Best kans dat die persoon niet snap hoe een receiver werkt en dat volume niet toereikend, dat kan liggen aan het feit dat het een Onkyo is. Die hebben sinds de x09 serie een andere methode van bereik, waarbij de eerste deel van de knop weinig volume oplevert. Heb zelf een 609 en die moet zeker naar 50 voor een beetje geluid en naar 60-65 voor een cinema experience. Hij gaat volgens mij tot 100, dus nog genoeg headroom. Een 313 heeft natuurlijk wel een stuk minder vermogen als een 6 serie.
Het kan dus best zijn dat de receiver gewoon goed werkt, maar dat de bon van een vorige gebruiker er nog in lag. Erg slordig, maar niet meteen gezegd dat je een defect product hebt.
Voor de rest: Ik wil je crapbox wel ruilen met de 2 C2B boxen die ik vorig jaar heb binnen gekregen. DAT waren crapboxen! Anderen die vinden dat er te weinig waarde in je box zit, volgende keer niet meer meedoen, des te meer kans heb ik in de toekomst eindelijk er 1 te bemachtigen.

Wat ik voorbij heb zien komen, buiten de echte beschadigde producten, mag je echt niet klagen over de inhoud. Ik baal alleen maar meer dat ik er geen heb. Of je er wat aan de box hebt, dat blijft altijd de vraag met een box. Vind het wel vreemd trouwens dat je de box kan terugsturen voor een andere, terwijl ze tegen mij zeiden dat ze er geen meer op voorraad hadden.....

N1v3K schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:21:
[...]
Dan heb je dus ook gezien dat er dit keer wel heel veel spul ontbrekend/defect/beschadigd/gebruikt is
Ok.. eerlijk is eerlijk. Deels was dat te verwachten en had ik beter 2 keer na kunnen denken alvorens ik de box kocht, maar het gaat allemaal wel zo snel

. En eerlijk gezegd, heb ik hem ook gekocht op basis van wat er eerdere edities allemaal in zat. Het lijkt mij deze keer allemaal een stuk tegen tegen te vallen.
Dussss.. ik overweeg het nog heel even, maar anders wordt ie hier gewoon alsnog geannuleerd en vandaag bij de 2e bezorging geweigerd aan de deur. Hoef ik naderhand ook niet te zeuren wat er allemaal mis is met de inhoud. Lijkt mij gewoon de meest correcte gang van zaken

Had je een 40 of 100 euro box? Als je hem weigert, wil je mij daar een seintje van doen, ga ik gewoon proberen bij iBood om die box alsnog in handen te krijgen. Ik hou wel van een gokje.

[Voor 24% gewijzigd door thunder8 op 06-06-2013 09:32]