Acties:
  • 0 Henk 'm!
manii schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:52:
Is het mogelijk om the division te spelen en uplay op offline mode te zetten?
Of apear offline in uplay ?
welkom in 2016; allways online, ook voor je offline ervaring :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:35:
[...]

wanneer beetje geel ben, ga ik al mijn dz credits en xp er in een avond doorheen janken; rogue gaan is het leukste van de game, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. heb ik eenmaal beetje gear, dan eindleijk los
ja precies, dat was ik dus ook van plan. ff wat gele itempjes scoren en dan los gaan in die dz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Ja dit spel zit boordenvol van dit soort dingen. Wil hier ook meer op gaan letten inderdaad, al is dat wel lastig in the heat of the moment :/
Ik had dit weekend twee maal een moment dat ik langs een flatgebouw liep en er ineens een liedje begon af te spelen. Ik vroeg me af of dit lied een easter egg was voor iets, maar kon het niet plaatsen. :+

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Just_A_User schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:31:
[...]

En weer andere groepen zou ik niet mee samen willen spelen... :)
Dit dus, mensen die al zo reageren dat je niks zou toevoegen zou ik liever ook niet mee samen spelen.
Ik speel zelf echt alleen voor de leuk en lol, mensen die zouden gaan flippen als ik of iemand anders het loodje legt hoef ik niet mee te knallen ;)

Er moet meer info in de spelers lijst, als in Ik zoek een 'date' voor dit en dat en zeker niet zus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:06:
[...]
Ik had dit weekend twee maal een moment dat ik langs een flatgebouw liep en er ineens een liedje begon af te spelen. Ik vroeg me af of dit lied een easter egg was voor iets, maar kon het niet plaatsen. :+
Ik dacht vd week dat ik Spotify vergeten was uit te zetten. Tv stond uit :?. Je raad het al :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:07:

Er moet meer info in de spelers lijst, als in Ik zoek een 'date' voor dit en dat en zeker niet zus ;)
i don't get it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:06:
[...]

Zo zag ik ergens iemand op een piano spelen, klonk niet onaardig. Stickybomb zorgde er niet voor dat het anders ging klinken O-)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon zoiets van, ik ben er niet zo vaak maar als ik er ben...dan speel ik graag samen. Ik leer steeds weer wat bij. Zo was ik met GOTDusty samen bezig, helaas zonder stemgeluid dus. (Ik hoorde hem prima, maar hoe veel ik ook zat te blaten, hij mij niet) maar ik werd al wel beter. Samen gingen we een gebied in voor lvl 9 t/m 12 (hij was 12, ik op dat moment 7 of 8) En ik zat gewoon lvl 12 gastjes neer te leggen met headshots (how I love my scope)

Samen spelen is gewoon ontzettend leuk dus zeker aan te raden. Ik moet toch maar eens gaan kijken voor een headset waarbij ik het geluid wel aan de praat krijg want met elkaar ouwehoeren terwijl je bezig bent lijkt me wel echt vele malen gezelliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:13:
Ik heb gewoon zoiets van, ik ben er niet zo vaak maar als ik er ben...dan speel ik graag samen. Ik leer steeds weer wat bij. Zo was ik met GOTDusty samen bezig, helaas zonder stemgeluid dus. (Ik hoorde hem prima, maar hoe veel ik ook zat te blaten, hij mij niet) maar ik werd al wel beter. Samen gingen we een gebied in voor lvl 9 t/m 12 (hij was 12, ik op dat moment 7 of 8) En ik zat gewoon lvl 12 gastjes neer te leggen met headshots (how I love my scope)

Samen spelen is gewoon ontzettend leuk dus zeker aan te raden. Ik moet toch maar eens gaan kijken voor een headset waarbij ik het geluid wel aan de praat krijg want met elkaar ouwehoeren terwijl je bezig bent lijkt me wel echt vele malen gezelliger.
Heb je voor de time beeing geen Iphone oordopjes?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ingame audio (voip) is niet echt geweldig, menig maakt hier geburik van discord (zie footer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:14:
[...]

ingame audio (voip) is niet echt geweldig, menig maakt hier geburik van discord (zie footer)
Ja, maar ik speel op de PS4 en volgens mij geldt het daar niet voor.
Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:14:
[...]

Heb je voor de time beeing geen Iphone oordopjes?
Helaas, ik heb geen iPhone of dat soort zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Sipio schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:07:
[...]

Dit dus, mensen die al zo reageren dat je niks zou toevoegen zou ik liever ook niet mee samen spelen.
Ik speel zelf echt alleen voor de leuk en lol, mensen die zouden gaan flippen als ik of iemand anders het loodje legt hoef ik niet mee te knallen ;)

Dat is dus exact wat ik bedoelde ja. Maar goed, ik leef de game dan ook niet, ik speel het voor de lol. Ik weet van Destiny dat in een groepje spelen altijd wel lachen is, dus als andere n00bs zich geroepen voelen samen te spelen met deze n00b, add me zou ik zeggen :) Vanavond wordt niks, hopelijk morgen wel.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Na al die geweldig verhalen hier! begint het toch weer te kriebelen en heb ik hem dan uiteindelijk ook maar aangeschaft hopelijk ben ik er net zo over te spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Ja, maar ik speel op de PS4 en volgens mij geldt het daar niet voor.

[...]

Helaas, ik heb geen iPhone of dat soort zaken.
Toch wel iemand in je omgeving wellicht, heb er zelf 3 die ik nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 13:53

ik kan je deze aanraden

PSN: Lavidz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Toch wel iemand in je omgeving wellicht, heb er zelf 3 die ik nooit gebruik.
Eigenlijk voornamelijk Android gebruikers...misschien mijn zus, maar die woont niet direct om de hoek ofzo. ;)

Anyway, ik wil gewoon een goede headset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
steppy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:17:
Na al die geweldig verhalen hier! begint het toch weer te kriebelen en heb ik hem dan uiteindelijk ook maar aangeschaft hopelijk ben ik er net zo over te spreken :)
Wachten op A14 (7DTD) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ben zelf van TB afgestapt na de 2e keer een loshangende oorschelp en kabeltjes die poreus worden.

Heb nu een headset van een tientje (bestemd voor de WiiU) die het prima doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Semi on-topic vraagje: heeft NVIDIA inmiddels al een vernieuwde versie uitgebracht van hun laatste drivers? Ik heb die versie van net voor de release van The Division bewust niet gedownload, omdat daar zoveel problemen mee waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Beltoni schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:53:
Zie deze net voorbij komen op de Xbox App. Moet echt beter om me heen gaan kijken, volgens mij loop ik altijd keihard voorbij dit soort teksten/plaatjes.

[afbeelding]
Ja er zitten ook echt mooie/gave graffiti in :D

In de dark zone heb je ook zo'n kruispunt waar 5 dode JTF agents liggen en er onder staat.
"You left us to die in Rikers. We let you die in the streets."

Of in een politie bureau. Zit een JTF agent op een stoel met een afstandsbediening in zijn mond geduwd staat er op de muur:
"Eat a dick prick"

Geweldig dat soort dingen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgende week patch *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Zoo dat is wel heeel lang geleden! dat ik dit heb gespeeld hahaah! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Al bekend wat er gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:29:
[...]

Al bekend wat er gaat gebeuren?
totaal geen idee, verneem dit via chatroom discord waar de devs ook in aanwezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:32:
[...]

totaal geen idee, verneem dit via chatroom discord waar de devs ook in aanwezig zijn
Waar kan ik deze chatroom vinden?? Snap nog vrij weinig van discord haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clockw1ze schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:41:
[...]

Waar kan ik deze chatroom vinden?? Snap nog vrij weinig van discord haha
idem; geen idee :+ ergens op reddit of ubisoft forums gevonden :)

https://discordapp.com/ch...540929/137723097657638913

volgens mij de 2e link uit footer

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:13

tha_crazy

Mafketel

-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:21:
[...]

Is die er nog niet? :+

Straks naar huis, even de 2 hard missies doen en dan nog maar eens de challenge proberen denk

[ Voor 22% gewijzigd door tha_crazy op 14-03-2016 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
The.Sticky schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:23:
Semi on-topic vraagje: heeft NVIDIA inmiddels al een vernieuwde versie uitgebracht van hun laatste drivers? Ik heb die versie van net voor de release van The Division bewust niet gedownload, omdat daar zoveel problemen mee waren.
Ja, de laatste versie heeft dat probleem niet meer. Gisteren gedownload en heb een multi monitor setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij is de tactiek; daily / challengemodes doen, gele gear farmen

ben je geared up; dan valt er ook niets meer te verliezen in de DZ. je items kun je blijven gebruiken.

DZ lvl heb je alleen nodig voor kopen van item/loot, maar wanneer je al geared bent via PVE missies .... dan kun je volgens mij prima gaan lopen kloten (rogue gaan) zonder dat het een impact heeft.

goed je verliest dz credits / xp, maar wanneer je daar niets mee doet .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:57:

ben je geared up; dan valt er ook niets meer te verliezen in de DZ. je items kun je blijven gebruiken.

DZ lvl heb je alleen nodig voor kopen van item/loot, maar wanneer je al geared bent via PVE missies .... dan kun je volgens mij prima gaan lopen kloten (rogue gaan) zonder dat het een impact heeft.

De gear (en met name blueprints) die je via DZ kan kopen zijn echter wel erg sterk. De loot in PVE kán ook goed zijn, maar je kan daar geen gele blueprints of wapens als reward krijgen. Challenge Mode geeft enkel gele gear voorlopig van wat ik heb gezien, geen wapens/blueprints/mods. Via de DZ vendors kan je hele dikke blueprints kopen en zo je jacht naar een perfect wapen beginnen door steeds een wapen/gear/mod te craften en te hopen op de perfecte roll.

Dood gaan in DZ als rogue zorgt ervoor dat je veel DZ exp en geld verliest. Hierdoor zak je uiteindelijk zelfs in rank en verlies je een aardig deel van je DZ geld. Hoe hoger je rank is, des te meer je verliest. Je moet DZ30 en DZ50 zijn (en veel DZ geld hebben) om bij vendors gele items te kunnen kopen. Kloten in de DZ en steeds exp/geld verliezen gaat dan je niet hierbij helpen ;)

Mijn doel is om uiteindelijk gele blueprints te kopen zodat ik mijn eigen gear kan craften en zo de ziekste talents/stats erop kan krijgen. Met daarbij uiteraard de beste mods. Dan is kloten in DZ voorlopig niet handig, wel leuk, maar niet handig :P

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 14-03-2016 15:14 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 20:35

steel123

Cryman9

PVE gear in challenge missions zijn lvl 30 items, items uit darkzone recipes zijn lvl 31.
Dus dat is het verschil.
Hoeveel dat ene level uitmaakt weet ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius

er zijn hele goede end game items die je kan halen uit de darkzone op rank 50 (gele items) ben zelf nu de dark zone in gegaan om wat leuke wapens en gear te krijgen om die challengemodes te doen, mijn beste paarse wapen zit op het moment op 90k dps en ben pas rank 28 in dz. het lijkt er ook op dat de de loot ook stukken beter word op hogere dz level (omdat je naar hogere bracket kan ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
steel123 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:15:
[...]

PVE gear in challenge missions zijn lvl 30 items, items uit darkzone recipes zijn lvl 31.
Dus dat is het verschil.
Hoeveel dat ene level uitmaakt weet ik dan weer niet.
Mag toch aannemen dat 'end content' gear uit DZ en PVE op hetzelfde niveau zitten, of is het toch de verplichting DZ in te gaan om maximale gear te halen? Dat geval zing ik wel uit tot een DLC, als ergens de cap weer omhoog gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 17-09 11:50
SinergyX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Mag toch aannemen dat 'end content' gear uit DZ en PVE op hetzelfde niveau zitten, of is het toch de verplichting DZ in te gaan om maximale gear te halen? Dat geval zing ik wel uit tot een DLC, als ergens de cap weer omhoog gaat.
Inderdaad. Die hele DZ spreekt me niet zo aan. Ik snap dat het best leuk kan zijn, want ook in Destiny was/is het hele PvP gebeuren erg gaaf, maar ik wil wel weer graag een keer een game spelen die gewoon een lekkere campaign heeft zonder dat je bijna 'verplicht' bent om het PvP deel te spelen om verder te komen.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
SinergyX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Darkzone is eigenlijk ook gewoon een PVE-zone met alleen de kans dat je in gevecht raakt met andere spelers. Tis niet zo dat het een team deathmatch-achtige area is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Just_A_User schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:25:
[...]

Inderdaad. Die hele DZ spreekt me niet zo aan. Ik snap dat het best leuk kan zijn, want ook in Destiny was/is het hele PvP gebeuren erg gaaf, maar ik wil wel weer graag een keer een game spelen die gewoon een lekkere campaign heeft zonder dat je bijna 'verplicht' bent om het PvP deel te spelen om verder te komen.
het is inderdaad niet echt een verplicte "pvp" zone, het is voor het grootste deel gewoon pve maar er is een kansje dat je aangevallen word door andere spelers. je word niet verplicht om andere mensen aan te vallen om goede gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyrockers
  • Laatst online: 17-09 17:04
wat is het voordeel van meerdere characters aan maken?

je kan toch switchen van skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dirtyrockers schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:36:

Voor de no-lifers 2.0 is dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Dirtyrockers schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:36:

Character waarbij DZ rank je niet boeit, goede gear overzetten via de stash en trollen maar :P
Of je gezicht staat je niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Ereaser schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:38:
[...]

Character waarbij DZ rank je niet boeit, goede gear overzetten via de stash en trollen maar :P
Of je gezicht staat je niet aan...
en dan die gear niet kunnen gebruiken vanwege je lvl? je hebt er 0 aan om gear te sharen in stash behalve het decontructen voor je lager char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:44:
[...]

je krijgt meer credits uit een kist; 1000dz, manhunt overleven is max 609 of 709 (heb samen met hatseflats een manhunt overleefd). maar dat onderstreept mijn eerdere bericht alleen maar meer; het loont niet om rogue te gaan.

rogue gaan biedt voordeel dat je eventueel loot van andere kunt pakken.

maar die loot is nooit interresant; de crafts / vendors hebben betere items

dus het loont nooit om rogue te gaan; de voordelen wegen totaal niet op tegen de risicos (duizende dz credits en xp verliezen)

//edit; dz credit reward misschien afhankelijk van killz / dz level; maar dan nog ...
die dz keys droppen die ook voor rogues om te looten?
want dan lijkt het me wel "rendabel"
maar daar kan ik me natuurlijk in vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
GrimScythe schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:51:
[...]

Ik geloof dat die ook droppen idd! Wel gemerkt als ik door PVE-enemies gekilled werd dat ik een DZ-key dropte. Dus denk ook als je gekilled wordt door enemy players.

[ Voor 18% gewijzigd door clockw1ze op 14-03-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

P33R schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:50:
[...]

en dan die gear niet kunnen gebruiken vanwege je lvl? je hebt er 0 aan om gear te sharen in stash behalve het decontructen voor je lager char.
DZ rank limit is alleen op kopen, niet op use, alles wat je in de DZ gekocht hebt kan direct door een alt van gelijke PVE level gebruikt worden zonder ooit een voet in de DZ gezet te hebben

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrimScythe schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:51:
[...]

jah, maar dz keys die krijg je bijna op iedere straathoek (iedere gele boss / gebouw krijg je er tenminste 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:10:
Mijn doel is om uiteindelijk gele blueprints te kopen zodat ik mijn eigen gear kan craften en zo de ziekste talents/stats erop kan krijgen. Met daarbij uiteraard de beste mods. Dan is kloten in DZ voorlopig niet handig, wel leuk, maar niet handig :P
rest my case; er is geen rede om rogue te gaan, afgeizen van gamefun/plezier; maar dat heeft consequenties (gigantische penalty) ... vandaar dat ik zeg; rogue / dz is stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:56:
[...]

rest my case; er is geen rede om rogue te gaan, afgeizen van gamefun/plezier; maar dat heeft consequenties (gigantische penalty) ... vandaar dat ik zeg; rogue / dz is stuk
Geen ervaring DZ, maar wat houdt die Penalty in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
P33R schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:50:
[...]

Je moet je 2e character dan wel op 30 hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Nee juist niet, dit is exact wat hun bedoeling was, rogue gaan is een keuze (afgezien van gebait worden)

Rogue gaan is een gok. Als rogue teveel loont dan is de DZ alleen maar 1 grote warzone waar niemand iets ge-extract krijgt.

Het is net als ergens inbreken, alleen is je pakkans vele malen groter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
even een vraag ben nu level 17 volgens mij... heb missies van 20,22,24,26 staan. dit zijn totaal zo'n 18 missies. komen er nog main missions bij ?

ik ben wel bang dat na het maxen van mijn character level 30 er niet echt een online uitdaging meer in zit....... ze hadden er iets meer online content moeten doen, TDM/CLANS etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
shakespeare schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:00:
even een vraag ben nu level 17 volgens mij... heb missies van 20,22,24,26 staan. dit zijn totaal zo'n 18 missies. komen er nog main missions bij ?

ik ben wel bang dat na het maxen van mijn character level 30 er niet echt een online uitdaging meer in zit....... ze hadden er iets meer online content moeten doen, TDM/CLANS etc...
Op lvl 30 kun je prima de Dark Zone in om rogue te gaan. Zelfs als het niet loont qua opbrengst (waar ik het mee eens ben) is de kick die je krijgt enorm gaaf. Je hebt een enorm deel van de map waar je tdm kan spelen met je eigen fireteam (4 man = clan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Bokkie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Nee juist niet, dit is exact wat hun bedoeling was, rogue gaan is een keuze (afgezien van gebait worden)

Rogue gaan is een gok. Als rogue teveel loont dan is de DZ alleen maar 1 grote warzone waar niemand iets ge-extract krijgt.

Het is net als ergens inbreken, alleen is je pakkans vele malen groter :P
Je bent werkelijk de eerste die het current System support. Ik zit op 31 rogue kills maar ik ga zelf nooit rogue. Ben nu DZ lvl 46. 1x doodgaan en je verliest een compleet level, en wat krijg je er voor terug? Hooguit 3 purples want dat is de public drop van non rogue. Ga je naar manhunt, verlies ik ongeveer 800 DZ credit en 3-4 levels. Survive ik het? Wooowww 1100 DZ credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:36

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Ik ben nog maar level 7, maar voor dusver is de game wel erg vet!
Zijn de enemies trouwens even sterk met 2 man in een team als met 4 man in een team?

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat is het probleem met mensen die de DZ niet begrepen. Die hebben zo hard lopen zeiken op Reddit e.d. dat de devs de rogue elementen hebben veranderd (timer en bounty) Timer veranderen was een goede zet want dan was het iig mogelijk om uberhaupt een manhunt te overleven doordat de timer nu niet reset maar pauzeerd. Maar de bount moet gewoon flink omhoog voor het overleven, dan is het iig interessant. Voor mijn part gooien ze er een drop bij, dat als je het overleeft je een drop van iets randoms krijgt (kan ook gewoon puur cosmetic zijn, met een rogue stijltje (bijv een rode pompom oid). Dan heeft het iig nog zin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

rolandos582 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Je bent werkelijk de eerste die het current System support. Ik zit op 31 rogue kills maar ik ga zelf nooit rogue. Ben nu DZ lvl 46. 1x doodgaan en je verliest een compleet level, en wat krijg je er voor terug? Hooguit 3 purples want dat is de public drop van non rogue. Ga je naar manhunt, verlies ik ongeveer 800 DZ credit en 3-4 levels. Survive ik het? Wooowww 1100 DZ credits.
je kan genoeg xp kwijtraken om te zakken in dz levels?
dat zet wel ff een domper op mijn plan om vanavond even lekker rogue te gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

800 credits verliezen; ik teken er voor, volgens mij vergeet je een 0 - want 8000 dz credits klinkt aannemelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
komen er nog main missions bij na de standaard missies 16-18-20-22... stuk of 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt dz rank 50 nodig voor gele gear aangezien niet alles te maken is via de BoO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:07:
[...]

800 credits verliezen; ik teken er voor, volgens mij vergeet je een 0 - want 8000 dz credits klinkt aannemelijker.
Ik heb nu iets van 350k en bij manhunt verlies ik 80k. Bij een normale dead verlies ik al 20k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://twitter.com/9gaggifs/status/709308243076653056

geen idee hoe ik de inhoud kan embedden als user (mod only volgens mij)

anyway, .... bovenstaande tweet is denk ik goede samenvatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:11:
[...]

je hebt dz rank 50 nodig voor gele gear aangezien niet alles te maken is via de BoO
Correct en die items zijn net als de items in base of operations (die met phoenix) level 31 gear en dus endgame. Met mogelijkheid op beste stats. Je hebt DZ niet nodig en kunt ook met die van de base werken maar dan heb je minder en gaat het minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:15:
[...]

Correct en die items zijn net als de items in base of operations (die met phoenix) level 31 gear en dus endgame. Met mogelijkheid op beste stats. Je hebt DZ niet nodig en kunt ook met die van de base werken maar dan heb je minder en gaat het minder snel.
de vraag is alleen, wat gaat er allemaal vernieuwd worden vrijdag op zaterdag qua vendor... daar ben ik nog niet over uit... daarover gesproken... ik wil die Tenebrae!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:21:
[...]

de vraag is alleen, wat gaat er allemaal vernieuwd worden vrijdag op zaterdag qua vendor... daar ben ik nog niet over uit... daarover gesproken... ik wil die Tenebrae!
Die hele phoenix vendor net als de vorige keer. En wss ook de DZ phoenix vendors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Vraagje, ik heb niet zo veel tijd gehad de laatste dagen, so srry als het voor de hand liggend is :)

Welke ability /perk /.... moet ik upgraden om naar een masker te kunnen gaan met "Filter 2" ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Thommiie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:23:
Vraagje, ik heb niet zo veel tijd gehad de laatste dagen, so srry als het voor de hand liggend is :)

Welke ability /perk /.... moet ik upgraden om naar een masker te kunnen gaan met "Filter 2" ?

Deze zitten in de Medical wing upgrades.

Je moet even kijken welke het precies is, maar het staat beschreven bij de upgrades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
clockw1ze schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:55:
[...]
Rechteknopje op je D-Pad, krijg je een selectionwheel. Daar kan je je consumable activeren :)
Hey thanks.. ik gebruik die altijd alleen voor de medkit haha, nooit uitgevonden dat daar een selectie op zat (die van de granaten kende ik al wel). Ik gebruik die consumables nu enkel om aan mensen in nood te geven eigenlijk :+

En DZ onder level 10 is ook niet echt handig, de eerste DZ is level 10 tot 14 ofzo? qua enemies iig.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thommiie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:23:

Zie de TS, staan alle skils, talents, abilities en perks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TgR_KILLER schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:33:
[...]

Hey thanks.. ik gebruik die altijd alleen voor de medkit haha, nooit uitgevonden dat daar een selectie op zat (die van de granaten kende ik al wel). Ik gebruik die consumables nu enkel om aan mensen in nood te geven eigenlijk :+

En DZ onder level 10 is ook niet echt handig, de eerste DZ is level 10 tot 14 ofzo? qua enemies iig.
Eigenlijk alleen water voor extra damage vs elites, de rest is grabbel materiaal imho. wellicht op challenge mode als je nog geen top guns hebt etc dat die een keer handig zijn maar voor de rest niet echt nuttig genoeg. Zelfde geldt voor die fire/explosive kogels, die gebruik ik ook nooit.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
SouLLeSSportal schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:56:
[...]

Eigenlijk alleen water voor extra damage vs elites, de rest is grabbel materiaal imho. wellicht op challenge mode als je nog geen top guns hebt etc dat die een keer handig zijn maar voor de rest niet echt nuttig genoeg. Zelfde geldt voor die fire/explosive kogels, die gebruik ik ook nooit.
Fire is toch makkelijk om ze soms te CCen. Dan gaan ze namelijk gek lopen doen dat ze in de fik staan en kun je makkelijk wat extra schoten op ze af krijgen zonder dat je wat terug krijgt. Je kunt ze met een groep van 4 zo neerknallen terwijl ze niks staan te doen.

EDIT: Ohja, explosives gebruiken tegen rogues die hand in hand aan het campen zijn kan ook leuk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 14-03-2016 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ik zeg nergens dat ik het support, maar mensen hebben gewoon een heel verkeerd idee van het rogue gaan/zijn

Ze hebben nooit gezegd dat rogue gaan rewarding is., je kan het doen, je kan spullen jatten, maar daar zitten consequenties aan.

The division is geen core PVP shooter, het is een shooter looter met een pvp element in de DZ. Maar dat is niet primair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
Rogues worden wel populairder zodra mensen hun gear hebben en vinden dat ze niks te verliezen hebben.

Persoonlijk ben ik een aantal keer rogue gegaan op mensen na een boss kill of nadat een party member perongeluk op mensen begon te schieten. Dan begin ik niet te rennen en hopen dat die 20 seconden timer weg gaat maar dan schiet ik ze ook gewoon neer en probeer ik te surviven.

Mij gaat het om het plezier dat ik er uit haal en niet dat ik een paar credits/exp verlies waar ik toch vrij weinig mee doe. Je moest maar eens die legendary steal hebben. Kerel die ik ken is zijn ?Midas? (SMG) verloren bij extraction :F . Het kan dus gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:02:
[...]

Ik zeg nergens dat ik het support, maar mensen hebben gewoon een heel verkeerd idee van het rogue gaan/zijn

Ze hebben nooit gezegd dat rogue gaan rewarding is., je kan het doen, je kan spullen jatten, maar daar zitten consequenties aan.

The division is geen core PVP shooter, het is een shooter looter met een pvp element in de DZ. Maar dat is niet primair.
Op dit moment is er gewoon geen énkele reden om rogue te gaan. Wat mij betreft zouden ze het hele rogue gaan uit de game mogen halen in de huidige staat. Maar liever maken ze het IETS meer rewarding of minder punishing om rogue te gaan. Als nu iemand rogue gaat is de enige vraag die je kunt stellen; Waarom?

Ik kan geen antwoord bedenken. Als je gekilled wordt, verlies je een absurd aantal credits en gigantisch veel XP.

Dat het geen core PVP shooter is, is wel duidelijk, maar het hele element compleet overbodig maken is wel het andere uiterste en kan mijns inziens ook nooit de bedoeling geweest zijn van de developers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
Nog een tip voor de PC spelers.
In de settings kun je diverse instellingen aanpassen m.b.t. het gedrag in cover en van de pijltjestoetsen. Standaard staat bijvoorbeeld 'combat roll on movements keys' uit (double tap), terwijl dat best een handige beweging kan zijn om kogels te ontwijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:10:
[...]

Op dit moment is er gewoon geen énkele reden om rogue te gaan. Wat mij betreft zouden ze het hele rogue gaan uit de game mogen halen in de huidige staat. Maar liever maken ze het IETS meer rewarding of minder punishing om rogue te gaan. Als nu iemand rogue gaat is de enige vraag die je kunt stellen; Waarom?

Ik kan geen antwoord bedenken. Als je gekilled wordt, verlies je een absurd aantal credits en gigantisch veel XP.

Dat het geen core PVP shooter is, is wel duidelijk, maar het hele element compleet overbodig maken is wel het andere uiterste en kan mijns inziens ook nooit de bedoeling geweest zijn van de developers.
het is toch niet overbodig ? als jij het risico wilt nemen om rogue te gaan om loot te jatten.. niks overbodigs aan. om het weg te halen zou helemaal zaai zijn.. nu zit er nog een beetje spanning achter als je aan het extracten bent, of als er ineens vreemde spelers achter je aan komen rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:10:
[...]

je kan ook gewoon rogue gaan voor de lol. de groepjes vs groepjes battles zijn juist het vetst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daradius schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:13:
[...]

het is toch niet overbodig ? als jij het risico wilt nemen om rogue te gaan om loot te jatten.. niks overbodigs aan. om het weg te halen zou helemaal zaai zijn.. nu zit er nog een beetje spanning achter als je aan het extracten bent, of als er ineens vreemde spelers achter je aan komen rennen.
dat is mijn punt; er valt niets aan loot te extracten; kans dat iemand een geel item heeft en een upgrade is voor je huidige is minder dan 1%

Dat komt omdat ze die fancy items via recipe/craften doen; dus kans dat je iets bemachtigd door rogue gaan is bijna 0.

Daar komt bovenop dat de bounty niet in verhouding staat met potentieel gewin.

Je gaat straks meer rogue zien; wanneer men niets te winnen heeft. Je moet dan iets om het leuk te houden.

Ze zetten de DZ zelf in als een gevaarlijk gebied. In praktijk valt (bijna) niemand je aan. En kun je keer op keer veilig extracten; dat gevaarlijke aspect wat in de beta wel werkte is nu niet functioneel.

Wanneer ze een echt rpg/loot systeem hadden, dan gaat het systeem wel werken. Maar dat is nu niet; loot komt van craften...

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:15
^ Dat heet carebear PvP. 't Steekt zo in elkaar dat het spanning geeft zonder enig risico eigenlijk. DE manier om alle casuals blij te houden, maar precies de verkeerde manier om PvP in een spel te zetten...

Over 2 maanden komt er trouwens een PvP/DarkZone update aan. Geen idee wat dat gaat betekenen, maar de PvP mag echt wel wat beter uitgewerkt worden. Zo lang de allerbeste gear niet alleen maar in DZ areas dropped kunnen ze dat gebied best meer openstellen voor PvP... Daarmee bedoel ik dat de PvE'ers niet geforceerd de DZ ik moeten, en dat de PvP'ers meer ruimte krijgen om daadwerkelijk te PvP'en. Verder zijn de penalties voor dood gaan in de DZ belachelijk, maar dat weet iedereen ondertussen wel, toch? :P

[ Voor 20% gewijzigd door kevz op 14-03-2016 17:37 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik beschouw de eerste release(s) van deze game sowieso een beetje als 0.8 versie. Bij o.a. The Crew ging er ook een x aantal patches overheen voor het echt een goede game werd. Ik denk dat er nog veel gaat veranderen/verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Zijn er instellingen te veranderen op de pc voor de straatlantaarns? Als het sneeuwt zie ik namelijk niks meer in combinatie van die lichten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
rolandos582 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:07:
Zijn er instellingen te veranderen op de pc voor de straatlantaarns? Als het sneeuwt zie ik namelijk niks meer in combinatie van die lichten.
Ik heb er naar gekeken maar niet gevonden. Net zo irritant als die bouwlampen soms. Je knalt ze kapot, loopt tien meter verder en ze doen het ineens weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wat gaat dit topic hard, ik bedoelde eigenlijk dat de spelerslijst nu alleen maar namen zijn met als gevolg dat je iemand zou kunnen toevoegen die mischien een heel andere manier van spelen heeft, zoals in dit topic al valt te lezen lopen de manieren van spelen nog wel eens uit elkaar.
Er zitten bij die rustig aan willen spelen en vooral lol hebben maar ook agents die voor het volle serieuze gaan en gaan lopen balen als er iemand bij zit die niet zoveel toevoegt aan het team.

Wat extra info over iemand zijn speelwijze zou misschien welkom zijn maar ok het is misschien ook wel teveel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, korte vraag, wat kan ik met een "hergebruikte prestatie mod"? Hoe kan ik die installeren en waar? txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:19:
[...]

Wat gaat dit topic hard, ik bedoelde eigenlijk dat de spelerslijst nu alleen maar namen zijn met als gevolg dat je iemand zou kunnen toevoegen die mischien een heel andere manier van spelen heeft, zoals in dit topic al valt te lezen lopen de manieren van spelen nog wel eens uit elkaar.
Er zitten bij die rustig aan willen spelen en vooral lol hebben maar ook agents die voor het volle serieuze gaan en gaan lopen balen als er iemand bij zit die niet zoveel toevoegt aan het team.

Wat extra info over iemand zijn speelwijze zou misschien welkom zijn maar ok het is misschien ook wel teveel gedoe.
je kunt in het opmerkingsveld jouw persoonlijek speelwijze/wensen kenbaar maken

maar je hebt opzich wel goed punt. hoe denk je dat we die informatie beter / duidelijker kenbaar kunnen maken?
lensflares

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vanmorgen voor het eerst Dark Zone gedaan op level 13. Best interessant, vijanden zijn enorm sterk en het menselijke aspect is interessant, je voelt je nooit comfortabel. Paar keer gekilled tijdens extract door spelers. Toen besloot ik met 30 seconden extract te gaan hetzelfde te doen _O- 2 gasten onder de heli dood, gear geloot en meteen geextract. Duurt zo lang voordat de heli er is :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 21:05
Heb momenteel op de ps4 het probleem dat zodra ik een friend z'n game join, dat ik zijn voice via zowel mn headset als TV hoor. Wil natuurlijk zijn voice niet via de tv, maar lees overal op internet dat dit helemaal niet zou moeten kunnen op de ps4.

Iemand eerder zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet je met je volumetric fog gaan spelen. Die zorgt ervoor dat sneeuw ook oplicht door licht. Waarschijnlijk als je dat uitzet heb je er een stuk minder last van.

Je kan ook eventueel hier kijken: Nvidia Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:34:
[...]

Dan moet je met je volumetric fog gaan spelen. Die zorgt ervoor dat sneeuw ook oplicht door licht. Waarschijnlijk als je dat uitzet heb je er een stuk minder last van.

Je kan ook eventueel hier kijken: Nvidia Guide
Zal er eens naar kijken. Er anoying want soms ben ik volledig blind. Schiet ik de lamp kapot maar 5 sec later brand die al weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:22:
[...]
je kunt in het opmerkingsveld jouw persoonlijek speelwijze/wensen kenbaar maken

maar je hebt opzich wel goed punt. hoe denk je dat we die informatie beter / duidelijker kenbaar kunnen maken?

[...]

lensflares
Dat van dat opmerkingsveld was mij al helemaal ontgaan kerel, dat zou denk ik voldoende kunnen zijn maar volgens mij vullen niet veel mensen dat in, zal erom denken dat sowieso te doen als ik me erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik heb een vraagje, ik ben samen met mijn broer zaterdag begonnen met de division, tot nu toe hebben we alles samen gedaan. Alleen nu kan hij een paar dagen niet, en ik zou graag weer verder willen, maar kunnen we dan zodra hij weer kan die missies van hem (hoofd en sidemissions) allebei samen doen of moet hij dat dan alleen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
destroye schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:59:
Ik heb een vraagje, ik ben samen met mijn broer zaterdag begonnen met de division, tot nu toe hebben we alles samen gedaan. Alleen nu kan hij een paar dagen niet, en ik zou graag weer verder willen, maar kunnen we dan zodra hij weer kan die missies van hem (hoofd en sidemissions) allebei samen doen of moet hij dat dan alleen doen?
Die kan je dan weer samen doen.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
destroye schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:59:
je kunt ten alle tijden samen in de party zitten, iedere missie is tot in de treure te herspelen (div. moeilijkheids niveaus). maar het lvl van de tegenstanders wordt gebaseerd op de speler met het hoogste lvl.

stel jij speelt paar uur/dagen meer; dan kan de kloof best groot worden, waardoor hij serieus moeite heeft met de mobs die jullie treffen in de party. gaat hij alleen, dan is het allemaal volgens reguliere lvl. die grens ligt in mijn beleving ~2lvls verschil dat het te doen is. wordt het groter dan loopt hij voor spek en bonen mee :)

de (side)missies en encounters, zijn te 'vernieuwen' via zon situation borde in een safehouse van die regio.

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Denk dat ze straks een probleem krijgen als de wat fanatiekere spelers hun alt op lvl 30 hebben. Dan heb je een main waarmee je je DZ-rank hoog houdt en een alt om dedicated rogue te gaan zonder consequenties.
Dan kan je een situatie krijgen waarbij bepaalde groepen met hele goede gear de DZ domineren en dan wordt het een stuk lastiger voor de langzamere spelers om DZ-rank 50 te halen.

Persoonlijk zou ik graag een veel hogere risk/reward zien. Iets waarbij je op level 5 Rogue Phoenix Credits krijgt per kill maar bij een death als level 5 rogue drop je een van je equipped items als een public drop. Iedereen kan die oppikken en extracten om de nieuwe eigenaar te worden van misschien wel een legendary gun met geweldige stats (of je deconstruct hem })).

Level 1 t/m 4 blijven zoals ze zijn, dan krijg je ook gelijk het dilemma op level 4, ga je door en riskeer je een item of geef je op. Kan behoorlijke chaos opleveren als meerdere groepen aan het hunten zijn en iedereen die drops wil extracten, een jager kan dan ineens prooi worden. Maar dat zal wel teveel tranen opleveren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugged random echo :(
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UOitrZeavLA]

En ik heb blijkbaar siera jacket geloot in dark zone dit is reward voor 1 van de collectable jackets.
En ja ik heb alle side missions missions en encounters gedaan deze blijft op de map hangen kan niet collected worden, het gaat niet om die spoiler echo.

Toch maar verder gekeken is gewoon een echo die wel collect maar niet verdwijnt van de map dus hele tijd kon ik hem gewoon nog collecten maar was gewoon ergens anders -_-

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Ik heb een paar dagen niet gespeeld, en nu kreeg ik net een update via Uplay, en nu is het spel niet meer te spelen.. Normaal haal ik makkelijk 60fps, en gemiddeld 45FPS in drukke gevechten. Maar nu piek ik met uitzondering op 40fps, maar haal ik gemiddeld niet meer dan 30fps. En als ik in een rustig gebied rond ren stottert de framerate elke 3 seconden voor een seconde of zo, niet te spelen zo..

Heeft iemand anders hier ook last van na deze update?

O ja, niet te vergeten, na de update mag ik lekker bij elke keer opstarten alt/enter doen en mijn resolutie aanpassen omdat hij telkens een zwart scherm geeft.. Dit was bij de launch maar eenmalig..

[ Voor 18% gewijzigd door -DUS- op 14-03-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:21:
Hoi, korte vraag, wat kan ik met een "hergebruikte prestatie mod"? Hoe kan ik die installeren en waar? txs
Die kun je op gear items (zoals een backpack) modden, mits deze een mod slot heeft.

Ik ben net ff in m'n eentje (lvl 16) de DZ01 in geweest. Een aantal items wel kunnen extracten, maar man man man wat werd het me soms moeilijk gemaakt. Stuk of 10 paarse enemies en wat elites. Ik werd geraped :p helpt ook niet echt dat ik aan het begin van een nieuwe DZ player bracket zit.

Geniaal! Vette spanning gehad, niet eens uit angst voor medespelers, maar hoeveelheid NPC's dat me wilde rapen. :+

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 17:49
Even een vraagje. Twee maten van me hebben het spel via Steam gekocht. Nu wilde ik hem zelf via https://uk.gamesplanet.com/ aanschaffen aangezien dat nogal in prijs scheelt. Echter staat dat dit een Uplay key is. Kan ik hem dan niet via Steam activeren, enkel via Uplay? En hoe zit dit dan als ik online met hun wil spelen? Ik neem aan via ingame invites etc en dat dit geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kubusje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:00:
Even een vraagje. Twee maten van me hebben het spel via Steam gekocht. Nu wilde ik hem zelf via https://uk.gamesplanet.com/ aanschaffen aangezien dat nogal in prijs scheelt. Echter staat dat dit een Uplay key is. Kan ik hem dan niet via Steam activeren, enkel via Uplay? En hoe zit dit dan als ik online met hun wil spelen? Ik neem aan via ingame invites etc en dat dit geen probleem is.
gewoon via gamesplanet halen, steam launched uPlay, je kan dus gewoon spelen met de mensen die steam hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Net mijn eerste missie met anderen gedaan via matchmaking. Volledig nieuwe dimensie (ik speel normaal gesproken nooit spellen met anderen)

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Pagina: 1 ... 59 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst