En ook
@Edddd
Mijn vraag of iemand een argument kan geven voor een andere score dan -1 is inhoudelijk m.b.t. de reacties. Niet lezen van de genoemde reacties helpt dan niet echt

. Ik ben goed op de hoogte van de ModFaq en richtlijnen voor modereren

Terug naar mijn punt. De redactie van Tweakers bepaalt wat voor soort item er gemaakt wordt, of dat een FP-item is of op een andere plaats. Is iemand van mening dat een item niet op de FP hoort maar elders, dan voegt die mening in een reactie op de FP, behalve dat ie daar verkeerd staat, niets toe voor de andere lezers. De reacties die daar weer op volgen kunnen een hogere score krijgen, mits.
Waar het mij om ging is dat de eerste reactie in
dat draadje thuishoort in GR en niet op de FP. De reacties daaronder gaan daarop door (hoort in de meuktracker thuis, het is Apple - dus T.net nieuwswaardig, zeikerds, T.net is niet consequent, komkommertijd, wel pakket Y - boeie) en voegen naar mijn mening zelfs niet t.o.v. de parent iets toe, laat staan het nieuwsitem. Vandaar mijn vraag of er een argument is (na lezing

) waarom deze reacties een andere score dan de -1 moeten hebben.
Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.