Steam profiel UPlay JirnsumNL
Op PC nog helemaal niet gezienDouweegbertje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:26:
Heeft iemand ook last van dat o.a. in je base je enorm veel flitsen hebt van het licht? Het is één enorme lichtshow bij mij.. haast te vervelend om daar lang te blijven staan..
Steam profiel UPlay JirnsumNL
Niet gezien hier op PC. Dus in de base, gelijk in de hal van binnenkomst? Welke console?Douweegbertje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:26:
Heeft iemand ook last van dat o.a. in je base je enorm veel flitsen hebt van het licht? Het is één enorme lichtshow bij mij.. haast te vervelend om daar lang te blijven staan..
[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 14-03-2016 23:38 ]
Sommige zaken kunnen wel wat beter:
- Farmen van gear verloopt nu in een soort estafette door de darkzone. Iedereen zit in DZ1 en maakt hetzelfde rondje. Blockade, underground, construction site etc. Heb het zelf eigenlijk ook wel gezien.
- Erg irritant dat je soms random rogue lijkt te worden. Heb al meerdere keren gehad dat ik rogue werd terwijl ik andere rogue agenten aan het beschieten was
- Die vendors zijn kansloos. Er zit niets meer bij wat ik het kopen waard vind. Zelfs sommige van mijn paarse items zijn beter dan wat die LVL 50 dz vendors verkopen. Zou wel fijn zijn als ze hier wat mee zouden doen
Tsja het is makkelijk rondje en die enemy's zijn ook easy. Dus lekker xp farmenlasharor schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:54:
• Farmen van gear verloopt nu in een soort estafette door de darkzone. Iedereen zit in DZ1 en maakt hetzelfde rondje. Blockade, underground, construction site etc. Heb het zelf eigenlijk ook wel gezien.
Kan niet, de lvl 50 dz blueprints zijn level 31 items en zullen 9/10x betere items zijn, als je de goede craft uiteraard. De items die zo kan kopen zonder blueprint zijn vaak wel slecht. Maar dat ligt aan je build.• Die vendors zijn kansloos. Er zit niets meer bij wat ik het kopen waard vind. Zelfs sommige van mijn paarse items zijn beter dan wat die LVL 50 dz vendors verkopen. Zou wel fijn zijn als ze hier wat mee zouden doen
Heb ik zelf gehad. Had een AMD Radeon 6970. (Zit onder de minimum eisen).Douweegbertje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:26:
Toen ik aan het zoeken was naar een oplossing kwam ik meer mensen met een AMD kaart tegen die het probleem hadden, ook een aantal die gewoon aan de eisen voldeden. Ik weet niet wat jij voor kaart hebt maar ik zou een oplossing vinden voor je door speelt.
Maat van mij had nog een oude pc van hem staan (die gewoon net zo goed was als de mijne behalve de GPU en die heb ik gratis van hem gekregen want hij deed er niets mee). Kan je vertellen, mijn ogen zijn heel opgelucht dat het weg is
Als oplossing heb ik gezien dat een aantal mensen met de resolutie wat dingen proberen of full screen windowed spelen. Maar gezond zijn die flitsen niet. Bij missions in gebouwen/donkere plekken moest ik 10x zo goed focussen wilde ik alles goed blijven zien.
Voor mensen die benieuwd zijn waar het om gaat, ik heb het zelf gerecord en op Youtube gezet.
Link
Dafuq die flitsen. Lekker hoor. Had je maar groene kamp moeten kiezenDivineNL schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:59:
[...]
Heb ik zelf gehad. Had een AMD Radeon 6970. (Zit onder de minimum eisen).
Toen ik aan het zoeken was naar een oplossing kwam ik meer mensen met een AMD kaart tegen die het probleem hadden, ook een aantal die gewoon aan de eisen voldeden. Ik weet niet wat jij voor kaart hebt maar ik zou een oplossing vinden voor je door speelt.
Maat van mij had nog een oude pc van hem staan (die gewoon net zo goed was als de mijne behalve de GPU en die heb ik gratis van hem gekregen want hij deed er niets mee). Kan je vertellen, mijn ogen zijn heel opgelucht dat het weg is. Geen aanrader om mee door te spelen en ik denk ook dat ik niet meer aan het spelen zou zijn geweest als het niet opgelost was.
Als oplossing heb ik gezien dat een aantal mensen met de resolutie wat dingen proberen of full screen windowed spelen. Maar gezond zijn die flitsen niet. Bij missions in gebouwen/donkere plekken moest ik 10x zo goed focussen wilde ik alles goed blijven zien.
Voor mensen die benieuwd zijn waar het om gaat, ik heb het zelf gerecord en op Youtube gezet.
Link

Nee maar kan toch geen AMD probleem zijn, zou wel vaag zijn. Is het alleen in base of overal?
Iedereen waarvan ik las dat zij het hadden, hadden een AMD. Zelf had ik een paar maten die ook AMD hadden maar de flitsen niet hadden, daar niet van. In iedergeval niemand met een Nvidia.rolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:03:
[...]
Dafuq die flitsen. Lekker hoor. Had je maar groene kamp moeten kiezen![]()
![]()
Nee maar kan toch geen AMD probleem zijn, zou wel vaag zijn. Is het alleen in base of overal?
Aangezien ik zelf krap zit op het moment ben ik dan ook heel blij dat ik de pc van een maat heb die een GTX 680 heeft. Normaal was de kaart voor mij en de PC voor mijn ouwe heer maar die heeft mijn pc gekregen en ik heb deze pc gewoon over genomen. Mijn PC wilde de GTX 680 niet hebben dus na 2 dagen maar opgegeven
In feite is het overal waar lampen in het plafond zitten. Dat is dus voornamelijk in de base en sommige tunnels.
In eerste instantie dacht ik dat dit zo hoorde, dat het onderdeel was van het spel. Met name omdat je voordat je speelt ook de warning krijgt van epilepsie. Echter ik vond het toch net iets te grof.. Iemand die er gevoelig voor is zou al plat liggen na 5 seconden.
Precies dit!!Douweegbertje schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:26:
In eerste instantie dacht ik dat dit zo hoorde, dat het onderdeel was van het spel. Met name omdat je voordat je speelt ook de warning krijgt van epilepsie. Echter ik vond het toch net iets te grof.. Iemand die er gevoelig voor is zou al plat liggen na 5 seconden.
Tot na 4 dagen een maat van me eindelijk zei "Waar the fack heb jij het nou eigenlijk iedere dag over? Ik heb helemaal geen flitsen... Toen ging ik eens rondzoeken en zag ik dat meer mensen er last van hadden. Kan je wel vertellen dat het ongezond is. Er zijn mensen die er echt koppijn van krijgen. Daar heb ik allemaal geen last van gehad, alleen werden mijn ogen sneller moe puur doordat je meer moet concentreren om beter dingen te kunnen zien.
Vindt het echt een goed spel, maar dan heb ik liever dat mijn ogen goed blijven dan dat ik zou kunnen spelen.
Probeer de dingen die ik zei, kleine kans dat het helpt maar je weet maar nooit. Ik hoop voor je dat hier snel een oplossing voor komt. In de Beta was het namelijk ook al, al had ik toen ook nog geen idee
EDIT: Net op een forum een bericht tegengekomen en het is een known issue bij AMD.
Zie link
Duimen voor je dat ze het snel oplossen
[ Voor 9% gewijzigd door DivineNL op 15-03-2016 00:42 ]
Douweegbertje schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:26:
Dat is exact wat ik heb. En ik heb overigens ook een AMD
In feite is het overal waar lampen in het plafond zitten. Dat is dus voornamelijk in de base en sommige tunnels.
Het probleem was er al in closed en open beta, toen waren er al threads op Reddit over, nu ook op Ubi forum (13 paginas al). Vele mensen (incluus mezelf) gebruiken de AMD Radeon HD69xx reeks nog steeds omdat deze nog goede midrange kaarten zijn tot vandaag. Voor 1 game ga ik nu nog niet upgraden, want ik wacht op de nieuwe kaarten van AMD en Nvidia voor mn upgrade.DivineNL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:35:
[...]
Precies dit!!
Tot na 4 dagen een maat van me eindelijk zei "Waar the fack heb jij het nou eigenlijk iedere dag over? Ik heb helemaal geen flitsen... Toen ging ik eens rondzoeken en zag ik dat meer mensen er last van hadden. Kan je wel vertellen dat het ongezond is. Er zijn mensen die er echt koppijn van krijgen. Daar heb ik allemaal geen last van gehad, alleen werden mijn ogen sneller moe puur doordat je meer moet concentreren om beter dingen te kunnen zien.
Vindt het echt een goed spel, maar dan heb ik liever dat mijn ogen goed blijven dan dat ik zou kunnen spelen.
Probeer de dingen die ik zei, kleine kans dat het helpt maar je weet maar nooit. Ik hoop voor je dat hier snel een oplossing voor komt. In de Beta was het namelijk ook al, al had ik toen ook nog geen idee
EDIT: Net op een forum een bericht tegengekomen en het is een known issue bij AMD.
Zie link
Duimen voor je dat ze het snel oplossen
Let wel, er staat:DivineNL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:35:
[...]
Zie link
"The Division may experience flickering in AMD Crossfire™ mode"
Dus in Crossfire zijn ze er zich van bewust.
Wel enkel voor hun nieuwe kaarten, aangezien die 16.3 driver niet beschikbaar is voor de HD6000 reeks.
Geen idee of die er wel zal komen, want die reeks is ondertussen al legacy

Verwijderd
Kan niet wachten om meer te spelen en zou graag door gaan, maar morgen staat er weer een lange dag op het programma .. Helaas ..
De game maakt het tot noch toe zeker waar voor mij
Daarom moest ik gister alles wel alleen doen, en dan is het toch minder leuk.
DIt ga ik ook nooit meer bijhalen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Kan ik ook ff lvl 50 gear kopen nu, tijd om phoenix te farmen.
rolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 06:36:
Eindelijk doe ik ook mee :
[afbeelding]
Kan ik ook ff lvl 50 gear kopen nu, tijd om phoenix te farmen.
....vanavond ga ik beginnen aan mijn lvl 30 alt
Joh, geen probleem! Straks zijn jullie allen level 30Mars18 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 06:32:
Ben level 18, helaas zijn mijn vrienden al rond de 26.
Daarom moest ik gister alles wel alleen doen, en dan is het toch minder leuk.
DIt ga ik ook nooit meer bijhalen.
Ben ik trouwens de enige die zich enorm stoort aan wat je dropped on death in de DZ? Ik werd gisteren tot drie keer toe neergeschoten door AI, en dropte elke keer een DZ key. Ik snap dat je wat contaminated items dropped en wellicht wat currency, maar waarom ook een key?
Maak dan onderscheid tussen killed by AI en killed by player. Ik ben nu al m'n keys kwijt xD. Bovendien kwam ik veel DZ chests tegen waar je DZ rank 30 voor nodig hebt. Waarom kom ik zulke in DZ01 tegen? Ik zou juist verwachten dat de DZ chests in hogere DZ secties betere loot geven en dus ook een hoger DZ rank vereisen, maar niet ook in DZ01 al.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik ben momenteel level 27 en level 30 DZ.Ktenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:19:
[...]
Joh, geen probleem! Straks zijn jullie allen level 30anders kun je altijd wat mensen vragen uit de Tweakers Sleeper Agents lijst.
Ben ik trouwens de enige die zich enorm stoort aan wat je dropped on death in de DZ? Ik werd gisteren tot drie keer toe neergeschoten door AI, en dropte elke keer een DZ key. Ik snap dat je wat contaminated items dropped en wellicht wat currency, maar waarom ook een key?
Maak dan onderscheid tussen killed by AI en killed by player. Ik ben nu al m'n keys kwijt xD. Bovendien kwam ik veel DZ chests tegen waar je DZ rank 30 voor nodig hebt. Waarom kom ik zulke in DZ01 tegen? Ik zou juist verwachten dat de DZ chests in hogere DZ secties betere loot geven en dus ook een hoger DZ rank vereisen, maar niet ook in DZ01 al.
Wat ik verbaasd vind is dat als je eenmaal die kisten in de contaminated zones kan openen omdat je level 30 bent, er 9 van de 10 keer groen of blauwe loot gedropped wordt.
Meer dan de helft van mijn gear is al paars, dus voor mij loont het al niet meer om deze items op te pakken aangezien ik mijn gear er niet mee kan verbeteren.
Zie mijn post boven jeVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:49:
[...]
Ik ben momenteel level 27 en level 30 DZ.
Wat ik verbaasd vind is dat als je eenmaal die kisten in de contaminated zones kan openen omdat je level 30 bent, er 9 van de 10 keer blauwe loot gedropped wordt.
Meer dan de helft van mijn gear is al paars, dus voor mij loont het al niet meer om deze items op te pakken aangezien ik mijn gear er niet mee kan verbeteren.
Ik hoop dat ze die zaken gaan aanpassen. Overigens is het niet altijd zo dat een paars item beter is dan een blauw item.
Ja mijn Duitse vrienden zijn dus dz rank 52 en 50. Hebben nu na 24h nog een level 30 erbij en die zijn nu level 25 dz ofzo maar die schieten op alles wat los en vast zit.himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:19:
[...]
[video]
....vanavond ga ik beginnen aan mijn lvl 30 alt
dan zijn ze waarschijnlijk full/geared; er valt niets meer te winnen/verliezenrolandos582 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:03:
[...]
Ja mijn Duitse vrienden zijn dus dz rank 52 en 50. Hebben nu na 24h nog een level 30 erbij en die zijn nu level 25 dz ofzo maar die schieten op alles wat los en vast zit.
ben je beetje geard, dan ga ik die rogue acties ook wel aan.
maar zoals het nu werkt, is niet best. dat zal ongetijfeld aangepast gaan worden. ... eigenlijk alles wat niet in de beta zat, was niet in balans/stuk
Physx schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:07:
Ik had gisteren in de dark zone een lvl 31 blue drop. Hebben jullie dit ook al is gezien?
Hier staat je antwoord. Een blue item wil niet per se zeggen dat ie slechter is dan een purple. De rarity/kleuren geven aan dat de item méér bonusses en talents kan hebben. Zo zal een witte item waars geen of 1 bonus hebben, terwijl paars er een stuk of 5 heeft en 2 talents. Maar ondertussen kan de armor van een witte lvl 30 item een stuk hoger zijn dan de armor van een lvl 10 purple.Ktenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:55:
[...]
Zie mijn post boven je
Ik hoop dat ze die zaken gaan aanpassen. Overigens is het niet altijd zo dat een paars item beter is dan een blauw item.Een paarse heeft waarschijnlijk meer/betere bonus attributes en talents, maar de stats kunnen nog wel erg verschillen. Ik kom nu geregeld groene items tegen die beter zijn dan de blauwe items die ik equipped heb.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik had specifieker moeten zijn m.b.t. de lootKtenolix schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:55:
[...]
Zie mijn post boven je
Ik hoop dat ze die zaken gaan aanpassen. Overigens is het niet altijd zo dat een paars item beter is dan een blauw item.Een paarse heeft waarschijnlijk meer/betere bonus attributes en talents, maar de stats kunnen nog wel erg verschillen. Ik kom nu geregeld groene items tegen die beter zijn dan de blauwe items die ik equipped heb.
Als je groene/blauwe loot hebt en die hebben dezelfde armor waarde dan de paarse loot, dan is de paarse loot merendeels beter.
Opeten, anders wordt de vrouw boosWii4all schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:34:
Wat doen jullie nou met die etens voorraden?
weggeven voor kleding, net als in het echtWii4all schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:34:
ik kom maar zelden iemand tegen die eten wil eigenlijk, misschien heeft het te maken met het feit dat ik de hele tijd met mn wapen loop
Burp
heb meestal een te kort aan consumables; die dingen gaan best hard op challenge modeWii4all schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:34:
tip bind de consumables aan specifieke keys
gebruik mijn keyboard-overlay (a4 print) of rainmeter skin
[ Voor 41% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2016 08:54 ]
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn.himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:52:
[...]
heb meestal een te kort aan consumables; die dingen gaan best hard op challenge mode
Niet op Hard, en niet op Challenge.
Op de PS4 vind ik ze namelijk best vervelend te selecteren
Weet dat ze je boosts geven maar heb ze zelf ook nog amper gebruikt (op explosive en burning bullets na dan toch..)himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:52:
[...]
heb meestal een te kort aan consumables; die dingen gaan best hard op challenge mode
inderdaad daar moeten ze voor de ps4 nog is wat op verzinnentha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 08:57:
[...]
Ik heb ze nog nooit gebruikt om eerlijk te zijn.
Niet op Hard, en niet op Challenge.
Op de PS4 vind ik ze namelijk best vervelend te selecteren
Burp
op de console vervelend te selecteren? ze hebben dat thumb-stick menu van de console 1:1 overget op de PC... dat is pas lastig te bedienen (lees onmogelijk in-combat)Wii4all schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:05:
[...]
inderdaad daar moeten ze voor de ps4 nog is wat op verzinnen
Het zou fijn zijn als je een van de consumables op een hotkey zou kunnen vastzetten. Bijv. vierpuntsdruktoets naar boven; die heeft momenteel nog geen functie.Wii4all schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:05:
[...]
inderdaad daar moeten ze voor de ps4 nog is wat op verzinnen
Gelukkig heb je ze in de praktijk niet echt nodig.
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
Verwijderd
gebeurt alleen als je in een safezone bent, niet ergens andersvegetto1983 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:17:
hoe verberg / holster je je wapens?
Waarom stuur je niet een PM naar Ubisoft?Sjoepap schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:19:
waarom bouwt Ubisoft die sweetfx shaders etc niet even snel in de standaard The Division grafische settings? Is werkelijk een wereld van verschil ....
Hopelijk krijg je er dan antwoord op.
It's funny because you can...Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:21:
[...]
Waarom stuur je niet een PM naar Ubisoft?
Hopelijk krijg je er dan antwoord op.
Seriously, je kan dat serieus vragen aan de Dev's, ze zijn érg bereikbaar via twitter of de Division Discord channel: Kijk hier
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
omdat kloof met console te groot wordtSjoepap schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:19:
waarom bouwt Ubisoft die sweetfx shaders etc niet even snel in de standaard The Division grafische settings? Is werkelijk een wereld van verschil ....

D-PAD naar boven heeft wel een functieArrahant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Het zou fijn zijn als je een van de consumables op een hotkey zou kunnen vastzetten. Bijv. vierpuntsdruktoets naar boven; die heeft momenteel nog geen functie.
Gelukkig heb je ze in de praktijk niet echt nodig.
Als je op enemy richt en je drukt dan op je D-PAD UP dan 'Mark' je hem voor je squad.
Als je hem ingedrukt houdt dan gaat er vervolgens een timer lopen 5..4..3..2..1..
For real?clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:31:
[...]
D-PAD naar boven heeft wel een functie
Als je op enemy richt en je drukt dan op je D-PAD UP dan 'Mark' je hem voor je squad.
Als je hem ingedrukt houdt dan gaat er vervolgens een timer lopen 5..4..3..2..1..
PSN: Bellerophon-
Relaxed! En blijft deze dan gemarkeerd? Niet zoals met de pulse scan.
Nee alleen tijdelijk geloof ik, er komt een klein pijltje boven z'n hoofd. Alleen niet echt opgelet hoelang het blijft staan. Vind het ideaal als je iemand marked als focus-fire target tijdens vuurgevechten met heel veel enemiesBellerophon schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:38:
[...]
Relaxed! En blijft deze dan gemarkeerd? Niet zoals met de pulse scan.
Ik heb dat marken wel eens gebruikt, maar nog nooit echt begrepen waar het voor diende. Dat timer verhaal klinkt heel erg nuttig om de sterkste enemies te targeten en neer te nuken met je hele squad. Good find!clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Nee alleen tijdelijk geloof ik, er komt een klein pijltje boven z'n hoofd. Alleen niet echt opgelet hoelang het blijft staan. Vind het ideaal als je iemand marked als focus-fire target tijdens vuurgevechten met heel veel enemies
Op bijvoorbeeld de 'gold ones'clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Nee alleen tijdelijk geloof ik, er komt een klein pijltje boven z'n hoofd. Alleen niet echt opgelet hoelang het blijft staan. Vind het ideaal als je iemand marked als focus-fire target tijdens vuurgevechten met heel veel enemies
Haha ja precies dat! Erg handigThe.Sticky schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:44:
[...]
Ik heb dat marken wel eens gebruikt, maar nog nooit echt begrepen waar het voor diende. Dat timer verhaal klinkt heel erg nuttig om de sterkste enemies te targeten en neer te nuken met je hele squad. Good find!
Toch wel spannend om rond te rennen met gear die je kan verliezen door andere spelers.
Vanavond (helaas) geen tijd om te spelen
Wekelijks onderhoud
Nu wachten op de patch notes
Vanaf welk level droppen purples dan?Roshnak schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:03:
Gisteravond heerlijk in de Darkzone rond gehuppeld en 4x kunnen extracten, Resultaat 0x Gele items 27x Paarse Items.
Toch wel spannend om rond te rennen met gear die je kan verliezen door andere spelers.
Ben nu LVL21/DZ23 maar heb nog 0 purples gezien haha
Zodra je level 30 bent is dat nog maar het enige wat valt ongeveer.clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Vanaf welk level droppen purples dan?
Soms wat blues en greens.
Maar die pak je vanzelf niet meer op, en paars laat je op een gegeven moment ook best vaak liggen
Steam/uPlay: EvulKlowne
Godver! Haha. Snel door levelentha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:09:
[...]
Zodra je level 30 bent is dat nog maar het enige wat valt ongeveer.
Maar die pak je vanzelf niet meer op, en paars laat je op een gegeven moment ook best vaak liggen
Dat dus
Laten liggen? Deconstructen voor parts om die yellow items te maken later..tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:09:
[...]
Zodra je level 30 bent is dat nog maar het enige wat valt ongeveer.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Als ik je een kleine tip mag geven, ga als level 29 even de DZ in om je rank omhoog te werken.
Dan ben je redelijk OP en fucken mensen ook niet zo snel met je.
Zodra je level 30 bent worden alle enemies 30+
DZ01-02: 30
DZ03-04: 31
DZ05-06: 32
En dat maakt het dan wat lastiger zonder dat je er meer XP voor terug krijgt.
Ik extract er meestal 15 oid, en dan kap ik met paarsen te extracten tenzij ze beter zijn.m0nk schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Laten liggen? Deconstructen voor parts om die yellow items te maken later..
Zo houd ik wat ruimte over voor high end zonder dat ik steeds terug moet naar me stash, heb toch materials zat
[ Voor 29% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 10:13 ]
Helaas kan je maar max 9 Items per keer uit de DZ extracten, daarom ben je redelijk selectief.m0nk schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Laten liggen? Deconstructen voor parts om die yellow items te maken later..
Ah dat vind ik nou een goede tip!tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:12:
[...]
Als ik je een kleine tip mag geven, ga als level 29 even de DZ in om je rank omhoog te werken.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
mijn advies; niet doen, wanneer je 30 bent, en beetje opweg bent ga je -alles- deconstructen. met dat in het achterhoofd extract ik alles, omdat je die items nodig hebt voor je gele crafts. en daar heb je er veeeeeeel van nodig.Roshnak schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:12:
[...]
Helaas kan je maar max 9 Items per keer uit de DZ extracten, daarom ben je redelijk selectief.
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 15-03-2016 10:14 ]
Ja dat hoorde ik ook ook al eerder idd. Dus als ik level 29 ben, mn DZ rank ff ranken naar 30? En daarna pas L30 aantikken?tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:12:
[...]
[...]
Ik extract er meestal 15 oid, en dan kap ik met paarsen te extracten tenzij ze beter zijn.
Zo houd ik wat ruimte over voor high end zonder dat ik steeds terug moet naar me stash, heb toch materials zat
Verwijderd
alleen maar paars op lvl 30... kost minder materials om van groen naar blauw te maken...himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:13:
[...]
mijn advies; niet doen, wanneer je 30 bent, en beetje opweg bent ga je -alles- deconstructen omdat je die items nodig hebt voor je gele crafts. en daar heb je er veeeeeeel van nodig.
groen > blauw = 5
blauw > geel = 5
dus voor 1 gele heb je dan 25 groen nodig... Paars geeft blauw. dus paars over blauw groen
Mwa, als je scavenging een beetje hoog hebt en af en toe tijdens t rondlopen even wat zones met materials langs gaat heb je nooit tekort.himlims_ schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:13:
[...]
mijn advies; niet doen, wanneer je 30 bent, en beetje opweg bent ga je -alles- deconstructen. met dat in het achterhoofd extract ik alles, omdat je die items nodig hebt voor je gele crafts. en daar heb je er veeeeeeel van nodig.
Sterker nog, ik krijg 70% van de tijd 1 high end crafting material per kistje, 30% van de tijd zelfs 2.
Dus tekort heb je dan niet zo snel.
Daarnaast, in de DZ is ook division tech te vinden, hiermee kan je ook crafting materials maken als je dat wilt.
Ik doe op het moment ongeveer 3-4 keer verkopen (voor het rerollen van stats) en dan 1x weer uit elkaar halen.
Zo hoog mogelijk, 30 is leuk, maar je kan als je er de tijd al in wilt steken beter voor de 50 gaan.clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:14:
[...]
Ja dat hoorde ik ook ook al eerder idd. Dus als ik level 29 ben, mn DZ rank ff ranken naar 30? En daarna pas L30 aantikken?
Daarmee krijg je toegang tot meer high-end blueprints.
[ Voor 19% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 10:17 ]
wat heet hoog? ik zit op 144% scavengingtha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:16:
[...]
Mwa, als je scavenging een beetje hoog hebt
Ik zit op 80-90% ofzo.
Even een rondje farmen voor electronics (10 minuten bezig ofzo) en ik had alweer een stuk of 15 high end en dan nog wat lowere items erbij.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik op het punt ben dat eigenlijk alle drops voor mij slechter zijn, behalve mogelijke high-ends. En ik heb meer een tekort aan PC dan aan crafts
[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 10:19 ]
Vanaf lvl 25 zijn er bij pruples gaan droppen.clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Vanaf welk level droppen purples dan?
Als ik het goed lees wel ja. Wist ik ook niet dus ga ook dat doen over level of 7 (ben nu 22)clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:14:
[...]
Ja dat hoorde ik ook ook al eerder idd. Dus als ik level 29 ben, mn DZ rank ff ranken naar 30? En daarna pas L30 aantikken?
Ik heb met level 20 al purples buiten DZ gezien in shops.Mvandenberg91 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:20:
[...]
Vanaf lvl 25 zijn er bij pruples gaan droppen.
Iemand die samen wil spelen? Mijn username is AngeloonieNL
[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 15-03-2016 10:21 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die shops verkopen vanaf het begin al purples. Ik heb het over het droppen van mobs in the Darkzone.Angeloonie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Ik heb met level 20 al purples buiten DZ gezien in shops.
Iemand die samen wil spelen? Mijn username is AngeloonieNL
Je kan het ook eerder doen, maar zorg wel dat je aan de top van de bracket zit.Dopiej schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:21:
[...]
Als ik het goed lees wel ja. Wist ik ook niet dus ga ook dat doen over level of 7 (ben nu 22)
Dus niet in een 25-29 bracket als 25 gaan rondrennen (ken de brackets niet uit mijn hoofd)
Maar voordeel van 29 is dat je al gear kan hebben met bonus XP wat het levelen wat sneller maakt.
En dit is even een vermoeden.
Maar gear dropt normaal ook +1 level, dus je zou mogelijk ook gewoon kans hebben op level 30 gear waardoor je al wat betere gear hebt.
Maar dit heb ik niet getest
[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 10:24 ]
Die fout maakte ik gisteren ook. Ik was level 15 en zat dus in bracket 15-19. Ik ging vaak snoeihard dood.tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:23:
[...]
Je kan het ook eerder doen, maar zorg wel dat je aan de top van de bracket zit.
Dus niet in een 25-29 bracket als 25 gaan rondrennen (ken de brackets niet uit mijn hoofd)
Maar voordeel van 29 is dat je al gear kan hebben met bonus XP wat het levelen wat sneller maakt.
189% hihi
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ah ok, dus kan nu van 20-24 ook doen dan? Misschien dan eerst eens kijken wie van GoT zelfde bracket zit en anders maar matchmaking gebruikentha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:23:
[...]
Je kan het ook eerder doen, maar zorg wel dat je aan de top van de bracket zit.
213% critical hit damage
en 36% critcal hit chance
Ja ik ben een oud diablo speler
OkMvandenberg91 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:23:
[...]
Die shops verkopen vanaf het begin al purples. Ik heb het over het droppen van mobs in the Darkzone.
Heb nog niet veel verstand van de game.. Waar kan ik bijv. de totalen van mijn stats zien? (Critical Hit, +skill damage etc?)
En helaas nu maintenance
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 15-03-2016 10:25 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Alleen DLC.Mvandenberg91 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:25:
Hoe zit dat nou met die eerste incursion op PS4 krijgen wij deze nou ook een maand later. Of is dat alleen voor de dlc?
Verwijderd
Alleen de 2 eerste 2 DLC's (underground + Survival) komen 1 maand eerder voor de xboneMvandenberg91 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:25:
Hoe zit dat nou met die eerste incursion op PS4 krijgen wij deze nou ook een maand later. Of is dat alleen voor de dlc?
Ben ik ook wel benieuwd naarbbblije schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:16:
Servers op de ps4 zijn tot +/- 12:00 down voor maintanance. Dan me maar wat inlezen over de game, ik ben zo in het diepe gesprongen. Momenteel lvl 14, maar ik lijk onder te doen voor andere spelers. Ik heb allemaal blauwe gear, gefocussed op dps en health. Maar ik doe maar 5k dps. In DZ1 heeft een enemy met kevlar een magazijn nodig van mijn lvl 13 blue AK47. Waar ik allies enemies neer zie halen met half magazijn. Ik zit zo vaak zonder kogels! Focus ik op de verkeerde stats? Mijn aim is redelijk, ik schiet veel headshots (heb de pulse in HS skill aan staan met +crit). AK beweegt vooral naar rechts, maar die weet ik dmv burst en controles redelijk accuraat te houden.

Kan je doen, maar wat ik zal zeg, zorg wel dat je aan de top van de bracket zit.Dopiej schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:24:
[...]
Ah ok, dus kan nu van 20-24 ook doen dan? Misschien dan eerst eens kijken wie van GoT zelfde bracket zit en anders maar matchmaking gebruiken
Dan kan je in principe heel de DZ aan, dus is het ergens druk ga je gewoon ergens anders heen.
Onder je inventory > characterAngeloonie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:25:
[...]
Ok
Heb nog niet veel verstand van de game.. Waar kan ik bijv. de totalen van mijn stats zien? (Critical Hit, +skill damage etc?)
En helaas nu maintenance
Lol, echt nooit geweten! Bedankt voor deze bruikbare tip.clockw1ze schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:31:
[...]
D-PAD naar boven heeft wel een functie
Maar dit betekent wel dat een hotkey naar een van de consumables er dus niet in zit. Alle toetsen op de controller zijn in gebruik. Nou ja, dan maar geen consumables blijven gebruiken
Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant
kun je niet bij ons in de partytha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:24:
[...]
213% critical hit damage![]()
en 36% critcal hit chance![]()

Het enigste wat nog niet in gebruik is....Arrahant schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:26:
[...]
Lol, echt nooit geweten! Bedankt voor deze bruikbare tip.
Maar dit betekent wel dat een hotkey naar een van de consumables er dus niet in zit. Alle toetsen op de controller zijn in gebruik. Nou ja, dan maar geen consumables blijven gebruiken
Zijn swipe-bewegingen over je trackpad haha, dat ding is natuurlijk een touchscreen maar wordt alleen maar gebruikt als grote mega knop voor je map
precies - daarom adviseerde ik hierboven ook om zo veel mogelijk te extracten -> je hebt altijd resources te kort om je end-game geart te craften .... haddne ze die items nu als drops gemaakt (zoals iedere RPG heeft) dan zou dat de game ten goede komen;tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:18:
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik op het punt ben dat eigenlijk alle drops voor mij slechter zijn, behalve mogelijke high-ends. En ik heb meer een tekort aan PC dan aan crafts
heeft rogue gaan nut, heb je kans dat loot weer nuttig wordt.
Ik merk dat ik te weinig met die stats bezig ben. Ik heb nu Scaveging ff omhoog gegooid om te kijken welk effect dat gaat hebben. Voor de rest let ik daar te weinig op.tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:24:
[...]
213% critical hit damage![]()
en 36% critcal hit chance![]()
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Let goed op Crits.bbblije schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:16:
Servers op de ps4 zijn tot +/- 12:00 down voor maintanance. Dan me maar wat inlezen over de game, ik ben zo in het diepe gesprongen. Momenteel lvl 14, maar ik lijk onder te doen voor andere spelers. Ik heb allemaal blauwe gear, gefocussed op dps en health. Maar ik doe maar 5k dps. In DZ1 heeft een enemy met kevlar een magazijn nodig van mijn lvl 13 blue AK47. Waar ik allies enemies neer zie halen met half magazijn. Ik zit zo vaak zonder kogels! Focus ik op de verkeerde stats? Mijn aim is redelijk, ik schiet veel headshots (heb de pulse in HS skill aan staan met +crit). AK beweegt vooral naar rechts, maar die weet ik dmv burst en controles redelijk accuraat te houden.
Het klinkt vreemd, maar DPS moet niet je main stat zijn.
Je kan prima 150K dps hebben met een high RPM wapen met een hoge clip, maar dan moet je alles raken.
Je main focus moet zijn om je crit chance boven de 35% te hebben in combinatie met een een zo hoog mogelijke critical hit daage.
Dit natuurlijk wel met je DPS stat een beetje op peil te houden.
Waarom dit? Crits doen meer damage.
Mijn M1A heeft maar 50K DPS, maar knalt mijn 90K dps smg er zo uit.
Normale crits (rood) zijn 80K per schot, super crits (orange) komen ruim boven de 200K per schot uit.
Met buffs erbij is het hoogste tot op heden 290K.
Diablo spelers zullen dit wel herkennen, je focust je meer op je Crits dan op je normale hits.
Want stel dat jij een crit chance van 50% hebt, dan crit je de helft.
Met 250% crit dmg maakt dat t erg leuk
[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 15-03-2016 10:31 ]
Ah! Danktha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Let goed op Crits.
Je kan prima 150K dps hebben met een high RPM wapen met een hoge clip, maar dan moet je alles raken.
Je main focus moet zijn om je crit chance boven de 35% te hebben in combinatie met een een zo hoog mogelijke critical hit daage.
Normale crits (rood) zijn 80K per schot, super crits (orange) komen ruim boven de 200K per schot uit.
Diablo spelers zullen dit wel herkennen, je focust je meer op je Crits dan op je normale hits.
Kijk! Dit is usefull info! Bedankt!tha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Let goed op Crits.
Oketha_crazy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:26:
[...]
Kan je doen, maar wat ik zal zeg, zorg wel dat je aan de top van de bracket zit.
Dan kan je in principe heel de DZ aan, dus is het ergens druk ga je gewoon ergens anders heen.
[...]
Onder je inventory > character
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst