Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

The.Sticky schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:14:
[...]

Waarom denk ik gemiddeld bij elke post die je plaatst: "kap eens met het onnodige braggen." De post die je quote geeft totaal geen aanleiding om te vertellen wat je allemaal al gedaan hebt.

Verder prima dat je zoveel vrije tijd hebt om aan de game te besteden en al een heleboel dingen hebt gedaan, die de gemiddelde Tweaker hier nog niet heeft gedaan. Maar stop alsjeblieft eens met je overduidelijke drang om daar vervolgens over op te scheppen. Het is niet boeiend om te lezen en komt alleen maar over als cock-measurement gedrag :)

Mooi, zo, tijd om te spelen! :9
Dat idd. 👍

Daarbij komt dat het toch veel knapper om als 2x een lvl 12 mee te lopen met een lvl 25 om vervolgens een missie op normal te spelen. Waarbij je constant belaagd wordt door lvl 20 opponents, om vervolgens toch uiteindelijk de missie te completen zonder opnieuw te moeten beginnen.

Is in elk geval een dimensie van het spel wat Rolandos nog niet meegemaakt zal hebben. Daar kan ik dan weer over opscheppen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Grindtegel schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:26:
Hoe speel je eigenlijk een missie op een hard mode? (op de pc)
Houd G ingedrukt, je kunt dan wisselen tussen normal, hard of challenger.
nickvanozzie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:31:
[...]
Dat idd. 👍

Daarbij komt dat het toch veel knapper om als 2x een lvl 12 mee te lopen met een lvl 25 om vervolgens een missie op normal te spelen. Waarbij je constant belaagd wordt door lvl 20 opponents, om vervolgens toch uiteindelijk de missie te completen zonder opnieuw te moeten beginnen.

Is in elk geval een dimensie van het spel wat Rolandos nog niet meegemaakt zal hebben. Daar kan ik dan weer over opscheppen.
Ik doe het andersom, als level 30 gewoon level 10-15 helpen met powerlevelen. Die mobs van level 30 maai ik neer, en hun krijgen max xp. Is wel leuk om te doen :Y

En het is niet opscheppen oid, het is gewoon de waarheid. Mogelijk komt dat niet helemaal op de juiste manier binnen, omdat de meeste mensen hier het spel op een andere/meer relaxte manier spelen.

[ Voor 68% gewijzigd door rolandos582 op 11-03-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
nickvanozzie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:31:
[...]

Dat idd. 👍

Ouwe opschepper, vertel dan ook hoevaak je gerevived bent :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Nou toch maar the division gekocht dus xD meteen uit het werk maar ff langs de MM gereden en hem gehaald voor de PS4.. Net de "starter zone" klaar, die laatste missie was eigenlijk nog best wel pittig met 2 van die computer gasten die volgens mij niks doen.. Ga daar wel merken dat ik geen playstation plus heb vrees ik :+

Is wel weer even wennen al dat mikken.. en damn wat zijn de lettertjes klein op sommige punten, heb niet gevonden zo snel of je die groter kan zetten.. anders moet ik toch maar wat dichterbij de tv kruipen :9

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

NiQo schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:59:
[...]

Ouwe opschepper, vertel dan ook hoevaak je gerevived bent :> :> :>
Daarom was het nou ook zo spannend mijn zeer geeerde medespeler-die-ook-tig-keer-revived-moest-worden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
nickvanozzie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:01:
[...]

Daarom was het nou ook zo spannend mijn zeer geeerde medespeler-die-ook-tig-keer-revived-moest-worden.
Lekker toch, is ook niet meer als logisch als je tegen veel hogere mobs speelt. Gewoon zo'n healing station op de grond met perk dat hij automatisch revived. Hoef je zelf ook niks te ondernemen, hij revived automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo ook even geregistreerd voor de spelerslijst, best cool gemaakt overigens :)

Zal er waarschijnlijk komende week ofzo wel aan moeten geloven om PS+ weer aan te schaffen.. kan ik ook eens fatsoenlijk dat 2>1 verloop kabeltje testen die ik had gekocht om mijn Sennheiser headset aan te sluiten op mijn PS4 controller.

Ook fijn trouwens, volgens dat leeftijd selectie ding ben ik ook al oud :+

[ Voor 11% gewijzigd door TgR_KILLER op 11-03-2016 19:24 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Grindtegel schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:26:
Hoe speel je eigenlijk een missie op een hard mode? (op de pc)
klik de missie aan, linksboven kan je dan kiezen om de missie in hard mode te spelen door G in te houden als je op difficulty staat.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
man man man ik speel solo, maar dan is het opeens lastig, straks maar weer eens teamspeak opstarten.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,. ik heb een probleem met the division op Uplay
ik heb hem net gedownload maar hij blijft op voorladen staan.
rondgezocht op internet maar geen oplossing gevonden. kan iemand mij helpen? wacht al sinds dinsdag tot ik eindelijk thuis ben en hem kan spelen.

daarbij wel de beta gespeeld, die verliep vlekkenloos

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:52:
rondgezocht op internet maar geen oplossing gevonden. kan iemand mij helpen? wacht al sinds dinsdag tot ik eindelijk thuis ben en hem kan spelen.
Normaal is opnieuw opstarten van uplay de oplossing. Maar je hebt hem ook al opnieuw gedownload? Je ziet ook dat hij 100% afgerond is? Dat is wel vaag, dan zou ik contact opnemen met ubisoft klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rechtermuisknop op de game en dan kiezen voor 'Verify files'. Misschien handig om een screenshot te posten, dan is het voor de rest ook wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the division helemaal opnieuw downloaden?
ga ik proberen. mijn uplay slaat alles automatisch op op mijn D schijf aangezien die meer ruimte heeft. is het een probleem als ik hem op mijn C (ssd) opsla of moet dat ook prima werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:56:
the division helemaal opnieuw downloaden?
ga ik proberen. mijn uplay slaat alles automatisch op op mijn D schijf aangezien die meer ruimte heeft. is het een probleem als ik hem op mijn C (ssd) opsla of moet dat ook prima werken?
Zolang er ruimte is voor zo'n 30GB is dit geen probleem. Want normaal zou die automatisch al op spelen moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij bestanden controleren geeft uplay geen bijzonderheden

ik ga hem opnieuw proberen te downloaden, opslaan op mijn ssd en kijken wat eruit komt over een uurtje of 2.
bedankt voor de tips, ik kom terug als ik bijzonderheden heb!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:34

RoyK

Hobby tekenaar

Okey mannen, de wallpapers staan online!! :)

https://www.facebook.com/...nl/posts/1709940959289712

En ik heb hier nog een paar leuke goodies die ik op mn Facebook aankomende week weg gaat geven. Een paar The Division badges die je op een kledingstuk kunt zetten. Een The Division muts (zoals in het spel) en een mooi boek met Unlock secrets. Helemaal vol met aantekeningen, briefjes, een landkaart.. het ziet er echt gewoon prachtig uit!! :P

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
RoyK schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:06:
Okey mannen, de wallpapers staan online!! :)

https://www.facebook.com/...nl/posts/1709940959289712

En ik heb hier nog een paar leuke goodies die ik op mn Facebook aankomende week weg gaat geven. Een paar The Division badges die je op een kledingstuk kunt zetten. Een The Division muts (zoals in het spel) en een mooi boek met Unlock secrets. Helemaal vol met aantekeningen, briefjes, een landkaart.. het ziet er echt gewoon prachtig uit!! :P
Nice man! Mooi gemaakt en leuke publiciteit voor jezelf natuurlijk. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:07:
[...]

Nice man! Mooi gemaakt en leuke publiciteit voor jezelf natuurlijk. :Y
Thanks! Ja.. het gaat allemaal erg leuk. De hele samenwerking met Ubisoft in zijn totaal. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
RoyK schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:08:
[...]
Thanks! Ja.. het gaat allemaal erg leuk. De hele samenwerking met Ubisoft in zijn totaal. 8)
Ja snap ik, voor de wat kleinere mensen is het altijd tof om te werken met zo'n groot bedrijf. Lekker goodies krijgen en weggeven. En dan ook nog een shoutout door een pagina met 1.4m likes. Nu zullen ze er niet allemaal op klikken, maar het geeft je toch publiciteit. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:11:
[...]

Ja snap ik, voor de wat kleinere mensen is het altijd tof om te werken met zo'n groot bedrijf. Lekker goodies krijgen en weggeven. En dan ook nog een shoutout door een pagina met 1.4m likes. Nu zullen ze er niet allemaal op klikken, maar het geeft je toch publiciteit. *O*
Daar hoop ik natuurlijk een graantje van mee te pikken. Al hoop ik meer op een boel nieuwe volgers op Youtube morgen als ze de videos ook op Facebook embedden. Meer ogen, meer fun.

Vanavond de game installeren. Ze hebben me verwend met de game in de doos! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21

Bij steam heb je afentoe problemen als je het op het FAT32 bestand systeem installeert
En op C:/ installeeren is vaak problemen met admin rechten 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Bjorn89 op 11-03-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:31
Unigo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Doe ik! Nog niks ontvangen, en ook geen melding dat er iets verstuurd is (als ze dat al doen)! Volgens mij wel allebei op de zelfde dag besteld, dus hopelijk als 1 van ons 'm heeft, de ander ook! :)
Echt? Hmm ik heb hem gisteren ontvangen.. Ik had per ongelulk ook de PC versie besteld en ik heb zowel de PS4 als de PC versie ontvangen.. Vandaag meer geluk gehad hoop ik? Ik heb ook geen track and trace gehad. Het is gewoon brievenbuspost in een bubbeltjesenvelop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wel trailers gezien en goede dingen gehoord. Kan The Division ook (offline) singleplayer worden gespeeld? Kan ik de hele verhaallijn van de game in mijn eentje (eventueel co-op) spelen zonder dat ik iemand ken die de game heeft en heb je hiervoor PlayStation Plus nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
.GoO schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:06:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wel trailers gezien en goede dingen gehoord. Kan The Division ook (offline) singleplayer worden gespeeld? Kan ik de hele verhaallijn van de game in mijn eentje (eventueel co-op) spelen zonder dat ik iemand ken die de game heeft en heb je hiervoor PlayStation Plus nodig?
Zonder PS+ kun je online de singleplayer missies doen, voor darkzone, en online missies doen heb je dit wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Je kan inderdaad zonder PS+ spelen.. maar misschien ligt het aan mij episch slechte skillz maar ik vind t verdomd lastig xD

Bij 1 van die eerste missies om de medical wing te unlocken ben ik net 5 keer dood gegaan, wordt gewoon gerushed op t laatste door 3/4 van die gasten en leg het loodje :/

Is het solo nou zoveel moeilijk of ben ik gewoon zo slecht?? :P al verschillende gasten op Youtube die missie (dan wel in party / online) zo zien halen zonder al te veel problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Denk je na thuiskomt nog even lekker te kunnen spelen, log je in, kijk je op je map en poef disconnect.

"Your account is temporarily unavailable." |:( |:(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:05
Down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
In super dik gevecht. Uur knallen. 2 snipers nog te gaan. Server down :(

Ene mike is de schuldige.

[ Voor 16% gewijzigd door Paulus07 op 11-03-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
''We are aware of server issues in Europe. Please bear with us while we investigate. Thank you for your patience and understanding.''

https://twitter.com/TheDi...08404551439806465?lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Lijkt algeheel psn probleem, rocket league kan ik ook niet starten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
co2301 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:32:
Lijkt algeheel psn probleem, rocket league kan ik ook niet starten :'(
Niet alleen PSN dan, ik speel op de Xbox One en kan niet verbinden.
Vrienden van mij, die waren ook aan het spelen, en spelen nu ook nog vrolijk door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:30:
''We are aware of server issues in Europe. Please bear with us while we investigate. Thank you for your patience and understanding.''

https://twitter.com/TheDi...08404551439806465?lang=nl
Toch wel jammer dat het spel niet onafhankelijk van het internet kan functioneren. Ik speel niet eens multiplayer en mag niet eens verder spelen :/

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Take a look at @TGGamingReviews's Tweet: https://twitter.com/TGGam...s/708405100834856960?s=09

Gehehe

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/04/cd/35/04cd356fde86e68b252d74dd4ae32599.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
DutchCrownNL schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:33:
[...]

Niet alleen PSN dan, ik speel op de Xbox One en kan niet verbinden.
Vrienden van mij, die waren ook aan het spelen, en spelen nu ook nog vrolijk door 8)7
Hmm das wel weird dan, kan toch geen toeval zijn dan TD en RL beide tegelijkertijd storing ondervinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
co2301 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:34:
[...]

Hmm das wel weird dan, kan toch geen toeval zijn dan TD en RL beide tegelijkertijd storing ondervinden..
Inderdaad vreemd. Schijnt dus niet alleen Europa te zijn maar ook de US heeft problemen.
Zou bijna denken dat er een paar datacenters of down liggen of een ddos te verwerken krijgen.

Status pagina van XBL is overigens onveranderd. Party werkt namelijk nog prima.

Vanaf het account op twitter van The Division:
UPDATE: We experienced a power outage in one of our European data-centers. Players will be able to log back in gradually as we restore power

UPDATE2: Power has been partially restored. We expect all the servers to be back up again in 15 minutes.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchCrownNL op 11-03-2016 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Servers zijn weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
UPDATE: We experienced a power outage in one of our European data-centers. Players will be able to log back in gradually as we restore power
https://twitter.com/TheDi...08411191387881473?lang=nl

UPDATE: Power has been partially restored. We expect all the servers to be back up again in 15 minutes.
https://twitter.com/TheDi...08413167588794368?lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ahhh heel de times square missie opnieuw doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:08:
[...]

https://twitter.com/TheDi...08411191387881473?lang=nl

UPDATE: Power has been partially restored. We expect all the servers to be back up again in 15 minutes.
https://twitter.com/TheDi...08413167588794368?lang=nl
Je weet hoe ctrl c + ctrl v werkt, knap hoor! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Update voor de mensen die te kampen hebben met account locked;

About the "restore save" message:

Confirming this message will lead to a data loss of up to 10 minutes.
If you acquired something valuable that you do not want to loose in your last 10 minutes of gameplay before the outage, you can choose to not proceed further and wait a little longer, until the latest save of your character is restored when all servers are back online (which should be in a few minutes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:17:
[...]
Je weet hoe ctrl c + ctrl v werkt, knap hoor! B)
Thanks, gelukkig weet ik ook hoe sarcasme weet. Maar niet iedereen checkt twitter. Dus ik post hier de oorzaak van het probleem voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.metacritic.com.../tom-clancys-the-division

Met 9 reviews scoort the division al een mooie 9, het zegt nog niet heel veel, maar het begint erop te lijken dat the division is hoe destiny had moeten zijn op sommige opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:25:
[...]

Thanks, gelukkig weet ik ook hoe sarcasme weet. Maar niet iedereen checkt twitter. Dus ik post hier de oorzaak van het probleem voor de geïnteresseerden.
Gelukkig maar, alleen wat jij had gepost, was al door je voorganger DutchCrownNL gepost :)
En dat had ik al gelezen, dus wat jij net post is niet meer interessant en nog eens een repost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Ik kom ergens niet uit, wellicht kunnen jullie wat info verschaffen.

Ik heb nu een smg9 met 665 damage, dps komt uit op 6530. Pik net een vector op met 761 damage, komt mn dps uit op 4656. Critical hit chances als bonus zijn 16 om 17%, waar komt dat verschil vandaan? De vector heeft alleen een lagere rpm.

Snap nou niet zo goed of ik mn dps moet uppen, of ook moet kijken naar damage op het wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
co2301 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:37:
Ik kom ergens niet uit, wellicht kunnen jullie wat info verschaffen.

Ik heb nu een smg9 met 665 damage, dps komt uit op 6530. Pik net een vector op met 761 damage, komt mn dps uit op 4656. Critical hit chances als bonus zijn 16 om 17%, waar komt dat verschil vandaan? De vector heeft alleen een lagere rpm.

Snap nou niet zo goed of ik mn dps moet uppen, of ook moet kijken naar damage op het wapen..
Staar je niet blind op nummers, dat word raar berekend. Hoge spm met weinig dmg geeft hoge dps. Terwijl lage spm met hoge dmg minder dps geeft. Ik heb mijn liberator op 850 spm met 6.5k dmg op 120k dps. En mijn smg zit op 100k dps met 720spm en 5k dmg dacht ik. Maar het is ook net wat jezelf fijn vind.

Crit word volgens mij niet berekend in je dps, maar is wel handig. Scopes etc is ook wel handig om mee te nemen, mijn legendary scope geeft bijna +10k dps. Dat is degene die je kan kopen met phoenix coins.

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 11-03-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:44:
[...]

Staar je niet blind op nummers, dat word raar berekend. Hoge spm met weinig dmg geeft hoge dps. Terwijl lage spm met hoge dmg minder dps geeft. Ik heb mijn liberator op 850 spm met 6.5k dmg op 120k dps. En mijn smg zit op 100k dps met 720spm en 5k dmg dacht ik. Maar het is ook net wat jezelf fijn vind.

Crit word volgens mij niet berekend in je dps, maar is wel handig. Scopes etc is ook wel handig om mee te nemen, mijn legendary scope geeft bijna +10k dps. Dat is degene die je kan kopen met phoenix coins.
Oke, thanks.

Maar wat ongeacht wat lekkerder speelt, is bijv. 2k dps meer op je weapon beter dan 200 damage op je weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
co2301 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:47:
[...]
Oke, thanks.

Maar wat ongeacht wat lekkerder speelt, is bijv. 2k dps meer op je weapon beter dan 200 damage op je weapon?
DPS is beter, dat is uiteindelijk je output. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Misschien een domme vraag hoor maar wat is dps en spm?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
Donstil schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:02:
Misschien een domme vraag hoor maar wat is dps en spm?
Damage per second & rounds per minute.
DPS + RPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:53:
[...]

DPS is beter, dat is uiteindelijk je output. :9~
lang niet altijd, dps is wat je theoretisch kan doen, maar recoil, damage per bullet etc is vaak ook erg belangrijk. Je kan wel dps van 10k hebben op een dubbelloops maar dan heb je dus maar 2x 5k dat je kan doen voor een reload. Hoge rate of fire en relatief hoge damage per bullet is imho het fijnst. ACR vind ik op dit moment het beste wapen allround, samen met een goede sniper voor de one shot headies op de lage rank ventjes werkt dat prima.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 01:47:
[...]
lang niet altijd, dps is wat je theoretisch kan doen, maar recoil, damage per bullet etc is vaak ook erg belangrijk. Je kan wel dps van 10k hebben op een dubbelloops maar dan heb je dus maar 2x 5k dat je kan doen voor een reload. Hoge rate of fire en relatief hoge damage per bullet is imho het fijnst. ACR vind ik op dit moment het beste wapen allround, samen met een goede sniper voor de one shot headies op de lage rank ventjes werkt dat prima.
Naja het werkt niet altijd natuurlijk maar het is wel redelijk accuraat. M4 / AK47 zijn de beste all round wapens imo. Ik vind de AK niet fijn maar de M4. Dus Police M4 of Liberator zijn mijn favorieten.

Maar ieder zijn voorkeur uiteraard. Maar voor een AR is het wel correct. Dan word damage / rpm / opties erop meegenomen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
En toen was het weer opeens half 4. Woeps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ik wilde het lekker rustig aan doen, maar omdat het zo verslavend is ben ik nu ook al level 30 :+

Wat een fantastisch spel is het! Was er misschien nog wel gehypeder voor dan voor GTA V twee jaar geleden.
Tot nu toe heb ik me zeer goed vermaakt en ga binnenkort maar eens met een clubje de DZ onveilig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Paulus07 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 03:25:
En toen was het weer opeens half 4. Woeps :p
Gaat hard inderdaad. Ik irriteer me wel hard aan de serverlagg atm. 2x 2 missies op challenge mode gedaan voor gele drops. Maar het lagged zo hard, je schiet en pas 5 seconden later komt de damage. Ook last van gehad?
DigitalError schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 04:20:
Ik wilde het lekker rustig aan doen, maar omdat het zo verslavend is ben ik nu ook al level 30 :+

Wat een fantastisch spel is het! Was er misschien nog wel gehypeder voor dan voor GTA V twee jaar geleden.
Tot nu toe heb ik me zeer goed vermaakt en ga binnenkort maar eens met een clubje de DZ onveilig maken ;)
De game stond natuurlijk al heel lang op de planning, maar ik ben bllij dat hij eindelijk live is. Goede game waar je nu nog genoeg kan doen :) Succes in DZ, daar ga je ook fun beleven :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Is er al een app beschikbaar met je speler stats of met je char?

Zoals bijvoorbeeld destinytracker?

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
DigitalError schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 04:20:

Hehe was tof vannacht! Ik ben met een uurtje online zie je straks 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
Iemand die nu wil spelen? ben level 10 op de pc.

Uplay is beavbusi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb momenteel The Division opnieuw geïnstalleerd, bestanden gecontroleerd, uplay een aantal keer opnieuw opgestart en ik heb nog steeds het probleem dat het spel op: voorgeladen blijft staan.
wie o wie kan bij uit de brand helpen aangezien ik toch wel een keer het spel wil spelen.

btw ik kan geen screenshot posten omdat ik niet genoeg karma heb..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:49:
oke ik heb momenteel The Division opnieuw geïnstalleerd, bestanden gecontroleerd, uplay een aantal keer opnieuw opgestart en ik heb nog steeds het probleem dat het spel op: voorgeladen blijft staan.
wie o wie kan bij uit de brand helpen aangezien ik toch wel een keer het spel wil spelen.

btw ik kan geen screenshot posten omdat ik niet genoeg karma heb..
Ik denk dat je het beste even een ticket aan kunt maken richting de Ubisoft support desk. Die zijn best wel snel qua reactietijd en zij kunnen gemakkelijk bekijken wat de status is van de game binnen jouw Uplay account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen jammer dat ze niet in het weekend werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:01:
alleen jammer dat ze niet in het weekend werken :P
Misschien valt het mee, ze hebben de game deze week gereleased, dus ik zou het ergens best logisch vinden als ze hun supportdesk ook tijdens het weekend voor een deel open laten om problemen op te lossen :) Gewoon ticket maken en (helaas) even rustig afwachten.

---

Ontopic: Oooh men gisteravond echt wel ontzettend genoten van een flink aantal uurtjes spelen. Na een lekker stukje side missions, encounters en een verhaalmissie op Hard (mede met Tweaker Bjorn89 :)) , was het tijd om de DZ eens op te zoeken in de fullgame...

En wat was dat ontzettend lekker weer om daar rond te rennen. Ik merkte meteen een groot verschil ten opzichte van de bèta's. Veel meer mobs om tegen te rellen, bij extraction ook veel meer mobs en ook met een goede regelmaat spullen te vinden qua kistjes enz. Heb in een paar uren tijd m'n DZ stash twee keer tot het nokje toe vol geloot samen met 3 anderen. :D

Ik durf te zeggen dat ik verslaafd ben aan deze game, heerlijk! _/-\o_

Tijd om de game weer aan te slingeren! Op het moment level 11 en ben van plan eerst weer wat PvE spul te doen + een Medical missie op Hard. Voor wie wil en rond hetzelfde level zit: Uplay naam is The.Sticky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Goeiemorgen,

Kan iemand mij in een paar korte stappen uitleggen hoe en waar ik de code voor de Hazmat gear moet invoeren? (ps4 versie)
Als ik via het startscherm naar Ubiclub ga, vind ik nergens een optie om codes in te lossen (of kijk er overheen?).
De optie erboven op het startscherm is Playstation Store, Redeem code....dit lijkt logischerwijs DE optie te zijn....daar krijg ik vanaf dinsdag tot nu steeds te zien dat de code invalid of al gebruikt is..

wie o wie? thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou ps plus is aangeschaft hoor :p solo is het gewoon een stuk minder fun..

ben de ps4 community ook meteen maar even gejoined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Bontes schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:24:
Goeiemorgen,

Kan iemand mij in een paar korte stappen uitleggen hoe en waar ik de code voor de Hazmat gear moet invoeren? (ps4 versie)
Als ik via het startscherm naar Ubiclub ga, vind ik nergens een optie om codes in te lossen (of kijk er overheen?).
De optie erboven op het startscherm is Playstation Store, Redeem code....dit lijkt logischerwijs DE optie te zijn....daar krijg ik vanaf dinsdag tot nu steeds te zien dat de code invalid of al gebruikt is..

wie o wie? thanks alvast
Als je op tijd bent geweest met de pre order dan zou je juist ingame op je options knop moeten drukken en dan naar de ubisoft club ofzo? moeten gaan. Daar moet je gewoon de items selecteren waar "meer info" of "downloaden" of "gratis" (kan de exacte benamingen even niet checken) bij staat.
Vervolgens kan je je gear op halen bij de Rewards Vendor (base of operations helemaal achterin beneden).

[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 12-03-2016 10:31 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postyron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-05 14:09
Nog een half uur dan gaan de servers down...serveronderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
The.Sticky schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Misschien valt het mee, ze hebben de game deze week gereleased, dus ik zou het ergens best logisch vinden als ze hun supportdesk ook tijdens het weekend voor een deel open laten om problemen op te lossen :) Gewoon ticket maken en (helaas) even rustig afwachten.

---

Ontopic: Oooh men gisteravond echt wel ontzettend genoten van een flink aantal uurtjes spelen. Na een lekker stukje side missions, encounters en een verhaalmissie op Hard (mede met Tweaker Bjorn89 :)) , was het tijd om de DZ eens op te zoeken in de fullgame...

En wat was dat ontzettend lekker weer om daar rond te rennen. Ik merkte meteen een groot verschil ten opzichte van de bèta's. Veel meer mobs om tegen te rellen, bij extraction ook veel meer mobs en ook met een goede regelmaat spullen te vinden qua kistjes enz. Heb in een paar uren tijd m'n DZ stash twee keer tot het nokje toe vol geloot samen met 3 anderen. :D

Ik durf te zeggen dat ik verslaafd ben aan deze game, heerlijk! _/-\o_

Tijd om de game weer aan te slingeren! Op het moment level 11 en ben van plan eerst weer wat PvE spul te doen + een Medical missie op Hard. Voor wie wil en rond hetzelfde level zit: Uplay naam is The.Sticky
Hahaha, zo veel moeite voor die hard mission bugged de lift, had het later ook weer bij een andere missie

Zitten wel nog wat bugs in.

Verder mogen van mij de gasflessen sneller in de fik vliegen van De Cleaners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een irritant probleempje: alle text (en de cursor) word geschaduwd met een offset. Dat maakt het lezen heel erg irritant, en zorgt ook voor andere kleine probleempjes in de hud. Schijnen meer mensen last van te hebben, en ik heb nog geen instelling gevonden die daar effect op heeft. Nieuwste driver is geinstalleerd, heb een ATI kaart, maar schijnt ook bij Nvidia kaarten voor te komen. Ingame zelf heb ik echter helemaal geen issues, het zijn alleen de menu's. Erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 23:20
Postyron schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:45:
Nog een half uur dan gaan de servers down...serveronderhoud?
Vraag ik me inderdaad ook af, en hoe lang gaan ze offline of is dat nog niet bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Smeldor schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Vraag ik me inderdaad ook af, en hoe lang gaan ze offline of is dat nog niet bekent?
https://twitter.com/TheDi...status/708583623264497668

The servers will restart in 40 minutes. Estimated downtime: 15 minutes.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 23:20
NLRev0lution schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:59:
[...]

https://twitter.com/TheDi...status/708583623264497668

The servers will restart in 40 minutes. Estimated downtime: 15 minutes.
Goed nieuws want ik heb vandaag tijd zat om ff te gamen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Bjorn89 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Hahaha, zo veel moeite voor die hard mission bugged de lift, had het later ook weer bij een andere missie

Zitten wel nog wat bugs in.

Verder mogen van mij de gasflessen sneller in de fik vliegen van De Cleaners :P
Hahaha ja dat was wel echt kneuzig zeg! Gingen we lekker op Hardmode door de missie heen, kun je 'm uiteindelijk niet afronden 8)7

Met genoeg DPS gebeurt dat ook wel wat vlotter volgens mij dat ze in de fik vliegen. De explosie die er op volgt is overigens wel echt heerlijk bruut >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Gisteravond met heel veel plezier weer gespeeld! lvl 8 geworden en een missie op hard gespeeld met een random. Ging prima!

Volgens mij is er best veel te doen en heb ik de helft nog niet gezien. Zodra ik de lvl 10 gepasseerd ben even in the Dark zone kijken :)

Vanavond weer tijd voor een goeie sessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Net die hospital unlock missie gedaan.. met aan het accent te horen een Australiër ofzo hehe. Ging met zijn 2en wel veel makkelijker. Al gingen we wel 1 keer dood.. veel flanken enzo werkte best goed

Weet ook nu hoe ik mijn scope kan gebruiken lang leven tips op het scherm lol.

zo maar even wat sidemissies doen :) beetje levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Hebben jullie ook dat je maar een zeer beperkt aantal soorten wapens krijgt? Ik heb bijvoorbeeld ondertussen honderden variaties gehad op de M44 sniper, maar eigenlijk wil ik gewoon even een dikke moderne sniper rifle. Zelfde geldt voor assault rifles, ik heb genoeg AK-47's gekregen om een heel land mee binnen te vallen, maar ondertussen wil ik wel wat anders. Moet je dat misschien bij vendors boven in de DZ halen? Daar ben ik nog niet echt geweest.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bello2185 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:23:
Hebben jullie ook dat je maar een zeer beperkt aantal soorten wapens krijgt? Ik heb bijvoorbeeld ondertussen honderden variaties gehad op de M44 sniper, maar eigenlijk wil ik gewoon even een dikke moderne sniper rifle. Zelfde geldt voor assault rifles, ik heb genoeg AK-47's gekregen om een heel land mee binnen te vallen, maar ondertussen wil ik wel wat anders. Moet je dat misschien bij vendors boven in de DZ halen? Daar ben ik nog niet echt geweest.
je komt genoeg tegen, ik heb zelf een socom m1 en een police mk17

ik ben nog op zoek naar een goede ACR of iets in die richting wss

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heerlijke bundel bij Game Mania, PS4 met The Division voor 365€. Vanochtend gehaald, nu aan het updaten! Let the games begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:27:
[...]

je komt genoeg tegen, ik heb zelf een socom m1 en een police mk17

ik ben nog op zoek naar een goede ACR of iets in die richting wss
Oke, nja dan moet ik vanavond nog maar even doorspelen. :9

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb ook niet echt te klagen rond de guns.
Vermaak me er prima mee alleen herladen zou wel wat sneller mogen, daar verlies ik nu nog wel eens battles op namelijk.

Weet iemand of daar een mod ofz voor is of later vrijkomt? Ik ben nu lvl11 maar heb nog niets gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
2 vragen:
1. zijn jullie al cheaters tegengekomen? Ik niet. Zou het ubisoft dan toch gelukt zijn om cheaten tegen te gaan?

2. Wat vinden jullie vd review op de frontpage? Mij lijkt die wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoepap schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:59:
2 vragen:
1. zijn jullie al cheaters tegengekomen? Ik niet. Zou het ubisoft dan toch gelukt zijn om cheaten tegen te gaan?

2. Wat vinden jullie vd review op de frontpage? Mij lijkt die wel correct.
Front page mist nog het gedeelte over endgame, dus dat is wel jammer, en er staat een gedeelte in dat incorrect is over de end game dat beste loot in de DZ is, en dat is niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Vanmorgen deze game ook maar aangeschaft voordat ik naar de appie ben geweest. Zit op dit moment op het werk en kan niet wachten tot ik thuis ben. Net eventjes de review gelezen hier op Tweakers. Daarna lekker wat uurtjes rondbrengen in New York

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Donstil schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:38:
Ik heb ook niet echt te klagen rond de guns.
Vermaak me er prima mee alleen herladen zou wel wat sneller mogen, daar verlies ik nu nog wel eens battles op namelijk.

Weet iemand of daar een mod ofz voor is of later vrijkomt? Ik ben nu lvl11 maar heb nog niets gezien.
Ja er zijn verschillende Magazijn mods met + reload speed :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik heb de vraag volgens mij al een keer voorbij zien komen, alleen het antwoord niet.
Maar als je een missie nog een keer doet, krijg je dan weer een blueprint of een groen/blauw/geel wapen als beloning?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoenix credit drops zwaar generfed general asembly missie geeft maar 2-3 phoenix credits per boss nu ipv 7 - 10
Grote fout want groot deel heeft alles al nu zijn mensen die te laat 30 gehaald hebben de dupe.
Dit geld ook voor darkzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb zo goed als 0 info over de game, behalve wat filmpjes gezien te hebben een tijd terug. Zojuist gekocht en nu het installeren, ben benieuwd :)

Ben je altijd online of is er ook solo mogelijk? En ga je om de haverklap gekilled worden door andere spelers (kan dat?)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Angeloonie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:41:
Heb zo goed als 0 info over de game, behalve wat filmpjes gezien te hebben een tijd terug. Zojuist gekocht en nu het installeren, ben benieuwd :)

Ben je altijd online of is er ook solo mogelijk? En ga je om de haverklap gekilled worden door andere spelers (kan dat?)
Spel speel je in principe gewoon alleen. Je kan er echter voor kiezen om alles co-op te spelen. De missies zijn dan nog steeds uitsluitend tegen NPC's. Alleen in de Dark Zone (centraal op de map) speel je tegen andere spelers (en NPCs) en zal je dus ook sneller neergeschoten worden. Dark Zone is duidelijk aangegeven en je loopt er niet zo maar naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:40:
phoenix credit drops zwaar generfed general asembly missie geeft maar 2-3 phoenix credits per boss nu ipv 7 - 10
Grote fout want groot deel heeft alles al nu zijn mensen die te laat 30 gehaald hebben de dupe.
Lag het dus niet aan mij... Challenge mode farming it is then!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:40:
De nerf is meer dan terecht. De game is dinsdag uitgekomen en ik loop nu al rond met 133k DPS. Mensen die ik ken zijn volledig uitgerust in gele gear. Allemaal omdat die Phoenix Credits zo makkelijk te verkrijgen waren. Dan is de uitdaging snel weg.

Het feit dat ze dat terug gebracht hebben, is juist een stap in de goede richting. Dan ben je niet zonder enige moeite ineens uitgerust in de beste gear die de game op dit moment te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Beltoni schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:48:
[...]

Spel speel je in principe gewoon alleen. Je kan er echter voor kiezen om alles co-op te spelen. De missies zijn dan nog steeds uitsluitend tegen NPC's. Alleen in de Dark Zone (centraal op de map) speel je tegen andere spelers (en NPCs) en zal je dus ook sneller neergeschoten worden. Dark Zone is duidelijk aangegeven en je loopt er niet zo maar naar binnen.
Cheers!

Ik ga gewoon starten en zie wel wanneer ik Dark Zone ga doen dan :+

32GB in 5m in binnen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:49:
[...]

De nerf is meer dan terecht. De game is dinsdag uitgekomen en ik loop nu al rond met 133k DPS. Mensen die ik ken zijn volledig uitgerust in gele gear. Allemaal omdat die Phoenix Credits zo makkelijk te verkrijgen waren. Dan is de uitdaging snel weg.

Het feit dat ze dat terug gebracht hebben, is juist een stap in de goede richting. Dan ben je niet zonder enige moeite ineens uitgerust in de beste gear die de game op dit moment te bieden heeft.
Het is een rpg shooter wat verwacht je dan dat men niet voorbereid is om flink te farmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18
Angeloonie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Cheers!

Ik ga gewoon starten en zie wel wanneer ik Dark Zone ga doen dan :+

32GB in 5m in binnen :+
Ben nu level 15/16 en heb nog steeds geen voet in de Dark Zone gezet. Wil het wel uitproberen maar dan moet ik even wat extra gear verzamelen. Ik begreep dat je al je gear kwijt bent zodra je overlijdt in de Dark Zone, geen idee of dit ook echt zo is maar heb het nog niet uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:49:
[...]

Ik weet natuurlijk niet wat het inhoud omdat ik vandaag pas ga beginnen. Maar als je in 5 dagen tijd de beste gear haalt is het idd beter dat ze dit gewijzigd hebben. Het mag idd allemaal wat langer duren als het aan mij ligt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Het is een rpg shooter wat verwacht je dan dat men niet voorbereid is om flink te farmen ?
Ik verwacht JUIST dat mensen bereid zijn om flink te farmen. En dat je dus niet binnen zo'n korte tijd de beste gear hebt. Als je geen moeite hoeft te doen om de beste gear te krijgen, in hoeverre ben je dan nog "flink aan het farmen"? Ze hadden twee dingen kunnen doen; Of de prijzen verhogen, of de credit drops verlagen. Ze hebben de tweede gekozen. Helemaal prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
[...]

"Farmen" is niet het woord.
Ik heb echt NIET gefarmed, gewoon 2 dagen van de 4 gespeeld.
Mijn gear:

https://images-2.discorda...sJQjHEPgDOUYPNdvkUGWw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, farmen hoort er bij... maar... als ik nu naar onderstaande plaatje kijk

https://grail.stackstorage.com/index.php/s/a0gseLGbxKoGq36

dit is dan een beetje overkill als ik de game pas echt 4 dagen uit is. Ik vind het niet erg om te focussen op de Challenge modes en om de dailies te doen. Maar binnen 4 dagen 7 items op ilvl 31 en 2 nog op 30... dan is het een beetje overkill. het ging wel heel erg gemakkelijk om binnen een paar uur de AK te farmen voor 240 credits. dit mag wel wat langer duren.

meer dan terecht dus, werken voor je credits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bacotje schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:28:
[...]

Ja er zijn verschillende Magazijn mods met + reload speed :)
Ooh zit dat onder je magazijn, dan ga ik nog eens zoeken :)

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acroynum schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:53:
[...]

"Farmen" is niet het woord.
Ik heb echt NIET gefarmed, gewoon 2 dagen van de 4 gespeeld.
Mijn gear:

https://images-2.discorda...sJQjHEPgDOUYPNdvkUGWw.png
Neem aan dat je wel snapt dat je stat requirement nodig hebt om tallent te activaten op primary bv ?
Anyway dit is mijn gear.
Nog wel meer firearms nodig voor liberator, die tallent heb ik pas als ik alle mods crafts plans heb en chest.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qekHOoA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroynum
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:03:
[...]

Neem aan dat je wel snapt dat je stat requirement nodig hebt om tallent te activaten op primary bv ?
Anyway dit is mijn gear.
Nog wel meer firearms nodig voor liberator, die tallent heb ik pas als ik alle mods crafts plans heb en chest.
Ja weet ik, maar zit ik ruim overheen.
Die van m'n AK is niet zo goed en het niet waard om veel DPS voor te droppen (laatste kogel in het magazijn doet 56% meer dmg, beetje kansloos als ik doorvoor 20K dps op achteruit ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acroynum schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Ja weet ik, maar zit ik ruim overheen.
Die van m'n AK is niet zo goed en het niet waard om veel DPS voor te droppen (laatste kogel in het magazijn doet 56% meer dmg, beetje kansloos als ik doorvoor 20K dps op achteruit ga).
Nieuw wapen nodig dan met betere tallents, 56% meer dmg is nogal crappy.
Pagina: 1 ... 55 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst