Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 06:38
Nipje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:50:
Hoeveel van jullie maken meerdere characters? Ik vraag me af of dit later nog toegevoegde waarde zal bieden. Een aantal vrienden waarmee ik dagelijks speel zijn vol bezig met het levelen van 2 / 3 characters in de hoop dat ze straks "daily quests meerdere malen kunnen doen met de verschillende characters".
Ik level er gewoon 1 hoor. Überhaupt geen tijd om er 3 te levelen haha. Lekker op mijn gemak de game ontdekken, beetje klooien in de dz en vind dailys op 1 char wel meer dan genoeg :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Br3wmaster schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:52:
[...]

Ik level er gewoon 1 hoor. Überhaupt geen tijd om er 3 te levelen haha. Lekker op mijn gemak de game ontdekken, beetje klooien in de dz en vind dailys op 1 char wel meer dan genoeg :9
dat was mijn gedachte ook in het begin van een andere game who will not be named..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Een tip voor mensen die snel willen levelen, ik heb gister met level 6 mee gespeeld met jongens van level 24 en 25, dus ook hun missies mee gedaan. Ik begon om 20:30 tot 00:30 en ben gestopt op level 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Voor de mensen die op de pc spelen heb ik even mijn TS server opengezet

vanavond weer verder gisteren na een uur te hebben geprobeerd te activeren op de laptop tot lvl 6/7 gekomen met een engels man maar de voice chat ingame viel me toch aardig tegen (mensen die heel zacht klonken)

inloggen kan op :

ts.ajdulion.com

en anders tot vanavond!

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Vandaag rond 17u klaar met werken. Daarna zou ik graag is spelen een een groepje met microfoon en dergelijke. Kben zelf lvl 5 en bijna lvl 6, dus begin manhattan dacht ik.

Mensen zin om samen te spelen? :)
Ik sta in de spelerslijst van tweakers. Uplay = ronalddus

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
AjDuLion schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:56:

vanavond weer verder gisteren na een uur te hebben geprobeerd te activeren op de laptop tot lvl 6/7 gekomen met een engels man maar de voice chat ingame viel me toch aardig tegen (mensen die heel zacht klonken)

inloggen kan op :

ts.ajdulion.com

en anders tot vanavond!
Daar was maintenance vanochtend voor. In game voice chat, blokken in deuropeningen en dat laptop verhaal. Dat waren 3 onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
colorsone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:54:
Een tip voor mensen die snel willen levelen, ik heb gister met level 6 mee gespeeld met jongens van level 24 en 25, dus ook hun missies mee gedaan. Ik begon om 20:30 tot 00:30 en ben gestopt op level 18.
Hoe doe je dat dan qua missies? zij lopen dan toch ver voor?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
AjDuLion schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:56:

inloggen kan op :

ts.ajdulion.com

en anders tot vanavond!
Praat zelf dan eens wat harder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Ricloo86 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:03:
[...]

Praat zelf dan eens wat harder ;)
hehe men kon mij prima horen het was meer andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
GMacD schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:54:
[...]

dat was mijn gedachte ook in het begin van een andere game who will not be named..
Haha ja die tijd heb ik wel een beetje gehad, baan, vrouw en kinderen :9 . Maar ik snap je punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Echt een super vet spel, Dinsdag + woensdag vrij genomen playtime total nu:24 :+ Laatste keer dat ik zoveel achter mekaar heb gespeeld was Destiny! Inmiddels ook al wat gele gear maar nog lang niet goed genoeg. Echt zo een spel dat je elke dag wel ff wilt spelen..maja verplichtingen he. Kan pas zondag weeer ff.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik vind het echt heel fijn dat de Hard mode bij missies ook wel echt moeilijk is als je met een groepje er mee aan de slag gaat. Gisteravond aangevangen met de eerste missie van de Tech wing, om die te activeren. Nou dat hebben we geweten :9

We waren met een volle groep van 4 mensen, met een levelverschil tussen level 8 en 11. De mobs waren daardoor dus best wel sterk en de bosses al helemaal. Heb echt momenten op op het puntje van m'n stoel gezeten zo intens ging het er aan toe. Dat vind ik wel echt goed gedaan in deze game :)

Nu na zo'n 9 uurtjes spelen bijna level 10 nu. Doe 't ook lekker rustig aan, valt genoeg te exploren en te vinden in de game. En daarnaast ook genoeg materie om je in te verdiepen wat betreft talents, perks, mods, unlocks enz. Vermaak me er nu al prima mee en dan is er end-game ook nog meeeer dan genoeg interessants wat aan bod komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
colorsone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:54:
Ik snap dit niet, daar is toch helemaal niks aan? Als level 6 wordt je door alles ge-oneshot en voeg je helemaal niks toe.

Ik vind de weg naar lvl 30 interessanter dan de end game in zijn huidige vorm, dus ik neem mijn tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.pu.nl/artikele...kooprecords-voor-ubisoft/

The division op 1 na best verkopende nieuwe ip achter destiny, toch wel weer een knap slaatje werk van ubi. Hoeven we ons ook niet meer zorgen maken voor lege servers over een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 15:58
Nieuwevolger schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:27:
http://www.pu.nl/artikele...kooprecords-voor-ubisoft/

The division op 1 na best verkopende nieuwe ip achter destiny, toch wel weer een knap slaatje werk van ubi. Hoeven we ons ook niet meer zorgen maken voor lege servers over een paar maanden.
Vind dit niet helemaal kloppen. Want het is eigenlijk geen nieuwe IP. Het is een nieuw deel van de Tom Clany franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facerafter schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Vind dit niet helemaal kloppen. Want het is eigenlijk geen nieuwe IP. Het is eigenlijk een feel van de Tom Clany franchise.
Het is zeker wel een nieuwe IP. the division is een nieuw intelectual property en tom clancy staat er alleen bij omdat het in hetzeflde universum is en dezelfde realiteits zin heeft. Ghost recon en R6 vallen echt neit samen met The Division in een nieuwe IP hoor..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
melantrix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Het is zeker wel een nieuwe IP. the division is een nieuw independ product en tom clancy staat er alleen bij omdat het in hetzeflde universum is en dezelfde realiteits zin heeft. Ghost recon en R6 vallen echt neit samen met The Division in een nieuwe IP hoor..
IP staat voor Intellectual Property. Maar idd, het is een nieuw IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Laatst online: 13-09 15:58
melantrix schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:32:
[...]

Het is zeker wel een nieuwe IP. the division is een nieuw independ product en tom clancy staat er alleen bij omdat het in hetzeflde universum is en dezelfde realiteits zin heeft. Ghost recon en R6 vallen echt neit samen met The Division in een nieuwe IP hoor..
Independent Product =/= Intellectual Property

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Facerafter schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:34:
[...]

Independent Product =/= Intellectual Property
NikkiNailz schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:33:
[...]

IP staat voor Intellectual Property. Maar idd, het is een nieuw IP.
Jep sorry, heb het aangepast. :)

dat maakt mn punt btw alleen maar duidelijker. Tom Clancy is niet property van ubisoft. ubi heeft daar license rechten op, maar The Division is wel degelijk property van Ubisoft.

[ Voor 18% gewijzigd door Melantrix op 10-03-2016 09:37 ]

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 18:34
Ik moet zeggen dat ik eerst even moest wennen, maar nu ik level 7 ben en bij de base of operations ben en daar spullen kan craften (wat volgens mij veel beter is dan wapens en gear kopen) vind ik het echt een vreselijk tof spel.

En wat ziet het er na alle (terechte) kritiek prachtig uit op de pc (4k, alles op ultra & met 2 grafische mods).

De sfeer en details zijn prachtig, de besturing heel erg fijn (met de Xbox One controller, met muis en toetsenbord vind ik het waardeloos), en ik ben blij dat je gewoon lekker alles alleen kan doen (daar was ik een beetje bang voor).

Ben nu rustig alles aan het verkennen en missies en encounters aan het spelen en heb het gevoel dat dit lang leuk gaat blijven.

Als ik het gevoel heb er klaar voor te zijn ga ik The Dark Zone verkennen.

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
  • Laatst online: 16-09 15:46
rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:39:
[...]

Enkel op andere gamemode dus hard of challenge krijg je extra loot. Staat ook aangegeven als je op de missie klikt wat de reward is. Voor level 30, niks opnieuw doen dus.
Wat gebeurt er dan na de level 30 grens? De hele map is al gevuld, m'n gevoel zegt dat je na level 25 eigenlijk alle main missies al gehad hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
ik vind het een geweldig spel, gister bijna level 11 gehaald en dacht aan het eind van de avond even de dark zone in te gaan. kom in me 1tje 3 rogues tegen, dus die heb ik eventjes opgeruimd. later op de avond stonden er 2 groepen mensen bij de extraction point, en iedereen was op 1 npc aan het schieten. het leuke was dat er dus iemand perongeluk een andere speler kapot schoot waardoor er dus 1 groep rogue ging.... de andere groep raakte in paniek en begon ook om zich heen te schieten. ik zat daar dus lekker in me 1tje tussen 2 groepen rogues in .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 22:27
Gisteren even 1,5 uur gespeeld, net de eerste medical missie afgerond (die van de beta). Het is me goed bevallen, de performance is een stuk beter en soepeler. Alleen de matchmaking is een beetje scheef. Ik ging een match zoeken om de medical missie te doen, kom ik terecht bij 2 mensen, kicken ze me eruit omdat ze maar met z'n 2en willen spelen als vrienden... Zet dan je Party op Friends Only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Aramius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:37:
Ik moet zeggen dat ik eerst even moest wennen, maar nu ik level 7 ben en bij de base of operations ben en daar spullen kan craften (wat volgens mij veel beter is dan wapens en gear kopen) vind ik het echt een vreselijk tof spel.

En wat ziet het er na alle (terechte) kritiek prachtig uit op de pc (4k, alles op ultra & met 2 grafische mods).

De sfeer en details zijn prachtig, de besturing heel erg fijn (met de Xbox One controller, met muis en toetsenbord vind ik het waardeloos), en ik ben blij dat je gewoon lekker alles alleen kan doen (daar was ik een beetje bang voor).

Ben nu rustig alles aan het verkennen en missies en encounters aan het spelen en heb het gevoel dat dit lang leuk gaat blijven.

Als ik het gevoel heb er klaar voor te zijn ga ik The Dark Zone verkennen.
welke grafische mods draai je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Poulske schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:43:
Gisteren even 1,5 uur gespeeld, net de eerste medical missie afgerond (die van de beta). Het is me goed bevallen, de performance is een stuk beter en soepeler. Alleen de matchmaking is een beetje scheef. Ik ging een match zoeken om de medical missie te doen, kom ik terecht bij 2 mensen, kicken ze me eruit omdat ze maar met z'n 2en willen spelen als vrienden... Zet dan je Party op Friends Only.
Moet zeggen toen er een 4e bij ons kwam hebben wij ook iemand gekicked, het vreemde was wel dat we toen met 5 waren en hij gewoon tot het einde de missie heeft meegelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
AjDuLion schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:44:
[...]

welke grafische mods draai je ?
SweetFX en Re-Shade!

[ Voor 18% gewijzigd door Aramius op 10-03-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Gisterenavond net voor het slapen gaan level 30 geworden. Twee hele dagen (vrij genomen) + maandagavond mee bezig geweest. Vanavond de laatste twee gebieden afwerken en dan vanaf morgenavond de endgame maar eens checken. Ik ben erg benieuwd waar die uit bestaat!

Al met al een zeer vermakelijke game die zowel shooter- als rpg fans zal aanspreken. Afgezien van de graphics blaast de game me op geen enkel vlak weg. Ik vind het erg jammer dat de verschillende wijken voor het merendeel geen variatie in de missies bieden en dat de game uiteindelijk toch best veel als een Ubi World game aanvoelt. Dus met een hele hoop copy & paste werk en in iedere wijk grotendeels hetzelfde moeten doen. Alleen de story missies zijn echt uniek; hoewel ook die weinig unieke set pieces (afgezien van de prachtige omgeving) of unieke mechanics bevatten. Hierdoor voelt de game in mijn optiek best repetitief aan. Daarnaast vind ik de wereld erg non-interactief (nog minder dan the Witcher 3) en leeg.

Ik hoop dat de endgame spelers echt dwingt om hun abilities goed te gebruiken en dat de moeilijkheidsgraad lekker hoog ligt.
Ik heb tijdens het levelen een paar missies op hard gedaan en ik kreeg niet echt het gevoel dat er veel meer bij kwam kijken. De vijanden hebben meer hp en doen meer schade, maar het is niet alsof ze plotseling agressiever worden en je uit je cover proberen te flushen. De meeste encounters kun je makkelijk cheesen door een stuk terug te lopen en vanuit cover stukje bij beetje armor weg te schieten bij de vijand. De meeste vijanden komen niet echt achter je aan en kiezen ervoor om op afstand te blijven schieten als je ver weg bent, wat ze uiteindelijk altijd verliezen omdat jij steeds kunt healen en zij niet.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 16-09 19:56
Gister ook begonnen met spelen, in het begin vooral last van de blackscreen bug. Maar in game van windows fullscreen naar fullscreen loste het probleem op.

Ben nu Level 4. alleen wat rondgelopen en de 1e missie gespeeld. Het lijkt mij leuk om met anderen het spel te ontdekken, want alles zelf ontdekken gaat mij time wise niet echt lukken.

Dit is voor mij het eerste spel via Uplay, is het handig dat ik gewoon uit de spelerslijst mensen toevoeg?
Mijn uplay account is Tito_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
kibber schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:27:
[...]

Houd me op de hoogte, ben benieuwd! Ik heb nog niks ontvangen vandaag
Doe ik! Nog niks ontvangen, en ook geen melding dat er iets verstuurd is (als ze dat al doen)! Volgens mij wel allebei op de zelfde dag besteld, dus hopelijk als 1 van ons 'm heeft, de ander ook! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:55
Wordt het dan ook een stuk zwaarder voor je pc met die mods? Aangezien mijn pc nu al moeite heeft om alles strak op 60FPS te houden op 1440p met 970 SLI met de Nvidia geadviseerde settings. Die SweetFX vindt ik er erg nice utizien namelijk :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Mail van Playstation gehad dat ik geactiveerd ben, en in die mail de vraag wat mijn status is en nog wat geneuzel.

Moet ik nog wat activeren of doen met die mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Joenino schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:06:
[...]

Wordt het dan ook een stuk zwaarder voor je pc met die mods? Aangezien mijn pc nu al moeite heeft om alles strak op 60FPS te houden op 1440p met 970 SLI met de Nvidia geadviseerde settings. Die SweetFX vindt ik er erg nice utizien namelijk :D
Ja het wordt wel wat zwaarder natuurlijk maar de impact valt me mee vergeleken met wat je terug krijgt (het ziet er met deze 2 mods echt zoveel beter uit, echt een gigantisch verschil).

Ik heb zelf een net nieuw systeem met 6700K & 2x 980Ti, dus het draait allemaal soepeltjes maar dat mag je ook verwachten met zo'n systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 15:55
Aramius schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Ja het wordt wel wat zwaarder natuurlijk maar de impact valt me mee vergeleken met wat je terug krijgt (het ziet er met deze 2 mods echt zoveel beter uit, echt een gigantisch verschil).

Ik heb zelf een net nieuw systeem met 6700K & 2x 980Ti, dus het draait allemaal soepeltjes maar dat mag je ook verwachten met zo'n systeem.
Haha ja dan mag je dat zeker verwachten. Zal ze eens proberen zodra ik er tijd voor heb. Vindt het spel zonder die mods er ook al erg goed uitzien.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Darkzone kan echt zo leuk zijn. Speelde gisteren solo en werd aangevallen door een groepje van 3, alle drie gingen ze rogue. Ik had toch geen loot en dacht, fuck it, ik probeer het gewoon. Blijkbaar waren ze low lvl met slechte gear want ik won echt vrij makkelijk van ze. Echt zo mooi.. :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zoek nog wel wat mensen (ps4 en rond mijn level 7) om de DZ vanavond te verkennen. In de beta dit vooral solo gedaan maar werd toch met enige regelmaat door groepjes om gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Joenino schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:11:
[...]

Haha ja dan mag je dat zeker verwachten. Zal ze eens proberen zodra ik er tijd voor heb. Vindt het spel zonder die mods er ook al erg goed uitzien.
Ja zeker zonder mods ziet het er op de hoogste instellingen ook goed uit, maar het maakt een groot verschil. En dit zijn pas de eerste 2 mods die bij release beschikbaar zijn, ben benieuwd wat knappe koppen nog meer gaan doen voor The Division qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 23:51
Welke versies dan precies ?
Volgens mij zijn er nogal wat smaken van het een en ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zijn de servers down voor maintenance op het moment? ik krijg Delta servers not available error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
Flghter1982 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:17:
zijn de servers down voor maintenance op het moment? ik krijg Delta servers not available error.
Volgens mij wel ja, zou in totaal iets van 2 uur duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
staat niet echt goed aangegeven. kan het nergens vinden. niet eens op hun Eigen forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:04:
The servers are now down for maintenance. Estimated downtime is 2h

https://twitter.com/TheDi...07808583270932481?lang=nl
http://forums.ubi.com/sho...tenance-Thursday-March-10

Ging net zo lekker :( DZ level 21 atm
DZ gaat tot level 50, maar de mobs gaan maar tot 32.

Wat is btw de snelste manier om Phoenix Coins te krijgen? En is er iemand lvl 30 en spelend op PC? Vanaf vanmiddag ga ik weer hard in DZ :) Add : Mr_Rolandos
Echt wel ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Donnie op 10-03-2016 10:21 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Blijft mooi, die gasfles op de rug :-)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12829005_1034040679967936_3167710910151020854_o.jpg

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ricloo86 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:45:
[...]

Moet zeggen toen er een 4e bij ons kwam hebben wij ook iemand gekicked, het vreemde was wel dat we toen met 5 waren en hij gewoon tot het einde de missie heeft meegelopen.
Waarom zet je je party dan niet op Invite of Friends Only. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

The Division @TheDivisionGame 2 u2 uur geleden
The maintenance is now complete and all servers are back online. Have fun! http://forums.ubi.com/sho...tenance-Thursday-March-10

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Poulske schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:22:
[...]

Waarom zet je je party dan niet op Invite of Friends Only. :P
helpt dat ingame dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
looyenss schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:21:

[afbeelding]
Vooral als het mannetje vervolgens door de lucht rag-dolled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
heb het idd gevonden:

Server Maintenance - Thursday, March 10

Agents,

The servers will shut down for a scheduled maintenance on Thursday, March 10 at 07:00 AM CET, 01:00 AM EST, (Wednesday, March 9) 10:00 PM PST.
Estimated downtime is approximately 2 hours. Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.

Thanks for your patience during this downtime.
The Division Team

EDIT: The maintenance is now complete and all servers are back online.

maar ik kom er niet in. Delta Error no services available... nice fix O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Iemand al een tegen gekomen die zit te poepen? haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb nu uurtje of 4-5 gespeeld, lvl 10 net geworden. Ik moet maar met wat mensen spelen want het is nog wel vrij simpel op paar elites/bosses die boven mijn toen lagere lvl zaten. Ik heb nu ook alleen nog maar redelijke blauwe gear. Morgen heb ik weer tijd om eens wat te spelen met andere luitjes dus wie wil kan mij toevoegen, speel het vooralsnog als longrange/sniper (ivm lone wolf nu nog)

Nick is Pr0faker

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-03-2016 10:29 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Hoolz14 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:27:
Een hond of een persoon?
Hond in ieder geval wel, die schieten we nu standaard neer zodat de stad schoon blijft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Hoolz14 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:27:
hond idd ja ;)

Aangezien mensen hun hond kwijt zijn had ik wel verwacht dat je deze terug kan brengen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
uray schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:16:
[...]

Welke versies dan precies ?
Volgens mij zijn er nogal wat smaken van het een en ander...
Weet zo niet uit mijn hoofd, ben nu op t werk, zal vanavond even checken en dan in dit forum neerzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ja, dan komen mensen niet bij je in de party via matchmaking, als je dat niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Leuk om alle skills, talents en perks eens rustig door te nemen :)

http://miodec.com/division//

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:33:

zie link sectie in TS, staan meer van dit soort handigheidjes

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Stomme vraag misschien, maar hoe speelt het op de PS4? Ik ben vanuit oudsher echt een PC gamer (toetsenbord en muis :D). Maar mijn PC is ondertussen zo oud dat die echt geen nieuwe games meer aan kan. Ik heb ondertussen alweer een 1.5 jaar een PS4 waar ik niet al te veel games op heb. Maar Fallout 4 beviel mij qua aiming etc. echt erg goed. Met bijvoorbeeld GTA kon ik echt niks raak schieten met een controller (ligt aan mij, I know)

Zie op YouTube erg veel the division voorbijkomen op enkele kanalen die ik volg, en het ziet er toch wel erg stoer uit.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:33
Arrahant schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:52:
Al met al een zeer vermakelijke game die zowel shooter- als rpg fans zal aanspreken. Afgezien van de graphics blaast de game me op geen enkel vlak weg. Ik vind het erg jammer dat de verschillende wijken voor het merendeel geen variatie in de missies bieden en dat de game uiteindelijk toch best veel als een Ubi World game aanvoelt. Dus met een hele hoop copy & paste werk en in iedere wijk grotendeels hetzelfde moeten doen. Alleen de story missies zijn echt uniek; hoewel ook die weinig unieke set pieces (afgezien van de prachtige omgeving) of unieke mechanics bevatten. Hierdoor voelt de game in mijn optiek best repetitief aan. Daarnaast vind ik de wereld erg non-interactief (nog minder dan the Witcher 3) en leeg.
Mijn grootste hekelpunt is veruit de 'invisible walls'. Heb je een side missie gedaan op een dak, moet je de hele route teruglopen omdat je niet van dat dak (1ste verdieping) af mag springen. Staat er verderop een hek met de deur open, maar er liggen 5 vuilniszakken voor, daar kan je gewoon niet overheen :/

Wat betreft copy & paste, moet ze toch toegeven dat ze wel de moeite nemen bij identieke auto's in een straat, de kentekens wel te veranderen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
RoeKoe schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:33:

Is alleen nog niet helemaal geupdate zie ik, missen nog wat dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
clockw1ze schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:50:
[...]

Is alleen nog niet helemaal geupdate zie ik, missen nog wat dingen
Ik ben het eventjes kwijt, maar perks zijn toch allemaal actief als je ze unlocked? Daar hoe je niet uit te kiezen of heb ik dat mis? Dit in tegenstelling tot talents, waar je wel kiest welke het best bij je passen (kan je dan elk moment weer wijzigingen).

Edit: precies andersom als ik me niet vergis.
Edit 2: heb ook dit gevonden:

https://www.vg247.com/2016/03/08/the-division-best-perks/

De beste upgrades die je eerst zou moeten upgraden.

[ Voor 12% gewijzigd door Recon24 op 10-03-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
Recon24 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Ik ben het eventjes kwijt, maar perks zijn toch allemaal actief als je ze unlocked? Daar hoe je niet uit te kiezen of heb ik dat mis? Dit in tegenstelling tot talents, waar je wel kiest welke het best bij je passen (kan je dan elk moment weer wijzigingen).

Edit: precies andersom als ik me niet vergis.
Jep Perks die zijn altijd active eenmaal je ze unlocked hebt. Je hoeft ook niet te kiezen geloof ik welke je actief wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:44:
Stomme vraag misschien, maar hoe speelt het op de PS4? Ik ben vanuit oudsher echt een PC gamer (toetsenbord en muis :D). Maar mijn PC is ondertussen zo oud dat die echt geen nieuwe games meer aan kan.
blijft heel persoonlijk, heb jaaaren op console gespeelt. Maar gestopt omdat ik me irriteer aan die kudt aim met controller. Denk steeds "Tjah, met een muis had ik die headshot wel gemaakt"
Daarom speelt ik weer op de PC, en inderdaad, het regent weer headshots. Maar op e PC heb je weer cheaters [...]

Anyway; PVE speel ik met controller vanaf de bank, chill mode
Maar, DZ, ... no freaking way; muis +toetsenbord FTWA = AIM :+

De overweging kunnen wij niet ovor jou maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
Zo denk ik er ook over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:00
Stomme vraag misschien, maar hoe speelt het op de PS4? Ik ben vanuit oudsher echt een PC gamer (toetsenbord en muis :D).
Ik heb er geen problemen mee. Tuurlijk met muis en toetsenbord is alles een stuk makkelijker, maar ik red me prima. Ik weet niet of je Uncharted gespeeld hebt, maar daar kun je het aardig mee vergelijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
looyenss schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:21:

[afbeelding]
weak-spots:
Cleaners gasfles op rug
LMG ammo pack op rug
Grenadier (rood)ammo op heup/bovenbeen
Tech/engineer - ...... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:01:
[...]

blijft heel persoonlijk, heb jaaaren op console gespeelt. Maar gestopt omdat ik me irriteer aan die kudt aim met controller. Denk steeds "Tjah, met een muis had ik die headshot wel gemaakt"
Daarom speelt ik weer op de PC, en inderdaad, het regent weer headshots. Maar op e PC heb je weer cheaters [...]

Anyway; PVE speel ik met controller vanaf de bank, chill mode
Maar, DZ, ... no freaking way; muis +toetsenbord FTWA = AIM :+

De overweging kunnen wij niet ovor jou maken :+
Hehe ik speel dus alleen op PC maar wel Fifa met Xbox controller (omdat fifa met keyboard suckt :P )
Zou me niet kunnen voorstellen hoe het is om een shooter met controller te spelen. (in bf4 wel is geprobeerd voor choppers/planes, uiteindelijk een joystick gekocht en die 2x gebruikt -.- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
Jackal131 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:04:
[...]

Ik heb er geen problemen mee. Tuurlijk met muis en toetsenbord is alles een stuk makkelijker, maar ik red me prima. Ik weet niet of je Uncharted gespeeld hebt, maar daar kun je het aardig mee vergelijken.
Oh ? Uncharted gaat me anders heel goed af... Destiny vond ik dan net weer wat minder Soepeltjes qua Aim. Dus The Division moet dan ook heel aardig met controller te spelen zijn ? Dan is er nog hoop als Cheaters de kans krijgen om dit Spel op de PC om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 18:40

Rem

Ik kan ook totaal niet aimen met controllers, maargoed. Zoveel maakt het ook niet uit, want je tegenstanders kunnen het ook niet in PvP! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
clockw1ze schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Jep Perks die zijn altijd active eenmaal je ze unlocked hebt. Je hoeft ook niet te kiezen geloof ik welke je actief wilt hebben.
Zowel perks naast je talents en de perks die je kan upgraden bij iedere wing? Mooi want anders zou je door de bomen het bos niet meer zien, want ben niet van plan zo diep te willen aanpassen aan mij character. Gelukkig dan dat alleen talents aan te passen zijn, lijkt me ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Stomme vraag misschien, maar hoe speelt het op de PS4? Ik ben vanuit oudsher echt een PC gamer (toetsenbord en muis :D). Maar mijn PC is ondertussen zo oud dat die echt geen nieuwe games meer aan kan. Ik heb ondertussen alweer een 1.5 jaar een PS4 waar ik niet al te veel games op heb. Maar Fallout 4 beviel mij qua aiming etc. echt erg goed. Met bijvoorbeeld GTA kon ik echt niks raak schieten met een controller (ligt aan mij, I know)

Zie op YouTube erg veel the division voorbijkomen op enkele kanalen die ik volg, en het ziet er toch wel erg stoer uit.
Als je weinig raak schiet met een controller moet je meer met een controller gaan spelen. De game bestuurt verder prima. Daarnaast is de PS4 port prima met 30 fps en weinig framerate drops.

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 10-03-2016 11:14 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SinergyX schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Mijn grootste hekelpunt is veruit de 'invisible walls'. Heb je een side missie gedaan op een dak, moet je de hele route teruglopen omdat je niet van dat dak (1ste verdieping) af mag springen. Staat er verderop een hek met de deur open, maar er liggen 5 vuilniszakken voor, daar kan je gewoon niet overheen :/

Wat betreft copy & paste, moet ze toch toegeven dat ze wel de moeite nemen bij identieke auto's in een straat, de kentekens wel te veranderen :P
De invisble walls in The Division zijn heel heel erg niet-Westers; eerder iets wat je in Final Fantasy zou aantreffen! Ik vond ze in eerste instantie ook erg opvallen, maar gelukkig hoef je meestal niet ver om te lopen om alsnog te komen waar je wilt naartoe wilde. Wellicht moesten ze dit doen om het huidige cover systeem te kunnen hanteren? Maar idd, invisible walls op plaatsen waar je eigenlijk gewoon doorheen zou moeten kunnen komen zijn een slecht ding. Zeker wanneer je in ogenschouw neemt dat je in AC overal op en in kunt klimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Heeft iemand ergens een foto gezien van de kaart met daarop aangeduid welke gebied welk level is? Jammer dat je dat zelf niet in je map kan zien als je uitzoomt.

[ Voor 24% gewijzigd door co2301 op 10-03-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:23:
Heeft iemand ergens een foto gezien van de kaart met daarop aangeduid welke gebied welk level is? Jammer dat je dat zelf niet in je map kan zien als je uitzoomt.
Je ziet dat toch per opdracht of missie die je kan kiezen welk lvl recommended is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 18:40

Rem

co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:23:
Dat kan je wel zien, als je hovert over een gebied (en niet over een event/mission of whatever) dan zie je dat gebied grijs uitgelijnd en links/rechtsboven zie je dan een level range!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
zijn er nog tweakers op de pc online vandaag die willen teamen ? ik heb een dagje vrij dus eens ff leker aan prutsen mijn nick is volgens mij sixsiller op uplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Wij zijn ook al invisible walls tegen gekomen, liepen door een steegje en naast zo'n put (die wel gesloten was) stond een onzichtbare muur.

Wat ik ook wel mis is een crouch knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:33
Arrahant schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:19:
De invisble walls in The Division zijn heel heel erg niet-Westers; eerder iets wat je in Final Fantasy zou aantreffen! Ik vond ze in eerste instantie ook erg opvallen, maar gelukkig hoef je meestal niet ver om te lopen om alsnog te komen waar je wilt naartoe wilde. Wellicht moesten ze dit doen om het huidige cover systeem te kunnen hanteren? Maar idd, invisible walls op plaatsen waar je eigenlijk gewoon doorheen zou moeten kunnen komen zijn een slecht ding. Zeker wanneer je in ogenschouw neemt dat je in AC overal op en in kunt klimmen.
Alles zal uiteindelijk wel een reden hebben denk ik, maar dat hele 'immersive realistisch' krijgt er wel een behoorlijke deuk door. Heb je een side missie andere kant van een huis, moet je 2 straten omlopen om er te komen, omdat je blijkbaar niet gewoon een deur kan inbeuken. (waar het grappig is dat ze zeggen dat Division geen regels kent :P).

Maar het is vermakelijk, nu alles in arms gepropt, opeens gaan missies een stuk makkelijker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Somath schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:31:
zijn er nog tweakers op de pc online vandaag die willen teamen ? ik heb een dagje vrij dus eens ff leker aan prutsen mijn nick is volgens mij sixsiller op uplay :P
welkom in dit topic...
lees even de footer die je genegeerd hebt (iemand met jouw registratie datum zou beter moeten weten)
anyway; join https://discord.gg/0ezBMpYOe83KYqOj of kijk even op de spelerslijst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:35:
[...]

welkom in dit topic...
lees even de footer die je genegeerd hebt (iemand met jouw registratie datum zou beter moeten weten)
anyway; join https://discord.gg/0ezBMpYOe83KYqOj of kijk even op de spelerslijst
Gast, doe eens relax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Ik speel Division op de PS4 terwijl ik bijvoorbeeld Battlefront en COD bijvoorbeeld echt op de pc speel i.c.m. muis en keyboard. Die shooters gaan mij gewoon te snel met een controller. The Division daarentegen vind ik echt heel lekker spelen met een controller. Is natuurlijk geheel persoonlijk ;) Ik kan het je iig wel aanraden om op console te spelen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hij heeft wel gelijk.. wordt een beetje gek van mensen die iets posten zonder eerst of de Topic Start of de footer te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Je ziet dat toch per opdracht of missie die je kan kiezen welk lvl recommended is?
Ja dat wel, maar zou graag een overzicht hebben.
Rem schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:31:
[...]

Dat kan je wel zien, als je hovert over een gebied (en niet over een event/mission of whatever) dan zie je dat gebied grijs uitgelijnd en links/rechtsboven zie je dan een level range!
Hmm oke thanks, gisteren speciaal nog gekeken of ik het kon vinden.. beetje kippig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:40:
[...]

Hij heeft wel gelijk.. wordt een beetje gek van mensen die iets posten zonder eerst of de Topic Start of de footer te lezen..
Je hoeft het toch niet te lezen, laat iedereen gewoon doen wat hij wil.
Wellicht overheen gelezen, net wakker, bril niet op juiste sterkte gekocht etc etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wanneer je 3x hetzelfde moet uitleggen moet dat documenteren
moet je 3x dezelfde handeling doen, moet je het automatiseren :+

.. die hulpmiddelen, lijsten, chatrooms, teamspeak server, mod-beaks, footer-note etc. zijn met een rede aangemaakt. topic is al druk zat. wanneer je dat gaat 'vervuilen' met overbodige vragen gaat het er niet beter van worden. als je denkt dat het anders moet ...

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co2301
Hoe pakken jullie eigenlijk die dark zone aan, proberen jullie je PVE level gelijk te houden met die van het PVP?

Denk zelf dat ik eerst het PVE gedeelte al helemaal wil afronden en dan pas eens in de darkzone gaan kijken, maar wellicht is m'n level verschil dan te groot ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Arrahant schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:14:
[...]
Als je weinig raak schiet met een controller moet je meer met een controller gaan spelen. De game bestuurt verder prima. Daarnaast is de PS4 port prima met 30 fps en weinig framerate drops.
Ik game sowieso weinig ;) iets te druk leven daarvoor. Ook de reden dat ik dus echt niet 1000 euro ga steken in een nieuwe game pc oid. Als de PS4 1 keer per week aan staat is dat veel atm xD

Anyway,

Thanks iedereen voor de meningen, zal binnenkort eens kijken of ik hem ga halen voor de PS4. Binnenkort eerst wat andere dingen die mijn tijd op eten maar over een paar weken wat meer tijd om te gamen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
himlims_ schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:42:
[...]

wanneer je 3x hetzelfde moet uitleggen moet dat documenteren
moet je 3x dezelfde handeling doen, moet je het automatiseren :+

.. die hulpmiddelen, lijsten, chatrooms, teamspeak server, mod-beaks, footer-note etc. zijn met een rede aangemaakt.
Eensch, en dat is ook netjes verzorgd.

Maar in een restaurant met aanduidingsbordjes naar het toilet vragen mensen nog steeds waar het toilet is.

Negeren is ook een optie (doe ik in het restaurant ook;))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dopiej
Ricloo86 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:41:
[...]

Je hoeft het toch niet te lezen, laat iedereen gewoon doen wat hij wil.
Wellicht overheen gelezen, net wakker, bril niet op juiste sterkte gekocht etc etc
Euhm jawel, footer staat niet voor niets in het rood met Let op:..
Maar als telkens dezelfde vragen worden gesteld en je moet ff 1 bladzijde terug voor het antwoord is het frustrerend voor mensen die het topic volgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Euhm jawel, footer staat niet voor niets in het rood met Let op:..
Maar als telkens dezelfde vragen worden gesteld en je moet ff 1 bladzijde terug voor het antwoord is het frustrerend voor mensen die het topic volgen..
Oke dan maak ik mij er gewoon niet druk om en ben ik de uitzondering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

*gaat er chill bij zitten, kijkt af en toe eens in dit topic en krijgt de neiging om daar een grote bak popcorn bij te zetten* Toch nog entertainment op een werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:47:
*gaat er chill bij zitten, kijkt af en toe eens in dit topic en krijgt de neiging om daar een grote bak popcorn bij te zetten* Toch nog entertainment op een werkdag.
Hoeft niet hoor :P I rest my case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Bacotje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:39:
Ik speel Division op de PS4 terwijl ik bijvoorbeeld Battlefront en COD bijvoorbeeld echt op de pc speel i.c.m. muis en keyboard. Die shooters gaan mij gewoon te snel met een controller. The Division daarentegen vind ik echt heel lekker spelen met een controller. Is natuurlijk geheel persoonlijk ;) Ik kan het je iig wel aanraden om op console te spelen.
Op de PC kun je ook met controllers spelen als je wilt!

Ik speel op de console omdat IRL vrienden en Destiny-clanleden alleen maar een PS4 hebben. Anders had ik deze game liever op PC gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Arrahant op 10-03-2016 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
hij heeft een punt mijn fout ben gelijk door gesprongen naar de laatste pagina maar bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Ricloo86 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Oke dan maak ik mij er gewoon niet druk om en ben ik de uitzondering.
ik maak me er ook echt niet druk om hoor :P , laat die mensen gwn lekker hun ding doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het lijkt dat het punt duidelijk is overgekomen, ON TOPIC WEER :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 19:34
Is die Season Pass nou al los te koop voor de pc ook?

Of komt die er nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ActualFantasy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:59:
Is die Season Pass nou al los te koop voor de pc ook?

Of komt die er nooit?
Staat die niet al in de shop op uplay? dacht dat ik em daar gezien had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:44:
Hoe pakken jullie eigenlijk die dark zone aan, proberen jullie je PVE level gelijk te houden met die van het PVP?

Denk zelf dat ik eerst het PVE gedeelte al helemaal wil afronden en dan pas eens in de darkzone gaan kijken, maar wellicht is m'n level verschil dan te groot ofzo..
Ik ben nu net lvl 10 en nog niet echt behoefte aan pvp nog, maar het lijkt me geen probleem als je eerst pve doet en daarna pvp, is ook een beetje zoals het opgezet is. MAAR je kan natuurlijk wel sneller betere gear vinden gemiddeld gezien, in de de DZ dan in het pve gedeelte. Ook is de DZ, denk ik zelf, leuker met een party dan solo.

Hebben ze dat rogue verhaal nu trouwens wel verbeterd, dat je niet telkens hogere tijdslimiet krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 20:07
Ricloo86 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:03:
[...]

Hoe doe je dat dan qua missies? zij lopen dan toch ver voor?
Gewoon mee lopen, zorgen dat je niet geraakt word en kijken 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
colorsone schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Gewoon mee lopen, zorgen dat je niet geraakt word en kijken 😄
Leuk zeg.. Speel liever zelf haha. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:00:
[...]
Hebben ze dat rogue verhaal nu trouwens wel verbeterd, dat je niet telkens hogere tijdslimiet krijgt?
yup - wanneer je party 'in combat' is gaat de timer op stop; die loopt niet meer door. daar waar die in de beta gereset werd; dit vergroot de kans dat je een manhunt kunt overleven. (nog steeds slecht 609 lullige dz credits - kunt er veeeeel meer verliezen) maar de beloning zit m in de loot die je mogelijk bemachtigd na het afslachten van al die agents (he hatseflats :P)

Pagina: 1 ... 51 ... 111 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden

Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen

Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst