Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ereaser schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Klopt, de DPS stat houdt rekening met vrijwel alle stats van een gun, dus als je maar iets verbeterd dmv mods dan weet je niet meer wat de base DPS was. Gelukkig kan je een wapen makkelijk strippen door de rechter stick in te klikken (op Xbox) alleen moet je daarna wel de mods er weer op zetten.
Dan vrees ik dat ik al een aantal keer redelijk de mist in gegaan ben door wapens te verkopen die op het eerste gezicht minder zijn, maar ben pas level 8, dus zal niet heel ernstig zijn.
Maar een simpele compare zonder mods zou makkelijk zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gisteren de standaard editie PC gekocht.. ben benieuwd 8)

Welke teamspeak server gebruiken jullie? Zijn er al vaste groepen & tijden dat jullie online zijn?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Wie is er nu online en heeft zin in darkzone / challenge modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:30:

Welke teamspeak server gebruiken jullie? Zijn er al vaste groepen & tijden dat jullie online zijn?
Teamspeak is ouderwets geloof ik (hier nog zo'n opa). Er wordt discord gebruikt (zie onderaan de pagina waar je kan reageren). Daar staat ook een lijst waar je je voor kan opgeven als je wilt dat mensen je toevoegen in hun friendslist.

P.s. Ik vind de ingame voice ook best goed eigenlijk.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:30:

In game voice.
Let alleen op dat als je surpressed ben of een flashbang in je mikt krijgt je even doof bent :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39
InGame Voice is helemaal niet verkeerd, op PC althans.

Maar, moet er wel bij zeggen dat zoiets natuurlijk ook veel afhangt van de gebruikte Headsets door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uray schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:44:

Maar, moet er wel bij zeggen dat zoiets natuurlijk ook veel afhangt van de gebruikte Headsets door mensen.
Op de PS4 werkt hij volgens mij ook goed, ik kon tenminste gisteren prima verstaan wat er werd gezegd. ;) Moet alleen nog even zelf testen als ik mijn headset aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
joblamie schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:45:
[...]

Fout. Nee, je hebt geen PS+ nodig. Je kunt The Division prima zonder spelen. Wel heb je een internet connectie nodig en kun je zonder PS+ geen teamplay doen of The Dark Zone in.
Ik had op YouTube volgens mij gezien dat voor enkele missies group/teamplay "verplicht" was om verder te komen? Of kan je hem grotendeels wel SP spelen?

Dan zou ik altijd nog een maand SP kunnen doen en volgende maand PS+ aanschaffen ofzo :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:10
shoombak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Dan vrees ik dat ik al een aantal keer redelijk de mist in gegaan ben door wapens te verkopen die op het eerste gezicht minder zijn, maar ben pas level 8, dus zal niet heel ernstig zijn.
Maar een simpele compare zonder mods zou makkelijk zijn :o
Je moet ook soort wapen in gedachte houden, een shotty lijkt veel dps te hebben, maar enkel in optimal range, net als AR of LMG die met recoil/stability zit of de lagere range van een SMG. Vind het ook beetje non-term voor zo'n game.

Jammer dat gros van die weapon-stat informatie nu in youtube filmpjes is gepropt of het is nog data van de bèta's.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-03-2016 11:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Laatst online: 15-09 18:59
uray schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:44:

En of ze headsets gebruiken.

Gister stond ik op het punt iemand uit mn groep te gooien vanwege z'n speakers. Gewoon gemute, hij kon ons wel horen.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ResuCigam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Teamspeak is ouderwets geloof ik (hier nog zo'n opa). Er wordt discord gebruikt (zie onderaan de pagina waar je kan reageren). Daar staat ook een lijst waar je je voor kan opgeven als je wilt dat mensen je toevoegen in hun friendslist.

Oud :+ weet niet beter! bedankt voor de tip.. heb me via het (mooi gemaakte!!) docs formulier aangemeld voor de spelerlijst! :)

Mijn ingame naam is ook SpartacusNLD d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2016 12:02 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:
[...]

yep daar heb ik mn national guard outfit dus opgehaald maar geen hazmat :(
Ze zijn er inderdaad aan het werken. Zelf heb ik gemerkt dat ik de meeste unlocks pas na 5 uur kreeg. Dit werd wel toegelicht middels een pop-up in de UI. Just sit tight and enjoy!

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Ik had op YouTube volgens mij gezien dat voor enkele missies group/teamplay "verplicht" was om verder te komen? Of kan je hem grotendeels wel SP spelen?

Dan zou ik altijd nog een maand SP kunnen doen en volgende maand PS+ aanschaffen ofzo :+
PvE kan geheel zonder PS+ gespeeld worden. Dus alle missies zijn prima zonder PS+ te doen, maar dat betekent wel dat je niet met andere mensen samen kunt spelen. DZ en samenspelen met mensen vereist PS+.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

ResuCigam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:40:
[...]

Ingame voice is niet slecht. Echter zoals eerder aangegeven zijn er mensen die alles op voice activation hebben staan, maar vervolgens wel met speakers (volume 100) zitten te spelen. Hierdoor heb ik ingame voice volledig uitgezet.

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Klopt het trouwens dat als je een season pass koopt je vrijwel de zelfde extra's krijgt als mensen die een pre order gedaan hebben? zie niet veel verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:37
Is matchmaking eigenlijk regio gebonden of ping gebonden?
Ik heb nu een 5 tal missies gespeeld met random matchmaking, en heb al 3x daarvan met chinees pratende mensen gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:08:
Klopt het trouwens dat als je een season pass koopt je vrijwel de zelfde extra's krijgt als mensen die een pre order gedaan hebben? zie niet veel verschil..
Alleen de Hazmat heb je dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:34
rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:18:
[...]

Heb je screens? Ben opzich wel benieuwd maar vaak kost het bagger veel fps.

Screens in dat ding zelf zien er veel belovend uit, hoe gebruik je zoiets. Waar moet je het in copy pasten?
Ik kan hier geen 4k screens uploaden volgens mij, maar je moet inderdaad de bestanden downloaden en dan gewoon plakken in de hoofdmap dat is het enige. Als het goed is gegaan zie je bij het opstarten linksboven staan in witte letter reshade met een een hoop cijfers erbij.

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:02:
[...]

Nee. X1 :)

Maar op zich voel ik me geen ouwe lul. Kom het alleen wel steeds vaker tegen dat mensen zichzelf zo noemen of dat mensen mij zo noemen :) Leeftijdsdisciminatie!!! :P
Zelfde leeftijdscategorie en game platform hier.....Heb altijd een party aan, join een keer (zit meestal met leeftijdsgenoten)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ktenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Er zijn wel problemen met de bonus items en het ophalen daarvan, daar zijn ze mee bezig. Ik zou af en toe bij de RCV langsgaan om te kijken of je Hazmat set al op te halen is.
Of je bent net als ik blond en hebt niet in de gaten dat de CBRN items de Hazmat gear zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:53
Ik heb me zojuist aangemeld voor de ps4. Ben gisteren begonnen en merk nu al dat teamplay wel handig is. Zal dit topic in de gaten houden om eventueel met beginnende mensen mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
The division gekregen bij een msi gtx 970, heb voorheen alleen online gespeeld met de xbox one, zit nu nog even te twijfelen of ik de download code zelf ga gebruiken of toch doorverkoop, wacht eventjes de reviews af of de single player de moeite waard is aangezien ik nog geen (pc) vrienden heb voor the division en ook nog geen headset heb.

Is het mogelijk om random groepjes te joinen en zonder headset te spelen of is dat eigenlijk niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gisteren begonnen. Na veel overwegen om het spel te kopen toch maar geprobeerd en na 2 uurtjes spelen moet ik zeggen dat het niet tegenvalt. Grafisch gezien heeft mijn GTX 690 er nog moeite mee om alles op hoog te spelen. Heb ik eindelijk een goede reden om het systeem eens te updaten :)

Meteen maar even wat Tweakers uit de spelerslijst toegevoegd en mezelf ook aangemeld.

Ben benieuwd hoe de komende uren in het spel zullen zijn en hoe uiteindelijk 'end game' is. Toch wel belangrijk voor een "MMO".

Een paar leuke wallpapers bij elkaar gevonden (voor mensen zoals ik die graag een game wallpapers hebben): http://www.hdwallpaper.nu/the-division-wallpapers/

PS: wordt die lijst uit de Tweakers mededeling geupdate?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
NLxAROSA schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Of je bent net als ik blond en hebt niet in de gaten dat de CBRN items de Hazmat gear zijn. :+
Hehe had ik ook, dacht waar de fck is die gear nou :P Is het CBRN :+ maar had ook niet door dat je er geen jacket bij heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
schumi1986 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:32:
The division gekregen bij een msi gtx 970, heb voorheen alleen online gespeeld met de xbox one, zit nu nog even te twijfelen of ik de download code zelf ga gebruiken of toch doorverkoop, wacht eventjes de reviews af of de single player de moeite waard is aangezien ik nog geen (pc) vrienden heb voor the division en ook nog geen headset heb.

Is het mogelijk om random groepjes te joinen en zonder headset te spelen of is dat eigenlijk niet te doen?
Is prima te doen met vreemde zonder headset te spelen, de meeste mensen willen wel gewoon serieus een missie doen.

Denk alleen niet dat z'n code doorverkopen echt wat opleverd, zal hem dan gewoon zelf gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer je m verkoopt; drop mij een DM, wel intresse

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

himlims_ schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:30:
[...]

werkt prima op win10 en website
Ik zoek dan ook notificaties en nog wat meer zaken die een website mij zeker niet gaat brengen. En de enige keer dat ik mijn tablet (met w10) nog aanzet is als ik eens lekker stompzinnig Reddit wil browsen. Verder gaat dat ding nooit meer aan.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:
[...]

yep daar heb ik mn national guard outfit dus opgehaald maar geen hazmat :(
Had een code ingevoerd voor hazmat code pakt niet eens pfff en de rest nog
Ophalen in de base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaag
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-03-2024
@ Yaz,

heb je toegevoegd, hier semi ouwlul van 33 ;-) die ook graag met een groepje de darkzone onveilig maakt :)
Gamertag ScHwA 9009

X1

Ben nu level 8 en merk al dat darkzone vaak te hoog gegrepen is in je uppie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
Swaag schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:05:
@ Yaz,

heb je toegevoegd, hier semi ouwlul van 33 ;-) die ook graag met een groepje de darkzone onveilig maakt :)
Gamertag ScHwA 9009

X1

komt ook omdat je net te laag level bent voor de darkzone ;). had er ook moeite mee op level 9, maar ben op level 11-12 nog een keer terug gegaan en het was al een heel stuk makkelijker. ik zal je ook even toevoegen op de x1 mijn tag is: Tjompy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die opnde pc speelt?
Wat graag in gezelschap doet spelen
Ben pas begonnen ben net in manhattan.. Dus iemand over tijdje darkZone maybe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Swaag schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:05:
@ Yaz,

Gamertag ScHwA 9009

X1

Via matchmaking een groepje zoeken voor Darkzone helpt soms ook, 2 keer in een goed groepje gezeten!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ik denk dat ik voor security ga (100% tank).. heeft dit in deze game echter wel zin? je zit toch vaak achter cover en zal (als het goed is) niet veel incasseren (wat bijvoorbeeld bij destiny anders is). Kan ik niet beter een DPS (tech?) build gaan maken?

[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:01:
[...]

Had een code ingevoerd voor hazmat code pakt niet eens pfff en de rest nog
Ophalen in de base
Ticket aanmaken bij Ubisoft Klantenservice (NL) met de code erin en misschien screenshot van de mail en als het goed is heb je binnen 1 dag antwoordt en wordt hazmat aan je account toegevoegd en kan je em bij de rewards vendor ophalen.
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:13:
ik denk dat ik voor security ga (100% tank).. heeft dit in deze game echter wel zin? je zit toch vaak achter cover en zal (als het goed is) niet veel incasseren (wat bijvoorbeeld bij destiny anders is). Kan ik niet beter een DPS (tech?) build gaan maken?
Jawel, je zou de perks eens door moeten lezen want weet het niet zeker, maar je shield kan soort van aggro trekken zodat ze op jou schieten.. zo kunnen je teamgenoten ze flanken zonder getarget te worden..

[ Voor 39% gewijzigd door Dopiej op 11-03-2016 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:13:
een goede tank trekt aggro aan; ofwel, alle poppetjes gaan op jou schieten. geloof me, een goede tank is onmisbaar. Net zo cruciaal als een zustertje met groen magic powder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dopiej schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:15:
Jawel, je zou de perks eens door moeten lezen want weet het niet zeker, maar je shield kan soort van aggro trekken zodat ze op jou schieten.. zo kunnen je teamgenoten ze flanken zonder getarget te worden..
Nu alleen nog een perk dat je shield ook daadwerkelijk een flametrower kan tegenhouden.. best wel dom dat ik achter een houten 'gatenkaas beschutting' niet geraakt kan worden door die flames, maar heb ik mijn shield ben ik alsnog in no time dood :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaag
Daradius schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:07:
[...]

komt ook omdat je net te laag level bent voor de darkzone ;). had er ook moeite mee op level 9, maar ben op level 11-12 nog een keer terug gegaan en het was al een heel stuk makkelijker. ik zal je ook even toevoegen op de x1 mijn tag is: Tjompy
Top!
Ah, in de beta met dat level ging prima , nu zijn de levels wat hoger, werd ook door iemand met level 11 omver geblazen grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaag
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Via matchmaking een groepje zoeken voor Darkzone helpt soms ook, 2 keer in een goed groepje gezeten!!! 8)
is dat in de darkzone zelf of moet je matchmaken daarbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
Je mag me toevoegen aan je friendlist (andere ook trouwens) als je nu of later wilt samen spelen. Tag: mktje

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
How to Unlock High End Damascus Weapon! (High End Weapons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
eMKa schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:33:
[...]

Je mag me toevoegen aan je friendlist (andere ook trouwens) als je nu of later wilt samen spelen. Tag: mktje
Ik heb je ook toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:08:
Wat is je usoft nickname?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Er staat onderaan de pagina een linkje naar de spelers lijst per soort computer, het beste kan je daar even kijken/aanmelden in plaats van dat iedereen zijn nick hier dagelijks aan iedereen doorgeeft 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ResuCigam schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:57:
Er staat onderaan de pagina een linkje naar de spelers lijst per soort computer, het beste kan je daar even kijken/aanmelden in plaats van dat iedereen zijn nick hier dagelijks aan iedereen doorgeeft 8)
Dat is al meerder malen genoemd, de quick react is er zelf voor uitgeschakeld maar mensen zijn blijkbaar te lui om dat vrij opvallende rode blok te lezen |:(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

melantrix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Dat is al meerder malen genoemd, de quick react is er zelf voor uitgeschakeld maar mensen zijn blijkbaar te lui om dat vrij opvallende rode blok te lezen |:(
Buiten het feit dat ik vroeg om een DM (wat ik overigens van een aantal ook gekregen heb (!TOP!)) kan ik me voorstellen dat zo'n lijst niet zoveel doet. Altans, bij mij niet. Je kan niet even je wensen en verwachtingen delen. En ik ga al helemaal niet nodeloos 50 man toevoegen aan mijn lijst, die is al groot zat momenteel. Misschien moeten we een "iemand zoekt iemand" thread maken? Ik ben het er wel mee eens dat 20 posts met "Ja, ik wil" niet echt iets toevoegt aan deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemmod
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-12-2024
Vandaag besteld, helaas niet heel veel tijd om deze van het weekend te spelen maar ben er benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

- knip - :>

[ Voor 202% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Buiten het feit dat ik vroeg om een DM (wat ik overigens van een aantal ook gekregen heb (!TOP!)) kan ik me voorstellen dat zo'n lijst niet zoveel doet. Altans, bij mij niet. Je kan niet even je wensen en verwachtingen delen. En ik ga al helemaal niet nodeloos 50 man toevoegen aan mijn lijst, die is al groot zat momenteel. Misschien moeten we een "iemand zoekt iemand" thread maken? Ik ben het er wel mee eens dat 20 posts met "Ja, ik wil" niet echt iets toevoegt aan deze discussie.
Dat hangt er inderdaad van af wat je met zo'n lijst doet. Je kan gewoon bij opmerkingen aangeven wat je wel of niet wilt en dan op basis daarvan mensen toevoegen. Of je gaat naar 1 van de discord channels of teamspeak servers en voegt mensen toe op basis van de squad waar je in zit. Dat heb ik bij siege gedaan en werkt gewoon prima.

Het is inderdaad niet echt de goede plek om dat hier te regelen. Je kan een thread beginnen of wat ik hier boven aangeef doen. Maar het zou wel fijn als de "Ik wil met iemand spelen voeg me toe met deze username" en dan de x aantal berichten die daarop reageren met "heb je toegevoegd" hier niet meer plaatsvinden ;)

Let wel, ik heb hier niks over te zeggen. geef gewoon aan wat ik fijn zou vinden en wat volgens mij ook de bedoeling is als ik kijk naar de Topic Warning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

melantrix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:07:
[...]
Het is inderdaad niet echt de goede plek om dat hier te regelen. Je kan een thread beginnen of wat ik hier boven aangeef doen. Maar het zou wel fijn als de "Ik wil met iemand spelen voeg me toe met deze username" en dan de x aantal berichten die daarop reageren met "heb je toegevoegd" hier niet meer plaatsvinden ;)
Dat zou zeer handig zijn zo een topic.. zeker bij dit soort games.. vandaar dat ik teamspeak zo handig vindt.. post een link naar de server en bespreek daar je wensen met elkaar.. maar dat is blijkbaar te oud ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:
[...]

Geen Windows 10 universal of mobile app. Gaat hem niet worden.
Geef mij maar Teamspeak of Mumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:10:
[...]

Dat zou zeer handig zijn zo een topic.. zeker bij dit soort games.. vandaar dat ik teamspeak zo handig vindt.. post een link naar de server en bespreek daar je wensen met elkaar.. maar dat is blijkbaar te oud ofzo :+
Zoals ik nu kijken op de Discord zijn er veel mensen daar.. daar kan je dan vragen wie heeft zin om te spelen.
29 online mensen en gisteren zag ik meer dan 80 offline.. dus daar kan je mooi praten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Dat is lastiger met PS4 of Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Swaag schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:32:
[...]

is dat in de darkzone zelf of moet je matchmaken daarbuiten?
Gewoon buiten, via de map naar de tab matchmaking gaan en kiezen voor darkzone }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
als je hier kan posten kan je ook op de Discord :P is ook maar een website ;)
en is zelfs een app van

[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 11-03-2016 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Dopiej schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:13:
[...]

als je hier kan posten kan je ook op de Discord :P is ook maar een website ;)
en is zelfs een app van
gevonden!

[ Voor 17% gewijzigd door siempievk op 11-03-2016 14:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
het heeft geen nut om hier iedere 5min. te vragen "wie heeft er zin in een potje"

gebruik de chat, schrijf iemand aan in je friendlist die online is, zoek tweakers op via de spelerslijst of bezoek een van de community hubs (console - geen idee hoe dat verder werkt)

* himlims_ moet zich misschien maar distancieren van topic

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16

Ik had ook geen vrienden op uplay. Mijn lijst groeit aanzienlijk door Discord en de ingame matchmaking. Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Headset maakt het wel een stuk praktischer, zonder had ik al vele malen dood geweest :X.

Ik speel rustig/casual en je zult genoeg mensen vinden die het leuk vinden wat te kletsen en te gamen. Als je daar hulp bij nodig hebt, ik sta ook in de spelerslijst (PC).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:34:
How to Unlock High End Damascus Weapon! (High End Weapons)

[video]
Of in 1 zin:
Speel de missie: General Assembly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:27:
[...]

Of in 1 zin:
Speel de missie: General Assembly
Dat heb je goed gezien!
Er zijn altijd mensen die wat hulp kunnen gebruiken d.m.v. een video en plattegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Voor de mensen met humor :)

https://www.reddit.com/r/...endor_shows_up_on_friday/

Lees gerust de comments voor een ELI5. Ik vond hem goed gevonden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:38:

Humor hebben de meeste hier niet.
Is alleen maar geklaag en gemiereneuk op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:39:
[...]

... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

_/-\o_ ik vindt hem goed
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:39:
[...]

komt vast goed als dadelijk de hype train wat rustiger gaat rijden

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2016 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BEST BASE UPGRADES! | Tips to Level Up Fast & Easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89

Ik snap hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

''There is another game, called Destiny, where a merchant appears only on Friday and Saturday. In the first few weeks of the game he sold the most powerful weapon of Year 1 in the game, an exotic rocket launcher called gjallarhorn. In destiny you can only equip one exotic (yellow/gold) weapon/armor at a time, and a lot of people passed up buying this weapon because it's a rocket launcher, in order to save money for the next week, only to spend the rest of Year 1 praying to random number gesus to have it drop, and it never dropping again. The merchant finally sold it after nearly a year, and then it was nerfed shortly after that.''

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
spartacusNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:45:
[...]

''There is another game, called Destiny, where a merchant appears only on Friday and Saturday. In the first few weeks of the game he sold the most powerful weapon of Year 1 in the game, an exotic rocket launcher called gjallarhorn. In destiny you can only equip one exotic (yellow/gold) weapon/armor at a time, and a lot of people passed up buying this weapon because it's a rocket launcher, in order to save money for the next week, only to spend the rest of Year 1 praying to random number gesus to have it drop, and it never dropping again. The merchant finally sold it after nearly a year, and then it was nerfed shortly after that.''

;)
En de joke is dat dit wel/niet in The Div gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

Bjorn89 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:46:
[...]

En de joke is dat dit wel/niet in The Div gaat gebeuren?
Zo ongeveer. Want voor zover ik weet is geen Xur karakter in The Div maar stel dat.. stel dat hij er wel is. Koop dan die RPG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Don't remind me of the worst mistake I ever made in Destiny 8)7

'k Heb daarna hoog en laag gegrind en kreeg 'm pas een week voordat het werd generft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ach ik heb gjally nooit gehad xD! En nooit nodig gehad! Special vendor on friday zou wel een geniale stunt zijn hoor haha :D

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
Ik ben plan van de game tot lvl 30 solo te spelen aangezien ik toch niet bij kan benen bij de meeste die al vele malen hoger level zijn. Nu zijn echter alle PVE missies gebonden aan een bepaalde lvl cap door de area waar ze inzitten.

Betekent dit bijvoorbeeld wanneer ik naar de 1ste medical missie kijk is die recommended voor lvl 4. en toen ik hem op hard speelde waren de enemies lvl 8 ( ik was toen volgens mij ook lvl 8 )

Betekent dit dat als ik deze op lvl 25 speel op hard de enemies mee schalen naar lvl 25 of blijven deze in hun lvl cap hangen voor die regio? Net zoals nu in PVE het geval is. Of is het alleen bij lvl 30 dat ze worden opgeschaald naar een hoger level?

Ik heb nu express geen hard missies meer gedaan omdat ik deze later in een groepje wil gaan doen nadat ik lvl 30 heb bereikt. Is een stuk makkelijker de matchmaking te krijgen dan. Net zoals in de darkzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

jantje 2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:27:
Ik ben plan van de game tot lvl 30 solo te spelen aangezien ik toch niet bij kan benen bij de meeste die al vele malen hoger level zijn. Nu zijn echter alle PVE missies gebonden aan een bepaalde lvl cap door de area waar ze inzitten.

Betekent dit bijvoorbeeld wanneer ik naar de 1ste medical missie kijk is die recommended voor lvl 4. en toen ik hem op hard speelde waren de enemies lvl 8 ( ik was toen volgens mij ook lvl 8 )

Betekent dit dat als ik deze op lvl 25 speel op hard de enemies mee schalen naar lvl 25 of blijven deze in hun lvl cap hangen voor die regio? Net zoals nu in PVE het geval is. Of is het alleen bij lvl 30 dat ze worden opgeschaald naar een hoger level?

Ik heb nu express geen hard missies meer gedaan omdat ik deze later in een groepje wil gaan doen nadat ik lvl 30 heb bereikt. Is een stuk makkelijker de matchmaking te krijgen dan. Net zoals in de darkzone.
Mobs schalen mee. Overigens is Hard momenteel het echt niet waard om te doen. De XP is marginaal beter en de drops zijn heel slecht. Ik heb de hoop dat ze dat ooit aanpassen maar voor alsnog doe ik geen hard meer. Het is de tijd die het extra kost en wat het opgeleverd gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Mobs schalen mee. Overigens is Hard momenteel het echt niet waard om te doen. De XP is marginaal beter en de drops zijn heel slecht. Ik heb de hoop dat ze dat ooit aanpassen maar voor alsnog doe ik geen hard meer. Het is de tijd die het extra kost en wat het opgeleverd gewoon niet waard.
Kijk dat is nog eens een goede tip. Nadat ik de Security en Medical mission op Hard had gedaan had ik al het gevoel dat ik niet echt betere drops kreeg en waarschijnlijk voor niets tig keer dood was gegaan en vooral veel tijd had verloren om ze toch te halen.

Voortaan toch maar missions op normal doen, scheelt mij een paar grijze haren en een hoop gevloek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
[...]

Ik ben ook heel blij dat je me dit zegt haha.
1 missie op hard gedaan en flink af moeten zien en het kostte veel tijd, dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Is hard mode niet gegarandeerd een blauwe drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

melantrix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Is hard mode niet gegarandeerd een blauwe drop?
Nee. gister hard missie gedaan (clearners in het metro station).. einde leverde toch zeker 3 groene items op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
Ik vind zelf missies op hard leuker om te doen omdat het meer uitdaging geeft. De drops maken mij (nog) niet zoveel uit. Ben level 14. Als ik op normal speel, loop ik er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 20:11
Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Nee. gister hard missie gedaan (clearners in het metro station).. einde leverde toch zeker 3 groene items op.....
De boss dropt niet altijd direct blauwe loot, maar de missie reward geeft wel altijd blauwe loot toch?
Had gister 1 blauw en 2 groen van de boss..plus nog een blauw van de missie reward :)

[ Voor 11% gewijzigd door Roydie13 op 11-03-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
opperdoes schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:55:
Ik vind zelf missies op hard leuker om te doen omdat het meer uitdaging geeft. De drops maken mij (nog) niet zoveel uit. Ben level 14. Als ik op normal speel, loop ik er zo doorheen.
ok, dus toen je lvl 3 was, heb je de eerste missie op hard gedaan?
De rest ook allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

[...]

Hard is niet marginaal beter. Alleen de mission reward exp is gelijk. Er komen meer mobs, en die geven meer XP. Op Hard kreeg ik toch echt altijd veel meer dan op normal. Naast de gegarandeerde blauwe drop die je leven makkelijker maakt op straat.

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 11-03-2016 15:58 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:55:
[...]

als je en missie doet krijg je altijd aan het eind een extra reward (dat poped up aan het eind als je de area weer uitloopt oid) Dát is op hard-mode altijd blauw (of hoger?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Net een paar uur challenge geprobeert maar helaas... Heb het gevoel dat je hier toch een full premade voor nodig hebt en mensen met goede gear.

2 mensen in onze groep dachten dat ze goed gegeared waren terwijl 1 60k hp had en 1 30k... Met 45k dps en 60k dps. Best ver gekomen maar op een gegeven moment kom je niet meer verder omdat zij constant dood liggen en geen damage doen.

Dus een tip als je net 30 bent, probeer eerst nog wat gear bij elkaar te halen voor je challenge doet anders haal je het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamelNLD
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wat "gebeurt" er als je level 30 hebt behaald? Krijg je dan meer mogelijkheden of blijf je dan hangen op dat level en kun je alleen de missies opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

CamelNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:02:
Wat "gebeurt" er als je level 30 hebt behaald? Krijg je dan meer mogelijkheden of blijf je dan hangen op dat level en kun je alleen de missies opnieuw doen?
zover ik tot nu toe weet wordt de heel dark zone gereset met sterke enemies.. en veel missies opnieuw spelen voor betere gear.. enzovoort enzovoort.. net als met andere RPG MMO games

verder wachten tot nieuwe DLC denk ik..

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 11-03-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

CamelNLD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:02:
Je krijgt nog xp tot lvl 31 (maar wordt geen 31). Vervolgens krijg je toegang tot daily's etc en de uiteindelijke Dark Zone.

[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 11-03-2016 16:03 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Gewoon eerst lekker alle missies op normaal spelen zodat je zoveel mogelijk al kan unlocken in de wings. Ik wil me vanavond even focussen op wat missies, districts afwerken, en DZ ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
ok, dus toen je lvl 3 was, heb je de eerste missie op hard gedaan?
De rest ook allemaal?
op level 4 wel. Ben nu 14 en tot nu toe bijna allemaal wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:11
Ik heb alle story missies(incl tutorial in Brooklyn) direct op hard gedaan, gewoon omdat het zoveel meer uitdaging geeft en dat maakt het leuk. Mission reward is indd blauw, boss kan nog steeds groen droppen. Maar om de drops hoef je het niet te doen, meer om de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik heb tot zover alle missies die ik gespeeld heb op Hard gedaan. Heb eigenlijk niet heel bewust er op gelet wat het verschil in opbrengst is tussen Normal en Hard. Bij Hard is 't wel een gear item extra of beter volgens mij. Het gaat mij mede ook om het plezier van Hard mode, het geeft echt een hoop voldoening als je met een groepje daar doorheen gaat en je de missie uiteindelijk voltooit. :)

Offtopic: hmmm nog 15 minuten werken, dan een borreltje drinken en daarna meteen naar huis en de rest van de avond (en nacht) eindelijk weer verder spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The.Sticky schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:18:
Ik heb tot zover alle missies die ik gespeeld heb op Hard gedaan. Heb eigenlijk niet heel bewust er op gelet wat het verschil in opbrengst is tussen Normal en Hard. Bij Hard is 't wel een gear item extra of beter volgens mij. Het gaat mij mede ook om het plezier van Hard mode, het geeft echt een hoop voldoening als je met een groepje daar doorheen gaat en je de missie uiteindelijk voltooit. :)

Offtopic: hmmm nog 15 minuten werken, dan een borreltje drinken en daarna meteen naar huis en de rest van de avond (en nacht) eindelijk weer verder spelen :9
xp voordeel tozv normal is te verwaarlozen; loot maakt het verschil tussen normal en hard
bijna alle missies die voor de eerste keer heb gedaan, gewoon als normal. later (met party) hard voor betere gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Speel ook liever op Hard, ga zo makkelijk de main missions door anders veel meer uitdaging :)

Vnl omdat ik geen zin heb om 1 zelfde missie 20x te doen

[ Voor 24% gewijzigd door Bjorn89 op 11-03-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Yaz

melantrix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:59:
[...]

als je en missie doet krijg je altijd aan het eind een extra reward (dat poped up aan het eind als je de area weer uitloopt oid) Dát is op hard-mode altijd blauw (of hoger?)
Owh dat wel. Maar ik vind dat op low en mid level zo onbelangrijk. Voordat je het weet heb je weer een ander, beter, item. Items worden pas echt spannend wanneer je top level begint te bereiken vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ff tot lvl 10 gespeeld, ik vind het een leuker spel dan ik verwacht had.
Tof dat je al die passives unlocked, wel wat overpowered, denk dat ze in de toekomst het zo zullen instellen dat je er daar ook maar een paar van aan kunt zetten.
Enige minpunt vind ik de matchmaking, na afloop van een missie wil je gewoon weer door ipv in een halve party blijven zitten.
Met vrienden blijft het leukste, vooral de darkzone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Bjorn89 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:20:
Speel ook liever op Hard, ga zo makkelijk de main missions door anders veel meer uitdaging :)

Vnl omdat ik geen zin heb om 1 zelfde missie 20x te doen
Heb ook alles op hard gedaan, zoveel uitdaging was het niet. Gisteren even bezig geweest om alle missies op hard te doen als je level 30 bent. Moet nog 2 dacht ik, en dan heb ik de achievement ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Is hard met een character die boven het aanbevolen level zit niet gewoon het zelfde als met een te laag character een missie op normaal doen. Net een missie gedaan met een team bestaan uit 3 andere noobs, konden de boss battle maar niet winnen en daardoor leafde iedereen. Daarna met een nieuw team schoten we er door heen.

Had ook nog ff dat mn game aan heg buggen was en ik 3x door de grond zakte, daarne uit en ingelogd en hij deed het weer normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Leuk wil je na een lange dag even in dat ene vrije uurtje even the devision spelen. Doen de servers het weer niet. :/ Ook een laatste keer dat ik zoon game koop.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:47:
[...]

Heb ook alles op hard gedaan, zoveel uitdaging was het niet. Gisteren even bezig geweest om alle missies op hard te doen als je level 30 bent. Moet nog 2 dacht ik, en dan heb ik de achievement ook gedaan.
Waarom denk ik gemiddeld bij elke post die je plaatst: "kap eens met het onnodige braggen." De post die je quote geeft totaal geen aanleiding om te vertellen wat je allemaal al gedaan hebt.

Verder prima dat je zoveel vrije tijd hebt om aan de game te besteden en al een heleboel dingen hebt gedaan, die de gemiddelde Tweaker hier nog niet heeft gedaan. Maar stop alsjeblieft eens met je overduidelijke drang om daar vervolgens over op te scheppen. Het is niet boeiend om te lezen en komt alleen maar over als cock-measurement gedrag :)

Mooi, zo, tijd om te spelen! :9

[ Voor 3% gewijzigd door The.Sticky op 11-03-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:47
Hoe speel je eigenlijk een missie op een hard mode? (op de pc)
Pagina: 1 ... 54 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst