Over het algemeen wel ja.MASiR schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:17:
Mijn CD drive is naar zijn grootje. Kan ik toch gewoon dat spel oppikken in een winkel en dan met de code het spel downloaden en installeren zonder disk?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
enemies van de ene factie hebben niets met de andere dus gaan ze rellen idd. Soms best handigrolandos582 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:13:
[...]
Ja precies. Ik heb dat ook, maar dan moet ik de missie leaven en andere groep joinen. Anders gebeurt het gewoon weer inderdaad.
[...]
Best interessant, maar deze plekken staan toch ook gewoon op de map aangegeven? En dan kan je gewoon je eigen route inplannen, samen met een pulse gewoon scannen of ze up zijn of niet.
Overigens zie ik wel steeds meer roaming AI, eerst zag ik die weinig. Nu zie ik die heel veel, die lopen gewoon random ergens op straat met 4. En gaan dan op de andere AI schieten![]()

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ja prachtig om te zien. Die paarse roaming AI gaan dan schieten op de gele static AI van missies. Soms wel 8 tegen 8. Valt me steeds meer op dat mappen van DZ leeg zijn en daarom dit soort dingen kunnen gebeuren.SouLLeSSportal schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:31:
[...]
enemies van de ene factie hebben niets met de andere dus gaan ze rellen idd. Soms best handigBen nu na vrij hard door spelen alweer 25, maar ik moet wel zeggen dat de missies etc wel beetje goedkoop aanvoelen, heel snel meer van exact hetzelfde doen. Vooral die supply missies zijn echt een crime als je met zo'n duf koffertje weer een minuut van je leven moet verkwanselen aan het superlangzaam teruglopen naar een supply box 50 m verderop..
![]()
Een handige tip voor degene die DZ aan het farmen zijn. Gebruik zoveel mogelijk + % kill xp. Ik heb nu 94% extra kill xp, en krijg dus 300+ xp per kill in DZ. Gisteren level 30 tot 41 gedaan in een paar uurtjes farmen in DZ01/DZ02/DZ03. Gaat echt heel snel dan.

''The increased Kill exp % minor attribute that's on gear counts towards kills in the darkzone to get xp faster and help you level up in less time.''

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nickrsd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:46:
[...]
Ja hier wil ik ook wat uitleg over.. Ik heb nu 2 soort mods die je kan toevoegen aan iets maar hoe? Niet de wapen mods als ren demper of magazijn.. Die andere bedoel ik..
het is mij nu gelukt om 1 mod toe te voegen aan aan een gear (level 17) neem aan dat het echt een hooglevel ding is, dus ik heb mijn level 10 mods verkocht (stuk ofDigitalError schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:47:
[...]
die kun je aan je gear toevoegen mits die een modslot hebben voor betere stats
Floksor
Verwijderd
Er zijn 3 items die ze geven. Dat linker rijtje van gear, en dan kun je nog mods erop zetten met +4%.Donstil schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:23:
En hoe kom je aan 94% extra kill Xp dan? Zijn dat upgrades op wapens oid?
Zo heb ik nu 94% en gaat het lekker snel.
Agreed maar nee. Soms als ik DZ farm en heb 3x geleegd. Dan moet ik zo'n 200 crafting. Dus 200 : 4 = 50x en dan voor 4 dingen. Ben je wel ff bezig maja kan niet ik wil 50x dit craften ofzo, moet echt per keer.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:55:
Is er een manier om in batches te craften? Material conversion is echt een pain in the ass nu.
I served in a company of heroes.
Het uit elkaar halen kan je in 1x doen, door alles als junk te marken en dan conversen. Maar dit wist ik nog niet, ff testen.Vuvuzela schreef op maandag 14 maart 2016 @ 02:01:
Schijnt dat als je bij dat material conversen de convert knop ingedrukt houdt en de cancel knop spamt dat het dan veel sneller gaat.
Howlishit, het is zoveel moeite om ze allemaal te collecten en je krijgt een simpele jacket ervoor terug? En ze zijn niet eens mooi imo

Is het echt de bedoeling dat ik een ander wapen pak met meer DPS ? of heb ik pech dat ik nog geen beter wapen heb kunnen vinden ? ik weet ook niet hoe DPS in relatie met lvl staat ?
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Imo voor dz xp :Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:02:
Phoenix Credits Farming & Fast Dark Zone XP
[video]
''The increased Kill exp % minor attribute that's on gear counts towards kills in the darkzone to get xp faster and help you level up in less time.''

Voor phoenix zou ik DZ niet meer gebruiken, met 1-3 credits per boss en het feit dat er ook andere spelers zijn. Gaat dat echt niet snel. Misschien in een empty server maar ik zou het niet aanraden.
Daily + Challenging missions zijn aan te raden, en geven meer credits per uur zou ik zeggen.
Hoe hoger je levelt, des de beter de drops worden, in dit geval de wapens, waardoor de DPS ook hoger is.jenpet schreef op maandag 14 maart 2016 @ 05:52:
Ik heb nu al enkele uurtjes het spel gespeeld en ik moet zeggen ik vind sommige missies toch wel lastig , nu valt het me op dat me DPS toch vrij gelijk blijft ik krijg weinig tot geen betere loot , ik krijg wel wapens die betere DPS hebben maar bijvoorbeeld reload langzaam( voorbeeld shotgun ) Ik ben op dit moment lvl 9 en ik loop rond met een M4 Police en maar rond de 2300 DPS .
Is het echt de bedoeling dat ik een ander wapen pak met meer DPS ? of heb ik pech dat ik nog geen beter wapen heb kunnen vinden ? ik weet ook niet hoe DPS in relatie met lvl staat ?
Dat je nu level 9 bent en een M4 Police equiped hebt met een DPS van 2300 is dat betreft voor jouw level gewoon goed.
Ik zou ook met deze gun blijven spelen totdat je uiteindelijk een betere tegen komt.
Tot nu toe eigenlijk het meeste solo gedaan. Ik wil zo goed mogelijk het verhaal volgen. Als ik de missies in mijn eentje doe dan kan ik ze rustig op mijn tempo doen en proberen het verhaal mee te krijgen. Al moet ik zeggen dat dat erg lastig is. Alles wordt verteld tijdens de missie, maar dan ben ik vaak druk met de vijanden, waardoor ik er uiteindelijk geen zak van mee krijg. De evidence-stukken na afloop van een main missie zijn wel gaaf gedaan. Het geeft je een beter beeld van hoe het virus ontstaan is.
De intel zijn ook goed gemaakt. Ik heb alles wat ik tot nu toe gevonden heb ook geluisterd. Het is wel tof gedaan, het klinkt niet nep of geacteerd.
Ik vraag we wel een aantal dingen af:
- Ik heb nu van de eerste 3 area's de side-missions gedaan. Die missies geven een blueprint als reward. Het lijkt erop alsof deze blueprints dan gebonden zijn aan het level wat je character op dat moment heeft (zo ongeveer). Behoorlijk irritant, ik heb nu uiteindelijk niks meer aan die blueprints (tenzij het gedeeld wordt over characters).
- Ik kom nog geregeld een locked door tegen, die ik open moet maken met een lockpick. Ik maak ze altijd open, maar soms ben ik er kennelijk al een keer eerder geweest, dus is het kistje achter de deur niet meer te openen. Ik ben dan wel een lockpick kwijt.
- Ik kan nog geen pompom beanie vinden
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
- Krijg je de menu in het engels ? Bij mij is dit in het NL ?
- Krijg niet echt de sterkte van de wapens onder de knie...Het spel staat bij mij in het NL, een wapen heeft dus een stat (SPS : schade per seconde) maar heeft ook nog andere stats, echter door het NL weet ik niet wat deze betekenen ...Heb nu bv een M4...maar ook in mijn bag nog een shotgun...overal lees ik dat deze shotguns echt goed zijn, maar aan welke stats zie ik dit ?
- Je kan blijkbaar ook craften....ben dit nog niet tegengekomen ...Wordt dit ook nog uitgelegd ?
- Ben nu lvl 4...waar is the dark zone ? Kom je hier via het spel op een bepaald moment zelf in terecht, maw tonen ze waar deze zich bevind ?
Kortom, ik vind het goed spel maar nogal veel info in de menus waardoor ik mn weg soms wat kwijtraak..Grafisch is het wel kwijlen
Je kon in het begin kiezen maar in de opties moet je het nog aan kunnen passenRebbelx schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:08:
Sinds zaterdag ook in het bezit van The Division op PS4. Man dit spel ziet er echt knap uit. Wel enkele vraagjes:
- Krijg niet echt de sterkte van de wapens onder de knie...Het spel staat bij mij in het NL, een wapen heeft dus een stat (SPS : schade per seconde) maar heeft ook nog andere stats, echter door het NL weet ik niet wat deze betekenen ...Heb nu bv een M4...maar ook in mijn bag nog een shotgun...overal lees ik dat deze shotguns echt goed zijn, maar aan welke stats zie ik dit ?
- Je kan blijkbaar ook craften....ben dit nog niet tegengekomen ...Wordt dit ook nog uitgelegd ?
- Ben nu lvl 4...waar is the dark zone ? Kom je hier via het spel op een bepaald moment zelf in terecht, maw tonen ze waar deze zich bevind ?
Kortom, ik vind het goed spel maar nogal veel info in de menus waardoor ik mn weg soms wat kwijtraak..Grafisch is het wel kwijlen
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Volgens Kackis is dit de beste (non gold) wapen om mee te spelen...
- Als je naar het menu gaat, staat rechts onderin de settings knop. Daar kun je je menu-taal wijzigen.Rebbelx schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:08:
Sinds zaterdag ook in het bezit van The Division op PS4. Man dit spel ziet er echt knap uit. Wel enkele vraagjes:
- Er staan drie getallen bij een wapen:
DMG - RPM - MAG
Die staan respectievelijk voor: Schade per schot, schoten per minuut en magazijn grootte. Een shotgun heeft bijvoorbeeld een hoger DMG, maar minder RPM en kleinere MAG t.o.v. een assault rifle. Naast die drie stats zijn er ook andere stats als accuracy, stability, range, etc. Als je een item wilt equippen staat er links bovenin je DPS voor dat wapen.
- Je kunt inderdaad craften. Dit systeem wordt uitgelegd zodra je er in aanraking komt (bijvoorbeeld door naar de crafting station te gaan in je Base of Operations). Simpel gezegd zijn er blueprints te verkrijgen (door side-missions te voltooien) en met die blueprints kun je wapens/gear/mods craften met de bijbehorende materials. Deze materials zijn op verschillende locaties te vinden.
- Paarse checkpoints op de map zijn ingangen daar de Dark Zone (het grote rode gebied in het midden van de map). Via die checkpoints kun je de DZ in. Er is uiteindelijk een 'Explore the Dark Zone' side-mission.
copy, speel ik ook mee, tot heden geen vervanger kunnen vinden. dat ding doet prrrrrrrtt poppetje doodVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:14:
Een ieder ander heeft uiteraard een eigen voorkeur om met een bepaalde wapen te schieten.
Volgens Kackis is dit de beste (non gold) wapen om mee te spelen...
[video]
smakelijke game, maar ..
- iedereen die eerste dagen 30 is, is dik dik dik in het voordeel vanwege nerf phoenix credits
- RPG elementen zijn op sommige punten goed doorgevoerd, andere vraag je af of iemand de game uberhoubt uitgespeeld heeft op kantoor daar
- je loot eigenlijk weinig nuttigs (temp gear) alles draait om de crafts
- variatie in tegenstanders; welke variatie?
- missies zijn erg smakelijk om samen te doen, challenging is ook echt challenging; maar dat komt door dynamisch opschalen schade en hitpoints van de mobs.
ik verwacht hier wel zoet mee te zijn(bij gebrek aan beter), maar het is inderdaad weer een classieke ubisoft titel;
- grafisch ziet het er leuk uit
- game mechanics leunen op 1 kunstje
- 5 verschillende misschiel herhaal tot oneindigheid (farcry, assassincreed, watchdogs)
misschien is mijn verwachting van deze titel wel verkeerd geweest; geef de mechanics aan een andere studio en er was zo veel meer mogelijk geweest. Daar in tegen, ben ik misschien niet de doelgroep.
Ze hebben een prachtige stad gemaakt, geweldig vol met details en effecten; maar qua gameplay mechanics is het best zwak.
dat jur hier een 9 aan vast hangt (t.net review) kan ik me dan ook niet in vinden.
Speelt nog heerlijk, zoveel missies.
Kan niet op, zijn er al mensen die 100% van het hoofdkwartier hebben, en wat dan?
Komt er een nieuwe basis?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee. Je kunt dan intel verzamelen, side-missies doen, betere gear verzamelen, DZ in gaan, alles op hard mode doen, challenges doen, dailies doen.Mars18 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:47:
Denk al bijna 24 uur er in gestoken, ben level 17.
Speelt nog heerlijk, zoveel missies.
Kan niet op, zijn er al mensen die 100% van het hoofdkwartier hebben, en wat dan?
Komt er een nieuwe basis?
Je BoO is op 100% gewoon af.
niet helemaal mee eens, ik dacht dat gisteren ook.. tot ik ineens een extraction wilde doen (we waren met 4) en toen wilde er een groepje ons overvallen.. heb toen een dikke gun gejat van 1 van die gasten waar ik nu 93k damage mee doe (voorheen 40k) en nu kan ik wel weer in mn eentje over straat t/m DZ04 (4 en 6 zijn te hoog gegrepen)TgR_KILLER schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:57:
Nou ik was level 10 dus vol goede moed in mijn uppie dz in.. ging best ok 1 groep van level 11 gasten afgemaakt.. er dropte wst leuks ook. Meteen dz level 3.. en toen kwamen er 2 andere groepen en was ik dood haha
dz moet je echt wel samen doen dus..
Dank u,Ktenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:49:
[...]
Nee. Je kunt dan intel verzamelen, side-missies doen, betere gear verzamelen, DZ in gaan, alles op hard mode doen, challenges doen, dailies doen.
Je BoO is op 100% gewoon af.
Playtime
20h 0m
Player Level
17
Darkzone Level
0
Completion
56.3
Kills
764
---
maatje van me
Playtime
1d 22h 0m
Player Level
24
Darkzone Level
22
Completion
62.5
Kills
2,534
Items Extracted
40
Skill Kills
355
Rogue Players Killed
2
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waarschijnlijk staat je PS 4 op Nederlands en dan wil het spel zich automatisch aanpassen. Dit kan je makkelijk veranderen door in het menu geluid zowel de taal als de ondertiteling op de jou gewenste taal te zetten.Rebbelx schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:08:
- Darkzone zie je op de map en als je een beetje gaat free roamen en wat zij missies en wat encounter doet kom je vanzelf langs de poorten van de DZ. Let op de DZ kent een bepaalde basis level. En het is echt bikkelen in de DZ. Ben met lvl 11 erin geweest en kwam voldaan vermoeid eruit. Maar ik wacht nu tot ik een beetje een hogere level ben.
- In het begin kan het menu overweldigend overkomen, Gedurende het spel, Als je de Home Base hebt geopend gaat het een stuk automatischer. Dus al met al het komt goed.
Neem de tijd voor deze game als je zoveel mogelijk van het spel weten wilt.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Mn stats nu: 93.3k, 39k, 26k
Nu twee dagen rust (werk) en dan weer lekker doorknallen in de avonden!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Damn, wat is dat pittig. flink bikkelen om er doorheen te komen zonder dood te gaan. Uiteindelijk toch 2 items mee naar buiten weten te smokkelen alvorens ik 0.1 seconden later doodgeschoten word haha.
Wat ik me wel afvraag. Wat is het voordeel van hoog Technisch gedeelte?
Hogere skill power. Dus je heal skills healen meer, je turret doet meer damage, je shield kan meer absorberen, je seeker mine is sterker, enz.Swaxie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:57:
Gisteren voor het eerste de DZ ingeweest. Was zelf net lvl 10 en mijn broer die meeging was level 9.
Damn, wat is dat pittig. flink bikkelen om er doorheen te komen zonder dood te gaan. Uiteindelijk toch 2 items mee naar buiten weten te smokkelen alvorens ik 0.1 seconden later doodgeschoten word haha.
Ik heb bijvoorbeeld nu een Firearms + Electronics build. Probeer mijn DPS hoog te houden, maar mijn skill power ook. De combinatie van smart cover (+heal) en een seeker mine gaat me erg goed af. Op afstand een goede cover positie zoeken, smart cover activeren en lekker van afstandje sniperen. Ik heb een talent dat m'n skill duration verlengd bij elke kill, dus m'n smart cover blijft lekker actief en healed mij ondertussen.
[ Voor 28% gewijzigd door Ktenolix op 14-03-2016 09:02 ]
Dan moet ik die toch maar niet zoveel links laten liggen en ook maar wat omhoog duwen hahaKtenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:59:
[...]
Hogere skill power. Dus je heal skills healen meer, je turret doet meer damage, je shield kan meer absorberen, je seeker mine is sterker, enz.
Hoge Skill Power zorgt ervoor dat al je skills sterker zijn. Ik heb mijn hele character gebouwd om de Skill Power heen, dat is mijn grootste focus dus. Des te hoger die bij mij is, des te effectiever ik (en daarmee mijn groep) kan spelen. Ik krijg nu constant 37% damage buff, 48% damage resistance, dubbele healing en dubbele cooldown van mn skills (en mn allies) waardoor ik die buffs weer constant aan kan houden.Swaxie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:57:
Gisteren voor het eerste de DZ ingeweest. Was zelf net lvl 10 en mijn broer die meeging was level 9.
Sniper headshots van 265k+ zijn erg lekker kan ik je vertellen
[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 14-03-2016 09:04 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Volgens mij is het het makkelijkst als je DZ1 ingaat. en das onderin geloof ik.shoombak schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:04:
Zitten er verschillen in de DZ genummerde gebieden? Was gisteren bij Times Square DZ ingegaan en kwam daar allerlei lvl 30 enemies tegen als lvl 13?
Dat is inderdaad ook een leuke combi. Ik ben nog beetje opzoek naar wat ik prettig vind spelen. Heb tot nu toe vrijwel alleen met 2 dezelfde personen gespeeld en dan pak je snel een rol op. Ben er alleen nog niet uit wat die rol precies isKtenolix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:59:
[...]
Hogere skill power. Dus je heal skills healen meer, je turret doet meer damage, je shield kan meer absorberen, je seeker mine is sterker, enz.
Ik heb bijvoorbeeld nu een Firearms + Electronics build. Probeer mijn DPS hoog te houden, maar mijn skill power ook. De combinatie van smart cover (+heal) en een seeker mine gaat me erg goed af. Op afstand een goede cover positie zoeken, smart cover activeren en lekker van afstandje sniperen. Ik heb een talent dat m'n skill duration verlengd bij elke kill, dus m'n smart cover blijft lekker actief en healed mij ondertussen.Af en toe zo'n sterke seeker mine erop af sturen en BAM! vijanden dood.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Je rol was toch om voor lokaas te spelen?melantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Dat is inderdaad ook een leuke combi. Ik ben nog beetje opzoek naar wat ik prettig vind spelen. Heb tot nu toe vrijwel alleen met 2 dezelfde personen gespeeld en dan pak je snel een rol op. Ben er alleen nog niet uit wat die rol precies is
Daar komt het nu wel op neer jaVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:10:
[...]
Je rol was toch om voor lokaas te spelen?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
60+ uur gespeeld
Level 30
DZ-Level 35
95K dps
75K Health
24K Skill
Maar wat een game, ondanks alles heb ik er nog veel plezier aan.
M'n base is nog niet 100% dus dat wil ik nog wel ff doen.
Tevens is het me nog niet gelukt om een Challenge missie te voltooien (iemand zin vanavond?)
Wel moeten ze het craften iets meer op orde brengen, dat je gewoon max kan craften in 1 keer ipv 1 item per keer.
Even 300 fabric omzetten duurt zo namelijk wel erg lang
Hier of daar nog een side mission?Dennis_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:15:
ik mis nog 40 credits voor de medical wing, iemand die weet hoe dat kan ?![]()
Maar pfffff bij ons was iemand die dacht wel dat we een missie op moeilijk konden doen.....not....eerste paar stukjes gingen met veel moeite, toen hadden we eigenlijk al moeten kappen maar we gingen toch door....bij de eind baas ging het volledig mis, we werden compleet overlopen....
Wat ik mooi vind is dat je heel eenvoudig bij vrienden kan bijspringen in de missie
Zo kwamen we bij een een maat in de game die mister vlammenwerper moest omleggen.....geweldig staan we daar voor zn deur waar hij binnenstaat, komt hij naar buiten.....en dat nog niet alleen maar ook gewoon rennen....geweldig...
Je ziet nu ook weer dat het belangrijk is dat je allemaal ongeveer hetzelfde level hebt want ik werd binnen 1 tik uitgeschakeld gasten waren 4/5 levels hoger..
Nog een paar vragen, iemand misschien een tip of tips?
Hoe unlock ik de 'centry gun'?
De beste wapens vindt je altijd bij missies, of is het handiger om wat bij zo'n verkooppunt te halen?
Burp
Denk dat je waarschijnlijk 1 encounter dan mist of zo? Kijkeven of je niet bij je safe houses kangs niet om iets te unlocken of om een missie af te sluiten.Dennis_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:15:
ik mis nog 40 credits voor de medical wing, iemand die weet hoe dat kan ?![]()
Iphone 5 -- eerste Iphone
Het speelt op dit moment erg leuk. Ik ben wel snel dood, maar als ik zorg dat ik een goede cover heb i.c.m. smart cover kan ik de meeste damage wel weer healen met die skill. Als ik samenspeel is dat vaak ook met dezelfde personen, maar die doen volgens mij maar watmelantrix schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:07:
[...]
Dat is inderdaad ook een leuke combi. Ik ben nog beetje opzoek naar wat ik prettig vind spelen. Heb tot nu toe vrijwel alleen met 2 dezelfde personen gespeeld en dan pak je snel een rol op. Ben er alleen nog niet uit wat die rol precies is
Trouwens, de Air Burst mod voor de Seeker Mine is ook crap volgens mij. Ik heb hem een aantal keer geprobeerd op een groepje vijanden, maar het kwam vaak voor dat de vijanden niet geraakt werden door de incendiary explosives. De base seeker mine is nu wel bruut sterk bij mij.
Heb niets met dit soort spellen, maar vind dit echt te gek.
Wellicht hebben andere spellen nooit een echte kans gehad.
Speelde veel met dezelfde en zelfde level, gewoon gaaf om iedere keer weer te kijken of je alles beetje kan opkrikken.
Hoef nog maar 2 "hoofdmissies", en dan is het alles ernaast nog doen.
Nu level 23, bij level 30 maar eens kijken in DZ.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Je kunt niet vroeg genoeg de DZ induiken, al is het maar om wat DZ currency te farmen, wat ervaring te krijgen en je DZ rank even op te schroeven. Als level 30 heb je namelijk een DZ rank van 50 nodig om items van vendors te kopen.Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:27:
Nu level 23, bij level 30 maar eens kijken in DZ.
Ik probeer zelf zo veel mogelijk te farmen en lol te trappen in de DZ, vooral omdat er op Reddit staat dat de DZ van level 30 vrij saai is, omdat niemand iets durft te doen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
klopt; rogue is stuk; er is namelijk 0 rede om rogue te gaan.SacreBleu schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Je kunt niet vroeg genoeg de DZ induiken, al is het maar om wat DZ currency te farmen, wat ervaring te krijgen en je DZ rank even op te schroeven. Als level 30 heb je namelijk een DZ rank van 50 nodig om items van vendors te kopen.
Ik probeer zelf zo veel mogelijk te farmen en lol te trappen in de DZ, vooral omdat er op Reddit staat dat de DZ van level 30 vrij saai is, omdat niemand iets durft te doen.
- je wint er niets mee
- kost je 4-5u game tijd om terug te verdienen
- kans dat je loot bemachtigd die een upgrade is van je huidige gear is 0.01
dus; de DZ is verneukt met gastjes die in je vuurlini gaan staan, in de hoop dat jij rogue gaat. want zelf rogue gaan doet niemand; consequenties / penalty is veeeeeel te hoog.
dan heb je die vendors, die verkopen items bij R30. maar wanneer je eindelijk dz rank 30 bent, heb je he-le-maal niets aan die wapens, want je hebt al vele betere geloot.
begrijp me niet verkeerd, veel zaken zijn wel goed. maar ik vraag me oprecht af of iemand van de studio de game rond gespeeld heeft. dan vallen dit soort zaken toch op?
//edit; ... goed is week 1, zal vast nog wel eea aangepast gaan worden
[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 09:51 ]
Bedankt, ik ben nog maar halverwege level 7 dus de DZ hou ik me nog maar even van weg....lordgandalf schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:31:
De sentry gun kun je unlocken als een van de perks. En je vind de sterkste wapens in de DZ daar heb je blue,purple en hoger dat ik weet. Wat ik irritant vind is dat er zoveel side missions hetzelfde inhouden.
Burp
Ah goed om dat te weten. Ben nu namelijk level 19 en DZ rank 23 inmiddels. Vond het al opvallend dat je voor alles wat je nu wilt kopen dan DZ rank 30 moet zijn. Dan ga ik zeker nog zorgen dat ik al DZ rank 30 ben voordat ik ook level 30 in de 'single player' benSacreBleu schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Je kunt niet vroeg genoeg de DZ induiken, al is het maar om wat DZ currency te farmen, wat ervaring te krijgen en je DZ rank even op te schroeven. Als level 30 heb je namelijk een DZ rank van 50 nodig om items van vendors te kopen.
Afgelopen weekend behoorlijk wat uren in de game gestoken en de boel echt eens wat beter kunnen beoordelen. Ik vind het echt een hele vette game en het is ook zeer verslavend
Het levelen in de single player gaat daarentegen wel veel te snel (en te makkelijk). Ik speel de verhaal missies het liefst met anderen, dus als ik solo speel ga ik voor de side missions en encounters. De hoeveelheid XP die je bij de gemiddelde side mission krijg is wel echt te hoog.
De DZ is daarnaast ook echt ontzettend verslavend
disagree; juist <lvl30 is de DZ nog leuklordgandalf schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:55:
dark zone is aan te raden vanaf ongeveer lvl 10-14 lees ik overal
je wint er alleen niet veel mee, omdat de gear die je loot na 2-3lvls' weer 'outdated' is
[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 14-03-2016 10:00 ]
Eens in de zoveel tijd is het wel handig om ff in de darkzone te gaan om al je gear weer goed te krijgen tot aan je level, want PvE zelf geeft echt niet hele goede gear en ook niet vaak genoeg.himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:59:
[...]
disagree; juist <lvl30 is de DZ nog leuk
je wint er alleen niet veel mee, omdat de gear die je loot na 2-3lvls' weer 'outdated' is
Dus nu level 23, aan te raden om wat uurtjes DZ in te gaan waardoor ik betere wapens etc krijg.SacreBleu schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Dan met die nieuwe shit de missies verder gaan?
Dé rede om Rogue te gaan is om loot af te pakken van andere agents. Wanneer je met 4 man bent en je ziet dat iemand extraction heeft opgeroepen, dan moet hij wel loot hebben die hij graag wil hebben. Dan kan je dus kiezen: Rogue worden met kans om hem te killen en zijn loot af te pakken en snel extracten. Of veilig spelen en niet je eigen loot riskeren, (als je net gele loot hebt gevonden) wil je deze risico niet nemen. Ik vind het erg cool gedaan dat Rogue systeem.himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:42:
[...]
klopt; rogue is stuk; er is namelijk 0 rede om rogue te gaan.
- je wint er niets mee
dus; de DZ is verneukt met gastjes die in je vuurlini gaan staan, in de hoop dat jij rogue gaat. want zelf rogue gaan doet niemand; consequenties / penalty is veeeeeel te hoog.
dan heb je die vendors, die verkopen items bij R30. maar wanneer je eindelijk dz rank 30 bent, heb je he-le-maal niets aan die wapens, want je hebt al vele betere geloot.
begrijp me niet verkeerd, veel zaken zijn wel goed. maar ik vraag me oprecht af of iemand van de studio de game rond gespeeld heeft. dan vallen dit soort zaken toch op?
//edit; ... goed is week 1, zal vast nog wel eea aangepast gaan worden
De theorie is zelfs dat héél het spel een soort van DZ zou zijn, in het begin. Omdat je in de eerste trailer ziet dat er mensen bezig zijn wat duidelijk een missie is, en daarna hun loot willen extracten en andere spelers tegenkomen. Daar eindigt de trailer.himlims_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:42:
[...]
klopt; rogue is stuk; er is namelijk 0 rede om rogue te gaan.
- je wint er niets mee
Ik verwacht dat ze - op een of andere manier - erachter zijn gekomen dan een volledige DZ niet wenselijk was. En daar hebben ze gelijk in gehad, want Reddit staat vol met jankebalken die wel willen profiteren van de loot van de DZ maar niet het risico willen lopen dat iemand ze aan bonken schiet.
Er is niets mooier dan PvP in dit spel, want het blijft spannend. Vaak genoeg ga ik rogue met mijn groepje. En dan niet eens zozeer om perse mensen te pesten, maar om wat leven te wekken in die DZ want soms is het gewoon net een nieuw gebied met sterkere NPC's en wat andere spelers die wat rondpappen.
Het is dan een verademing om die mensen eens een draai om hun oren te geven als ze net willen extracten. Niet iedereen zal dat even leuk vinden, natuurlijk, maar dan moet je je maar niet in de DZ begeven. Ik denk dat het ook wel helpt dat ik Eve Online heb gespeeld en daarom redelijk bekend bent met het verliezen van mooie dingen. Voor mijn part mogen ze dat hele rogue system eruit gooien en wordt de DZ gewoon een dedicated PvP zone. Net als nullsec in Eve.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Zo speel ik het ok beetje met 2 andere. Maar enige wat ik gewoon erg vervelend vind is dat mensen bewust voor je kogels springen. Dat mag van mij dan wel aangepast worden als dat mogelijk is. Gister zat er groepje die dat dus gewoon hele tijd deed. We zijn toen maar weg gegaan maar jah je kwam ze uit eindelijk wel weer tegen.ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:10:
[...]
Dé rede om Rogue te gaan is om loot af te pakken van andere agents. Wanneer je met 4 man bent en je ziet dat iemand extraction heeft opgeroepen, dan moet hij wel loot hebben die hij graag wil hebben. Dan kan je dus kiezen: Rogue worden met kans om zelf dood te gaan en je eigen gevonden loot kwijt te raken, maar wel kans om hem te killen en zijn loot af te pakken en snel extracten. Of veilig spelen en niet je eigen loot riskeren, (als je net gele loot hebt gevonden) wil je deze risico niet nemen. Ik vind het erg cool gedaan dat Rogue systeem.
maar in praktijk werkt het nietASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:10:
[...]
Dé rede om Rogue te gaan is om loot af te pakken van andere agents. Wanneer je met 4 man bent en je ziet dat iemand extraction heeft opgeroepen, dan moet hij wel loot hebben die hij graag wil hebben. Dan kan je dus kiezen: Rogue worden met kans om zelf dood te gaan en je eigen gevonden loot kwijt te raken, maar wel kans om hem te killen en zijn loot af te pakken en snel extracten. Of veilig spelen en niet je eigen loot riskeren, (als je net gele loot hebt gevonden) wil je deze risico niet nemen. Ik vind het erg cool gedaan dat Rogue systeem.
de consequentie is veeeel te hoog; je verliest zo 5000-8000 dz credits + xp; dat is ongeveer 4-6uur gaming, wat je met 5min. verliest.
De loot die geextract wordt is veelal paars, heel klein kansje op geel. stel het is geel, is nog maar de vraag inheoverre het bruitbaar is.
om die rede zie je bijna geen rogues, behalve wanneer iemand in je vuurlini gaat staan
of de mensen die binnen 24u lvl 30 zijn geworden, die hebben honderden phoenix credits = volledig endgame. voor die spelers valt er niets meer te winnen ,en zij gan lopen ganken.
dit is niet zoals het in de beta werkte ... mjah, dat wist ubisoft/massive donderdsgoed, anders hadden ze wel een grotere demo/beta vrijgegeven.
Ja, dat vind ik ook een beetje kut. Het Rogue systeem zelf is goed (dat je elkaar kan killen etc) maar wanneer je Rogue wordt is een beetje shitty soms. Ze hebben dit wel deels opgelost door er een threshold toe te voegen: je moet wat meer damage doen bij een speler om Rogue te worden, dus 2 kogels per ongeluk af vuren maakt je niet Rogue. Maargoed, dit kan je ook weer als onderdeel van het systeem zien. Ook hier heb je mensen die corrupt zijn en de boel willen flashen door te doen alsof de ander hem als eerst heeft beschotenWeAreLegion schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:13:
[...]
Zo speel ik het ok beetje met 2 andere. Maar enige wat ik gewoon erg vervelend vind is dat mensen bewust voor je kogels springen. Dat mag van mij dan wel aangepast worden als dat mogelijk is. Gister zat er groepje die dat dus gewoon hele tijd deed. We zijn toen maar weg gegaan maar jah je kwam ze uit eindelijk wel weer tegen.
Ja datzelfde heb ik inderdaad ook ondervonden.. Dat mensen express voor je vuur gaan springen als jij iets aan het afknallen bent..WeAreLegion schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:13:
[...]
Zo speel ik het ok beetje met 2 andere. Maar enige wat ik gewoon erg vervelend vind is dat mensen bewust voor je kogels springen. Dat mag van mij dan wel aangepast worden als dat mogelijk is. Gister zat er groepje die dat dus gewoon hele tijd deed. We zijn toen maar weg gegaan maar jah je kwam ze uit eindelijk wel weer tegen.
Of was de vorige keer alleen in de DZ had nog geen items en werd bijna gekilled door een NPC, bam 2 gasten die mij killde gewoon voor niks..
Ik voelde me gisteren met mijn 2 items waar ik niet eens zo veel aan had heel happy dat ik ze mee had kunnen nemen haha
http://xboxclips.com/Sine...a2-44b2-87f4-f386578b9d6b
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Al heb ik mijn handen hier nog vol aan
Haha, had ik gisteren ook. We liepen in een steegje in en om de hoek kwam een andere groep aanrennen. Allebei stonden we direct stil en keken elkaar langdurig aan. Af-en-toe pesten door met het pistool iemand te raken of in de lucht te schieten om te kijken of iemand door de zenuwen gelijk zijn magazijn zou leegdumpen.WeAreLegion schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:26:
Het systeem zelf is inderdaad prima. Ik vermaak me er verder wel mee het is gelukkig niet zo dat het alleen maar ellende is. Het roamen door de DZ en de spanning van een extraction is erg tof gedaan. Soms heb je van die mexicaan standoffs das echt spannend.
Máár, dat gebeurde niet. Toen zagen we ineens dat een andere gast om het hoekje aan het loeren was. In eerste instantie dachten we dat hij één van het groepje was en dat ze met hun circusact in het steegje wilde afleiden en iemand om hadden laten lopen die het vuur zou openen waardoor we als ratten in de val zaten.
Met geweer mikkend op deze heer liepen we naar hem toe. "Don't point man!" - "Don't point your gun at me!". Uiteindelijk kwam de lokroep: "Go Rogue then, you pussies". Dat was voor een lid in ons groepje de druppel en hij schoot het magazijn van zijn semi-automatisch shotgun leeg op het hoofd van die gast. Hartstikke dood.
Toen kwamen we erachter dat die andere gasten niet in dezelfde groep als deze gast zaten, en rende we keihard weg. Later kwamen we erachter dat hun even hard wegrende als ons, want ze stonden om het hoekje en hebben niet eens de moeite genomen om ons op te zoeken.
Later komen we dezelfde gast weer tegen - we waren in een melige bui - dus gingen naar hem toe en liepen een beetje achter hem aan. Toen draaide hij zich om en vroeg: "Hebben jullie niets beters te doen vieze vuile - bleep - lijers!" toen werden we nog meliger want dat was de eerste Nederlander die we tegenkwamen en hadden geen idee dat hij dat was. Dus riepen we maar wat terug. Uiteindelijk heeft 'ie maar snel ALT-F4 gedaan, want hij verdween in rook op in het trappenhuis bij een extraction zone.
Wat we ook doen is rekening houden dat we altijd rogue kunnen worden. Kortom, als iemand in onze linie gaat staan schieten we gewoon - gemikt - door. En vaak genoeg, ligt die troll dan gewoon op de grond te spartelen als een vis op 't land. Heerlijk.
http://nl.ign.com/tom-cla...division-interactieve-map
Burp
eerste keer de darkzone in gegaan op lvl 6 maar dat was niet zo'n succes, op level 10 nog eens geprobeerd en 3 volle succesvolle extractions kunnen doen.
dat was op zich wel leuk om te zien, we waren met zijn 3'en aan het verdedigen en toen het touw kwam kwamen er ineens uit alle hoeken spelers aanrennen om ook hun spullen te extracten.
daar zaten ook rogue's tussen dus die hebben we snel afgeschoten
daarna nog een heel gevecht gehad met andere rogue's en ook dat ging ons vrij goed af.
toen kwamen er een paar lvl 14 rogue's aan en die gingen weer op ons jagen wat resulteerde dat we uiteindelijk de darkzone hebben moeten verlaten omdat het niet meer mogelijk was iets te doen zonder onder continu vuur te liggen.
helaas voor ons hadden ze veel betere wapens en uitrusting, we hebben het wel nog geprobeerd maar na 7 keer het onderspit te delven hebben we het er maar bij gelaten.
het belangrijkste is dat we echt lol hebben gehad
Eens.SacreBleu schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Wij doen nu met vast fireteam eerst een missie dan het gebied uitkammen, en nog een uurtje DZ farmen.
Gisteren voor het eerst een paarse gehad, en toen nog 1 en nog een paar.
Dan is het extracten toch wel even peentjes zweten met een ander fireteam van 4 in de buurt, maar het is gelukt
Hahaha!SacreBleu schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:40:
[...]
Haha, had ik gisteren ook. We liepen in een steegje in en om de hoek kwam een andere groep aanrennen. Allebei stonden we direct stil en keken elkaar langdurig aan. Af-en-toe pesten door met het pistool iemand te raken of in de lucht te schieten om te kijken of iemand door de zenuwen gelijk zijn magazijn zou leegdumpen.
Máár, dat gebeurde niet. Toen zagen we ineens dat een andere gast om het hoekje aan het loeren was. In eerste instantie dachten we dat hij één van het groepje was en dat ze met hun circusact in het steegje wilde afleiden en iemand om hadden laten lopen die het vuur zou openen waardoor we als ratten in de val zaten.
Met geweer mikkend op deze heer liepen we naar hem toe. "Don't point man!" - "Don't point your gun at me!". Uiteindelijk kwam de lokroep: "Go Rogue then, you pussies". Dat was voor een lid in ons groepje de druppel en hij schoot het magazijn van zijn semi-automatisch shotgun leeg op het hoofd van die gast. Hartstikke dood.
Toen kwamen we erachter dat die andere gasten niet in dezelfde groep als deze gast zaten, en rende we keihard weg. Later kwamen we erachter dat hun even hard wegrende als ons, want ze stonden om het hoekje en hebben niet eens de moeite genomen om ons op te zoeken.
Later komen we dezelfde gast weer tegen - we waren in een melige bui - dus gingen naar hem toe en liepen een beetje achter hem aan. Toen draaide hij zich om en vroeg: "Hebben jullie niets beters te doen vieze vuile - bleep - lijers!" toen werden we nog meliger want dat was de eerste Nederlander die we tegenkwamen en hadden geen idee dat hij dat was. Dus riepen we maar wat terug. Uiteindelijk heeft 'ie maar snel ALT-F4 gedaan, want hij verdween in rook op in het trappenhuis bij een extraction zone.
Wat we ook doen is rekening houden dat we altijd rogue kunnen worden. Kortom, als iemand in onze linie gaat staan schieten we gewoon - gemikt - door. En vaak genoeg, ligt die troll dan gewoon op de grond te spartelen als een vis op 't land. Heerlijk.
Geweldig dit soort acties!
Gisteren bij het extracten ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Ik en mijn buddy, in dit geval mijn wederhelft, liepen naar een extraction point en werden al door iemand gevolgd.
Ik vertrouwde het al niet en niet mijn vriendin dus ook niet.
Dus de flair in de lucht geschoten en deze speler begon al achter een barricade te verstoppen.
Toen de helikopter ter plaatse was kwam hij tevoorschijn en bleef met een granaat in de aanslag stil staan
Ik ging vervolgens mijn loot koppelen en mijn vriendin zat zelf ook achter een muurtje omdat we dus al zagen dat deze speler iets van plan was.
Toen ik net klaar was met het aankoppelen van de loot gooide hij zijn granaat naar mij toe, dit heeft hij vervolgens met de dood moeten bekopen
Ik zal nog even kijken of ik deze actie opgeslagen heb, maar het leukste van allemaal was dat voordat hij down ging, hij al realiseerde dat hij de pineut was en we vervolgens via gamechat "oww shit" hoorde
Priceless deze actie
Vervolgens had hij zelf ook nog paarse loot, waar ik vervolgens héél blij mee was
Ik heb aantal vrienden die lvl 30 zijn, kan ik niet gewoon met hun DZ in en shit pakken zodat zij mij beschermen? of kan ik hun zones nog niet in en zij die van mij niet.Griffx schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:08:
[...]
Eens.
Wij doen nu met vast fireteam eerst een missie dan het gebied uitkammen, en nog een uurtje DZ farmen.
Gisteren voor het eerst een paarse gehad, en toen nog 1 en nog een paar.
Dan is het extracten toch wel even peentjes zweten met een ander fireteam van 4 in de buurt, maar het is gelukt
Denk dat ze veel dingen nog wel aanpassen/tweaken/verbeteren naar aanleiding van feedback verder. Ze moeten het toch levend houden lijkt mij.lordgandalf schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:11:
Wat ik wel minder vind in de darkzone is dat als je gekilled word je een DZ key verliest dat is zo lame. Heb in de beta me meesterlijk vermaakt in de dz. merk nu dat het er toch iets minder aan toe gaat in de dz
Je hebt Player Brackets, dus je kan niet samen met je lvl 30 vrienden spelen als jij zelf nog geen lvl 30 bent.Ricloo86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:11:
[...]
Ik heb aantal vrienden die lvl 30 zijn, kan ik niet gewoon met hun DZ in en shit pakken zodat zij mij beschermen? of kan ik hun zones nog niet in en zij die van mij niet.
Dit zijn de indelingen: 1-14, 15-19, 20-24, 25-29, 30
Als je OP goed had gelezen:ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:13:
[...]
Je hebt Player Brackets, dus je kan niet samen met je lvl 30 vrienden spelen als jij zelf nog geen lvl 30 bent.
Dit zijn de indelingen: 1-14, 15-19, 20-24, 25-29, 30
"Kan ik dan nooit met lagere level vrienden spelen? Jawel hoor. Er is een mogelijkheid om alsnog allemaal in dezelfde DZ instantie te komen. Daarvoor moeten de spelers uit de lagere level brackets via Group management bewust de keuze maken om de speler uit de hogere level bracket te joinen."

Nee? Wanneer je vrienden lvl 30 zijn, komen ze automatisch in lvl 30 bracket. Zou wel erg oneerlijk zijn anders he om als lvl 30 even door lage level area's te rennen en alle lage level spelers af te slachten.lordgandalf schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:15:
Maar je vrienden kunne toch wel in een lagere dz spelen
excuus, inderdaad. Je kan wel in een hogere bracket spelen, maar niet in een lagere.Convoy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:15:
[...]
Als je OP goed had gelezen:
"Kan ik dan nooit met lagere level vrienden spelen? Jawel hoor. Er is een mogelijkheid om alsnog allemaal in dezelfde DZ instantie te komen. Daarvoor moeten de spelers uit de lagere level brackets via Group management bewust de keuze maken om de speler uit de hogere level bracket te joinen."![]()
![]()
[ Voor 42% gewijzigd door ASNNetworks op 14-03-2016 11:18 ]
Oneeerlijk en lullig, maar wel een keer grappig haha. Verrasing BAM!ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:16:
[...]
Nee? Wanneer je vrienden lvl 30 zijn, komen ze automatisch in lvl 30 bracket. Zou wel erg oneerlijk zijn anders he om als lvl 30 even door lage level area's te rennen en alle lage level spelers af te slachten.
Lezen.....ASNNetworks schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:16:
[...]
Nee? Wanneer je vrienden lvl 30 zijn, komen ze automatisch in lvl 30 bracket. Zou wel erg oneerlijk zijn anders he om als lvl 30 even door lage level area's te rennen en alle lage level spelers af te slachten.
Lezen wie ik quote
Tja, een keer grappig om te doen. Niet wanneer het je overkomt. Zeker wanneer je niet de enige bent die dit 'een keer wil doen'. Dan kan je netzogoed Dark Zone pas openstellen vanaf lvl 30.WeAreLegion schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:17:
[...]
Oneeerlijk en lullig, maar wel een keer grappig haha. Verrasing BAM!
[ Voor 55% gewijzigd door ASNNetworks op 14-03-2016 11:22 ]
Klopt, dit hadden wij gisteren ook met ons fireteam.Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:20:
Ik was vorige keer met himlims_ samen DZ ingegaan ik was denk ik lvl 15 en hij lvl 20, zagen elkaar wel op de map maar niet in de game zelf dus volgens mij kan jij als je 25 bent niet met een level 30 in zelfde DZ bracket spelen..
Een member was lvl 20 en ik 19, je ziet elkaar wel maar je kan niet bij elkaar komen.
Jawel, zie onderstaande.....Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:20:
Ik was vorige keer met himlims_ samen DZ ingegaan ik was denk ik lvl 15 en hij lvl 20, zagen elkaar wel op de map maar niet in de game zelf dus volgens mij kan jij als je 25 bent niet met een level 30 in zelfde DZ bracket spelen..
Convoy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:15:
[...]
"Kan ik dan nooit met lagere level vrienden spelen? Jawel hoor. Er is een mogelijkheid om alsnog allemaal in dezelfde DZ instantie te komen. Daarvoor moeten de spelers uit de lagere level brackets via Group management bewust de keuze maken om de speler uit de hogere level bracket te joinen."![]()
![]()
ben er gisten een verloren nadat er op ons gejaagd werd
Ik was gistermiddag samen met een random ook de DZ in gedoken. Hij level 16 en ik level 18. Nou had ik al best wat fijne gear verzameld voor level 18, dus ik voelde me wel relatief veilig. Hij had nog genoeg verbetering mogelijk zei hij al, dus vond ie 't erg fijn om samen met mij de boel te verkennen.
Na een mooi rondje lopen hadden we beide onze bags vol en was het tijd om te extracten. We gingen naar de extract links onderin DZ1, waar ook het nodige zooitje aan mobs en de boss rondloopt. Toen we er aankwamen was er een ander groepje van 3 (levels 15 en 16 volgens mij) de boel al wat aan het clearen. Dus wij samen meehelpen om de boel veilig te maken.
Terwijl de laatste mobs het loodje legden en de chopper bijna in positie was, begon het groepje van 3 man ineens mijn compagnon te bestoken. Hij riep het meteen via de voice comms, waardoor ik me nog tijdig kon omdraaien en het groepje van 3 man kon bestoken met een sticky bomb + flink salvo aan kogels. Resultaat: mijn teamgenoot nog 3 millimeter leven over en het andere groepje lag naast elkaar dood op de grond
Sounds fair, dan ben je hoogstwaarschijnlijk wel snel het haasje als lager lvlConvoy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:15:
[...]
![]()

Daar open je kisten mee in de DZGrimScythe schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:22:
oh ja helemaal vergeten wat doen die dz keys eigenlijk?
Er zijn speciale Dark Zone loot kistjes die je kan openen met zo'n key, geven paarse items. Sommige kan je vanaf DZ10 openen, andere vanaf DZ30. Wanneer je met vrienden speelt, samen erheen en openen! Iedereen krijgt dan namelijk loot, terwijl maar 1 persoon een key hoeft te gebruiken!GrimScythe schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:22:
oh ja helemaal vergeten wat doen die dz keys eigenlijk?
Maar ik hoop dat Ubisoft, Ghost Recon Wildlands ook een dergelijke opzet gaat geven met verschillende uitbreidingen van gebieden zoals dat ook gepland staat met The Division.
Echt een vette game inderdaad
Dopiej schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:20:
Komt omdat je dan in verschillende DZ player bracket zit. Je hebt 15 - 19 en daarna is het 20 - 24Griffx schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:21:
[...]
Klopt, dit hadden wij gisteren ook met ons fireteam.
Een member was lvl 20 en ik 19, je ziet elkaar wel maar je kan niet bij elkaar komen.
De AAA status heeft het dan bereikt, maar mij ging het om het feit dat er meerdere top games in het verleden uitgekomen zijn waarin de main character niks zegt....bram1984 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Ik zag het later ook staan en had al een vermoeden dat je dat stukje erbij zou pakken. Bewijst maar weer eens dat iedereen een Wiki pagina in kan vullen.
Ik ben niet alwetend, maar we kunnen het er met z'n allen over eens zijn dat een miljoenenproductie (er hangen hier zelfs posters op het station van Amsterdam-Zuid, hoe bedoel je big budget) met een grote uitgever erachter, gewoon een AAA game is.
En dat The Division het prima gaat doen, daar durf ik wel een wedje met je voor te maken, als dat dan toch zo van belang is. Al is het maar door de marketing die ze er tegenaan gooien.
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Tja, ik ga ook maar ad random een beetje toevoegen. Ik zie vanzelf wel wat een match is en wat niet.Dreanor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:47:
Ik heb mij aangemeld op de spelerslijst (dreanor) en wat nu? Ga ik random mensen van de spelerslijst toevoegen om samen te spelen of wordt er meer via het forum geregeld?
Ben zelf max level, darkzone level 21 en zoek op dit moment voornamelijk end-game stuff. The Dark Zone is best uitdagend als je solo speelt.
Ben zelf lvl 11 en lvl 7 in DZ (en heb in de Beta al wat nodige vlieguren gemaakt) en zoek spelers om vooral de DZ mee in te gaan. Feel free om mij toe te voegen
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Je kunt natuurlijk zeggen dat het niet realistisch is om er zo veel bij de hand te hebben, maar je kunt nog meer guns in je backpack kwijt dan in je stash
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Vind het persoonlijk raar dat je gewoon on the fly alles kan aanpassen in een gunfight, beetje snelheid was ik in een gevecht door m'n AR kogels heen, even inventory, klik klik en kan weer doorschieten met een shotty en SMG.-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:33:
Wat ik eigenlijk wel jammer vind, is dat je maar 3 wapens kunt gebruiken. Ja, je kunt inderdaad snel in je inventory een ander wapen instellen maar dat werkt natuurlijk niet lekker tijdens een gunfight.
Je kunt natuurlijk zeggen dat het niet realistisch is om er zo veel bij de hand te hebben, maar je kunt nog meer guns in je backpack kwijt dan in je stash. En als ze dan toch op je rug hangen (niet dat die 20 rifles in die backpack passen die je op je rug draagt
), zou je ze ook snel moeten kunnen pakken (aka hotkey 4 ofzo).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is ook een beetje anticiperen op de situatie at hand. Als ik single player speel, zowel solo als met anderen, dan heb ik als main een SMG of Assault Rifle en als tweede altijd een Sniper. In de DZ heb ik als tweede vaak dan een Assault Rifle. En als ik in de DZ bijvoorbeeld een gebouw in ga om daar tegen mobs en een boss te knokken, dan vervang ik die Assault Rifle voor een Shotgun-MD- schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:33:
Wat ik eigenlijk wel jammer vind, is dat je maar 3 wapens kunt gebruiken. Ja, je kunt inderdaad snel in je inventory een ander wapen instellen maar dat werkt natuurlijk niet lekker tijdens een gunfight.
Je kunt natuurlijk zeggen dat het niet realistisch is om er zo veel bij de hand te hebben, maar je kunt nog meer guns in je backpack kwijt dan in je stash. En als ze dan toch op je rug hangen (niet dat die 20 rifles in die backpack passen die je op je rug draagt
), zou je ze ook snel moeten kunnen pakken (aka hotkey 4 ofzo).
Overigens is het on-the-fly swappen niet heel erg lastig in een firefight. Als ik met een groepje in de DZ zit en ik heb een ander wapen nodig, dan ga ik snel in goede dekking, roep ik dat ik even extra dekking nodig heb en vervolgens kun je weer vrolijk verder met ratatatata
[ Voor 11% gewijzigd door The.Sticky op 14-03-2016 11:38 ]
Ik vind het wel erg fijn, maar had het niet verwacht inderdaad. Ik had verwacht dat je tijdens combat niet zomaar je skills en gear kan wisselen. Kwam wel érg goed uit toen ik geen medkits had en 1 life bar over had. Even hiden, wisselen naar med skill, activeren en weer terug switchen.SinergyX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Vind het persoonlijk raar dat je gewoon on the fly alles kan aanpassen in een gunfight, beetje snelheid was ik in een gevecht door m'n AR kogels heen, even inventory, klik klik en kan weer doorschieten met een shotty en SMG.
Maargoed, daar zitten (gelukkig) ook weer risico's aan. Een goed geplaatst granaat terwijl je in je inventory zit en je bent dood. En je inventory in DZ checken kan je helemaal vergeten, tenzij je in een groep zit waarbij iemand op de uitkijk staat.
Dat zijn ook kogels die je op hebt geraapt toen je dat wapen wel actief had. Bij een restock krijg je namelijk alleen ammo voor je actieve wapens, maar je behoud ze wel. In je inventory -> pouches kun je ook zien hoeveel ammo je per geweer type hebt.SinergyX schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Vind het persoonlijk raar dat je gewoon on the fly alles kan aanpassen in een gunfight, beetje snelheid was ik in een gevecht door m'n AR kogels heen, even inventory, klik klik en kan weer doorschieten met een shotty en SMG.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst