PS4 versie kost 53€ bij Mediamarkttaker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:11:
zo jammer dat de digitale ps4 versie gewoon 70 kost , anders had ik hem nu al gekocht .. wil m het liefst digitaal , niet dat gekloot met schijfjes
haha jah ik weet het
psn: taker-mart
Ga ik zeker doen!ronalddus schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:01:
[...]
Ik ben zelf level 5 nu en heb ook nog niet heel veel gespeeld. Voeg me toe als je wilt en misschien kunnen we samen is wat missies spelen![]()
Uplay: ronalddus
Kan je die spray-paints / weaponskins voor je wapen meerdere keren gebruiken (lees verwijderen en op ander wapen toevoegen) of zijn ze maar eenmalig te gebruiken ?
Voordat ik mijn weaponskins vergooi aan een blauw wapen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ja dat kan, net als alle andere atatchmentsjustifire schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:23:
Kan je die spray-paints / weaponskins voor je wapen meerdere keren gebruiken (lees verwijderen en op ander wapen toevoegen) of zijn ze maar eenmalig te gebruiken ?
Mhe kan die niet vinden. heb je een linkje?Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:32:
[...]
Nee je kon 5% korting krijgen als je lid werd van 1 of andere steam group.. lees de comments op die site bij de division
Edit:
Heb al! https://www.reddit.com/r/...sion_gold_edition/czrtwor
[ Voor 17% gewijzigd door Ruvetuve op 09-03-2016 18:05 ]
Max Ik Heb Geen Werk/Leven Character
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Hebben anderen ook zo'n last van een lagging-personage? Dus dat je loopt maar af en toe blijft ie gewoon 5 seconden doorlopen of duurt het lang voordat je het esc-menu geopend hebt?
Aiming down sight doet-ie wel gewoon meteen...
Aiming down sight doet-ie wel gewoon meteen...
Steam ID = Ackerfiets
Ik heb de 4 codes voor gear niet gebruikt. Volgens mij mis ik daar niet veel aan toch? Ben ondertussen level 7. Erg lekkere game, al zijn soms dingen wel wat onduidelijk...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je ze kwijt wilt...-SaveMe- schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:48:
Ik heb de 4 codes voor gear niet gebruikt. Volgens mij mis ik daar niet veel aan toch? Ben ondertussen level 7. Erg lekkere game, al zijn soms dingen wel wat onduidelijk...
Ondertussen lijkt het probleem opgelost door de gaming software van logitech eens opnieuw op te starten. Kwam op dit idee omdat mijn toetsenbord niet meer van de groene kleur af wou, ondanks dat ik 'm op blauw zette.
Steam ID = Ackerfiets
Ok, zelfs als je dus solo speelt, speel je dus ergens op de server.. begon met lag na wat headshots, maar daarna gewoon disconnects, precies wanneer ik 2 blue drops krijg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Houd me op de hoogte, ben benieuwd! Ik heb nog niks ontvangen vandaagUnigo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:32:
[...]
heb ze vandaag even gebeld, toch even checken of dit wel helemaal goed ging. Werd aangegeven dat mijn bestelling was aangemeld bij TNT, en dat het goed zou moeten lopen en ik binnen enkele dagen 'm zou moeten hebben. Ben benieuwd, hoop op voor het weekend!
Hier nog iemand die heel toevallig ook avond dienst heeft en vnv nog een potje wil knalle op de PS4
?(vanaf half 12)
?(vanaf half 12)
[ Voor 5% gewijzigd door lowie020 op 09-03-2016 18:39 ]
Verwijderd
Zit heel erg te twijfelen om the division te halen. Is het zo dat met singleplayer er ook online mensen doorheen lopen, en als dat zo is kun je dat dan uitzetten?
Dit informatie heb ik niet kunnen vinden.
Single player speel je in principe alleen. Je kan ook een groepje vormen en de missies doen (Met vrienden of random wat lui). Maar het single player gedeelte kan prima alleen. Vind ik persoonlijk een stuk saaier maar dat verschilt pp natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:44:
Zit heel erg te twijfelen om the division te halen. Is het zo dat met singleplayer er ook online mensen doorheen lopen, en als dat zo is kun je dat dan uitzetten?
(als je alleen speelt zie je dus geen andere mensen, alleen in de "safe rooms" )
[ Voor 6% gewijzigd door 038Zwolle op 09-03-2016 18:49 ]
Iemand die promocodes voor de firefighter, paramedic en police gear kan gebruiken? Ik heb ze bij mijn pre-order gekregen, maar ga ze zelf niet gebruiken 
Voor de hazmat gear heb ik ook een code, maar weet ik niet zeker of deze werkt. Diegene die als eerste reageert zal ik een dezer dagen een DM met de codes toesturen
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
Voor de hazmat gear heb ik ook een code, maar weet ik niet zeker of deze werkt. Diegene die als eerste reageert zal ik een dezer dagen een DM met de codes toesturen
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 10-03-2016 17:04 . Reden: Codes zijn verstuurd via DM ]
Is welkmCrash schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:07:
Iemand die promocodes voor de firefighter, paramedic en police gear kan gebruiken? Ik heb ze bij mijn pre-order gekregen, maar ga ze zelf niet gebruiken
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
EDIT: nvm speel op pc haha
Buffalo77 | Pokemon Unite
Ik wil het politiepakje welCrash schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:07:
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 09-03-2016 19:10 ]
I served in a company of heroes.
Ik heb zelf zn 3,5 achter elkaar gespeeld en persoonlijk vind ik dit een hele goeie lekkere game.
Ik ben vaak van de multiplayer games met vrienden of random wat guys.
Maar met deze game had ik gewoon eens zin om alleen op me eigen tempo de game en de missies te
spelen.En moet zeggen dat bevalt me eigenlijk heel erg prima.
Dus voor de mensen die twijfelen als dit echt alleen leuk is met andere gamers/vrienden is mij antwoord :Nee
Ik ben vaak van de multiplayer games met vrienden of random wat guys.
Maar met deze game had ik gewoon eens zin om alleen op me eigen tempo de game en de missies te
spelen.En moet zeggen dat bevalt me eigenlijk heel erg prima.
Dus voor de mensen die twijfelen als dit echt alleen leuk is met andere gamers/vrienden is mij antwoord :Nee
Is ook hier welkomCrash schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:07:
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
Ik zou heel graag de brandweer willen.. Alleen speel ik op de pc..?Crash schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:07:
[edit]
Is voor de PS4 trouwens
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
kan je alleen de missies multiplayer doen met andere agents.. voor de rest loopt ik alleen door de wereld heen, klopt dit ?
Je kunt gewoon een party aanmaken waarmee je allemaal in dezelfde PVE instance rondloopt.shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:24:
kan je alleen de missies multiplayer doen met andere agents.. voor de rest loopt ik alleen door de wereld heen, klopt dit ?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Wat een heerlijke game! Ben nu level 16 en verveelt geen seconde. Even vraagje: ik heb nu 2 marksman rifles waarbij de damage dicht bij elkaar liggen. Echter is de ene 50 rpm en de ander 300 rpm. De dps van de 50 rpm ligt toch hoger.. Enig idee of ik iets mis? En waar geven jullie de voorkeur aan?
PSN: Kidjuh
Nee de Logitech G19 ( die met dat beeldschermpje ) maar daar werkt het blijkbaar ook op.
Asus G501
Ik heb geen logitech toetsenbord.RemcoINC08 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:08:
Wel tof ook dat als je een Logitech toetsenbord hebt, ook de verlichting aangepast is in dit spel. Standaard issie groen maar als er enemys aan komen gaat ie rood knipperen.
Ik vond mijn muis (Logitech G9X) al raar doen met de lichtjes haha, ene keer groen andere keer rood, maar dat zal dan hierdoor zijn, super tof eigenlijk!
Misschien is de een een bolt-action rifle en de andere een semi-automatisch rifle. Waardoor je dus meer rounds per minute schiet met de een dan de ander.Kidjuh schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:35:
Wat een heerlijke game! Ben nu level 16 en verveelt geen seconde. Even vraagje: ik heb nu 2 marksman rifles waarbij de damage dicht bij elkaar liggen. Echter is de ene 50 rpm en de ander 300 rpm. De dps van de 50 rpm ligt toch hoger.. Enig idee of ik iets mis? En waar geven jullie de voorkeur aan?
Ik zie net dat er naast de optie "Continue game", een optie "New game" is. Kan je alzo verschillende builds bewaren?
Steam/uPlay: EvulKlowne
Daar kan je een nieuwe character aanmaken en dus een nieuwe game starten met die char.ambi schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:45:
Ik zie net dat er naast de optie "Continue game", een optie "New game" is. Kan je alzo verschillende builds bewaren?
Verwijderd
Precies hetzelfde! Ik ben er ook vanaf half 12! Voeg mij maar toe: Hukser ...lowie020 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:38:
Hier nog iemand die heel toevallig ook avond dienst heeft en vnv nog een potje wil knalle op de PS4
?(vanaf half 12)
Uiteraard als andere mensen mij willen toevoegen
Ik heb hier nog een AGENTORIGINS code voor de Xbox One versie, heb alle Gear toch via de Gold Editie dus zoals vorige week beloofd geef ik hem weg aan een medetweaker.
Om er geen topic chaos van te maken graag een DM en de eerste die zich meldt heef de code te pakken.
Om er geen topic chaos van te maken graag een DM en de eerste die zich meldt heef de code te pakken.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Verwijderd
Ok. Das helder. Morgen maar langs de gamemania en oude meuk iinruilen [quote][b][message=46126275,noline]038Zwolle schreef op woensdag 09 maart 2016 @ cket.comphotobucket.comphotobucket.comphotobucket.comphotobucket.com038Zwolle schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:48:
[...]
Single player speel je in principe alleen. Je kan ook een groepje vormen en de missies doen (Met vrienden of random wat lui). Maar het single player gedeelte kan prima alleen. Vind ik persoonlijk een stuk saaier maar dat verschilt pp natuurlijk
(als je alleen speelt zie je dus geen andere mensen, alleen in de "safe rooms" )
Oke.. even recap.
wat is nu precies de bedoeling ? ik ben bezig met de missies en de side quests... level 6.
Waar is het online gedeelte ? is dat enkel de missies doen met een team en de dark zone ?
wat is nu precies de bedoeling ? ik ben bezig met de missies en de side quests... level 6.
Waar is het online gedeelte ? is dat enkel de missies doen met een team en de dark zone ?
Wat had je verwacht?shakespeare schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:55:
Oke.. even recap.
Je doet missies samen, events samen, verzamelt gear en levelt samen, gaat samen als team de Dark Zone in, en doet straks raids met 6-8 man.
Niet genoeg?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Een goedenavond,
Mensen die zeuren over dat the division te makkelijk is / niet genoeg uitdagend is.
Wordt alstublieft level 30.
De Dark Zone zoals we gewend zijn van de beta is niet meer.
Ik vraag me dan ook af of het niet te moeilijk is want je MOET samen werken.
Alles is level 32 elite en samenwerking van verschillende groepen van 4 personen is dan ook vereist.
Ik heb niemand nog rogues zien vermoorden op max level, meer omdat iedereen perongeluk op andere schiet.
Verder heb ik net m'n 1e challenge gecomplete.
Samenwerking van 4 personen is vereist en je gaat dood.....vaak.
Eigenlijk wilde ik dus zeggen dat the division rete-moeilijk is en ik me uitstekend vermaak
Mensen die zeuren over dat the division te makkelijk is / niet genoeg uitdagend is.
Alles is level 32 elite en samenwerking van verschillende groepen van 4 personen is dan ook vereist.
Ik heb niemand nog rogues zien vermoorden op max level, meer omdat iedereen perongeluk op andere schiet.
Eigenlijk wilde ik dus zeggen dat the division rete-moeilijk is en ik me uitstekend vermaak
we zullen zien, atm level 29. Ik loop nog in het gebied van 26-27 ofzo dus kan nog geen gebieden bezoeken en alle side missies doen voor de upgrades van je basisAcroynum schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:05:
Een goedenavond,
Eigenlijk wilde ik dus zeggen dat the division rete-moeilijk is en ik me uitstekend vermaak![]()
Vanavond/vannacht darkzone doen
Ja het enige probleem dat ik nu heb is dat je de hele tijd moet fast-travellen voor gear bij vendors omdat alles overal anders is.rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:12:
[...]
we zullen zien, atm level 29. Ik loop nog in het gebied van 26-27 ofzo dus kan nog geen gebieden bezoeken en alle side missies doen voor de upgrades van je basis
Vanavond/vannacht darkzone doen
Beetje irritant als je 10 minuten achter elkaar aan het reizen bent + vendors aan het bekijken bent.
Dat was in de beta ook al. Vind ik wel tof, zoeken naar de beste gear. Dat blijft dan voor bepaalde tijd hetzelfde. En de volgende dag is het dan ook weer anders. Bovenin het scherm staat hoelang de huidige stock nog blijft.Acroynum schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ja het enige probleem dat ik nu heb is dat je de hele tijd moet fast-travellen voor gear bij vendors omdat alles overal anders is.
Beetje irritant als je 10 minuten achter elkaar aan het reizen bent + vendors aan het bekijken bent.
Gewoon werken voor je geld! (gear ;-p)Acroynum schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ja het enige probleem dat ik nu heb is dat je de hele tijd moet fast-travellen voor gear bij vendors omdat alles overal anders is.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
In de darkzone valt het wel mee hoe irritant het is.rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:18:
[...]
Dat was in de beta ook al. Vind ik wel tof, zoeken naar de beste gear. Dat blijft dan voor bepaalde tijd hetzelfde. En de volgende dag is het dan ook weer anders. Bovenin het scherm staat hoelang de huidige stock nog blijft.
Maar in de normale wereld om 10 minuten lang alleen maar het fast-travel scherm te zien is niet bepaald relax.
Achja, shit happends. Maar houd je wel bezig, anders gaat het ook weer te snel héAcroynum schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:19:
[...]
In de darkzone valt het wel mee hoe irritant het is.
Maar in de normale wereld om 10 minuten lang alleen maar het fast-travel scherm te zien is niet bepaald relax.
spoiler: title
Als je alle sidequests in een zone afwerkt, krijg je vaak een blauw of paarse blueprint bij je safehouse! Kwam hier zelf pas achter op level 15.
Ik word wel leip van die errors zo nu en dan
Ik mag afkloppen dat het tot nu toe weinig invloed heeft gehad op mijn voortgang..
Ik mag afkloppen dat het tot nu toe weinig invloed heeft gehad op mijn voortgang..
Daar moet je die ook doen, later krijg je namelijk ook epicsKidjuh schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:36:
spoiler: titleAls je alle sidequests in een zone afwerkt, krijg je vaak een blauw of paarse blueprint bij je safehouse! Kwam hier zelf pas achter op level 15.
in de safe zone zit ik nu al vast . ik moet mijn identiteit verieferen ofzo en dat werk niet omdat er allemaal mensen om heen staan .. mn poppetje drukt dat toetsenbord wel in , maar verder gebeurt er niets ..
[ Voor 21% gewijzigd door taker1987 op 09-03-2016 21:56 ]
Vandaag 6 uur gespeeld aan een stuk, ondanks dat me dat totaal niet verveelde heb ik nu wel een beetje het gevoel dat het erg veel van hetzelfde is.
Ik ben benieuwd hoe dat over een paar dagen voelt. Ik speel de missies op Hard met vreemde trouwens, geen headset gewoon een bepaalde missie joinen, werkt best goed. Het viel me op dat er in elke pot goed samen gespeeld werd eigenlijk. Niemand ging er keihard solo in.
Ik ben benieuwd hoe dat over een paar dagen voelt. Ik speel de missies op Hard met vreemde trouwens, geen headset gewoon een bepaalde missie joinen, werkt best goed. Het viel me op dat er in elke pot goed samen gespeeld werd eigenlijk. Niemand ging er keihard solo in.
Er is ook een perk waarmee je daarna extra "Chips" en "Katoen" krijgt.Kidjuh schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:36:
spoiler: titleAls je alle sidequests in een zone afwerkt, krijg je vaak een blauw of paarse blueprint bij je safehouse! Kwam hier zelf pas achter op level 15.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vandaag grootste deel van de dag gespeeld, eerst met 1 gamemaatje, daarna 2. Bevalt me prima, ondanks het herhalen eigenlijk. Het draait ook beter dan de beta (heb het eens op high geflikkerd en draai op WQHD) en op wat rare kleine bugjes na speelt het wel lekker weg. Vooral als het slecht weer wordt en je door de sneeuw niks ziet vind ik wel wat hebben
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dikke spoiler hoor.Kidjuh schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:36:
Verwijderd
Hey Mensen,
Ik heb dit spel vandaag ook gehaald (PS4) en heb vanavond even in mn eentje zitten spelen. Ben nu level 4, heb wat missies gedaan maar vgm pas 1 echte verhaalmissie en vooral side missies.
Nu heb ik morgen vrij & zou ik graag met iemand erbij spelen. Als je interesse heb, stuur me dan even een berichtje of reageer hier en voeg me uiteraard toe!
PSN - Krentekakker
Ik heb dit spel vandaag ook gehaald (PS4) en heb vanavond even in mn eentje zitten spelen. Ben nu level 4, heb wat missies gedaan maar vgm pas 1 echte verhaalmissie en vooral side missies.
Nu heb ik morgen vrij & zou ik graag met iemand erbij spelen. Als je interesse heb, stuur me dan even een berichtje of reageer hier en voeg me uiteraard toe!
PSN - Krentekakker
Het is niet echt een singleplayer game, beter om eerst de verhaal missies te doen en later de sidemissies om te grinden.
morgen overdag ook vrij , dus voeg me maar toe als je wilt , psn taker-martVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:11:
Hey Mensen,
PSN - Krentekakker
ben rond 8 uur al wel online
Thanks !DigitalError schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:24:
[...]
ja dat kan, net als alle andere atatchments
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik begrijp je zin niet helemaal.. Moet ik wachten met die NPC aanspreken tot ik high level ben?rolandos582 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:51:
[...]
Daar moet je die ook doen, later krijg je namelijk ook epics
Zijn genoeg mensen die alles zelf willen ontdekken beunhaas
[ Voor 41% gewijzigd door Kidjuh op 10-03-2016 01:08 ]
''Finish all of the missions at Level 30 on the Hard difficulty.''
Wat moet je daar precies voor doen? Heb dacht ik alles op hard gespeeld.
Of gaat het pas lopen als je 30 bent, dat je als level 30 alles op hard moet spelen en missies dus opnieuw moet doen?
Moet alleen deze nog voor alle achievements.
Wat moet je daar precies voor doen? Heb dacht ik alles op hard gespeeld.
Of gaat het pas lopen als je 30 bent, dat je als level 30 alles op hard moet spelen en missies dus opnieuw moet doen?
Moet alleen deze nog voor alle achievements.

[ Voor 19% gewijzigd door rolandos582 op 10-03-2016 03:09 ]
Zelfde probleem hier (PC versie), krijg me verificatie op die laptop niet gedaan..taker1987 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:54:
in de safe zone zit ik nu al vast . ik moet mijn identiteit verieferen ofzo en dat werk niet omdat er allemaal mensen om heen staan .. mn poppetje drukt dat toetsenbord wel in , maar verder gebeurt er niets ..

Schijnt mogelijk iets te maken te hebben met dat er dan teveel mensen tegelijk in die safe zone zitten ofzo.. Aan de ene kant wel grappig want je ziet mensen gewoon in de rij staan voor die laptop, aan de andere kant natuurlijk belachelijk want je komt gewoon niet verder in de game en dat in het hele begin meteen al.. Ik heb het uiteindelijk maar op gegeven na van alles geprobeerd te hebben (tig keer opnieuw ingelogd, matchmaking workarround geprobeerd etc, niks werkte), probeer het later wel weer een keer als het hopelijk iets minder druk is in die 1e safe zone.. En anders maar weer hopen op een snelle fix/patch, zucht..
Ik had dit probleem ook, wel grappig eigenlijk want we gingen allemaal netjes in een rij staan.. En 1 voor 1 drukken. Je moet wel de "f" verify ID in beeld zien en dan drukken.. Als je al een paar x geprobeerd heb is dat weg..Inflatable schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 06:06:
[...]
Zelfde probleem hier (PC versie), krijg me verificatie op die laptop niet gedaan..
Schijnt mogelijk iets te maken te hebben met dat er dan teveel mensen tegelijk in die safe zone zitten ofzo.. Aan de ene kant wel grappig want je ziet mensen gewoon in de rij staan voor die laptop, aan de andere kant natuurlijk belachelijk want je komt gewoon niet verder in de game en dat in het hele begin meteen al.. Ik heb het uiteindelijk maar op gegeven na van alles geprobeerd te hebben (tig keer opnieuw ingelogd, matchmaking workarround geprobeerd etc, niks werkte), probeer het later wel weer een keer als het hopelijk iets minder druk is in die 1e safe zone.. En anders maar weer hopen op een snelle fix/patch, zucht..
Ook een keer opnieuw inloggen werkte voor mij..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Die kijken niet in dit topic.Kidjuh schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 01:04:
[...]
Zijn genoeg mensen die alles zelf willen ontdekken beunhaas
The servers are now down for maintenance. Estimated downtime is 2h
https://twitter.com/TheDi...07808583270932481?lang=nl
http://forums.ubi.com/sho...tenance-Thursday-March-10
Ging net zo lekker
DZ level 21 atm
DZ gaat tot level 50, maar de mobs gaan maar tot 32.
Wat is btw de snelste manier om Phoenix Coins te krijgen? En is er iemand lvl 30 en spelend op PC? Vanaf vanmiddag ga ik weer hard in DZ
Add : Mr_Rolandos
Ging net zo lekker
Wat is btw de snelste manier om Phoenix Coins te krijgen? En is er iemand lvl 30 en spelend op PC? Vanaf vanmiddag ga ik weer hard in DZ
[ Voor 20% gewijzigd door rolandos582 op 10-03-2016 07:04 ]
bronServer Maintenance - Thursday, March 10
Agents,
The servers will shut down for a scheduled maintenance on Thursday, March 10 at 07:00 AM CET, 01:00 AM EST, (Wednesday, March 9) 10:00 PM PST.
Estimated downtime is approximately 2 hours. Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.
Thanks for your patience during this downtime.
The Division Team
Wat voor errors?sww89 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 21:45:
Ik word wel leip van die errors zo nu en dan![]()
Verwijderd
dz rank gaat tot 125 (je kan hoger lvl gear halen in de safe house in de lvl 32 area als ik het goed heb). De safehouse helemaal in de 32 verkoopt phoenix credit gearrolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:04:
Ging net zo lekkerDZ level 21 atm
Wat is btw de snelste manier om Phoenix Coins te krijgen? En is er iemand lvl 30 en spelend op PC? Vanaf vanmiddag ga ik weer hard in DZAdd : Mr_Rolandos
Ik ben lvl 30, DZ rank 19.
Phoenix coins krijg je door named mobs in de DZ te killen (tussen de 13 en 15 credits) of de Daily / weeklies te doen.
Over je achievement van hard mode op 30. Alle missions op hard mode doen als je lvl 30 bent, de eerdere versies tellen niet.
en zodra de servers weer in de lucht zijn duik ik weer de DZ in om phoenix creds te farmen
Hmmmm 125? Dan heb ik nog genoeg te doen =DVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:27:
[...]
dz rank gaat tot 125 (je kan hoger lvl gear halen in de safe house in de lvl 32 area als ik het goed heb). De safehouse helemaal in de 32 verkoopt phoenix credit gear
Ik ben lvl 30, DZ rank 19.
Phoenix coins krijg je door named mobs in de DZ te killen (tussen de 13 en 15 credits) of de Daily / weeklies te doen.
Over je achievement van hard mode op 30. Alle missions op hard mode doen als je lvl 30 bent, de eerdere versies tellen niet.
en zodra de servers weer in de lucht zijn duik ik weer de DZ in om phoenix creds te farmenheb er 240 nodig
Tot nu toe alleen level 30 - DZ 50 gear gezien. Was alleen niet zo fijn.
Ik vind het zo jammer dat DZ allemaal static is. Like het is constant dezelfde locatie, alleen wachten tot ze respawnen.
Ik heb nu de liberator weer terug, fijn wapen is dat. Welke kost 240 dan? Ik ga nu voor een nieuwe marksman of yellow gear. Heb nu 2 yellow gear items. En 2 yellow wapens.
Ah top. Dan ga ik dat vandaag ff doen denk ik.
Verwijderd
Gisteren weer even gespeeld en inmiddels level 5 geworden. Zag ook ineens wat content terug uit de Beta, die nu toch wel echt beduidend lastiger was geworden. AI van de tegenstanders was veel beter, waardoor ik toch wel een paar keer in de problemen kwam. Heel veel tijd had ik helaas niet, dus meer dan een uurtje heb ik niet kunnen spelen.
Verwijderd
Vendor in mijn BoO verkoopt deze: https://grail.stackstorage.com/index.php/s/EbBKx6Id1bN8OZ8rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:30:
[...]
Hmmmm 125? Dan heb ik nog genoeg te doen =D
Tot nu toe alleen level 30 - DZ 50 gear gezien. Was alleen niet zo fijn.
Ik vind het zo jammer dat DZ allemaal static is. Like het is constant dezelfde locatie, alleen wachten tot ze respawnen.
Ik heb nu de liberator weer terug, fijn wapen is dat. Welke kost 240 dan? Ik ga nu voor een nieuwe marksman of yellow gear. Heb nu 2 yellow gear items. En 2 yellow wapens.
Ah top. Dan ga ik dat vandaag ff doen denk ik.
Ah das exact dezelfde als die mijne verkoopt. Alleen de liberator is beter imo. Maar het is maar wat je fijn vind he.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:32:
[...]
Vendor in mijn BoO verkoopt deze: https://grail.stackstorage.com/index.php/s/EbBKx6Id1bN8OZ8
Heb nu zo'n M4 police yellow en liberator yellow. Wil nu nog een MK17 marksman yellow oid. Of misschien wel zo'n dikke m60. Vind ik ook altijd wel mooi.
Die liberator was 200 dacht ik.

Bugs

[ Voor 10% gewijzigd door rolandos582 op 10-03-2016 07:39 ]
Verwijderd
Grappig op zich om die bugs te zien, ik heb ze zelf nog niet gehad op mijn PS4, wat ik overigens nog steeds wel raar vind is dat als ik kereltjes met alleen een capuchon op hun hoofd, een regelrechte headshot geef, dat ze dan niet direct dood zijn. Ze gaan er wel sneller van dood, maar in mijn beleving is headshot gewoon dood.. Tenzij je een dikke helm op je hoofd hebt natuurlijk want dan moet ik eerst daar doorheen zien te komen.
Dat vind ik eigenlijk tot nu toe het enige wat niet klopt. Maar lijkt me ook het lastigste aan de moeilijkheidsgraad van een shooter MMO, want als altijd alles dood gaat door een headshot, zou ik in theorie als lvl 1 een lvl 30 kunnen neerleggen met 1 goedgemikt schot..
Dat vind ik eigenlijk tot nu toe het enige wat niet klopt. Maar lijkt me ook het lastigste aan de moeilijkheidsgraad van een shooter MMO, want als altijd alles dood gaat door een headshot, zou ik in theorie als lvl 1 een lvl 30 kunnen neerleggen met 1 goedgemikt schot..
Hoe levelt iedereen zo snel joh? Ik heb 4 main missies nu gedaan, voor de lol sommige 2x gedaan (o.a. op hard), maar ben nog maar level 9 na 12 uur spelen ofzo.
Rammen jullie echt missie, na side missie, na encounter er doorheen?
Verwijderd
Ik zou dat lekker naast me neerleggen joh, sommige mensen hebben veel tijd en spelen ook heel veel en willen zo snel mogelijk op het hoogste level komen. Neem er gewoon lekker je tijd voor, want haast heb je toch niet?co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:12:
Hoe levelt iedereen zo snel joh? Ik heb 4 main missies nu gedaan, voor de lol sommige 2x gedaan (o.a. op hard), maar ben nog maar level 9 na 12 uur spelen ofzo.
what he said... anders ga je over een week of 2 wellicht ook keihard roepen om meer contentVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:14:
[...]
Ik zou dat lekker naast me neerleggen joh, sommige mensen hebben veel tijd en spelen ook heel veel en willen zo snel mogelijk op het hoogste level komen. Neem er gewoon lekker je tijd voor, want haast heb je toch niet?

servers zijn weer online !
Nee zo bedoelde ik het niet, ben gewoon benieuwd hoe andere het aanpakken. Als ik al lees dat sommige level 30+ zijn heb ik wellicht het idee dat ik misschien iets onwijs verkeerd doe.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:14:
[...]
Ik zou dat lekker naast me neerleggen joh, sommige mensen hebben veel tijd en spelen ook heel veel en willen zo snel mogelijk op het hoogste level komen. Neem er gewoon lekker je tijd voor, want haast heb je toch niet?
Sowieso lekker rustig aan de missies doen en herhalen, beetje exploreren. Vermaak me nu prima, wil ook niet asap alle main missies er doorheen rammen, als dat eenmaal zo ver is, is de leuk er ook wel een beetje af denk.GMacD schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:15:
[...]
what he said... anders ga je over een week of 2 wellicht ook keihard roepen om meer content
Zo gisteren ook de eerste paar uurtjes kunnen spelen, heerlijk spel. Momenteel 2 missies gedaan en verder een aantal encounters en rond gelopen op zoek naar spullen.
Nu heb ik aardig wat wapens en las ergens dat het beter is dit niet te verkopen maar te craften tot iets beters. Kan iemand mij hier meer informatie over geven of waar is hier meer over te lezen? Bedankt alvast
Nu heb ik aardig wat wapens en las ergens dat het beter is dit niet te verkopen maar te craften tot iets beters. Kan iemand mij hier meer informatie over geven of waar is hier meer over te lezen? Bedankt alvast
Alleen heb ik nu weer in beeld staan;taker1987 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:15:
servers zijn weer online !
"Server shutting down in 40 min..."

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
jah ik net zoDutchCrownNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:20:
[...]
Alleen heb ik nu weer in beeld staan;
"Server shutting down in 40 min..."
Sorry, ik vindt het een fantastisch spelletje tot nu toe, vermaak me kostelijk in de tijd die ik ervoor heb. Echter heb ik ook nog enkele noodzakelijke reallife bezigheden...rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:04:
Ging net zo lekkerDZ level 21 atm
Wat is btw de snelste manier om Phoenix Coins te krijgen? En is er iemand lvl 30 en spelend op PC? Vanaf vanmiddag ga ik weer hard in DZAdd : Mr_Rolandos
Dus voordat ik jou LVL kan Matchen, tja...
But, nevertheless, Have Fun !!!
Verwijderd
Dat lijkt me persoonlijk niet. Misschien doe je dingen gewoon rustiger en grondiger. En ach, sowieso, wat is verkeerd?co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:17:
[...]
Nee zo bedoelde ik het niet, ben gewoon benieuwd hoe andere het aanpakken. Als ik al lees dat sommige level 30+ zijn heb ik wellicht het idee dat ik misschien iets onwijs verkeerd doe.
Matchmaking voor die missies gaat wel erg soepel zeg, had gisteren zo een groep gevonden en met 4 man werd het ook gelijk toch wel wat intensiever
Elke missie levert één keer XP op (Je krijgt rond de 60-70 procent van je benodighde xp voor het volgende level).TOMEKKKKK schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:18:
Zo gisteren ook de eerste paar uurtjes kunnen spelen, heerlijk spel. Momenteel 2 missies gedaan en verder een aantal encounters en rond gelopen op zoek naar spullen.
Een missie voor de 2e keer spelen, ook op hogere moeilijkheid levert geen xp meer op, alleen wat te verwaarlozen xp door kills.
Voor de rest is er nog xp te verzamelen door encounters.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Pp0O-HnL7Qk]
[ Voor 11% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 10-03-2016 08:25 ]
Als je alle missies/encouters/sidemissies en noem maar op doet. Kom je op level 35 ofzo.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:24:
[...]
Elke missie levert één keer XP op (Je krijgt rond de 60-70 procent van je benodighde xp voor het volgende level).
Een missie voor de 2e keer spelen, ook op hogere moeilijkheid levert geen xp meer op, alleen wat te verwaarlozen xp door kills.
[video]
Ik moest nog 3 zones doen toen ik 30 werd. Dus je hoeft niet eens perse alles te doen.
Ik wel ja, maar ik ben dan ook hardcore lol. En ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen tijd teveel heeft. Maarja het is inderdaad missie > side missie > encounter etc. Alles solo, want dat gaat veel sneller/makkelijker.co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:12:
[ Voor 29% gewijzigd door rolandos582 op 10-03-2016 08:28 ]
Ik geloof dat je de verkeerde ge-quote hebt. Ik had het niet over het levellen maar over het craften van wapens etcMortalboy[NL] schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:24:
[...]
Elke missie levert één keer XP op (Je krijgt rond de 60-70 procent van je benodighde xp voor het volgende level).
[video]
TOMEKKKKK schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:18:
Ik heb in het begin alles verkocht, zodat ik in de shops gewoon lekker kon kopen wat ik wou als ik geen drops kreeg. Anders krijg je namelijk nooit geen goede items. En goede gun helpt wel. Ik zou vanaf 25-30 beginnen met uit elkaar halen en dan craften. Je kunt toch pas effectief craften vanaf 30. Daarvoor krijg je imo alleen maar rotzooi.TOMEKKKKK schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:29:
[...]
Ik geloof dat je de verkeerde ge-quote hebt. Ik had het niet over het levellen maar over het craften van wapens etc
Ahh, het herspelen van main missies levert dus geen extra xp op (m.u.v. de 40xp per bad guy)? Hmm dat verklaard wel waarom ik dus nog maar 9 ben.Mortalboy[NL] schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:24:
[...]
[video]
In de beta was het iig zo dat je ook na het herhalen van missies de points voor medical e.d. gewoon steeds opnieuw kreeg. Gisterenavond na een paar keer herhalen kwam ik er achter dat dat nu niet het geval is..
Stel ik doe een missie op normal in m'n eentje, en later matchmake op hard met anderen, krijg ik dan wel gewoon weer kans op goeie drops? Anders is er dus 0,0 meerwaarde om de missie te herspelen??
Niet helemaal mee eens. de gear die je craft (bijv. het blauwe blueprint voor de assault rifle op lvl 10) zijn veel beter dan dat je kan kopen. Bovendien kun je lagere kwaliteit crafting materials later samenvoegen tot hogere kwaliteit. groen wordt blauw, blauw wordt paars etc.rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:33:
[...]
[...]
Ik heb in het begin alles verkocht, zodat ik in de shops gewoon lekker kon kopen wat ik wou als ik geen drops kreeg. Anders krijg je namelijk nooit geen goede items. En goede gun helpt wel. Ik zou vanaf 25-30 beginnen met uit elkaar halen en dan craften. Je kunt toch pas effectief craften vanaf 30. Daarvoor krijg je imo alleen maar rotzooi.
Ieder zijn keuze, ik heb bewust gekozen om alles te deconstructen zodat ik nu al een goede basis opbouw aan materials en ik later niet hoef te gaan grinden.
Is hier ergens meer over te lezen? Kan ik de OP hier niet direct meer over vinden.Mavors schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:35:
[...]
Niet helemaal mee eens. de gear die je craft (bijv. het blauwe blueprint voor de assault rifle op lvl 10) zijn veel beter dan dat je kan kopen. Bovendien kun je lagere kwaliteit crafting materials later samenvoegen tot hogere kwaliteit. groen wordt blauw, blauw wordt paars etc.
Ieder zijn keuze, ik heb bewust gekozen om alles te deconstructen zodat ik nu al een goede basis opbouw aan materials en ik later niet hoef te gaan grinden.
Ik doe hetzelfde; het enige wat ik tot nog toe gekocht heb is een paars CQC armor wat echt *veel* beter was dan wat ik zelf kon craften. De rest deconstruct ik.Mavors schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:35:
[...]
Zit nu wel te kijken met meer dan een halve ton aan credits op lvl 20... maar dat is een luxe-probleem.
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Dus ook niet gebruikte greens/blues deconstructen?Mavors schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:35:
[...]
Niet helemaal mee eens. de gear die je craft (bijv. het blauwe blueprint voor de assault rifle op lvl 10) zijn veel beter dan dat je kan kopen. Bovendien kun je lagere kwaliteit crafting materials later samenvoegen tot hogere kwaliteit. groen wordt blauw, blauw wordt paars etc.
Enkel op andere gamemode dus hard of challenge krijg je extra loot. Staat ook aangegeven als je op de missie klikt wat de reward is. Voor level 30, niks opnieuw doen dus.co2301 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:33:
[...]
Ahh, het herspelen van main missies levert dus geen extra xp op (m.u.v. de 40xp per bad guy)? Hmm dat verklaard wel waarom ik dus nog maar 9 ben.
In de beta was het iig zo dat je ook na het herhalen van missies de points voor medical e.d. gewoon steeds opnieuw kreeg. Gisterenavond na een paar keer herhalen kwam ik er achter dat dat nu niet het geval is..
Stel ik doe een missie op normal in m'n eentje, en later matchmake op hard met anderen, krijg ik dan wel gewoon weer kans op goeie drops? Anders is er dus 0,0 meerwaarde om de missie te herspelen??
Naja ieder zijn keuze inderdaad. Het heeft voor mij prima gewerkt. De spullen die je deconstruct is toch 10x niks. Nu in de darkzone krijg je zoveel loot, dat deconstruct je gewoon. Dus alle paarse die je krijgt deconstruct werkt imo primo. Loop niet ver achter, heb al 3 items kunnen maken. En dat zijn dan legendary/gele items.Mavors schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:35:
[...]
Jup dat doe ik nu ook.shoombak schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:37:
[...]
Dus ook niet gebruikte greens/blues deconstructen?
Je moet toch eerst extracten voor je die kunt deconstructen of niet?rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:39:
[...]
Enkel op andere gamemode dus hard of challenge krijg je extra loot. Staat ook aangegeven als je op de missie klikt wat de reward is. Voor level 30, niks opnieuw doen dus.
[...]
Naja ieder zijn keuze inderdaad. Het heeft voor mij prima gewerkt. De spullen die je deconstruct is toch 10x niks. Nu in de darkzone krijg je zoveel loot, dat deconstruct je gewoon. Dus alle paarse die je krijgt deconstruct werkt imo primo. Loop niet ver achter, heb al 3 items kunnen maken. En dat zijn dan legendary/gele items.
Gisteravond ff lekker kunnen knallen met een vriend van me die ik overgehaald had om het spel ook te spelen
Ik kon toen eindelijk lekker sniper spelen
Meeste mobs gaan dan met 1 headshot neer.
Hebben samen even alle wings vrijgespeeld want die had hij nog niet. Dus heb eindelijk me turret weer waar ik in de beta veel plezier mee heb gehad.
Je plaats hem. Vijanden raken supressed. Je cirkelt om ze heen.... ff mikken BAM dood
Geweldig.
Inmiddels level 9, maar toen was het al weer half 12 dus tijd voor bed hehe
Ik kon toen eindelijk lekker sniper spelen
Hebben samen even alle wings vrijgespeeld want die had hij nog niet. Dus heb eindelijk me turret weer waar ik in de beta veel plezier mee heb gehad.
Je plaats hem. Vijanden raken supressed. Je cirkelt om ze heen.... ff mikken BAM dood
Inmiddels level 9, maar toen was het al weer half 12 dus tijd voor bed hehe
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT
Correct, maarja ik kan 9 items meenemen. Dat is 3x volle lading + 1 kleine lading en dan naar je stash. Eruit halen, kijken of er upgrades zijn en anders deconstruct. En dan herhalen. Gaat vrij snel hoor.Dopiej schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:44:
[...]
Je moet toch eerst extracten voor je die kunt deconstructen of niet?
Zeker, zat te zoeken naar een crafting guide en kwam deze tegen. De optie in je crafting station heet ook 'Material Conversion'TOMEKKKKK schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:36:
[...]
Is hier ergens meer over te lezen? Kan ik de OP hier niet direct meer over vinden.
http://www.usgamer.net/articles/the-division-crafting-guide
rolandos582 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:47:
[...]
Correct, maarja ik kan 9 items meenemen. Dat is 3x volle lading + 1 kleine lading en dan naar je stash. Eruit halen, kijken of er upgrades zijn en anders deconstruct. En dan herhalen. Gaat vrij snel hoor.
Denk misschien dat ik vanavond ook eens ga koekeloeren in de DZ. Ben nu level 14 (bijna 15 dacht ik)
Als er geen Tweakers meegaan doe ik wel ff random groep zoeken
Thanks!Mavors schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Zeker, zat te zoeken naar een crafting guide en kwam deze tegen. De optie in je crafting station heet ook 'Material Conversion'
http://www.usgamer.net/articles/the-division-crafting-guide
Hoeveel van jullie maken meerdere characters? Ik vraag me af of dit later nog toegevoegde waarde zal bieden. Een aantal vrienden waarmee ik dagelijks speel zijn vol bezig met het levelen van 2 / 3 characters in de hoop dat ze straks "daily quests meerdere malen kunnen doen met de verschillende characters".
volgens mij in het hoodfmenu op de letter E drukken, volgens mij kun je 5 characters maken?Nipje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:50:
Hoeveel van jullie maken meerdere characters? Ik vraag me af of dit later nog toegevoegde waarde zal bieden. Een aantal vrienden waarmee ik dagelijks speel zijn vol bezig met het levelen van 2 / 3 characters in de hoop dat ze straks "daily quests meerdere malen kunnen doen met de verschillende characters".
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst