Welkom! Een kort antwoord op je vragen:Phaex schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:48:
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden begonnen met The Division, ik speel het co-op met een vriend. Wij zijn inmiddels level 9 en het gaat erg goed maar nu zit ik toch met enkele vragen.
- Wat doe ik best met al die items die ik vind? Moet ik ze salvagen voor materials of krijg je die in de endgame genoeg?
- In het verlengde van vorige vraag: is crafting wel de moeite? Kan je daar iets mee op endgame?
- Wanneer moet ik beginnen met de Dark Zone en wat zijn die speciale rewards? Ik snap er geen reet van
- Kan je dit spel met z'n 2tjes volledig spelen (incl challenge modes) of moet dat met meerdere?
- Je kunt je loot verkopen of deconstructen. Ik denk dat je in het begin het beste je items kunt verkopen, mits ze enige waarde hebben, anders deconstructen. Op een hoger level heb je genoeg funds en kun je alles deconstructen wat je niet meer gebruikt.
- Crafting kan de beste gear opleveren. Het is zeker de moeite waard.
- De Dark Zone kun je op elk moment ingaan, maar het is wel verstandig om te kijken wat je huidige level is en wat voor enemy levels je tegen gaat komen. Er is een tabel hiervoor gemaakt, dat je hier kunt bekijken.
- Je kunt dit spel op alle manieren spelen. Solo, twee man, drie man of met een volle squad van vier.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW