Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Nieuw wapen nodig dan met betere tallents, 56% meer dmg is nogal crappy.
Helaas is op dit moment dit het beste wapen.
Tenzij je echt uren wilt gaan craften.
Eerder het zekere voor het onzekere nemen en de rest van de gear zo hoog / goed mogelijk maken voordat ik er over na ga denken om wepons / gear te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:03:
[...]

Neem aan dat je wel snapt dat je stat requirement nodig hebt om tallent te activaten op primary bv ?
Anyway dit is mijn gear.
Nog wel meer firearms nodig voor liberator, die tallent heb ik pas als ik alle mods crafts plans heb en chest.
[afbeelding]
Wat zijn de talents van de liberator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Beltoni schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Ben nu level 15/16 en heb nog steeds geen voet in de Dark Zone gezet. Wil het wel uitproberen maar dan moet ik even wat extra gear verzamelen. Ik begreep dat je al je gear kwijt bent zodra je overlijdt in de Dark Zone, geen idee of dit ook echt zo is maar heb het nog niet uitgeprobeerd.
geen idee of je de gear kwijt raakt, en de heren tussen onze posts hebben geen antwoord gegeven (helaas)
Want ik wil ook niet zomaar even de darkzone inlopen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floks schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:05:
[...]

geen idee of je de gear kwijt raakt, en de heren tussen onze posts hebben geen antwoord gegeven (helaas)
Want ik wil ook niet zomaar even de darkzone inlopen
je raakt geen gear kwijt, alleen maar contaiminated gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Als je in de DZ dood gaat verlies je wat XP en credits, dit zijn DZ xp en DZ credits, dus niet wat je gebruikt tijdens PvE. Verder verlies je items die je op dat moment in de DZ hebt verzameld, dingen die je gewoon normaal ge-equipped hebt raak je niet kwijt.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:49:
oke ik heb momenteel The Division opnieuw geïnstalleerd, bestanden gecontroleerd, uplay een aantal keer opnieuw opgestart en ik heb nog steeds het probleem dat het spel op: voorgeladen blijft staan.
wie o wie kan bij uit de brand helpen aangezien ik toch wel een keer het spel wil spelen.

btw ik kan geen screenshot posten omdat ik niet genoeg karma heb..
Registerkey van het spel ook verwijderd? Ik kon het spel bv alleen op D installeren en na het verwijderen van een registerkey, weer op C (ssd).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
bello2185 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:11:
Als je in de DZ dood gaat verlies je wat XP en credits, dit zijn DZ xp en DZ credits, dus niet wat je gebruikt tijdens PvE. Verder verlies je items die je op dat moment in de DZ hebt verzameld, dingen die je gewoon normaal ge-equipped hebt raak je niet kwijt.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:11:
[...]

je raakt geen gear kwijt, alleen maar contaiminated gear
Dank U voor de uitleg!

Op naar de DZ }:O

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net getest, Challenge mode kan je blijven doen voor phoenix credits.. per dag dus

Daily mission 1: 30
Daily mission 2: 30
Daily Challenge mission: 60
totaal: 120 (zo goed als gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Ah gelukkig. Heeft iemand trouwens tips wat je het beste kunt doen voordat je met challenge mode begint? Ik heb het idee dat mijn personage bij lange na niet goed genoeg is, ging elke keer instant dood bij challenge. Heb nu ~60 000 DPS en iets van ~50 000 HP. Wat kan ik het beste spelen om goede spullen te krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door bello2185 op 12-03-2016 14:40 ]

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Pff iedereen is al zo'n hoog level :P ik ben dat voorlopig echt niet xD Net de security wing unlocked, ben echt wel blij dat ik die missies nu met mensen samen kan doen ipv solo want dat was echt zwaar ruk.

De rest van alle encounters enzo gaan solo wel makkelijker though.

Ben level 7 nu, allemaal groene gear met wat blauws ertussen. Ben best veel bezig met encounters en dingen.

Ik dacht trouwens dat je in de DZ als je dood ging ook "normale" gear dropte, niet alleen DZ gear die je had verzameld ofzo. DZ exp en gear kwijt raken is zo erg nog niet :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vanalles geprobeerd, eerst de division verwijderd en opnieuw geinstalleerd op D, aangezien de read me adviseert het niet op C te zetten. werkte niet, bestanden gecontroleerd, geen problemen gevonden, werkte ook niet. uiteindelijk nog gepbrobeerd Uplay te verwijderen incl de spellen waaronder The Division en opnieuw uplay gedownload, aangegeven dat hij mijn spellen op D schijf moet zetten en wederom opnieuw The Division gedownload. uplay vervolgens afgesloten (volledig) en opnieuw opgestart maar nog steeds staat er voorgeladen waar normaal spelen hoort te staan. Die knop kan ik ook niet indrukken.
ik snap er helemaal niks meer van. ook een ticket naar uplay support gestuurd maar nog geen antwoord aangezien ze niet in het weekend werken denk ik.
An1mA schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:12:
[...]

Registerkey van het spel ook verwijderd? Ik kon het spel bv alleen op D installeren en na het verwijderen van een registerkey, weer op C (ssd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:08:
ik heb vanalles geprobeerd, eerst de division verwijderd en opnieuw geinstalleerd op D, aangezien de read me adviseert het niet op C te zetten. werkte niet, bestanden gecontroleerd, geen problemen gevonden, werkte ook niet. uiteindelijk nog gepbrobeerd Uplay te verwijderen incl de spellen waaronder The Division en opnieuw uplay gedownload, aangegeven dat hij mijn spellen op D schijf moet zetten en wederom opnieuw The Division gedownload. uplay vervolgens afgesloten (volledig) en opnieuw opgestart maar nog steeds staat er voorgeladen waar normaal spelen hoort te staan. Die knop kan ik ook niet indrukken.
ik snap er helemaal niks meer van. ook een ticket naar uplay support gestuurd maar nog geen antwoord aangezien ze niet in het weekend werken denk ik.

[...]
Het help als je het orginele probleem erbij zet :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Het help als je het orginele probleem erbij zet :9
het orginele probleem is: ik kan the division niet opstarten omdat er i.p.v. spelen, voorgeladen blijft staan (nadat ik hem gedownload heb) ik kan de game gewoon niet starten.
ook niet via gforce, niet via steam, niet via uplay en ook niet via de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
TgR_KILLER schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:06:
Ik dacht trouwens dat je in de DZ als je dood ging ook "normale" gear dropte, niet alleen DZ gear die je had verzameld ofzo. DZ exp en gear kwijt raken is zo erg nog niet :P
Je gaat wel anders piepen als je probeert DZ ranks te farmen omdat je rank 30 of 50 nodig hebt om je DZ currency ook daadwerkelijk uit te kunnen geven. Ook wanneer je 'eindelijk' een wapen of gear hebt wat beter is dan wat je hebt en iemand klauwt het van je koude handen af.

Leuke dingen in DZ. Ik vind het jammer dat het rogue systeem vooral anti-PvP is. Ik snap dat ze er geen DayZ van wilde maken, maar, ikzelf had daar geen problemen mee gehad.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:05
Op twitch zie ik level 30 players oude encounters en side missions opnieuw doen, wat is het idee daar achter?

Worden alle missions e.d. opnieuw beschikbaar zodra je alles gespeeld hebt?

Kleinde edit, iemand linkje met info over challenges? Lees er nu over, maar kan zelf niks daarover vinden..

[ Voor 22% gewijzigd door co2301 op 12-03-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fyi: changelog van de server restart mbt de PC

http://forums.ubi.com/sho...%93-March-12-2016-Restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Omg wat is dit spel verslavend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:57
Is het mogelijk nog aanpassingen te doen aan je karakter en hoe? Haar stijl, gezichtkeuze et cetera. Had hem snel aangemaakt, omdat ik wilde beginnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Matedeor op 12-03-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matedeor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:11:
Is het mogelijk nog aanpassingen te doen aan je karakter en hoe? Haar stijl, gezichtkeuze et cetera. Had hem snel aangemaakt, omdat ik wilde beginnen.
nee, niet mogelijk op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Keuze qua character was vrij beperkt vind ik, nou ja ben toch wel blij met mijn bad ass ;-)
En ging het niet eerder over ouwe lullen in dit topic, nou deze hier is blown away met al die info op het scherm oef, en ook niet zo best in het mikken met een controller maar goed.
Ik voeg mezelf denk ik nog maar niet toe aan de PS4 lijst dat ik niemand in de weg loop, ff rustig uitzoeken deze game.

Wat een sfeertje trouwens heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Inderdaad, en dat is er bij mij hoegenaamd niet op verbeterd nadat je me de DZ hebt getoond 8)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Sipio schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:22:
Keuze qua character was vrij beperkt vind ik, nou ja ben toch wel blij met mijn bad ass ;-)
En ging het niet eerder over ouwe lullen in dit topic, nou deze hier is blown away met al die info op het scherm oef, en ook niet zo best in het mikken met een controller maar goed.
Ik voeg mezelf denk ik nog maar niet toe aan de PS4 lijst dat ik niemand in de weg loop, ff rustig uitzoeken deze game.

Wat een sfeertje trouwens heerlijk!
Gewoon toevoegen. Zijn zat mensen die het niet erg vinden dat je "niet zo goed bent"

En anders voeg mij maar toe. Ik ben een van die personen. Alleen laatste tijd wat minder online. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Hoe hebben jullie je sensitivity van look/aim ingesteld? Zit nu rond de 50% voor beiden maar voelt nog niet helemaal soepel aan.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag net een uurtje fzo gespeeld totaal geen tijd op t moment zeeer zonde mis genoeg als k t zo lees...
Achja lekker op me gemak er mee doen😊😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
DarkElement schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:57:
Hoe hebben jullie je sensitivity van look/aim ingesteld? Zit nu rond de 50% voor beiden maar voelt nog niet helemaal soepel aan.
Heb der nog niks aan veranderd. En bevalt me zo tot nu toe eigenlijk wel. :)

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Iemand rond lvl 28 die nog graag wat side missions en encounters wil doen (niet main story) om vanavond door te stomen naar lvl 30? Account is ormagon1989.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:57:
Zit op 3% op de PC met 1600 dpi, dan is het wel speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:29:
[...]

Zit op 3% op de PC met 1600 dpi, dan is het wel speelbaar.
Hij speelt PS4. Was misschien wel makkelijk van hem om te vermelden. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
amuseer me tot nu toe prima met the division! ben nu level 7. Wel een beetje klaar met het matchmaking systeem, tot nu toe eindig ik iedere keer met maar 1 extra persoon... iemand die hier ervaring mee heeft en/of een fix heeft?

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
M4uSzi schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:39:
[...]
Hij speelt PS4. Was misschien wel makkelijk van hem om te vermelden. :+
Haha wijsneus :p maar idd ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste high end crafted gear is beter dan de highend gear drops merk ik nu, vooral omdat je gewoon weer nieuwe kan craften ipv te re rollen, het kan ook veel hogere stats rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:07:
Meeste high end crafted gear is beter dan de highend gear drops merk ik nu, vooral omdat je gewoon weer nieuwe kan craften ipv te re rollen, het kan ook veel hogere stats rollen.
Volgens mij is het zo dat in de DZ level 31 gear dropt en in PVE tot nu toe gewoon 30 gear.
Wellicht dat in incursions level 31 gear dropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb me ook maar even op de lijst gezet, ben klaar met de PVE (lvl 30 gehaald) en vind het wel leuk op de legendary challenges en Dark-zone in teamverband te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
PirE schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:00:
Heb me ook maar even op de lijst gezet, ben klaar met de PVE (lvl 30 gehaald) en vind het wel leuk op de legendary challenges en Dark-zone in teamverband te spelen.
Legendary zijn wel leuk, ben DZ 31 maar geen zin om te farmen naar 50. Dus ik farm nu challenges. Heb van de meeste gear 2-3 high end items dus dat scheelt. Maar gewoon blijven farmen :P

Mr_Rolandos als je redelijke gear hebt en mee wil doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Unigo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:57:
amuseer me tot nu toe prima met the division! ben nu level 7. Wel een beetje klaar met het matchmaking systeem, tot nu toe eindig ik iedere keer met maar 1 extra persoon... iemand die hier ervaring mee heeft en/of een fix heeft?
inmiddels een klein beetje gefrustreerd aan het worden. via matchmaking kom ik steeds in groepen die (blijkbaar) bezig zijn met de laatste boss, waardoor ik ze niet meer kan joinen. beetje kansloos om deze groepen wel open te stellen in de matchmaking -_-

tips welkom trouwens.

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik moet nog 1 ding doen om alle unlocks te krijgen in deze game. Dan heb ik alle badges / punten etc.

Dat is :
Skill Kill
Finish off 50 enemies using Skills.

Maar wat ik me daarbij voorstellen? Zijn dat dan final kills met een turret oid?
Want ja, die gebruik ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unigo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:13:
[...]

inmiddels een klein beetje gefrustreerd aan het worden. via matchmaking kom ik steeds in groepen die (blijkbaar) bezig zijn met de laatste boss, waardoor ik ze niet meer kan joinen. beetje kansloos om deze groepen wel open te stellen in de matchmaking -_-

tips welkom trouwens.
fast travel na missie set difficulty en set privacy na open en dan gewoon vanaf begin beginnen, men joined jou dan, minder frusterend en als iemand vervelend is kun je tenminste kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
rolandos582 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:36:
Ik moet nog 1 ding doen om alle unlocks te krijgen in deze game. Dan heb ik alle badges / punten etc.

Dat is :
Skill Kill

Maar wat ik me daarbij voorstellen? Zijn dat dan final kills met een turret oid?
met die turret zit je zo aan die unlock in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ik heb mij aangemeld op de spelerslijst (dreanor) en wat nu? Ga ik random mensen van de spelerslijst toevoegen om samen te spelen of wordt er meer via het forum geregeld?

Ben zelf max level, darkzone level 21 en zoek op dit moment voornamelijk end-game stuff. The Dark Zone is best uitdagend als je solo speelt. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Laatst online: 07-12-2023
rolandos582 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:36:

Dat is :
Skill Kill

Sticky bomb werkt ook, zo heb ik hem in de PVE gehaald. Gewoon hele spawns one-shotten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Wat is die laatste missie kut man... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mortalboy[NL] schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:05:
Wat is die laatste missie kut man... :P
Nee man easy mode op hard.
spoiler: tactic
gewoon als leeroy rushen en alles neer knallen, snipers rushen en neer knallen, bij turret controls gewoon alles negeren rushen en dan na main objective, turrets tegen heli pas gebruiken als hij knettergek wordt en begin't te spammen want dan is die phase in 10 20 seconden over ipv paar minuten, alhoewel zonder turrets is leuker om te doen, anyway je leert hier wel dodge skill abusen, de hele missie moet je gewoon als leeroy rushen ai is dom en knalt op iedereen dat achter je staat, zelfs als je recht voor hun staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 23:20
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:15:
Dinsdag net een uurtje fzo gespeeld totaal geen tijd op t moment zeeer zonde mis genoeg als k t zo lees...
Achja lekker op me gemak er mee doen😊😊
Gewoon lekker rustig op je eigen tempo doen, inderdaad. Doe ik ook. Geniet van de omgeving en de game.

Je hebt sommige types hier, waarbij het lijkt alsof ze hun normale leven aan de kant schuiven en 2 weken vakantie hebben genomen om met een trein vaart door het spel te gaan , waarbij er maar 1 target is, zo snel mogelijk alles halen wat er te behalen valt. Maar goed, ieder zijn ding :)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben nu level 9 en ik heb een level 3 wapen maar ik kom weinig wapens tegen die betere stats hebben en als ik ze tegen kom zijn ze marginaal beter en moet ik er voor betalen.
Is er een goede reden om toch voor een hogere level wapen te gaan ook als de stats iets minder zijn ?

[ Voor 17% gewijzigd door ScrooLoose op 13-03-2016 09:21 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Divisiontracker.com is ook online nu.
http://divisiontracker.com misschien iets voor de OP?

[ Voor 15% gewijzigd door Griffx op 13-03-2016 09:26 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

ScrooLoose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:20:
Ik ben nu level 9 en ik heb een level 3 wapen maar ik kom weinig wapens tegen die betere stats hebben en als ik ze tegen kom zijn ze marginaal beter en moet ik er voor betalen.
Is er een goede reden om toch voor een hogere level wapen te gaan ook als de stats iets minder zijn ?
Gewoon missions side misions blijven/gaan spelen, dan komende de sterkere wapens vanzelf.
Je bent level negen, dat betekend in The Division statistieken dat je net droog bent achter je oren.
Enne.... Niet kopen, craften en vrijspelen!

Pas wanneer je level 25+ bent loont het om af en toe wat te kopen....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:09

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb t/m lvl 13 met een lvl 4 mp4 rondgelopen. Toen de dz ingegaan en heb ik echt goede wapens weten te bemachtigen. Die wapens komen dus echt vanzelf.

[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 13-03-2016 10:16 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een heerlijk spel! Held met een Bronx uiterlijk, lvl 4... Langzaam aan het leren, want wat ga ik vaak dood zeg! Helemaal niet meer gewend om met de thumbsticks te moeten aimen! Ik zit er zo vaak naast! Dat spier geheugen is toch een beetje weg... Want met COD op de 360 pakte ik ze altijd hard! Maar nu op de PS4 is het drama! Gelukkig is het spel verslavend genoeg om er niet gefrustreerd van te raken! We komen er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:04
Wat is jullie ervaring in de DZ?
Had verwacht dat er veel meer chaos zou zijn met agents die onderling elkaars loot proberen te stelen.
Tot nu toe lijkt iedereen vooral samen te werken en niet het vuur op elkaar te openen.
Kan ook komen doordat ik tot nu toe alleen met een fireteam van 4 in de DZ ben geweest en daarbij single players tegen gekomen ben.
Merken jullie vooral samenspel of loot stealing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:57
Nog nooit een MMO gespeeld eigenlijk, maar deze bevalt tot nu toe erg goed, denk ook wel vanwege die iets meer realistische wereld. En wat ziet die wereld er gelikt uit! :) en dat nog stabiel draaiend ook. Dat dit ook mogelijk is op een ps4, geeft mij erg veel vertrouwen voor toekomstige games. Wel even afwachten hoe het zich ontwikkeld, en of het niet te veel herhaling wordt.

In heb begin komt er op mij alleen wel erg veel informatie op mij af, zonder dat er echt veel wordt uitgelegd. Heb wel even nodig om alles helder te krijgen denk ik. En wat doe ik verkeerd als ik de hoofdmissies aan het spelen ben, een missie heb afgerond, en vervolgens deze weer overnieuw moet doen 8)7? Matchmaking bij missies gaat ook nog niet altijd helemaal lekker trouwens (duurt soms wel even voordat er iemand gevonden is), of ik doe wat verkeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Matedeor op 13-03-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Gearloose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:18:
Had verwacht dat er veel meer chaos zou zijn met agents die onderling elkaars loot proberen te stelen.
Ik ben pas gisteren de DZ binnengegaan en had ook meer vijandigheid tussen spelers onderling verwacht, maar ik denk dat het huidige "samenspel" met het volgende te maken heeft:
It’s important not to die in a Dark Zone – especially if you’ve gone rogue – because it has consequences beyond the loss of any contaminated loot you might be carrying. You’ll also lose Dark Zone credits, some Dark Zone rank and a portion of your Dark Zone key inventory.

If you die while marked a rogue, you’ll lose more cash, Dark Zone rank and keys than you would otherwise.
Ik denk dus dat momenteel de meeste spelers met hun DZ ranking bezig zijn en dus de nadelige gevolgen van doodgaan hierop willen vermijden.

[ Voor 7% gewijzigd door ambi op 13-03-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

[quote]Gearloose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:18:
Had verwacht dat er veel meer chaos zou zijn met agents die onderling elkaars loot proberen te stelen]

Vooral samenwerking, zeker als je alleen bent heeft het geen enkele zin om andere spelers aan te vallen. Er lopen zat enemies rond om snel je dz inventory vol te krijgen en dan wil je alleen maar extracten😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Laatst online: 14-09 17:04
Dreanor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 23:47:
Ik heb mij aangemeld op de spelerslijst (dreanor) en wat nu? Ga ik random mensen van de spelerslijst toevoegen om samen te spelen of wordt er meer via het forum geregeld?

Ben zelf max level, darkzone level 21 en zoek op dit moment voornamelijk end-game stuff. The Dark Zone is best uitdagend als je solo speelt. :P
Ja dit begrijp ik ook niet, kan ik zo mensen toevoegen zonder eerst te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Via die divisiontracker even mezelf opgezocht.. 411 kills maar erg lage 'skills'?
Iemand die kan uitleggen wat deze 'skills' zijn?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Skill kills via seeker mine, sticky bomb, turret, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
hoeveel zijn heeft het om die skills te upgraden, wat is zo zelf lees in de mods, valt het een beetje tegen?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nice, bedankt... die sticky bomb moest ik aan wennen, sinds gister drop ik die turret... erg handig.
Sowieso is de turret handig om de vijand af te leiden ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:14
Klopt het dat de daily missions om 13:00 uur resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgt frankieboy
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 15:10
Zephyer schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:46:
Via die divisiontracker even mezelf opgezocht.. 411 kills maar erg lage 'skills'?
Iemand die kan uitleggen wat deze 'skills' zijn?
Skill kills krijg je door kills te maken met de verschillende skills Sticky Bombs, Turrets, etc.

En bedankt voor het gebruiken van m'n site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sgt frankieboy schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Skill kills krijg je door kills te maken met de verschillende skills Sticky Bombs, Turrets, etc.

En bedankt voor het gebruiken van m'n site :)
ik mis alleen op je site de optie om uplay account to te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Sure, nu even kijken hoe ik dit het handigste kan gaan gebruiken (de site info) :)
Ik liep laatst een besmet gebied in (lvl 2) waar ik dus snel dood zou gaan, snel uitgelopen... maar hoe kan ik dit level het beste aan?

Masker oid upgraden las ik ergens, maar hoe,wat,waar? O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:08:
Sure, nu even kijken hoe ik dit het handigste kan gaan gebruiken (de site info) :)
Ik liep laatst een besmet gebied in (lvl 2) waar ik dus snel dood zou gaan, snel uitgelopen... maar hoe kan ik dit level het beste aan?

Masker oid upgraden las ik ergens, maar hoe,wat,waar? O-)
medical wing heeft hier een upgrade voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Weet er iemand of er al een site bestaat met de verschillende wapens en de hoogste dps versies die je kan vinden + de stats etc bestaat?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Gearloose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:18:
Tot nu toe lijkt iedereen vooral samen te werken en niet het vuur op elkaar te openen.
Kan ook komen doordat ik tot nu toe alleen met een fireteam van 4 in de DZ ben geweest en daarbij single players tegen gekomen ben.
Merken jullie vooral samenspel of loot stealing?
Wij zijn gewoon afschrikwekkend in de DZ, :+ zelfs zo erg dat agentes die we tegen komen onze party joinen net als popcorn of was het maïskorrel.

Als iedereen straks rank 50DZ is dan zullen er meer pvp hits gebeuren.
Nu is vooral iedereen aan het farmen.
Valt wel op dat je niet veel agents tegenkomt in de DZ.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 15-09 18:54
iemand die mij als lvl 18 even door wat missies heen wilt trekken ? meeste mensen die ik had toegevoegd zijn niet online en met griep thuis zitten is ook eenzaam zo ;)

uplay id is hetzelfde als mn username hier op tweakers.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 00:04
Griffx schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:43:
[...]

Wij zijn gewoon afschrikwekkend in de DZ, :+ zelfs zo erg dat agentes die we tegen komen onze party joinen net als popcorn of was het maïskorrel.

Als iedereen straks rank 50DZ is dan zullen er meer pvp hits gebeuren.
Nu is vooral iedereen aan het farmen.
Valt wel op dat je niet veel agents tegenkomt in de DZ.
Ik verwacht ook wel dat het anders wordt als er minder op het spel staat, dan wordt het meer trollen :P
Ben ook wel benieuwd naar de raid, vooral hoe ze dat aan gaan pakken.
Ze hebben vooral de kogelsponsen techniek toegepast om de moeilijkheidsgraad omhoog te pompen.
Ik vind het niet erg om veel damage te doen op een baas, maar wel als die niet eens een helm of full armor heeft.
Hoop dat we een tank moeten slopen ofzo, geen trek om een baas met alleen een petje op zijn kop 250+ headshots te moeten geven.
We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
AjDuLion schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:51:
iemand die mij als lvl 18 even door wat missies heen wilt trekken ? meeste mensen die ik had toegevoegd zijn niet online en met griep thuis zitten is ook eenzaam zo ;)

Hoe kan je mensen toevoegen ingame 8)7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:58:
[...]

pc = uplay /steam
ps4 = friends
xbone = geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
[...]

Ik gok Uplay, anders vermeld ie dat niet 8)7

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:02
Kon het niet laten en zelf ook the division aangeschaft. Nu eens uitzoeken hoe ik dat werkend krijg met steam in home streaming.

Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

[...]

Via je uplay friendslist, zet jezelf op de lijst onderaan het topic en vul je friendslist met mensen die je kent danwel in je leeftijds bracket zitten :)

Aanvulling: ik gebruik daarnaast https://club.ubi.com/#!/nl-NL/game/tom-clancy-the-division om te kijken wie er rond mijn level zitten.

[ Voor 19% gewijzigd door ResuCigam op 13-03-2016 13:47 ]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
VinnyAMS schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:44:
[...]

Ja dit begrijp ik ook niet, kan ik zo mensen toevoegen zonder eerst te vragen.
Dit idd, wil mijzelf ook wel toevoegen aan de PS4 lijst maar iedereen is natuurlijk een ander level en ander 'character' ;-) sommige van jullie kennen elkaar inmiddels al denk ik maar hoe hebben anderen dat gedaan? Gewoon mensen toevoegen van de lijst?

Net een missie met 3 randoms gedaan, ging nog aardig goed moet ik zeggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sipio op 13-03-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Eindelijk!
Heb net een wapen (Scar) uit de Dark Zone weten te bemachtigen, ga er bijna 1500 dps op vooruit oOo

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 22:05
ik heb het spel gisteren gekocht en heb enkele uren een missie gespeeld met mensen die L7 waren. Ik was zelf slechts L5. De loot en xp die ik dan krijg, zijn die dan hoger omdat de missie op niveau van L7 was en dus voor mij een pak moeilijker? Ik herinner mij bij Destiny, dat als je team mates hoger in rank waren, je precies dan aan het knallen was met een waterpistool, want de tegenstanders waren dan ook een pak moeilijker.

en is het in dit spel ook de bedoeling dat je dan missies blijft herspelen in de hoop nieuwe loot te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
pina schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:56:
..........

en is het in dit spel ook de bedoeling dat je dan missies blijft herspelen in de hoop nieuwe loot te krijgen?
Is een mogelijkheid.

Missions op Challenging geven een high end armor piece aan het eind + kans dat de boss natuurlijk wat dropt.

Verder zou je de DZ kunnen farmen op named bosses (alhoewel dat nu generfed is) voor loot.

Hangt dus van af je leuker vindt :) Moet eerlijk zeggen dat de missions op challenging lekker wegspelen en hoop echt dat ze dat niet gaan nerfen. Zag de eerste klachten alweer voorbij komen 8)7

(Nu praat ik over Level 30 activeiten natuurlijk, tijdens het levelen zou ik me over loot niet te druk maken en gewoon kijken naar wat er toevallig dropt tijdens doen van de side en story missions )

[ Voor 13% gewijzigd door fazerfreak op 13-03-2016 15:06 ]

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ondanks de torenhoge prijs en de gemengde reacties heb ik het spel gekocht. Mijn vrouw is op reis, ik heb een nieuwe headset gekocht en het is zondagmiddag... de omstandigheden zijn ideaal :+

Is er nog iemand die er nog aan moet beginnen of is iedereen al te ver gevorderd?

Overigens: kan iemand dit spel vergelijken met Borderlands ? De pre-sequel is de laatste keer dat ik een online spel gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Gisteravond voor de eerste keer The Division gespeeld. Vond dat je érg overrompeld wordt door de hoeveelheid informatie en mogelijkheden als nieuwe speler. Maar het zag er prachtig en veelbelovend uit. Zal er zeker heel wat uren plezier aan beleven.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Inmiddels level 12, best vermakelijk!

Alleen nu al 3x gehad dat ik (eigenlijk alleen tijdens de Missions) door het level heen viel.. Dus gewoon gat in de grond en honderd meter naar beneden.. En dan 3x achter elkaar |:( 8)7 Lekker buggy dus nog.
Maar heb de smaak wel te pakken, hou van de wapens, de feel van het schieten is erg goed. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
net level 10 geworden, gelijk met 2 andere de darkzone in :) ook level 10 geworden en gelijk die acr gekocht, wat een heerlijk wapen. Snap alleen die resoposted wapen mods niet :(

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
fazerfreak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Is een mogelijkheid.

Missions op Challenging geven een high end armor piece aan het eind + kans dat de boss natuurlijk wat dropt.

Verder zou je de DZ kunnen farmen op named bosses (alhoewel dat nu generfed is) voor loot.

Hangt dus van af je leuker vindt :) Moet eerlijk zeggen dat de missions op challenging lekker wegspelen en hoop echt dat ze dat niet gaan nerfen. Zag de eerste klachten alweer voorbij komen 8)7

(Nu praat ik over Level 30 activeiten natuurlijk, tijdens het levelen zou ik me over loot niet te druk maken en gewoon kijken naar wat er toevallig dropt tijdens doen van de side en story missions )
Je kunt de daily challenge meerdere keren doen. Je krijgt per try een geel item en iets van 20 of 30 phoenix credits.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrahant schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:34:
[...]

Je kunt de daily challenge meerdere keren doen. Je krijgt per try een geel item en iets van 20 of 30 phoenix credits.
30 Phoenix credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
fazerfreak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:02:
[...]
Is een mogelijkhid.

Ik zou challenging imo niet doen, alleen om phoenix te farmen. De gear die het geeft zijn level 30 items, en dus niet de level 31 die je wilt. Die krijg je door crafting (phoenix items) of dz50 items en dz drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Meer mensen die momenteel last hebben van lag en steeds het spel uit gegooid worden met een Delta 200nogwat melding?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

YellowOnline schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:37:
Is er nog iemand die er nog aan moet beginnen of is iedereen al te ver gevorderd?
Ik heb je toegevoegd. Ik heb een poppetje van lvl 10 en eentje van 14, maar ik vind het niet erg om zelfs opnieuw te beginnen met een 3de poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Floks schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:10:
net level 10 geworden, gelijk met 2 andere de darkzone in :) ook level 10 geworden en gelijk die acr gekocht, wat een heerlijk wapen. Snap alleen die resoposted wapen mods niet :(
Ja hier wil ik ook wat uitleg over.. Ik heb nu 2 soort mods die je kan toevoegen aan iets maar hoe? Niet de wapen mods als ren demper of magazijn.. Die andere bedoel ik..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Nickrsd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:46:
[...]

Ja hier wil ik ook wat uitleg over.. Ik heb nu 2 soort mods die je kan toevoegen aan iets maar hoe? Niet de wapen mods als ren demper of magazijn.. Die andere bedoel ik..
die kun je aan je gear toevoegen mits die een modslot hebben voor betere stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
AjDuLion schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:51:

Knap griepie. Als ik griep heb kan ik alleen maar trillend in mijn bed liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:33
bram1984 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:50:
[...]

Dacht het zelfde. Heb het spel zelf alleen donderdag gespeeld. Sinds vrijdag de griep. Ik wil graag spelen maar de concentratie ontbreekt gewoon. Beetje bed en bank hangen. Verder balen dat iedereen snel aan het leveren is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:05
Game crashed net, en kom er nu niet meer in (ps4) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:36
Gisteren ook gestart. Door andere verplichtingen heb ik er nog maar twee uurtjes in zitten, maar ik ben onder de indruk van hoe het eruit ziet. Gaat nog heel wat meer tijd in zitten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Jirnsum op 13-03-2016 19:27 ]

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hier ook errorcode Delta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Laatst online: 15-09 18:54
bram1984 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:50:
[...]

dat had ik gister overdag met het gevoel dat ik aan het zweven was in bed ><

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Irritant al die bugs in het spel, soms freeze je gewoon helemaal vast en moet je rebooten, net in een matchmade potje liep mijn teammate zo een trap af die er voor mij helemaal niet was, als ik over de trap (of de plek waar die hoorde te zijn) liep glitchte ik gelijk door de vloer heen. Heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DarkElement schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:30:
Irritant al die bugs in het spel, soms freeze je gewoon helemaal vast en moet je rebooten, net in een matchmade potje liep mijn teammate zo een trap af die er voor mij helemaal niet was, als ik over de trap (of de plek waar die hoorde te zijn) liep glitchte ik gelijk door de vloer heen. Heel vervelend.
En dan kom je onder de map? Had paar daar geleden screens gepost. Ook last van gehad, maar dan gewoon gelijk bij het begin. Erg vervelend maar nog geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jup, kom op vloerniveau van de map terecht en loop zeg maar binnen in de objecten (pilaren,muren), enige weat helpt is een reboot. Had mezelf al een paar keer gekilled met een granaat maar daarna gebeurt gewoon exact hetzelfde.

En het was niet de eerste keer, willem100 hier van GoT heeft het ook al een paar keer gehad, hopelijk fiksen ze dit binnenkort met een patch, want het is in het midden van een missie niet chill.

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 13-03-2016 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nz1USNrPd5uJSqjoUreAU7NO/full.jpg

rondje darkzone, oorspronkelijke afbeelding is niet van mij

de blauwe driekhoekjes zijn bosses op straat, wit is ondergronds

de 1 is startpunt, en dan route volgen naar de events. optioneel nog stukje van dz02 wanneer je safehouse gepasseerd bent en dan noord bij sport center. daar kom je vaak wel random groepjes tegen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Nou ik was level 10 dus vol goede moed in mijn uppie dz in.. ging best ok 1 groep van level 11 gasten afgemaakt.. er dropte wst leuks ook. Meteen dz level 3.. en toen kwamen er 2 andere groepen en was ik dood haha :p

dz moet je echt wel samen doen dus..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Zijn er meer mensen die problemen hebben met mic op de PS4? Ik hoor heel af en toe iemand praten, maar niemand lijkt mij te kunnen horen. Voice settings staan op default. Heb mijn mic getest door een voice message op te nemen, dat werkt allemaal prima.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
DarkElement schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:53:
Jup, kom op vloerniveau van de map terecht en loop zeg maar binnen in de objecten (pilaren,muren), enige weat helpt is een reboot. Had mezelf al een paar keer gekilled met een granaat maar daarna gebeurt gewoon exact hetzelfde.

En het was niet de eerste keer, willem100 hier van GoT heeft het ook al een paar keer gehad, hopelijk fiksen ze dit binnenkort met een patch, want het is in het midden van een missie niet chill.
Ja precies. Ik heb dat ook, maar dan moet ik de missie leaven en andere groep joinen. Anders gebeurt het gewoon weer inderdaad.
himlims_ schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:41:
[afbeelding]

rondje darkzone, oorspronkelijke afbeelding is niet van mij

de blauwe driekhoekjes zijn bosses op straat, wit is ondergronds

de 1 is startpunt, en dan route volgen naar de events. optioneel nog stukje van dz02 wanneer je safehouse gepasseerd bent en dan noord bij sport center. daar kom je vaak wel random groepjes tegen.
Best interessant, maar deze plekken staan toch ook gewoon op de map aangegeven? En dan kan je gewoon je eigen route inplannen, samen met een pulse gewoon scannen of ze up zijn of niet.

Overigens zie ik wel steeds meer roaming AI, eerst zag ik die weinig. Nu zie ik die heel veel, die lopen gewoon random ergens op straat met 4. En gaan dan op de andere AI schieten 8)7 8)7
Pagina: 1 ... 56 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst