Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:53:
[video]

Welke andere game heb ik dit eerder gezien.
Zullen ze in patch wel het dak bewerken dat er gaten in zitten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Ik vind het wel erg fijn, maar had het niet verwacht inderdaad. Ik had verwacht dat je tijdens combat niet zomaar je skills en gear kan wisselen. Kwam wel érg goed uit toen ik geen medkits had en 1 life bar over had. Even hiden, wisselen naar med skill, activeren en weer terug switchen.

Maargoed, daar zitten (gelukkig) ook weer risico's aan. Een goed geplaatst granaat terwijl je in je inventory zit en je bent dood. En je inventory in DZ checken kan je helemaal vergeten, tenzij je in een groep zit waarbij iemand op de uitkijk staat.
Ja en hoe vaak ik het al niet gehad heb dat ik op V wil drukken voor een medkit te gebruiken en perongeluk op B druk, bam dood xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Ja en hoe vaak ik het al niet gehad heb dat ik op V wil drukken voor een medkit te gebruiken en perongeluk op B druk, bam dood xD
Geen idee, ik speel op de PS4 :P Daar kan je niet per ongeluk op een ander knop drukken, tenzij je motorisch niet helemaal 100 bent :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:59:
[...]

Geen idee, ik speel op de PS4 :P Daar kan je niet per ongeluk op een ander knop drukken, tenzij je motorisch niet helemaal 100 bent :+
Haha nee das het nadeel op keyboard dat B en V dicht naast elkaar zitten (ga vanavond maar is kijken om key mapping ff aan te passen :P )

Zijn er mensen die veel gebruik maken van die explosive bullets enzo? Ik bijna niet.. en zelfde met die consumables.. vergeet het telkens xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Zijn er mensen die veel gebruik maken van die explosive bullets enzo? Ik bijna niet.. en zelfde met die consumables.. vergeet het telkens xD
1x geprobeerd, daarna nooit weer. Voor 1 van de 2 moet je ALT+4 gebruiken, ik natuurlijk ALT+F4 drukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
agoNITE schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:03:
[...]

1x geprobeerd, daarna nooit weer. Voor 1 van de 2 moet je ALT+4 gebruiken, ik natuurlijk ALT+F4 drukken :'(
Hehe oeps :P ik heb ze gebind op mijn F toetsen gewoon zonder de alt :P Thanks to himlims_ met zijn keyboard layout voor die F toetsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Hmm, wat is de default bind voor B dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
The.Sticky schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:09:
[...]
Hmm, wat is de default bind voor B dan? :P
Net opgezocht want dat vroeg ik me ook af. Inventory (alternate key).
Mij gelukkig nog niet overkomen, meteen unbinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:05:
[...]

Hehe oeps :P ik heb ze gebind op mijn F toetsen gewoon zonder de alt :P Thanks to himlims_ met zijn keyboard layout voor die F toetsen :)
er is inmiddels iemand die een interfaceje gemaakt heeft via rainmeter; https://www.vg247.com/201...e-wheel-try-this-instead/

ook niet onaardig (maar ik blijf lekker bij mijn old-skool printje)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Ja indd, ga ik ook doen ja, ga wel via Escape naar Inventory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:05:
[...]

Ik gebruik een Logitech G13. Eerste keer spelen werd er een The Division profiel geladen. Wel zo vervelend! LCD schermp dat van kleur verandert is wel geinig gedaan overigens.

Ik wil binnenkort eens kijken of ik de knoppen wat logischer in kan delen voor The Division (evt. wat met macro's aankloten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 00:08

Dark Angel

Corvette LS Power

-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Ook nooit geweten dat je meer kan doen met consumables dat ze alleen maar uit delen aan NPC's :X

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms baal ik dat mijn weekenden drukker zijn dan doordeweekse dagen. De game is zaterdag in de bus gevallen. De hele zaterdag was al volgepland en dus was er de zondag. Echter, zondag moest er in huis een heleboel gebeuren (semi-voorjaarsschoonmaak). Zondagavond dacht ik wel even te kunnen spelen voor en na het avondeten. Bam! Update van 2,5 Gb. De PS4 trekt natuurlijk de update in delen naar binnen, maar uiteindelijk beginnen de vaste tv-series en heb ik nog steeds geen kogel kunnen lossen in de game...

Hopelijk kan ik vanavond een beginnetje met de game maken en anders morgenavond wanneer de vrouw van huis is. Dan hebben jullie ondertussen je 3e personage op max level gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:19:
Soms baal ik dat mijn weekenden drukker zijn dan doordeweekse dagen. De game is zaterdag in de bus gevallen. De hele zaterdag was al volgepland en dus was er de zondag. Echter, zondag moest er in huis een heleboel gebeuren (semi-voorjaarsschoonmaak). Zondagavond dacht ik wel even te kunnen spelen voor en na het avondeten. Bam! Update van 2,5 Gb. De PS4 trekt natuurlijk de update in delen naar binnen, maar uiteindelijk beginnen de vaste tv-series en heb ik nog steeds geen kogel kunnen lossen in de game...

Hopelijk kan ik vanavond een beginnetje met de game maken en anders morgenavond wanneer de vrouw van huis is. Dan hebben jullie ondertussen je 3e personage op max level gezet.
Dit heb ik dus ook. Was al sinds 2013 ontzettend hyped voor dit spel maar heb er deze week weinig tijd voor gehad. Lelijke is dat ik 2 vrienden dit spel heb aangesmeerd en zij nu ondertussen er meer tijd in hebben zitten dan ik, en ook hogere level hebben dan ik :( Hopelijk vanavond weer :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:34:
[...]

Dit heb ik dus ook. Was al sinds 2013 ontzettend hyped voor dit spel maar heb er deze week weinig tijd voor gehad. Lelijke is dat ik 2 vrienden dit spel heb aangesmeerd en zij nu ondertussen er meer tijd in hebben zitten dan ik, en ook hogere level hebben dan ik :( Hopelijk vanavond weer :+
Mijn oplossing, Maandagavond Gameavond (afgesproken toen we gingen samenwonen omdat ik dat al jaren met vriendin deed :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
agoNITE schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:15:
[...]

Ik gebruik een Logitech G13. Eerste keer spelen werd er een The Division profiel geladen. Wel zo vervelend! LCD schermp dat van kleur verandert is wel geinig gedaan overigens.

Ik wil binnenkort eens kijken of ik de knoppen wat logischer in kan delen voor The Division (evt. wat met macro's aankloten).
een geweldig product is dat, jammer dat logitech nooit een opvolger heeft uitgebracht (ik heb er 2 versleten :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op maandag 14 maart 2016 @ 02:01:
Schijnt dat als je bij dat material conversen de convert knop ingedrukt houdt en de cancel knop spamt dat het dan veel sneller gaat.
Ik zal dit eens proberen. Zit op de PC dus daar werkt het misschien anders. Wel een typisch console dingetje weer (net als de brakke inventory). Het is echt jammer dat ze de menu's totaal niet hebben geoptimaliseerd voor op de pc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Wat een gave game zeg. Ik heb hem pas zaterdag gekocht aangezien ik afgelopen week in New York was. Gisteren voor het eerst gespeeld. Ik ben nu lvl 5, maar ik zag in het base camp al andere mensen lopen met level 12/13/14.

Speelt erg lekker, alleen loop ik er wel tegen aan dat op de map soms dingen te zien zijn die ik gewoon totaal niet kan vinden. Zo heb ik een side missie gedaan waarin je een of ander mokkel, een assassin moet afknallen. Dat heb ik gedaan, en dan liggen er op dat dak achter haar 2 tassen waar weapon parts of iets in zitten.

Maar op de map blijft staan dat daar nog iets ligt, en dat krijg ik met de beste wil ter wereld niet gevonden. Datzelfde ervaar ik ook in 'de garage'. Er is op een gegeven moment een stukje dat je door een garage kunt lopen. Nou, daar liggen dus tools in op een aantal plekken. Ik kan rondlopen wat ik wil, maar hij blijft zeggen dat er nog iets ligt.

Nu stoort het me niet heel erg, maar ik ben er wel zo eentje die graag alles wat er te doen is in een bepaald stuk van de map ook wil doen, ipv er later voor terug te komen, dus het stoort me toch wel een klein beetje :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:36:
[...]

een geweldig product is dat, jammer dat logitech nooit een opvolger heeft uitgebracht (ik heb er 2 versleten :X)
Inderdaad! (Zelf ook al 2 versleten, beide keren die knoppen rond het joystickje kapot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:19:

Haha nee hoor, nog steeds maar level 8 volgens mij, ik doe alles echt heel rustig aan, vind het heerlijk om gewoon wat te freeroamen door de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:36:
[...]

Mijn oplossing, Maandagavond Gameavond (afgesproken toen we gingen samenwonen omdat ik dat al jaren met vriendin deed :D )
Probleem is, avonden kan ik prima gamen maar je kan maar zoveel doen op een avond zonder de volgende dag brak op je werk te zitten. Zaterdagen zijn juist ideaal om lekker lang en ver te komen.. Maar ja, dan moeten je dagen niet vol gepland worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Probleem is, avonden kan ik prima gamen maar je kan maar zoveel doen op een avond zonder de volgende dag brak op je werk te zitten. Zaterdagen zijn juist ideaal om lekker lang en ver te komen.. Maar ja, dan moeten je dagen niet vol gepland worden :/
Mwa als je van uur of 8 tot uur of 1 speelt schiet het ook aardig op :)
Deze week heb ik dan weer geluk vergeleken met vorige week.
Vorige week was ze iedere avond thuis en afgelopen weekend was ze ook vrij.

Nu is het, vanavond gameavond, morgen, woensdag en vrijdag heeft ze late dienst dus pas om 12u thuis ofzo :P
En komend weekend moet ze vroege dienst werken, is ze vanaf 6u tot 4u weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Nu is het, vanavond gameavond, morgen, woensdag en vrijdag heeft ze late dienst dus pas om 12u thuis ofzo :P
Gewoon je relatie beëindigen joh.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:47:
[...]

Haha :P nee ga in september juist trouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:47:
[...]

Haha :P nee ga in september juist trouwen :P
Dan weet je dat je het ea in je huwelijkse vw mee moet nemen he.

Je kan ook al haar vriendinnen even appen dat ze zich slecht voelt en alleen, dat ze graag de avonden wat om handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Dat is ook wat ik ongeveer doe, maar afgelopen week had ik ook 's avonds soms dingen. Vanavond hoop ik weer wat tijd te hebben maar bijv morgen heb ik alweer iets anders in gepland. Maakt verder ook niet uit hoor, bedoel ik vermaak me wel. Maar je loopt wel tegen de level brackets aan en als je dan joined met je vrienden die hoger zijn speelt het toch meer als een "ik moet inlopen op de rest' spel dan "ik kan mn tijd nemen en genieten" game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 11:47
Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:47:
[...]
Hier juist een vraag voor mij en vriendin :) Is het nou mogelijk om alles samen te doen? En is dat ook een beetje leuk :) Klinkt wel geinig als een spel voor ons 2e. (Hebben 2 PS4's staan in de woonkamer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:02:
[...]
Ik zou niet eens weten hoe dit moet op een PS4 :) gisteren nog naar gezocht maar niet zo snel kunnen vinden.

Via die PS4 community zie je niet zo snel wie welk level is of kijk ik erover heen? Het lijkt me wel tof met een groepje mensen van rond mijn level (10 nu) ff de DZ in te gaan, maar kan dus nergens zien wie welk level is..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
RuttoG schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Hier juist een vraag voor mij en vriendin :) Is het nou mogelijk om alles samen te doen? En is dat ook een beetje leuk :) Klinkt wel geinig als een spel voor ons 2e. (Hebben 2 PS4's staan in de woonkamer)
Whut? 2 PS4's? Hebben jullie dan ook 2 TV's? Wel gezellig, zo naast elkaar gamen :P Mijn vriendin gamed dan weer niet, behalve dan Hay Day op haar telefoon en soms wat 3DS XL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
TgR_KILLER schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:53:
[...]

Ik zou niet eens weten hoe dit moet op een PS4 :) gisteren nog naar gezocht maar niet zo snel kunnen vinden.

Via die PS4 community zie je niet zo snel wie welk level is of kijk ik erover heen? Het lijkt me wel tof met een groepje mensen van rond mijn level (10 nu) ff de DZ in te gaan, maar kan dus nergens zien wie welk level is..
Rechteknopje op je D-Pad, krijg je een selectionwheel. Daar kan je je consumable activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Dat is ook wat ik ongeveer doe, maar afgelopen week had ik ook 's avonds soms dingen. Vanavond hoop ik weer wat tijd te hebben maar bijv morgen heb ik alweer iets anders in gepland. Maakt verder ook niet uit hoor, bedoel ik vermaak me wel. Maar je loopt wel tegen de level brackets aan en als je dan joined met je vrienden die hoger zijn speelt het toch meer als een "ik moet inlopen op de rest' spel dan "ik kan mn tijd nemen en genieten" game ;)
Klopt, daarom speel ik het vaak toch gewoon solo. Ik zit dan wel met vrienden in een party-chat (PS4), maar niet in een squad. Als ze toch in m'n squad zitten, krijg ik zwaardere enemies voor m'n kiezen. :P Ik heb geen zin om 'in te lopen' op hen. Doe het liever wat rustiger.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Klopt, daarom speel ik het vaak toch gewoon solo. Ik zit dan wel met vrienden in een party-chat (PS4), maar niet in een squad. Als ze toch in m'n squad zitten, krijg ik zwaardere enemies voor m'n kiezen. :P Ik heb geen zin om 'in te lopen' op hen. Doe het liever wat rustiger.
Zal bij mij niet anders zijn hoor, die gasten waarmee ik samenspeel spelen ook meer dan mij dus die gaan mij nog wel inhalen, maar heb genoeg spelers in mijn lijst (van GoT) waarmee ik ook wel samen zal gaan spelen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
Just_A_User schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:54:
[...]
Whut? 2 PS4's? Hebben jullie dan ook 2 TV's? Wel gezellig, zo naast elkaar gamen :P Mijn vriendin gamed dan weer niet, behalve dan Hay Day op haar telefoon en soms wat 3DS XL.
Haha ja ook wel erg blij mee dat ze gamen leuk vind hoor, maar ook niet alles :) Heb een kastje gemaakt waar een 24inch monitor uit komt en die trek ik voor me op de bank en daar game ik op. Zij gebruikt gewoon de TV.

Maar zoek een beetje naar wat afwisseling naast Call of Duty en las dat dit aardig coop kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Is dit nog een beetje leuk op de PC? Of is dit echt een typisch 1 x spelen game, multigenre, niet echt potentie voor een jarenlange topper voor ook online? Het komt allemaal een beetje console-achtig en de zoveelste look-a-like over. De UI lijkt op Call of Duty / Battlefield..

Update
Laat maar, ik zie op de screenshots dat dit 10 x niks is voor mij. Dit is toch stukken lagere kwaliteit dan die pc shooters van jaren terug. Jammer. Als ze meer succes op de PC willen, zullen ze moeten zorgen voor een andere UI, en niet van die lompe blokken in je beeld, en flashy zaken in je beeld.

[ Voor 73% gewijzigd door Luxicon op 14-03-2016 13:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
RuttoG schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:58:
[...]

Haha ja ook wel erg blij mee dat ze gamen leuk vind hoor, maar ook niet alles :) Heb een kastje gemaakt waar een 24inch monitor uit komt en die trek ik voor me op de bank en daar game ik op. Zij gebruikt gewoon de TV.

Maar zoek een beetje naar wat afwisseling naast Call of Duty en las dat dit aardig coop kan :)
Haha, hier ook de vrouw wil ook meer spelen.
Zou bijna het spel opnieuw kopen en een psn+ abbo.

Alles aansluiten en gamen naast elkaar ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:59:
Is dit nog een beetje leuk op de PC? Of is dit echt een typisch 1 x spelen game, multigenre, niet echt potentie voor een jarenlange topper voor ook online? Het komt allemaal een beetje console-achtig en de zoveelste look-a-like over. De UI lijkt op Call of Duty / Battlefield..

Update
Laat maar, ik zie op de screenshots dat dit 10 x niks is voor mij. Dit is toch stukken lagere kwaliteit dan die pc shooters van jaren terug. Jammer.
Wat gaaf, jij weet op basis van screenshots al hoe het spel speelt en wat de kwaliteit van de gameplay is? Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Wat gaaf, jij weet op basis van screenshots al hoe het spel speelt en wat de kwaliteit van de gameplay is? Chapeau!
Ja inderdaad, dat past perfect in het rijtje met Battlefield / Call of Duty. Zeker de UI (dus datgene dat je informatie heeft). Puur alleen dat al. Hoe dat op de console zit weet ik niet, maar op de PC is het dan even leuk, met de hype, en daarna speelt niemand het meer. Ja sommige, maar het is niet zoals vroeger met Battlefield 1942 dat kapot gespeeld werd.

[ Voor 21% gewijzigd door Luxicon op 14-03-2016 13:06 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Ja inderdaad, dat past perfect in het rijtje met Battlefield / Call of Duty. Zeker de UI (dus datgene dat je informatie heeft). Puur alleen dat al.
Haha wat een bullshit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:59:

Update
Laat maar, ik zie op de screenshots dat dit 10 x niks is voor mij.
Dat ligt natuurlijk volledig aan de roadmap qua endgame. Momenteel heb ik het idee dat de lvl 30 wel erg snel bereikt wordt.

Die masterrace aanvulling maakt de troll reactie af 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door shoombak op 14-03-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
[...]

Ja inderdaad, dat past perfect in het rijtje met Battlefield / Call of Duty. Zeker de UI (dus datgene dat je informatie heeft). Puur alleen dat al.
Nou, als dat je conclusie is dan kun je nu weer andere topics opzoeken toch? Heeft geen zin door te praten over een game die je totaal niet zint (en dat mag uiteraard, niet elke game is voor iedereen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Als jij het spel zo wilt beoordelen, dan is dat jouw keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ik snap dat de gameplay iets anders is, maar qua toeters en bellen past het precies. Het is een soort compleet plaatje dat hetzelfde aan zal voelen en daardoor niets voor mij. Ik heb me de laatste jaren wel vaker laten verleiden om toch over te gaan tot aankoop, denkende aan CoD, Bad Company 2. Het kan best leuk zijn, maar het grote probleem voor de PC, zijn de console looks en besturing van menu's en dergelijke. Het zou al enorm veel helpen als ze voor de PC een andere look daarvan ontwikkelen.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
[...]

Ja inderdaad, dat past perfect in het rijtje met Battlefield / Call of Duty. Zeker de UI (dus datgene dat je informatie heeft). Puur alleen dat al. Hoe dat op de console zit weet ik niet, maar op de PC is het dan even leuk, met de hype, en daarna speelt niemand het meer. Ja sommige, maar het is niet zoals vroeger met Battlefield 1942 dat kapot gespeeld werd.
Gozer hoe kan je iets beoordelen op alleen screenshots? Heb je de Beta gespeeld of filmpjes bekeken?
Omdat het niks voor jou is wil dat niet zeggen dat niemand het gaat spelen..
Maar als de game niks voor jou is, waarom reageer je hier dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Gozer hoe kan je iets beoordelen op alleen screenshots? Heb je de Beta gespeeld of filmpjes bekeken?
Dit zegt iedereen die op de console gamed, maar ik heb veel game ervaring en kan prima beoordelen op basis van screenshots. Voor op de PC is dit gewoon the next actie shooter. Daar heb ik geen zin in.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Hey peepz, vanaf welke lvl maak je goeie kans in DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas bagger weinig tijd gehad om te spelen en toen ik kon spelen kreeg ik de microfoon van mijn headset niet werkend (sorry GOTDusty ;)) Maar goed, ik ben inmiddels lvl 9 en loop dus waanzinnig achter op iedereen maar dat maakt me niet veel uit, geen tijd om te spelen is nu eenmaal geen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DZn2Qhd.jpg
xamirz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:10:
Hey peepz, vanaf welke lvl maak je goeie kans in DZ?
alles onder de 30 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:09:
[...]

Ik krijg bij dat soort reacties altijd het idee dat mensen stiekem willen zien of ze overgehaald kunnen worden om het spel toch wel te halen. Jammerlijke hiervan is dat wij dat helemaal niet kunnen doen.

Tip voor iedereen: Vind je het spel niks? dat hoef je dan niet hier te posten. Vind je het spel tof? Post er op los. Twijfel je? Doe dan onderzoek naar het spel en stel inhoudelijke vragen.

Iedereen staat vrij om een spel te beoordelen op wat hij belangrijk vindt, als dat de UI is dan wens ik hem daar veel succes mee. :)

Best joke is: dit is helemaal geen shooter 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Melantrix op 14-03-2016 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:52
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Dit zegt iedereen die op de console gamed, maar ik heb veel game ervaring en kan prima beoordelen op basis van screenshots. Voor op de PC is dit gewoon the next actie shooter. Daar heb ik geen zin in.
Dan nogmaals de vraag wat doe je hier dan! Ga lekker een ander forum vol gooien met je beoordelingen op basis screenshots doe dat niet hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:11:
Helaas bagger weinig tijd gehad om te spelen en toen ik kon spelen kreeg ik de microfoon van mijn headset niet werkend (sorry GOTDusty ;)) Maar goed, ik ben inmiddels lvl 9 en loop dus waanzinnig achter op iedereen maar dat maakt me niet veel uit, geen tijd om te spelen is nu eenmaal geen tijd.
Laat je niet opjagen. Ik zou vooral de tijd nemen om het te spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Fuck mensen, ik kom door mijn drukke bestaan niet zovaak op fora. En als ik hier dan es een keertje wat lees gaat het steevast over de kwaliteit van de gfx, fps, enz.... :| :|

kent er misschien iemand een plaatseke/site waar echt over de game wordt gepraat, tips, gameplay, interresante weetjes enzo???

Mensen die hierop nog liggen te zeiken, kunnen beter stoppen met gamen en een Film opzetten segh ...
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
RuttoG schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:51:
[...]
Ik denk dat je je prima zult vermaken. Solo is het spel prima te spelen, wat betreft het exploren en gewoon free roamen en oppakken waar je zin in hebt.

Samen missies doen is zoveel leuker. Je kunt tactisch te werk gaan, counteren, terugtrekken. Zeker als je missies op hard gaat spelen kun je daar een hoop lol aan beleven.

Ja, ik weet dat sommigen door de levels heen vliegen en ook op hard weinig moeite hebben. Dat heb ik ook niet als ik de game mechanics ga uitbuiten. Echter als je gewoon in teamverband aan de slag gaat heb ik zelf in ieder geval erg veel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:11:
[...]

Ik krijg bij dat soort reacties altijd het idee dat mensen stiekem willen zien of ze overgehaald kunnen worden om het spel toch wel te halen. Jammerlijke hiervan is dat wij dat helemaal niet kunnen doen.

Tip voor iedereen: Vind je het spel niks? dat hoef je dan niet hier te posten. Vind je het spel tof? Post er op los. Twijfel je? Doe dan onderzoek naar het spel en stel inhoudelijke vragen.

Iedereen staat vrij om een spel te beoordelen op wat hij belangrijk vindt, als dat de UI is dan wens ik hem daar veel succes mee. :)
Nah, ik volgde het min of meer. De hype is real. Maar het valt mij tegen. Ik speel gewoon veel games hoor, dat kan je op mijn Steam zien bijvoorbeeld. Maar wat dan opvalt, is dat dat over het algemeen niet multi platform games zijn. Daardoor hoop ik iedere keer dat er een game komt, die wel interessant is op de PC. Het is heel begrijpelijk en leuk voor de gamers, maar ik heb minder met console games. Daar is geen trollen of wat dan ook aan. Ik heb ook genoeg multiplatform games op Steam, maar daar voel ik mij nou eenmaal minder tot aangetrokken. En ik hoopte dat dit spel wat meer 'serieus' was, maar het er gewoon typisch uit als een next-action-shooter voor de console.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Ik weet zeker dat je het dan maar beter niet kunt spelen. Niet alleen ligt het je al niet zonder het te hebben geprobeerd, maar je klinkt ook niet echt als iemand waar anderen graag mee samenspelen zo op het eerste gezicht. Ik zie hier persoonlijk geen enkele vergelijking in met games als Battlefield en COD behalve dan dat er in allebei wordt geschoten.

Persoonlijk zeg ik gewoon, als je er geen zin in hebt, doe het dan lekker niet..niet dan? Nou dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Ik weet zeker dat je het dan maar beter niet kunt spelen. Niet alleen ligt het je al niet zonder het te hebben geprobeerd, maar je klinkt ook niet echt als iemand waar anderen graag mee samenspelen zo op het eerste gezicht. Ik zie hier persoonlijk geen enkele vergelijking in met games als Battlefield en COD behalve dan dat er in allebei wordt geschoten.

Persoonlijk zeg ik gewoon, als je er geen zin in hebt, doe het dan lekker niet..niet dan? Nou dan!
Daarom vroeg ik mij af wat PC gamers ervan vinden.. En het uiterlijk laat zien dat het pro-console is, iets waar ik niks mee heb. Een shooter voor de console ontwikkeld, zal heel anders zijn dan dat het voor de pc speciaal is ontwikkeld. Soms hoop dat het toch heel erg populair gaat worden voor de PC, maar vaak blijkt dat niet geval. Modern Warfare is dat wel geworden, maar verder niet echt de laatste jaren.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Haha, het was wel een serieuze vraag.
Ik ben nu lvl 8, en ik vraag me af of ik überhaupt kans maak in DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xamirz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:16:
[...]

dat zeg ik; onder de lvl 30 is de darkzone best leuk (mijn ervaring, iemand anders kan goed hele andere beleving hebben)

het is vooral praktisch om 'even snel' wat gear voor jouw lvl te halen; en dan weer verder pve

in de dz lvl je alleen je dz-level, niet je overal lvl

wat let je; ga erheen? kunt namelijk weinig verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Nah, ik volgde het min of meer. De hype is real. Maar het valt mij tegen. Ik speel gewoon veel games hoor, dat kan je op mijn Steam zien bijvoorbeeld. Maar wat dan opvalt, is dat dat over het algemeen niet multi platform games zijn. Daardoor hoop ik iedere keer dat er een game komt, die wel interessant is op de PC. Het is heel begrijpelijk en leuk voor de gamers, maar ik heb minder met console games. Daar is geen trollen of wat dan ook aan. Ik heb ook genoeg multiplatform games op Steam, maar daar voel ik mij nou eenmaal minder tot aangetrokken. En ik hoopte dat dit spel wat meer 'serieus' was, maar het er gewoon typisch uit als een next-action-shooter voor de console.
En dat is dan prima toch, als jij het spel zo beoordeeld en niks vind dan zou ik het ook niet gaan spelen. Maar de vraag is wel of het nodig is om dat dan in deze thread te plaatsen. Ik zie daar gewoon het nut niet van in. Of is het de bedoeling dan in ik elke game tread die ik niet speel te gaan posten dat ik hem niet ga spelen/kopen om wat voor reden dan ook? >:)

Ik vind het gewoon een beetje nutteloos en onzinnig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De laagste level enemies zitten, voor jouw level bracket [1-14], tussen de 10-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Daarom vroeg ik mij af wat PC gamers ervan vinden.. En het uiterlijk laat zien dat het pro-console is, iets waar ik niks mee heb. Een shooter voor de console ontwikkeld, zal heel anders zijn dan dat het voor de pc speciaal is ontwikkeld. Soms hoop dat het toch heel erg populair gaat worden voor de PC, maar vaak blijkt dat niet geval. Modern Warfare is dat wel geworden, maar verder niet echt de laatste jaren.
Het is alleen geen shooter, en daar ga je mis in je vergelijking. Voor zover ik overigens kan zien is The Division ook behoorlijk populair hoor op de PC. De meeste GOT spelers zijn bijvoorbeeld PC gamers als ik het een beetje heb gevolgd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:17:
[...]

En dat is dan prima toch, als jij het spel zo beoordeeld en niks vind dan zou ik het ook niet gaan spelen. Maar de vraag is wel of het nodig is om dat dan in deze thread te plaatsen. Ik zie daar gewoon het nut niet van in. Of is het de bedoeling dan in ik elke game tread die ik niet speel te gaan posten dat ik hem niet ga spelen/kopen om wat voor reden dan ook? >:)

Ik vind het gewoon een beetje nutteloos en onzinnig :X
In eerste instantie vroeg ik mij af of iemand van de pc kant kon vertellen of dit een leuk spel is, maar nee, niks voor mij. Veel plezier met spelen verder. Ik ga wel CS GO spelen. :P

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Het is alleen geen shooter, en daar ga je mis in je vergelijking. Voor zover ik overigens kan zien is The Division ook behoorlijk populair hoor op de PC. De meeste GOT spelers zijn bijvoorbeeld PC gamers als ik het een beetje heb gevolgd hier.
Jep, ik ben een Pc gamer in hart en nieren :*) En het bevalt prima. Heb nergens last van en merk ook nergens dat het een console port is. Sterker nog, dit is een van de beste pc games ooit, alleen al kijkend naar hoe het geoptimaliseerd is qua performance. Maar dat is heir al verscheidene keren genoemd dus dat zal hij wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T.net aanmeldingen:
[1] PC: 135
[2] PS4: 91
[3] XBONE: 36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 23:00
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:19:
[...]
In eerste instantie vroeg ik mij af of iemand van de pc kant kon vertellen of dit een leuk spel is, maar nee, niks voor mij. Veel plezier met spelen verder. Ik ga wel CS GO spelen. :P
*O* :w

Ik geloof dat ik alle battefield games wel heb gespeeld en ik vind dit een verademing en welkome afwisseling. Sinds gisteren begonnen en kan niet wachten tot ik vanavond weer kan spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 14-03-2016 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The.Sticky
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:16:
[...]

Haha, nou ik ben een PC gamer in hart en nieren. En heb ook echt vele uren in meerdere CoD's op de PC gestoken (MW, MW2 en BO) en daarnaast ook nog vele uren in BF3 en BF4. Allemaal online multiplayer. En ik kan je vertellen dat deze game echt in geen enkele vorm te vergelijken is met dat soort games.

The Division heeft echt een eigen karakter en een eigen vorm qua gameplay. En ik merk echt totaal niet dat de game bijvoorbeeld voor consoles is ontwikkeld, want dat is het niet. Ze hebben enorm veel zorg en aandacht besteed aan de PC versie als je 't mij vraagt.

Anyway, ik snap je gehele onderbouwing niet echt richting deze game, maar dat kan 'm ook aan mij liggen. Gezien je nogal grote aannames doet over deze game, kun je 'm beter links laten liggen en wat anders gaan doen.

[ Voor 0% gewijzigd door The.Sticky op 14-03-2016 13:23 . Reden: typos! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zullen we weer gezellig over de game gaan babbelen? Ik zoek nog steeds vrijwilligers namelijk. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:17:
[...]

dat zeg ik; onder de lvl 30 is de darkzone best leuk (mijn ervaring, iemand anders kan goed hele andere beleving hebben)

het is vooral praktisch om 'even snel' wat gear voor jouw lvl te halen; en dan weer verder pve

in de dz lvl je alleen je dz-level, niet je overal lvl

wat let je; ga erheen? kunt namelijk weinig verliezen
Ok, dat is nice dat je lvls los van elkaar zijn... DAN GAAN WE LOS BOYZ :P
Bedankt peepz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:19:
[...]

lekker genieten van die masterrace interface :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:20:
Zullen we weer gezellig over de game gaan babbelen? Ik zoek nog steeds vrijwilligers namelijk. :+
Als ik tijd heb en het niet vergeet vanmiddag zal ik eens kijken voro bracket 15-19. Ik ben nu level 18 dus dat zou goed moeten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
shoombak schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:21:
[...]

lekker genieten van die masterrace interface :9~
Een ander soort race ja. Wat zorgt voor andere games. >:)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:23:
[...]

Een ander soort race ja. Wat zorgt voor andere games. >:)
HEEEE jij ging weg! :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
Ik wil op zich wel samen spelen met andere mensen, maar ik ben pas level 5 en net pas aan het ontdekken eigenlijk. Ik speelde gisteren in mn eentje en ben nu bij die 2e basis waar je dan de 3 verschillende delen weer moet activeren. Ik ben nu onderweg om die arts te bevrijden en terug te brengen naar de basis, maar gisteren werd ik daar afgeknald.

Ik denk dat ik nu meer een blok aan het been ben van andere mensen dan dat ik iets toevoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
Luxicon schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:14:
[...]

Ik speel op de PC en vindt de besturing / ui zo slecht nog niet als je even kunt wennen. Er is ruimte voor tweaks, maar ik heb gemerkt dat ze op het moment best veel met tips doen.

Ik weet niet wat voor graphics je hebt bekeken maar de graphics op ultra zijn helemaal niet slecht, daarnaast zijn er geloof ik ook nog mods die het er nóg beter uit laten zien. Helaas draait mijn pc dit niet :+ .
Ook vergelijken met CoD of BF vind ik helemaal niet op zijn plaats. Zijn totaal verschillende spellen die nergens op elkaar lijken. Dit spel doet me meer denken aan het teamwork/plezier dat ik in Arma had dan alles wat aan CoD of BF heb gespeeld.

Jammer dat je de beta niet hebt gespeeld, misschien dat een Twitch stream/yt video je keuze helemaal kan bevestigen? Afgaan op screenshots vind ik namelijk slap en zeker niet slim voor iemand die zegt dat die al heel wat gegamed heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Just_A_User schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:24:
Ik wil op zich wel samen spelen met andere mensen, maar ik ben pas level 5 en net pas aan het ontdekken eigenlijk. Ik speelde gisteren in mn eentje en ben nu bij die 2e basis waar je dan de 3 verschillende delen weer moet activeren. Ik ben nu onderweg om die arts te bevrijden en terug te brengen naar de basis, maar gisteren werd ik daar afgeknald.

Ik denk dat ik nu meer een blok aan het been ben van andere mensen dan dat ik iets toevoeg :)
Welnee joh, gewoon lekker meespelen en dan gaat het levelen hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke game zeg, maar hadden ze echt niet een beter scherm kunnen maken op het moment dat je je cosmetic gear checkt? Ik wil kunnen in zoomen, en niet een zwarte muts dragen om dat het licht net verkeerd valt. :s
Dit zijn van die dingen die ik heel vreemd vind voor een game die zolang in ontwikkeling is, ik heb dan ook het vermoeden dat ze tijdens de ontwikkeling het roer hebben omgegooid oid. Zelfde geld voor character customisation aan het begin. En zo zijn er meer dingetjes die intuïtiever en gelikter hadden kunnen zijn, zeker voor een game die jaren in ontwikkeling is geweest.

Maaaaaar, wat een heerlijke game zeg! De sfeer en zo is dik in order, en er is een berg aan potentie. Nu maar hopen dat ubisoft er alles aan gaat doen om deze game de komende jaren te laten groeien/perfectioneren. En alle verschillende soorten gamers aandacht te geven.
Indien ze laten zien dit daadwerkelijk te doen dan overweeg ik als hoge uitzondering een season pass aan te schaffen. Maar eerst bewijzen de komende maanden, lullen kunnen al die bedrijven wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

Als je kans ziet afgeknald te worden in die arts-missie dan ben ik inderdaad bang dat je niet echt wat toe zou voegen aan veel groepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin, ik ben zelf ook nog maar lvl 9 en je moet gewoon rustig wennen. Niet iedereen is pro-gamer ;) Ik had in het begin ontzettend veel moeite met het bevrijden van die tech gozer Paul Rhodes (geloof ik) omdat de boss daar me echt steeds met 2 schoten omlegde, maar moet je je indenken wat een ontzettende boost ik kreeg toen het me eindelijk toch lukte. Het is een game die sommige mensen heel snel zullen spelen waarin ze ook heel snel zullen levelen en dan hebben we de iets mindere goden die het rustiger aan doen. Punt 1 omdat ze gewoon niet zo snel zijn, punt 2 misschien minder tijd...maar hey, gewoon genieten. (En je frustreren als het je weer niet lukt om die named boss neer te krijgen. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ben ook met level 8 de Dark Zone ingegaan en het viel me niet tegen. Ga alleen niet in je eentje een groep vijanden van 4 levels hoger aanvallen. ;)

Sowieso spelen mensen meer samen dan tegen elkaar, dus loop gewoon met een andere speler mee en/of sluit je aan bij gevechten die plaats vinden. Je gaat vast wel vaak dood, maar zult leuke loot overhouden t.o.v. wat je nu hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 14-09 12:47
Heb trouwens gemerkt dat er in de Darkzone niet veel slimmen mensen rondlopen.

Als je wilt dat mensen rogue gaan op je moet je maar eens hard schreeuwen in in game voice dat je een legendary/gold drop hebt. Gisteren maakte ik zelfs mee dat een groepje van 2 ging aftellen in game voor ze op me gingen schieten (hadden ze zelf niet in de gaten). Meteen signature gepopt en samen met een maat de 2 rogues in 3 seconden gekilld.

Daarna hoor je ze nog zeggen "Holy shit, I think we made a bad choice".

Geweldig _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_A_User
Haribo112 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Als je kans ziet afgeknald te worden in die arts-missie dan ben ik inderdaad bang dat je niet echt wat toe zou voegen aan veel groepen...
En weer andere groepen zou ik niet mee samen willen spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
NLxAROSA schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Ik ben ook met level 8 de Dark Zone ingegaan en het viel me niet tegen. Ga alleen niet in je eentje een groep vijanden van 4 levels hoger aanvallen. ;)

Sowieso spelen mensen meer samen dan tegen elkaar, dus loop gewoon met een andere speler mee en/of sluit je aan bij gevechten die plaats vinden. Je gaat vast wel vaak dood, maar zult leuke loot overhouden t.o.v. wat je nu hebt.
ja het komt een beetje omdat het gewoon absoluut geen zin heeft om rogue te gaan. soms is het wel leuk om net voor een extraction iemand dood te maken en zijn gear te extracten, maar als je daarna zelf dood gemaakt word terwijl je rogue bent verlies je echt super veel ( soms wel een uur aan DZ cash en exp). dus op level 30 zijn er inderdaad veel mensen die niet rogue durven gaan. wat dan wel weer leuk is, mensen die per ongeluk op elkaar schieten en zo rogue gaan :P, meteen jagen die gasten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:13:
[...]
Ik denk dat je je prima zult vermaken. Solo is het spel prima te spelen, wat betreft het exploren en gewoon free roamen en oppakken waar je zin in hebt.

Samen missies doen is zoveel leuker. Je kunt tactisch te werk gaan, counteren, terugtrekken. Zeker als je missies op hard gaat spelen kun je daar een hoop lol aan beleven.

Ja, ik weet dat sommigen door de levels heen vliegen en ook op hard weinig moeite hebben. Dat heb ik ook niet als ik de game mechanics ga uitbuiten. Echter als je gewoon in teamverband aan de slag gaat heb ik zelf in ieder geval erg veel lol.
Bedankt voor de uitleg! :) Ik ga hem vanavond maar downloaden en testen ben benieuwd! Ben wat voorzichtiger geworden sinds ik spellen die ik op beide PS4's wil spelen moet downloaden en dus de volle prijs moet betalen :) (Nog steeds goedkoper dan 2 discs kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:32:
[...]

ja het komt een beetje omdat het gewoon absoluut geen zin heeft om rogue te gaan. soms is het wel leuk om net voor een extraction iemand dood te maken en zijn gear te extracten, maar als je daarna zelf dood gemaakt word terwijl je rogue bent verlies je echt super veel ( soms wel een uur aan DZ cash en exp). dus op level 30 zijn er inderdaad veel mensen die niet rogue durven gaan. wat dan wel weer leuk is, mensen die per ongeluk op elkaar schieten en zo rogue gaan :P, meteen jagen die gasten :D
wanneer beetje geel ben, ga ik al mijn dz credits en xp er in een avond doorheen janken; rogue gaan is het leukste van de game, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. heb ik eenmaal beetje gear, dan eindleijk los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
RuttoG schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:32:
[...]
Bedankt voor de uitleg! :) Ik ga hem vanavond maar downloaden en testen ben benieuwd! Ben wat voorzichtiger geworden sinds ik spellen die ik op beide PS4's wil spelen moet downloaden en dus de volle prijs moet betalen :) (Nog steeds goedkoper dan 2 discs kopen)
Ja dat snap ik. Alhoewel je niet mag klagen als consument als je al twee PS4's bezit om te gamen ;).

Zorg er wel voor dat je samen niet teveel levels uit elkaar loopt anders is het een stuk minder leuk. Als de ander vijf levels hoger is, dan zul je soms met 1 schot al dood gaan en doe je ook weinig damage. Dat haalt de plezier er uit. Creëer dus een tweede char als je ook veel solo speelt (tenzij je beiden ook veel solo speelt). Jammer dat je de beta hebt gemist, was een mooie kans geweest om het uit te proberen samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Ben nu ook the divsion aan het downloaden, ondertussen opzoek naar beginners tips :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
manii schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:40:
Ben nu ook the divsion aan het downloaden, ondertussen opzoek naar beginners tips :D
In afgelopen 230 pagina's zul je best wat treffen ;)

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Haribo112 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:27:
[...]

Euhm je reactie slaat nergens op..
Je kan altijd wat toevoegen aan een groep!
En niet iedereen heeft de game even snel door of is even goed als een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lavidz
  • Laatst online: 17-07 13:53
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:40:
[...]

Euhm je reactie slaat nergens op..
Je kan altijd wat toevoegen aan een groep!
En niet iedereen heeft de game even snel door of is even goed als een ander.
Menselijke schilden zijn ook top om aggro te vangen! ;)
Ballistic shield is ook echt wel gaaf

PSN: Lavidz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:35:
[...]

wanneer beetje geel ben, ga ik al mijn dz credits en xp er in een avond doorheen janken; rogue gaan is het leukste van de game, maar de voordelen wegen niet op tegen de nadelen. heb ik eenmaal beetje gear, dan eindleijk los
Gisteren met een maatje ongeveer 5 mensen boos gemaakt door wat purple drops te jatten (Wij zijn beide pas 23) vervolgens weg rennen en nog wat mensen onder weg afmaken en we hadden een man hunt te pakken.

Vlak bij de onderste saferoom om het hoekje zit zo'n point of interest, aan de achterkant zijn we omhoog geklommen. Daar zijn 3 plekken waar je naar boven kan via zo' touw, dus we besloten daar maar te blijven. Vervolgens nog een paar mensen vermoord die ons probeerde te vermoorden. Op een gegeven moment regende het granaten :P Er zaten nog steeds zo'n 4 mensen beneden.

Uiteindelijk de manhunt overleeft. Kregen we net iets meer als 1k DZ credits voor, dus idd Rogue gaan op zich het is het niet waard want dat krijg je ook uit een DZ chest die je met een key open moet maken.

Wel leuk een van die pannenkoeken beneden schoot te laat op die vriend van me en ging daar door Rogue en die werd afgeslacht door iedereen die er was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:38:
[...]
Ja dat snap ik. Alhoewel je niet mag klagen als consument als je al twee PS4's bezit om te gamen ;).

Zorg er wel voor dat je samen niet teveel levels uit elkaar loopt anders is het een stuk minder leuk. Als de ander vijf levels hoger is, dan zul je soms met 1 schot al dood gaan en doe je ook weinig damage. Dat haalt de plezier er uit. Creëer dus een tweede char als je ook veel solo speelt (tenzij je beiden ook veel solo speelt). Jammer dat je de beta hebt gemist, was een mooie kans geweest om het uit te proberen samen.
Haha dat is dan ook wel weer waar 8)7

Zullen dit waarschijnlijk ook echt met ze 2e spelen dus gelukkig moet dat meevallen, maar bedankt voor de tip! :) (Hebben vaak zelf wel een spel die de ander niet leuk vind voor als we niet samen zijn)

Ja daar dacht ik ook al aan, had dat hele coop niet door anders had ik zeker de beta geprobeerd! Dacht dat het vooral single player en online was. (En online hebben we al die COD verslaving :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Dit weekend op het aanraden van vrienden gekocht en moet zeggen dat het lang geleden is dat ik mij nog zo lang kon vermaken in een shooter game. Enige wat ik nog steeds beetje raar vind is dat je niet echt kan springen. Ik zou het zelf ook plezant vinden mocht ik op dingen kunnen springen en klauteren om positie te nemen. Ook de moeilijkheidsgraad is best wel ok. Dat je steeds de lijntjes moet volgen lijkt een beetje kinderlijk maar het brengt je wel steeds naar de leuke dingen in de game.
De hele interface is ook één van de beste die ik ooit in een game zag. Het is even wennen maar dat gaat best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
manii schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:40:
Er is maar één tip: lekker zelf op ontdekking gaan.
Maar als je dan toch dingen graag voorgekauwd krijg: ik zou alles deconstructen en niets (ver)kopen. Er is genoeg spul te vinden.

Maar dan heb je weer een mening ;). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:42:
[...]
Uiteindelijk de manhunt overleeft. Kregen we net iets meer als 1k DZ credits voor, dus idd Rogue gaan op zich het is het niet waard want dat krijg je ook uit een DZ chest die je met een key open moet maken.
je krijgt meer credits uit een kist; 1000dz, manhunt overleven is max 609 of 709 (heb samen met hatseflats een manhunt overleefd). maar dat onderstreept mijn eerdere bericht alleen maar meer; het loont niet om rogue te gaan.

rogue gaan biedt voordeel dat je eventueel loot van andere kunt pakken.

maar die loot is nooit interresant; de crafts / vendors hebben betere items

dus het loont nooit om rogue te gaan; de voordelen wegen totaal niet op tegen de risicos (duizende dz credits en xp verliezen)

//edit; dz credit reward misschien afhankelijk van killz / dz level; maar dan nog ...

[ Voor 34% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:44:
[...]

je krijgt meer credits uit een kist; 1000dz, manhunt overleven is max 609 of 709 (heb samen met hatseflats een manhunt overleefd)
Misschien is het afhankelijk van hoeveel mensen je gekilled hebt? Ik en mijn team genoot kregen allebei 1000 en nog een beetje (dacht dat het in de 50 was, maar weet het niet meer zeker).

Edit: Maar inderdaad, nog steeds niet genoeg om rogue te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 14-03-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:20:
Ik zal het vanavond even voor je doen! Ben level 19 op het moment, dus voor die bracket kan ik screenshots voor je maken :)

EDIT: en ben 3000 XP verwijderd van level 20, dus dan kan ik die ook meteen voor je doen :+

[ Voor 10% gewijzigd door The.Sticky op 14-03-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:50:
[...]

Ik zal het vanavond even voor je doen! Ben level 19 op het moment, dus voor die bracket kan ik screenshots voor je maken :)
Helemaal top. Gewoon tekst is overigens voldoende. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Is het mogelijk om the division te spelen en uplay op offline mode te zetten?
Of apear offline in uplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Zie deze net voorbij komen op de Xbox App. Moet echt beter om me heen gaan kijken, volgens mij loop ik altijd keihard voorbij dit soort teksten/plaatjes.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nG98l/72d898dbee.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Beltoni schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:53:
Zie deze net voorbij komen op de Xbox App. Moet echt beter om me heen gaan kijken, volgens mij loop ik altijd keihard voorbij dit soort teksten/plaatjes.

[afbeelding]
Haha ja lachen he, zitten echt wel de nodige grappige dingen in het spel.

Kwam een spiegel tegen in een woning, staat erboven "Ugly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beltoni schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:53:

[afbeelding]
Ja dit spel zit boordenvol van dit soort dingen. Wil hier ook meer op gaan letten inderdaad, al is dat wel lastig in the heat of the moment :/

Pagina: 1 ... 58 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst