Is ook een kwestie van gearen hoor, solo in DZ03 gaat me nu aardig af met een klein beetje gear!SouLLeSSportal schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:46:
[...]
Laat ik het zo stellen: toen ik lvl 30 was ging ik DZ03 in en de eerste de beste random mob van lvl 31 oneshotte me 5x achter elkaar.Toen maar even lager ingezet en de andere DZ zones gaan looten.
Ik heb nog niet zoveel biertjes op maar..ik zie geen psn staan?TgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:51:
[...]
Ja, dat is op hogere levels, endgame gear is veel beter, vooral de gele / paarse gear levert veel meer DPS op. ik zit op 5.000 DPS op level 12 nu
Heb mijn PSN nick overigens in mijn ondertitel ding toegevoegd
Blegh volgens mij loop ik tegen een bug aan.. ik heb een covert srs voor mijzelf gemaakt. Standaard komt die blijkbaar met een level 1 12x scope... enkel ala ik die scope erop zet dan werkt hij. Switch ik van wapen dan is die scope er weer af.. werkt niet echt handig als ik constant die scope er terug op moet zetten..
iemand dit al eerder gehad? Op de ps4 btw
edit.. las net op t ubi forum dat veel meer mensen dit hadden met gecrafte guns.. maar net even uitlogt en weer aangemeld en het lijkt al opgelost gelukkig..
iemand dit al eerder gehad? Op de ps4 btw
edit.. las net op t ubi forum dat veel meer mensen dit hadden met gecrafte guns.. maar net even uitlogt en weer aangemeld en het lijkt al opgelost gelukkig..
[ Voor 18% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-03-2016 18:04 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ook aangeschaft. Net ff 2 uur gespeeld, nu lvl 4. Ga vanavond na de champions league nog weer ff. Mochten er nog luitjes zijn rond dat lvl, voeg mij maar toe.
JaJa_jr86
JaJa_jr86
Iemand zin om wat Level 20+ missies te doen op de PS4? PSNID: Redlizardz.
Ai ai ai.. wat speelt die Covert SRS lekker, vraag mij af of de andere snipers net zo goed zijn. Maar damn, headshot naar headshot.. en ondertussen een nieuwe (blauwe) lightweight M4 gevonden als backup wapen.
Ook weer even in mijn 1tje de DZ in gegaan, ben nu level 13 en DZ rank 6.. zat gewoon in het eerste deel, maar damn wat een hectiek. Ik had wat NPC's neergeknalt en had loot, dus ik ging extracten. Er liepen letterlijk 15 man in die exactraction zone ofzo. En dan begon er iemand met schieten and all hell broke lose
Uiteindelijk wel 3x wat items kunnen extracten, niks echt bruikbaars maar goed waren ook maar groene items.
Wel op een gegeven moment toen ik een hele horde NPC's onder vuur nam met mijn m4 Rogue gegaan omdat iemand mijn LoF doorkuisde en ik raakte hem
toen iedereen op mij natuurlijk
gelukkig had ik qua items niks meer bij.. maar wel beetje jammer
Ook weer even in mijn 1tje de DZ in gegaan, ben nu level 13 en DZ rank 6.. zat gewoon in het eerste deel, maar damn wat een hectiek. Ik had wat NPC's neergeknalt en had loot, dus ik ging extracten. Er liepen letterlijk 15 man in die exactraction zone ofzo. En dan begon er iemand met schieten and all hell broke lose
Uiteindelijk wel 3x wat items kunnen extracten, niks echt bruikbaars maar goed waren ook maar groene items.
Wel op een gegeven moment toen ik een hele horde NPC's onder vuur nam met mijn m4 Rogue gegaan omdat iemand mijn LoF doorkuisde en ik raakte hem

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Ik vermaak me enorm met de game tot op heden.
Kan er enorm van genieten om gewoon rond te lopen door de verlaten straten op zoek loot.
Gisteren voor het eerst de dark zone in gegaan en wat mensen geholpen om loot te extracten, blijft toch spannend of iemand je ineens gaat beschieten als je maar alleen bent!
Kan er enorm van genieten om gewoon rond te lopen door de verlaten straten op zoek loot.
Gisteren voor het eerst de dark zone in gegaan en wat mensen geholpen om loot te extracten, blijft toch spannend of iemand je ineens gaat beschieten als je maar alleen bent!
Wat hebben hogere level wapens nou precies voor voordeel als bijvoorbeeld de dps van die hogere level lager is.
Als voorbeeld, stel ik heb een level 8 ak74 met 2000 dps, en een level 9 met 1500 ofzo, heeft dat level 9 wapen dan nog een bepaald voordeel?
Als voorbeeld, stel ik heb een level 8 ak74 met 2000 dps, en een level 9 met 1500 ofzo, heeft dat level 9 wapen dan nog een bepaald voordeel?
[ Voor 39% gewijzigd door DarkElement op 16-03-2016 20:36 ]
Als DPS / DMG/ RoF / alle stats lager zijn.. dan helemaal niksDarkElement schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:35:
Wat hebben hogere level wapens nou precies voor voordeel als bijvoorbeeld de dps van die hogere level lager is.
Maar let ook op je mods enzo.. op mijn nieuwe m4 was de totale DPS b.v. maar 200 hoger ofzo dan mijn huidige.. maar toen ik alle mods had overgezet was dat ineens 800 hoger..
Ik heb er 22 uur erop zitten, maar het is nu al mijn favoriete spel. Misschien mogen de side missions wel wat minder XP opleveren, want ik kreeg zomaar 5000XP omdat ik van safehouse naar safehouse quick-travelde.
Daarom kijk ik meestal naar de DMG van een wapen. Let hierbij wel op wapentypes. Shotguns zijn bijv. niet te vergelijken met assault riflesTgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:37:
[...]
Als DPS / DMG/ RoF / alle stats lager zijn.. dan helemaal niks
Maar let ook op je mods enzo.. op mijn nieuwe m4 was de totale DPS b.v. maar 200 hoger ofzo dan mijn huidige.. maar toen ik alle mods had overgezet was dat ineens 800 hoger..
Ik heb level 30 kunnen halen door alleen de encounters en side missions te spelen, dus je kan voorlopig je lol op hahaBiaggioLuciano schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:51:
Ik heb er 22 uur erop zitten, maar het is nu al mijn favoriete spel. Misschien mogen de side missions wel wat minder XP opleveren, want ik kreeg zomaar 5000XP omdat ik van safehouse naar safehouse quick-travelde.
Ik ben ook lvl 21zz terwijl ik in het 16/19 lvl gebied rond loop.. Leuk als je vannalles tegenkomt tijdens het lopen..
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik pluk mijn teammeates uit de matchmaking of de straten van new york in de dark zone, de meeste doen gewoon vriendelijk tegen je en sturen friend requests. Laats met een vreemde gast geteamd en hadden we de headset aan, maar zaten we niet in een party, gingen we afspreken om iemand te killen die 4 levels hoger zat dan ons, wij beginnen te schieten, schiet die meneer ons met gemak in 1x neer. Krijg ik een berichtje gestuurd van hem dat meneer ons heel de tijd kon horen haha.
Werk die ingame chat een beetje dan? Tot nu toe alleen met mede tweakers in een party gezeten, werkt uiteraard ook goed natuurlijk.
Man man wat een hectische game trouwens schitterend, letterlijk en figuurlijk wat er allemaal op je afkomt soms haha, eerder vanavond met wat mede tweakers moest ik er helaas uitstappen voor de missie was gehaald maar wat ging het erop
Man man wat een hectische game trouwens schitterend, letterlijk en figuurlijk wat er allemaal op je afkomt soms haha, eerder vanavond met wat mede tweakers moest ik er helaas uitstappen voor de missie was gehaald maar wat ging het erop
Was een leuke avond. Met wat mensen van hier samen gespeeld. Erg gezellig en gelachen. Gewoon relaxed gespeeld.Sipio schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:23:
Werk die ingame chat een beetje dan? Tot nu toe alleen met mede tweakers in een party gezeten, werkt uiteraard ook goed natuurlijk.
Oh, Sipio, die op een gegeven moment weg moest bij die boss..jeff, of hoe die boss ook heette.. Het is gelukt hoor
[ Voor 52% gewijzigd door Just_A_User op 16-03-2016 23:02 ]
Och ja, je moet toch wat he.
Ingame chat gebruik ik altijd met mijn broer. Vind ik fijner werken dan de party. Het is namelijk zo dat als je in een party zit de andere je niet kunne horen. Als je niet in een party zit kan iedereen je horen. Andere spelers als ze in de buurt zijn en teamleden kun je uiteraard over de gehele map horen. Ik vind dus de ingame chat beter werken dan de partySipio schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:23:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Het vreemde is dat ik gewoon dat eenvoudige oortje gebruik dat bij de PS4 geleverd werd en ik heb niet de indruk dat ik niet verstaanbaar ben...Sipio schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 22:23:
Het was zeker een leuke avond.Just_A_User schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 23:00:
[...]
Was een leuke avond. Met wat mensen van hier samen gespeeld. Erg gezellig en gelachen. Gewoon relaxed gespeeld.
Oh, Sipio, die op een gegeven moment weg moest bij die boss..jeff, of hoe die boss ook heette.. Het is gelukt hoor
Fat Joe Ferro met zijn flamegrill is uiteindelijk neer gegaan, maar achteraf bezien had ik wellicht toch beter iets moeten doorlevelen en iets betere equipment, want tegen die level 10 regulars had ik eigenlijk al erg lastig (zelf was ik level 5 / 6). Met het afronden van de missie wel direct 2 levels omhoog naar level 8 en een Trophy...
Beken maar gewoon dat het allemaal om die Trophy ging dat we deze missie bleven spelen.
Vanavond ga ik in ieder geval eerst Paul Rhodes proberen te bevrijden, want dan speel ik de Tech Wing vrij en kan ik ook turrets neergooien. Daarmee kan ik mijn bijdrage aan een groep aanzienlijk verbeteren.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2016 08:10 . Reden: wel je zinnen afmaken... :P ]
Enkele tips:
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Dit gaat zeker niet altijd op. Sommige wapens in de game hebben misschien een lagere dps, maar de weapon talents kunnen buiten dps een enorm voordeel opleveren tijdens het spelen, ik heb bijvoorbeeld een talent op mijn M1A die me 23.5% extra headshot dmg geeft, wat vaak toch opweegt tegen een wat lagere dps.TgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:37:
[...]
Als DPS / DMG/ RoF / alle stats lager zijn.. dan helemaal niks
Fat Joe Ferro idd man man
wat een barbecue, maar ik heb hem nog niet plat omdat ik er eerder uit moest helaas, komt nog wel.
Die turret is idd fijn om erbij te hebben, ik ben zelf niet bepaald 1 richting op gegaan met het uitbreiden van de Base maar ik spaar nu ff door totdat ik sowieso de 1000 punten upgrades kan unlocken.
Was te ongeduldig in het begin en had er eerst wat van 200 gedaan.
Die turret is idd fijn om erbij te hebben, ik ben zelf niet bepaald 1 richting op gegaan met het uitbreiden van de Base maar ik spaar nu ff door totdat ik sowieso de 1000 punten upgrades kan unlocken.
Fat Joe is inderdaad een vervelend mannetje, Ik ben toen meteen naar boven gevlucht, en ben daar rondjes gaan lopen met mn broer. de ene keer pakte ik hem va achter de andere keer hij. Duurt even maar dan heb je ook wat.Sipio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:17:
Fat Joe Ferro idd man manwat een barbecue, maar ik heb hem nog niet plat omdat ik er eerder uit moest helaas, komt nog wel.
De L1+R1 skill is dat toch? Nice!Sipio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:17:
Fat Joe Ferro idd man manwat een barbecue, maar ik heb hem nog niet plat omdat ik er eerder uit moest helaas, komt nog wel.
Merk wel dat ik qua skills nu meer en meer richting medic met sticky bomb aan het gaan ben
PSN: Bellerophon-
Yes, een heerlijke sniper inderdaad maar sinds ik de Socom M1A 16 heb wil ik geen andere meer.TgR_KILLER schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:56:
Ai ai ai.. wat speelt die Covert SRS lekker, vraag mij af of de andere snipers net zo goed zijn. Maar damn, headshot naar headshot.. en ondertussen een nieuwe (blauwe) lightweight M4 gevonden als backup wapen.
Iets lagere DMG maar 12x hogere RPM en 10 bullet magazine.
Zoo eindelijk spel binnen gekregen gisteren! en natuurlijk gelijk geïnstalleerd.
Uurtje gespeeld bevalt me wel, alleen miste ik toch het samenspel met headset.
Dus als iemand zin heeft om vanavond paar missies te doen. hou ik me aanbevolen.
Uurtje gespeeld bevalt me wel, alleen miste ik toch het samenspel met headset.
Dus als iemand zin heeft om vanavond paar missies te doen. hou ik me aanbevolen.
is er ook een pagina waar informatie opstaat over het Craften? en het Kalibreren van je gear?
liefst in het nederlands, maar dat zal er wel niet zijn. Ik kom snap er iniedergeval vrij weinig van.
liefst in het nederlands, maar dat zal er wel niet zijn. Ik kom snap er iniedergeval vrij weinig van.

Voor alle Tweakers die nog niet de Agent Origins outfits hebben, hier even een snelle simpele guide. Let op: Ik heb dit voor de PC versie gedaan. Ik durf niet te zeggen of deze zelfde manier ook werkt voor de consoles. Van wat ik gelezen heb is dat wel het geval, maar dat moet je even testen
1. Download TunnelBear VPN: https://www.tunnelbear.com/download
2. Maak een account, verify je e-mail en login. Zet vervolgens een VPN aan naar de United States.
3. Open in je favo browser een 'incognito venster' en test voor de zekerheid even of het goed gaat, door naar https://www.whatismyip.com/ te gaan. Staat daar dat je vanuit de US aan het surfen bent, dan werkt je VPN goed
4. Ga nu in je incognito venster naar www.uplay.com en maak een account aan. Voor je eigen gemak zou ik een 10 Minute Mail gebruiken via http://www.10minutemail.com
5. Ga vervolgens naar http://tomclancy-thedivis...game/en-us/agent-origins/ toe.
6. Kies je gewenste platform en klik op volgende. Log nu in met je vers aangemaakte US Uplay account. In het volgende scherm moet je de code 'AGENTORIGINS' invullen (zonder quotes uiteraard) en vervolgens doorklikken. Als het goed is krijg je nu een code die lijkt op bijvoorbeeld: ULLW-HQRJ-MFRL-BNCC.
7. Open je Uplay applicatie waar je gewoon met je normale account op ingelogd bent en voer die betreffende code in als 'Product activatie'. En voila!
8. Geniet van je 4 extra outfits in The Division
Wat wil je precies weten? Ik gok zomaar dat er zat mensen hier zijn die je graag helpenbenjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:55:
is er ook een pagina waar informatie opstaat over het Craften? en het Kalibreren van je gear?
Hoe zit het met iedereen zijn crafting (lvl30)? Heeft iemand al leuke/imba rolls gehad op wapens of gear?
RNGesus heeft me gister een Vector gegeven met 9k base dmg en de volgende talents:
Hier een lijst van de mogelijke weapon talents: https://www.reddit.com/r/..._possible_weapon_talents/
- Vicious: Critical hit chance is increased by 15% while at full health.
- Unforgiving: Missing health segments increases your damage by 9,5%. second segment = 25%
- Deadly: Critical hit damage is increased by 18%.
Hier een lijst van de mogelijke weapon talents: https://www.reddit.com/r/..._possible_weapon_talents/
[ Voor 11% gewijzigd door Irrival op 17-03-2016 09:04 ]
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Gister voor het eerst even (op lvl 10) de DarkRoom Zone in geweest. Was erg spannend, en leverde ook wat op. Heb maar een paar bruikbare blauwtjes, maar mijn stats zijn er behoorlijk op vooruit gegaan.
Wat ik wel echt een enorme downer vind als een andere R-TARD in DERP-mode voor jouw line-of-fire springt dan ben ik ineens rogue en kan ik ongestraft worden neergeknald.
Wat ook flauw is, is toen ik deze zelfde persoon wilde terugpakken, en ik hem 3x in zijn face raakte met een sniper, en dat er vervolgens maar 30% HP af ging. Vervolgens draait hij zich om en flop ik dood neer door een beetje random spray-werk.
(Zou dat alleen al komen omdat hij lvl 14 was en in toen 11, maakt dat zo'n verschil?)
Wat ik wel echt een enorme downer vind als een andere R-TARD in DERP-mode voor jouw line-of-fire springt dan ben ik ineens rogue en kan ik ongestraft worden neergeknald.
Wat ook flauw is, is toen ik deze zelfde persoon wilde terugpakken, en ik hem 3x in zijn face raakte met een sniper, en dat er vervolgens maar 30% HP af ging. Vervolgens draait hij zich om en flop ik dood neer door een beetje random spray-werk.
(Zou dat alleen al komen omdat hij lvl 14 was en in toen 11, maakt dat zo'n verschil?)
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Uh, je hebt gear van een andere speler gekregen? Hoe doe je dit? Dacht dat er geen loottrade was?Irrival schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:04:
Hoe zit het met iedereen zijn crafting (lvl30)? Heeft iemand al leuke/imba rolls gehad op wapens of gear?
RNGesus heeft me gister een Vector gegeven met 9k base dmg en de volgende talents:
Na het finetunen van mijn gear kom ik nu uit op 130k dps, 77k health en 14k skillpower
- Unforgiving: Missing health segments increases your damage by 9,5%. second segment = 25%
Wat zou je graag willen weten? Voor mij is het tot dusver een trail and error geweestbenjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:55:
Je dacht het goed! Er zit inderdaad nog geen loottrading in. RNGesus = Random Number Generating JesusNivali schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Uh, je hebt gear van een andere speler gekregen? Hoe doe je dit? Dacht dat er geen loottrade was?
[ Voor 29% gewijzigd door Irrival op 17-03-2016 09:07 ]
The.Sticky schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:03:
[afbeelding]
Voor alle Tweakers die nog niet de Agent Origins outfits hebben, hier even een snelle simpele guide. Let op: Ik heb dit voor de PC versie gedaan. Ik durf niet te zeggen of deze zelfde manier ook werkt voor de consoles. Van wat ik gelezen heb is dat wel het geval, maar dat moet je even testen
2. Maak een account, verify je e-mail en login. Zet vervolgens een VPN aan naar de United States.
3. Open in je favo browser een 'incognito venster' en test voor de zekerheid even of het goed gaat, door naar https://www.whatismyip.com/ te gaan. Staat daar dat je vanuit de US aan het surfen bent, dan werkt je VPN goed
4. Ga nu in je incognito venster naar www.uplay.com en maak een account aan. Voor je eigen gemak zou ik een 10 Minute Mail gebruiken via http://www.10minutemail.com
5. Ga vervolgens naar http://tomclancy-thedivis...game/en-us/agent-origins/ toe.
6. Kies je gewenste platform en klik op volgende. Log nu in met je vers aangemaakte US Uplay account. In het volgende scherm moet je de code 'AGENTORIGINS' invullen (zonder quotes uiteraard) en vervolgens doorklikken. Als het goed is krijg je nu een code die lijkt op bijvoorbeeld: ULLW-HQRJ-MFRL-BNCC.
7. Open je Uplay applicatie waar je gewoon met je normale account op ingelogd bent en voer die betreffende code in als 'Product activatie'. En voila!
Zat net hetzelfde te denken om te posten maar je bent me voor
Ik heb wat rare problemen:
- medical wing upgrade tutorial side mission gaat niet weg.. wat ik ook doe. Heb die wing op 80% zitten.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
- Dark Zone vendors verkopen opeens alleen DZ LVL 30 spul.. eerst kon ik ook langere lvl gear kopen.. iemand die dit ook heeft (gehad) ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Gisteren mijn nieuwe headset ontvangen, was pas 23.45 thuis en gelukkig was de buurman nog wakker dus kon ik het pakketje in ontvangst nemen. Vannacht opgeladen, en ik kan dus aan de gang. Nu nog even tijd vinden vanavond.
Of morgen..
Irrival schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Wat zou je graag willen weten? Voor mij is het tot dusver een trail and error geweest
[...]
Hoe het allemaal een beetje werkt.Bram98 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:03:
[...]
Wat wil je precies weten? Ik gok zomaar dat er zat mensen hier zijn die je graag helpen
Als ik bijvoorbeeld een Knee pad wil craften, met een Bleuprint, heb ik dan ook een Knee pad nodig?
En het craften is random, ik bedoel de punten + stats die je krijgt? wat je craft is niet altijd beter?
En het kalibreren, hoe en wat kan ik daarmee?
Met het kalibreren van je gear mag je 1 stat omruilen voor een andere. Als je bijvoorbeeld op een paar handschoenen 6% Balistic Shield health hebt maar je gebruikt geen shield. Kun je deze stat 're-rollen' naar bijvoorbeeld Turret damage of Fist Aid Heal. Re-rollen kan met alle stats, maar je kan geen 6% Balistic Shield health 're-rollen' voor extra Stamina.benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:55:
Wanneer je de stat selecteert die je wil vervangen, kun je in een venster rechts zien welke opties je kan krijgen. Het kan een beetje een gokje zijn die je moet durven nemen. Om maar weer het voorbeeld van de 6% Balistic Shield health te pakken. Deze stat kun je omruilen voor zo'n 20 andere stats. Echter krijg je, wanneer je gaat re-rollen, maar een keuze uit 4 verschillende. Dit geldt overigens niet voor Firearms, Stamina en Electronics.
Last but not least, dit gaat altijd gepaard met kosten. Het kalibreren van een paars item kost al snel 15.000 credits. Deze kosten worden hoger, circa 27.000, wanneer je het een 2e keer wil doen (op hetzelfde item natuurlijk).
Verwijderd
Die tutorial blijft bij mij ook aanwezig, terwijl ik em twee keer doorlopen heb.spartacusNLD schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:13:
Ik heb wat rare problemen:
[list]
• medical wing upgrade tutorial side mission gaat niet weg.. wat ik ook doe. Heb die wing op 80% zitten.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Wat voor PvE level ben je? Vanaf een bepaald level / bracket klopt het inderdaad dat je DZ level 30 moet zijn om spullen te kopen. Waarom ze die keuze hebben gemaakt begrijp ik ook niet helemaal, maar het is helaas zo.spartacusNLD schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:13:
Ik heb wat rare problemen:wie kan mij helpen?
- Dark Zone vendors verkopen opeens alleen DZ LVL 30 spul.. eerst kon ik ook langere lvl gear kopen.. iemand die dit ook heeft (gehad) ?
Wat ik zelf heb gedaan met een collega van me, is je PvE level stoppen op een punt dat je de hoogste level bent in een DZ bracket (dus bijvoorbeeld level 19 of 24). Dan eerst een flinke tijd in de DZ besteden om je DZ level naar 30 te halen en tevens wat fijne gear en materials te verzamelen.
Hetzelfde 'probleem' geldt namelijk ook als je PvE level 30 wordt, dan zijn alle DZ funds aankopen ineens op DZ level 50 gebonden als ik me niet vergis.
Heb gisteren allereerst de medical wing geunlockt,ga vanavond ook voor de tech wing. Misschien samen doen? Ben tegen 19u online, maar nog wel maar lvl 6 dacht ik.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:02:
[...]
Vanavond ga ik in ieder geval eerst Paul Rhodes proberen te bevrijden, want dan speel ik de Tech Wing vrij en kan ik ook turrets neergooien. Daarmee kan ik mijn bijdrage aan een groep aanzienlijk verbeteren.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Gisteren een tijd met een mede-tweaker (Blueman) wat missies gedaan op de PC, erg tof! We wilden nog even The Dark Zone in, alleen is hij level 16 en ik level 12 (op dat moment).
Laatst had ik gelezen dat er een optie is dat degene met het laagste level (ik dus) ergens moet aanvinken (of accepteren) dat hij vijanden tegenkomt die hoger zijn dan hem. Alleen ik kon nergens deze optie vinden. Dus toen hebben we nog maar een aantal missies gedaan, ook niet erg.
Wat heb ik over het hoofd gezien of deed ik fout?
Laatst had ik gelezen dat er een optie is dat degene met het laagste level (ik dus) ergens moet aanvinken (of accepteren) dat hij vijanden tegenkomt die hoger zijn dan hem. Alleen ik kon nergens deze optie vinden. Dus toen hebben we nog maar een aantal missies gedaan, ook niet erg.
PSN: Curvaa_
Maat van me had dit op zijn vector:Irrival schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:04:
Na het finetunen van mijn gear kom ik nu uit op 130k dps, 77k health en 14k skillpower
+25 crit (dmg of chance heeft die niet gezegd)
10.8k DMG
Talent 1: 18% armor destruction.
Talent 2: 24% headshot dmg.
Talent 3: 13% faster reload.
Zonder mods 80k dps en met mods kwam die op 150k dps uit.
Weet zijn firearms/health niet precies maar die talent rol alleen als is lekker
De stats die je krijgt met het craften is altijd random. Je hebt geen knee pad nodig om een knee pad te craften. Alleen de benodige de materials.benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:14:
Als ik bijvoorbeeld een Knee pad wil craften, met een Bleuprint, heb ik dan ook een Knee pad nodig?
En het craften is random, ik bedoel de punten + stats die je krijgt? wat je craft is niet altijd beter?
Als je een item selecteert die je wil maken kun je, volgens mij, links onderin zien welke materials je nodig bent. Bijvoorbeeld 14x Blauwe Electronics en 4x Blauwe Fabric.
Als je het items besluit te maken krijg je, zoals gezegd, random stats. Dit kan goed uitpakken, maar ook totaal verkeerd
Ben nu lvl 21 geworden maar ik loop nog rond in het 17-18 gebied, in combinatie met mijn huidige wapen is bijna alles te 2shotten 
Ik doe verder alles deconstructen, maar heb nog niets gecraft. Zou dat wel al nuttig zijn op een lager lvl?
Ik doe verder alles deconstructen, maar heb nog niets gecraft. Zou dat wel al nuttig zijn op een lager lvl?
Je zat niet in dezelfde bracket..Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:22:
Gisteren een tijd met een mede-tweaker (Blueman) wat missies gedaan op de PC, erg tof! We wilden nog even The Dark Zone in, alleen is hij level 16 en ik level 12 (op dat moment).
Levels buiten de DZ tellen.
Hij zat in bracket 10-15 en jij 16-20 dus zie je elkaar wel op map maar niet in de DZ omdat je in ander bracket zit met je level..
In mijn ogen niet. Wapen heb je binnen no time weer vervangen door iets anders dus ik heb altijd mijn mats bijgehouden en later om gezet naar hogere zodat ik er high-end gear mee zou kunnen craften.shoombak schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:24:
Via group management kun je ervoor kiezen om iemand in een hogere level bracket te joinen.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:22:
Nu rest mij nog één vraag. Het is duur, en je weet niet wat krijgt. Wat is hier dan het nut van?RoeKoe schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:15:
[...]
Met het kalibreren van je gear mag je 1 stat omruilen voor een andere. Als je bijvoorbeeld op een paar handschoenen 6% Balistic Shield health hebt maar je gebruikt geen shield. Kun je deze stat 're-rollen' naar bijvoorbeeld Turret damage of Fist Aid Heal. Re-rollen kan met alle stats, maar je kan geen 6% Balistic Shield health 're-rollen' voor extra Stamina.
Wanneer je de stat selecteert die je wil vervangen, kun je in een venster rechts zien welke opties je kan krijgen. Het kan een beetje een gokje zijn die je moet durven nemen. Om maar weer het voorbeeld van de 6% Balistic Shield health te pakken. Deze stat kun je omruilen voor zo'n 20 andere stats. Echter krijg je, wanneer je gaat re-rollen, maar een keuze uit 4 verschillende. Dit geldt overigens niet voor Firearms, Stamina en Electronics.
Last but not least, dit gaat altijd gepaard met kosten. Het kalibreren van een paars item kost al snel 15.000 credits. Deze kosten worden hoger, circa 27.000, wanneer je het een 2e keer wil doen (op hetzelfde item natuurlijk).
of zie ik het niet goed?
En dan moet hij (degene met een hoger level) de groupleader zijn zeker?Ktenolix schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:29:
[...]
Via group management kun je ervoor kiezen om iemand in een hogere level bracket te joinen.
PSN: Curvaa_
Helaas werkt dit nog steeds niet voor PS4...The.Sticky schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:03:
[afbeelding]
Bij de vorige keer dat je die Agent Origins codes aan kon vragen heb ik ook een code ontvangen via VPN, maar helaas werkte het toen ook niet..

Wellicht vind je straks een gear item dat geweldige stats heeft, alleen de primary attribute is ruk en past niet bij je build. Je bent een firearms/stamina build maar dat geweldige gear item heeft electronics als attribuut. Dit kun je rerollen. Bij attributes heb je volgens mij altijd de garantie dat je een andere attribute uit de lijst met rerolls kunt kiezen.benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Nu rest mij nog één vraag. Het is duur, en je weet niet wat krijgt. Wat is hier dan het nut van?
of zie ik het niet goed?
Ik heb ook laatst mijn gloves gererolled, aangezien het me extra shotgun damage gaf, maar ik wilde marksman rifle damage. Reroll -> kans op gewenste stat.
Volgens mij maakt dit niet uit. Heb dit overigens nog niet zelf geprobeerd, maar zal het eens uitproberen.Curva schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:31:
[...]
En dan moet hij (degene met een hoger level) de groupleader zijn zeker?
Klopt, maar je krijg de keuze uit 4 verschillende stats. Kans dat er 1 voor je bij zit is redelijk aanwezig.benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:30:
[...]
Nu rest mij nog één vraag. Het is duur, en je weet niet wat krijgt. Wat is hier dan het nut van?
of zie ik het niet goed?
Ik heb het tot nu tot alleen gebruikt om mijn weapon talents actief te krijgen. Ik had een shitload aan stamina en te weinig in firearms.. heb toen op 2 items de stamina stat omgeruild voor firearms, waardoor mijn weapon talents dus actief zijn
Kijk dit filmpje en je snapt het:benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:30:
[...]
of zie ik het niet goed?
Zo zet je het wel erg zwart/wit neerbenjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:30:
[...]
of zie ik het niet goed?
Het voordeel van crafting zit in het feit dat je specifieke items kan craften die je set volledig afmaken. Zo kan je bij de phoenix vendor bijvoorbeeld een "Firearms chest blueprint" halen. Dan weet je in ieder geval dat je een chest met firearms stat krijgt, de andere stats worden willekeurig gekozen (denk aan crit chance, crit dmg, armor, health, resistance, etc..).
Om de code op PS4 te kunnen gebruiken moet je het spel op een US account hebben. Je vraagt immers een US code aan en die kan je dus niet gebruiken op een EU PSN account. Zelfde geldt voor eventuele DLC/Season pass, deze moet je kopen in dezelfde account waarop je het spel hebt gekocht (digitaal). Een digitale NL versie kan je dus niet matchen met een USA season pass.clockw1ze schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:31:
[...]
Helaas werkt dit nog steeds niet voor PS4...
Bij de vorige keer dat je die Agent Origins codes aan kon vragen heb ik ook een code ontvangen via VPN, maar helaas werkte het toen ook niet..
De code werkt overigens wel op een Zuid Amerikaans account, dus ik heb netjes m'n code kunnen gebruiken aangezien ik het spel op m'n Braziliaanse account heb gekocht.
https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
Wij hadden de laatste ronde geluk. Fat Joe vierde zijn eigen feestje op één van de lager gelegen verdiepingen. Daardoor konden we zijn buddies één voor één naar boven de trap op lokken dan wel van bovenaf neermaaien.Swaxie schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:22:
[...]
Fat Joe is inderdaad een vervelend mannetje, Ik ben toen meteen naar boven gevlucht, en ben daar rondjes gaan lopen met mn broer. de ene keer pakte ik hem va achter de andere keer hij. Duurt even maar dan heb je ook wat.
Er volgde ook nog een tweede wave aan vijanden, waardoor we even het vermoeden hadden dat we met een mogelijk oneindige wave te maken hadden, maar gelukkig was dat niet het geval. Uiteindelijk was het 3 tegen 1 en hoewel door een dikke pantser heen moesten, ging dat redelijk gemakkelijk ondanks de lagere levels.
Prima idee. Ik weet alleen niet of ik kan.Thrace Grumble schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:19:
[...]
Heb gisteren allereerst de medical wing geunlockt,ga vanavond ook voor de tech wing. Misschien samen doen? Ben tegen 19u online, maar nog wel maar lvl 6 dacht ik.
Correct, je was prima verstaanbaar.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:02:
[...]
Het vreemde is dat ik gewoon dat eenvoudige oortje gebruik dat bij de PS4 geleverd werd en ik heb niet de indruk dat ik niet verstaanbaar ben...
Crap, idd, het was de Trophy die me dreef, you got meHet was zeker een leuke avond.
Fat Joe Ferro met zijn flamegrill is uiteindelijk neer gegaan, maar achteraf bezien had ik wellicht toch beter iets moeten doorlevelen en iets betere equipment, want tegen die level 10 regulars had ik eigenlijk al erg lastig (zelf was ik level 5 / 6). Met het afronden van de missie wel direct 2 levels omhoog naar level 8 en een Trophy...
Beken maar gewoon dat het allemaal om die Trophy ging dat we deze missie bleven spelen.
Als ik vanavond tijd heb loop ik wel met je mee, want ik moet die Tech wing ook nog en die turret is echt een goed middel. Ik ben in de sessie van gisteren in ieder geval van level 6 naar level 9 gegaan. Joe Ferro leverde me 38.000+ XP op, en toen ging het hard.
Kan dit wel? een oneindige wave?Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:55:
Er volgde ook nog een tweede wave aan vijanden, waardoor we even het vermoeden hadden dat we met een mogelijk oneindige wave te maken hadden, maar gelukkig was dat niet het geval. Uiteindelijk was het 3 tegen 1 en hoewel door een dikke pantser heen moesten, ging dat redelijk gemakkelijk ondanks de lagere levels
plus de meeste wapens en gear zijn niet heel boeiend, helemaal als je hoger lvl hebt. De paarse die je krijgt bij alle sidemissies te hebben gedaan in een aantal gebieden, zijn nog wel ok, vooral de aug is prima ding voor een tijdje en niet super veel mats voor nodig.shoombak schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:24:
Ben nu lvl 21 geworden maar ik loop nog rond in het 17-18 gebied, in combinatie met mijn huidige wapen is bijna alles te 2shotten
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Gister wel dikke bug.
Dacht ik ga eens een sniper rifle proberen. Scope erop. 1x zoomen werkte goed bij de basis. Dus loop naar groepje npc's toe om daarop te testen. Werkt het hele zoomen niet meer. Voor elk ander wapen ook niet. Moest ik terug naar de inventory, wapen mod, switchen tussen scope 2 en weer terug naar 1. Kon ik weer zoomen. Maar ook maar weer 1x.
Toen maar andere scope gekozen en daarmee werkte het wel goed. Super vaag en irritant.
Dacht ik ga eens een sniper rifle proberen. Scope erop. 1x zoomen werkte goed bij de basis. Dus loop naar groepje npc's toe om daarop te testen. Werkt het hele zoomen niet meer. Voor elk ander wapen ook niet. Moest ik terug naar de inventory, wapen mod, switchen tussen scope 2 en weer terug naar 1. Kon ik weer zoomen. Maar ook maar weer 1x.
Toen maar andere scope gekozen en daarmee werkte het wel goed. Super vaag en irritant.
Verwijderd
Hopelijk kan ik dan spelen. Ik heb al 2 medestanders dan.Just_A_User schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:00:
[...]
Correct, je was prima verstaanbaar.
[...]
Crap, idd, het was de Trophy die me dreef, you got me![]()
Als ik vanavond tijd heb loop ik wel met je mee, want ik moet die Tech wing ook nog en die turret is echt een goed middel. Ik ben in de sessie van gisteren in ieder geval van level 6 naar level 9 gegaan. Joe Ferro leverde me 38.000+ XP op, en toen ging het hard.
Misschien niet helemaal correct verwoord, want ik bedoelde eigenlijk dat er met het verslaan van een wave weer een volgende komt. Dit proces had zich in theorie kunnen herhalen, waardoor je genoodzaakt werd Joe Ferro in aanwezigheid van enkele kornuiten moest proberen te verslaan. Gelukkig was de tweede wave tevens de laatste.
lol IGN geeft the division een 6.7, je merkt wel vaker dat ze van games geen kaas van hebben gegeten.
Hebben meer mensen hier last van blueprints die per persoon ineens 2k damage verschillen?
Ik heb een vector 45 blueprint tot 8800 en maat van mij craft er ineens 1 van boven de 10k.
Daarnaast heb ik hele tijd dat ik bijvoorbeeld nieuwe knee pads heb gekregen. Selecteer ik die en zie mijn dps en health omhoog gaan. Equip ik die... veranderd er niks of gaat het omlaag.. Selecteer ik dan vervolgens mijn oude weer. Zegt die ineens dat die beter is..
Ik snap daar helemaal niks van op het moment.
Ik heb een vector 45 blueprint tot 8800 en maat van mij craft er ineens 1 van boven de 10k.
Daarnaast heb ik hele tijd dat ik bijvoorbeeld nieuwe knee pads heb gekregen. Selecteer ik die en zie mijn dps en health omhoog gaan. Equip ik die... veranderd er niks of gaat het omlaag.. Selecteer ik dan vervolgens mijn oude weer. Zegt die ineens dat die beter is..
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Ik kan niet beslissen wat ik nou bij die special gear vendor wil hebben!
Heb al een gouden SMG drop in de darkzone gehad maar uiteindelijk wil ik een sniper + AR met daarbij primair focus op damage en secondair op health. Helaas nu geen passives van het wapen actief omdat ik 300 stamina te kort kom.
Iemand tips? Welke gouden AR is bijv het best? En een gouden sniper heb ik helemaal nog niet gezien, ook een clangenoot van me is al dagen de DZ aan het campen voor een dergelijke drop.
Verder nog de vraag welk level van een 2e poppetje ideaal is voor crafting items farm? Eerst hoorde ik level 3, maar nu zijn er ook mensen die level 6 roepen omdat je dan ook electronics en tools kan doen en omdat het goedkoper schijnt te zijn.
Heb al een gouden SMG drop in de darkzone gehad maar uiteindelijk wil ik een sniper + AR met daarbij primair focus op damage en secondair op health. Helaas nu geen passives van het wapen actief omdat ik 300 stamina te kort kom.
Iemand tips? Welke gouden AR is bijv het best? En een gouden sniper heb ik helemaal nog niet gezien, ook een clangenoot van me is al dagen de DZ aan het campen voor een dergelijke drop.
Verder nog de vraag welk level van een 2e poppetje ideaal is voor crafting items farm? Eerst hoorde ik level 3, maar nu zijn er ook mensen die level 6 roepen omdat je dan ook electronics en tools kan doen en omdat het goedkoper schijnt te zijn.
Als je de missies niet zo belangrijk vindt en vooral wil levelen kan je ook een lvl 30 vragen om er even door te raggen waar jij achter aan loopt. Zover ik weet krijg jij volle exp en de missies zelf ga je in de toekomst toch nog wel eens op (try)hard niveau spelen.Just_A_User schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:00:Joe Ferro leverde me 38.000+ XP op, en toen ging het hard.
Er is soms een bug met de stats. De stats blijven dan op een bepaald getal staan en geven dus een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Keer opnieuw inloggen doet dan wonderen.Lipst3r schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:37:
Hebben meer mensen hier last van blueprints die per persoon ineens 2k damage verschillen?
Daarnaast heb ik hele tijd dat ik bijvoorbeeld nieuwe knee pads heb gekregen. Selecteer ik die en zie mijn dps en health omhoog gaan. Equip ik die... veranderd er niks of gaat het omlaag.. Selecteer ik dan vervolgens mijn oude weer. Zegt die ineens dat die beter is..![]()
![]()
Dat maar eens proberen. Maar dan ben ik alsnog benieuwd hoe het zit met blueprints van dezelfde vendor en zelde blueprint die zo kunnen verschillen.TheBrut3 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:39:
[...]
Er is soms een bug met de stats. De stats blijven dan op een bepaald getal staan en geven dus een verkeerd beeld van de werkelijkheid. Keer opnieuw inloggen doet dan wonderen.
Zijn firearms zijn waarschijnlijk hoger dan de jouweLipst3r schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:37:
Daarnaast heb ik hele tijd dat ik bijvoorbeeld nieuwe knee pads heb gekregen. Selecteer ik die en zie mijn dps en health omhoog gaan. Equip ik die... veranderd er niks of gaat het omlaag.. Selecteer ik dan vervolgens mijn oude weer. Zegt die ineens dat die beter is..![]()
![]()
Ook heb ik gemerkt dat als je daarna je firearms increased, je je spel opnieuw op moet starten wil je de increase in blueprints zien. Denk dat dit een bugje is dat er nog uit moet.
Ok.. ik zeg patchen die hap danDivineNL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Zijn firearms zijn waarschijnlijk hoger dan de jouwe
Ook heb ik gemerkt dat als je daarna je firearms increased, je je spel opnieuw op moet starten wil je de increase in blueprints zien. Denk dat dit een bugje is dat er nog uit moet.
elke craft heeft een roll op elk van de stats(vergelijkbaar als bij Diablo), deze zal per keer dat je craft dus verschillen.Lipst3r schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:40:
[...]
blueprints van dezelfde vendor en zelde blueprint die zo kunnen verschillen.
voorbeeld
blauwe SCAR blueprint kan 8000-10000 dmg per schot doen, eerste craft is 9223, volgende kan zo zomaar 8024 zijn. Zelfde mats, zelfde blueprint
Testspecialist
Op de blueprints staan waarden waar tussen het item gaat zitten. Bijv ergens tussen de 8k en 10k damage per schot of ergens tussen de 400 en 500 electronics. Dit zijn allemaal random rolls.Lipst3r schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:40:
Dat maar eens proberen. Maar dan ben ik alsnog benieuwd hoe het zit met blueprints van dezelfde vendor en zelde blueprint die zo kunnen verschillen.
Verder kijkt de game volgens mij ook naar de gear die je aan hebt. Als jij bijv gear hebt met +200 AR damage, dan zal jou item in de basis misschien dezelfde damage doen maar door verrekening met die stats heb jij uiteindelijk toch een hogere base damage en daarom dus ook een hogere DPS. Persoonlijk vind ik het ook maar vaag wanneer de game wel of niet welke berekeningen mee neemt, dit had een heel stuk duidelijker mogen zijn!
Ja dat begrijp ik maar zijn blueprint gaat bijv. van 9 tot 11k.. en die van mij 7 tot 9kini schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:43:
[...]
elke craft heeft een roll op elk van de stats(vergelijkbaar als bij Diablo), deze zal per keer dat je craft dus verschillen.
voorbeeld
blauwe SCAR blueprint kan 8000-10000 dmg per schot doen, eerste craft is 9223, volgende kan zo zomaar 8024 zijn. Zelfde mats, zelfde blueprint
Beter zijn gecrafte items of de blueprints in de basis het zelfde. ipv dat ze meeveranderen met je gear
[ Voor 7% gewijzigd door FlyLight3r op 17-03-2016 11:50 ]
Zo nu full paars, vanavond opzoek naar de eerste exotic (gele)
Viel me op dat er in lvl bracket 30 meer roque agents waren ten opzichte van de low levels.
Zijn gisteren een paar keer aangevallen door roques tijdens het extracten of tijdens het rond rennen door de DZ.
Aanvallen allemaal met succes afgeslagen en de roque's huilend achter gelaten.
Als je op de PS4 in een party chat zit, hoor je dan andere agents in de game wel praten als je ze tegenkomt, of verhindert je party chat dit?
Viel me op dat er in lvl bracket 30 meer roque agents waren ten opzichte van de low levels.
Zijn gisteren een paar keer aangevallen door roques tijdens het extracten of tijdens het rond rennen door de DZ.
Als je op de PS4 in een party chat zit, hoor je dan andere agents in de game wel praten als je ze tegenkomt, of verhindert je party chat dit?
Je kunt de proximity chat nog wel gewoon horen.Griffx schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:50:
Zo nu full paars, vanavond opzoek naar de eerste exotic (gele)
Het cijfer is prima onderbouwd en ondanks dat het een prima game is vind ik het cijfer wel terecht.Nieuwevolger schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:31:
lol IGN geeft the division een 6.7, je merkt wel vaker dat ze van games geen kaas van hebben gegeten.
Het is (met uitzondering van de main missies) herhaling op herhaling. Boss fights zijn niet interresant en de end game moet nog beter uitgewerkt worden. Gezien de huidige staat van de game is een 6.7 een reëel cijfer
Ik ben zelf lvl 13 nu, maar kwam gisteren in de LVL 13/DZ01 aardig wat rogues tegen toch. Ook rogues van een level of 8/9. Die watjes durfde ons niks te maken toen we op de extraction stonden te wachten haha.Griffx schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:50:
Dus mede door de herhaling in het spel is een 6.7 terecht? Far Cry Primal heeft een 8.7 gescoord en daar wordt de franchise al jaren uitgemolken.belfrink schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Het cijfer is prima onderbouwd en ondanks dat het een prima game is vind ik het cijfer wel terecht.
Het is (met uitzondering van de main missies) herhaling op herhaling. Boss fights zijn niet interresant en de end game moet nog beter uitgewerkt worden. Gezien de huidige staat van de game is een 6.7 een reëel cijfer
De missies hebben inderdaad allemaal dezelfde opzet, maar met een team vind ik ze allemaal intressant en in de wereld zit super veel detail. Plus de rpg elementen zijn goed, vind een 7- magertjes, aangezien het grootse deel van dat cijfer gebaseert is op het magere late game content.belfrink schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Het cijfer is prima onderbouwd en ondanks dat het een prima game is vind ik het cijfer wel terecht.
Verwijderd
Ik zou me er niet druk over maken. Gewoon genieten van het spel, want dat deed je toch ook voordat je die recensie had gelezen? Recensies zijn nu eenmaal ten allen tijden subjectief. Niemand die een recensie schrijft zal iedereen tevreden kunnen stellen.Florissant schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:06:
[...]
Dus mede door de herhaling in het spel is een 6.7 terecht? Far Cry Primal heeft een 8.7 gescoord en daar wordt de franchise al jaren uitgemolken.
Al 2? Dat is inclusief ik? Of wat? Wie is de andere? want dan zoeken we er dus nog maar 1 volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:05:
[...]
Hopelijk kan ik dan spelen. Ik heb al 2 medestanders dan.
Dat was inderdaad een gelukje, want als dat wave op wave op wave was geweest hadden we dat nooit gehaald, want joyful Joe Ferro was eigenlijk iets te sterk voor ons. Aan de andere kant, zou die gast niet gewoon mee levelen met het level van de agents die in het team zitten? Oftewel, blijft die moeilijkheid niet altijd zo?Misschien niet helemaal correct verwoord, want ik bedoelde eigenlijk dat er met het verslaan van een wave weer een volgende komt. Dit proces had zich in theorie kunnen herhalen, waardoor je genoodzaakt werd Joe Ferro in aanwezigheid van enkele kornuiten moest proberen te verslaan. Gelukkig was de tweede wave tevens de laatste.
Ik twijfel nog een beetje of ik The Division ga halen.
Het lijkt me een leuk spel, maar vraag me af hoelang dit leuk blijft.
Volgens mij is er veel herhaling, beetje a la Destiny en op een gegeven moment lijkt de uitdaging me weg.
Kan het mis hebben natuurlijk.
Worden er in de toekomst nog dingen toegevoegd of uitgebreid? Of is dat nog niet bekend?
Volgens mij is er veel herhaling, beetje a la Destiny en op een gegeven moment lijkt de uitdaging me weg.
Worden er in de toekomst nog dingen toegevoegd of uitgebreid? Of is dat nog niet bekend?
Het kost wat inderdaad, maar hierdoor kun je met genoeg pogingen precies krijgen wat jij wilt op je items, wat je nodig hebt voor jouw playstyle. Ook zul je zelden items kunnen looten die betere stats hebben dan een goed gekraft/gecalibreerd item.benjamin19 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:30:
[...]
of zie ik het niet goed?
Het gaat om ingame herhalingen, elke zone heeft z'n standaard 10 (of wat) missies die vrijwel identiek aan elkaar zijn, gros van de instance-missies zijn ook zo opgezet en eindigen met 1 of andere boss met overkill aan shield-health.Florissant schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:06:
[...]
Dus mede door de herhaling in het spel is een 6.7 terecht? Far Cry Primal heeft een 8.7 gescoord en daar wordt de franchise al jaren uitgemolken.
Meeste missies en instances die ik nu heb gedaan, waren de bossfights juist dom en simpel opgezet, terwijl die fights ervoor met 3-5 waves van 6 man 10x leuker en uitdagender was.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Had je een pagina of 2 terug gelezen zag je dat ik exact hetzelfde hadPaulus07 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:05:
Gister wel dikke bug.
Heb je voorbeelden van games die je wel leuk vindt blijven? Laat ik het anders zeggen. Ik heb Destiny gekocht toen ik 'mwah' dacht maar ik werd er in korte tijd helemaal gek op. Ik heb het lang gespeeld, maar de lol is er voor nu wel een beetje af. ik heb wel alle uitbreidingen en zo, en daar heb ik allemaal los voor betaald dus ik ben aan Destiny rond de 120 euro kwijt geweest. Was het me absoluut waard.HansAnders07 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:21:
Nu heb ik zonder nadenken The Division gekocht en ik vind het ge-wel-dig. Stel dat het een paar weken leuk blijft, dan is dat toch prima? Of wil jij een game echt maaaaaanden (wat ik met Destiny gedaan heb) willen spelen zonder dat het herhalend wordt? Ik ken daar om eerlijk te zijn geen voorbeelden van.
SinergyX schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:23:
[...]
Het gaat om ingame herhalingen, elke zone heeft z'n standaard 10 (of wat) missies die vrijwel identiek aan elkaar zijn, gros van de instance-missies zijn ook zo opgezet en eindigen met 1 of andere boss met overkill aan shield-health.
Meeste missies en instances die ik nu heb gedaan, waren de bossfights juist dom en simpel opgezet, terwijl die fights ervoor met 3-5 waves van 6 man 10x leuker en uitdagender was.

hoopo wel dat het aangepast gaat worden; want je wordt als een kleuter bij de hand genomen, werkelijk niets is een verrassing:
- gps lijn van objective naar objective
- voice announcer; waarschuwing van mobs
- indicatie op map waar 'verloren' item ligt
- zo linear ... (schijn vrijheid)
vergeet niet; ook world-of-warcraft heeft zich div. malen moeten herontdekken; hoop alleen dat massive dat ook zsm gaat doen
Ergens in dit topic staat een filmpje met wat ze oa het eerste jaar gaan brengen. Genoeg content voor de boeg dus nog.HansAnders07 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:21:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Zonder een al te grote bitch te willen zijn: check de opening post van deze topic. Daar staat zoooo enorm veel informatie voor je, ook over toekomstige perikelen van het spel. Als je die had gelezen, had je deze vraag waarschijnlijk niet hoeven stellenHansAnders07 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:21:
Ik heb ook nog een mooie:
http://i.imgur.com/mL560gJ.webm
[ Voor 10% gewijzigd door Ereaser op 17-03-2016 12:34 ]
Kijk eens in de post direct boven je post, waarin je aangaf dat je die missie ook nog wiltJust_A_User schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:16:
[...]
Al 2? Dat is inclusief ik? Of wat? Wie is de andere? want dan zoeken we er dus nog maar 1 volgens mij.
[...]
Volgende week trouwens al een mogelijke contentupdate (eerste incursion?)? http://tomclancy-thedivis...of-the-game-march-15-2016
[ Voor 23% gewijzigd door Thrace Grumble op 17-03-2016 12:53 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
geheheEreaser schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:33:
[...]
Ik heb ook nog een mooie:
http://i.imgur.com/mL560gJ.webm
OhThrace Grumble schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:35:
[...]
Kijk eens in de post direct boven je post, waarin je aangaf dat je die missie ook nog wiltIk ben er rond de klok van 19u overigens.
Volgende week trouwens al een mogelijke contentupdate (eerste incursion?)? http://tomclancy-thedivis...of-the-game-march-15-2016
Itemlevel is ook belangrijk! er is een itemlvl 31 in de game, die kan je wel aan als lvl 30. Hoe vind je die? helemaal onderaan scrollenLipst3r schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:49:
[...]
Ja dat begrijp ik maar zijn blueprint gaat bijv. van 9 tot 11k.. en die van mij 7 tot 9kMaarja als bepaalde perks op je gear die output bepalen kan je dus ook ''crafting gear'' gaan maken door voordat je gaat craften dan maar even alles om te wisselen? Het is idd wazig haha
Beter zijn gecrafte items of de blueprints in de basis het zelfde. ipv dat ze meeveranderen met je gear
YouTube: The Division How to Get More High End Loot Drops (High End Farming) rond de 1:00 marker kan je het zien
Testspecialist
Darkzone/Challenge drops van level 31+ denk ik. Ik heb de mijne in ieder geval uit de Darkzoneini schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:57:
[...]
Itemlevel is ook belangrijk! er is een itemlvl 31 in de game, die kan je wel aan als lvl 30. Hoe vind je die? helemaal onderaan scrollen
YouTube: The Division How to Get More High End Loot Drops (High End Farming) rond de 1:00 marker kan je het zien
je kan het checken door bij de stats van een item naar beneden te scrollen, daar staat het vermeld. De stats zijn sowieso beter op een 31 item, (bv 4000-8000 vs 4400-8800), dus zeker de moeite waard om voor de 31 te gaanDivineNL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:59:
[...]
Darkzone/Challenge drops van level 31+ denk ik. Ik heb de mijne in ieder geval uit de Darkzone
Testspecialist
Maarja, WoW is nu niet echt meer het voorbeeld van een goed stukje combat, ook zo'n simpel systeem van bossfights met bagger veel HP en maar een standaard trucje blijven toepassen tot hij dood is.himlims_ schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:28:
![]()
hoopo wel dat het aangepast gaat worden; want je wordt als een kleuter bij de hand genomen, werkelijk niets is een verrassing:
- gps lijn van objective naar objective
- voice announcer; waarschuwing van mobs
- indicatie op map waar 'verloren' item ligt
- zo linear ... (schijn vrijheid)
vergeet niet; ook world-of-warcraft heeft zich div. malen moeten herontdekken; hoop alleen dat massive dat ook zsm gaat doen
Veelal al ik nu 2 missies bij elkaar zie zitten, activeer ik ze gewoon gelijktijdig, 2 groepen van 5-6 man vanuit alle kanten vind ik 10x leukere uitdaging dat het simpele shield-bashing.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De golden blueprints die je in de base of ops kan kopen geven ook item level 31.DivineNL schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:59:
Darkzone/Challenge drops van level 31+ denk ik. Ik heb de mijne in ieder geval uit de Darkzone
Nou Fallout 4 heb ik me lange tijd mee vermaakt, en Fifa speel ik ook regelmatig. Fallout is het in principe wel een beetje mee te vergelijken.Just_A_User schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 12:24:
[...]
Heb je voorbeelden van games die je wel leuk vindt blijven? Laat ik het anders zeggen. Ik heb Destiny gekocht toen ik 'mwah' dacht maar ik werd er in korte tijd helemaal gek op. Ik heb het lang gespeeld, maar de lol is er voor nu wel een beetje af. ik heb wel alle uitbreidingen en zo, en daar heb ik allemaal los voor betaald dus ik ben aan Destiny rond de 120 euro kwijt geweest. Was het me absoluut waard.
Nu heb ik zonder nadenken The Division gekocht en ik vind het ge-wel-dig. Stel dat het een paar weken leuk blijft, dan is dat toch prima? Of wil jij een game echt maaaaaanden (wat ik met Destiny gedaan heb) willen spelen zonder dat het herhalend wordt? Ik ken daar om eerlijk te zijn geen voorbeelden van.
Een game maanden kunnen spelen zonder dat het herhalend wordt is natuurlijk een droom
Ik waag het er gewoon op, mocht ik het niets vinden kan ik hem altijd nog verkopen!
Thanks
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst
Het is niet de bedoeling om hier te slowchatten of offtopic posts te plaatsen. Dit kan in 1 van de 2 verschillende Discord channels. Countdown timers/posts zijn ook ongewenst. Deze post heeft wat meer informatie over wanneer er gespeeld kan worden
Ook is dit topic niet bedoeld voor de verzendervaring bij verschillende webshops. Daarvoor is genoeg te vinden in het shopping forum (SF). Er zijn problemen met gold editions van bol.com. Deze zijn per ongeluk allemaal geannuleerd, maar zijn gewoon nog te bestellen
Je kunt je hier aanmelden voor de spelerslijst