Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NikkiNailz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Leuk zeg.. Speel liever zelf haha. :9
Ieder zijn ding natuurlijk! ;) Ik ben zelf ook meer van het zelf doen. Dan is het nog steeds wel leuk om met een groepje te spelen, maar dan wil ik niet alleen maar achteraan meeliften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:11:
[...]

Ieder zijn ding natuurlijk! ;) Ik ben zelf ook meer van het zelf doen. Dan is het nog steeds wel leuk om met een groepje te spelen, maar dan wil ik niet alleen maar achteraan meeliften.
Tsja, ik vind het ook leuker om met een groepje te spelen hoor, maar zie dat de groepen vrij snel vol zitten, althans in mijn vriendenlijst :P Daarnaast zijn de levels zeer uiteenlopend en zit ik bij de hogere van mijn vriendenlijst. In de beta veel tijd doorgebracht met het helpen van anderen, maar daar heb ik nu eigenlijk geen trek meer in. Eergisteren wel even met zijn drieën rondgewandeld, maar ik loop toch veelal solo rond New York, en dat bevalt me tot nu toe ook prima :-)

Darkzone nog niet aan toe gekomen, maar dat zal zo wel moeten want ik wil natuurlijk voor die epic gear gaan sparen!

[ Voor 12% gewijzigd door KiDoNL op 10-03-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
KiDoNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:30:
[...]

Tsja, ik vind het ook leuker om met een groepje te spelen hoor, maar zie dat de groepen vrij snel vol zitten, althans in mijn vriendenlijst :P Daarnaast zijn de levels zeer uiteenlopend en zit ik bij de hogere van mijn vriendenlijst. In de beta veel tijd doorgebracht met het helpen van anderen, maar daar heb ik nu eigenlijk geen trek meer in. Eergisteren wel even met zijn drieën rondgewandeld, maar ik loop toch veelal solo rond New York, en dat bevalt me tot nu toe ook prima :-)

Darkzone nog niet aan toe gekomen, maar dat zal zo wel moeten want ik wil natuurlijk voor die epic gear gaan sparen!
Ik heb het juist andersom, ik heb zoveel mensen in mijn lijst dat ik maar iemand hoef uit te kiezen om samen mee te spelen :P
Maar solo is indd wel vet, heb dan ook het idee dat je wat meer van de game meekrijgt op story niveau dan :)

Ja DZ ga ik ook wel is kijkje nemen alleen weet nog niet wanneer :P nu nog zoveel te doen buiten de DZ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:00:
[...]

Staat die niet al in de shop op uplay? dacht dat ik em daar gezien had..
Zag hem toevallig vanmorgen voorbij komen voor 39,99 euro in de uplay shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:33:
[...]

Ik heb het juist andersom, ik heb zoveel mensen in mijn lijst dat ik maar iemand hoef uit te kiezen om samen mee te spelen :P
Maar solo is indd wel vet, heb dan ook het idee dat je wat meer van de game meekrijgt op story niveau dan :)

Ja DZ ga ik ook wel is kijkje nemen alleen weet nog niet wanneer :P nu nog zoveel te doen buiten de DZ :P
de DZ is best leuk om een keer in te kijken. de npc's zijn veel sterken en de loot is natuurlijk wat beter. ben zelf 2x de DZ in gegaan en heb er wat leuke loot uit kunnen halen voor level 10-11, ook ben ik nu DZ rank 10 omdat ik wat rogues heb kunnen afschieten in de DZ. maar ik moet zeggen, als ik ff klaar ben met die single player missies ga ik gwn ff half uurtje de DZ in en ga ik daarna weer verder met single player. dit maakt het voor mij al een stuk leuker ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Daradius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:41:
[...]

de DZ is best leuk om een keer in te kijken. de npc's zijn veel sterken en de loot is natuurlijk wat beter. ben zelf 2x de DZ in gegaan en heb er wat leuke loot uit kunnen halen voor level 10-11, ook ben ik nu DZ rank 10 omdat ik wat rogues heb kunnen afschieten in de DZ. maar ik moet zeggen, als ik ff klaar ben met die single player missies ga ik gwn ff half uurtje de DZ in en ga ik daarna weer verder met single player. dit maakt het voor mij al een stuk leuker ! :)
Ja zat ik ook aan te denken dat te doen, maar heb je dan solo in de DZ gezeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:42:
[...]

ja, ik ben er 2x solo in gegaan (1 keertje heeft vriend van me even geholpen met de extraction). heb een groepje van 3 rogues weten neer te halen en hun loot te stelen, en 1 keer heb ik tussen 2 groepen rogues van 4 man in gezeten, dus dat was een beetje afwachten en na het gevecht de overgebleven spelers af schieten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ben er ook drie keer solo ingegaan, dat heeft bij elkaar geen 10 minuten geduurd.

Over tijdje maar weer eens proberen haha

Of met een gp van 8 waarvan er een aantal al verder zijn.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:42:
[...]

je gameplay moet je compleet omgooien, maar kan prima solo in de DZ (beta beelden)

neemt niet weg dat je met een party meer mogelijkheden hebt, en manhun gaan nog kans hebt om te overleven. solo manhunt overleven lijkt me erg lastig

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2016 12:53 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:52:
[...]

je gameplay moet je compleet omgooien, maar kan prima solo in de DZ (beta beelden)

[video]

neemt niet weg dat je met een party meer mogelijkheden hebt, en manhun gaan nog kans hebt om te overleven. solo manhunt overleven lijkt me erg lastig
hoe bedoel je compleet omgooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
In de bèta heb ik ook wel wat uurtje solo doorgebracht in de DZ. Kon opzich prima, je komt alsnog wel groepjes of andere solo spelers tegen en vaak help je dan elkaar wel om bepaalde groepen mobs / bosses te pakken.

Nou weet ik niet hoe groot 't verschil in moeilijkheid is nu in de final game :P Heb al meermaals gelezen dat het wel een stuk(je) pittiger is geworden in de DZ. Klinkt goed in ieder geval!

(Oh en ja, m'n nickname omgezet naar hoe die tegenwoordig is, voor de oplettende kijkbuiskinder ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:59:
[...]

hoe bedoel je compleet omgooien?
wanneer je alleen bent; dan is wel praktisch om niet full-force erop te gaan.

sneaky, stealth, zoek juiste prooi uit en wacht je moment af; zoals in dit bovenstaande filmpje.

heb misschien 10-15min. achter die gast gelopen, wachtend op moment als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:02:
[...]

wanneer je alleen bent; dan is wel praktisch om niet full-force erop te gaan.

sneaky, stealth, zoek juiste prooi uit en wacht je moment af; zoals in dit bovenstaande filmpje.

heb misschien 10-15min. achter die gast gelopen, wachtend op moment als dit.
Ah zo :) en zou je solo de mobs kunnen doen in DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:03:
[...]
Kan, maar is lastig. Mobs zijn een heel stuk sterker dan dat je misschien gewend was in de beta.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
[...]

In de bèta was dit eigenlijk al erg lastig. Bij de relevante locaties die je daar had, stonden echt behoorlijk veel mobs en die waren stuk voor stuk behoorlijk sterk. Als je vervolgens ook maar één ging engagen, kreeg je de hele bult op je dak.. En geloof me, dat overleef je 9 van de 10 keer niet :P

Vanavond kan ik helaas niet spelen, dus dan morgenavond maar weer verder. Eerst een stukje omhoog levelen en daarna ook maar eens een kijkje nemen in de DZ om wat betere gear te scoren :9

[ Voor 16% gewijzigd door The.Sticky op 10-03-2016 13:14 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:32
Unigo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
[...]

Ik ook... Hoop nou wel dat ze d'r genoeg hebben en snel verzenden. heb nog geen ervaring met de rentepuntenwinkel, maar heb ergens een donker bruin vermoeden dat het dramatisch wordt...
Die van mij is net binnen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
[...]

de mobs doen erg veel dmg in de DZ, maar het is alleen te doen als je goed cover zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:11:
[...]

yup - wanneer je party 'in combat' is gaat de timer op stop; die loopt niet meer door. daar waar die in de beta gereset werd; dit vergroot de kans dat je een manhunt kunt overleven. (nog steeds slecht 609 lullige dz credits - kunt er veeeeel meer verliezen) maar de beloning zit m in de loot die je mogelijk bemachtigd na het afslachten van al die agents (he hatseflats :P)
Das al veel beter idd. Zal er binnenkort eens in rond gaan huppelen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Recalibration Station "How to Re-Roll Gear Stats"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:34
ActualFantasy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:59:
Is die Season Pass nou al los te koop voor de pc ook?

Of komt die er nooit?
Staat al gewoon in de Uplay Store, zat gister te twijfelen m te kopen maar wacht toch nog maar even, kijken of ik de game over een maand nog net zo vet vind als nu.

PSN: Aramius1810

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
ActualFantasy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:59:
Is die Season Pass nou al los te koop voor de pc ook?

Of komt die er nooit?
http://bfy.tw/4gEa

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fast Crafting Materials Exploit Tutorial

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EASY PURPLE GEAR! | Superior Weapon & Armor Crafting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:00

Rem

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:51:
EASY PURPLE GEAR! | Superior Weapon & Armor Crafting

[video]
Really?
"Je moet gewoon de side-missies doen, dan krijg je blueprints !!one!11!"

Sure, dat weet niet iedereen. Maar moet je daar dan een 8 min filmpje over maken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Rem schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Really?

Sure, dat weet niet iedereen. Maar moet je daar dan een 8 min filmpje over maken? 8)7
Hahaha, ik heb net de perk dat alle intel zichtbaar is op de kaart na het behalen van die sidemissies en encounters :P Dat is waar ik de hele tijd mee bezig ben geweest dus nu zit ik met een kaart vol blauwe icoontjes _/-\o_

Blueprints is inderdaad erg fijn, alhoewel ik tot nu toe steeds een beter stuk van enemies/kisten pak, redelijk snel na het maken van een nieuwe. Dat is natuurlijk wel een beetje jammer, maargoed, ik ben ook nog maar lvl 17 dus het zal straks wel zinniger zijn denk ik.

Gruwelijk spel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:42
Rem schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Really?

Ik vraag me af, veranderd de beloning ook naarmate je karakter hoger wordt? Stel voor een level 5 side missie levert een green blue print op, maar ik stel de missie uit tot ik level 12 ben, veranderd die green blue print dan bijv. naar blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:52
co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:
[...]

Ik vraag me af, veranderd de beloning ook naarmate je karakter hoger wordt? Stel voor een level 5 side missie levert een green blue print op, maar ik stel de missie uit tot ik level 12 ben, veranderd die green blue print dan bijv. naar blue?
Lijkt me niet aangezien de quests in een gebied zitten waar een level restrictie op zit dus in een 5-9 gebied zal je geen lvl 12 rewards krijgen van quests.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
Had eens een ticket aangemaakt waar mijn Hazmat gear bleef omdat ik de Closed Beta had gespeeld.
Heb mijn Beta Key meegestuurd en rijg nu dit terug:

Immanuel @Ubisoft Klantenservice 10/03/2016 @ 14:09
Hallo Dopiej,

Dank u voor uw reactie op mijn bericht.

Hierbij deel ik u mede dat ik de rechten voor de content heb toegevoegd aan uw Uplay acocunt.
U zou deze content binnen 24 uur in uw spel moeten kunnen vinden.

Wanneer u vragen heeft aarzel dan niet om met mij in contact te treden.

Vriendelijke groeten,
Immanuel
Ubisoft Klantenservice

Dit nadat ik mijn beta key had doorgegeven :)
Dus ze doen toch iets goed bij Ubisoft :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 10-03-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:12:
[...]

Nee, de levels van die crafting equipment schalen niet mee zover ik heb gezien gister. Die staan gewoon vastgesteld voor de te craften items. De stats die je er op krijgt zijn wel random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Mooi, vanavond ook maar eens richting "flatiron district bij madison square" om hetzelfde proberen te vinden als wat die gast in de video had. Miscshien dit vanavond maar met mijn groepje wat districts afwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Hier een link naar weapon & gear blueprints die je krijgt bij side missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:15:
_/-\o_ bij steam moet je er 3 maanden op wachten :X kunt veelzeggen van ubisoft, maar op gebied van klantenservice hebben ze het logitech-waardig ingericht *

* logitech heeft in mijn beleving de zaken het beste geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:55

UTADDICT

NERF

Had eens een ticket aangemaakt waar mijn Hazmat gear bleef omdat ik de Closed Beta had gespeeld.
Heb mijn Beta Key meegestuurd en rijg nu dit terug:

Immanuel @Ubisoft Klantenservice 10/03/2016 @ 14:09
Hallo Dopiej,

Dank u voor uw reactie op mijn bericht.

Hierbij deel ik u mede dat ik de rechten voor de content heb toegevoegd aan uw Uplay acocunt.
U zou deze content binnen 24 uur in uw spel moeten kunnen vinden.

Wanneer u vragen heeft aarzel dan niet om met mij in contact te treden.

Vriendelijke groeten,
Immanuel
Ubisoft Klantenservice

Is de HAZMAT gear nu dat oranje uniform?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Niet verkeerd aangezien je de Hazmat bij een pre order kreeg en niet voor het spelen van de Closed Beta :P
UTADDICT schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Ja, dat klopt.

[ Voor 22% gewijzigd door Ereaser op 10-03-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:58

GrimScythe

Game Addict

een vraagje, waar raden jullie het spel voor aan ps4 of pc?
ik lees namelijk vaak op internet dat mensen voor de pc een controleer aansluiten omdat ze dat fijner vinden spelen dan toetsenbord/muis.

moet ik me hierbij voorstellen dan dat de controls niet handig zijn geport naar pc?

de game op zich lijkt me erg leuk namelijk alleen twijfel ik nog over het platform :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 08:24
UTADDICT schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Correct en tevens juist!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
GrimScythe schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:32:
ik lees namelijk vaak op internet dat mensen voor de pc een controleer aansluiten omdat ze dat fijner vinden spelen dan toetsenbord/muis.

moet ik me hierbij voorstellen dan dat de controls niet handig zijn geport naar pc?

de game op zich lijkt me erg leuk namelijk alleen twijfel ik nog over het platform :)
whut.
Wat raar. ik ga dit spel nooit met een controller aanraken.
Controls zijn prima, want je kan alles aanpassen naar wens.
Hoorde gister van iemand dat ie spatie en control omgedraaid heeft omdat spatie meestal springen is in spellen.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky

Zoals ook al vaker aangegeven in dit topic: het is vooral afgaan op je eigen voorkeur. Ik speel het zelf op de PC, omdat ik geen console gamer ben. Speel het gewoon met muis en toetsenbord en persoonlijk snap ik het gejank van mensen niet dat het daar niet mee speelbaar is... Merk er totaal geen problemen mee, speelt heerlijk en met de muis aimen is gewoon zoveel fijner dan een controller. Maar dat is MIJN mening en dus MIJN voorkeur ;)

Daarnaast is het ook maar de vraag waar je vrienden het eventueel op spelen. Heb je veel vrienden die het op de PS4 spelen dan zou ik daarvoor gaan. Is dat op de PC het geval, dan zou ik daarvoor gaan. En het hangt er ook maar van af of je PC een beetje goed gespecced is. Als je PC het spel met veel grafisch pracht aan kan, dan zou ik daar voor gaan. Is dat niet het geval, dan zou ik de PS4 doen om safe te zitten.

Hoop dat je er wat mee kunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius

Ik speel hem op de pc (mooie graphics! Vooral met mods) maar wel met een Xbox One controller. Ik vind dit persoonlijk veel fijner als met muis/toetsenbord. Dit vind ik trouwens altijd met 3th person shooters i.t.t. first person shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ereaser schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Niet verkeerd aangezien je de Hazmat bij een pre order kreeg en niet voor het spelen van de Closed Beta :P

[...]

Ja, dat klopt.
Kreeg je wel bij Closed Beta hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Ik heb zowel closed als open beta gespeeld en een pre-order, maar geen Hazmat. Wel op X1 overigens. Het gamen met muis en toetsenbord heb ik opgegeven nadat ik overgestapt ben op een werklaptop, en dus de specs niet meer heb voor het huidige grut :P

Berichtje sturen naar Ubisoft en het is dus sneller geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
KiDoNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Ik heb zowel closed als open beta gespeeld en een pre-order, maar geen Hazmat. Wel op X1 overigens. Het gamen met muis en toetsenbord heb ik opgegeven nadat ik overgestapt ben op een werklaptop, en dus de specs niet meer heb voor het huidige grut :P

Berichtje sturen naar Ubisoft en het is dus sneller geregeld?
https://support.ubi.com/en-GB/faq/article/000024814

die 12 digit code is van de beta en die 16 zou van pre-order moeten zijn.
Daar staat toch bij die 12 redeem here dus..

edit:

ik kijk ff op gsm (kan hier op werk niet naar ubi site)
Staat duidelijk als je op die link van die 12 character code doet.

Your Beta code will autmatically unlock your Hazmat Gear Set

Maar bij Pre-order kreeg je beta code dus :P 1+1=2 :)

[ Voor 17% gewijzigd door Dopiej op 10-03-2016 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 10:22
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:25:
[...]

_/-\o_ bij steam moet je er 3 maanden op wachten :X kunt veelzeggen van ubisoft, maar op gebied van klantenservice hebben ze het logitech-waardig ingericht *

* logitech heeft in mijn beleving de zaken het beste geregeld
Klantenservice van Ubisoft is van erg goede kwaliteit, die van Origin ook trouwens. Ik had een voordeelbon (20% off een aankoop) bij Ubisoft Club gekocht voor 100 uPlay punten. Echter nooit de code gekregen en dus maar bij een andere partij gepre-ordered. Ticket geopend en binnen een paar dagen mijn 100 punten weer terug EN vervolgens ook daarna de code alsnog gekregen.

Heel netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:58

GrimScythe

Game Addict

dank allen voor de info, ik neig nu meer naar de pc dan ps4 omdat ik richten makkelijker vind op de pc dan op de ps4. ik ga me dit nog even goed bedenken maar het is vrijwel zeker dat de game er komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:04:
[...]

https://support.ubi.com/en-GB/faq/article/000024814

die 12 digit code is van de beta en die 16 zou van pre-order moeten zijn.
Daar staat toch bij die 12 redeem here dus..

edit:

ik kijk ff op gsm (kan hier op werk niet naar ubi site)
Staat duidelijk als je op die link van die 12 character code doet.

Your Beta code will autmatically unlock your Hazmat Gear Set

Maar bij Pre-order kreeg je beta code dus :P 1+1=2 :)
Ik had de closed beta niet uit pre-order maar uit xbox live rewards, mijn code is dan ook 25 karakters lang, pre-order heb ik geen code van, digitaal gekocht. Ik zie net ook dat ik de Hazmat outfit dus wel heb, hij heet hier alleen CBRN, dus heb er overheen gekeken. Wel apart trouwens, de jas lijkt te missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
KiDoNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Ik had hem niet uit pre-order maar uit xbox live rewards, mijn code is dan ook 25 karakters lang, pre-order heb ik geen code van, digitaal gekocht. Ik zie net ook dat ik de Hazmat outfit dus wel heb, hij heet hier alleen CBRN, dus heb er overheen gekeken. Wel apart trouwens, de jas lijkt te missen...
Er is geen jasje, enkel een shirt :). Ik heb deze ook van pre-order gehad trouwens, niet van beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
Speel op PC:

Na dat ik de game heb gespeeld doet steeds mijn Windows vreemd.Ik heb begrepen dat het aan de laatste Nvidia driver ligt.

Zijn er hier meer mensen met dit soort probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is 86k dps normaal voor level 30 ? beetje idee dat nu al missies op hard zwaar outgear als ik afk ga krijgt team niks voor elkaar, maar als ik rush gaat alles down alsof ik een grasmaaier ben.
Krijg ook het idee dat de game veel op bloodborne lijkt kwa mechanics behalve dan dat je ranged ben ipv melee.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
jori040 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:18:
Speel op PC:

Na dat ik de game heb gespeeld doet steeds mijn Windows vreemd.Ik heb begrepen dat het aan de laatste Nvidia driver ligt.

Zijn er hier meer mensen met dit soort probleem ?
Definieer vreemd...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Laatst online: 20:40
Na een paar minuten doet er niets meer op mijn scherm en krijg ik een pieptoon dus moet de PC dan opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag in die Discord chat om kompanen te vinden, maar mijn MacBook zegt dat die de pagina niet kan vinden. Weten mensen hier een oplossing voor? Als ik mensen irriteer door mn vraag hier te stellen, sorry ;).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:26:
Ik wil graag in die Discord chat om kompanen te vinden, maar mijn MacBook zegt dat die de pagina niet kan vinden. Weten mensen hier een oplossing voor? Als ik mensen irriteer door mn vraag hier te stellen, sorry ;).

Alvast bedankt!
Kan je de app niet downloaden?

https://discordapp.com/apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 13:30
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:26:

Alvast bedankt!
Welke pagina?

Deze: https://discordapp.com/

Of de directlink naar de server?: https://discord.gg/0ezBMpYOe80DWGZX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Voor het eerst dat ik dat lees :P
Kan er ook nergens iets over vinden dat je Hazmat voor de closed beta krijgt, alleen dat petje.

Edit: Gevonden :P

[ Voor 14% gewijzigd door Ereaser op 10-03-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ereaser schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:42:
[...]

Voor het eerst dat ik dat lees :P
Kan er ook nergens iets over vinden dat je Hazmat voor de closed beta krijgt, alleen dat petje.

Edit: Gevonden :P
HAZMAT heeft wel te maken met Closed-Beta dacht ik. Vriend van mij heeft wel OPEN maar geen Closed gedaan, en heeft HAZMAT niet.

Of dat is stom toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:49:
[...]

HAZMAT heeft wel te maken met Closed-Beta dacht ik. Vriend van mij heeft wel OPEN maar geen Closed gedaan, en heeft HAZMAT niet.

Of dat is stom toeval.
Hazmat is pre order bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ok, dan wss stom toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ik heb ook enkel de open beta gedaan en kan nergens de Hazmat Suit (of code) vinden. Niet in mail, niet op account dus ik denk dat het enkel een closed beta reward is!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
gisteravond nog even potje gespeeld.. missie om security te unlocken. met 4 man.. wel gaaf! ben benieuwd wat de dark zone precies inhoudt.

nu level 7, ik ga eerst alle missies afspelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
The Hazmat Gear Set is an exclusive set of clothing and weapons available to those who pre-order any version of The Division. The set consists of an orange coverall-style pants and jacket with black ballistic vest, a thematic beanie, a POF P416 weapon with weapon skin and one backpack with bonus resistance to viral damage.
bron: http://thedivision.wikia.com/wiki/Hazmat_Gear_Set

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Jup, maar als je pre-orderde kreeg je ook een Closed Beta Key.. en met die key te redeemen zou je als de game uitkomt je Hazmat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:10:
[...]

Jup, maar als je pre-orderde kreeg je ook een Closed Beta Key.. en met die key te redeemen zou je als de game uitkomt je Hazmat krijgen :)
Ik heb hem gepre-ordered na de closed beta. Dat zou betekenen dat ik hem niet zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:10:
[...]

Ja helemaal waar hoor :) Maar ik heb zelf bijvoorbeeld ook closed bèta gespeeld, zonder dat ik de game als pre-order heb gedaan. Dat was gewoon een kwestie van aanmelden en een uitnodiging krijgen. Dus vandaar m'n vermelding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
The.Sticky schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Ja helemaal waar hoor :) Maar ik heb zelf bijvoorbeeld ook closed bèta gespeeld, zonder dat ik de game als pre-order heb gedaan. Dat was gewoon een kwestie van aanmelden en een uitnodiging krijgen. Dus vandaar m'n vermelding ;)
Hehe ja ik ook maar blijkbaar hebk wel recht op de set.. Dus ik ben er blij mee :P
beebie121 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:11:
[...]

Ik heb hem gepre-ordered na de closed beta. Dat zou betekenen dat ik hem niet zou krijgen?
Hmm zou ik niet durven zeggen.. Heb hem zelf ook na de beta's besteld, maar had van iemand een Closed Beta Key gekregen dus..

[ Voor 39% gewijzigd door Dopiej op 10-03-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister die 3 code's van een pre-order ingevuld en kreeg een bevestigingsmail dat de dingen automatisch beschikbaar zouden komen op mn PS4. Echter kan ik ze nergens vinden, ook al op youtube etc gezocht maar nog niet gevonden. Iemand een idee? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:19:
Ik heb gister die 3 code's van een pre-order ingevuld en kreeg een bevestigingsmail dat de dingen automatisch beschikbaar zouden komen op mn PS4. Echter kan ik ze nergens vinden, ook al op youtube etc gezocht maar nog niet gevonden. Iemand een idee? |:(
Die code's heb je ingevuld in de psn store?
Bij mij doen ze het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope op mn account van ubisoft op de PC. Daarna de mail ''THIS CODE WILL AUTOMATICALLY UNLOCK YOUR NY FIREFIGHTER GEAR SET ON PS4'' , maar ze zijn alle drie nergens te bekennen :)
baronruud schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:25:
[...]

Die code's heb je ingevuld in de psn store?
Bij mij doen ze het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:19:
Waar heb je gekeken, ofwel hoe ver ben je in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
The.Sticky schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Waar heb je gekeken, ofwel hoe ver ben je in de game?
Je moet naar de "Base of Operations" gaan waar een "reward vendor" aanwezig is helemaal achterin als je langs de traps doorloopt.

Kan me ook best voorstellen dat heel veel nog onduidelijk is voor mensen (voor mij idem). Maar dat komt vanzelf zodra je beetje bij beetje van alles gaat unlocken. Ik ben op dit moment level 7 en ik zal vandaag was nog wel level 9 of 10 als ik een beetje doorspeel.

Ik heb geen haast met dit spel, dus snap ook niet waarom mensen nu al zo snel willen levelen of na releasedag al level 30 zijn. Anyway genoeg die deze week hebben vrij genomen dus ik snap het ergens wel.

[ Voor 43% gewijzigd door Recon24 op 10-03-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTonny
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 14:43
Is het al 20:00, man wat duurt deze dag lang zeg haha
Gisteren klein uurtje kunnen spelen, smaakte naar veeeeel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 20:04
Hebben er meer mensen last vamn dat hrt spel spontaan afsluit
Of dat het geheugen vol loopt (ram)

Mijn pc intel 2500k 12gb 840pro ssd gtx 770

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

iTonny schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:39:
Is het al 20:00, man wat duurt deze dag lang zeg haha
Gisteren klein uurtje kunnen spelen, smaakte naar veeeeel meer.
Bijna zover. Ik join jullie vanavond wel.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik heb nog 3 DLC codes voor de Fireman, Policeman & Paramedic outfits. Zelf zou ik graag de Hazmat nog hebben. Als niemand wil ruilen dan verloot ik ze hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Voor mensen die op de pc gamen en de game er nog een stukje mooier willen laten uitzien check:
http://sfx.thelazy.net/games/game/1224/

Download de bovenste 2 en geniet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Aramius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:24:
Voor mensen die op de pc gamen en de game er nog een stukje mooier willen laten uitzien check:
http://sfx.thelazy.net/games/game/1224/

Download de bovenste 2 en geniet :)
Hoeveel extra kracht kost dat? En zijn de geverifieerd? Weinig downloads en geen zin in gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
kibber schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:27:
[...]

Houd me op de hoogte, ben benieuwd! Ik heb nog niks ontvangen vandaag
Got it :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtFunky
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 16:13
Misiek schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:20:
Ik heb nog 3 DLC codes voor de Fireman, Policeman & Paramedic outfits. Zelf zou ik graag de Hazmat nog hebben. Als niemand wil ruilen dan verloot ik ze hier.
Ik heb nog een hazmat code voor PS4

PSN: basjh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:26:
[...]

Hoeveel extra kracht kost dat? En zijn de geverifieerd? Weinig downloads en geen zin in gezeur.
Geverifieerd door wie? Door mij, werken prima! En ik heb niet het idee dat het me fps kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Nickrsd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 06:12:
[...]

Ik had dit probleem ook, wel grappig eigenlijk want we gingen allemaal netjes in een rij staan.. En 1 voor 1 drukken. Je moet wel de "f" verify ID in beeld zien en dan drukken.. Als je al een paar x geprobeerd heb is dat weg..

Ook een keer opnieuw inloggen werkte voor mij..
Probleem is al opgelost, toen ik net weer inlogde was het veel minder druk, slechts 5-7 mensen in de safe zone, kon meteen de verificatie doen zonder problemen.. Nu weer verder met deze game, vind het echt geweldig tot nu toe..

Game draait ook als een zonnetje gemiddeld 60 fps met bijna alles op max settings 2560x1440 op mijn PC (i7 6700K, 16GB, 980Ti).. De Nvidia tweakguide was weer zeer handig om de juiste instellingen te vinden.. Weet je precies welke instellingen het meeste fps kosten.. Iets als Nvidia PCSS+ of HFTS b.v. gewoon niet gebruiiken, verschil zie je nauwelijks maar vreet wel fps.. Partical detail op High i.p.v. Ultra, spotcount shadows op Medium i.p.v. High.. SMAA 1x op Ultra en supersampling aan, de rest ook allemaal maxed out. draait dus perfect en ziet er erg mooi uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 20:22
Ik heb mezelf ook eens op de spelerslijst gezet. Het PVE is alleen nog wel te doen, maar de DZ is alleen niet meer leuk vanaf lvl 15. Dan is er weinig random samenwerking meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Aramius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:32:
[...]
Geverifieerd door wie? Door mij, werken prima! En ik heb niet het idee dat het me fps kost.
Heb je screens? Ben opzich wel benieuwd maar vaak kost het bagger veel fps.

Screens in dat ding zelf zien er veel belovend uit, hoe gebruik je zoiets. Waar moet je het in copy pasten?

[ Voor 16% gewijzigd door rolandos582 op 10-03-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
Heren en dames, ik heb de game ook maar gekocht, zal even het topic in de gaten gaan houden. Zal vooral in de ts zijn die ook gebruikt wordt door de tweakers die Siege spelen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Laatst online: 15:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Eerste patch van 650 mb is gelaunched.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 09:33
Iemand enig idee wat er is veranderd sinds de laatste patch?
Kan nergens een log vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Laatst online: 15:57

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Johnnyzz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:44:
Iemand enig idee wat er is veranderd sinds de laatste patch?
Kan nergens een log vinden :+
Op reddit:

Here is the list of changes implemented during the maintenance of Thursday, March 10, 2016:
Fixed the Brooklyn safe house activation issue: Players no longer need to interact with the laptop to complete their activation
Fixed missing roaming groups of NPCs in the Dark Zone
Various server stability improvements

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

BLACKfm

o_O

Ik heb via de rentenpunten winkel van ING de pc versie besteld en vanmiddag een mail gekregen met de titel "Je key-code voor de Hazmat Gear Set!"... Maar ik neem aan dat dit niet voor de game zelf is? Ik zie deze in ieder geval nog niet langskomen in Uplay...

Andere mensen die de code al wel hebben ontvangen? Ik vind het wel lang duren voordat een key wordt verzonden om het spel te downloaden, of hoe het ook gaat.

Ik krijg toch geen fysieke kopie neem ik aan (voor de pc in dit geval)? Ik heb geen verzendkosten hoeven te betalen, enkel 2 euro administratiekosten....

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
iemand die een potje wilt doen evt met teamspeak ?

zal mijn teamspeak opzetten in meerdere groepen mochten er meer mensen in hun eigen groep willen spelen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Where Do You Draw The Line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:54
Kun je op de een of andere manier de game ook pauzeren? Als je naar je inventory etc. gaat, gaat het allemaal gewoon door. Zelfs als je teruggaat naar het Menu van je playstation gaat alles door. Erg vervelend want dan wordt je afgeschoten terwijl je weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

So the point is...?

Sorry, maar het is natuurlijk overduidelijk gewoon een dikke exploit die alleen maar een grote kloof creëert tussen de mensen die het spel gewoon willen spelen "as intended" en de in de video aangegeven "power levelers".

Sorry, maar ik heb iets tegen die MarcoStyle. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:21:
Kun je op de een of andere manier de game ook pauzeren? Als je naar je inventory etc. gaat, gaat het allemaal gewoon door. Zelfs als je teruggaat naar het Menu van je playstation gaat alles door. Erg vervelend want dan wordt je afgeschoten terwijl je weg bent.
Je kunt jezelf alleen maar uitloggen, maar niet pauzeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bullettooth schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:22:
[...]

So the point is...?

Sorry, maar het is natuurlijk overduidelijk gewoon een dikke exploit die alleen maar een grote kloof creëert tussen de mensen die het spel gewoon willen spelen "as intended" en de in de video aangegeven "power levelers".

Je hebt natuurlijk ook de keus om zijn video's niet te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Vriend van ons is level 15 en wij zijn 10
Nu kunnen wij niet samen in de darkzone klopt dat?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Bullettooth schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:22:
[...]

So the point is...?

Ik zie het probleem echt niet.. Laat die gasten lekker supersnel top level end game halen.. Wedden dat ze ook heel snel verveeld raken daarna, ze verpesten dus in feite alleen maar de lol heel snel voor zichzelf.. Ik zie de lol er niet van in om binnen zo kort mogelijke tijd het einde van een game of levelen te halen, zeker niet in games die daar puur om draaien zoals deze.. Ik speel de game dus gewoon lekker rustig op mijn eigen tempo en als er wat vrienden ook gaan spelen maken we een speciaal 2e profile aan voor co-op die we dan zoveel mogelijk gelijk op laten gaan qua levelen vanaf het begin zodat we altijd samen kunnen spelen.. Dat is het mooie van dit soort games, je kan het helemaal spelen zoals jij wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:36:
[...]

Je hebt natuurlijk ook de keus om zijn video's niet te bekijken.
Deze video is zijn response op de exploit video die hij al eerder geplaatst heeft gisteren, en welke ook veel negatieve response heeft gekregen. Maar zijn goedpraten in deze video strijkt me een beetje tegen de haren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Subway System Dark Zone Chests, DZ Funds, and Experience Farming Route!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth

Bullettooth

--VR--

Inflatable schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:41:
[...]

Ik zie het probleem echt niet.. Laat die gasten lekker supersnel top level end game halen.. Wedden dat ze ook heel snel verveeld raken daarna, ze verpesten dus in feite alleen maar de lol heel snel voor zichzelf.. Ik zie de lol er niet van in om binnen zo kort mogelijke tijd het einde van een game of levelen te halen, zeker niet in games die daar puur om draaien zoals deze.. Ik speel de game dus gewoon lekker rustig op mijn eigen tempo en als er wat vrienden ook gaan spelen maken we een speciaal 2e profile aan voor co-op die we dan zoveel mogelijk gelijk op laten gaan qua levelen vanaf het begin zodat we altijd samen kunnen spelen.. Dat is het mooie van dit soort games, je kan het helemaal spelen zoals jij wilt..
Dat dus inderdaad. Dit zijn de jongens die na 3 dagen al klagen dat er niet genoeg in de game zit, en die ongeveer iedere beginnende speler als een malle in de Darkzone kapot (kunnen) knallen. Waardoor die jongens er vervolgens niks meer aan vinden omdat het unbalanced is.

En weg is je playerbase... hardcore is na 3 dagen erop uitgekeken, new players komen niet eens meer aan bod. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullettooth schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:46:
[...]

Dat dus inderdaad. Dit zijn de jongens die na 3 dagen al klagen dat er niet genoeg in de game zit, en die ongeveer iedere beginnende speler als een malle in de Darkzone kapot (kunnen) knallen. Waardoor die jongens er vervolgens niks meer aan vinden omdat het unbalanced is.

En weg is je playerbase... hardcore is na 3 dagen erop uitgekeken, new players komen niet eens meer aan bod. ;w
even ter info.. je hebt DZ niet nodig om goede gear te halen... ik heb vandaag Hard Mode missions gegrind om een nieuwe AK te halen, duurt even maar als je een vaste grp hebt gaat het snel. Per Hard Mode is het ong 15 Phoenix credits. En duurste wat ik tot nu toe gezien heb was de AK, die was 238 credits. je bent even bezig maar je kan het krijgen.

Dus niet zeggen dat je niks kan in de DZ als je op een andere manier speelt.

En ja, ik ben 30, de meeste met wie ik de incursions ga doen zijn het nog niet, maakt me dat wat uit? nee, ga ze straks helpen met gearen door de HM's te doen en daarna de Challenge modes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Bullettooth schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:46:
[...]

Oneens, want er zijn namelijk genoeg mensen die de game wel "normaal" spelen.. Het feit dat ik de activatie steeds niet voor elkaar kreeg omdat er steeds teveel mensen (allemaal level 1) in de safe zone zaten zegt genoeg (is gepatched nu gelukkig).. Ik heb ook totaal geen problemen om spelers te vinden voor co-op missies als ik wil..

Ik denk dus dat in deze game nog lange tijd genoeg mensen in te vinden zijn om mee te spelen.. Ubisoft heeft vaak flinke steken laten vallen met games de laatste jaren, maar met deze game hebben ze toch wel iets heel moois afgeleverd vind ik.. Mag ook wel eens gezegd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mars18 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:41:
Vriend van ons is level 15 en wij zijn 10
Nu kunnen wij niet samen in de darkzone klopt dat?
Als ik het goed had gezien waren er verschillende lvl capped gebieden of iig een begingebied tot lvl 12 dus dan kom jij daar niet in met lvl 15 maar ik weet niet of je wel in hoger gebied kan met lagere lvl.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 ... 52 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst