Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:25
RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:21:
Hieronder een overzicht van alles wat in mijn boxen zat :D
Het was soms wel moeilijk om de prijs te vinden, dus zijn maar schattingen van wat ik nog kon vinden (bijvoorbeeld de laptop wordt al een tijdje niet verkocht)

100 euro box
[afbeelding]

Siemens TS45EXTRM 229,00 euro
Mede8er MED600X3D 116,76 euro
Denon AH-NCW500 149,99 euro
Mr Handsfee Blue Multi 35,00 euro?
Philips Prestigo SRT9320 96,35 euro
Totaal: 627.10 euro

100 euro box
[afbeelding]

Compaq Presario CQ62-A20ED 300,00 euro?
Premier World I-Phone II 10,00 euro?
Altec Lansing Muzx Mesh (Zwart) 15,35 euro?
Philips living colors 69171 100,00 euro?
Siemens Gigaset AL110 Trio 49.99 euro
DVD Box Sport Box 2011 19.99 euro
Steamcleanpro pads 14.95 euro
Synology Disk Station DS411+ 406 euro
Totaal: 916.28 euro

40 euro box
[afbeelding]

Philips Prestigo SRT9320 96,35 euro
Ferm Fpjs-1800lk‎ 151,50 euro
Airport Express 89,99 euro
HTC desire X 204,95 euro
Tablet PC (merkloos) 50,00 euro?
Laptop stand + een kabeltje 10,00 euro?
Totaal 602.79 euro
3(!) dozen? Hebbert! ;)

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:44

hansR

koffie zwart graag

Hier de inhoud van mijn EUR 100 box:

- emmer strooizout van 7,5 kg (daarom dus 18,9 kg :-) )
- Audessey Audio Dock Air
- Acer liquid mt s120 refurb (DEFEKT)
- Zyxel pla-450 refurb
- Mede8er MED440X mini efurb
- Leonardo 9"toilet tasje
- setje messen, lepels en vorken (12 stuks?)
- Greybusters North Pole keyboard PS2
en natuurlijk
- de sport box (10 delige DVD box)

Jammer van de defekte telefoon. De emmer strooizout is wel humor :+

badges

• Frolow
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-03 19:19
Voor de liefhebbers onder ons.

[Voor 4% gewijzigd door Frolow op 05-06-2013 20:37]

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:51
mijn vermoeden klopt, hoe zwaarder de doos, hoe slechter het is. Maarja, alsnog ver boven de 100 euro waard. Jammer dat ongeveer 20% van het spul kapot is.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-02 08:35
Is er al iemand die een HTC Desire X heeft en getest heeft of deze SIM Lock vrij is?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Prime-Omega
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03 00:02
Heeft iemand al een box gehad zonder een refurb waar je je vragen bij kan stellen of zonder een kapot artikel? Het valt echt wel op bij de hunt deze keer, zou toch niet mogen imo...

[Voor 10% gewijzigd door Prime-Omega op 05-06-2013 21:04]

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
niks

[Voor 145% gewijzigd door bartbh op 05-06-2013 21:07]

• Frolow
EricNL schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:30:
[...]

Tip: Controleer de Onkyo doos even. Ik kreeg namelijk een defecte (met klachten en al op factuur geschreven) geleverd...
Ik zie op het oog geen klaagbrief, maar zou je de klachten kunnen omschrijven? Om nou alle aansluitingen van de versterker te gaan testen heb ik de spullen en know-how niet voor :*)
Prime-Omega schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:04:
Heeft iemand al een box gehad zonder een refurb waar je je vragen bij kan stellen of zonder een kapot artikel? Het valt echt wel op bij de hunt deze keer, zou toch niet mogen imo...
Vorige hunt had ik ook een Sony AV Receiver ter waarde van €500.- die lichte schrammetjes had. Verder wel perfect, dus toendertijds alsnog voor een redelijke prijs kunnen doorverkopen.

Waarom iBood altijd mij uitkiest voor receivers, ik heb geen idee 8)7 Ik heb er bar weinig mee. Geef mij maar liever wat kleinere dingetjes zoals een externe harde schijf, een simpel NASje of een telefoon(en niet alleen de doos :P)

[Voor 45% gewijzigd door Frolow op 05-06-2013 21:19]

• EricNL
Frolow schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:15:
[...]

Ik zie op het oog geen klaagbrief, maar zou je de klachten kunnen omschrijven? Om nou alle aansluitingen van de versterker te gaan testen heb ik de spullen en know-how niet voor :*)
Bij mij stond er op de factuur iets met "Defect aan 3D..." en Volume niet toereikend.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:13
Prime-Omega schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:04:
Ik ben in mijn doos nog geen lege, incompleteof beschadigde dingen tegengekomen. Ben ze nu aan het testen op functionaliteit. De doos van de camera is één keer open geweest (vermoed ik, geen echt bewijs van), maar alle accessoires (kabels, accu, etc), zaten nog in verzegeld plastic. De mediaspeler zitten alle plasticjes nog op, die is volgens mij echt nieuw, en de bluetooth speaker was een beetje stoffig, maar daar ook de accessoires nog verzegeld (afstandsbediening, etc.).
Valt mij alles mee. Nu kan ik niet klagen over dat de doosjes al wellicht eens geopend zijn, zolang de producten maar onbeschadigd zijn en naar behoren werken. Dat is ook de reden dat iBood ze in de box doet, omdat ze niet als nieuw verkocht kunnen worden, staat ook in de aanbieding van de box, dat verpakkingen beschadigd en/of geopend kunnen zijn. Maar vind wel dat de producten gewoon onbeschadigd dienen te zijn (en sowieso geen lege dozen).

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-01 09:49
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:09:
[...]

Sorry hoor, maar ik vind dat jij nu wel zuur reageert. Aanvoerder der crapboxes. Dat de verpakking reeds geopend is geweest hoeft heus niet te betekenen dat het product beschadigd is of defect. Alleen de Onkyo en de Denon tezamen hebben al een waarde van ca. 400 euro en dan heb je nog wat andere spulletjes.
Er staat volgens mij duidelijk in de box aanbieding van iBood dat de verpakkingen beschadigd en / of geopend geweest kunnen zijn. Dat jij dat misschien niet gelezen hebt in de haast om op Ik neem er een te drukken, tja. Incomplete dingen of als, zoals bij het horloge, het echt beschadigd is, is een ander verhaal, daarover zou ik contact opnemen met iBood. Maar over geopende verpakkingen kun je niet klagen, dat is bekend.
Waar zie jij precies staan dat de box en/of geopend kan zijn? Jouw interpretatie van 'kan licht beschadigd zijn' hoef je hier niet als een feit te presenteren. Voor mij, en elk ander niet-trollende forumlid, is de waarde van een geopend product veel minder dan de waarde van een product waarvan de verpakking licht is beschadigd. Over een deel van mijn producten valt te zeggen dat het al in gebruik is geweest.

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
De inhoud van de 100 euro box

Trelock Crossover horloge Gecoach GC 300 8001334 GC 350 € 40,-
Philips Sports in ear headset SHQ1007 € 30,-
Philips - Haartrimmer Met contourvolgende kam - QC5050 € 30,-
pricewatch: Yamaha RX-V367 (Zwart) € 179,-
Black Decker Elektrische Boormachine type KD 960 € 130,-
Case Logic 15.4" Slimline Laptop Case € 25,-
Hele kleine € 400,- bij elkaar.

de inhoud van de 40 euro box
HomePlayer in "[Actie] iBOOD Hunt 29 en 30 mei 2013"

Denon AH-D400 €150,-
IconBit XDS1003D € 130,-
ZyXEL Powerline €50,-
refurbished tablet €60,-
philips prestigo €96.35
eu stekker €0,-
sport box €15,-
Totale waarde: ca. €500,00

• Powder Toastman
Hummed schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:33:
[...]

Waar zie jij precies staan dat de box en/of geopend kan zijn? Jouw interpretatie van 'kan licht beschadigd zijn' hoef je hier niet als een feit te presenteren. Voor mij, en elk ander niet-trollende forumlid, is de waarde van een geopend product veel minder dan de waarde van een product waarvan de verpakking licht is beschadigd. Over een deel van mijn producten valt te zeggen dat het al in gebruik is geweest.
"Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans." :O

Bron: http://www.ibood.com/nl/nl/whats_ibood/type,general/#629

[Voor 39% gewijzigd door Powder Toastman op 05-06-2013 22:10]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:02
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:07:
[...]

"Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans." :O

Maar geldt dit ook voor producten die in een box zitten??
Ik heb producten voorbij zien komen die al een paar jaar oud zijn, daar kun je toch geen garantie meer op hebben.
Verder krijg je een factuur wanneer je iets tijdens de hunt besteld, maar wanneer je een box besteld krijg je niet van elk afzonderlijk product een factuur meegestuurd dus hoe kun je met een factuur aantonen dat je het desbetreffende product bij iBOOD gekocht hebt??

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-03 22:36
Hieronder de inhoud van mijn doos:

:'(

spoiler:
Nee heb voor de 4e keer geen doos kunnen bemachtigen, en vind het verbazingwekkend dat sommige nog durven te zeuren :|

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:14:
[...]

Ik heb producten voorbij zien komen die al een paar jaar oud zijn, daar kun je toch geen garantie meer op hebben.
Verder krijg je een factuur wanneer je iets tijdens de hunt besteld, maar wanneer je een box besteld krijg je niet van elk afzonderlijk product een factuur meegestuurd dus hoe kun je met een factuur aantonen dat je het desbetreffende product bij iBOOD gekocht hebt??
http://www.ibood.com/be/n...570/De_beruchte_iBOOD_BO/
  • Merk: iBOOD
  • Type: iBOOD Box!
  • Kleur: Bruin
  • Inhoud: Is uniek voor elke box
  • Op=Op
  • Garantie op producten: 1 maand
  • Let op: verpakking van goederen kan licht beschadigd zijn
  • De verwachte verzenddatum van dit product is 6 juni 2013

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Powder Toastman
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:14:
[...]

Ibood houdt wel bij wat ze in welke box stoppen voor het geval dat iemand een box terugstuurt. Anders zou je natuurlijk de box retour kunnen sturen, maar wel die leuke Nikon 1 camera achterhouden.... :P In geval dat je aanspraak moet maken op garantie - van 1 maand bij een box -, moet je in eerste instantie altijd contact opnemen met iBood, niet rechtstreeks met fabrikant. Indien er geen fabrieksgarantie meer op het product zit, neem ik aan dat iBood wel een regeling treft binnen deze maand. Dus feitelijk voornamelijk voor DOA producten.

[Voor 4% gewijzigd door Powder Toastman op 05-06-2013 22:26]

• AdmiralSnipe
Ah, ik zie het.
Dat had ik even over het hoofd gezien.
Zal vanavond even testen of de koptelefoon en de bestekset het ook doen.

• DivZero
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:23:
[...]

Ibood houdt wel bij wat ze in welke box stoppen voor het geval dat iemand een box terugstuurt. Anders zou je natuurlijk de box retour kunnen sturen, maar wel die leuke Nikon 1 camera achterhouden.... In geval dat je aanspraak moet maken op garantie, moet je in eerste instantie altijd contact opnemen met iBood, niet rechtstreeks met fabrikant. Indien er geen garantie meer op het product zit, neem ik aan dat iBood wel een regeling treft.
Zoals ik hierboven postte geeft iBOOD dus 1 maand garantie op de producten en omdat je geen gespecificeerde factuur hebt kan je het vaak ook niet claimen bij een fabrikant. Als je op basis van serienummer of productiedatum op het product kunt aantonen dat het jonger is dan 2 jaar kan je sowieso gewoon garantie claimen bij de producent, ook zonder bon (mogelijk doen ze wat moeilijk, maar wet is wet ;) ).

Het is misschien een wat schrale garantie die iBOOD biedt en of het wettelijk is toegestaan laat ik in het midden (ze verkopen namelijk geen producten voor 100 euro, maar een kartonnen doos met random inhoud). Maar ik vind het ook niet gek dat ze dat doen. Je maakt zoals we gezien hebben, voor 100 euro namelijk kans op spullen ter waarden van het tienvoudige...
AdmiralSnipe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Zal vanavond even testen of de koptelefoon en de bestekset het ook doen.
Die moet je even extra goed testen. Mijn bestekset van een paar hunts terug gaf eerst ook veel problemen. Bleef niet in de la liggen, eten viel van de vork enzo, voelde heel koud of juist heel warm aan. Daarna naar de klantenservice van iBOOD gebeld en na een reset was alles geregeld. Daarna nooit meer problemen gehad. Top iBOOD! :Y)

[Voor 16% gewijzigd door DivZero op 05-06-2013 22:31]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Trackerfire
  • Laatst online: 09:04

Trackerfire

ADA HODLER

Kreeg net deze mail:

Gefeliciteerd! Je hebt m kunnen bemachtigen!

Beste Dominique,

Ja hoor, jij bent een van die razendsnelle, supermazzelaars die de iBOOD BOX heeft weten te bemachtigen. Gefeliciteerd!

Zo'n prestatie hou je natuurlijk niet voor jezelf, daar steek je lekker anderen de ogen mee uit. En dus willen we je vragen om een unboxing filmpje op Youtube te plaatsen en dit posten op onze Facebook pagina. Dan kan de hele wereld zien, hoe gelukkig jij bent met je iBOOD BOX!

Met vriendelijke groet,
Team iBOOD

Skoda Enyaq iV80x Founders Edition Black

• Powder Toastman
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Zoals ik hierboven postte geeft iBOOD dus 1 maand garantie op de producten en omdat je geen gespecificeerde factuur hebt kan je het vaak ook niet claimen bij een fabrikant. Als je op basis van serienummer of productiedatum op het product kunt aantonen dat het jonger is dan 2 jaar kan je sowieso gewoon garantie claimen bij de producent, ook zonder bon (mogelijk doen ze wat moeilijk, maar wet is wet ;) ).

Het is misschien een wat schrale garantie die iBOOD biedt en of het wettelijk is toegestaan laat ik in het midden (ze verkopen namelijk geen producten voor 100 euro, maar een kartonnen doos met random inhoud). Maar ik vind het ook niet gek dat ze dat doen. Je maakt zoals we gezien hebben, voor 100 euro namelijk kans op spullen ter waarden van het tienvoudige...
Klopt, ik heb mijn post ook al iets aangepast. Maar ik was het sowieso niet die zijn "beklag" deed waarop ik reageerde. Ik ben dik tevreden met mijn box.... :9 Zie jouw eigen site. ;) http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Valt dit ook onder 'licht beschadigd'? :+

Nah, grapje. Ik heb dus een fotolijstje in de doos gekregen dat echt ruk is. (Hier een willekeurige foto van the interwebs)

En wat doe je als Tweaker als je er niets aan hebt? Hergebruiken!

Schermpje, kan ik vast iets leuks voor verzinnen.

Het bordje zelf.

Het bordje knoppen, ook mooi voor een projectje te gebruiken! :)

Vakantieprojectje, jeuj! _/-\o_

• Powder Toastman
Trackerfire schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:30:
Kreeg net deze mail:

Gefeliciteerd! Je hebt m kunnen bemachtigen!

Beste Dominique,

Ja hoor, jij bent een van die razendsnelle, supermazzelaars die de iBOOD BOX heeft weten te bemachtigen. Gefeliciteerd!

Zo'n prestatie hou je natuurlijk niet voor jezelf, daar steek je lekker anderen de ogen mee uit. En dus willen we je vragen om een unboxing filmpje op Youtube te plaatsen en dit posten op onze Facebook pagina. Dan kan de hele wereld zien, hoe gelukkig jij bent met je iBOOD BOX!

Met vriendelijke groet,
Team iBOOD
Enigszins laat denk ik zo... :P 90% van de boxen zijn al uitgepakt. Of moet ik nu alles weer inpakken en alsnog een unboxing video maken? :+
Zal m'n foto wel posten.

• DivZero
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:31:
[...]

Klopt, ik heb mijn post ook al iets aangepast. Maar ik was het sowieso niet die zijn "beklag" deed waarop ik reageerde. Ik ben dik tevreden met mijn box.... :9 Zie jouw eigen site. ;) http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2013
Mijn reactie was dan ook niet bedoeld op "jouw beklag". Maar op de trolls die komen huilen over het garantiebeleid :+

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:17
Valt dit ook onder 'licht beschadigd'? :+

Nah, grapje. Ik heb dus een fotolijstje in de doos gekregen dat echt ruk is. (Hier een willekeurige foto van the interwebs)

En wat doe je als Tweaker als je er niets aan hebt? Hergebruiken!

Het bordje knoppen, ook mooi voor een projectje te gebruiken! :)

Vakantieprojectje, jeuj! _/-\o_
De oer-tweaker komt in je naar boven! Thanks iBOOD!

• NLKornolio
  • Laatst online: 12:26

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

*knip* geen spam of werving.

[Voor 79% gewijzigd door gambieter op 05-06-2013 22:40]

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Die gambieter is zo snel he. :)

Guys, we gaan hier geen tweede marktplaatsje van maken. Je mag een V&A advertentie in je signature zetten en dat is het dan ook.

• NLKornolio

NLKornolio

trinng das snel jah kijken wie deze heeft, Versterker aangeboden ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

zeef schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:42:
Die gambieter is zo snel he. :)
oOo :Y)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• NLKornolio

NLKornolio

1 minuut 2, minuten,3,4 uuur ?

[Voor 62% gewijzigd door NLKornolio op 05-06-2013 23:36]

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
RuttoG schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:21:

Het was soms wel moeilijk om de prijs te vinden, dus zijn maar schattingen van wat ik nog kon vinden (bijvoorbeeld de laptop wordt al een tijdje niet verkocht)

...

Compaq Presario CQ62-A20ED 300,00 euro?
Hij is op ibood het laatst voorbij gekomen op 21 mei 2012 voor € 229,95 + € 5,95 en de eerste keer in augustus 2011 voor 299,- :) Trouwens een erg mooie doos dozen, heb je in een keer een reserve Philips Prestigo :*)

[Voor 3% gewijzigd door Tronic op 05-06-2013 23:14]

• AdmiralSnipe
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:27:

Die moet je even extra goed testen. Mijn bestekset van een paar hunts terug gaf eerst ook veel problemen. Bleef niet in de la liggen, eten viel van de vork enzo, voelde heel koud of juist heel warm aan. Daarna naar de klantenservice van iBOOD gebeld en na een reset was alles geregeld. Daarna nooit meer problemen gehad. Top iBOOD! :Y)
We hebben hier thuis ook WMF bestek liggen maar die messen komen soms niet door de taaie korsten van het brood heen, vandaar dat het een en ander even getest moet worden.
Als de bestekset defect is stuur ik de box gewoon terug en vraag ik ook een nieuwe box aan (misschien zit daar dan wel een receiver in O-) ).

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-11-2022
En nog een overzichtsfoto van mijn 100e box:

Wat zit er in:
World iPhone Premier
Steamcleanpro pads
Bodum Pavina 2 glazen
Altec In ears
BVLGARI Pour Home Aftershave 100 ml
DVD Sportbox met 17 uur aan topsport en sportmomenten
Siemens SL 25 Green Power Edition 2400watt 5 bar stoomstrijkijzer
Iomega StorCenter™ ix4-300d 2x 2TB

Blij mee :) Moet wel e.e.a. nog testen of het werkt, maar de nas en het strijkijzer lijken in nieuwstaat.

• Hummed
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:07:
[...]

"Wat is de iBOOD Hunt?

Leuk dat je deze info erbij haalt, alleen jammer dat er bij de productinfo van de box andere informatie ontrent de producten in de box staat. Wellicht een punt om te overwegen voordat je je volgende reactie plaatst. :F

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Kan het svp wat minder kinderachtig?

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• AdmiralSnipe
Ik snap nu ook wel waarom die Denon AH-NCW500 die in mijn box zat is teruggestuurd.
Op de rechteroorschelp zit een soort van volume ring die er half uit ligt waardoor de knop niet goed draait en wanneer je ook maar een klein beetje beweegt komt er geen geluid meer uit de rechterkant want de connector waar het 2.5mm kabeltje de koptelefoon in gaat is ook naar de kl*te.
Het is dat er niet veel defect kan gaan aan een bestekset...

Wordt er wel een beetje moe van als ik de verhalen hier zo lees.
Boxen waar lege mobieltjesdozen inzitten, receiver waar een klachtenbrief van een vorige klant nog bij zit, producten die los en incompleet in een doos gegooid worden, koptelefoons die voor geen meter werken en ga zo maar door.
Leuk dat ze zulke acties houden (ook voor de klandizie trouwens) maar ik vind het wel een beetje triest als vervolgens alle teruggestuurde kapotte meuk in deze dozen belandt.
Zal er later op de dag maar even achteraan.

• Toettoetdaan
  • Laatst online: 22-02 09:14
Mijn 19 kilo box:
- Digitech HDX BD-1
- Marantz SR5007
- Mando MNO-3501
- HYUNDAI M-BOX R3150

Thanks iBOOD! d:)b

• Tessels
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-02-2022
Powder Toastman schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid: wat was de hunt prijs toen?
379 euro inclusief dezelfde lenskit!

• Powder Toastman
Hummed schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 00:41:
[...]
Leuk dat je deze info erbij haalt, alleen jammer dat er bij de productinfo van de box andere informatie ontrent de producten in de box staat. Wellicht een punt om te overwegen voordat je je volgende reactie plaatst. :F
Andere informatie? Welke andere informatie? Er staat dat de verpakking beschadigd kan zijn. Dit neemt niet weg dat wat iBood meldt over alle producten die aangeboden worden tijdens de hunt, (dus ook de box, wordt namelijk tijdens hunt aangeboden) dat ze al eerder geopend geweest kunnen zijn.
Voor alle andere producten die tijdens een hunt worden aangeboden geldt exact hetzelfde, de verpakking kan reeds geopend geweest zijn. Dat staat toch ook niet bij ieder aangeboden product vermeld in de productinfo? Maar bij een box (wellicht jouw enige aankoop) maak je er een probleem van, terwijl je bij een box juist veel waar voor je geld krijgt (of je het kunt gebruiken / nodig hebt is een ander onderwerp). Als je absoluut geen eerder geopend product wenst te ontvangen, moet je überhaupt niets aanschaffen tijdens een hunt.
En nou houd ik er over op, dan had je je op voorhand maar beter moeten verdiepen in de hunt.

Neemt niet weg dat het wel erg knullig is dat er deze keer heel wat defecte producten en incomplete producten verstuurd zijn. Dat moet iBood oplossen. Ik heb gelukkig geluk gehad, alles is bij mij compleet en onbeschadigd.

• EricNL
Ik ben van plan om deze ochtend even te gaan bellen met iBood, maar ik heb het sterke vermoeden dat ik zowaar een uurtje of 2 in de wacht kom te staan :P

• Hummed
Powder Toastman schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 01:30:
[...]

Andere informatie? Welke andere informatie? Er staat dat de verpakking beschadigd kan zijn. Dit neemt niet weg dat wat iBood meldt over alle producten die aangeboden worden tijdens de hunt, (dus ook de box, wordt namelijk tijdens hunt aangeboden) dat ze al eerder geopend geweest kunnen zijn.
Voor alle andere producten die tijdens een hunt worden aangeboden geldt exact hetzelfde, de verpakking kan reeds geopend geweest zijn. Dat staat toch ook niet bij ieder aangeboden product vermeld in de productinfo? Maar bij een box (wellicht jouw enige aankoop) maak je er een probleem van, terwijl je bij een box juist veel waar voor je geld krijgt (of je het kunt gebruiken / nodig hebt is een ander onderwerp). Als je absoluut geen eerder geopend product wenst te ontvangen, moet je überhaupt niets aanschaffen tijdens een hunt.
En nou houd ik er over op, dan had je je op voorhand maar beter moeten verdiepen in de hunt.

Neemt niet weg dat het wel erg knullig is dat er deze keer heel wat defecte producten en incomplete producten verstuurd zijn. Dat moet iBood oplossen. Ik heb gelukkig geluk gehad, alles is bij mij compleet en onbeschadigd.
Ten eerste zijn het niet de AV die je erbij hebt gehaald, maar slechts een FAQ. De info die daarin staat is inferieur aan de informatie die bij de box-pagina zelf staat aangezien je niet verplicht bent deze door te nemen. Ten tweede wordt op de Box-pagina ALLEEN verteld dat de verpakking licht beschadigd kan zijn. En ten derde is het product in dit geval de box met dus de box als verpakking en niet de verpakking van de inhoud.

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Had ik die moodlights van d-light gekocht... trackingnummer en al ontvangen... zou vandaag bezorgd worden...

Krijg ik gisteren een email... Ja er zijn fouten gemaakt, het wordt nog niet verstuurd en ook geen indicatie van een nieuw verzendmoment:

"In uw persoonlijke iBOOD account wordt de originele bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling toegevoegd om de bestelling goed te kunnen verwerken en versturen. Spijtig genoeg neemt dit meer tijd in beslag dan gewenst, hiervoor vragen wij uw geduld."

Ja alles dus leuk en aardig, maar wanneer kan ik 'm dan wel verwachten... :') 8)7

Koekje d'r bij?

• Brammos85
  • Laatst online: 12:25
Ik heb de dag ná de hunt die boombox speaker voor €30,- gekocht, zou de 12e pas komen, maar ligt nu vandaag al in de bus (als ik thuis zou zijn). Ik klaag niet, hoop alleen dat ie nieuw is ;)

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
DivZero schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:48:
[...]

Ik heb ze allemaal gelezen en op vele gereageerd ;)
Dan heb je dus ook gezien dat er dit keer wel heel veel spul ontbrekend/defect/beschadigd/gebruikt is ;)

Ok.. eerlijk is eerlijk. Deels was dat te verwachten en had ik beter 2 keer na kunnen denken alvorens ik de box kocht, maar het gaat allemaal wel zo snel :p. En eerlijk gezegd, heb ik hem ook gekocht op basis van wat er eerdere edities allemaal in zat. Het lijkt mij deze keer allemaal een stuk tegen tegen te vallen.

Dussss.. ik overweeg het nog heel even, maar anders wordt ie hier gewoon alsnog geannuleerd en vandaag bij de 2e bezorging geweigerd aan de deur. Hoef ik naderhand ook niet te zeuren wat er allemaal mis is met de inhoud. Lijkt mij gewoon de meest correcte gang van zaken :)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27

thunder8

Het gedonder begint weer.

EricNL schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:19:
[...]

Bij mij stond er op de factuur iets met "Defect aan 3D..." en Volume niet toereikend.
Best kans dat die persoon niet snap hoe een receiver werkt en dat volume niet toereikend, dat kan liggen aan het feit dat het een Onkyo is. Die hebben sinds de x09 serie een andere methode van bereik, waarbij de eerste deel van de knop weinig volume oplevert. Heb zelf een 609 en die moet zeker naar 50 voor een beetje geluid en naar 60-65 voor een cinema experience. Hij gaat volgens mij tot 100, dus nog genoeg headroom. Een 313 heeft natuurlijk wel een stuk minder vermogen als een 6 serie.

Het kan dus best zijn dat de receiver gewoon goed werkt, maar dat de bon van een vorige gebruiker er nog in lag. Erg slordig, maar niet meteen gezegd dat je een defect product hebt.

Voor de rest: Ik wil je crapbox wel ruilen met de 2 C2B boxen die ik vorig jaar heb binnen gekregen. DAT waren crapboxen! Anderen die vinden dat er te weinig waarde in je box zit, volgende keer niet meer meedoen, des te meer kans heb ik in de toekomst eindelijk er 1 te bemachtigen. ;) Wat ik voorbij heb zien komen, buiten de echte beschadigde producten, mag je echt niet klagen over de inhoud. Ik baal alleen maar meer dat ik er geen heb. Of je er wat aan de box hebt, dat blijft altijd de vraag met een box. Vind het wel vreemd trouwens dat je de box kan terugsturen voor een andere, terwijl ze tegen mij zeiden dat ze er geen meer op voorraad hadden..... 8)7
N1v3K schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:21:
[...]

Dan heb je dus ook gezien dat er dit keer wel heel veel spul ontbrekend/defect/beschadigd/gebruikt is ;)

Ok.. eerlijk is eerlijk. Deels was dat te verwachten en had ik beter 2 keer na kunnen denken alvorens ik de box kocht, maar het gaat allemaal wel zo snel :p. En eerlijk gezegd, heb ik hem ook gekocht op basis van wat er eerdere edities allemaal in zat. Het lijkt mij deze keer allemaal een stuk tegen tegen te vallen.

Dussss.. ik overweeg het nog heel even, maar anders wordt ie hier gewoon alsnog geannuleerd en vandaag bij de 2e bezorging geweigerd aan de deur. Hoef ik naderhand ook niet te zeuren wat er allemaal mis is met de inhoud. Lijkt mij gewoon de meest correcte gang van zaken :)
Had je een 40 of 100 euro box? Als je hem weigert, wil je mij daar een seintje van doen, ga ik gewoon proberen bij iBood om die box alsnog in handen te krijgen. Ik hou wel van een gokje. :9

[Voor 24% gewijzigd door thunder8 op 06-06-2013 09:32]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• N1v3K
  • Niet online
100 euro box

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:27

thunder8

Het gedonder begint weer.

geen V&A.

[Voor 94% gewijzigd door gambieter op 06-06-2013 10:08]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• EricNL
thunder8 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:29:
[...]

Best kans dat die persoon niet snap hoe een receiver werkt en dat volume niet toereikend, dat kan liggen aan het feit dat het een Onkyo is. Die hebben sinds de x09 serie een andere methode van bereik, waarbij de eerste deel van de knop weinig volume oplevert. Heb zelf een 609 en die moet zeker naar 50 voor een beetje geluid en naar 60-65 voor een cinema experience. Hij gaat volgens mij tot 100, dus nog genoeg headroom. Een 313 heeft natuurlijk wel een stuk minder vermogen als een 6 serie.

Het kan dus best zijn dat de receiver gewoon goed werkt, maar dat de bon van een vorige gebruiker er nog in lag. Erg slordig, maar niet meteen gezegd dat je een defect product hebt.
Bedankt voor de tip. Ik heb helaas zelf (nog) geen audio apparatuur om op aan te sluiten, en heb ook niet veel verstand van Hi-Fi / Audio dus is het lastig om te oordelen. Ik verwoordde het misschien ook niet helemaal juist. Ik ga toch even bellen met iBood, want ik heb natuurlijk wel liever een "nieuw" product dan één met een factuur van een andere persoon + een X aantal klachten. Om er 100% duidelijk over te zijn ging het om deze 3 klachten:

- Geluids kwaliteit teleurstellend
- HD Niet scherp willend
- 3D Problematisch

De 2e klacht is erg onduidelijk geschreven, dus het kan iets anders zijn maar goed.

• Powder Toastman
Hummed schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:52:
[...]
Ten eerste zijn het niet de AV die je erbij hebt gehaald, maar slechts een FAQ. De info die daarin staat is inferieur aan de informatie die bij de box-pagina zelf staat aangezien je niet verplicht bent deze door te nemen. Ten tweede wordt op de Box-pagina ALLEEN verteld dat de verpakking licht beschadigd kan zijn. En ten derde is het product in dit geval de box met dus de box als verpakking en niet de verpakking van de inhoud.
Nog één allerlaatste keer dan: het geldt voor alle tijdens de hunt aangeboden producten dat de verpakking geopend kan zijn, niet alleen voor de box. Bij alle andere aangeboden producten tijdens de hunt staat het toch ook niet op iedere productpagina vermeld? Terwijl de verpakkingen van deze producten dus ook eerder geopend geweest kan zijn. Of denk je dat de box een uitzondering is op alle andere tijdens de hunt aangeboden artikelen?

• skdevil
  • Laatst online: 19-03 18:39
Goede service van iBOOD ze gaan verder uitzoeken hoe ze het probleem kunnen oplossen dat ik met een monitor zit met een grote barst en een tablet (disgo 8000) die uit elkaar valt als je hem aanraakt :)

[Voor 3% gewijzigd door skdevil op 06-06-2013 10:50]

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Dat is al een goed begin :) Keep up posted.

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:44

hansR

koffie zwart graag

Gisteravond een mailtje gestuurd naar iBood over de defekte Acer Liquid MT S120.

Vanmorgen al opgebeld. Krijg een andere (gebruikte) Acer opgestuurd.

Prima iBood !!! d:)b _/-\o_

badges

• Toettoetdaan
Opsomming met prijzen van mijn 100euro box:
ProductPrijsiBOOD prijs Beschrijving
Digitech HDX BD-1Tweakers: 177,9499,95Multimedia netwerk player met 3,5" HDD-bay
Marantz SR5007Tweakers: 489,-449,95Grove AV receiver! Met Airplay, bestuuring via app's, 4K video upscaling en echt nog veel meer :9~
Mando MNO-3501Advies: 88,9549,95IPX7 waterproof navigatiesysteem voor fiets en motor gebruikers!
HYUNDAI M-BOX R3150Amazon.de: 318,92???Multimedia player/recorder met TimeShift en 3,5" HDD-bay
Totaal1074,81599,85 (zonder die HMBR3150 dus)Toettoetdaan is blij! :D

Die Digitech HDX BD-1 hebben ik en mijn huisgenoten gister als fijn getest met IronMan3, erg leuk ding.
Die HYUNDAI multimedia player is ook wel vet, maar er zit allemaal functionaliteit op die ik toch niet gebruik (opnemen, timeshift, BitTorrent en nog veel meer) ik ga hem nog wel even testen :)
Die fiets navigatie is wel grappig, helaas ben ik een ICT'er :+

Maar die Marantz SR5007 is echt extreem gaaf! Wat een grof (en zwaar) ding! :9~
Helaas heb ik er niet zoveel aan omdat ik iemand ben die blij is met een Logitech 5.1 setjes ;)

Maar ik ben dus blij met mijn box! :D

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-03 15:16
Gisteren mijn TV gekregen. http://tweakers.net/pricewatch/320599/lg-42lm640s-zwart.html
prima verpakt, doos was open gemaakt en ze hadden er een EURO stekker in gedaan. Geen idee waarom, want de TV heeft een normale stekker.

TV is geweldig. Samsung van 6 maanden oud gaat met de vriendin mee en ik heb een nieuwe TV.
Messenset (Hell's Kitchen) zal vandaag bezorgt worden. Verwacht er niet heel veel van, maar voor de time being, voldoet het prima.

Enige "klacht" is dat de track en trace helemaal de weg kwijt is. Bestelling verzonden, zou opeens op dinsdag aankomen, vervolgens springt die in de middag naar woensdag. Messenset hetzelfde. Dus ik vrij gepakt gisteren en de wagen stopt, ik zie mijn tv, en uh.. Messenset? Kijk ik weer op track en trace: Donderdag.. |:(

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30
Zag te laat dat de hunt bezig was. Dus naast de Maglite led gegrepen...
En die boxen zien er deze keer erg netjes uit. Tweakers (nee niet ibood) eens beter in de gaten gaan houden :)

• EricNL
Deurges schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:12:
Gisteren mijn TV gekregen. http://tweakers.net/pricewatch/320599/lg-42lm640s-zwart.html
prima verpakt, doos was open gemaakt en ze hadden er een EURO stekker in gedaan. Geen idee waarom, want de TV heeft een normale stekker.

TV is geweldig. Samsung van 6 maanden oud gaat met de vriendin mee en ik heb een nieuwe TV.
Messenset (Hell's Kitchen) zal vandaag bezorgt worden. Verwacht er niet heel veel van, maar voor de time being, voldoet het prima.

Enige "klacht" is dat de track en trace helemaal de weg kwijt is. Bestelling verzonden, zou opeens op dinsdag aankomen, vervolgens springt die in de middag naar woensdag. Messenset hetzelfde. Dus ik vrij gepakt gisteren en de wagen stopt, ik zie mijn tv, en uh.. Messenset? Kijk ik weer op track en trace: Donderdag.. |:(
Dat is een soort "handelsmerk" geworden van iBood. Iedereen die een iBood Box heeft, heeft daar ook een EU Stekker in gekregen. Ik heb het idee dat iBood ooit eens 100.000 van die stekkers heeft ingekocht en ze er niet van af komen. Zie het dus maar gewoon als een soort grapje :)

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-03 00:03
Volgens mij is het ook zo dat ze geen idee hebben waar het spul allemaal vandaan komt.
Ze gaan er dus maar van uit de EU stekker er niet inzit en geven ze er een blokje bij.

De keer dat er dan een twonky stekker in zit, heb je iemand al meteen geholpen.
Ze nemen niet de tijd en moeite om per product te bekijken .. begrijpelijk op zich.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Toevallig gisteren gezien dat mijn lamp (600 lumen) verstuurd was.
Er zou niemand thuis zijn, maar vrouwlief is niet lekker en bleef dus thuis. Zo ben ik haar en hoor ik op de achtergrond de deurbel met dus de ibood lamp.

Vanavond even testen.

Ik kan kort over de box zijn, want bij de laatste 100 euro box bleef ook ik steken op de capcha vlakje. (op de apple kreeg ik hem maar kon ik niets doen :X )

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-03 15:16
Ach, kan er mee leven. Stekkertje meer op minder maakt niks uit toch. Gaat in het doosje met de andere "ik kan ze vast nog wel eens gebruiken" stekkers.

• CappieL
Brammos85 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:53:
Ik heb de dag ná de hunt die boombox speaker voor €30,- gekocht, zou de 12e pas komen, maar ligt nu vandaag al in de bus (als ik thuis zou zijn). Ik klaag niet, hoop alleen dat ie nieuw is ;)
Inderdaad, die had ik nog helemaal niet verwacht, maar hij ligt thuis wel op mij te wachten :)
Paar jaar geleden een TV gekocht via iBood, deze werd veel later dan verwacht verstuurd...

[Voor 10% gewijzigd door CappieL op 06-06-2013 13:12]

• Frolow
hansR schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:32:
Gisteravond een mailtje gestuurd naar iBood over de defekte Acer Liquid MT S120.

Vanmorgen al opgebeld. Krijg een andere (gebruikte) Acer opgestuurd.

Prima iBood !!! d:)b _/-\o_
Werd je vroeg gebeld vandaag? Heb ook gisteravond gemaild maar nog niets vernomen :-(

• LootBoxSurvivor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2022
Frolow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:14:
[...]

Werd je vroeg gebeld vandaag? Heb ook gisteravond gemaild maar nog niets vernomen :-(
Je kan beter bellen naar ze.

• Tessels
Ik heb mn box ook binnen hoor!!

Een Thinkpad Edge... 400 euro +
Philips living colors lamp
Delonghi tosti-ijzer/grill geen prijs te vinden
Denon AH-W200 180 euro
Synology NAS DS211 J 170 euro
3TB toshiba schijf 5700 RPM
Trelock Horloge 40 euro

Totaal:
rond de 800 euro!

Die thinkpad heeft alleen een wachtwoord erop... Stond Roel dus ik dacht oo ze hebben een poging gedaan om mn naam te spellen... ik heet Roëll namelijk...

IK ben niet de meeste technische achter de computer maar hoe kan ik dat wachtwoord er makkelijk af krijgen?

• EricNL
Tessels schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:17:
Ik heb mn box ook binnen hoor!!

Een Thinkpad Edge... 400 euro +
Philips living colors lamp
Delonghi tosti-ijzer/grill geen prijs te vinden
Denon AH-W200 180 euro
Synology NAS DS211 J 170 euro
3TB toshiba schijf 5700 RPM
Trelock Horloge 40 euro

Totaal:
rond de 800 euro!

Die thinkpad heeft alleen een wachtwoord erop... Stond Roel dus ik dacht oo ze hebben een poging gedaan om mn naam te spellen... ik heet Roëll namelijk...

IK ben niet de meeste technische achter de computer maar hoe kan ik dat wachtwoord er makkelijk af krijgen?
Ik zou gewoon even zoeken hoe je dat ding een harde reset geeft. Er staat toch nog niets van jou op dus het kan geen kwaad.

• Tessels
EricNL schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Ik zou gewoon even zoeken hoe je dat ding een harde reset geeft. Er staat toch nog niets van jou op dus het kan geen kwaad.
Dat is een goede!

Ik ga ff alles ordenen... Dat trelock horloge kan wel makkelijk zijn als hij stappen telt... ben benieuwd hoeveel stappen ik zet op een avondje kroeg of avondje bediening op t werk haha!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:12
Helaas is mijn Acer liquid MT ook defect. Net het formulier online ingevuld en binnen 10 minuten werd ik teruggebeld. Ik krijg een andere Acer uit het reparatieproces.

Keurig geregeld door Ibood. zelfs verzendkosten worden vergoed..!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 17:11
Wat is er defect aan die Acer Liquid MT's? Ik heb er een gehad uit een vorige box en het lijkt eerst alsof de telefoon "dood" is als je hem aan de lader legt..pas minuten later verschijnt er een charge icoon en zie je pas dat de mobiel wel degelijk aan het opladen is. Ik dacht ook eerst (onterecht) dat mijn Acer defect was. Hebben degenen die het betreft dat al geprobeerd?

Laat maar..

• Tessels
De laptop Thinkpad Edge is de batterij dus al van overleden... stroom eraf en alles valt uit!!

Net Ibood mailtje gestuurd ben benieuwd!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-03 13:20
Accu er uit gehaald en opnieuw ingedaan? Bij de laptop die ik had hielp dat, zat er blijkbaar niet goed in. Daarna geen last meer van gehad.

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:12
melk0r schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:30:
Wat is er defect aan die Acer Liquid MT's? Ik heb er een gehad uit een vorige box en het lijkt eerst alsof de telefoon "dood" is als je hem aan de lader legt..pas minuten later verschijnt er een charge icoon en zie je pas dat de mobiel wel degelijk aan het opladen is. Ik dacht ook eerst (onterecht) dat mijn Acer defect was. Hebben degenen die het betreft dat al geprobeerd?
Die van mij gaat wel aan, maar het touchscreen en ook de touchknoppen onderin werken niet..

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21
Als ik dit zo van de afgelopen dagen lees lijkt het net alsof de producten letterlijk van de kar zijn gevallen :S

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

Felyrion

goodgoan!

Dat is wel logisch natuurlijk, alle producten die ze retour krijgen kunnen ze niet zomaar weer verkopen. Ze kunnen niet voor 10 geruilde producten een hele dagactie doen, Dus komt alles wat geretourneerd is in de iBood hunt terecht.
Dat kunnen (gerepareerde) defecten zijn, of gewoon items waarmee de klant ontevreden was, etc. Dozen zullen dus inderdaad meestal open zijn geweest, producten zijn geprobeerd.

En natuurlijk zijn er producten die niet uitverkocht zijn geraakt, die zie je ook wel voorbij komen.

Het enige wat misschien slordig van ze is, is dat niet alles is gecontroleerd op inhoud en werking. Aan de andere kant kan dat ook een bewuste keuze zijn geweest. Misschien kost het ze meer om alles eerst te controleren dan om het gewoon uit te leveren en de probleemgevallen achteraf te fixen.

Ze hebben zich wel redelijk ingedekt (voor ontevredenheid iig) door dik boven de waarde te gaan zitten, dus al met al een mooie actie zou ik zeggen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:51

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

(offtopic) een windows password weghalen kan makkelijk met hiren's boot cd

ontopic:

ik had een powerline adapter en een fotolijstmetweerstation (gaat me om het weerstation) besteld en van beide nog geen leverdatum gehoord helaas ;(

My Youtube Channel

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-03 12:42
Zojuist een mail ontvangen dat mijn vogels ps3 stand is/wordt verzonden. Ruim een week eerder dan verwacht!

• DivZero
Felyrion schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:13:
Dat is wel logisch natuurlijk, alle producten die ze retour krijgen kunnen ze niet zomaar weer verkopen. Ze kunnen niet voor 10 geruilde producten een hele dagactie doen, Dus komt alles wat geretourneerd is in de iBood hunt terecht.
Dat kunnen (gerepareerde) defecten zijn, of gewoon items waarmee de klant ontevreden was, etc. Dozen zullen dus inderdaad meestal open zijn geweest, producten zijn geprobeerd.
Of dat logisch is is natuurlijk maar net de vraag. De iBOOD box was er al tijdens mijn eerste hunt meer dan 4 jaar geleden. Maar ik kan me geen enkele keer herinneren zoveel klachten/problemen met de inhoud van boxen gezien te hebben. En ik weet toevallig dat een een paar Hunts geleden meer boxen verkocht zijn dat deze keer, dus daar kan het ook niet aan liggen. Wel moet ik erbij zeggen dat de gemiddelde waarde van deze boxen aanzienlijk hoger ligt. Ik had toen met moeite 175 euro voor mijn 100 euro box aan iBOOD waarde. Nu heb ik boven van 1100 euro gezien ;)

Ik denk opzich dat iBOOD zich het ook enigsinds kan permitteren deze producten in deze staat op te sturen (op de aanwezigheid van gegevens voor eerdere eigenaren na dan...), maar dat er wel duidelijker/eerlijker over gecommuniceerd moet worden. Nu heeft iBOOD beloofd dat er alléén sprake kan zijn van beschadigde verpakkingen maar dat is nu duidelijk niet het geval gezien de hoeveelheid missende, defecte en beschadigde producten aldus de reacties hier.

• skdevil
  • Laatst online: 19-03 18:39
De service van iBOOD is top, vanmiddag terug gebeld en aangezien de 2 meest waardevolle items onbruikbaar zijn krijg ik een compleet nieuwe box toegestuurd!
Ook worden de verzendkosten voor het terugsturen van de huidige box vergoed.

• Toettoetdaan
skdevil schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:47:
De service van iBOOD is top, vanmiddag terug gebeld en aangezien de 2 meest waardevolle items onbruikbaar zijn krijg ik een compleet nieuwe box toegestuurd!
Hulde! _/-\o_

• LootBoxSurvivor
skdevil schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:47:
Zelfde hier, ik hoop alleen dat ik geen ruk box krijgt die retour is gestuurd, daar ben ik namelijk wel erg bang voor. :(

• Frolow
Ze worden gewoon onderling uitgewisseld haha ;-)

• CappieL
Frolow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:49:
Ze worden gewoon onderling uitgewisseld haha ;-)
Kregen ze gewoon elkaars adres met de mededeling: "Als je hem naar direct aan deze persoon stuurt, gaat het nog sneller!" :+

• DivZero
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Zelfde hier, ik hoop alleen dat ik geen ruk box krijgt die retour is gestuurd, daar ben ik namelijk wel erg bang voor. :(
Ze lezen hier gewoon mee en zien hoe zuur al je reacties waren en stoppen er ter waarde van 600 euro van die north pole keyboards in :Y)

• LootBoxSurvivor
DivZero schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:53:
[...]

Ze lezen hier gewoon mee en zien hoe zuur al je reacties waren en stoppen er ter waarde van 600 euro van die north pole keyboards in :Y)
Ach ik ben heel erg blij met de oplossing die ze mij bieden en alles. Ik ben gewoon verzuurd, maar ik kan niets slechts over Ibood zeggen behalve dan dat ik vind dat ze beter meer 40 euro dozen hadden kunnen maken. Omdat de waarde van de 40 en 100 euro dozen door elkaar lijken te lopen. Maar dat is mijn mening die mag ik gerust hebben. :) Verder praat ik niet slecht over Ibood als bedrijf, ze hebben me netjes geholpen en een nieuwe doos krijgen is zeer zeker netjes.

• Tessels

• Frolow
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:54:
[...]
Verder praat ik niet slecht over Ibood als bedrijf, ze hebben me netjes geholpen en een nieuwe doos krijgen is zeer zeker netjes.
Die oplossing is zeker prima, de vorige hunt kreeg ik gewoon mijn geld terug i.p.v. een nieuwe box, dus je hebt geluk ;) Al zag ik de kapotte tablet die niet meer opstartte uit die doos vervolgens in iemands anders zijn box terug dit keer, dat is dan weer niet zo netjes.

• LootBoxSurvivor
Frolow schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:03:
[...]

Die oplossing is zeker prima, de vorige hunt kreeg ik gewoon mijn geld terug i.p.v. een nieuwe box, dus je hebt geluk ;) Al zag ik de kapotte tablet die niet meer opstartte uit die doos vervolgens in iemands anders zijn box terug dit keer, dat is dan weer niet zo netjes.
Zeer zeker denk dat ze deze keer een aantal backup boxen hebben zoals iemand mij vertelde. Maar dat weet ik niet. Zou wel mooi zijn, overigens viel mijn box van de vorige hunt heel zwaar tegen. Maar ik kan niet slechts zeggen over Ibood in hun geheel. Vooral de klantenservice aan de telefoon was erg fijn, dat had ik absoluut niet verwacht eigenlijk.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Je zoontje vond de box wat minder :D :') oOo

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Bram1337
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-04-2018

[Voor 136% gewijzigd door Bram1337 op 08-10-2016 18:04]

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-03 11:16
http://i1206.photobucket....049078D5.jpg?t=1370529293

Mijn 100 euro box.

- woxter i-cube x-div 35 € 120 (laatst bekende prijs jan 2012)
- bvlgari pour homme € 25
- trelock gc 350 € 40
- altex lansing in ears 10
- skype phone ?
- sport box ?
- denon sc-n7 € 50 (ibood)
- Medisana massage ding € 35 (ibood)
- sokken :'') € 1?

totaal: € 281

Wie biedt meer dan 100 voor alles? :')

[Voor 33% gewijzigd door Pred87 op 06-06-2013 18:03]

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 22-03 15:04
Ik bied 100,01 :D

• Pred87
Seriously, kom maar halen, scheelt mij een trip naar het postkantoor.

• DivZero
Pred87 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:42:
http://i1206.photobucket....049078D5.jpg?t=1370529293

Mijn 100 euro box.

- woxter i-cube x-div 35
- bvlgari pour homme
- trelock gc 350
- altex lansing in ears
- skype phone
- sport box
- denon sc-n7
- Medisana massage ding
- sokken :'')

Wie biedt meer dan 100 voor alles? :')
Pred87 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:57:
Seriously, kom maar halen, scheelt mij een trip naar het postkantoor.
iBOOD belde net en ze vroegen mij of jij zo vriendelijk wilde zijn de box direct te sturen naar @incognito22. Dat scheelt verzendkosten en dan heeft ie hem extra snel in huis :+

• N1v3K
  • Niet online
Grappig ook dat je nu advertenties voorbij ziet komen op marktplaats van veelvoorkomende produkten uit de box en dat de adverteerder ze aanbied met teksten als: "Ik heb het produkt vorige maand gekocht, maar ik doe er niks mee". _O-

Zeg toch gewoon eerlijk dat het een produkt is uit de box :')

• AdmiralSnipe
N1v3K schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:07:
Grappig ook dat je nu advertenties voorbij ziet komen op marktplaats van veelvoorkomende produkten uit de box en dat de adverteerder ze aanbied met teksten als: "Ik heb het produkt vorige maand gekocht, maar ik doe er niks mee". _O-

Zeg toch gewoon eerlijk dat het een produkt is uit de box :')
Maar toch klopt het wel.
De hunt was 29 en 30 mei, dat was dus vorige maand.
Daarnaast kan het best dat de persoon in kwestie er niks mee doet. ;)

Maar inderdaad, je komt rare verhalen tegen op marktplaats.

• N1v3K
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:12:
[...]

Maar toch klopt het wel.
Haha.. touché ;)
Maar het valt wel op als je zo 5 advertenties van 1 persoon ziet.. allemaal vandaag geplaatst :+

[Voor 30% gewijzigd door N1v3K op 06-06-2013 17:15]

• LootBoxSurvivor
DivZero schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:04:
[...]

[...]

iBOOD belde net en ze vroegen mij of jij zo vriendelijk wilde zijn de box direct te sturen naar @incognito22. Dat scheelt verzendkosten en dan heeft ie hem extra snel in huis :+
:| :/ Not amused.

Overigens moet de mijne nog verzonden worden spannend....

[Voor 8% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 06-06-2013 17:25]

• Pred87
Jij krijgt ten minste nog een nieuwe doos ;)

Edit: prijzen staan er nu bij

[Voor 27% gewijzigd door Pred87 op 06-06-2013 17:41]

• LootBoxSurvivor
Pred87 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:28:
Jij krijgt ten minste nog een nieuwe doos ;)

Edit: prijzen staan er nu bij
Gelukkig wel, ik vind het wel rot voor je, het is zelfs zuur. Zeker als je ziet dat andere in een 40 euro doos 3x de waarde eruit hebben dat wat jij hebt. Je hebt gewoon pech gehad makker.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:46
AdmiralSnipe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:12:
[...]

Maar toch klopt het wel.

Maar inderdaad, je komt rare verhalen tegen op marktplaats.
Marktplaats is beetje kapot lijkt wel, krijg op artikel meestal 101 biedingen, stuur ik iedereen e-mail met 'oke, sgoed' en dan krijg ik 0 reacties. Vermoeiend.

Overigens vond ik vorige box-revealings wel geinig, maar deze ronde (op defecte meuk na) vind ik het toch wel erg leuk. Je kunt ongezien elke keer een box bestellen, er zit nu sowieso altijd wel genoeg leuke dingen in :) Zou niet eens zo veel proberen te verkopen, je kunt je 'winst' ook delen door dingen cadeau te doen aan anderen.

My prediction: we'll evolve into a digital form.

• Tessels
Sc0rPi0N schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:21:
[...]

Je zoontje vond de box wat minder :D :') oOo
de grote lege doos vond hij t mooist!
Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee