Toon posts:

[Actie] iBOOD Hunt 27-28 februari 2013 *uitpakken* Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 77 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer woensdag én donderdag, 27-28 februari. Dus dinsdag op woensdag nacht om klokslag 0.00 uur voor alle duidelijkheid.

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

:? Kan je in België/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt doorgaat.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[Voor 5% gewijzigd door zeef op 26-02-2013 18:41]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:46
Het is zelfs woensdag en donderdag! Twee dagen HUNT!

• DivZero
Jwlb schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:38:
Het is zelfs woensdag en donderdag! Twee dagen HUNT!
Fixed :-)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:30

Quad

Doof

48 uurs hunt, net als de vorige keer. Dit keer zal ik geen aankopen doen helaas, maar ik zal wel lurken in dit topic natuurlijk :)

Edit @ DivZero, jij = Daniël van 1dagskoopjes? ;)

[Voor 16% gewijzigd door Quad op 25-02-2013 13:58]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Ah, het is weer eens zover. Topictitel gefixt en topic in de reeks gezet. :)

[Voor 45% gewijzigd door zeef op 25-02-2013 14:02]

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
Zoek de box!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nog nooit meegedaan, misschien zit er iets leuks bij dus ga zeker volgen

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:18
zeef schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:00:
my thoughts exactly :')

• DivZero
zeef schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:00:
De topic reeks toevoegen gaf bij mij een error toen ik het probeerde.... dus vandaar dat het faalde :X

Het is BTW Nederland én België tegelijkertijd, dus die moet er dan nog in de topic title bij :)

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:53

masauri

aka qwybyte

Tijd voor nieuwe banners te maken: Tweakers to rule m all?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11-2022

krietjur

Where am I?

En volgens de mail komt er een box voorbij! 8)
Worden weer 2 mooie dagen dan.... ;)

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00

Griffin

Is mythical

Volgens mij word het 'box' systeem anders. Namelijk het zoeken naar een box ipv met zn alle als een dolle klikken wanneer de box voorbij komt.

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
Der komen buiten de zoek de box actie, nog wel boxen online hoor! Clicktobuy had er nog een paar over.

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Keurig, net wanneer ik precies die beide dagen op cursus moet,..... naja gezien de afgelopen 3-4 hunts heb ikzelf niets gemist, ben ook al redelijk verzadigd...

• DivZero
Quad schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:57:
Edit @ DivZero, jij = Daniël van 1dagskoopjes? ;)
Yes, de site staat ook in mijn signature en homepage. En je ziet mijn naam staan in de e-mail. Ik dacht: laat ik er maar een beetje transparant over zijn :9

• Quad

Quad

Doof

DivZero schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:13:
[...]

Yes, de site staat ook in mijn signature en homepage. En je ziet mijn naam staan in de e-mail. Ik dacht: laat ik er maar een beetje transparant over zijn :9
Heb ik een pizza gewonnen? :+

Ben benieuwd of er wel leuke aanbiedingen voorbij komen, alleen niets nodig/geld er voor over.

Voordeel voor de meeste mensen is dat ze net hun salaris binnen hebben :+

PVOutput☀️
Darts🎯

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:00

Griffin

Is mythical

oinkoink12 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:13:
Der komen buiten de zoek de box actie, nog wel boxen online hoor! Clicktobuy had er nog een paar over.
MyBad, er overheen gelezen ;)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

ah de hunt, altijd leuk, ben dit keer op zoek naar batterijen. zon pack van 144 stuks ofzo :P

ora et labora

• DivZero
Quad schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:15:

[...]

Heb ik een pizza gewonnen? :+
Nope helaas. Maar we zullen wel weer pizza's gaan verloten haha :+

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:51

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ah super, hoop dat er wat "nuttige" dingen voorbij komen ipv kussens, horloges en gare oorbellen :p

My Youtube Channel

• patrick91
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-04-2018
Ik doe niet mee ondanks de vele tassen en lampen die voorbij gaan komen.. laten we ook de glazen niet vergeten :)
Dat er in de mail om de hunt aan te kondigen staat er een box op me staat te wachten trekt me niet over de streep om actief te volgen, met de scriptjes die her en der lopen ben je toch altijd te laat.

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ah nice, mijn huisgenoten hadden net mijn Dora tosti-ijzer gemold.

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Ik zal weer van de partij zijn. Gelukkig kondigen ze dit keer ten minste aan dat er een box zal komen. Dat geeft weer hoop!

• DivZero
Pikoe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:29:
Ah nice, mijn huisgenoten hadden net mijn Dora tosti-ijzer gemold.
Kan je nu er nu vast eentje van Hama scroren ;)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

DivZero schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Nope helaas. Maar we zullen wel weer pizza's gaan verloten haha :+
aub geen thuisbezorgd tegoed,want daar doen ze niet aan in mijn buurt. :-(
(lees: ik woon 6 kilometer van de dichtstbijzijnde tent)

ora et labora

• Speedmaster
  • Laatst online: 13:36

Speedmaster

Make my day...

mrc4nl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:38:
[...]

Dat is een gat in de markt....grijp je kansen...!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Om vast te bookmarken:
http://ibood.vxv.nl/

• DivZero
mrc4nl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:38:
[...]

We gaan redelijk offtopic zo.... ;)

Maargoed, als je wint krijg je tegoed om een diepvries pizza te halen bij je lokale supermarkt LOL? Als thuisbezorgd al niet bij jou in de buurt bezorgd zal je met JustEat zeker ook niks in de buurt hebben? Mocht je een goed idee hebben, stuur me maar dan aub een DM!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:11

Bartske

Valar Morghulis

Ik hoop op een leatherman :D Of een andere multitool. En een box natuurlijk =D

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Werkt Paypal weer of moeten we gewoon met Ideal aankloten?

• DivZero
Arsenius schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:48:
Werkt Paypal weer of moeten we gewoon met Ideal aankloten?
Zover ik kan zien is het nog steeds niet mogelijk bij iBOOD om weer met Paypal te betalen. En het laatste wat ik erover las was dat ze het voorlopig niet meer aan zullen bieden. Zie ook deze tweet van @iBOOD

• Quad

Quad

Doof

Geen PayPal is wel extreem lastig ivm de ibood boxen is mijn ervaring :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:14
Pogo plug, Netgear, Philips lampie en een slipcursus. Lekker uitrusten met wat synthetische kussen/dekbedden van cinderella.... have fun! :D

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:33
alsof ik door de weeks tijd heb voor een hunt, doe dat effe lekker op zaterdag en zondag of desnoods vrijdag's. Jammer hoor heb een hoop leuke dingetjes die ik wel wil en het geld ervoor liggen :(

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:27
Nice, wil dit keer een versterker aanschaffen. De Onkyo TX-SR313, volgens mij komt die wel eens voorbij? Zal is door de history heen spitten!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• masauri
  • Laatst online: 14:53

masauri

aka qwybyte

JerX schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:08:
Nice, wil dit keer een versterker aanschaffen. De Onkyo TX-SR313, volgens mij komt die wel eens voorbij? Zal is door de history heen spitten!
Hij was er vorige keer bij ja, ik hoopte op de 616 maar helaas zat die er niet bij.
Heb de 414 maar gekozen dan. Ben er nog altijd blij mee :-)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Fixer
  • Laatst online: 12:41

Fixer

FP ProMod
Vorige keer een leuke NAS kunnen kopen (212j) voor 100 euro (was een foutje). Hoop nu weer op leuke aanbiedingen ;)

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Over Onkyo gesproken, ik zoek de ONKYO SKSHT528, kans dat deze speakers ook voorbij komen?

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Quad

Quad

Doof

Die kans is wel aanwezig, er wordt over het algemeen veel Jamo's aangeboden, maar ook Onkyo's ontbreken niet.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Het is trouwens een gecombineerde hunt. BE+NL. Dat ze tegen dan maar een extra serverrack aanzwengelen :9

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-02 22:37
Geen paypal dus een script heeft niet echt zin?

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tronic schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:50:
Het is trouwens een gecombineerde hunt. BE+NL. Dat ze tegen dan maar een extra serverrack aanzwengelen :9
vorige keren ging het helemaal mis, db fouten inlogproblemen,niet kunnen bestellen etc, meestal vanwege een box
reacties zijn te lezen vanaf: citruspers in "IBOOD Hunt november 2012 *uitpakken*" (ongeveer)
en deze kwam ik ook nog tegen:
http://tweakers.net/ext/f/aOrI6x4zG7vnhKjOcMx7AC00/full.png

ora et labora

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

"Pssst Freek.. er ligt een iBOOD BOX op je te wachten tijdens de Hunt!" kreeg ik in mijn mailbox.

Dat is gewoon gelogen gok ik? Heeft zeker iedereen gehad? Ik maak, net zoals iedereen, dezelfde kans op een box, of ligt er echt eentje klaar met mijn naam erop, wachtende totdat ik bestel?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• DivZero
mrc4nl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:59:
[...]

vorige keren ging het helemaal mis, db fouten inlogproblemen,niet kunnen bestellen etc, meestal vanwege een box
reacties zijn te lezen vanaf: citruspers in "IBOOD Hunt november 2012 *uitpakken*" (ongeveer)
[afbeelding]
Ik vond persoonlijk dat het vorige keer aardig goed ging. Behalve natuurlijk de box, dat zorgde voor zo'n extra load dat een aantal processen die ze hadden losgekoppeld om betere te preseteren.... niet meer met elkaar konden communiceren en daardoor alles ontspoorde. Hopelijk heeft iBOOD geleerd van hun fouten ;-)

Ik hoop in ieder geval dat onze server het dit keer trekt. Vorige keer zagen we toch delays in de chatberichten op de piekmomenten (gelukkig niet bij de deals, die krijgen voorrang!). We hebben flink wat code geoptimaliseerd maar je weet nooit of er nog bugs in zitten die pas tijdens een hunt boven tafel komen. We gaan 't zien :+

• Tronic
mrc4nl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:59:
[...]

[afbeelding]
Heb er de vorige hunt niet echt kunnen bij zijn, maar ik heb nu toevallig deze donderdag vrij :) Had wel t topic eens doorgevlogen en het was inderdaad bij elk box wel weer kapot voor een tijdje :P

Maar het is over het algemeen een pak gezelliger als Nederland en België samen hunten al is het maar om wat te kunnen zeveren tot in de late uurtjes als de snelheid er uit is :)
DivZero schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:08:
[...]
Ik hoop in ieder geval dat onze server het dit keer trekt. We hebben flink wat code geoptimaliseerd maar je weet nooit of er nog bugs in zitten die pas tijdens een hunt boven tafel komen. We gaan 't zien :+
Toch heerlijk zo on-the-fly bug pletten :P
Freekers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:08:
"Pssst Freek.. er ligt een iBOOD BOX op je te wachten tijdens de Hunt!" kreeg ik in mijn mailbox.

Dat is gewoon gelogen gok ik? Heeft zeker iedereen gehad? Ik maak, net zoals iedereen, dezelfde kans op een box, of ligt er echt eentje klaar met mijn naam erop, wachtende totdat ik bestel?
Iedereen in NL volgens mij :)
http://dump.senver.be/up/1361852319.png

[Voor 27% gewijzigd door Tronic op 25-02-2013 16:16]

• DivZero
Tronic schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:10:

[...]

Toch heerlijk zo on-the-fly bug pletten :P
Je bedoelt quick fixes en dirty hacks terwijl je al 36+ uur wakker bent en je semi-getestte code deployed op een productie site met een paar duizend verbonden gebruikers? Dan ja, 't geeft een rush :+

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:06

kevin33

Welkom in Utopia.

Hopen op een cheape pogo plug.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verschrikkelijk apparaat. Software is zo instabiel als de neten en het developer team bestaat volgens mij uit 1 heel persoon die nog bezig is met een cursus programmeren. Verschrikkelijk, begin er niet aan.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Tronic
Oh. Dit is nieuw :o (Van officiële iBood channel op YT)

Meer info: http://nl-nl.forum.ibood.com/zoek-de-box/

[Voor 37% gewijzigd door Tronic op 25-02-2013 16:36]

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-01 14:34

Zerfox

^this guy

Tronic schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:34:
Oh. Dit is nieuw :o (Van officiële iBood channel op YT)
[video]

Meer info: http://nl-nl.forum.ibood.com/zoek-de-box/
Jah, ik zag het. Geweldig geacteerd! |:(
Ik vrees alleen dat het vrij dichtbij iBoods hoofdkantoor verstopt wordt en dus niet in de buurt van mijn woonplaats..

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:33
- In België liggen de Boxen niet fysiek verstopt, deze sturen we toe aan de gelukkige winnaars!
Nou, wat een verassing :+

Hopelijk hebben ze er meerdere, zodat we niet half het land moeten afreizen om uberhaupt kans te maken :p

[Voor 27% gewijzigd door azerty op 25-02-2013 17:52]

Anoniem: 499368

Zerfox schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:48:
[...]

Jah, ik zag het. Geweldig geacteerd! |:(
Ik vrees alleen dat het vrij dichtbij iBoods hoofdkantoor verstopt wordt en dus niet in de buurt van mijn woonplaats..
Dat, benieuwd of er ook een in de buurt van Delfzijl is/ zal liggen.

• Quad

Quad

Doof

Je hoeft alleen de locatie toch te raden?

PVOutput☀️
Darts🎯

• azerty
Voor België moet je een foto van ter plaatse posten op de fb pagina, met Ibood logo duidelijk in zicht

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 16:33
Hoop op een leuke goedkope tablet die fatsoenlijk full hd kan spelen.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Gevalletje false advertising. Begint al goed.

• azerty
Freekers schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:12:
[...]

Gevalletje false advertising. Begint al goed.
Ze liegen toch ook niet :+

Ze zeggen dat er een box te wachten ligt, maar niet waar, dus heeft iedereen in theorie kans erop :P

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:09
Heb die mail niet ontvangen, betekent dit dan alleen electronica met 60% en gadgets met 35% gaan of zijn de percentages nog steeds variabel zoals altijd?

• DivZero
Valandin schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:31:
Heb die mail niet ontvangen, betekent dit dan alleen electronica met 60% en gadgets met 35% gaan of zijn de percentages nog steeds variabel zoals altijd?
Ik denk niet dat ze alles hebben nagelopen op de wat de maximale kortingen zijn per type product. Ik denk eerder dat ze gewoon willen laten zien dat het hoge kortingspercentages zijn. En als ik naar de afbeeldingen kijk: (tot) -60% op elektronica en -35% op gadgets, maar ik zie een camera staan bij gadgets, dan krijg je al snel een grijs gebied wat elektronica is en een gadget. Ik verwacht gewoon de kortingen per product, wat iBOOD heeft kunnen regelen (en uiteraard nog wat marge overhouden).

[Voor 0% gewijzigd door DivZero op 25-02-2013 19:20. Reden: typo]

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:24
RonaldDesigns schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:06:
Nog nooit meegedaan, misschien zit er iets leuks bij dus ga zeker volgen
Het zijn spullen die ze eerder niet verkocht kregen of retour zijn gekomen, je kunt daar natuurlijk wel ook een conclusie uit trekken.

Ik heb zelf weleens wat bij dagaanbieders gekocht maar echt maar een enkele keer bij de hunt omdat ik het toevallig toch nodig had.

• DivZero
Bender schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:08:
[...]

Het zijn spullen die ze eerder niet verkocht kregen of retour zijn gekomen, je kunt daar natuurlijk wel ook een conclusie uit trekken.
Nee hoor. De iBOOD Hunt bestaat vooral uit producten die iBOOD in kleine partijen kan krijgen waardoor ze niet of minder interessant zijn als reguliere iBOOD, omdat deze dan te snel uitverkocht zijn. Voor de iBOOD Hunt wordt dan ook actief ingekocht en ik weet toevallig uit gesprekken met iBOOD (een medewerker van iBOOD is soms tijdens de Hunt aanwezig in de chat) dat sommige producten erg goed lopen en daardoor iedere hunt weer terug komen (en dus door iBOOD opnieuw besteld hiervoor). Voorbeelden hiervan zijn de Swarovski oorbellen of Philips LivingColors lampen. Ik heb ook lang gedacht dat ze hier een magazijn vol van hadden, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn, zover mij is verteld. Dit wil overigens niet zeggen dat ik persoonlijk, deze producten niet zat ben na zoveel hunts, want dat ben ik wel ;) maar er ruimschoots animo voor deze producten.

Natuurlijk wil ik niet zeggen dat deals die ze eerder slecht liepen of retour zijn gekomen, niet worden aangeboden tijdens de Hunt. Dat gebeurd ongetwijfeld, zij moeten ook hun restvoorraden kwijt. Maar jouw opmerking doet blijken of iBOOD alleen maar rommel verkoopt dat niemand wil(de) hebben.

N.B: voor de duidelijkheid, nee, ik werk niet bij iBOOD :9

[Voor 0% gewijzigd door DivZero op 26-02-2013 00:08. Reden: spelling]

• Quad

Quad

Doof

Voor de iBOOD Hunt wordt dan ook actief ingekocht en ik weet toevallig uit gesprekken met iBOOD (een medewerker van iBOOD is soms tijdens de Hunt aanwezig in de chat) dat sommige producten erg goed lopen en daardoor iedere hunt weer terug komen (en dus door iBOOD opnieuw besteld hiervoor). Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld de Swarovski oorbellen
Ehmm |:(

PVOutput☀️
Darts🎯

• DivZero
Ja dat was ook mijn reactie.... Ik was ervan overtuigd dat iBOOD een partij had opgekocht, maar dat niemand ze wilde hebben en daardoor Hunt na Hunt ons door de strot duwde... Maar mij is verteld dat ze dus speciaal voor iedere hunt bestelt werden.... En nee, daar werd ik ook niet blij van 8)7

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:43

TommyGun

Stik er maar in!

Ik verwacht er weinig van maar ga het toch wel enigszins volgen :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• ohnotheydidnt
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:08:
[...]

Ja dat was ook mijn reactie.... Ik was ervan overtuigd dat iBOOD een partij had opgekocht, maar dat niemand ze wilde hebben en daardoor Hunt na Hunt ons door de strot duwde... Maar mij is verteld dat ze dus speciaal voor iedere hunt bestelt werden.... En nee, daar werd ik ook niet blij van 8)7
Waarschijnlijk mikken ze op mannen die hun vrouwtjes willen paaien hahahaha :9

Nee, geen svarovski voor mij... maar we gaan het zien, of er nog goeie deals aankomen morgen! :D

Koekje d'r bij?

• Laca
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-03-2018
ohnotheydidnt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
[...]

Plus dat er waarschijnlijk ook toch wel een redelijk aantal dames zelf ibood afspeurt, toch?

Athans, je kunt mij niet vertellen dat degenen onder hen die dol zijn op winkels afstruinen, dat niet online ook (af en toe) doen.
Een snelle search op iets als 'site:forum.viva.nl ibood' bij Google lijkt dat min of meer te bevestigen ;)

Maar goed, over een kleine 12 uur start de hunt in ieder geval!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:12

franssie

Save the albatross

Mijn vriendin vindt die oorbellen dus serieus leuk - ze heeft lang haar dus ik zie ze toch niet ;)

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:27
franssie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:30:
Mijn vriendin vindt die oorbellen dus serieus leuk - ze heeft lang haar dus ik zie ze toch niet ;)
Alleen een lichte pijn in je portomonnee _O-

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het blijft toch een verslavende sport die iBood Hunts en alarmen/geluidnotificaties toepassen voor het behalen van die box. Nog tips voor het behalen van de box?

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ geeft een alarm en een link naar alle producten met affiliate-links (maakt ook niet zoveel uit), maar de 2x dat ik het probeerde was hij al uitverkocht, ook al reageerde ik direct na het alarm.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

chronoz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:00:
Het blijft toch een verslavende sport die iBood Hunts en alarmen/geluidnotificaties toepassen voor het behalen van die box. Nog tips voor het behalen van de box?
3 manieren.
• 1 geluk
• 2 snelheid
• 3 aangepaste scrips/bots

een combinatie van de genoemde mogelijkheden werkt het beste

ora et labora

• DivZero
chronoz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:00:

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ geeft een alarm en een link naar alle producten met affiliate-links (maakt ook niet zoveel uit), maar de 2x dat ik het probeerde was hij al uitverkocht, ook al reageerde ik direct na het alarm.
Ik heb helaas geen extra tips voor je... Het is mij (mede-eigenaar van de genoemde site) ook pas 1x gelukt de box te bemachtigen. Je moet gewoon erg snel zijn én geluk hebben... Ik loop hem ook meestal mis 8)7

*knip*

[Voor 13% gewijzigd door gambieter op 26-02-2013 19:42. Reden: discussie over externe sites verwijderd]

• DivZero
ohnotheydidnt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:08:
[...]

Nee, geen svarovski voor mij... maar we gaan het zien, of er nog goeie deals aankomen morgen! :D
Doet met denken aan die jongen (ik zal geen namen noemen), die die oorbellen voor zijn vriendin kocht, en dat ze het toen uitmaakt :+

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:13:
[...]

Doet met denken aan die jongen (ik zal geen namen noemen), die die oorbellen voor zijn vriendin kocht, en dat ze het toen uitmaakt :+
swarovski elementen≠swarovski kristallen. tja die vriendin zag m zeker aan voor een oplichter :+

ora et labora

• DivZero
mrc4nl schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:17:
[...]

swarovski elementen≠swarovski kristallen. tja die vriendin zag m zeker aan voor een oplichter :+
Ik ben geen expert, maar Swarovski element zijn volgens mij wel Swarovski kristallen, máár het zijn niet de sieraden van het merk Swarovski. En dat is qua kwaliteit een wereld van verschil. Correct me if I'm wrong...

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dat hoort hier niet, uberhaupt is Tweakers.net geen plek voor scriptrequests

[Voor 76% gewijzigd door gambieter op 26-02-2013 16:04]

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

zorg ervoor dat het script automatish op het artikel klikt, en dat je naar de betaalpagina word geleid. zonder te ergens ander hoeven te klikken.Van mij mag je die boxen kopen, ik hoef ze niet. en doos vol waardevolle meuk waar je niets aan hebt en dus alsnog niets waard is.(tenzij je het verkoopt :')) die box word zo gehypt vind ik.

[Voor 19% gewijzigd door gambieter op 26-02-2013 16:05]

ora et labora

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik hoop dat ibood een beetje creatief zal zijn deze hunt met het voorkomen dat scriptjes werken. Vorige keer hadden ze de naam veranderd van de box zodat ik met simpel snel klikken een box kon bemachtigen. Ik neem aan dat het de betere scripts niet stopt, echter als ze deze keer creatiever zijn :)...

• DivZero
Duckhamster schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:07:
Ik hoop dat ibood een beetje creatief zal zijn deze hunt met het voorkomen dat scriptjes werken. Vorige keer hadden ze de naam veranderd van de box zodat ik met simpel snel klikken een box kon bemachtigen. Ik neem aan dat het de betere scripts niet stopt, echter als ze deze keer creatiever zijn :)...
Ik hoop het ook. Het feit dat Paypal niet meer werkt (hoe vervelend het ook is) zal er wel aan bijdragen. Want nu is het niet meer mogelijk volledig geautomatiseerd te bestellen én betalen. Nu zal je toch echter achter je PC moeten zitten om de betaling te doen.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:09:
[...]

Ik hoop het ook. Het feit dat Paypal niet meer werkt (hoe vervelend het ook is) zal er wel aan bijdragen. Want nu is het niet meer mogelijk volledig geautomatiseerd te bestellen én betalen. Nu zal je toch echter achter je PC moeten zitten om de betaling te doen.
onthoud ibood geen creditcard gegevens? dat zou het proces moeten versnellen toch?

ora et labora

• DivZero
mrc4nl schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:12:
[...]

onthoud ibood geen creditcard gegevens? dat zou het proces moeten versnellen toch?
Goede vraag, dat weet ik niet. Maar ik denk dat meer mensen over PayPal beschikken dan een credit card. Dus ook dat zal het aantal scripts verminderen ;-)

Ik herinner me dat je vroeger extra moest betalen bij het gebruik van je credit card. Maar dat lijkt nu niet het geval (meer) te zijn. Of ik herinner het me verkeerd...

• Destralak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:14
DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Goede vraag, dat weet ik niet. Maar ik denk dat meer mensen over PayPal beschikken dan een credit card. Dus ook dat zal het aantal scripts verminderen ;-)

Ik herinner me dat je vroeger extra moest betalen bij het gebruik van je credit card. Maar dat lijkt nu niet het geval (meer) te zijn. Of ik herinner het me verkeerd...
Zo lang je je scriptje iDeal laat selecteren + je bankgegevens laat invullen/selecteren, wordt je product gereserveerd. Enige wat je dan hoeft te doen is rustig betalen.

• DivZero
Destralak schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:19:
[...]

Zo lang je je scriptje iDeal laat selecteren + je bankgegevens laat invullen/selecteren, wordt je product gereserveerd. Enige wat je dan hoeft te doen is rustig betalen.
Dat is uiteraard waar, maar dan moet je wel om 04:00 (of welke tijd dan ook) wakker zijn :+

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:20:
[...]

Dat is uiteraard waar, maar dan moet je wel om 04:00 (of welke tijd dan ook) wakker zijn :+
1dk verloot er toch een paar?, en ibood zelf heeft een zoek de box actie

ora et labora

• DivZero
mrc4nl schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:21:
[...]

1dk verloot er toch een paar?, en ibood zelf heeft een zoek de box actie
We hebben 1x keer één box verloot, maar die hebben toen met veel geluk eerst zelf een Hunt daarvoor moeten bemachtigen. iBOOD heeft inderdaad nu de zoekactie. 1DK verloot meestal pizza dozen (met inhoud) ;-)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

En het overleg is geweest, paar kleine wijzigingen in de OP en alles kan weer beginnen, zie zeef hieronder :)

[Voor 73% gewijzigd door gambieter op 26-02-2013 19:23]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
In navolging van gambieter : wil jij met je iBood hunt site ook in de TS staan? Stuur ons even een berichtje en we zetten je site erbij. Dit topic volspammen met links vinden we een minder goed plan.

• ohnotheydidnt
  • Laatst online: 02-01 22:04

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

zeef schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:14:
In navolging van gambieter : wil jij met je iBood hunt site ook in de TS staan? Stuur ons even een berichtje en we zetten je site erbij. Dit topic volspammen met links vinden we een minder goed plan.
That's why we have you _/-\o_ :D Thanks zeef! :D

[Voor 0% gewijzigd door zeef op 26-02-2013 18:16]

Koekje d'r bij?

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
DivZero schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:17:
[...]Ik herinner me dat je vroeger extra moest betalen bij het gebruik van je credit card. Maar dat lijkt nu niet het geval (meer) te zijn. Of ik herinner het me verkeerd...
Ik gebruik zelf creditcard bij het bestellen, wat voor over ik weet nooit extra kosten heeft opgeleverd bij mijn bestellingen (echter ben ik hier onzeker over).
Destralak schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:19:
En ik hoop dus dat ze creatief ervoor kunnen zorgen dat er in de scriptjes iets fout gaat waardoor ze iig hier niet meer doorheen komen. Dat kan bijvoorbeeld doordat het script niet geactiveerd wordt (voor zover ik gehoord had waren veel script geschreven om geactiveerd te worden op de titelnam van de box, toen die veranderd werd werkten veel scripts niet meer), of andere oplossingen (ik ben geen programmeur, dus weet er bar weinig van :P).

PS: als tip voor de normale klikkers zoals ik adviseren om de creditcard optie te vinken bij het bemachtigen van de box over iDEAL. IDEAL vereist een extra stap voor je op "plaats bestelling" drukt, waardoor je waarschijnlijk net teveel tijd nodig hebt en de boxen al gereserveerd zijn.

edit: Oefening baart kunst: voor mij was het handig dat ik een stuk of 20x had geoefend om zo snel mogelijk een bestelling te kunnen reserveren, het ging hierna aardig wat sneller! (hint: uitzoomen zodat je geen scrolwerk hoeft te doen helpt)

[Voor 7% gewijzigd door Duckhamster op 26-02-2013 18:21]

• DivZero
Duckhamster schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:18:

[...]

En ik hoop dus dat ze creatief ervoor kunnen zorgen dat er in de scriptjes iets fout gaat waardoor ze iig hier niet meer doorheen komen. Dat kan bijvoorbeeld doordat het script niet geactiveerd wordt (voor zover ik gehoord had waren veel script geschreven om geactiveerd te worden op de titelnam van de box, toen die veranderd werd werkten veel scripts niet meer), of andere oplossingen (ik ben geen programmeur, dus weet er bar weinig van :P).
Ik heb ze helaas nog niet bijster veel moeite zien doen. Een simpele captcha zou voldoende moeten zijn. En dan bedoel ik niet een onmogelijk plaatje wat iedereen gaat frustreren en alleen bij de box. Maar gewoon een vraag zoals "hoeveel is 2+2". Iedereen heeft dan evenveel kans...

• Quad

Quad

Doof

Vooralsnog stilte voor de storm :)

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat er op jouw watchlist staat, zijn er dingen die je graag wilt hebben en dus wilt scoren tijdens de hunt?

Ik heb nergens een oogje op en heb besloten dat de knip dicht blijft de komende 48 uur :)

PVOutput☀️
Darts🎯

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 07:19
Is het nodig om de creditcard gegevens vooraf in te vullen (zo ja, hoe)? Of is de bestelling geplaatst op het moment dat je creditcard aanvinkt onder betaling?

Ik ga overigens voor de Onkyo sr313!

[Voor 15% gewijzigd door menalert op 26-02-2013 22:45]

• DaMarcus
  • Laatst online: 17:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica