AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Over die lijst trouwens
irreval, DEATHSILVER, Bendalf, sgtMT staan er 2x in, ook en de Uplay username van TRS.FazerFreak klopt niet, dit is geloof ik FazerFreak op Uplay
[ Voor 67% gewijzigd door Bjorn89 op 10-03-2016 20:35 ]
Ander voorbeeld is The Crew. Die was op release-date niet echt geweldig, maar met alle updates is het echt een goede CaRPG geworden. Zat te doen en veel spelers. The Division zal mettertijd ook nog wel een stuk verbeteren.Inflatable schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:57:
[...]
Ubisoft heeft vaak flinke steken laten vallen met games de laatste jaren, maar met deze game hebben ze toch wel iets heel moois afgeleverd vind ik.. Mag ook wel eens gezegd worden..
Raar genoeg kan ik wel met jullie chatten, als je mij aanspreekt?

Ja.TgR_KILLER schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:12:
Dit is trouwens vast de domste vraag ooitmaar heb je playstation plus nodig voor the division? Ik heb gegoogled.. en hier in dit topic gezocht, maar vind nergens het antwoord -_-
Aangezien ik de laatste maanden als ik de PS4 al aan had staan enkel Fallout 4 speelde heb ik al maanden geen plus meer aangeschaft..
PSN: Kidjuh
Dacht ik al
Hoe leuk het mij ook lijkt, dan wordt het hem voorlopig echt niet
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Gewoon de key activeren zoals de normale game, anders via de knop DLC ze kopen?BasV. schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:03:
Weet iemand hier hoe je op Uplay dlc's kan toevoegen? Ik kan het namelijk niet vinden.
Fout. Nee, je hebt geen PS+ nodig. Je kunt The Division prima zonder spelen. Wel heb je een internet connectie nodig en kun je zonder PS+ geen teamplay doen of The Dark Zone in.
Side missies, encounters en missies opnieuw spelenlasharor schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:56:
Hoe zorg je ervoor dat je ongeveer eenzelfde level bent als de missies die je moet doen? Mijn volgende storyline missie is die van lvl 22. Ik ben nu zelf lvl 18. Via de darkzone gaat het ook niet zo snel...
PSN/XBL: DarkTaufu
Slechte video van de bèta en dus volledig useless. Wel is het punt right, veel named bosses en DZ chests onder de grond en zeker waard om te doen. Al paar legendarische dingen ervan gehad.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:46:
Subway System Dark Zone Chests, DZ Funds, and Experience Farming Route!
[video]
Blijkbaar is het niet "useless" aangezien de chests etc. gewoon op dezelfde plek zitten en de route van de beta hetzelfde is als in the full game.rolandos582 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 00:59:
[...]
Slechte video van de bèta en dus volledig useless. Wel is het punt right, veel named bosses en DZ chests onder de grond en zeker waard om te doen. Al paar legendarische dingen ervan gehad.
Had je verder goed geluisterd dan had je al op kunnen maken dat er in het begin van het filmje gezegd werd dat dit oude footage was...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2016 02:23 ]
Probeer challenger missies en darkzone level 6 met level 32 maar. Zodra je die 32s krijgt ben je de lul. Die zijn rete sterk. Zelfs voor mij met bijna full legendarische gear. Moet nog 2 items.rhodium schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 03:57:
Ik vind dat de game ook best weinig te bieden heeft qua content, de side missies herhalen zich te vaak en bieden weinig uitdaging. Vooral als je met een groepje van 4 bent knal je er zo doorheen. De missies op hard is wel soms pittig. Ben nog niet echt bezig geweest met de DZ, daarvoor zoek ik nog een paar lui. Je kan mij vinden op Uplay onder de naam Rhodu.
Ja hoor dat kan wel, maar dat gaat niet vanzelf. Die vriend van je komt namelijk in DZ Player Bracket 15-19, terwijl jullie in 01-14 terecht komen. Mocht je toch de DZ ingaan, terwijl jullie in één squad zitten, dan krijg je 'DZ mismatch' te zien. Je moet er dan via group management (menu) er bewust voor kiezen om jouw vriend van level 15 te joinen in de DZ. Prepare to get raped.Mars18 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:41:
Vriend van ons is level 15 en wij zijn 10
Nu kunnen wij niet samen in de darkzone klopt dat?
Er is matchmaking binnen The Division. Bij elke safezone/hub is er een matchmaking station, waar je een groepje kunt joinen om missies te gaan doen of de Dark Zone in te gaan.kardox schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 00:42:
Miss een domme vraag. Maar hoe speel ik eigenlijk multiplayer? Ik snap er niks van. Ik ben ook geen gamer en dit spel vind ik leuk om te spelen doordat die thirdperson shotter is. Kan iemand mij wijz maken hoe ik online speel? Singleplayer begint saai te worden, steeds mannen met bedekte hoofd en gezicht neerschieten kan vervelend worden na een aantal checkpoints te hebben behaald.
Bovendien heb je, nadat je de Base of Operations vrijgespeeld hebt, de mogelijkheid om ten alle tijde een groep te zoeken, door via de map naar matchmaking tabje te gaan. Zie hier wat meer info.
Wat betreft de mannen met bedekte hoofden, dat is maar 1 enemy faction (de Rioters) die je in het begin tegenkomt. Daarnaast heb je er nog drie, die, naast dat ze sterker zijn, er anders uit zien.
[ Voor 44% gewijzigd door Ktenolix op 11-03-2016 06:36 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Verwijderd
Want heb ook anderen codes geactiveerd via uplay mer kan ze nergens terug vinden of moet
Dit in game zijn?
Pre-order bij Bol zou afgelopen dinsdag geleverd worden, toen ging de datum naar 22-3-16 en nou zelfs 31-3-16
Hhmmm, nog verder verschoven, das balen...smoken schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:04:
Iemand toevallig een (online) winkel gevonden waar het boek New York Collapse gewoon te verkrijgen is?
Pre-order bij Bol zou afgelopen dinsdag geleverd worden, toen ging de datum naar 22-3-16 en nou zelfs 31-3-16
Overal uitverkocht volgens mij...
Ik weet niet wat voor andere codes je geactiveerd hebt, maar mocht je bonus items voor The Division geactiveerd hebben, dan moet je naar je Base of Operations gaan. Daar is achterin de hal een Rewards Claim Vendor te vinden, waar je je geactiveerde bonus items kunt ophalen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:42:
Season pass koop via uplay word deze van zelf geactiveerd.. ?
Want heb ook anderen codes geactiveerd via uplay mer kan ze nergens terug vinden of moet
Dit in game zijn?
Ik speel zelf niet op PC, maar ik ga er van uit dat je season pass gelijk geactiveerd wordt, zodra je deze koopt. Dat werkt immers in de PS Store wel zo.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met de grote vraag naar het boek. Het ligt denk ik niet zozeer aan de webshop, maar aan de leverancier.smoken schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:04:
Iemand toevallig een (online) winkel gevonden waar het boek New York Collapse gewoon te verkrijgen is?
[ Voor 44% gewijzigd door Ktenolix op 11-03-2016 08:08 ]
Beetje Jammer, maar goed, even wachten dus nog...
[ Voor 7% gewijzigd door uray op 11-03-2016 08:12 ]
smoken schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:04:
...gezien de geschiedenis van hier in dit topic, en mijn eigen ervaring met bol.com bestel ik er voorlopig niets meer; 2x pre-order gannuleerd gezien, of leveringsdatum niet kunnen waarmaken. Normaliter niet zon probleem, maar je weet dat je bij bol.com de volle mep betaald; voor de service
als ze die service niet kunnen leveren, wat is de meerwaarde van bol? en rechtvaardigd de 'relatief hoge prijs' ....

ps; amazon is ook een optie
Yep, werkt ook zo als je het in UPlay aanschaft. Alleen als je via derde partij koopt moet je apart activeren, maar da's logisch.Ktenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:06:
[...]
Ik speel zelf niet op PC, maar ik ga er van uit dat je season pass gelijk geactiveerd wordt, zodra je deze koopt. Dat werkt immers in de PS Store wel zo.
Sleeper Agents Oproep
Om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn en allen van waardevolle informatie te voorzien, vraag ik jullie agents om een steentje bij te dragen aan de TS.Wat heb ik nodig?
Zoals jullie weten is de Dark Zone opgebouwd uit verschillende secties, genummerd van DZ01 t/m DZ06. Bij deze secties horen verschillende level brackets, waarin de NPC levels binnen vallen. Echter zijn die level brackets afhankelijk van je DZ Player Bracket. Ik heb dus van elke DZ Player Bracket informatie nodig van de DZ secties en bijbehorende level brackets.Wat moet jij doen?
Ga naar je map, en hover over de verschillende DZ secties. Kijk daarbij rechts bovenin in wat voor DZ Player Bracket je zit en welke level brackets bij die DZ secties horen. Stuur van elk DZ sectie een screenshot (als bewijs) van de level bracket in een DM naar mij. Kijk alvorens of de DZ Player bracket al compleet is.Wat wordt hiermee gedaan?
Ik ga hiermee de PVP sectie van de TS updaten met een lijst van verschillende DZ secties, player- en level brackets. Zo helpen jullie agents mee om de TS compleet te maken!DZ Player Brackets
Van de volgende brackets heb ik informatie nodig:- 01-14 (compleet)
- 15-19 (compleet)
- 20-24 (compleet)
- 25-29
- 30 (compleet)
Je blijft toch een onderbuik gevoel houden als er ook andere agents aan komen lopen bij de laatste 20 seconden van het extracten.
Tot 2x toe zijn we aangevallen, maar hebben de aanval af kunnen slaan.
En we hebben een paar roque agents die aan het extracten waren kunnen neer maaien.
Ik zie wel al dat alleen door de DZ lopen erg lastig zal worden, zeker als je een grotere groep tegen komt met extracten.
Maar dan kan ik dus niet online tegen andere spelers vechten? Zoals cod bijv? Er is alleen coop mode? Klopt dat?[b]Ktenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 06:25:[/b
Er is matchmaking binnen The Division. Bij elke safezone/hub is er een matchmaking station, waar je een groepje kunt joinen om missies te gaan doen of de Dark Zone in te gaan.
Bovendien heb je, nadat je de Base of Operations vrijgespeeld hebt, de mogelijkheid om ten alle tijde een groep te zoeken, door via de map naar matchmaking tabje te gaan. Zie hier wat meer info.
Wat betreft de mannen met bedekte hoofden, dat is maar 1 enemy faction (de Rioters) die je in het begin tegenkomt. Daarnaast heb je er nog drie, die, naast dat ze sterker zijn, er anders uit zien.
Wat moeilijk allemaal zeg! Ik heb een handleiding nodig om dit spel te kunnen spelen. tegenwoordig zijn games zo ingewikkeld geworden.
In je medical wing kan je bepaalde upgrades doen die je filter level upgraden. Ik zit inmiddels op LV4.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:39:
Hoe kun je de luchtfilter upgraden?
Ik heb nu niveau 2.
(Je moet ff kijken bij de perks die je krijgt
Succes, ouwe campert!
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Medical wing upgrades.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:39:
Hoe kun je de luchtfilter upgraden?
Ik heb nu niveau 2.
Nee dat klopt niet. Er is een PvP-gedeelte, genaamd Dark Zone. Daar kun je andere spelers aanvallen, maar wel met een penalty. Je wordt dan Rogue - waardoor iedereen ziet dat je The Division Code gebroken hebt en ze jou kunnen aanvallen voor een reward. Zie hier meer info.kardox schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:41:
[...]
Maar dan kan ik dus niet online tegen andere spelers vechten? Zoals cod bijv? Er is alleen coop mode? Klopt dat?
Wat moeilijk allemaal zeg! Ik heb een handleiding nodig om dit spel te kunnen spelen. tegenwoordig zijn games zo ingewikkeld geworden.
Als je iets koopt in uplay wordt gelijk aan je uplay account toegevoegd idd. Je kan dat checken door in uplay op de game pagina op de optie DLC te klikken. Als het goed is zie je daar seasonpass en nog twee outfitpacks staan, daar zou aangegeven moeten zijn dat je seasonpass bezit. dit zeg ik overigens met mijn brein als bron dus kan zijn dat je beetje moet zoekenKtenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:06:
[...]
Ik weet niet wat voor andere codes je geactiveerd hebt, maar mocht je bonus items voor The Division geactiveerd hebben, dan moet je naar je Base of Operations gaan. Daar is achterin de hal een Rewards Claim Vendor te vinden, waar je je geactiveerde bonus items kunt ophalen.
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Weet ik, echter dan wordt het wel een erg duur boekje als ik hem eerder wil hebben dan de BOL verwachte leverdatum, tenzij ze hem weer verder vooruit gaan schuiven... What to Do ?!himlims_ schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:28:
[...]
offtopic:
...gezien de geschiedenis van hier in dit topic, en mijn eigen ervaring met bol.com bestel ik er voorlopig niets meer; 2x pre-order gannuleerd gezien, of leveringsdatum niet kunnen waarmaken. Normaliter niet zon probleem, maar je weet dat je bij bol.com de volle mep betaald; voor de service
als ze die service niet kunnen leveren, wat is de meerwaarde van bol? en rechtvaardigd de 'relatief hoge prijs' ....bolle
ps; amazon is ook een optiehttp://www.amazon.com/Tom...on-Collapse/dp/1452148279
Amazon.co.uk was een keer pro-actief. Werd al maandag verstuurd, vanuit de UK. Lag gister in de brievenbus.uray schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:12:
Wat een teleurstelling, ik heb het besteld op het moment dat het op de website van BOL vermeld werd.
Beetje Jammer, maar goed, even wachten dus nog...
Als multi-player hater (ik heb echt niets met kleine maps en achter elkaar aan rennen, zoals bv. Battlefield) moet ik zeggen dat ik me prima vermaakt heb gisteravond. Grafisch is het top, speelt heerlijk weg qua schieten, rennen, klimmen etc.Waar ik me idd alleen zorgen over maak is zijn de main missies uitdagend
uitgenoeg.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Pak 3 van je vrienden die ongeveer hetzelfde level hebben en speel op hard, ik vind dat uitdaging genoegloekf2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:50:
[...]
Amazon.co.uk was een keer pro-actief. Werd al maandag verstuurd, vanuit de UK. Lag gister in de brievenbus.
Als multi-player hater (ik heb echt niets met kleine maps en achter elkaar aan rennen, zoals bv. Battlefield) moet ik zeggen dat ik me prima vermaakt heb gisteravond. Grafisch is het top, speelt heerlijk weg qua schieten, rennen, klimmen etc.Waar ik me idd alleen zorgen over maak is zijn de main missies uitdagend
uitgenoeg.
En anders maak je een groepje van mensen met een net wat hoger level dan jou, dan is het niet meer uitdagend, maar gewoon frustrerend
Daar had ik ook al gekeken, ook niet meer op voorraad... Balen...loekf2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:50:
[...]
Amazon.co.uk was een keer pro-actief. Werd al maandag verstuurd, vanuit de UK. Lag gister in de brievenbus.
uitgenoeg.
gisteren tijden free-roaming kwamen we in een gebied +2 lvl hoger dan ons, man man, wat een uitdaging was datsorted.bits schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:53:
[...]
Pak 3 van je vrienden die ongeveer hetzelfde level hebben en speel op hard, ik vind dat uitdaging genoeg.
En anders maak je een groepje van mensen met een net wat hoger level dan jou, dan is het niet meer uitdagend, maar gewoon frustrerend.
Totaal nu 12 uur gespeeld.
Gisteravond op Times Square een missie gedaan met 3 vrienden, wij waren serieus op normal al 40 minuten bezig. Zo lang zijn de missies
Heerlijk om ook door de stad te lopen. Vannacht ga ik het laat maken.
De season pass komt hier wel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Precies, eergisteren joinde ik een groepje vrienden die allemaal 5 levels lager waren dan mij, die waren een missie op hard aan het doen. Op het moment dat er nieuwe vijanden spawnden waren die ineens allemaal mijn level. Dat was wel lastig, want ik was de enige die ook maar een beetje damage op ze deed. Het is beter om inderdaad allemaal een beetje hetzelfde level te hebben en de wat hogere vijanden op te zoeken. Geeft ook een stuk meer XP en betere loot trouwenshimlims_ schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:59:
[...]
gisteren tijden free-roaming kwamen we in een gebied +2 lvl hoger dan ons, man man, wat een uitdaging was dattoch mooi hoe die 2lvl zo veel invloed hebben
kan niet wachten om straks met full-party de DZ in te gaan, opzoek naar die +2 lvl mobs
Amazon.com schiet niet op, om hem binnen 8 dagen te hebben wordt de prijs opgehoogd met dik 20euro verzendkosten ... de waarde van het boek ;-)loekf2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:50:
[...]
Amazon.de en Amazon.co.uk hebben hebben hem momenteel ook niet op voorraad.
Alleen bij .uk verwachten ze over twee weken te kunnen leveren.
Twijfel.
Is het boek het wel waard overigens?
Update:smoken schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:04:
Het boek is helaas vertraagd bij de uitgeverij. Als je het boek hebt besteld ontvang je nog een e-mail met informatie.
Ik heb hem ook via de ING besteld en heb ook de hazmat gear code ontvangen.BLACKfm schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:46:
Ik heb via de rentenpunten winkel van ING de pc versie besteld en vanmiddag een mail gekregen met de titel "Je key-code voor de Hazmat Gear Set!"... Maar ik neem aan dat dit niet voor de game zelf is? Ik zie deze in ieder geval nog niet langskomen in Uplay...
Andere mensen die de code al wel hebben ontvangen? Ik vind het wel lang duren voordat een key wordt verzonden om het spel te downloaden, of hoe het ook gaat.
Ik krijg toch geen fysieke kopie neem ik aan (voor de pc in dit geval)? Ik heb geen verzendkosten hoeven te betalen, enkel 2 euro administratiekosten....
Maar ik heb zo en vermoeden dat we de fysieke game (PC) krijgen.
deze komt als het goed morgen binnen
De gear die je daar kan krijgen, kan je die ook buiten de Darkzone gebruiken of is dit puur in de Darkzone te gebruiken?
Gisteren met nog iemand (lvl 7 en
Dus tzt met volle party DZ in als we allemaal zelfde level hebben behaald.
Wel iets om weer naar uit te kijken iig
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
van wat ik begreep kun je die er buiten ook gebruiken alleen is in de dz betere gear te vinden dan er buitenRoshnak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:35:
Even een vraag mbt The Darkzone:
De gear die je daar kan krijgen, kan je die ook buiten de Darkzone gebruiken of is dit puur in de Darkzone te gebruiken?
Is overal te gebruiken.Roshnak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:35:
Even een vraag mbt The Darkzone:
Het enige probleem is dat loot die je krijgt in de DarkZone contaminated is, die moet je extracten via de helicopter om het veilig te stellen
Dus als je gekilled wordt en je hebt nog niks ge-extract, dan ben je het kwijt en kan diegene die je gekilled heeft alles oprapen. (Geld ook voor een groot deel van je DZ$ Credits)
[ Voor 17% gewijzigd door clockw1ze op 11-03-2016 09:38 ]
Het is dus chaos rond dat punt?clockw1ze schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Is overal te gebruiken.
Het enige probleem is dat loot die je krijgt in de DarkZone contaminated is, die moet je extracten via de helicopter om het veilig te stellen.
Dus als je gekilled wordt en je hebt nog niks ge-extract, dan ben je het kwijt en kan diegene die je gekilled heeft alles oprapen. (Geld ook voor een groot deel van je DZ$ Credits)
Meestal wel, Complete Chaos... En heel soms niet... Hangt ook van de andere spelers af in de Zone natuurlijk...
Dat is dus het vette aan de DarkZone, je zit daar echt met een dubbel gevoel.
Als jij met een squad van 4 man aan het extracten bent en er komt een andere groep op af, wat doe je dan?
Open fire? Of erop vertrouwen dat ze niks doen en met een bonkend hart in je keel de seconden van je extraction aftellen? Haha

de enemies zijn wel bruut sterk moet ik zeggen.
ik ben na langer spelen wel onder indruk, de missies zijn leuk.
ik vindt de map wel erg onoverzichtelijk... ook heb ik geen idee wat nu de main missions zijn en wat niet ? de meeste main missions zijn boven mijn level klopt dit ? ik zie nu al missies van lvl 26 er tussen staan..
Ja ik heb daar ook wel last van, ben niet ervaren in dit soort spellen dus is best puzzelen, maar maakt het ook wel weer leuk.shakespeare schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:44:
ik ben level 8.. ben gisteravond even in the dark zone geweest ik zag weinig players erin zitten.. kan dit kloppen ? kwam er 1 tegen..
de enemies zijn wel bruut sterk moet ik zeggen.![]()
ik vindt de map wel erg onoverzichtelijk... ook heb ik geen idee wat nu de main missions zijn en wat niet ? de meeste main missions zijn boven mijn level klopt dit ? ik zie nu al missies van lvl 26 er tussen staan..
Waar ik echt nog geen moer van begrijp is het beste wapen etc kiezen om het hoog te krijgen.
Dacht gewoon hoog niveau aanzetten, maar werkt toch even anders haha
Dat is aan de icon te zien. Er is verschil tussen main missions, encounters en side missions.shakespeare schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:44:
ik ben level 8.. ben gisteravond even in the dark zone geweest ik zag weinig players erin zitten.. kan dit kloppen ? kwam er 1 tegen..
Ik geloof dat je main story die missies zijn voor je Medical/Tech/Security wing?shakespeare schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:44:
Mensen die het leuk vinden op de X1 om de DarkZone regelmatig in te hobbelen en daar wel of niet rogue te gaan, al naar gelang de situatie zich leent. Maw, PvP wanneer het zin heeft en niet omdat het moet en al helemaal niet omdat het kan.
Ik zelf vind het erg leuk om erin te duiken maar het is lastig om soortgelijke te vinden die dat ook leuk vinden zonder dat ze last van klamme oksels krijgen vanwege de "spanning". En laten we eerlijk zijn, het heeft pas echt zin om daar te gaan farmen als je een volle groep hebt!
Ik ben zelf momenteel een level of 9 geloof ik maar dat kan overmorgen al anders zijn natuurlijk
Dus mocht je zin hebben om mee te gaan met mij. Voel je welkom. Nodig me uit, join mijn party of laat weten via een DM dat dit ook leuk vind. Ik zit er zelf aan te denken om een WhatsApp/Skype groep te maken met mensen die mee willen doen zodat we makkelijk kunnen afspreken of laten weten dat we iemand zoeken.
Edit: Voor de volledigheid mijn xbox profiel: https://account.xbox.com/en-us/profile?gamerTag=YazNL
edit: toch maar even de titel aangepast
[ Voor 6% gewijzigd door Yaz op 11-03-2016 10:26 ]
Gamertag: YazNL
bezoek eens https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3tyYaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:49:
Ouwe lul (39 met 2 kinderen) zoek medespelers voor de Darkzone!
aanmelden t.net crew, zie de spelerslijst
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2016 09:53 ]
The first casualty in war is always the truth...
wat staat er zoal in?
kunnen we vanavond knallen.
Gaan we eens doen!himlims_ schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:53:
[...]
bezoek eens https://discord.gg/0ezBMpYOe84Mn3ty
aanmelden t.net crew, zie de spelerslijst
Super tof spel echter merk ik dat ik gewoonweg de shooter / handeling snelheid nog niet heb gister maar hulp in geroepen om de medical missie te completen
Ik merk wel dat als ik met meerdere speel dat ik te gehaast wil zijn en loot vergeet of gewoon domweg de buurt niet verken , maar dat kan natuurlijk er ook aan liggen dat de rest al hoger lvl was
na 3 uurtjes spelen wil ik nog veeeeel meer spelen
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Nee. X1shakespeare schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:58:
ouwe lul speel je op ps4 ? voeg me maar toe liqzor-
kunnen we vanavond knallen.
Maar op zich voel ik me geen ouwe lul. Kom het alleen wel steeds vaker tegen dat mensen zichzelf zo noemen of dat mensen mij zo noemen
Toevoegen mag, wil eerst nog wat groeien in levels alvorens ik de DZ in ga.
Dus je raakt alleen je 'contaminated'loot kwijt? Voor de rest geen equipped loot toch?clockw1ze schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:37:
[...]
Is overal te gebruiken.
Het enige probleem is dat loot die je krijgt in de DarkZone contaminated is, die moet je extracten via de helicopter om het veilig te stellen.
Klopt! Alleen je contaminated loot.Snailerfreak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Dus je raakt alleen je 'contaminated'loot kwijt? Voor de rest geen equipped loot toch?
Je kan ook geloof ik maar 6 of 7 items looten in het begin omdat je contaminated lootbag maar heel weinig kan dragen. Daarom moet je dus constant extracten, anders heb je de kans als je gekilled wordt dat je alles kwijt raakt
Verwijderd
Fuck a duck, ben je dan al een ouwe lul, dan ben ik dat namelijk ook...en daar wil ik echt gewoon NIET aan.Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:49:
Ouwe lul (39 met 2 kinderen) zoek medespelers voor de Darkzone!
Dat zeg ik! Ik heb mijn ligplekkie al uitgezocht hoorVerwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Fuck a duck, ben je dan al een ouwe lul, dan ben ik dat namelijk ook...en daar wil ik echt gewoon NIET aan.
werkt prima op win10 en websiteYaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:28:
[...]
Geen Windows 10 universal of mobile app. Gaat hem niet worden.
Ik heb net contact gezocht met de chat van ING en hebben aangegeven:Lamanl schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:26:
[...]
Ik heb hem ook via de ING besteld en heb ook de hazmat gear code ontvangen.
Maar ik heb zo en vermoeden dat we de fysieke game (PC) krijgen.
Dus voor de PC komt er een fysiek product. Nog even wachten dus.Bedankt voor het wachten. U krijgt het spel in de vorm van een fysiek product. Ik heb voor de zekerheid nagevraagd of de bestelling goed is gegaan aan de hand van het ordernummer. Maar de bestelling is bekend bij ons. Het spel zult u binnen enkele dagen ontvangen.
Ik heb je toegevoegd, ben zelf twee jaar jonger (of minder oud) dus nog net geen ouwe lul ;-).... ook twee kids overigens....Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:49:
Niet zo'n Ouwe lul (39 met 2 kinderen) zoek medespelers voor de Darkzone!
Mensen die het leuk vinden op de X1 om de DarkZone regelmatig in te hobbelen en daar wel of niet rogue te gaan, al naar gelang de situatie zich leent. Maw, PvP wanneer het zin heeft en niet omdat het moet en al helemaal niet omdat het kan.
Ik zelf vind het erg leuk om erin te duiken maar het is lastig om soortgelijke te vinden die dat ook leuk vinden zonder dat ze last van klamme oksels krijgen vanwege de "spanning". En laten we eerlijk zijn, het heeft pas echt zin om daar te gaan farmen als je een volle groep hebt!
Ik ben zelf momenteel een level of 9 geloof ik maar dat kan overmorgen al anders zijn natuurlijk
Dus mocht je zin hebben om mee te gaan met mij. Voel je welkom. Nodig me uit, join mijn party of laat weten via een DM dat dit ook leuk vind. Ik zit er zelf aan te denken om een WhatsApp/Skype groep te maken met mensen die mee willen doen zodat we makkelijk kunnen afspreken of laten weten dat we iemand zoeken.
Edit: Voor de volledigheid mijn xbox profiel: https://account.xbox.com/en-us/profile?gamerTag=YazNL
edit: toch maar even de titel aangepast
Als ik dat lees dan lijkt het alsof het niet goed duidelijk is of een wapen beter is?
Ik heb mijn bestelling bij Bol geannuleerd, even denken of ik hem bij Amazon zal bestellen.Ktenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:24:
[...]
Update:
quote:
Het boek is helaas vertraagd bij de uitgeverij. Als je het boek hebt besteld ontvang je nog een e-mail met informatie.
[...]
Klopt, de DPS stat houdt rekening met vrijwel alle stats van een gun, dus als je maar iets verbeterd dmv mods dan weet je niet meer wat de base DPS was. Gelukkig kan je een wapen makkelijk strippen door de rechter stick in te klikken (op Xbox) alleen moet je daarna wel de mods er weer op zetten.shoombak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:40:
https://www.reddit.com/r/...se_add_a_compare_without/
Als ik dat lees dan lijkt het alsof het niet goed duidelijk is of een wapen beter is?
Plus dat ik de dps heel fluctuerend vind. Als je een spray wapen hebt (lees 750+ rpm met 35dmg per bullet) dan kan je best een leuke dps hebben maar het resultaat is waarschijnlijk dat 40% van alle kogels misschieten wegens de terugslag en tilt van het wapen. Dan heb ik liever een wapen met "maar" 350 rpm waarbij ik meer tijd heb om te corrigeren zodat maar 10% van de kogels missen.Ereaser schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:43:
[...]
Klopt, de DPS stat houdt rekening met vrijwel alle stats van een gun, dus als je maar iets verbeterd dmv mods dan weet je niet meer wat de base DPS was. Gelukkig kan je een wapen makkelijk strippen door de rechter stick in te klikken (op Xbox) alleen moet je daarna wel de mods er weer op zetten.
Al met al is de keuze niet zo simpel als nummertjes vergelijken in WoW. Hier komt ook een stukje skills bij kijken en misschien is die hoge dps smg wel heel tof maar ja, als je maar de helft raakt kan je misschien beter die suffe pump-action shotgun pakken en wel raak schieten.
Trouwens, shotguns zijn gaaf in dit spel!!
zo ja zitten daar ook extra outfits bij?
sorry als dit ergens vermeld staat maar het is redelijkk druk op het werk en heb op het moment niet de tijd om alles na te lezen
ik heb de versie met horloge/tasje maar mn hazmat outfit is nergens te vinden terwijl ik de andere outfits wel op kan halen bij de rewards.GrimScythe schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:48:
heeft hier nog iemand de sleeper agent edition?
sorry als dit ergens vermeld staat maar het is redelijkk druk op het werk en heb op het moment niet de tijd om alles na te lezen
Nee daar zitten geen extra outfits bij, t.o.v. de Gold Edition. Het enige wat het meer heeft zijn goodies (horloge, artbook, armband etc.).GrimScythe schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:48:
heeft hier nog iemand de sleeper agent edition?
Gisteren 6 keer een land-marker schoon geveegd maar de kist was constant dicht.
Zit hier een timer aan vast?
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Ja, de refresh-rate van de DZ chests ligt tussen 1-2 uur ongeveer.PSYVIRII schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:51:
Weet iemand hoe het werkt met de lootcrates van de DZ?
Gisteren 6 keer een land-marker schoon geveegd maar de kist was constant dicht.
Zit hier een timer aan vast?
Volgensmij zit hier inderdaad een timer op.
hazmat en nog een outfit zit er wel bij (ik heb een mail waarin stond dat ie activated was) en de 2e outfit ook..Ktenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:50:
[...]
Nee daar zitten geen extra outfits bij, t.o.v. de Gold Edition. Het enige wat het meer heeft zijn goodies (horloge, artbook, armband etc.).
zal vanmiddag wel even een foto ervan posten key's zijn toch al gebruikt.
Heb je ook toegevoegd.Yaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:49:
Niet zo'n Ouwe lul (39 met 2 kinderen) zoek medespelers voor de Darkzone!
XboxLive: Dave 130R
Ja, maar die outfits krijg je bij de Gold Edition ook. Hazmat is voor elke preorder. National Guard set is voor Gold Edition en Sleeper Agent Edition.AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:53:
[...]
hazmat en nog een outfit zit er wel bij (ik heb een mail waarin stond dat ie activated was) en de 2e outfit ook..
zal vanmiddag wel even een foto ervan posten key's zijn toch al gebruikt.
je joint geen match en kan er zo binnenlopen....
ja dat dacht ik al.. maar ergens werkt mijn hazmat dus niet beide keys ingevoerd + season pas national guard set werkt season pas werkt hazmat accepteerde die ook maar kan die nergens ophalenKtenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:55:
[...]
Ja, maar die outfits krijg je bij de Gold Edition ook. Hazmat is voor elke preorder. National Guard set is voor Gold Edition en Sleeper Agent Edition.
Ik wist niet dat je met lagere levels speelde, zag jou als lvl 21 dus ik dacht dat gaat wel ^^,User schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:15:
Ik zat gister in een party van een level 14, een 19 en ik was 21. Dat ging op zich nog, vijanden waren ook rond de level 21. Maar toen een level 25 gast ons joinde waren de roaming enemies ineens level 23-25, en ze waren paars/geel. Dat was onmogelijk om te winnen.
Wat dat betreft vind ik het maar belachelijk dat meteen alle enemies naar mijn lvl schalen, in plaats van enkele met hogere levels. Nu kwam er gewoon een SWARM aan high lvl paarse dudes achter onze kont aan waardoor het onmogelijk wordt om samen te spelen.
Meteen daarna heb ik datzelfde stuk alleen gedaan en kom ik er meteen "makkelijk" doorheen omdat er dan gewoon minder tegelijk komen.
En laat ik nou net geen zin hebben om met randoms te spelen, dat hebben enkele spelers voor mij al verneukt doordat ze door missies heen sprinten en totaal niet samenwerken. Om nog maar te zwijgen over de 'always on mic' in combinatie met spelen over je speakers ipv headset. Waardoor ik alles dubbel hoor met vertraging via zijn kloten mic.Was er meteen helemaal klaar mee.
Overigens had Fazer (lvl 30) datzelfde geintje bij mij gedaan. Hij kwam alleen even kijken, maar ik was net vlak bij een quest, spawnen allemaal lvl 30 elites om mij heen die mij 1 shot killen. My god wat was dat een drama zeg lol

Ben je al bij de Rewards Claim Vendor geweest in je Base of Operations?AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:56:
[...]
ja dat dacht ik al.. maar ergens werkt mijn hazmat dus niet beide keys ingevoerd + season pas national guard set werkt season pas werkt hazmat accepteerde die ook maar kan die nergens ophalen
yep daar heb ik mn national guard outfit dus opgehaald maar geen hazmatKtenolix schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Ben je al bij de Rewards Claim Vendor geweest in je Base of Operations?
Er zijn wel problemen met de bonus items en het ophalen daarvan, daar zijn ze mee bezig. Ik zou af en toe bij de RCV langsgaan om te kijken of je Hazmat set al op te halen is.AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:
[...]
yep daar heb ik mn national guard outfit dus opgehaald maar geen hazmat
Verwijderd
Zodra ik weer de kans heb ga ik het nog een keer proberen, maar wat is dat een taaie rakker zeg.
Evt ticket bij klantenservice ubisoft aanmaken?AjDuLion schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:58:
[...]
yep daar heb ik mn national guard outfit dus opgehaald maar geen hazmat
Inderdaad, ik heb een LSM light machine gun welke default 30 rounds heeft, maar heeft een lagere fire rate dan alle assault rifles waardoor ik makkelijk een heel magazijn raak kan schietenYaz schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:47:
[...]
Plus dat ik de dps heel fluctuerend vind. Als je een spray wapen hebt (lees 750+ rpm met 35dmg per bullet) dan kan je best een leuke dps hebben maar het resultaat is waarschijnlijk dat 40% van alle kogels misschieten wegens de terugslag en tilt van het wapen. Dan heb ik liever een wapen met "maar" 350 rpm waarbij ik meer tijd heb om te corrigeren zodat maar 10% van de kogels missen.
Al met al is de keuze niet zo simpel als nummertjes vergelijken in WoW. Hier komt ook een stukje skills bij kijken en misschien is die hoge dps smg wel heel tof maar ja, als je maar de helft raakt kan je misschien beter die suffe pump-action shotgun pakken en wel raak schieten.
Trouwens, shotguns zijn gaaf in dit spel!!Meesterlijk wapen.
Inderdaad shotguns zijn heerlijk! Wel een hoge risk/reward als je tegen enemies van jouw level of hoger speelt.
Eerst had ik zoiets van: Ej, daar is Opti. Twee maten gezegd dat je van mijn Siege clan was en alles was oké. Gevolgd door een hectisch geschreeuw op Teamspeak omdat er ineens allemaal hoge levels en elites kwamen aanrennen. Wij werden dus aan barrels geschoten. Jij ging toen (gelukkigBig-Opti schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:56:
[...]
Ik wist niet dat je met lagere levels speelde, zag jou als lvl 21 dus ik dacht dat gaat wel ^^,
Wat dat betreft vind ik het maar belachelijk dat meteen alle enemies naar mijn lvl schalen, in plaats van enkele met hogere levels. Nu kwam er gewoon een SWARM aan high lvl paarse dudes achter onze kont aan waardoor het onmogelijk wordt om samen te spelen.
Meteen daarna heb ik datzelfde stuk alleen gedaan en kom ik er meteen "makkelijk" doorheen omdat er dan gewoon minder tegelijk komen.
En laat ik nou net geen zin hebben om met randoms te spelen, dat hebben enkele spelers voor mij al verneukt doordat ze door missies heen sprinten en totaal niet samenwerken. Om nog maar te zwijgen over de 'always on mic' in combinatie met spelen over je speakers ipv headset. Waardoor ik alles dubbel hoor met vertraging via zijn kloten mic.Was er meteen helemaal klaar mee.
Overigens had Fazer (lvl 30) datzelfde geintje bij mij gedaan. Hij kwam alleen even kijken, maar ik was net vlak bij een quest, spawnen allemaal lvl 30 elites om mij heen die mij 1 shot killen. My god wat was dat een drama zeg lolMaar stiekem wel grappig
Ik restock en ren terug om die Encounter weer aan te zetten. Wat stond er om de hoek, naast het tunneltje? Juist, al die hoge levels en elites die ons achterna gerend waren.
Uiteindelijk allemaal afgeschoten en daarna de encounter nog (net) kunnen halen.

Ik heb VOIP gewoon uitgezet. Totdat ik met Besix ging spelen omdat zijn TS push-to-talk ingame free-look is wat je niet kan rebinden... Hij moest wel ingame VOIP gebruiken.
Totdat ik hem er op wees dat je in TS meerdere push-to-talk knoppen kan instellen
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst