog met me eens, maar -1 vind ik hiervoor nogal vreeemd. Ik zou hem minstens op +1 zetten.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Mrjraider in 'nieuws: Microsoft geeft alleen updates aan gebruikers die Windows 8.1 updaten'

Ten eerste dit moderatie systeem zuigt
Ten tweede dit moderatie systeem zuigt
Ten derde dit moderatie systeem zuigt

What the actual f is hier nu een flame of troll aan.. Echt serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-10 22:47

Mimiix

Professioneel Prutser

Spheroid schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:40:
Kiswum in Microsoft geeft alleen updates aan gebruikers die Windows 8.1 updaten

Misschien ben ik niet objectief, want het is een reactie op een reactie van mij en hij is het ook nog met me eens, maar -1 vind ik hiervoor nogal vreeemd. Ik zou hem minstens op +1 zetten.
Het staat er misschien wat grof, maar het is niet ongewenst

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 09:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

mrjraider schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:18:
Mrjraider in 'nieuws: Microsoft geeft alleen updates aan gebruikers die Windows 8.1 updaten'

Kalm aan, jouw reactie was nog maar 2 keer gemodereerd.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
mrjraider schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:18:

Ik snap je frustraties, maar:
1) Je reactie is zoals _David_ al aangaf net geplaatst: geef het systeem iets meer tijd om dat recht te trekken.
2) Klagen over het moderatiesysteem heeft in dit topic geen zin. Hier is niemand die het systeem kan verbeteren. We roeien allemaal met de riemen die we hebben. Laten we proberen om in elk geval constructief te roeien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:07

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

NoMoreMusic in Nederlandse providers moeten voorlopig metadata klanten blijven opslaan heeft een +3 en wat +2 gescoord...
Ik heb hem voorlopig naar de trollenkelder verhuisd, maar hij kan wel wat extra duwtjes gebruiken. Hele topic bevat trouwens een hoeveelheid trollen, kan zeker aandacht gebruiken.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse providers moeten voorlopig metadata klanten blijven opslaan'

"Deze drol" = flamebait, plus moderatiegezeur. Mag dus wel op -1? Krijgt wel +3's...

Verwijderd in 'nieuws: Nederlandse providers moeten voorlopig metadata klanten blijven opslaan'

Idem, generaliserende flamebait + moderatiegeleuter (op trollerige toon). Ook -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:07

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Het feit dat er maar 1 modder langsgefietst was ;)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Waarom stel je na 1 moderatie zo'n beladen vraag hier? Het motiveert niet echt om in te grijpen. Je mag als ProMod toch wel weten wat de relevantie van 1 moderatie is. :/

Zo negatief in het topic, waarom toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Of je leest tussen de regels door en ziet het als: Wie help even om hem van -1 af te krijgen? ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Misschien ben jij er niet gevoelig voor maar dan benijd ik je. :P

Om hulp vragen is prima maar een beladen vraag is eigenlijk altijd een slecht idee. Dit is een van de threads die er juist is om elkaar te helpen, en ook een vraag om hulp kan je mooi verpakken. Dan krijg je veel meer hulp. Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Cyphax schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:59:
[...]
Waarom stel je na 1 moderatie zo'n beladen vraag hier? Het motiveert niet echt om in te grijpen. Je mag als ProMod toch wel weten wat de relevantie van 1 moderatie is. :/

Zo negatief in het topic, waarom toch?
Sorry hoor, ik zie gewoon een mismod op mijn eigen reactie wat ik zelf niet op kan lossen, dus vandaar dat ik het hier post. Ik had het misschien netter kunnen formuleren maar dat doen andere promods vaak ook niet.
Uiteindelijk is het doel hetzelfde, ik neem aan dat ik niet bij elke mismod die ik hier aandraag aub hoef te zetten?
Pagina: 1 ... 34 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]