Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:48:
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden begonnen met The Division, ik speel het co-op met een vriend. Wij zijn inmiddels level 9 en het gaat erg goed maar nu zit ik toch met enkele vragen.
- Wat doe ik best met al die items die ik vind? Moet ik ze salvagen voor materials of krijg je die in de endgame genoeg?
- In het verlengde van vorige vraag: is crafting wel de moeite? Kan je daar iets mee op endgame?
- Wanneer moet ik beginnen met de Dark Zone en wat zijn die speciale rewards? Ik snap er geen reet van
- Kan je dit spel met z'n 2tjes volledig spelen (incl challenge modes) of moet dat met meerdere?
Welkom! Een kort antwoord op je vragen:

- Je kunt je loot verkopen of deconstructen. Ik denk dat je in het begin het beste je items kunt verkopen, mits ze enige waarde hebben, anders deconstructen. Op een hoger level heb je genoeg funds en kun je alles deconstructen wat je niet meer gebruikt.

- Crafting kan de beste gear opleveren. Het is zeker de moeite waard. :) Side-missions geven je de benodigde blueprints.

- De Dark Zone kun je op elk moment ingaan, maar het is wel verstandig om te kijken wat je huidige level is en wat voor enemy levels je tegen gaat komen. Er is een tabel hiervoor gemaakt, dat je hier kunt bekijken.

- Je kunt dit spel op alle manieren spelen. Solo, twee man, drie man of met een volle squad van vier. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:23:
[...]

nope, hoewel, je 3 appeal-items kunt unlocken. de recipes/guns etc. zijn waarschijnlijk nutteloos omdat je al beter materiaal hebt. (toch zo jammer hoe ze het loot/rpg aspect van de game compleet gesloot hebben door loot nutteloos te maken)
Je krijgt voor de collectibles (phones, echo's, agent traces etc) alleen vanity items en geen recipes oid. Dus daar heb je dat probleem niet ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:24
Ktenolix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:53:
[...]
- Je kunt dit spel op alle manieren spelen. Solo, twee man, drie man of met een volle squad van vier. :)
Ok mooi thanks!

Is de Dark Zone trouwens een vereiste om sterke gear te krijgen? Of gewoon een van de manieren? Op zich lijkt het me wel leuk maar het is allemaal zo veel dat ineens op je af komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phaex schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:00:
[...]

Ok mooi thanks!

Is de Dark Zone trouwens een vereiste om sterke gear te krijgen? Of gewoon een van de manieren? Op zich lijkt het me wel leuk maar het is allemaal zo veel dat ineens op je af komt
Nee hoor. De Dark Zone is een snellere manier om goede drops te krijgen, maar zeker niet de enige. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
TgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Trouwens, mensen hier die veel snipen op consoles? Ervaringen? Ik heb de sniper nog niet geprobeerd omdat ik dacht dat dit ruk zou gaan op de PS4 qua aim. Maar met mijn m4 en LMG heb ik constant headshots nu ik eindelijk door heb hoe ik handig in kleine bursts kan schieten en dan mijn aim steady hou. Die trigger van de PS4 vind ik echt heerlijk :P
Maar ik zit nu dus te twijfelen om een goede sniper te zoeken (advies qua type?) en sniper / M4 combi te gaan gebruiken. Ik vecht nu eigenlijk ook alleen op lange afstand. gebruik mijn turret vaak als afleiding om ze bezit te houden en suppressed te houden en dan 1 voor 1 ze neerknallen.
Ik heb wel nog altijd standaard een snipertje in mijn Inventory zitten gewoon om even snel van afstand de eerste enemies al flink wat damage toe te richten, daarna switch ik vaak snel mijn 2e wapen nog even om. Het werkt best prima. Ik ben nog laag in Level(11), dus kan niet zeggen welke je het best kan pakken. Ik persoonlijk vind de sniper alleen fijn voor de lange afstand het eerste schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54
Dark zone is niet verplicht perse. De gear word ook beter later bij de normale vendors maar.... om makkelijk en snel goede gear te krijgen dan is het wel handig om in de DZ de gear te verkrijgen.

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
lordgandalf schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:03:
Dark zone is niet verplicht perse. De gear word ook beter later bij de normale vendors maar.... om makkelijk en snel goede gear te krijgen dan is het wel handig om in de DZ de gear te verkrijgen.
Hm, ik weet niet, ik vind die DZ dan een beetje cheaten, want als je gewoon de campaign speelt krijg je, naarmate je verder komt, ook steeds een beetje betere gear om de sterkere enemies ook aan te kunnen? Als je in de DZ ineens mega gear krijgt waarmee je alles en iedereen de baas bent aan AI, dan wordt het toch heel makkelijk?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:02:
[...]

Nee hoor. De Dark Zone is een snellere manier om goede drops te krijgen, maar zeker niet de enige. ;)
dat weet ik niet wat je daar zegt [..] wanneer je in 4-5m een PVE run kunt doen, met gegarrandeerde boss en loot, gaat het wel hard. want in DZ ben je afhankelijk van de spawnrate en loop je soms rondjes zonder een mob te treffen

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2016 10:06 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
hexagram schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:50:
Hier ook even m'n PSN dumpen, ben nu level 7 en speel een paar uur door de weeks en wat meer in het weekend :)

PSN: hexxagram
Add me maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOMEKKKKK
  • Laatst online: 06-07 08:44
Even een vraagje tussendoor over de Season Pass, hopelijk kan dat ook gewoon hier.

Heb het spel voor de PC gekocht en er voor gekozen om nog geen Season Pass te nemen. Wat zijn nou precies de voordelen van de Season Pass. Klopt het dat de eerste 3 DLC's dan "gratis" zijn en wat is het verschil net deze DLC's los te kopen? Tot wanneer kun je een Season Pass kopen of kan dat alleen bij aanschaf van het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOMEKKKKK schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:06:
Even een vraagje tussendoor over de Season Pass, hopelijk kan dat ook gewoon hier.

Heb het spel voor de PC gekocht en er voor gekozen om nog geen Season Pass te nemen. Wat zijn nou precies de voordelen van de Season Pass. Klopt het dat de eerste 3 DLC's dan "gratis" zijn en wat is het verschil net deze DLC's los te kopen? Tot wanneer kun je een Season Pass kopen of kan dat alleen bij aanschaf van het spel zelf?
Je moet even het Year 1 plan kijken van ubisoft. Wordt daar precies in uitgelegd. Je kan sowieso seasonpass nog op een latere datum aanschaffen dus je kan ook kijken of je het wel echt wat vindt ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:42

Rem

Voor de lvl30's, er is in de murray hill safehouse op het moment een M1A te koop met behoorlijk goede stats! Is een van de sterkste marksman rifles op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:06:
[...]

dat weet ik niet wat je daar zegt [..] wanneer je in 4-5m een PVE run kunt doen, met gegarrandeerde boss en loot, gaat het wel hard. want in DZ ben je afhankelijk van de spawnrate en loop je soms rondjes zonder een mob te treffen
True, maar over het algemeen is de kans hoger dat je goede loot krijgt van elke enemy in de DZ, t.o.v. enkel de boss in een PvE missie. Het werd ook door de devs beweerd dat DZ je sneller betere loot geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rem schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:10:
Voor de lvl30's, er is in de murray hill safehouse op het moment een M1A te koop met behoorlijk goede stats! Is een van de sterkste marksman rifles op het moment.
Ik zag het op Reddit.
Maar is dat wapen wat of kan ik beter wachten in de DZ kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ktenolix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:17:
[...]

True, maar over het algemeen is de kans hoger dat je goede loot krijgt van elke enemy in de DZ, t.o.v. enkel de boss in een PvE missie. Het werd ook door de devs beweerd dat DZ je sneller betere loot geeft.
Helaas bij mij geen waarheid haha.
Gewoon pech gehad met de loot geloof ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik vind de dmg roll aan de lage kant.

Maar als js er nog geen een hebt is het een goed wapen om te kopen, absoluut

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje geluk komt vandaag mijn nieuwe headset binnen, helaas ben ik vanavond niet thuis (of pas heel laat) dus ik kan morgen eindelijk als het goed is aan de slag met headset en ook eens communiceren tijdens het spelen, dus dan ga ik weer verder vanaf mijn level 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:38:
Met een beetje geluk komt vandaag mijn nieuwe headset binnen, helaas ben ik vanavond niet thuis (of pas heel laat) dus ik kan morgen eindelijk als het goed is aan de slag met headset en ook eens communiceren tijdens het spelen, dus dan ga ik weer verder vanaf mijn level 9.
Hey! Ik ben in de markt voor een headset, vraag dat net in het PS4 topic. Welke heb je gekocht als ik vragen mag? Stuur maar een DM, dan vervuilen we dit topic niet verder :)

Overigens, level 6 hier, net al wat mensen toegevoegd die ook nog laag in level zijn, interesse om co-op te spelen? :) if so, add me :)

[ Voor 10% gewijzigd door Just_A_User op 16-03-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:39:
[...]

Hey! Ik ben in de markt voor een headset, vraag dat net in het PS4 topic. Welke heb je gekocht als ik vragen mag? Stuur maar een DM, dan vervuilen we dit topic niet verder :)

Overigens, level 6 hier, net al wat mensen toegevoegd die ook nog laag in level zijn, interesse om co-op te spelen? :) if so, add me :)
Ik ken iemand die de officiële PS4 wireless headset heeft van ongeveer 80 euro en hij is daar zeer tevreden mee. Zelf ben ik een Xbot dus ik heb verder geen flauw idee welke headsets voor PS4 goed zijn.

Ik vind het persoonlijk best irritant dat je voor dark zone shops DZ rank 30 moet hebben. Kom ik gisteren een heel mooie Vector SMG tegen met über stats, kan ik dat ding niet kopen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:39:
[...]

Sure! Je mag mij ook adden hoor, voor ik de kans heb om mijn PS4 aan te slingeren zijn we weer een tijdje verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:45:
[...]
Ik vind het persoonlijk best irritant dat je voor dark zone shops DZ rank 30 moet hebben. Kom ik gisteren een heel mooie Vector SMG tegen met über stats, kan ik dat ding niet kopen.. |:(
Dat was voor mij ook de reden om eerst m'n DZ rank door te ranken naar 30, zodat je tot en met PvE level 29 altijd de gelegenheid hebt om iets te kopen van DZ funds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:45:
[...]

Dat verbaast mij ook. Ik had verwacht dat daar wat meer gradatie in zat. Aan de andere kant, je wordt best snel rank 30..

[ Voor 6% gewijzigd door Ktenolix op 16-03-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Geef mij de Vector 45 ACP SMG maar, man wat een beest is dat, MELT! O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/hiBUjiS5MzQ/maxresdefault.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 16-03-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:48
Ok ik ben ook om en heb The Division gister gekocht (PS4).

Best lang getwijfeld, met name omdat ik Twitch streams aan het kijken was en de gameplay niet meteen "spectaculair" vond lijken. Ik hoorde echter verhalen dat het zelf spelen van deze game een heel stuk leuker is dan het kijken naar een stream doet vermoeden. Teamplay lijkt me bovendien erg tof, en aangezien een maat van me dit spel ook heeft gekocht (nadat ik 'm op deze game had gewezen :P) heb ik de knoop ook maar doorgehakt.
Verder ben ik fan van RPG's, shooters en MMO's, dus eigenlijk was het ook wel een no-brainer.

Nu nog een andere maat over halen zodat we binnenkort met z'n drieën huis kunnen houden in NY :+.

Eerst maar eens verder downloaden, gister in de rust van Athletico - PSV aangezet, na de strafschoppen was de download nog niet eens op de helft :')

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Convoy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:53:
[...]

[afbeelding]
Jup,
Full crit gaan, gloves met SMG dmg erop, 1 stability attachment is genoeg, de rest all out dmg/crit
Heb er 2 gemaakt, 2e had betere perks en meer crit (25%)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Ik heb gisteren de 30 aangetikt. Ging allemaal wel vanzelf zo dat levelen. Een avondje wat missies en side-missies en je levelt zo 5 levels verder. Dus ik denk MOOI op naar de DARKZONE!

Even een random groepje gevonden en hup daar gaan we. De ene na de andere paarse en zelfs 1 gele item dropte in een half uur tijd! Wauw wat was ik blij....snel naar extraction zone. En god wat is dat altijd spannend, wachten op die helikopter met zijn touwtje!

Helikopter komt eraan, touwtje dropt naar beneden....dus ik erheen om te extracten....werkt niet. WTF :( Stash vol in mijn BoP dus jammer maar helaas, loot kwijt. $%$#%! Dan maar terug naar BoP om die stash leeg te halen.

Nog een keer darkzone! 2 gele items en de rest paars.....extracten! Helikopter gooit zn touwtje uit....Can`t extract Stash is full. WTF!!!!! :(

Wat blijkt....mijn extraction tabje in mijn stash zat dus ook vol. Dat is dus echt niet duidelijk zeg!
Dat gebeurd mij echter nooit meer. Wat een blamage zeg mijn eerste avondje Darkzone.

Verder wel ontzettend vet hoor. Blijft echt spannend die darkzone. Hoop alleen dat ze het rogue systeem hard gaan aanpakken. Want niemand wil Rogue zijn omdat het zo nadelig is!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bacotje schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:00:
Ik heb gisteren de 30 aangetikt. Ging allemaal wel vanzelf zo dat levelen. Een avondje wat missies en side-missies en je levelt zo 5 levels verder. Dus ik denk MOOI op naar de DARKZONE!

Even een random groepje gevonden en hup daar gaan we. De ene na de andere paarse en zelfs 1 gele item dropte in een half uur tijd! Wauw wat was ik blij....snel naar extraction zone. En god wat is dat altijd spannend, wachten op die helikopter met zijn touwtje!

Helikopter komt eraan, touwtje dropt naar beneden....dus ik erheen om te extracten....werkt niet. WTF :( Stash vol in mijn BoP dus jammer maar helaas, loot kwijt. $%$#%! Dan maar terug naar BoP om die stash leeg te halen.

Nog een keer darkzone! 2 gele items en de rest paars.....extracten! Helikopter gooit zn touwtje uit....Can`t extract Stash is full. WTF!!!!! :(

Wat blijkt....mijn extraction tabje in mijn stash zat dus ook vol. Dat is dus echt niet duidelijk zeg!
Dat gebeurd mij echter nooit meer. Wat een blamage zeg mijn eerste avondje Darkzone.

Verder wel ontzettend vet hoor. Blijft echt spannend die darkzone. Hoop alleen dat ze het rogue systeem hard gaan aanpakken. Want niemand wil Rogue zijn omdat het zo nadelig is!
er rest dan 1 optie; laat je neerschietne door teammate (blaas jezelf op) hun kunnen dan jouw loot overnemen; jij naar BoO je stash legen, en dan herhalen zodat jij jouw oorspronkelijke items terug krijgt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 19:23
heb pas 3 gele items gezien, eerste keer werd ik doodgeschoten bij extracten, 2e keer toen ik net wilde gaan extracten en gisteren eindelijk mn eerste item.. bleek dat mn scavenging maar op 17% stond.. nu iets hoger dus ben benieuwd vanavond!

gister waren een paar rogues steeds ons aan het killen tot ze manhunt werden, toen er 1 down was heb ik een heel magazijn leeg moeten schieten op eentje maar ging wel ineens 3 levels omhoog :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Even over die headset vragen, ik heb een jaar of 2 geleden een Sennheiser PC 320 (denk dat dat het exacte type is in ieder geval, nu niet thuis) gekocht. Eigenlijk voor gebruik op de PC, middels een verloop kabeltje (mic en headset (2) naar 1) gebruik ik die nu ook op de PS4. vind het een goede headset met mooi geluid ook.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rem

Rem

Convoy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:53:
[...]

[afbeelding]
Vector + marksman rifle is de ultieme combo man. Je weet dat je twee weapons kan gebruiken he? ;)
Vector melts ALLES medium/short range, marksman rifle voor wat meer range. Heerlijke combo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:03:
[...]

er rest dan 1 optie; laat je neerschietne door teammate (blaas jezelf op) hun kunnen dan jouw loot overnemen; jij naar BoO je stash legen, en dan herhalen zodat jij jouw oorspronkelijke items terug krijgt
Klopt! Die optie was mij bekend. Alleen diegene waar ik mee speelde hadden geen headset dus qua communicatie kwam ik niet echt ver. Vanavond maar weer proberen :D Oh,oh, oh wat baalde ik zeg! Maar dit gebeurd me nooit meer :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:08:
[...]

Hey! Ben ook net begonnen op de PS4, kunnen wel evt. een keer teamen :) Heb je volgens mij al in m'n PSN list staan :)
Wellicht in het verleden, maar ik heb je net een request toegezonden. Ik ben vanavond waarschijnlijk online tussen 18:00 en 20:00, maar in principe had ik al een afspraak gemaakt met een vriend om samen te spelen.

Ik heb verder requests ontvangen van Siep71 (wie is dat op dit forum?) en verzonden aan TheSentinel81 en hexxagram. Ik zie jullie online???

@himlims_: Die turret heeft mijn interesse wel gewekt. Volgens mij dien ik daarvoor eerst de Tech Wing te herstellen, alvorens ik deze kan unlocken. Dat lijkt me een mooi klusje voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gaat het levelen snel als je in een group zit! Ik raad iedereen aan om deze game samen met anderen te spelen, is het niet via Tweakers, dan via de Matchmaking. Ik kon niemand van Tweakers vinden, dus dacht laat ik de Matchmaking functie is proberen. Ik was lvl 13 rond de klok van 10, om 00:00 was ik lvl 17. Missies zijn veel uitdagender omdat er meer enemies op je af komen. Boss gevechten zijn hier door een stuk moeilijker, en leveren meer XP op. Ik heb in 2 uur tijd 3 zones uitgespeeld, we zijn er door heen gestormd!

Ik had trouwens niet door dat het respeccen van je gear geld kost. Ik vroeg me al af waarom ik steeds blut was :| Maar mijn eerste character is toch maar even een kennismaking. Als mijn game maatje met pasen terug is van zijn zoektocht naar zijn innerlijke zelf, dan begin ik samen met hem overnieuw en kan ik alles in 1x goed doen :+

Wat een heerlijk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand op PC die uPlay vriendjes wil worden? Mijn nick is AngeloonieNL, level 24

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 16-03-2016 11:27 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Angeloonie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:24:
Iemand op PC die uPlay vriendjes wil worden?
Kijk uit anders staat Chris Hansen zometeen in je kamer!

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Wellicht in het verleden, maar ik heb je net een request toegezonden. Ik ben vanavond waarschijnlijk online tussen 18:00 en 20:00, maar in principe had ik al een afspraak gemaakt met een vriend om samen te spelen.

Ik heb verder requests ontvangen van Siep71 (wie is dat op dit forum?) en verzonden aan TheSentinel81 en hexxagram. Ik zie jullie online???

@himlims_: Die turret heeft mijn interesse wel gewekt. Volgens mij dien ik daarvoor eerst de Tech Wing te herstellen, alvorens ik deze kan unlocken. Dat lijkt me een mooi klusje voor vanavond.
Je ziet mij online?? Dat kan niet, want ik zit op mn werk...tenzij de PS app de status ook op online zet als de app actief is, dan kan het kloppen. Ik heb je ook al geaccepteerd trouwens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Je ziet mij online?? Dat kan niet, want ik zit op mn werk...tenzij de PS app de status ook op online zet als de app actief is, dan kan het kloppen. Ik heb je ook al geaccepteerd trouwens :P
Ik denk dat hij bedoelt dat hij ons later online zal zien ;). Ik ben er vanavond vanaf 18:00 tot 21:00 sowieso de hele avond! Gaan we eens van 7 naar 15 op z'n minst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Laatst online: 16-09 18:34
Iemand op PC die uPlay vriendjes wil worden? Mijn nick is AngeloonieNL, level 24
Ik wel zal je vanavond toevoegen als ik thuis ben, of je mag mij toevoegen, Aramius86

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Rem schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:16:
[...]

Vector + marksman rifle is de ultieme combo man. Je weet dat je twee weapons kan gebruiken he? ;)
Vector melts ALLES medium/short range, marksman rifle voor wat meer range. Heerlijke combo!
Heb aan de Vector+ genoeg, rest gebruik ik niet eens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Convoy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:40:
[...]

Heb aan de Vector+ genoeg, rest gebruik ik niet eens O-)
Denk niet dat het lang zal duren voordat ze misschien wat veranderen aan de vectors. Als je ook op reddit leest, dan heb je vrij snel door dat bijna iedereen die wat serieus speelt een vector gebruikt.

Massive heeft al aangegeven dat ze statistieken bijhouden en niet zullen schromen changes te maken als bepaalde wapens veel meer worden gebruikt als anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Zijn er ergens lijsten te vinden met alle High-end wapens? Ik heb al lopen zoeken maar heb helaas niks kunnen vinden.
Op reddit wel een lijst aangetroffen maar die is zeer outdated met maar 4 High- end wapens op de lijst. Op de Division wiki staat ook een oude lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
hexagram schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij ons later online zal zien ;). Ik ben er vanavond vanaf 18:00 tot 21:00 sowieso de hele avond! Gaan we eens van 7 naar 15 op z'n minst!
Ik ben er rond die tijd ook! Ik zal iets later zijn, want ik moet die klote keffers van mn vriendin eerst uitlaten, maar tussen 18u en 18.30 zal ik er wel zijn denk ik. Ik ben pas 6, dus van 6 naar 15 vind ik helemaal mooi! :P

Lol, who the hell is bospony? Die heeft me geadd @PSN :D

[ Voor 5% gewijzigd door Just_A_User op 16-03-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Rpower18 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:55:
Zijn er ergens lijsten te vinden met alle High-end wapens? Ik heb al lopen zoeken maar heb helaas niks kunnen vinden.
Op reddit wel een lijst aangetroffen maar die is zeer outdated met maar 4 High- end wapens op de lijst. Op de Division wiki staat ook een oude lijst.
Ben ik ook wel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Siep71 ben ik sorry ik dacht dat ik het bij de request had gezet.

Heb nog wat anderen toegevoegd en zelf ook weer ontvangen, ik ben vanmiddag en vanavond waarschijnlijk nog wel online.

Gisteren Level 10 geworden, en met wat andere tweakers samen gespeeld die een paar levels hoger zaten maar dan lig ik nog vrij snel plat hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Ik ben er rond die tijd ook! Ik zal iets later zijn, want ik moet die klote keffers van mn vriendin eerst uitlaten, maar tussen 18u en 18.30 zal ik er wel zijn denk ik. Ik ben pas 6, dus van 6 naar 15 vind ik helemaal mooi! :P

Lol, who the hell is bospony? Die heeft me geadd @PSN :D
Bospony to the Rescue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ook toegevoegd, maar beter weer on topic misschien want nu lijkt het nog net een kroegtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Allright! Ik denk dat we vanavond wel een teampje kunnen samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
In eerste instantie wilde ik TCTD skippen, maar heb hem eergisteren toch aangeschaft. Tot zover zeker geen spijt van.

Wat ik me afvraag, als je missies samen doet met andere personen met een hoger level, krijg je volgens mij enemies met een hoger level dan je zou krijgen wanneer je lone wolf zou gaan.
Levert dit nu ook hogere XP op? Ik neem aan dat elk raak schot in ieder geval hogere XP oplevert, maar je hebt natuurlijk ook minder hits dan dat je de missies alleen zou doen, dus per saldo komt het misschien op hetzelfde neer.

Ik ben nu L7 en wil liefst een beetje snel levelen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben level 17 en heb een standaard ak-47 gisteren geloot! deze heeft iets van 8.000 DPS.

hoe komen jullie aan guns met 30k 500k DPS, dit is echt op hogere levels toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Vraagje: iedere keer als ik probeer te matchmaken voor de DZ kom ik met lvl 30ers in een Squad. Ik ben zelf lvl 28 en wil eerst ff m'n DZ ranken alvorens ik 30 word. Enig idee hoe ik wel met mijn level bracket in een Squad kan komen?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het ook nergens over gaan dat timed exclusive gedoe. Dlc een maand eerder, alsof men massaal een xbox gaat halen opeens.. Ik vind het zelf een dikke slap naar je community toe, is dat die zak geld waard? Is toch niet meer van deze tijd...
Inmiddels een week verder en vind de game nog steeds geweldig!
Tevens geweldig dat end game pve pas met de dlc uitkomt, op die manier neem je toch wat wind uit de zeilen van al die gehaaste levelaars. Het lijkt er op dat ze hier al netjes rekening mee hebben gehouden en daarom in eerste instantie enkel de DZ speeltuin aanbieden voor "high levels". Tegen de tijd dat ik 30 ben met wat leuke gear (doe het heel rustig aan) kan ik zo te zien lekker door gaan met incursions etc., aangezien ik vooralsnog 0 interesse heb in welke pvp vorm dan ook in deze game. :)
Maar nogmaals, wat een heerlijke game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:45:
aangezien ik vooralsnog 0 interesse heb in welke pvp vorm dan ook in deze game. :)
Maar nogmaals, wat een heerlijke game! :)
Je mist wel een hele hoop content hoor.. darkzone is juist heel groot onderdeel van de game! en zal zover ik tot nu toe begrepen heb altijd een groot onderdeel blijven en uiteindelijk zelfs groter als PVE..

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 16-03-2016 12:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:48:
[...]

Je mist wel een hele hoop content hoor.. darkzone is juist heel groot onderdeel van de game! en zal zover ik tot nu toe begrepen heb altijd een groot onderdeel blijven en uiteindelijk zelfs groter als PVE..
Ja weet het, een ook geweldig dat het er is. :)
En als ik het goed heb begrepen krijgt uiteindelijk pve en pvp zijn plaats als end game (zoals het hoort imo) zodat de verschillende soorten spelers los kunnen gaan.
Gewoon geen zin in pvp op het moment, alles op zn tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:50:
[...]
Ja weet het, een ook geweldig dat het er is. :)
Gewoon geen zin in pvp op het moment, alles op zn tijd.
Darkzone is eigenlijk gewoon een moeilijkere PVE met de optie tot PVP. Echter omdat PVP op dit moment zo hard afgestraft wordt heb ik t nog niet heel veel gezien.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
spartacusNLD schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Darkzone is eigenlijk gewoon een moeilijkere PVE met de optie tot PVP. Echter omdat PVP op dit moment zo hard afgestraft wordt heb ik t nog niet heel veel gezien.
Nou kwam gisteren dus geen een groep andere spelers tegen in DZ01/02/03 toen ik daar dik 3,5u heb rondgelopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
Dopiej schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Nou kwam gisteren dus geen een groep andere spelers tegen in DZ01/02/03 toen ik daar dik 3,5u heb rondgelopen..
Haha nee het was echt wel dodelijk rustig in de DZ (server) waar wij rondliepen. Kan ook door de player bracket komen misschien. Ik denk dat het wel wat drukker wordt als je in een bracket hoger zit en in de level 30 bracket zal het sowieso wel wat voller zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Gister in de darkzone DZ02 gelopen en volgens mij flipte de spawn bij het extraction point. Half uur lang vijanden die achter elkaar spawnde. Is dit standaard of klopt dit niet? (en ik bedoel niet dat er een paar minute tussen de spawn zat. Het was echt non-stop vijanden.)

Ps: Extraction point op het dak.

[ Voor 6% gewijzigd door PSYVIRII op 16-03-2016 12:58 ]

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 12:01
PSYVIRII schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:57:
Gister in de darkzone DZ02 gelopen en volgens mij flipte de spawn bij het extraction point. Half uur lang vijanden die achter elkaar spawnde. Is dit standaard of klopt dit niet? (en ik bedoel niet dat er een paar minute tussen de spawn zat. Het was echt non-stop vijanden.)

Ps: Extraction point op het dak.
Het is beter om de omgeving eerst te cleanen en dan extract aanvragen, anders komen de enemys die daar zijn + de gespawnde enemys naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Dopiej schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:52:
[...]

Ben er verschillende tegengekomen in DZ1 gisteren. heb niet zo heel lang daar rond gehuppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
xamirz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Het is beter om de omgeving eerst te cleanen en dan extract aanvragen, anders komen de enemys die daar zijn + de gespawnde enemys naar je toe.
Ja dat was juist het probleem al voor het extract aanvragen spawnde er constant nieuwe enemies. Bij elke enemy die gekillt werd kwam er een nieuwe voor in de plaats.

Waren met 2 man (lvl 30) constant enemy's aan het neermaaien die spawnde.

[ Voor 8% gewijzigd door PSYVIRII op 16-03-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
nu 2 dagjes the division en moet zeggen het is echt een vet spel.
Hoewel in het begin de controlls wennen zijn maar eenmaal onder de knie schiet het gewoon goed.

lekker een sniper als primary proberen die headshots te knallen (lukt wel redelijk goed)
En dan als secundairy een m4 met wat mods erop.

Mensen met een ps4 voeg me toe

pan-charlie lvl 7 atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

'k Heb je een invite gestuurd. Ben nu lvl 23 op mijn main.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Is er hier ook iemand die me, via een PM bijvoorbeeld, een quick guide kan geven hoe ik een een VPN kan opzetten naar de US om daar een US Uplay account aan te maken en die Agent Origins code daar te hosselen voor die 4 extra outfits? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
PSYVIRII schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:04:
[...]

Ja dat was juist het probleem al voor het extract aanvragen spawnde er constant nieuwe enemies. Bij elke enemy die gekillt werd kwam er een nieuwe voor in de plaats.

Waren met 2 man (lvl 30) constant enemy's aan het neermaaien die spawnde.
dan moet het een bug zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitJager
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-06 09:39
Ik heb me ook niet kunnen inhouden en dan toch maar gekocht. Al een paar uur dikke fun aan gehad. >:)

Tweakers met een Xone mogen me toevoegen. GamerTag "Mercules BE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Maverick! schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:27:
In eerste instantie wilde ik TCTD skippen, maar heb hem eergisteren toch aangeschaft. Tot zover zeker geen spijt van.

Wat ik me afvraag, als je missies samen doet met andere personen met een hoger level, krijg je volgens mij enemies met een hoger level dan je zou krijgen wanneer je lone wolf zou gaan.
Levert dit nu ook hogere XP op? Ik neem aan dat elk raak schot in ieder geval hogere XP oplevert, maar je hebt natuurlijk ook minder hits dan dat je de missies alleen zou doen, dus per saldo komt het misschien op hetzelfde neer.

Goede vraag! Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je krijgt meer exp als je met hogere mensen in je squad missies doet. Vijanden zijn sterker, incasseren meer schoten voordat ze neer gaan. Dus meer exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 14:46

ini

Life is what you make of it

als je missies samen doet met andere personen met een hoger level, krijg je volgens mij enemies met een hoger level dan je zou krijgen wanneer je lone wolf zou gaan.
Mobs leveren wel iets meer XP op, maar duren ook (veel)langer voordat je ze omlegt(meer HP). Per saldo gaat levelen het snelst als je missions, sidequests etc het snelst als je ze doet als je gelijk lvl of iets hoger bent aangezien het makkelijker gaat.

Ik joinde als lvl 17 een hard mission, werd bij 2 lvl 21's neergezet en was 2-3 clips ammo verder voor 1 mob. Daar geleaved en zelfde missie alleen gedaan en dat ging veel soepeler, dus ook veel meer XP/hour

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
shakespeare schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:41:
ik ben level 17 en heb een standaard ak-47 gisteren geloot! deze heeft iets van 8.000 DPS.

hoe komen jullie aan guns met 30k 500k DPS, dit is echt op hogere levels toch ?
Ja, dat is op hogere levels, endgame gear is veel beter, vooral de gele / paarse gear levert veel meer DPS op. ik zit op 5.000 DPS op level 12 nu :P

Heb mijn PSN nick overigens in mijn ondertitel ding toegevoegd ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
TgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:51:
[...]

Ja, dat is op hogere levels, endgame gear is veel beter, vooral de gele / paarse gear levert veel meer DPS op. ik zit op 5.000 DPS op level 12 nu :P

Heb mijn PSN nick overigens in mijn ondertitel ding toegevoegd ;)
Pfff, ik zit volgens mij net op 2.000 DPS nu @ lvl 6. Kan wel kloppen ongeveer trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
vraag, als je je end game content unlocked heb krijg je dagelijkse 3 missies.

zijn dat de bestaande main story missions die je dan moet replayen voor Phoenix credits ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
shakespeare schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:07:

zijn dat de bestaande main story missions die je dan moet replayen voor Phoenix credits ?
Yep! als je, net als ik, mazzel hebt krijg je ook nog een geel item :)

[ Voor 10% gewijzigd door RoeKoe op 16-03-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
shakespeare schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:07:

Klopt helemaal, deze rouleren elke dag en 2 hiervan zijn "hard" en 1 "challenger" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
ini schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Mobs leveren wel iets meer XP op, maar duren ook (veel)langer voordat je ze omlegt(meer HP). Per saldo gaat levelen het snelst als je missions, sidequests etc het snelst als je ze doet als je gelijk lvl of iets hoger bent aangezien het makkelijker gaat.
Denk ook wel dat het zo zit ja. Meer XP per hit, maar je doet langer over een missie en hebt minder hits dan dat je een missie alleen zou doen.
Het zal een beetje lood om oud ijzer zijn.

Ach ja, als het maar leuk is, uiteindelijk kom je er wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detrexion
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-04 19:32
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Detrexion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:12:
Ik heb ff een vraagje,
Ik ben level 30 en full yellow gear maar ik haal maar 2 talents van mn wapens omdat mijn stats te laag zijn en de meeste van mn gear heeft maar 1 stat erop. Hoe krijg ik betere gear met meerdere stats op mnn gear?
Zelf ben ik nog niet full yellow maar heb je het dan nu over drops van daily missions en/of darkzone of over de crafted gear ? Van wat ik heb gezien van de crafted gear geven deze veel meer stats.

Verder kun je ook nog je gear modden met stats als ze hiervoor een mod slot hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Detrexion schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:12:
Ik heb ff een vraagje,
Je zou via mods op je armor bijvoorbeeld Stamina kunnen stacken om het nodige aantal te krijgen.
Of je kan via "Recalibration" in de Tech Wing 1 stat waar je een teveel van hebt omzetten naar een stat die je nodig hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
Dan reviven we je gewoon siep ;)
Geen probleem samen sterk!!

Iemand vanmiddag nog even online om te gamen ben om 3 uur thuis

Psn erikj lvl 12 ofzo 😂
Sipio schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Siep71 ben ik sorry ik dacht dat ik het bij de request had gezet.

Heb nog wat anderen toegevoegd en zelf ook weer ontvangen, ik ben vanmiddag en vanavond waarschijnlijk nog wel online.

Gisteren Level 10 geworden, en met wat andere tweakers samen gespeeld die een paar levels hoger zaten maar dan lig ik nog vrij snel plat hoor :P

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ik ben van plan om vanavond even flink door te stomen met verhaal missies, side missions en encounters. Level 30 in de DZ inmiddels bereikt, dus nu tijd om level 29 te worden in PvE :9

Is zoals het nu staat dan nog plek voor 2 anderen in de squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
The.Sticky schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:33:
Ik ben van plan om vanavond even flink door te stomen met verhaal missies, side missions en encounters. Level 30 in de DZ inmiddels bereikt, dus nu tijd om level 29 te worden in PvE :9

Is zoals het nu staat dan nog plek voor 2 anderen in de squad :)
Hmm lastig, ik denk dat ik voor vanavond al 3 personen heb (inclusief mijzelf dan) maar wil eerst nog DZ doen aangezien 1 ervan nog niet in DZ is geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Btw, ik speel op pc.
PVE: lvl 12
DZ: lvl 13

Uplay: aMiRanees

Voeg me toe als je wil gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Geldt de DZ bracket nou voor je PVE level of je DZ rank? Ik ben nu lvl 18 en dz rank 13, welke DZ moet ik in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
shoombak schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:34:
Geldt de DZ bracket nou voor je PVE level of je DZ rank? Ik ben nu lvl 18 en dz rank 13, welke DZ moet ik in?
PvE.
Je kan paar pagina's terug kijken daar staat het mooi opgesomd ook in welke DZ zone welk level mobs/npc's er zijn.
Jij valt nu met je level 18 ik dacht in bracket van 15 tot 20 (correct me if I'm wrong) dus kan je samen met spelers tussen die levels de DZ in.
Je DZ rank maakt niet uit, al ben jij al DZ rank 50 en een ander DZ rank 0 kom je alsnog bij elkaar, je wordt puur samen gezet op PVE level brackets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wat is er nog qua uitdaging over als je max geleveled bent (ook op DZ)?
Is het dan een toffe multiplayer shooter of mag je iedere keer dezelfde dailys doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:43:
Vraagje: wat is er nog qua uitdaging over als je max geleveled bent (ook op DZ)?
Is het dan een toffe multiplayer shooter of mag je iedere keer dezelfde dailys doen?
Dan wens ik je succes :P DZ rank max is 99.
Is genoeg te doen nog dan hoor, beetje Rogue gaan is ook uitdaging bijvoorbeeld :P
Maar gear verzamelen, 2e char maken :P enz...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wie heeft nog meer de controls van CTRL en Spatie omgewisseld? Ik kon daar helemaal niks mee dat spatie niet springen/leap over cover was. :X

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje waarvan ik het antwoord niet in Deel 4 kon vinden.

Het oortje dat bij de PS4 zit werkt op zich prima maar valt regelmatig uit m'n oor en je zit dan te kloten terwijl met die mic die langs je kleding wrijft. Iedereen hoort dan een hoop geruis. Dus die gebruik ik niet meer.

Nu las ik al dat iPhone oortjes niet lekker werken, ivm de piep de ze produceren. Eigenlijk zoek ik iets zoals de oude PS Vita oortjes. Cheap, in-ear en een mic. enkel voor de chat. Waar moet ik op letten bij de aankoop van oortjes? Universeel of Android compatible? Enkel het van Sony zelf? Ik kan hier weinig info over vinden, hopelijk heeft hier iemand "het antwoord" voor me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:55:
Even een vraagje waarvan ik het antwoord niet in Deel 4 kon vinden.

Het oortje dat bij de PS4 zit werkt op zich prima maar valt regelmatig uit m'n oor en je zit dan te kloten terwijl met die mic die langs je kleding wrijft. Iedereen hoort dan een hoop geruis. Dus die gebruik ik niet meer.

Nu las ik al dat iPhone oortjes niet lekker werken, ivm de piep de ze produceren. Eigenlijk zoek ik iets zoals de oude PS Vita oortjes. Cheap, in-ear en een mic. enkel voor de chat. Waar moet ik op letten bij de aankoop van oortjes? Universeel of Android compatible? Enkel het van Sony zelf? Ik kan hier weinig info over vinden, hopelijk heeft hier iemand "het antwoord" voor me!
Ieder ander soort oortje kun je prima gebruiken. Alleen de iPhone versie geeft die verschrikkelijke toon.
Persoonlijk zweer ik bij die Sony Gold headset. (maar valt dan weer niet onder de noemer 'cheap'. :) )

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeQ99
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-08 10:38
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:51:
wie heeft nog meer de controls van CTRL en Spatie omgewisseld? Ik kon daar helemaal niks mee dat spatie niet springen/leap over cover was. :X
Ja ik heb het zelfde gedaan. ik kon er niet aan wennen aan leap onder CTRL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Heel rot inderdaad.. het is nu wel automatisme geworden maar krijg wel last van mijn pink na een tijdje.. als ik t nu ga aanpassen gaat het sowieso fout dus laat het maar zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hoe leuk is deze game voor een casual speler die geen anderen heeft om mee te spelen?

Vrij open vraag met tig verschillende antwoordmogelijkheden. De reden is dat m'n laatste 2 langverwachte grote games enorm vind tegen vallen. (Fallout 4 en Xcom 2) En voel er niet te veel voor om weer een dompert te kopen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 13:56
Ik speel zelf ook solo, en af en toe join ik matchmaking met missies.
Ik ben nu level 19 en DZ 10

Tot nu toe vind ik het prima spelen solo, ik vraag me ook alleen af voor hoe lang.
Zodra je op level 30/30 zit denk ik dat de daily missies op hard en challenge onmogelijk worden om als solo te spelen.
En dat is het misschien toch noodzakelijk om met 4 man te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Mad-Matt schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:12:
Hoe leuk is deze game voor een casual speler die geen anderen heeft om mee te spelen?

Vrij open vraag met tig verschillende antwoordmogelijkheden. De reden is dat m'n laatste 2 langverwachte grote games enorm vind tegen vallen. (Fallout 4 en Xcom 2) En voel er niet te veel voor om weer een dompert te kopen.
Wel leuk voor een tijdje verwacht ik, maar ik weet nu al dat ik bij lange na niet het aantal uren ga halen die ik in FA4 heb zitten. Dus als je FA al vond tegenvallen (wat ik een geweldige game vind), ben ik bang dat dit je als solo player ook niet kan bekoren. Al is het wel de vraag wat je zoekt in een game. FA lijkt me veel diverser dan TCTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Fallout was tot tegen het eind leuk, het einde vond ik enorm teleurstellend.

Ik ga vanavond eens wat filmpjes kijken of het mij kan bekoren. In theorie klinkt de game erg goed.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

Je hoeft niet perse andere hebben om mee te spelen.
Als je via internet verbonden bent, zoekt hij automatisch medespelers voor je uit. ok, je kent ze niet? maar is het heel erg? In mijn ogen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Ik heb de mainquest van FA nog niet helemaal uitgespeeld. Ben bang dat ik hem dan ook niet meer ga spelen, dus stel het uit :+
Ik heb bv ook veel uren zitten in het bouwen van mn base. Zoiets kan in The Division natuurlijk niet.
Moet wel zeggen dat het spelen van TD leuker is dan het me leek na kijken van gameplay op Twict etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:17

Persoonlijk speel ik niet graag single player spellen en dit spel lijkt me daar ook niet helemaal voor gemaakt. Vooral de end-game content is vooral in een groep leuk. Challenge lijkt me onmogelijk in je eentje en DZ is ook een stuk moeilijker/saaier alleen.

En er zijn genoeg manieren om met anderen te kunnen spelen hoor. Je kunt je nick op de lijst hier zetten en The Division heeft een goed matchmaking systeem. Mocht je hier niet in geïntereseerd zijn zou ik het spel niet halen. Maar iedereen heeft zijn manier van spelen dus misschien een keer op Twitch of Youtube kijken? Denk dat je hier meer info uit kan halen voor jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

jup kon er niet aan wennen
na het wisselen geen cover meer gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Equazor_ schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:15:
Ik speel zelf ook solo, en af en toe join ik matchmaking met missies.
Ik ben nu lever 19/10

Tot nu toe vind ik het prima spelen solo, ik vraag me ook alleen af voor hoe lang.
Zodra je op level 30/30 zit denk ik dat de daily missies op hard en challenge onmogelijk worden om als solo te spelen.
En dat is het misschien toch noodzakelijk om met 4 man te gaan spelen.
Laat ik het zo stellen: toen ik lvl 30 was ging ik DZ03 in en de eerste de beste random mob van lvl 31 oneshotte me 5x achter elkaar. :/ Toen maar even lager ingezet en de andere DZ zones gaan looten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 ... 63 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst