Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 00:07
GrimScythe schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:26:
hmm ik merk dat zodra ik met 3 man aan de slag ga dat ik heel erg last krijg van framedrops en vooral in de darkzone is het amper te doen dan.
zou dit op te lossen zijn met een ram uitbreiding?
want dat is eigenlijk het enige wat ik echt merk kwa testen wat bijna altijd mx gebruikt wordt tijdens de game.
proc blijft op 70% load zitten

specs:
i7 990x extreme edition (proc)
pure black x58 (mobo)
Sapphire HD7990 6GB (GFX)
Corsair dominator 6GB 1600mhz (RAM)
Of het de oplossing is durf ik niet te zeggen, maar ik zou zeker 6gb extra ram in je PC stoppen. Dan is hij wat beter in balans. Ik zit tijdens het spelen regelmatig op 7.5GB zonder dat ik extreem veel processen open heb staan.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
Zijn er ook beginnende Xbox spelers? Heb toch het idee dat de Xbox spelers niet goed vertegenwoordigd zijn...:(

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

Mitchell-CWD schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:47:
[...]

Of het de oplossing is durf ik niet te zeggen, maar ik zou zeker 6gb extra ram in je PC stoppen. Dan is hij wat beter in balans. Ik zit tijdens het spelen regelmatig op 7.5GB zonder dat ik extreem veel processen open heb staan.
Dank je voor de info.
Dan weet ik in elk geval zeker dat dat nu de bottleneck is.
Maar ja de PC begint langzaamaan ook aan vervanging toe te raken maar indien ik het nog even kan uitstellen dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
ourplayground schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:08:
Zijn er ook beginnende Xbox spelers? Heb toch het idee dat de Xbox spelers niet goed vertegenwoordigd zijn...:(
Jazeker, ik speel het op de xbox! Gamertag : Sakalthor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 12:37
Vraagje: De Division is besteld komt waarschijnlijke ergens deze week binnen. Maar nu zie ik dat me ps plus abbonnement bijna afgelopen is. Kan je ook spelen zonder ps plus of is dat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Laatst online: 17-09 00:07
egbert-jan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:18:
Vraagje: De Division is besteld komt waarschijnlijke ergens deze week binnen. Maar nu zie ik dat me ps plus abbonnement bijna afgelopen is. Kan je ook spelen zonder ps plus of is dat onmogelijk.
Je kan gewoon (singleplayer) spelen.

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/faq/

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
egbert-jan schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:18:
Is mogelijk, maar wat ik al eerder heb gezegd in dit topic, ik zou het je niet aanraden.
Mijn PS plus was ook afgelopen en ik heb toen het zonder geprobeerd.. Nou vooral de missies was echt niet grappig alleen (mijn beleving dan). Ik ging er te vaak dood op, en zonder een andere speler moet je dan gewoon meteen respawnen.

Ik speel grote delen gewoon lekker alleen, maar voor de missies enzo zoek ik toch een team om het met 4 man te doen, veel leuker en ook makkelijker :P

PS, wat ik mij afvraag, wat voor wapen combinaties gebruikt iedereen?
Ik heb een M4 als primary. Voor mij de perfecte combi van dmg / range en RoF en daarnaast heb ik nu een LMG als secondary. Nog steeds aardige range, ok RoF en best lekkere dmg.

Ik ben dus ook echt niet iemand die short range leuk vind, shotgun nog nooit gebruikt.. tijdje wel met een SMG gelopen maar die uiteindelijk voor de LMG verwisseld.

Snipen nog niet echt geprobeerd, betwijfel ergens dat mij dat goed afgaat op de PS4 :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik zelf een AK47 als primary en een M60 als secondary. Die laatste heeft een magazijn van 100, wat inhoudt dat je lekker de damage op een vijand kan houden terwijl je maatjes herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Ik gebruik een ACR en M1A. Zeer goeie combi wat mij betreft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik de High end lmg en een DMR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Een SCAR en een rifle (semi-sharpshooter) voor de inkomende vijanden :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb een AK-47M en Socom M1A op dit moment. Marksman Rifle vind ik wel echt fijn in dit spel, van afstand headshot is meestal instant kill.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
ik speel ook op xbox maar ben wel al level 30 en DZ rank 31. mijn gamertag is : Tjompy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

Midas as primary
M1A als secondary
Damascus als sidearm.

En ja, ik gebruik m'n sidearm ook regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:46:
Midas as primary
M1A als secondary
Damascus als sidearm.

En ja, ik gebruik m'n sidearm ook regelmatig
Sidearm heb ik echt nog nooit gebruikt. Zit toch nooit zonder bullets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Florissant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Gaat ook niet om t zonder bullets te zitten.
Heb wel eens situaties gehad dat een enemy nog net 1 of 2 kogels nodig had en ik een leeg magazijn.
Dan is een dubbeltap naar je sidearm een stuk sneller dan reloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Florissant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Same here maar ik vind een pistol een leuke playstyle (ook leuk met bv een schild).

Ik gebruik tot nu toe
Primary: assault rifle (M4 / AK47)
Secondary: Rifle met scope (ofwel sniper)

Rifle/sniper vind ik echt waanzinnig leuk om te gebruiken (op PC). Mijn buddy laat ik altijd wat voorop om te tanken, terwijl ik heavy headshots maak van ver. :D

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Weet niet welk level je bent, maar ik zelf ben momenteel level 21. Je kan me gewoon toevoegen op GT: TheBelSn1ckel

Mochten mensen op de Xbox spelen, voel je vrij om me toe te voegen. Misschien dat als iedereen level 30 is dat we met een party de Dark zone in kunnen gaan. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ik speel op Xbox, heb alleen 5-6 vrienden waarmee ik speel.
We lopen op het moment met 4 man de story missies door en zijn bijna allemaal lvl 23.

Maar m'n GT staat hier links, dus voel je vrij om me toe te voegen om een keer de dark zone in te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Heb het spel (nog) niet, even snel een vraagje; Ik zie/lees veel over het enorme speelveld. Wat me opvalt is dat het meeste op de straat afspeelt of in tunnels, maar nimmer in de hoogte op daken, klopt dit? T lijkt me juist gaaf om ook lekker te exploren, gebouwen in naar boven om eens de ruimte in te kijken. Kan dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:02:
Is het een idee om ook van The Division een slow chat/kroeg te maken?

Het zou misschien makkelijker zijn om voor een bepaald tijdstip een afspraak te maken met anderen (lvl) etc...
Ik zou hier ook wel voor zijn overigens. Weet dat dit topic daar niet voor bedoeld is maar goed. Die channels zijn leuk maar ik game op een console. En mijn pc staat een verdieping hoger.
Eventjes chatten is niet zo handig dan.. en een forum kan ik op mijn zakelijke tel nog ff snel bekijken.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
marijnvtg schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:05:
Heb het spel (nog) niet, even snel een vraagje; Ik zie/lees veel over het enorme speelveld. Wat me opvalt is dat het meeste op de straat afspeelt of in tunnels, maar nimmer in de hoogte op daken, klopt dit? T lijkt me juist gaaf om ook lekker te exploren, gebouwen in naar boven om eens de ruimte in te kijken. Kan dit?
Ik ben het met je eens, moet wel zeggen dat een mede tweaker op teamspeak zei dat hij aan het snipen was op het dak van een gebouw, maar heb geen idee of hij ander van daken aan het afschieten was of mensen op de grond.

Misschien komt het nog

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
marijnvtg schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:05:
Nimmer is niet het juiste woord, maar niet vaak nee. Er zijn missies die naar daken leiden, of je kunt zelf ook een aantal gebouwen op klimmen. Regelmatig naar beneden schieten, nee. Of er moet toevallig wat rond lopen vanaf het punt waar je naar beneden kunt kijken. Tevens zijn gebouwen van binnen redelijk hetzelfde. Ja, je kunt een paar kamers binnen wandelen, maar een hoop is afgesloten d.m.v. troep of gewoon dichte deuren. Helaas is dat allemaal niet zo free roam als dat je zou willen. Vaak is het redelijk rechtlijnig om op het dak te komen, en vanaf een dak heb je vaak een trap of een touw naar beneden zodat je dezelfde route niet terug hoeft te lopen.

Overigens: de DZ heeft wat meer ruimte om vanaf hoogte te snipen. Maar dat komt natuurlijk omdat er medespelers random rondlopen.

[ Voor 5% gewijzigd door -MD- op 15-03-2016 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik vind de uitkijkposten in de DZ ook wel handig. In DZ01 staat er eentje bij het extraction point aan de westelijke kant.
Ik speelde gisteren alleen, flare geschoten voor extraction en ben toen in die toren gaan zitten; best handig. De eerste keer was ik er niet op bedacht dat een vent naar boven kwam, dus toen legde ik het loodje. Maar ik heb het hierna nog 2/3 keer gedaan met succes. Er kwam telkens maar 1 NPC naar boven om mij te killen. De rest blijft beneden en gaat ergens achter schuilen en leegt af en toe zijn magazijn mijn richting op.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zit naar die spelerslijst te kijken, maar je ziet niet wat voor lvl mensen zijn.. Dus ik weet niet wie ik moet toevoegen. PSN: Blijleven, LVL: 14, DZ: 15 (26jr.) voeg me toe voor wat coop en DZ. Comms via ingame!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

bbblije schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:03:
Ik zit naar die spelerslijst te kijken, maar je ziet niet wat voor lvl mensen zijn.. Dus ik weet niet wie ik moet toevoegen. PSN: Blijleven, LVL: 14, DZ: 15 (26jr.) voeg me toe voor wat coop en DZ. Comms via ingame!
Same level, same interests. Ik voeg je toen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Daarom vind ik het ook niet echt handig, en die Chat channels zullen best goed werken voor sommigen maar ik game zo af en toe eens, het zou voor mij handiger zijn om een slowchat/kroeg topic erbij te hebben waar gewoon voor een bepaald tijdstip een eventuele afspraak tussen een paar mensen gemaakt kan worden, maar goed ik begrijp dat dit ook niet zomaar gaat gebeuren.

Voorlopig red ik me zo ook nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Daarom vind ik het ook niet echt handig, en die Chat channels zullen best goed werken voor sommigen maar ik game zo af en toe eens, het zou voor mij handiger zijn om een slowchat/kroeg topic erbij te hebben waar gewoon voor een bepaald tijdstip een eventuele afspraak tussen een paar mensen gemaakt kan worden, maar goed ik begrijp dat dit ook niet zomaar gaat gebeuren.

Voorlopig red ik me zo ook nog wel :-)
Het is ook wat lastiger voor consoles, op de PC kan je nog een TS inrichten. Maar voor de console zou je een uitgebreide lijst moeten hebben met info. Die ook aan te passen is gelang je LVL veranderd, eventueel gelinkt aan je PSN/MS zodat je kan zien wanneer iemand online is. Slowchat word zo'n rommel, zeker als iedereen zijn id (zoals ik net deed sorry :9 ) gaat roepen.

Ik zit met mijn PS in de woonkamer, een pc er naast zetten om via TS te kunnen communiceren is dus not done.

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 15-03-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmm vaag. werkt deze wel? pic.twitter.com/ErpxyZBLgn

[ Voor 9% gewijzigd door Paulus07 op 15-03-2016 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

GrimScythe schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:12:
[...]

Dank je voor de info.
Dan weet ik in elk geval zeker dat dat nu de bottleneck is.
Maar ja de PC begint langzaamaan ook aan vervanging toe te raken maar indien ik het nog even kan uitstellen dan graag :)
Kan ook best je videokaart zijn hoor, die is ook al weer wat jaartjes oud qua introductie. Maar 8 gig of meer is tegenwoordig wel zo'n beetje standaard, dus dat zou ik zeker wat bijzetten, helemaal omdat dat verhoudingsgewijze niet zo veel hoeft te kosten.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Voorlopig red ik me zo ook nog wel ;)
Dat wordt in ons discord channel ook vaak genoeg gedaan ;)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Vandaag voor het eerst de Dead Zone ingegaan was toen lvl 17. Een van de eerste dingen die ik krijg is een paarse SMG. Is wel erg close range, moet ik even mijn speelstijl aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Onderhoud is geweest maar wat zijn de changes? Kan ze zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:15:
Dat komt omdat er geen changes zijn doorgevoerd. Volgende week waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:15:
News feed werkt nu op de PS4, verder nog niets gemerkt.
Haha! ja die wel!

Discord channel zit vrijwel niemand die op console gamed.... Ik wil niet meer alleen gamen :(

[ Voor 41% gewijzigd door bbblije op 15-03-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:39
Ik speel vooral in het weekend veel, doordeweeks alleen maandag en vrijdag avond.

Ik speel op de ps4, ben level 14 en zoek mensen waarmee ik samen kan spelen!

Mijn psn is ak0nnmgn, dus voeg me toe als je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Zijn er level 30's die zin hebben om DZ te farmen op PC? Je kan me adden via Uplay onder Irrivall

Graag een groepje met mics en discord/teamspeak!

[ Voor 15% gewijzigd door Irrival op 15-03-2016 20:17 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gehehe

There are two kinds of people in The Division.

http://9gag.com/gag/aq5R43Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Wordt de manhatten content gewoon gedownload als de PS4 in rest mode staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:12:
Wordt de manhatten content gewoon gedownload als de PS4 in rest mode staat?
Ja, mits je Download in rest mode aangezet hebt bij power management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ktenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:33:
[...]

Ja, mits je Download in rest mode aangezet hebt bij power management.
Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Vanavond (volgens mij) de laatste missie gedaan op de One. Wat een geweld :D de AI heeft regelmatig warme voetjes gehad met al die granaten en kleine robots _O-

spoiler:
Wat duurt het lang voordat die heli down is zeg!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

first world problems...

https://grail.stackstorage.com/index.php/s/ZiSKe4BJLTTNZpU

ik wil graag een grote stash kopen... waar te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb je ook toegevoegd, al ben ik net level 12 geworden dus zit nog iets onder je qua level.. Blijft lastig mensen te vinden om samen te spelen op alles behalve capped chars volgens mij xD

Vandaag niet zo heel veel tijd gehad, paar encounters gedaan en vanavond zon medic missie. Had 800 puntjes dus mijn medical wing geupgrade. Heb die nu voor 60% af :) Terwijl ik eigenlijk vooral op DPS richt maar goed.. Met mijn LMG en M4 vooral veel dmg doen en headshots links en rechts, dat tikt lekker aan. Met die missie ook met zijn 4en, 1 iemand die vooral healde, ik en nog iemand ertussen en nog iemand die aan t snipen was. Ging best aardig zo. Die missies zijn best wel tof om zo samen te spelen.

Ook weer een nieuwe M4 gevonden en wat nieuwe (blauwe) items. Ik heb nu bijna alles op dps / health en niks meer op tech volgens mij.. maar gebruik mijn autocannon ding meer als afleiding dan echt effectief om meer DPS te doen op het moment :p maar ach ben toch nog aan het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Level 12 hier, mochten mensen morgen niets te doen hebben, ik speel rond 15:00!

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
Weet iemand hoe het kan dat als ik een gun op pak en er staat dat deze 72,000 DPS heeft, dat deze vervolgens in mijn inventory staat met 54,000 DPS ??

Vind het heel irritant !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
Dennis_86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:11:
Weet iemand hoe het kan dat als ik een gun op pak en er staat dat deze 72,000 DPS heeft, dat deze vervolgens in mijn inventory staat met 54,000 DPS ??

Heeft dat niet te maken met je eigen gear samenstelling?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dennis_86 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:11:

Ik denk dat je dps en dps door elkaar haalt :+ damage per second en damage per shot/bullet. kan ook andersom zijn bij shotguns zoals de 870. Die schiet niet sneller dan 1,3 seconde per shot dus de damage per second die je eerst ziet kan dan bv 30k zijn maar de damage per shot is dan 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Pfoeh vandaag voor het eerst de "Challenge mode" daily gedaan. Pittig zeg! Zal ongetwijfeld makkelijker worden met gele items maar wat ben ik vaak dood gegaan. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_86
  • Laatst online: 11-06 19:23
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:55:
[...]

Ik denk dat je dps en dps door elkaar haalt :+ damage per second en damage per shot/bullet. kan ook andersom zijn bij shotguns zoals de 870. Die schiet niet sneller dan 1,3 seconde per shot dus de damage per second die je eerst ziet kan dan bv 30k zijn maar de damage per shot is dan 40k.
geen idee, eerst strookte het wel altijd namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zo jammer dat The Division weer zo'n microsoft game is.

Het is confirmed dat xbox 30 dagen eerder hun DLC krijgen, en dan pas op PC + PS4. Zo jammer ;w

https://www.gottabemobile...lc-what-you-need-to-know/
''The Division DLC: Early Release on Microsoft’s Xbox One

Microsoft and Ubisoft have a deal that guarantees the first two paid Expansions for The Division land on the Xbox One 30 days before they arrive for Sony’s PS4. The Xbox One is also the only console to launch with a bundled copy of The Division. That being said, the deal has some good points that everyone involved can appreciate.''

[ Voor 61% gewijzigd door rolandos582 op 16-03-2016 07:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 06:59:
Zo jammer dat The Division weer zo'n microsoft game is.

Het is confirmed dat xbox 30 dagen eerder hun DLC krijgen, en dan pas op PC + PS4. Zo jammer ;w

https://www.gottabemobile...lc-what-you-need-to-know/
''The Division DLC: Early Release on Microsoft’s Xbox One

Microsoft and Ubisoft have a deal that guarantees the first two paid Expansions for The Division land on the Xbox One 30 days before they arrive for Sony’s PS4. The Xbox One is also the only console to launch with a bundled copy of The Division. That being said, the deal has some good points that everyone involved can appreciate.''
Dat is al bekend sinds voor launch dat Division een MS deal heeft, suck it up,

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw wat heb ik toch een geweldige vriendin :)

Gister te horen gekregen dat ik zo goed als aangenomen ben bij mijn nieuwe baas en als cadeau heeft ze voor mij The Division gekocht waar ik na al het lezen en verhalen van vrienden zo gek op ben geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
En of het waar is? Er staat namelijk ook dat de xbox alleen een bundled copy krijgt en bij de mm is hij toch echt met de ps4 te krijgen.. of is dat geen officiële bundel :p

t boeit mij trouwens niet zoveel. Ik vermaak mij nog best haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tenebrae High End Marksman Rifle Weapon Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Bokkie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:11:
[...]

Dat is al bekend sinds voor launch dat Division een MS deal heeft, suck it up,
Niet officieel dacht ik. Ik hoorde het pas net, dus tja. Volgens mij weet nog lang niet iedereen dat. En ik vind dat anno 2016 het gewoon niet meer kan. Bedrijf x smijt zoveel miljoen op tafel en krijgt dan 30 dagen privileges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:24:
Tenebrae High End Marksman Rifle Weapon Review

[video]
Persoonlijk vind ik de Socom M1A beter. Alleen deze is een random drop.
45k dmg, 300rpm en 19 mags met 80% extra mags.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/wmdsmp.png
Deze is van summit, en met balanced is dit een erg goed wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:33:
[...]

Persoonlijk vind ik de Socom M1A beter. Alleen deze is een random drop.
45k dmg, 300rpm en 19 mags met 80% extra mags.

[afbeelding]
Deze is van summit, en met balanced is dit een erg goed wapen.
Ben ik helemaal met je eens.
De M1A is in mijn beleving de betere wapen, mede dankzij de hogere rate of fire.
Een ideale wapen voor zowel close quarters als lange afstanden in de DZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:41:
[...]
Ben ik helemaal met je eens.
De M1A is in mijn beleving de betere wapen, mede dankzij de hogere rate of fire.
Een ideale wapen voor zowel close quarters als lange afstanden in de DZ.
Heb alleen nog geen goede gevonden 8)7
Helemaal met crit raak je soms gewoon 400k+ op pve. Pvp haal je makkelijk 100k+ hs crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:30:
[...]

Niet officieel dacht ik. Ik hoorde het pas net, dus tja. Volgens mij weet nog lang niet iedereen dat. En ik vind dat anno 2016 het gewoon niet meer kan. Bedrijf x smijt zoveel miljoen op tafel en krijgt dan 30 dagen privileges.
Dit was inderdaad al een tijd bekend. Ik vind t geen probleen (ik speel op pc). Aangezien t een los platform is ga je er weinig van merken. In Siege kregen alle season pass owners een week eerder acces. Dat is pas kak, dan zit je in een match en zie je mensen andere operators e.d. Gebruiken die jij pas over een week kan.

Jammer genoeg is dit juist anno 2016 'done'. Games worden duurder en uitgevers willen er meer uit halen. Deals zoals deze worden dan gesloten en tja daar doe je verder weinig aan. Denk dat je t moet zien als een platform season pass dat de fabrikant voor je koopt 8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:42:
[...]

Heb alleen nog geen goede gevonden 8)7
Helemaal met crit raak je soms gewoon 400k+ op pve. Pvp haal je makkelijk 100k+ hs crits.
Ik heb op moment een blauwe M1A en heb tot nu toe nog geen paarse gezien of kunnen vinden.
Zal deze dan ook gebruiken totdat ik deze wel tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
melantrix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:43:
[...]
Dit was inderdaad al een tijd bekend. Ik vind t geen probleen (ik speel op pc). Aangezien t een los platform is ga je er weinig van merken. In Siege kregen alle season pass owners een week eerder acces. Dat is pas kak, dan zit je in een match en zie je mensen andere operators e.d. Gebruiken die jij pas over een week kan.

Jammer genoeg is dit juist anno 2016 'done'. Games worden duurder en uitgevers willen er meer uit halen. Deals zoals deze worden dan gesloten en tja daar doe je verder weinig aan. Denk dat je t moet zien als een platform season pass dat de fabrikant voor je koopt 8)7
Naja het is natuurlijk wel kut, gezien mensen hier bijvoorbeeld al content kunnen spelen. En wij een MAAND moeten wachten. Dat is toch een bijzonder lange periode, ook moeten bij een maand langer wachten op extra content. Terwijl ik nu bijna al compleet maxed out ben. Stel je voor PC had zo'n deal, dan kon je dus eerder weer verder met het spel.

Naja uiteraard snap ik de kosten wel, maar als je ziet hoeveel records ze breaken atm. Lijkt geld me niet een probleem. Maarja sommige geldwolven willen alleen maar meer huh. :F
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:46:
[...]
Ik heb op moment een blauwe M1A en heb tot nu toe nog geen paarse gezien of kunnen vinden.
Zal deze dan ook gebruiken totdat ik deze wel tegen kom.
Ja precies, er is nu een paarse M1A te koop bij de DZ vendor in de base. Geen idee of het een upgrade voor je is?

Ik weet zeker dat ik er zo'n 5 heb gedeconstruct, maar toen wist ik nog niet dat hij zo goed was. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door rolandos582 op 16-03-2016 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:46:
[...]

Naja het is natuurlijk wel kut, gezien mensen hier bijvoorbeeld al content kunnen spelen. En wij een MAAND moeten wachten. Dat is toch een bijzonder lange periode, ook moeten bij een maand langer wachten op extra content. Terwijl ik nu bijna al compleet maxed out ben. Stel je voor PC had zo'n deal, dan kon je dus eerder weer verder met het spel.

Naja uiteraard snap ik de kosten wel, maar als je ziet hoeveel records ze breaken atm. Lijkt geld me niet een probleem. Maarja sommige geldwolven willen alleen maar meer huh. :F

[...]

Ja precies, er is nu een paarse M1A te koop bij de DZ vendor in de base. Geen idee of het een upgrade voor je is?

Ik weet zeker dat ik er zo'n 5 heb gedeconstruct, maar toen wist ik nog niet dat hij zo goed was. 8)7
Tja ik heb er persoonlijk geen moeite mee, maar ik ben ook nog niet helemaal Macedonië out. Also, het is de vraag of de verkoopcijfers zo goed waren geweest zonder deze deal. Er zijn natuurlijk ook een zooi mensen die juist t spel op xbox en soms juist met een xbox kopen alleen om deze exclusiviteit en dat is waar Microsoft op terug verdient natuurlijk

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

[...]

Bedankt voor de tip!
Zodra ik thuis ben zal ik even een kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]

Het is en blijft een bedrijf wat winst moet maken, daarbij kunnen ze het toch nooit goed doen. Was het een slecht spel geweest dan was het een standaard ubisoft flop omdat ze niets goeds kunnen doen en nu het er op lijkt dat ze een succes hebben zijn het geldwolven...

Ach, dan kan the division weer dienen als buffer voor de volgende flops :+

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Leuk detail :o Ik vermoed dat misschien deze video die een tijd geleden op nieuwssites de ronde ging als inspiratie diende: YouTube: Rat vs. Pigeon in Williamsburg, NY

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat handige tips voor in de DZ voor mensen die hier weinig ervaring mee hebben.

TOP 5 DARK ZONE TIPS! | Get Better Loot & Survive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond eindelijk ook de eerste stappen gezet in New York. Ik ben solo op pad gegaan om vertrouwd te geraken met de controls van de game. Bovendien heb ik dan de rust en de tijd om te kijken naar de mogelijkheden voor wat betreft equipment en skill trees. Vooralsnog heb ik voor de tech tree gekozen en die sticky bomb heeft toch al enkele keren zijn nut bewezen. Inmiddels ben ik level 5.

Ik ben nu op de basis op Manhattan aanbeland, die je eerst moest heroveren en waarbij je moet zorgen dat alle 'vleugels' weer operationeel worden. Bij één van deze opdrachten moest je een dokter bevrijden. Ik vond de tegenstand al behoorlijk pittig. Zeker omdat je daar ook geen enkele vorm van backup hebt. Uiteindelijk heb ik de missie wel volbracht, al kost het me wel enige pogingen om door de sporthal heen te komen.

Vanavond weer verder en waarschijnlijk samen met een vriend op pad. Tot op heden heeft de game me in ieder geval positief verrast. Dit komt mede door de details en door de random events op straat (iemand die een medikit wil, straatrovers etc.) en sommige details (teksten op een ambulance die ik passeerde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:05:
Hier wat handige tips voor in de DZ voor mensen die hier weinig ervaring mee hebben.

TOP 5 DARK ZONE TIPS! | Get Better Loot & Survive!

[video]
Goede tips, irritante stem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ktenolix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:39:
[...]

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

[...]
Ik ben het met je eens dat langer moeten wachten op iets waar je je op verheugd kut is, maar ik zou me niet meer opwinden over de tijdelijke exclusiviteitsdeals. Daar is het leven te kort voor. De ene keer krijgt PS4 de Destiny dlc eerder, de andere keer krijgt Xbox The Division dlc eerder... Kapitalisme aan het werk.

Als iedereen nou gewoon op de PC zou gamen was dit niet gebeurd! O-)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:25:
Gisteravond eindelijk ook de eerste stappen gezet in New York. Ik ben solo op pad gegaan om vertrouwd te geraken met de controls van de game. Bovendien heb ik dan de rust en de tijd om te kijken naar de mogelijkheden voor wat betreft equipment en skill trees. Vooralsnog heb ik voor de tech tree gekozen en die sticky bomb heeft toch al enkele keren zijn nut bewezen. Inmiddels ben ik level 5.
solo ben ik helemaal fan van het turretje, zie skill-kills: https://club.ubi.com/#!/en-GB/game/tom-clancy-the-division

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:43
[...]

Video snelheid op 1.25x zetten, dan klinkt hij normaal O-)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Je lijkt naar de officiële pagina waar je je eigen stats en vrienden kan zien. Sta je niet in friendslist dan zie je het niet. Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:18
Die link gaat voor ons niet werken, zoek je profiel hier op http://divisiontracker.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zo, gisteren weer de challenge mode gedaan, deze keer de consulate en weer de lincoln tunnel voor de 30 extra credits.

Man wat was die consulate moeilijk, maar leuk.
En inderdaad, betreffende de shotgunners, ze zijn sterk, maar makkelijk neer te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:55:
[...]

Je lijkt naar de officiële pagina waar je je eigen stats en vrienden kan zien. Sta je niet in friendslist dan zie je het niet. Screenshot?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vSxlsnniZFfl1Q4WtqAVbBqA/full.png
turretje is verantwoordelijk voor kills, ik niet :)

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2016 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik hoor ook bij de lvl 30 groep sinds gister, maar ik moet nog wel even door voor betere wapens en gear, gezien het meeste nog lvl 28-30 superior is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:04:
Ik hoor ook bij de lvl 30 groep sinds gister, maar ik moet nog wel even door voor betere wapens en gear, gezien het meeste nog lvl 28-30 superior is.
Hoe lang hebben jullie daar nou over gedaan?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bellerophon schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:05:
[...]

Hoe lang hebben jullie daar nou over gedaan?
iets meer dan 34 uur in mijn geval, eigenlijk het meeste solo op een paar missies na en ik moet nog de lvl 30 zone door van het pve gedeelte. DZ zit ik op lvl 16 geloof ik.En ik moet ook nog heel veel van die telefoons/echo's/laptops vinden in de eerdere zones.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-03-2016 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:25:

Ik ben nu op de basis op Manhattan aanbeland, die je eerst moest heroveren en waarbij je moet zorgen dat alle 'vleugels' weer operationeel worden. Bij één van deze opdrachten moest je een dokter bevrijden. Ik vond de tegenstand al behoorlijk pittig. Zeker omdat je daar ook geen enkele vorm van backup hebt. Uiteindelijk heb ik de missie wel volbracht, al kost het me wel enige pogingen om door de sporthal heen te komen.

Vanavond weer verder en waarschijnlijk samen met een vriend op pad. Tot op heden heeft de game me in ieder geval positief verrast. Dit komt mede door de details en door de random events op straat (iemand die een medikit wil, straatrovers etc.) en sommige details (teksten op een ambulance die ik passeerde).
Hey! Ben ook net begonnen op de PS4, kunnen wel evt. een keer teamen :) Heb je volgens mij al in m'n PSN list staan :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:08:
[...]

iets meer dan 34 uur in mijn geval, eigenlijk het meeste solo op een paar missies na en ik moet nog de lvl 30 zone door van het pve gedeelte. DZ zit ik op lvl 16 geloof ik.En ik moet ook nog heel veel van die telefoons/echo's/laptops vinden in de eerdere zones.
Waar zijn die telefoons/echos/laptops zo belangrijk voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manii schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:19:
[...]

Waar zijn die telefoons/echos/laptops zo belangrijk voor dan?
Daarmee kom je veel achtergrond informatie te weten over het ontstaan van het virus en het effect op de bevolking. ;) Daarnaast kun je er bonus items mee vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ktenolix schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:21:
[...]

Daarnaast kun je er bonus items mee vrijspelen.
Zijn die bonusitems de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 19:52
Gister me zelf behoorlijk zitten ergeren. Waar ik maandag en ervoor strak 60 FPS had overal met 970 SLI wilde hij nu niet hoger dan 40-45 FPS en alleen binnen werd het weer 60. Dacht eerst dat me SLI weer uitgeschakeld was maar dit was niet het geval. Beide kaarten boosten gewoon lekker naar de 1500Mhz. Kaarten worden niet te warm of wat dan ook. kaart 1 wordt maar 72 graden en kaart 2 63. Cpu komt niet hoger dan 46 graden.

Meer mensen last van veel lagere fps sinds de onderhoud van gister? Toevallig aan de server kant iets veranderd?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:22:
[...]

nope, hoewel, je 3 appeal-items kunt unlocken. de recipes/guns etc. zijn waarschijnlijk nutteloos omdat je al beter materiaal hebt. (toch zo jammer hoe ze het loot/rpg aspect van de game compleet gesloot hebben door loot nutteloos te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Buiten wat kleren wat je character wat oppimpen zit er weinig bruikbaars tussen geloof ik. Idd hetzelfde wat bovenstaande ook al zegt. Je hebt waarschijnlijk zelf al betere wapens.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
[...]

[...]

Nja kijk dat is het nadeel vind ik dat je zo snel gespeeld hebt dat je al maxed out bent xD ik speel lekker op het gemakje heb nu der 25u op zitten volgens mij en ben nog lang niet maxed out.
Kijk dat het een week of 2 verschil is ok maar een maand vind ik ook wel veel eerlijk gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Thrace Grumble schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:08:
[...]

Hey! Ben ook net begonnen op de PS4, kunnen wel evt. een keer teamen :) Heb je volgens mij al in m'n PSN list staan :)
Hey! Add mij ook even, ik ben ook pas level 6 in de game, dus samen gamen staat me wel aan. :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Hey! Add mij ook even, ik ben ook pas level 6 in de game, dus samen gamen staat me wel aan. :)
Hier een lvl 10 (Lvl 3 DZ)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Nou, dan add mij ook maar :P Ik heb vanavond de tijd om wat te gamen aangezien mijn vriendin na haar werk nog een sollicitatie heeft, dus die is pas wat later thuis :)

ik ben nog helemaal niet in de DZ geweest. Ik ben momenteel bezig om die base weer operationeel te krijgen. Ik heb gisteren die dokter gered, en daarna een safehouse geactiveerd, en daar ben ik nu gebleven.

[ Voor 24% gewijzigd door Just_A_User op 16-03-2016 09:42 ]

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
[...]

Qua loot misschien niet, maar als je het verhaal wil weten wel, het blijft ook een RPG ;).

Trouwens, mensen hier die veel snipen op consoles? Ervaringen? Ik heb de sniper nog niet geprobeerd omdat ik dacht dat dit ruk zou gaan op de PS4 qua aim. Maar met mijn m4 en LMG heb ik constant headshots nu ik eindelijk door heb hoe ik handig in kleine bursts kan schieten en dan mijn aim steady hou. Die trigger van de PS4 vind ik echt heerlijk :P
Maar ik zit nu dus te twijfelen om een goede sniper te zoeken (advies qua type?) en sniper / M4 combi te gaan gebruiken. Ik vecht nu eigenlijk ook alleen op lange afstand. gebruik mijn turret vaak als afleiding om ze bezit te houden en suppressed te houden en dan 1 voor 1 ze neerknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Laatst online: 17-09 22:28
Ik volg sinds de release dit forum, man man man wat wil ik graag The Division hebben!
Daarom maandag maar aangekocht en gisteren voor het eerst gespeeld.

Wat een tof spel! Een uitdagend spel met een leuke speelwijze.
Momenteel lvl5. Heb met 2 andere 3u over één missie gedaan... toen maar afgekapt en gaan pitten, haha

Mensen die mij willen toevoegen: diefightdie (ps4)

Zoveel te ontdekken.... wat heb ik er zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Goede video maar inderdaad, wat een ongelofelijk irritante stem. Alsof iets opleest met een uitroepteken achter elke zin. Vermoeiend om naar te luisteren. :)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik vermaak me prima met deze game op PC. Mijn tijd is echter beperkt, en zit dus ook nog maar op Level 7, en ben de DZ nog niet eens in geweest. Mochten er mensen zijn die ook nog aan het begin staan, ben ik er best voor in eens een missie samen op te pakken. UPlay = JirnsumNL

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:24
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden begonnen met The Division, ik speel het co-op met een vriend. Wij zijn inmiddels level 9 en het gaat erg goed maar nu zit ik toch met enkele vragen.
- Wat doe ik best met al die items die ik vind? Moet ik ze salvagen voor materials of krijg je die in de endgame genoeg?
- In het verlengde van vorige vraag: is crafting wel de moeite? Kan je daar iets mee op endgame?
- Wanneer moet ik beginnen met de Dark Zone en wat zijn die speciale rewards? Ik snap er geen reet van
- Kan je dit spel met z'n 2tjes volledig spelen (incl challenge modes) of moet dat met meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hier ook even m'n PSN dumpen, ben nu level 7 en speel een paar uur door de weeks en wat meer in het weekend :)

PSN: hexxagram
Pagina: 1 ... 62 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst