Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.649 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik ben blij dat ik het niet snap.. is het on topic? Ja.. is het beter dan 90% van de reacties? Ja.. dus voor mij een +1. Maar goed, blijkbaar zijn alle positieve dingen over reviews wel toegestaan als reactie, maar negatief moet er weg. Lekker eerlijk :S

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:35

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Hoe is de reactie goed? De feedback hoort op het forum, het feit dat hij hem gaat halen heeft geen toegevoegde waarde. Wat wil je hier horen?

Als iedereen zou zeggen of ze hem wel en niet zou halen en wat ze van de review vinden, dan heb je binnen een dag 10.000+ berichten. Is dat zinvol volgens jou? Heeft dat meerwaarde?

Omdat andere vergelijkbaar zijn maar dan positief over de review en wel een +1 hebben, betekent niet dat die dat ook verdienen.

Dus nogmaals, blijf jezelf vragen, heeft dit bericht enige toegevoegde waarde wat in de reacties hoort?

EDIT: Nu de reactie er op te hebben gelezen heb ik mijn beoordeling trouwens verlaagd naar -1. Zoals keverjeroen terecht opmerkte, had hij deze mening al 4 minuten na het plaatsen van het artikel geplaats, zelfs onder ideale omstandigheden kan hij nog niet eens de helft hebben gezien.

[ Voor 20% gewijzigd door Benjamin- op 17-09-2013 14:33 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

tweaker2010 in 'nieuws: Bing komt met uitgebreide 'autocomplete''
Deze reactie lijkt me niet ongewenst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Excuus dat het over mezelf gaat. Maar zou iemand ter leering en de vremeak uit kunnen leggen waarom een -1 hier een gepaste score is?
switchboy in 'nieuws: Bitcoin-netwerk passeert grens van 1 petahash per seconde'

Lijkt me uiterst relevant bij dit nieuws bericht. Leuk dat je zoveel rekenkracht hebt verzameld in je netwerk, maar het wordt voor geen énkel nuttig doel gebruikt. Zonde van de stroom.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Goedendag mensen :W

Ik ga gelijk etteren :P
Ik vind namelijk de reactie van Cyberdeck bijzonder raar, maar op een manier van "ik begrijp het niet hoe en wat" -raar.

Welke reactie dan?
Deze: Cyberdeck in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

Of hoe is dat in jullie ogen?

Waarom word ik hiervoor nou gedownmod?

w4v3g0d in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

En waarom word meneertje Cyberdeck nou met een +1 bestempeld @ deze reactie:
Cyberdeck in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

Wat een raar gedoe hier zeg :(

[ Voor 40% gewijzigd door w4v3g0d op 17-09-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
switchboy schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:39:
Excuus dat het over mezelf gaat. Maar zou iemand ter leering en de vremeak uit kunnen leggen waarom een -1 hier een gepaste score is?
switchboy in 'nieuws: Bitcoin-netwerk passeert grens van 1 petahash per seconde'

Lijkt me uiterst relevant bij dit nieuws bericht. Leuk dat je zoveel rekenkracht hebt verzameld in je netwerk, maar het wordt voor geen énkel nuttig doel gebruikt. Zonde van de stroom.
Ik vind de post ook geen -1 maar kan mij voorstellen dat door de harde bewoording menig mod punten heeft afgetrokken. Het is echter jouw mening en ontopic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
TecHHeaD schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 17:47:
Goedendag mensen :W

Ik ga gelijk etteren :P
Ik vind namelijk de reactie van Cyberdeck bijzonder raar, maar op een manier van "ik begrijp het niet hoe en wat" -raar.

Welke reactie dan?
Deze: Cyberdeck in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

Of hoe is dat in jullie ogen?

Waarom word ik hiervoor nou gedownmod?

w4v3g0d in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

En waarom word meneertje Cyberdeck nou met een +1 bestempeld @ deze reactie:
Cyberdeck in 'nieuws: AU Optronics-topman: oled wordt mogelijk nooit succesvolle opvolger lcd'

Wat een raar gedoe hier zeg :(
Die van jou staat nu op 1 (gewoon on-topic) en die van cyberdeck staat op -1 (op de man spelen in de eerste alinea) en dat is ook zoals ze horen te staan!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
k1n8fisher schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:33:
[...]

Die van jou staat nu op 1 (gewoon on-topic) en die van cyberdeck staat op -1 (op de man spelen in de eerste alinea) en dat is ook zoals ze horen te staan!
Hartelijk dank :)

Fijne avond nog!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 17:14
Mag ik deze hier ook even neergooien?
productreview: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B review door DABCraft

Review is op +3 terecht gekomen...

• Bor

Bor

Topicstarter
ShitHappens schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:23:
Mag ik deze hier ook even neergooien?
productreview: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9B review door DABCraft

Review is op +3 terecht gekomen...
Die hoort gewoon op 0 inderdaad. Door de +3's staat de review nu nog op +1.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Heb hem ook een 0 gegeven.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoppa! in 'nieuws: Belgacom-voorzitter blijkt adviseur bij van spionage verdacht Huawei'

"Wat is de nieuwswaarde" in combinatie met moderatiegezeur. Ik kom niet verder dan een -1 hoor? Lijkt me iig zeker geen +1, en die grote hoeveelheden (17x!) +3 lijkt me al helemaal fout.

Virussen? Scan ze hier!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Wat mij betreft inderdaad een -1, de reactie zelf voegt echt niets toe en dan het mod gezeur er nog bij dan past er mijn ziens maar 1 score.

Liefhebber van Tweakers

• corset
0 voor mij, hij heeft een punt. +1, punt aftrek voor mod gezeur. 0

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Alleen hoort hij dat punt niet op de FP te maken, maar in GR. Op de FP is het ongewenst, en dus -1.

Virussen? Scan ze hier!

• pino85

pino85

Klopt wat Wildhagen aan geeft, even een wat uitgebreidere uitleg waarom ik tot de -1 kwam.
Wat een non-nieuws. Wat is hier nu boeiend aan?
reviews: Tweakers.net moderatie faq
Spelfouten en ander commentaar met betrekking tot de artikelen kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum. Omdat opmerkingen over spelfouten en dergelijke alleen voor de redactie bestemd zijn en de inhoud snel is achterhaald, is het onwenselijk om daar in de reacties op in te gaan. Zodoende is een punt aftrek gerechtvaardigd. Doorgaans leidt dit tot een eindscore van -1, maar kijk altijd naar de rest van de inhoud van de reactie om tot een moderatie te komen.
Dan de toon erbij en ook nog de klacht over de modderatie kan mijn ziens dan tot niets anders komen dan een -1.
Het gaat er bij het uitdelen van scores in het modden er niet om of ik bv de mening deel van de poster of niet.
Het is geen eens/oneens modden wat we doen, ik kan ook wel eens vinden dat mijn persoonlijke mening dezelfde is als een user die bv post wat gewoon een -1 is vanwege bepaalde richtlijnen of toonzetting of wat dan ook die we als mods volgen.
Dan ga ik die persoon geen hogere score geven aangezien dat dan mening modden word wat ongewenst is, maar zo kijk ik er tegen aan. :)
Natuurlijk is niet alles zwart /wit in het modden, sterker nog genoeg posts die verschillende scores kunnen krijgen net hoe men het doet afwegen.Het is ook niet zo dat we allemaal dezelfde score aan iets moeten hangen, afwijken is niet erg in mijn ogen zo lang het goed te onderbouwen valt en wel via de hand vaten die we hebben gekregen.
Echter bij deze reactie kan ik echt niet op een hogere score dan de -1 komen. Lap tekst maar ja :P

[ Voor 47% gewijzigd door pino85 op 18-09-2013 18:15 ]

Liefhebber van Tweakers

• corset
Mee eens :) maar ik mod dit hetzelfde als de "yay geweldige" posts qua niveau :) Want als we alleen positief gaan toestaan zijn we ook te ver heen :p

Maar ik snap je onderbouwing compleet.

• Edddd
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
En deze dan:
acizane80 in 'nieuws: Belgacom-voorzitter blijkt adviseur bij van spionage verdacht Huawei'

Staat op +2. Los van het feit dat ik het een kulverhaal vind, is het niet informatief. Enkel speculatief. Dat mag, vandaar mijn +1. Hoger lijkt me duidelijk meningmodden.

Verwijderd

Neo_TGP in 'nieuws: 'Google dringt adverteerders alternatief voor trackingcookies op''

"Ik.. Omdat ik niet zo verschrikkelijk sneu ben dat ik goede websites geen inkomsten gun.. "

Hij doelt hier op gebruikers die adds blocken .
Lijkt mij een duidelijke aanval op alle gebruikers die op het internet een addblocker gebruiken en ik heb hem een -1 gegeven (en daar staat hij nu op)

De reden dat ik het toch hier meld is omdat ik vrij nieuw ben hier en benieuwd ben of jullie het met mij eens zijn (of dat ik iets over het hoofd zie)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Deze dan: PhoenixT in 'nieuws: Apple-servers raken overbelast na release iOS 7'

Alhoewel het een nuttige aanvulling is op de rest van de reacties rondom 64-bit is het wellicht wat off-topic omdat het over de release van iOS7 en eigenlijk over de trage servers van Apple gaat. Niet zozeer of 64-bit echt beter is dan 32-bit. De meeste reacties vind ik daarom uiterlijk een +1 in de discussie. Een +3 vind ik wel heel erg overschat voor deze reactie.

• madmaxnl
  • Laatst online: 09-08-2022
PhoenixT in 'nieuws: Apple-servers raken overbelast na release iOS 7'

Deze reactie lijkt me wat overgewardeerd aangezien het wel over iOS 7 gaat, maar het bericht gaat over, overbelasten server door de uitrol van iOS 7. Informatie over iOS 7 heeft daar derhalve dus geen klap mee te maken.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

madmaxnl schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:25:
PhoenixT in 'nieuws: Apple-servers raken overbelast na release iOS 7'

Deze reactie lijkt me wat overgewardeerd aangezien het wel over iOS 7 gaat, maar het bericht gaat over, overbelasten server door de uitrol van iOS 7. Informatie over iOS 7 heeft daar derhalve dus geen klap mee te maken.
Mee eens, ik vind hem max +2 waard.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik sta op nul, het is gewoon ontopic en een reactie op het bericht voor mij. Bericht is misschien kort, maar het zegt alles wat erover valt te zeggen. Benjamin- in 'nieuws: Google Wallet vereist niet langer nfc'

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Benjamin- schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:19:
Ik sta op nul, het is gewoon ontopic en een reactie op het bericht voor mij. Bericht is misschien kort, maar het zegt alles wat erover valt te zeggen. Benjamin- in 'nieuws: Google Wallet vereist niet langer nfc'
IMHO is dit gewoon een 0, het voegt weinig toe aan de discussie en is meer een rant naar Google toe zonder dat het echt meerwaarde heeft voor de discussie.

Als je de reactie had onderbouwd, had ik deze zeer waarschijnlijk wel een +1 of misschien +2 gegeven.

• Bor

Bor

Topicstarter
Benjamin- schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:19:
Inmiddels sta je op +1. Ik heb je +1 gegeven hoewel ik de 0 ook wel kan begrijpen. De post is voor mij niet dermate offtopic of weinig toevoegend dat ik je ook een 0 heb gegeven.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• Bor

Bor

Topicstarter
Ontopic voor deze wanneer je met flames als "privacyhuilies" begint? Van mij niet meer dan een -1.

418O2 in 'nieuws: Europese introductie Google Glass nog ver weg door privacy en stemherkenning'

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Off-topic in plaats van ongewenst voor deze:
meller14 in 'nieuws: Apple-servers raken overbelast na release iOS 7'

Off-topic doordat het niet onderbouwd is. Maar ongewenst? Zeker niet.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pdebie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:05:

Ik ben niet verbaast dat hij een -1 krijgt voor zo'n kort zinnetje. ;)

• Bor

Bor

Topicstarter
pdebie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:05:

Gewoon een totaal onnodige en nutteloze oneliner. Van mij ook een -1. Dit voegt voor niemand iets toe.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Dus off-topic. Het is geen flame of belediging lijkt me.

De +3, +2 en +1 scores die hij krijgt zijn inderdaad nutteloos.

[ Voor 37% gewijzigd door PdeBie op 19-09-2013 11:28 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

pdebie schreef op donderdag 19 september 2013 @ 11:27:
Dus off-topic. Het is geen flame of belediging lijkt me.
Volgens de modfaq kan een -1 ook prima:
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn.

• pino85

pino85

Kan op de nul en ook op de -1 inderdaad, ik heb hem een -1 gegeven.

Liefhebber van Tweakers

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Dat is inderdaad een reactie waar niemand op zit te wachten en die iedereen had kunnen bedenken. Kan wat mij betreft prima op -1 :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Bor

Bor

Topicstarter

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Het is een bizar idee/voorstel (zie ook eerste reactie erop) natuurlijk; maar een -1 vind ik wat overdreven. Ik kan zowel met 0 als +1 leven.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• _Peter2_
Ik zag onderstaand opmerking al trollen:
Het wordt gewoon tijd voor de EU om een compleet Google verbod te realiseren, daar zijn nu al genoeg mogelijkheden voor:

[ Voor 15% gewijzigd door _Peter2_ op 19-09-2013 15:07 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Trollen zou zijn dat hij het doet om een ongewenste discussie uit te lokken maar gezien de rest van zijn reactie kan hij het nog wel eens menen ook :) Ik zie het dus gewoon als een (hoogst ongebruikelijke) mening.

• _Peter2_
Cloud schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:02:
Trollen zou zijn dat hij het doet om een ongewenste discussie uit te lokken maar gezien de rest van zijn reactie kan hij het nog wel eens menen ook :) Ik zie het dus gewoon als een (hoogst ongebruikelijke) mening.
Daar heb je een punt, ik pas mijn moderatie iets aan.

Een dergelijke stelling zag ik als dusdanig controversieel dat zijn enige bedoeling leek om reacties uit te lokken.

• Edddd
Ik zag het ook niet direct als een troll.

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk. Heb de betreffende modder dan ook aangeschreven!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

alex3305 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 00:40:
[...]

IMHO is dit gewoon een 0, het voegt weinig toe aan de discussie en is meer een rant naar Google toe zonder dat het echt meerwaarde heeft voor de discussie.

Als je de reactie had onderbouwd, had ik deze zeer waarschijnlijk wel een +1 of misschien +2 gegeven.
Misschien toch tijd om het woord 'rant' op te zoeken voor. Wacht ik doe het voor je.
rant [rant] Show IPA
verb (used without object)
1.
to speak or declaim extravagantly or violently; talk in a wild or vehement way; rave: The demagogue ranted for hours.
verb (used with object)
2.
to utter or declaim in a ranting manner.
noun
3.
ranting, extravagant, or violent declamation.
4.
a ranting utterance.
Verder voegt het zeker wel wat toe aan de discussie, dit gaat immers over een idee die Google heeft met waarschijnlijk de hoop dat ze hiermee een succes verhaal in handen hebben. Mijn reactie was daar dan ook op, dat iedere keer dat Google weigert volledige ondersteuning te geven voor alle platformen, dat deze nooit succesvol zijn.

Verder lijkt het me toch niet nodig op deze site om dit nog is te onderbouwen, het is bekend van Google dat ze apps niet ontwikkelen voor andere platformen met diverse eigen redenen. Dit is ook waarom GTalk nooit van de grond is gekomen.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:21

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Edddd
Je bent me net voor :)

Zeldzaam idiote en onmogelijke suggestie. -1 of eventueel een 0 zou ik zeggen? Die +2 en +3 moderaties zijn geen waardering voor deze suggestie. Dus waarschijnlijk 'mee eens' met de laatste offtopic zin.
Edit: ook een hoop +1, ook niet best dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Edddd op 19-09-2013 19:16 ]

Verwijderd

Dit kan natuurlijk helemaal niet en dit zou verwijdert moeten worden, plus een eventuele ban. Dit is naar mijn bescheiden mening oproepen tot ..... (vul maar in).

Anoniem: 304166 in 'nieuws: Xs4all en Ziggo: aanpakken filesharers werkt beter dan Pirate Bay-blokkade'

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45

Herman

FP ProMod
Topicstarter
*Poefweg* :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Gelukkig :) Dat soort reacties is overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Waarom krijg ik hier ongewenst? Bor in 'nieuws: Europese introductie Google Glass nog ver weg door privacy en stemherkenning'

Bij dat item staan overigens nog een aardig aantal ongemodde posts te wachten op moderatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:47:
Waarom krijg ik hier ongewenst? Bor in 'nieuws: Europese introductie Google Glass nog ver weg door privacy en stemherkenning'

Bij dat item staan overigens nog een aardig aantal ongemodde posts te wachten op moderatie.
Fixed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Mijn bericht staat op nul, lijkt me toch duidelijk ontopic. Benjamin- in 'nieuws: BlackBerry kondigt 'Ping' aan voor Android en iOS'
In dit bericht trouwens een hele reeks niets toevoegende berichten van mensen die beweren dat het niet werkt, maar een paar minuten later weer reageren dat het wel werkt... nightwing in 'nieuws: Lockscreen iOS7 blijkt eenvoudig te omzeilen'

[ Voor 41% gewijzigd door Benjamin- op 20-09-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benjamin- schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:53:
Mijn bericht staat op nul, lijkt me toch duidelijk ontopic. Benjamin- in 'nieuws: BlackBerry kondigt 'Ping' aan voor Android en iOS'
In dit bericht trouwens een hele reeks niets toevoegende berichten van mensen die beweren dat het niet werkt, maar een paar minuten later weer reageren dat het wel werkt... nightwing in 'nieuws: Lockscreen iOS7 blijkt eenvoudig te omzeilen'
Jouw reactie staat nu op +1, die andere heeft nog wel een paar zetjes naar 0 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
? ? in 'nieuws: RSA na backdoor-claims: stop gebruik NSA-algoritme'
op zich best een goede reactie, voor een +1 of een +2 ... maar m.i. niet voor een +3

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StijnH
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 12:45
StijnH in 'nieuws: Europarlement wil opensource stimuleren om backdoors tegen te gaan'

Persoon boven mij vraagt zich af welke alternatieven er zijn voor Amazon, Google, Microsoft,...
Ik reageer met voorbeeld van een zoekmachine, en wordt Off-topic/Irrelevant gemod. Persoon boven mij reageert opnieuw met "Maar het is Bing....." en wordt Informatief gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
StijnH schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:26:
StijnH in 'nieuws: Europarlement wil opensource stimuleren om backdoors tegen te gaan'

Persoon boven mij vraagt zich af welke alternatieven er zijn voor Amazon, Google, Microsoft,...
Ik reageer met voorbeeld van een zoekmachine, en wordt Off-topic/Irrelevant gemod. Persoon boven mij reageert opnieuw met "Maar het is Bing....." en wordt Informatief gemod?
Mijns inziens is die hele discussie een 0 waard, wegens offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kavaa in 'nieuws: Microsoft heeft twee miljoen betalende Office 365-consumentenabonnees'

zwaar paranoide en compleet onjuiste post is +1? Niets meer dan een -1 in mijn ogen (onjuiste info en blablabla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

lanerios schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:01:
Kavaa in 'nieuws: Microsoft heeft twee miljoen betalende Office 365-consumentenabonnees'

zwaar paranoide en compleet onjuiste post is +1? Niets meer dan een -1 in mijn ogen (onjuiste info en blablabla)
Een onjuiste post is een 0 waard, verder is het natuurlijk wel een fipo en een open deur die hij intrapt,
dus een -1 zou misschien ook kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 20-09-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

raphidae in 'nieuws: Xs4all en Ziggo: aanpakken filesharers werkt beter dan Pirate Bay-blokkade'

Dat trollerige geleuter over 'georganiseerde misdaad' maakt het voor mij niet meer dan een 0 waard, zeker geen +2 imho, zeker niet omdat er weinig fatsoenlijke compenserende inhoud in staat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 16:59:
raphidae in 'nieuws: Xs4all en Ziggo: aanpakken filesharers werkt beter dan Pirate Bay-blokkade'

Dat trollerige geleuter over 'georganiseerde misdaad' maakt het voor mij niet meer dan een 0 waard, zeker geen +2 imho, zeker niet omdat er weinig fatsoenlijke compenserende inhoud in staat.
Mee eens, ook een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

dmvdberg in 'nieuws: BlackBerry bevestigt massa-ontslag en gaat zich op zakelijke markt richten'

Ten eerste vind ik de hele voorspelling opmerking al tamelijk dom, iedereen zag dit immers aankomen, maargoed dat is meer mijn persoonlijk mening. Maar het linken naar eigen video's lijkt me toch wel ongewenst.

• pino85

pino85

Kan onder spam vallen inderdaad.

Liefhebber van Tweakers

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:53
Adverteren voor je eigen video is nog steeds adverteren dus spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vind het een 0... Als iemand linkt naar een youtube is het +1 vaak, en hij heeft gewoon een goed punt, het was zeer te verwachten, maar een goed punt. Omdat het toevallig zijn eigen video is, is het gelijk spam. Ik ben zo blij dat ik dat soms niet snap. >_> Ik durf te wedden dat als hij niet had gemeld dat het zijn eigen video was, hij wel netjes op +1 was blijven staan of uiterlijk 0.

Even buiten dat, dit is GEEN Spam >_> Mensen moeten echt leren wat spam is.. 1x een link naar een video posten is geen spam, zelfs niet als jij zelf vind van wel.

Maar goed, ik stop voorlopig met moderaten.. dit gaat gewoon nergens over. Vaste mensen krijgen standaard +1, en op het moment dat iemand een keer eerlijk aangeeft dat het zn eigen video is? "OMG SPAM -1-1-1-1-1-1-1-1!!!" >_>

En jaja, revisie topic. Die nog doder is dan Micheal Jackson

[ Voor 57% gewijzigd door corset op 22-09-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:52

botoo

💀 too old to die young

Ik zie dat spam ook niet zo en het is zeker geen spam als in repeterend en ongewenst.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wellicht is het goed dat dan even duidelijk word wanneer iets wel hier onder valt en wanneer niet.
Iemand die bv linkt naar zijn eigen website dat is dus spam bv:( ook 1 malig)
musback in 'nieuws: Google versnelt toepassen end-to-end-encryptie na NSA-onthullingen'
Maar linken naar je eigen youtube kanaal om te onderbouwen valt niet onder spam, als dit klopt pas ik natuurlijk de reactie aan maar ik ging er echt van uit dat dit niet de bedoeling was en dus wel onder spam kon vallen.
lanerios schreef op zondag 22 september 2013 @ 10:40:

Maar goed, ik stop voorlopig met moderaten.. dit gaat gewoon nergens over. Vaste mensen krijgen standaard +1, en op het moment dat iemand een keer eerlijk aangeeft dat het zn eigen video is? "OMG SPAM -1-1-1-1-1-1-1-1!!!" >_>

En jaja, revisie topic. Die nog doder is dan Micheal Jackson
Toch wel jammer dat je gaat stoppen, we kunnen er beter over van mening wisselen zodat het duidelijk word hoe het nu zit met bv dit voorbeeld.
En vaste mensen standaard +1? wat zijn vaste mensen en geef eens voorbeelden van posts , als er mensen zijn die onterecht verkeerde(te hoge of te lage) beoordelingen krijgen we er toch allemaal even naar kijken in plaats van te zeggen ik stop want het klopt niet?
En revisie topic, ik zag toch dat ik en ook 2 crew leden netjes op je laatste post hadden gereageerd?

[ Voor 17% gewijzigd door pino85 op 22-09-2013 11:49 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Het kanaal is commercieel, ze willen hier geld aan verdienen middels advertenties, dat is al 1 reden waarom dit adverteren is.
Ten tweede linkt hij ook niet naar het verhaal dat specifiek gaat over dit onderwerp, het is gewoon complete onzin dat die video over het massa-ontslag gaat, het gaat over BBM, het is niet tot zo'n 14:10 (6:40 later dan het bericht aangeeft) dat ze een half minuut even praten over de toekomst van BBM, waar eigenlijk geen zinnig woord uitkomt.

Als iemand hier echt nog twijfelt of de video puur in zijn bericht is geplakt om te adverteren, dan twijfel ik of je uberhaupt die video wel hebt gecontroleerd.

Hij blijft bij mij dan ook op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn reactie (1e bij dit bericht) nieuws: Mogelijke screenshots Android 4.4 KitKat duiken op 94x een -1 krijgt? Het is gewoon ontopic. Men kan het er mee eens zijn of niet, maar het is gewoon ontopic. Een paar reacties later is er iemand die ook snapt wat ik bedoel, maar zo moeilijk is mijn reactie toch ook niet? Voor de eerste edit had ik al 32x een -1 te pakken, nu zelfs 3x zoveel. Een 0 kan ik nog begrijpen, maar -1 is toch totaal verkeerd?

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2013 13:26 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, om te beginnen, het moderatiegezeur in je reactie helpt sowieso niet mee natuurlijk ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Martinspire schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:23:
Kan iemand mij uitleggen waarom mijn reactie (1e bij dit bericht) nieuws: Mogelijke screenshots Android 4.4 KitKat duiken op 94x een -1 krijgt? Het is gewoon ontopic. Men kan het er mee eens zijn of niet, maar het is gewoon ontopic. Een paar reacties later is er iemand die ook snapt wat ik bedoel, maar zo moeilijk is mijn reactie toch ook niet? Voor de eerste edit had ik al 32x een -1 te pakken, nu zelfs 3x zoveel. Een 0 kan ik nog begrijpen, maar -1 is toch totaal verkeerd?
Het is een vrij typisch geval van "first post" jagen met een posting die feitelijk geen inhoud heeft. Waarom zou er geen -1 voor gegeven moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 17:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Daarnaast, de manier waarop je de vergelijking tussen de OS'en maakt ('Hé, ze kopiëren!'), is vragen om een flamewar, dus jouw reactie is nog een troll ook.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Martinspire schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:23:
Daarnaast omdat je ook nog eens de reputatie hebt opgebouwd als blinde MS fanboy en uitlokkende troll.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Vinand schreef op zondag 22 september 2013 @ 15:14:
[...]

Daarnaast omdat je ook nog eens de reputatie hebt opgebouwd als blinde MS fanboy en uitlokkende troll.
Dat zal best, maar dat is voor de moderatie totaal niet relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo in 'nieuws: Apple past multipath tcp-protocol toe in iOS 7'
"Met andere woorden, je lult uit je nek."

Stond op +1, nu op 0 , moet naar -1 ?

RetepV in 'nieuws: Apple past multipath tcp-protocol toe in iOS 7' en
staan nu op -1 maar horen eerder op 0 ?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:40:
"Met andere woorden, je lult uit je nek."

Stond op +1, nu op 0 , moet naar -1 ?
het is een persoonlijke aanval, dus een -1 lijkt mij ook voor de hand liggend. Al zal het nog lastig worden denk ik om de reactie daarop te krijgen, velen hebben denk ik wel genoeg van reacties met daarin de NSA vermeld.
naar mijn mening zijn de -1's terecht, de toon van de reacties is enigszins aggressief. Waar normaal de reacties niet on-topic zouden zijn (0) zou ik er daarom nu een -1 van maken. Het lijkt me dat je over de reactie van Amanoo nog wel kunt discussiëren of het niet een 0 kan zijn, maar icegodd en RetepV zijn naar mijn inschatting toch echt de -1 waard.

[ Voor 1% gewijzigd door Bluepenguin op 22-09-2013 17:35 . Reden: zinsconstructie verbeterd ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Amanoo in 'nieuws: Apple past multipath tcp-protocol toe in iOS 7' zijn we het eens , en inderdaad zal het lastig worden hem op -1 te krijgen.

Bij RetepV in 'nieuws: Apple past multipath tcp-protocol toe in iOS 7' heb ik bij nader inzien nu ook -1 gegeven.

icegod had ik al op -1.

En Amanoo in 'nieuws: Apple past multipath tcp-protocol toe in iOS 7' ben ik het nu met je eens dat beide 0 en -1 te verdedigen zijn.

ps. bedankt voor de uitleg.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2013 18:36 . Reden: ps toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Eswip in 'nieuws: Apple M7-processor blijkt van Nederlandse makelij'

+3 lijkt me wat te veel, +2 lijkt mij prima al is een +1 zelfs nog te verdedigen lijkt mij?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mveijden schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:50:
Eswip in 'nieuws: Apple M7-processor blijkt van Nederlandse makelij'

+3 lijkt me wat te veel, +2 lijkt mij prima al is een +1 zelfs nog te verdedigen lijkt mij?
Ik vind een 0 nog wel te verdedigen. Zonder enige feitelijke onderbouwing wat roepen en het hele succes van een bedrijf aan een enkele punt toeschrijven is zeer kortzichtig kijken. Dat verdient geen positieve beoordeling.

Ik reageer zelf ook steeds minder op de frontpage. Teveel mensen die zonder kennis en inzicht wat tekst willen typen. Perse iets moeten zeggen ook al heeft hetgeen dat ze willen zeggen geen enkele inhoud en voegt het voor niemand wat toe.
Vrijwel al mijn recente reacties krijgen een +2 of +3 simpelweg omdat ik niet post als ik niks inhoudelijks te melden heb. Het is zeer jammer dat weinig mensen er ook zo over denken.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 22-09-2013 22:20 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swtimmer in 'nieuws: Amerikaanse justitie schikt met bedrijven die neprecensies plaatsen'

"Als beheerder van rijschoolvergelijker. zie ik dit ook."

Hij had ook makkelijk "Ik beheer zelf een vergelijkings website en zie dit daar ook" kunnen schrijven.
Dus lijkt het mij dat hij hier onnodig reclame maakt voor zijn website ?

Nou weet ik alleen niet hoe dit te modereren , is dat dan een punt aftrek , een 0 of een -1 ?

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 23-09-2013 20:05 . Reden: Niet de spammers helpen door naar hun url te linken... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Tsurany schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:18:
[...]

Ik vind een 0 nog wel te verdedigen. Zonder enige feitelijke onderbouwing wat roepen en het hele succes van een bedrijf aan een enkele punt toeschrijven is zeer kortzichtig kijken. Dat verdient geen positieve beoordeling.

Ik reageer zelf ook steeds minder op de frontpage. Teveel mensen die zonder kennis en inzicht wat tekst willen typen. Perse iets moeten zeggen ook al heeft hetgeen dat ze willen zeggen geen enkele inhoud en voegt het voor niemand wat toe.
Vrijwel al mijn recente reacties krijgen een +2 of +3 simpelweg omdat ik niet post als ik niks inhoudelijks te melden heb. Het is zeer jammer dat weinig mensen er ook zo over denken.
Ehm? Dat betoog is voldoende beargumenteerd. Bovendien schrijft hij/zij niet het hele succes toe aan één aspect maar noemt onder andere een aspect. Die nuance zit er wel degelijk in. Dus een 0-moderatie voor die reactie lijkt mij wat ondoordacht.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dylan93 in 'nieuws: Apple: 9 miljoen iPhone 5s- en 5c-toestellen verkocht in openingsweekend'

Dit verdient geen +1, en over die +2 en zelfs +3 zal ik het maar niet hebben denk ik? Meer dan een -1 zie ik er zelf niet in....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:10
wildhagen schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:22:
Dylan93 in 'nieuws: Apple: 9 miljoen iPhone 5s- en 5c-toestellen verkocht in openingsweekend'

Dit verdient geen +1, en over die +2 en zelfs +3 zal ik het maar niet hebben denk ik? Meer dan een -1 zie ik er zelf niet in....
Want ? Hooguit een offtopic o.i.d. maar een -1 ? Geef de mensen die het verdienen een -1 mijn reactie is geen flamebait, troll of directe belediging van een andere gebruiker.

[ Voor 3% gewijzigd door Dylan93 op 23-09-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het is wel degelijk een troll (over kleuterschool), daarnaast hoort het in GR, niet op de FP, waar dit soort dingen ongewenst (en dus -1) zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dylan93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:24:
[...]
Want ? Hooguit een offtopic o.i.d. maar een -1 ? Geef de mensen die het verdienen een -1 mijn reactie is geen flamebait, troll of directe belediging van een andere gebruiker.
Klopt, maar je reageert wel op een troll, dus dan moet je niet gek staan te kijken dat je -1 krijgt.

Dan mag deze vanwege zijn aanvallende eerste zin ook wel op -1 trouwens:
Distrax1988 in 'nieuws: Apple: 9 miljoen iPhone 5s- en 5c-toestellen verkocht in openingsweekend'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
wildhagen schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:25:
Het is wel degelijk een troll (over kleuterschool), daarnaast hoort het in GR, niet op de FP, waar dit soort dingen ongewenst (en dus -1) zijn.
Is het geen kleuterschool dan ? Kijk grotendeels van de reacties eens op Apple berichten, het is 1 kinderachtig gedoe. Vindt gewoon dat er eens harder moet worden opgetreden tegen dit soort lui, degene waar ik op gereageerd heb:
ooow okay, hoe langer die dingen weg zijn hoe beter, nou eigenlijk niet ik wil die rijen zien en dan die Ifaggs uitlachen XD
Tweakers mag wel eens gaan beginnen met bans uitdelen en ik ben blijkbaar niet de enige die het daar mee eens is.

[ Voor 33% gewijzigd door Dylan93 op 23-09-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Staat-ie nu op!

acreed166 in 'nieuws: Apple: 9 miljoen iPhone 5s- en 5c-toestellen verkocht in openingsweekend'

Die mag ook op -1 imho!
Dylan93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:27:
[...]

Is het geen kleuterschool dan ? Kijk grotendeels van de reacties eens op Apple berichten, het is 1 kinderachtig gedoe.
Maar jij doet vrolijk aan die kleuterschool mee door er op (ook nog eens op de verkeerde plek) op in te gaan. Iets met pot, ketel, zwart enzo. Je maakt het zo alleen maar erger. Don't feed the trolls (die boven je dus) enzo ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Dylan93 schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:27:
[...]

Is het geen kleuterschool dan ? Kijk grotendeels van de reacties eens op Apple berichten, het is 1 kinderachtig gedoe. Vindt gewoon dat er eens harder moet worden opgetreden tegen dit soort lui, degene waar ik op gereageerd heb:
Die reactie heb ik getrashed. De volgende keer mag je dergelijke reacties in dit topic melden i.p.v. erop te reageren. Zulke reacties dragen enkel bij aan het verder vervuilen van dergelijke draadjes, zoals hierboven al is gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Herman schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:41:
[...]

Die reactie heb ik getrashed. De volgende keer mag je dergelijke reacties in dit topic melden i.p.v. erop te reageren. Zulke reacties dragen enkel bij aan het verder vervuilen van dergelijke draadjes, zoals hierboven al is gezegd.
Prima, zal het voortaan hier neer zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
emporio81 in 'nieuws: Gerucht: BlackBerry werkt aan twee budgetsmartphones'

Als voorbeeld, veel mensen met hoop voor RIM worden omlaag gemod, en een zooi Iphone ophemelaars (Zoals de gehele, zwaar off topic 5C discussie) is +1. Moet daar nog aardig wat recht gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Herman schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:21:
[...]

Ehm? Dat betoog is voldoende beargumenteerd. Bovendien schrijft hij/zij niet het hele succes toe aan één aspect maar noemt onder andere een aspect. Die nuance zit er wel degelijk in. Dus een 0-moderatie voor die reactie lijkt mij wat ondoordacht.
Ik vind het onvoldoende beargumenteerd. De nuance zit er tekstueel in maar komt er niet uit. Daarnaast is de inhoud ook onjuist, het succes van Apple komt louter uit de kwaliteit van hun producten en het feit dat ze daadwerkelijk producten verkocht krijgen. Microsoft en Blackberry moeten voorraden afschrijven omdat hun producten voor geen meter lopen. Zelfs al zou Apple dezelfde manier van produceren en voorraadbeheer gebruiken zullen ze niets hoeven afschrijven omdat hun producten wel verkopen. Een optimale supply chain levert veel kostenbesparingen op maar is absoluut niet een van de grote redenen waarom Apple succesvol is.
lanerios schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:22:
emporio81 in 'nieuws: Gerucht: BlackBerry werkt aan twee budgetsmartphones'

Als voorbeeld, veel mensen met hoop voor RIM worden omlaag gemod, en een zooi Iphone ophemelaars (Zoals de gehele, zwaar off topic 5C discussie) is +1. Moet daar nog aardig wat recht gezet worden.
Beiden verdienen niet meer dan een 0 in mijn ogen. Constant herhalen van dezelfde argumenten zonder ergens te komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat ben ik met je eens.. maar wel kansloos dat veel Iphone fanboys op +2 een tijd stonden, en alle BB fanboys gelijk op 0. Laat toch het niveau weer zien van de modders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:22

arnoudwokke

Redacteur
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien (omdat ik deelnemer ben in de discussie), maar ik vraag me af of die 4 reacties die op +3 staan dat verdienen - of dat er zoals eerder is gebeurd bij Windows Phone-reviews op mening wordt gemod reviews: Nokia Lumia 925: klem tussen toekomst en verleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens inderdaad.

arnoudwokke in 'reviews: Nokia Lumia 925: klem tussen toekomst en verleden'

Reacties zoals dit erger ik me ook dood aan. Ga nou niet zitten doen alsof tweakers zoveel beter is. Lok je alleen maar ruzies mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Totaal nutteloze oneliner krijgt veelvuldig +3 :?

MrEddy in 'nieuws: Chrome gaat traditionele plug-ins uitfaseren'

In de huidige vorm max een 0 (en van mij een -1, te makkelijke fipo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

rickyy in 'video: De PlayStation 4 is in het land'
Deze is eerder -1 dan +1 lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

arnoudwokke schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:12:
Ik ga me hier niet teveel mee bemoeien (omdat ik deelnemer ben in de discussie), maar ik vraag me af of die 4 reacties die op +3 staan dat verdienen - of dat er zoals eerder is gebeurd bij Windows Phone-reviews op mening wordt gemod reviews: Nokia Lumia 925: klem tussen toekomst en verleden
Ben even bezig geweest en zelf ook nog een reactie geschreven: Benjamin- in 'reviews: Nokia Lumia 925: klem tussen toekomst en verleden'
Ik zie erg veel van dat "if you're not with us, you're against us" mentaliteit.
Hetzelfde heb ik ook met Windows RT reacties, als ik schrijf dat ik een tevreden Surface RT gebruiker ben, maar geen toekomst in Windows RT zie, dan zit ik goed, schrijf ik alleen dat ik er geen toekomst in zie, dan word ik naar beneden gemod. Je moet je constant verantwoorden wanneer je ergens niet mee eens ben, want anders ben je gelijk een fanboy van een ander systeem.
lanerios schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:47:arnoudwokke in 'reviews: Nokia Lumia 925: klem tussen toekomst en verleden'

Reacties zoals dit erger ik me ook dood aan. Ga nou niet zitten doen alsof tweakers zoveel beter is. Lok je alleen maar ruzies mee uit.
Hij geeft zijn mening, ik zie het probleem niet. Dat jij dat koppelt aan of Tweakers zoveel beter is, dat zit dan in jouw hoofd, zij proberen zo duidelijk mogelijk een beeld te geven van accuduur, wat erg lastig gezien gebruik zo verschillend is, naar mijn idee heeft Tweakers hier toch wel een goed balans in gevonden, dit terwijl ik op veel sites dat niet kan vinden. Tevens beweert GSMArena dat met normaal gebruik je de Lumia 920 bijna 2 dagen kan gebruiken, nou dus echt niet, de accuduur die Tweakers opgeeft zit daar veel dichter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Je hebt er net een -1 bij gehad...

Je bericht functioneert nu puur als flamebait. Jij weet net zo goed als andere (of dit hoop ik), dat de regels in de verschillende landen nou eenmaal anders zijn, waarom denk je dat het zolang duurt dat we met alle OS'en via de telefoonrekening kunnen betalen, of waarom niet alle series en films op Netflix zijn enz enz. Voor al die zaken zijn individuele afspraken nodig, wat vaak zeer moeizaam gaat, als het ze al lukt.

Je doet nu alsof MS opzettelijk ons aan het treiteren is, terwijl het simpele feit is dat zelfs een gigant als MS nog lang niet zoveel voor elkaar krijgt als ze zouden willen.

Daarnaast zou zelfs in jouw gedachte alsnog je verhaal incorrect zijn als je kijkt naar de release van de vorige generatie consoles, waar de 360 10 dagen na de release in de VS hier uitkwam, duurde dat bij de PS3 ruim 4 maanden.

Een -1 is dan ook zeker gerechtvaardigd.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]