Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 22:13

tha_crazy

Mafketel

himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:28:
[...]

precies - daarom adviseerde ik hierboven ook om zo veel mogelijk te extracten -> je hebt altijd resources te kort om je end-game geart te craften .... haddne ze die items nu als drops gemaakt (zoals iedere RPG heeft) dan zou dat de game ten goede komen;

heeft rogue gaan nut, heb je kans dat loot weer nuttig wordt.
Goede wapens komen ook als drop.
Sterker nog, mijn Midas is op het moment (Zelfs met de perks uitgeschakeld) de beste SMG die ik tot op heden heb, en dat is een drop.
Een groep van normale level 30's knal ik met 1 magazijn compleet naar de klote, paarse mobs met shield kosten ook niet meer als 1 mag.
Gele gaan ook wel lekker neer, natuurlijk wel iets trager.
Maar een shield is er zo af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MEybTE8qbImjsS7OsznP8Mr2/full.jpg

nu nog een Mr.BLue, green, pink etc. voor in de party :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Nu weet ik niet of dit de juiste plek is om het te vragen, maar ik wil graag een Logitech G910 aanschaffen en daar krijg je The Division bij volgens Logitech. Echter zie ik nergens terug hoe dit werkt, krijg je er een code bij of moet je online registreren om er een te krijgen.

Mijn vraag is namelijk omdat ik een US layout wil, en die hebben ze bij Paradigit (tenminste dat zegt de site) echter staat daar niets over de actie...

Wel weer bij alternate, maar daar staat duidelijk dat het de NL layout beteft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
LOTG schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:49:
Nu weet ik niet of dit de juiste plek is om het te vragen, maar ik wil graag een Logitech G910 aanschaffen en daar krijg je The Division bij volgens Logitech. Echter zie ik nergens terug hoe dit werkt, krijg je er een code bij of moet je online registreren om er een te krijgen.

Mijn vraag is namelijk omdat ik een US layout wil, en die hebben ze bij Paradigit (tenminste dat zegt de site) echter staat daar niets over de actie...

Wel weer bij alternate, maar daar staat duidelijk dat het de NL layout beteft...
Kortste klap is dat je contact opneemt met Paradigit en het aan hun vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
waar vind je weapon skins? nog geen een gedropped ben nu lvl 22.. verder alle kleren die droppen lijken op elkaar? kan je die ook oneindig bij je dragen?

waar vind je bijv een fel gekleurde jas zoals hier in dat plaatje ofzo.. ? vind de kleding nog "saai"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Sterker nog, mijn Midas is op het moment (Zelfs met de perks uitgeschakeld) de beste SMG die ik tot op heden heb, en dat is een drop.
Een groep van normale level 30's knal ik met 1 magazijn compleet naar de klote, paarse mobs met shield kosten ook niet meer als 1 mag.
Perk kun je toch niet uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Dopiej schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:41:
[...]

Oke :) ga ik ff levelen tot level 24 en dan DZ in :) tot level 30 farmen, nog mensen die rond die level zijn en zin hebben? :P heb niet zo goeie ervaring met matchmaking tot nu toe misschien dat het vandaag wel gaat..
Voeg me maar toe op Uplay! :) Ik was ook van plan om dat te gaan doen. Ben nu level 21 en DZ level 26. Dus doorlevelen tot 24 en dan eerst weer een flinke tijd in de DZ doorbrengen (het is tenslotte ook erg verslavend leuk daar).

Ben morgenavond sowieso in de gelegenheid voor een flinke knalpartij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Weet iemand btw wat het verschil is tussen de high end blue prints die je in de base kan kopen voor Phoenix credits en de blueprints die je in de Darkzone kan kopen maar ook division tech voor nodig hebt? rollen die standaard met hogere stats?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Vind je de vector 45 niet veel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:08
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:51:
waar vind je weapon skins? nog geen een gedropped ben nu lvl 22.. verder alle kleren die droppen lijken op elkaar? kan je die ook oneindig bij je dragen?

waar vind je bijv een fel gekleurde jas zoals hier in dat plaatje ofzo.. ? vind de kleding nog "saai"
IDD, ik ben nu lvl 30 en ik heb er ook nog geen gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
The.Sticky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:55:
[...]

Voeg me maar toe op Uplay! :) Ik was ook van plan om dat te gaan doen. Ben nu level 21 en DZ level 26. Dus doorlevelen tot 24 en dan eerst weer een flinke tijd in de DZ doorbrengen (het is tenslotte ook erg verslavend leuk daar).

Ben morgenavond sowieso in de gelegenheid voor een flinke knalpartij 8)
Is goed heb je net toegevoed (via Uplay app :P ), ik ben DZ level 10 maar ranken ga snel :) ja ben er morgenavond ook denk na 8 u zal zorgen dat ik vanavond de 24 haal maar moet geen probleem zijn met nog 2 main missions die ik achter elkaar kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
Sinds gisteren de game in bezit, super gave sfeer neergezet! Nog een beginnelingetje dus, vraag me af hoe het gaat wanneer je echt samen "moet" spelen... Zijn er nog andere beginnende spelers?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:51:

Je kan dagelijks weapon skins kopen als je de supply line in the security wing hebt unlocked.

Dat gekleurde pak is van de Hazmat set die je bij een pre order kreeg.
Er zijn wel fellere shirts, maar dan moet je je jas uit trekken. De Hazmat set heeft ook geen jas bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
ourplayground schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:01:
Sinds gisteren de game in bezit, super gave sfeer neergezet! Nog een beginnelingetje dus, vraag me af hoe het gaat wanneer je echt samen "moet" spelen... Zijn er nog andere beginnende spelers?
Yes, ik ben een beginnende speler. Ben nu level 5, heb 1 zondag een paar uurtjes gezeten en wilde vanavond nog een uurtje spelen als me die tijd gegund is. Wat mij betreft kunnen we vanavond wat dingen samen doen? Ik weet niet waar je bent in het verhaal? Ik ben rustig aan de campaign aan het spelen en ben nu net op het stuk waarbij je de 2e basis terug moet activeren/opbouwen. :)

Speel je PS4?

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Oh dat was wellicht handig te vermelden... Xbox one speler... Ik ben nog maar level 4 volgens mij. Gisteren avond pas 2 uurtjes gespeeld..
Just_A_User schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:03:
[...]

Yes, ik ben een beginnende speler. Ben nu level 5, heb 1 zondag een paar uurtjes gezeten en wilde vanavond nog een uurtje spelen als me die tijd gegund is. Wat mij betreft kunnen we vanavond wat dingen samen doen? Ik weet niet waar je bent in het verhaal? Ik ben rustig aan de campaign aan het spelen en ben nu net op het stuk waarbij je de 2e basis terug moet activeren/opbouwen. :)

Speel je PS4?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
ourplayground schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:06:
Oh dat was wellicht handig te vermelden... Xbox one speler... Ik ben nog maar level 4 volgens mij. Gisteren avond pas 2 uurtjes gespeeld..

[...]
Als je dat nou bij je Gamertag erbij zet, dat het XBL is dan is die onduidelijkheid uit de wereld geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds gister begonnen (spelen met zijn 2en) en wij zijn nu level 9 ish... Tot nu toe: leuker dan ik had gedacht!

Wil binnenkort snel de DarkZone uittesten. Is er een mogelijkheid via het party-menu (weet de naam even niet) op Tweakers te zoeken op één of andere manier? Of kun je mensen alleen individueel opzoeken?

Een Guild of iets dergelijks zij wel handig zijn, maar dat zit er niet in geloof ik.

Of kan je wel in het algemeen een groep zoeken voor "pvp` en "playerlevel=12-14" ofzo?

Edit: Betreft PC!

[ Voor 3% gewijzigd door Fiddle op 15-03-2016 11:13 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Just_A_User schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Als je dat nou bij je Gamertag erbij zet, dat het XBL is dan is die onduidelijkheid uit de wereld geholpen ;)
Opgelost, sorry guys :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Dopiej schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Is goed heb je net toegevoed (via Uplay app :P ), ik ben DZ level 10 maar ranken ga snel :) ja ben er morgenavond ook denk na 8 u zal zorgen dat ik vanavond de 24 haal maar moet geen probleem zijn met nog 2 main missions die ik achter elkaar kan doen :)
Allright cool! Zijn wel meerdere Tweakers die ik inmiddels in m'n lijst heb en die ook in dezelfde bracket vallen, dus een volle squad vormen moet wel lukken :)

En je haalt ook enorm veel XP van de side missions en encounters trouwens. Side missions, zeker in bepaalde gebieden, geven je handige blueprints. Zelfs een aantal purple blueprints, waarvan er twee echt ontzettend zinvol zijn :9~

http://www.gosunoob.com/d...eprints-in-side-missions/
Enhanced AUG A3P Complete all Side Missions & Encounters in area Flatiron District (lvl 15-16) Superior (Purple)

Vest Complete all side missions in area Gramercy (lvl 16-18) Superior (Purple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Sorry? SORRY?! Ondertussen heb ik weer niemand om mee te n00ben!

:P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
spelen jullie op ps4 ??
Fiddle schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:09:
Sinds gister begonnen (spelen met zijn 2en) en wij zijn nu level 9 ish... Tot nu toe: leuker dan ik had gedacht!

Wil binnenkort snel de DarkZone uittesten. Is er een mogelijkheid via het party-menu (weet de naam even niet) op Tweakers te zoeken op één of andere manier? Of kun je mensen alleen individueel opzoeken?

Een Guild of iets dergelijks zij wel handig zijn, maar dat zit er niet in geloof ik.

Of kan je wel in het algemeen een groep zoeken voor "pvp` en "playerlevel=12-14" ofzo?

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
net begonnen nog lvl 8 a 9 op ps4 nog meerder mensen om samen mee te spelen ?
anders even toevoegen op psn

erikj=psn

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
The.Sticky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Allright cool! Zijn wel meerdere Tweakers die ik inmiddels in m'n lijst heb en die ook in dezelfde bracket vallen, dus een volle squad vormen moet wel lukken :)

En je haalt ook enorm veel XP van de side missions en encounters trouwens. Side missions, zeker in bepaalde gebieden, geven je handige blueprints. Zelfs een aantal purple blueprints, waarvan er twee echt ontzettend zinvol zijn :9~

http://www.gosunoob.com/d...eprints-in-side-missions/

[...]
Ja die Aug heb ik al indd :) die is super chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
e2thaj schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:12:

erikj=psn
Add me maar, ik ben ook PS4 speler, level 5 nog maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PC! (wel zo handig om even te melden ^^)

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
dat dacht ik al naar je computer te kijken maar denk kan beter even vragen hehe
Fiddle schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:14:
[...]

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 06:36:
Eindelijk doe ik ook mee :
[afbeelding]

Kan ik ook ff lvl 50 gear kopen nu, tijd om phoenix te farmen. :)
Waar kan ik deze rank lijst vinden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:18

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

hmm ik merk dat zodra ik met 3 man aan de slag ga dat ik heel erg last krijg van framedrops en vooral in de darkzone is het amper te doen dan.
zou dit op te lossen zijn met een ram uitbreiding?
want dat is eigenlijk het enige wat ik echt merk kwa testen wat bijna altijd mx gebruikt wordt tijdens de game.
proc blijft op 70% load zitten

specs:
i7 990x extreme edition (proc)
pure black x58 (mobo)
Sapphire HD7990 6GB (GFX)
Corsair dominator 6GB 1600mhz (RAM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Perk kun je toch niet uitschakelen?
Ze hebben de perks van de Midas even uitgeschakeld omdat die te OP waren.
En dat klopt, dat waren ze ook :P
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Vind je de vector 45 niet veel beter?
Nee, gisteren gekocht, gecraft en getest.
Vind hem niet fijn schieten, maar als eerste wapen als je nog geen goede primary hebt is die prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Just_A_User schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Add me maar, ik ben ook PS4 speler, level 5 nog maar.
Zal jullie straks ook toevoegen, ben level 9 nu maar doe alles lekker rustig aan nog.

psn = Siep71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan je trouwens buiten de game via een site/app je inventory zien? Bijvoorbeeld om te laten zien welke guns je hebt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Paulus07 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:36:
Kan je trouwens buiten de game via een site/app je inventory zien? Bijvoorbeeld om te laten zien welke guns je hebt etc.
Niet dat ik heb gezien tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Wat mij nog niet duidelijk is: Bij sommige side missions kan je paarse blueprints krijgen. Is de level van dit blueprint afhankelijk van het level waarop je deze complete of is deze vast? M.a.w. heb ik mijn side missions te vroeg gedaan en had ik moeten wachten tot lvl 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Physx schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:39:
Wat mij nog niet duidelijk is: Bij sommige side missions kan je paarse blueprints krijgen. Is de level van dit blueprint afhankelijk van het level waarop je deze complete of is deze vast? M.a.w. heb ik mijn side missions te vroeg gedaan en had ik moeten wachten tot lvl 30?
Side mission plan rewards zijn op het level van de zone waar je in zit, dus beter doe je ze op volgorde, dan heb je er tenminste wat aan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Laatst online: 08:56
Vanwege deze game toch maar een headset kopen, merk dat het doen van missies samen met andere toch wel erg gaaf is. Wil alleen die Sony Gold Heaset kopen, maar is bijna nergens op vooraad. Weet iemand hoe dat komt en waar ik hem wel ergens voor een normale prijs kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
Matedeor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:41:
Vanwege deze game toch maar een headset kopen, merk dat het doen van missies samen met andere toch wel erg gaaf is. Wil alleen die Sony Gold Heaset kopen, maar is bijna nergens op vooraad. Weet iemand hoe dat komt en waar ik hem wel ergens voor een normale prijs kan kopen?
https://www.alternate.nl/...PHV7OrAwssCFUlmGwodf1kEKA

3 dagen levertijd en een geode prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Bedankt, Azerty heeft ook nog voorraad zie ik nu, en een aantal winkel een paar dagen levertijd. Wel apart dat die zo weinig op voorraad is bij de meeste winkels. Gisteren echt paar mooie missies gedaan, met andere spelers, totale chaos _/-\o_ . Als je doodgaat moet je alleen wel hopen dat er iemand zo aardig is om je weer op te lappen.

[ Voor 14% gewijzigd door Matedeor op 15-03-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Loop even langs de mediamarkt. Die hebben ze allemaal nog op voorraad voor €90. Daar heb ik hem namelijk van de week ook gekocht.

Of eerst even bellen van tevoren :+

[ Voor 5% gewijzigd door Florissant op 15-03-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Zo scheduled downtime was 3 uur... Netjes dat het ook echt na 3 uur is opgelost..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen changes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt een patch aan, maar de wijzigingen moesten nog overlegd worden met de gamedesigners. Waarschijnlijk komt er volgende week een patch. Werd gezegd tijdens de twitch stream.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ben nu level 20, met welk level ga je crit% op gear vinden, en op welke gear?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:12:
Ben nu level 20, met welk level ga je crit% op gear vinden, en op welke gear?
Dat is niet afhankelijk van je level, alleen hoveel je % is wel. Ik heb ze al onder level 15 gehad. Gewoon RNG dus.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 12:13

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Nu level 12 en level 15 dz. Gister in dz met een 4 man team heel veel lopen knallen. Met een zweed en een amerikaan en een onbekende. Was wel lachen. We hadden extraction na extraction en had mn hele stash vol met blues.

We kwamen wel een level 14 tegen met zieke gear die ons goede tegenstand gaf.

Als mensen me toe willen voegen voor wat dz of missies vanavond op de pc: optima_forma is mn uplay naam.

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Voor mij zijn de servers nog steeds down, probeer straks wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:36:
Voor mij zijn de servers nog steeds down, probeer straks wel weer.
Welk platform? Xbox doet het gewoon

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers hier ook down playstation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Zie de Tweakers Pricewatch...

pricewatch: Sony Gold Wireless Headset Zwart

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Ik heb hem onlangs bij Afuture gekocht, had hem binnen 4 werkdagen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat is dit nou voor een klote streek, heb even tijd om te spelen, doen de servers het niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een kort overzicht over wat er tijdens de 'State of the Game' stream zoal verteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ourplayground schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Welk platform? Xbox doet het gewoon
Sorry ps4, meerdere zie ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
RoeKoe schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:45:
[...]

Ik heb hem onlangs bij Afuture gekocht, had hem binnen 4 werkdagen binnen.

[...]
Florissant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:56:
[...]

Loop even langs de mediamarkt. Die hebben ze allemaal nog op voorraad voor €90. Daar heb ik hem namelijk van de week ook gekocht.

Of eerst even bellen van tevoren :+
d:)b
Nog voldoende mogelijkheden dus. Langs de MediaMarkt zou dus mogelijk ook nog ook kunnen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.ubi.com/sho...6?p=11482550#post11482550

Blijkbaar zijn er problemen met ps4 servers, oh wel tijd om wat anders te doen tussendoor dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:51:
http://forums.ubi.com/sho...6?p=11482550#post11482550

Blijkbaar zijn er problemen met ps4 servers, oh wel tijd om wat anders te doen tussendoor dan.
UPDATE: The PS4 login issue has now been resolved. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ktenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:45:
Een kort overzicht over wat er tijdens de 'State of the Game' stream zoal verteld is.
Rushers

The enemy type Rusher (guys with a lightning mark) that uses shotguns to storm toward you have received a lot of criticism over the last few days, with many people complaining about how strong they are. The team seemed hesitant to suggest that they will be nerfed heavily, and instead suggested that basically, players should just get better at the game and utilize the dozens of tactics available to them in order to deal with them effectively.

_/-\o_

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
https://twitter.com/TheDi...status/709715049405927425

Problemen zijn nog niet volledig opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Alles donker gemaakt, headset erin, alles opgestart.. No dice 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
welk lvl ben jij ?

anders kunnen we samen er door heen rennen !
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Alles donker gemaakt, headset erin, alles opgestart.. No dice 8)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:16
Fiddle schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:14:
[...]

ik ben level 15, 16 speel ook op pc. Uplay is beavbusi . Je kan me toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
e2thaj schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:22:
welk lvl ben jij ?

anders kunnen we samen er door heen rennen !

[...]
Level 9 nu, maar het laatste wat ik doe is rennen door de game, ik ben bij de meeste games altijd al zo snel uitgekeken dat ik deze echt relaxed aan wil doen ;)

*Had je al toegevoegd trouwens ook d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Sipio op 15-03-2016 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
Irrival schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Rushers

The enemy type Rusher (guys with a lightning mark) that uses shotguns to storm toward you have received a lot of criticism over the last few days, with many people complaining about how strong they are. The team seemed hesitant to suggest that they will be nerfed heavily, and instead suggested that basically, players should just get better at the game and utilize the dozens of tactics available to them in order to deal with them effectively.

_/-\o_
Haha ja helemaal met ze eens, erg goede zet dat ze het op die manier stellen. Dan ga je maar eens een paar keer dood Rushers. Des te meer reden om je tactieken aan te passen en daadwerkelijk eens iets te 'leren' in plaats van alles maar op een presenteerblaadje voor je te krijgen zonder moeilijkheid.

Dikke + voor Massive! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

The.Sticky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Haha ja helemaal met ze eens, erg goede zet dat ze het op die manier stellen. Dan ga je maar eens een paar keer dood Rushers. Des te meer reden om je tactieken aan te passen en daadwerkelijk eens iets te 'leren' in plaats van alles maar op een presenteerblaadje voor je te krijgen zonder moeilijkheid.

Yup, gister bij de challenge mode er ook 2x op gewiped.
Toen skills aangepast naar flamethrower, stickys met flash en gas grenades en toen gingen ze zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is nog steeds down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

e2thaj schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:12:

erikj=psn
Zal jouw vanavond ff toevoegen, ben zelf level 12.
DZ nog niet aan begonnen. lijkt mij ook wel nice om te doen.;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• e2thaj
ik ben ook lvl9 en het was sarcastisch haha ;) check ook alles
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Level 9 nu, maar het laatste wat ik doe is rennen door de game, ik ben bij de meeste games altijd al zo snel uitgekeken dat ik deze echt relaxed aan wil doen ;)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
is goed dan ben ik ook wel in die buurt denk ik
Supremedch schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Zal jouw vanavond ff toevoegen, ben zelf level 12.
DZ nog niet aan begonnen. lijkt mij ook wel nice om te doen.;)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
The.Sticky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:28:

Als ze dan de game iets 'beter' hadden gemaakt dat je niet at random van scope-kant wisselt of dat je ondanks clear-shot blijkbaar tegen 2 pixels staat aan te schieten, heb ik er weinig problemen mee.

En het is per saldo net WoW, geef een mob 1000x meer HP en damage, maakt het een game niet moeilijker, enkel minder snel haalbaar. Blijft de goedkoopste methode in RPG's om iets 'moeilijker' te maken, terwijl er zoveel betere opties zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Irrival schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Rushers

_/-\o_
Haha, geweldig: "lol newbs learn to play 8)7 "

ik vind ze rete irritant, maar echt een groot deel van de uitdaging. Mooi dat ze het voorlopig niet nerfen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
SinergyX schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:35:
[...]

Als ze dan de game iets 'beter' hadden gemaakt dat je niet at random van scope-kant wisselt of dat je ondanks clear-shot blijkbaar tegen 2 pixels staat aan te schieten, heb ik er weinig problemen mee.
Heb daar persoonlijk eerlijk gezegd nog helemaal niets van gemerkt en/of last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
melantrix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:36:
[...]

Haha, geweldig: "lol newbs learn to play 8)7 "

ik vind ze rete irritant, maar echt een groot deel van de uitdaging. Mooi dat ze het voorlopig niet nerfen!
Ze zijn godsgruwelijk irritant, zeker als ze met 2 man tegelijk op je afkomen ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swaxie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:42:
[...]

Ze zijn godsgruwelijk irritant, zeker als ze met 2 man tegelijk op je afkomen ahaha
klopt, gisteren met 2 anderen een missie gedaan waarvan de enemies lvl 29 waren en de hoogste bij ons was lvl 23.. 8)7 Het was een zware missie maar oh wat gaf het een voldoening toen we hem voltooid hadden. Daar waren ook een zooi van die shotty's, maar het is een kwestie van er goed mee omgaan. Focus firen, in de fik zetten en gewoon zorgen dat ze stoppen met chargen, dan is het best te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:43
Na 10 uurtjes met the division ben ik toch wel positief verrast!

Speel toch liever solo dan met random gasten multiplayer aangezien er dan gerushed wordt.

Heb wel last van crashes naar de desktop meer die daar last van hebben?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
DZ Player Brackets & Level Brackets
Binnen de DZ bestaan zes verschillende secties. Deze worden, op basis van de DZ Player Bracket waarin je je bevind, gevuld met enemies binnen een level bracket. De tabel hieronder geeft weer in welke DZ sectie welke enemy levels horen.

N.B. Je Character level bepaalt in welk DZ Player Bracket je zit, je DZ Rank staat hier los van.
Met Level Bracket wordt de range van enemy levels bedoeld.
Ik heb exact dezelfde termen gebruikt zoals ze ingame gebruikt worden, ter verduidelijking.
DZ Player BracketDZ SectionLevel Bracket
01-14DZ0110-12
DZ0213-15
DZ0316-18
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
15-19DZ0114-16
DZ0215-16
DZ0316-18
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
20-24DZ0119-21
DZ0220-21
DZ0320-21
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
25-29DZ0124-26
DZ0225-26
DZ0325-26
DZ0425-27
DZ0527-29
DZ0629-30
30-30DZ0130-30
DZ0230-30
DZ0331-31
DZ0431-31
DZ0532-32
DZ0632-32

[ Voor 13% gewijzigd door Ktenolix op 15-03-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:51:
DZ Player Brackets & Enemy levels
DZ Player BracketDZ SectionEnemy level bracket
01-14DZ0110-12
DZ0213-15
DZ0316-18
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
15-19DZ0114-16
DZ0215-16
DZ0316-18
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
20-24DZ0119-21
DZ0220-21
DZ0320-21
DZ0422-24
DZ0527-29
DZ0629-30
25-29DZ0124-26
DZ0225-26
DZ0325-26
DZ0425-27
DZ0527-29
DZ0629-30
30-30DZ0130-30
DZ0230-30
DZ0331-31
DZ0431-31
DZ0532-32
DZ0632-32
Ziet er goed uit! Ik zou alleen de DZ player bracket (eerste kolom) veranderen naar PvE lvl oid. Anders krijg je verwarring met je Level en Rank...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
melantrix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Ziet er goed uit! Ik zou alleen de DZ level titel (eerste kolom) veranderen naar PvE lvl oid. Anders krijg je verwarring met je Level en Rank...
Ik kan ter verduidelijking erbij vermelden dat de DZ Player Bracket te maken heeft met je character level en niet de DZ rank, maar ik heb ervoor gekozen om wel DZPB als titel te gebruiken aangezien dit ingame wordt gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
ook top, eindelijk gedownload op mijn ps4, leuk spelen.

Missie transfer naar manhatten, moet ik 1 uur wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
Ereaser schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Je kan dagelijks weapon skins kopen als je de supply line in the security wing hebt unlocked.

Dat gekleurde pak is van de Hazmat set die je bij een pre order kreeg.
Er zijn wel fellere shirts, maar dan moet je je jas uit trekken. De Hazmat set heeft ook geen jas bijvoorbeeld.
kan je ook kiezen om geen jas te dragen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:31:
[...]

Yup, gister bij de challenge mode er ook 2x op gewiped.
Toen skills aangepast naar flamethrower, stickys met flash en gas grenades en toen gingen ze zo neer.
4 mensen met sticky bombs + flashbang mod en chainstunnen werkt ook :P Maar als het even misgaat vormen dat soort grenades ook een geweldige backup.

Ik ben zelf ook blij verrast met de moeilijkheidsgraad van de challenges. De gameplay komt echt goed tot z'n recht in die modus en mensen moeten echt goed opletten en kunnen overleven. Maar het is zeker goed te doen met een paar pogingen.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:56:
[...]

Ja als je jas draagt, op die dubbel klikken dan unequiped ie em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
vegetto1983 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:56:
[...]

Yup! Je hoeft ook geen sjaal om!! Ik draag alleen een hoodie, sneakers en jeans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Arrahant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:58:
[...]

4 mensen met sticky bombs + flashbang mod en chainstunnen werkt ook :P Maar als het even misgaat vormen dat soort grenades ook een geweldige backup.

Ik ben zelf ook blij verrast met de moeilijkheidsgraad van de challenges. De gameplay komt echt goed tot z'n recht in die modus en mensen moeten echt goed opletten en kunnen overleven. Maar het is zeker goed te doen met een paar pogingen.
Yep, ik ga vanavond na m'n daily's maar eens wat challenge mode farmen denk.
Gaat best lekker namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Is het een idee om ook van The Division een slow chat/kroeg te maken?

Het zou misschien makkelijker zijn om voor een bepaald tijdstip een afspraak te maken met anderen (lvl) etc..

Of gebeurt dat nu allemaal al via die channels?

Ook wel handig als de server plat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Arrahant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Yup! Je hoeft ook geen sjaal om!! Ik draag alleen een hoodie, sneakers en jeans. :)
Ik heb echt een behoorlijk verrot personage (met de wetenschap dat ik het nog wel dacht te kunnen veranderen), maar ja als je er een al een aantal uur in hebt zitten, ga je niet meer overnieuw beginnen. En ik ga er vanzelf aan hechten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan word het net als Destiny :P

Im in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:02:

Het zou misschien makkelijker zijn om voor een bepaald tijdstip een afspraak te maken met anderen (lvl) etc..

Het discord channel wordt op dit moment veel gebruikt voor slowchat. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
Sipio schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:02:

Wordt meestal op de Discord gedaan :)

Zie bovenstaande :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 15-03-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Yep, ik ga vanavond na m'n daily's maar eens wat challenge mode farmen denk.
Gaat best lekker namelijk.
De daily is toch een challenge mode of mis ik iets? vanavondook wel zin in btw. Hoe laat wil je gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Physx schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:03:
[...]

De daily is toch een challenge mode of mis ik iets? vanavondook wel zin in btw. Hoe laat wil je gaan?
Ik ben vanavond vanaf 7 wel bezig, Shadow wilt ook meedoen dus er is nog plek.
Maar je hebt de 2 Hard daily's en 1 challenge Daily.
Echter kan je elke missie op challenge mode doen voor 30 PC en 1 gear item ;) de daily geeft je alleen een eenmalige bonus van 15

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Ik ben vanavond vanaf 7 wel bezig, Shadow wilt ook meedoen dus er is nog plek.
Maar je hebt de 2 Hard daily's en 1 challenge Daily.
Echter kan je elke missie op challenge mode doen voor 30 PC en 1 gear item ;) de daily geeft je alleen een eenmalige bonus van 15
Mooi. Dan ga ik graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Physx schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Mooi. Dan ga ik graag mee.
Geen enkel probleem, dan houd ik em nu wel ff vol want volgens mij wilde er 1 van gisteren vandaag ook weer mee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bendalf
  • Laatst online: 11-09 07:56
Na een weekje The Division een kleine status-update over de Discord server:
  • gemiddeld zitten er steeds +30 users online in het chat kanaal
  • momenteel meer dan 150 unieke users
Er zit steeds een hele toffe bende gamers online, super om mee bezig te zijn!
Merci om hiervan een succes te maken >:)

The Division Agents chat & voice server kan je hier bereiken: https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3ty

Er is ook een app op PC, IOS en Android of via web. De ps/4 en xbox apps zouden nog dit jaar uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
Zo, ik heb vanavond definitief een uurtje beschikbaar om even wat rond te lopen. Kijken of die dokter redden nu wel lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UPDATE: The log in issue on PS4 has now been completely resolved. Thank you for your patience.
- https://twitter.com/TheDi...status/709734182205988864

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 11:29
Vanavond eerst maar even van lvl 16 naar 19 gaan, en dan voor het eerst sinds de beta maar eens in de darkzone gaan, om een beetje te levelen.

Kan je eigenlijk de Medic, Security, en tech wing allemaal op 100% krijgen of moet je toch een keuze maken zoals in sommige RPG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Equazor_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:36:
Vanavond eerst maar even van lvl 16 naar 19 gaan, en dan voor het eerst sinds de beta maar eens in de darkzone gaan, om een beetje te levelen.

Kan je eigenlijk de Medic, Security, en tech wing allemaal op 100% krijgen of moet je toch een keuze maken zoals in sommige RPG's?
Je kan alles op 100% krijgen. Hoef je niet eens alle missies voor te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Pagina: 1 ... 61 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst